No niby tak, tyle że jeśli od razu masz błąd, to sam czujnik i/lub jego podłączenie jest problemem, a nie złożenie. Kilka a-klas które robiłem z tym problemem, w większości brak połączenia, jeden czujnik trafił się uszkodzony, ale to skakał pomiar kąta. Fakt, nigdy nie miałem okazji go rozbierać, więc nie powiem na jakiej podstawie orientuje się w położeniu...
witam Mam problem z czujnikiem kąta skrętu kierownicy. Historia: zdjęta została taśma od airbagu i włożona z powrotem.co się okazało?zaczęła palić się kontrolka od ESP. zacząłem czytać na forum i dowiedziałem się, że odpowiedzialny jest za to czujnik kąta skrętu kierownicy G85. rozebrałem to jeszcze raz, aby ustawić właściwie. ale do końca nie wiem...
Podłącze się do tematu, Grande Punto 2007r. Samochód tuż po odpaleniu wyłączał wspomaganie, sygnalizacja usterki układu kier. na desce rozdzielczej, błąd C1002. Czasami odłączenie występowało po jakimś czasie, ale potrafił samoczynnie skręcać w lewo. Po wymianie i kalibracji czujnika na nowy oryginalny, po uruchomieniu silnika, następuję maksymalny...
W związku z tym pytanie, czy czujnik skrętu jest rozbieralny? ROzbieralny tak, ale jego złożenie jest realnie niemożliwe. SPotkałem się z tym kilka razy, wystarczy wymienić skalibrować i tyle.
A po co wymieniasz czujnik skrętu i taśmę jak wspomaganie nie ma komunikacji? Gdzie masz ten błąd czujnika? W ABS?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Ale nie w kalibracji tkwi twój prblem.
Zainspirowałeś mnie, to jak to się fizycznie robi? Jak się ten czujnik ustawia? Rozbawiłeś mnie z rana, dobre, dobre. Wczoraj podjeżdża Kia ceed z kontrolką "ESP OFF". Komputer, błąd "angle sensor". Wchodzimy w dane rzeczywiste, kierownica na wprost a komputer pokazuje skręt ponad 30 stopni. Klient mówi że wymieniali końcówki drążków i sami ustawiali...
Jeżeli kierownica nie jest na wprost i czujnik pokazuje 20 stopni skrętu podczas jazdy prosto, to normalne, że ESP się wywali. Napraw to i będzie OK.
Nie tu problem, problemem są zanieczyszczenia. Jeden komplet nie widzi przerwy. Sam kiedyś pół dnia spędziłem na tym. Co do ustawienia, nie podpowiem, rozbieralem celowo i poznaczyłem.
raczej 0691
Problem z ABS zniknie po rozwiązaniu problemu z czujnikiem skrętu. Czy możesz wejść w sterownik i sprawdzić czy rzuca jakimiś błędami? Czasami problem z tym modułem jest taki, że VCDS za nie poradzi sobie z tym i trzeba użyć VASa. Sam miałem kilka razy takie przypadkiem, że standardowa procedura kalibracji oraz VCDS nie dawały rady i dopiero po podpięciu...
https://obrazki.elektroda.pl/1518708600_... W sieci jest tysiące projektów kosiarek DIY, ten chyba nie wyróżnia się niczym szczególnym od pozostałych, ale że dawno w tym dziale nie widziałem podobnego projektu to postanowiłem podzielić się swoimi doświadczeniami. Jest to pierwszy prototyp weryfikujący w realu podstawowe założenia....
pewnie 3166
Czy masz ESP?
Unterbrechung / Kurzschluß -przerwa/zwarcie
montowałem kilka i nigdy jeśli nie było na żółtym nie grało ale raz miałem taki problem więc włożyłem do auta i próbuje kropka na żółtym krece w lewo w prawo i tasma nie poszła czemu niewiem spróbuj może sie uda
Witaj Ruszyłem z tematem i naprawa przeszła pomyślnie. Wszystko działa. Zakupiłem wcześniej czujnik kąta skrętu i gdy przyszły cieplejsze dni wziąłem się za robotę. Opiszę to jak najbardziej szczegółowo jak to zrobiłem. Najpierw przygotowałem potrzebne narzędzia i zapakowałem je do bagażnika. Potem pojechałem w takie miejsce które jest równe, płaskie...
Witam, auto stało dość długo , po odpaleniu brak wspomagania i kontrolka ESP , kupiłem używane wspomaganie (wraz z czujnikiem skrętu) wymieniłem, wspomaganie jest ale kontrolka ESP nie gaśnie . Zrobiona kalibracja , odłączałem akumulator pełny skręt w lewo i prawo i dalej nic . Błąd c0710-a . Czy mogłem popełnić błąd przy montażu ? czy taśma airbag...
Auto sprowadzone, pewnie będzie uszkodzony. Zwijak używka ok.100zł. Nowy zamiennik 60
Jak czujnik lutowany to kalibracji nie zrobisz, wymienialem tego trochę i zawsze była zabawa z ustawieniem czujnika na ośce kolumny. Opis wyżej jest ok. Trzeba naprawdę dużo cierpliwości. Do tego występują dwa rodzaje czujnika jeden do wersji z esp i drugi bez. Wersja z esp to zintegrowany czujnik skrętu z czujnikiem momentu. Czujnik skrętu da się kalibrować,...
romfar mam pytanie co ty chcesz naprawić bo w tym chaosie nie wiem co napisać? I po co zmieniasz czujnik skrętu skoro nie było odczytu kąta, lub faultu skojarzonego, który też może powstać od bezrozumnego grzebania przy kierownicy.
Wejdź w parametry Torgue Sensor.Powyżej np.+- 0,30 nM może sama skręcać(ściągać).
ECU silnika wysyla info o momencie obrotowym i mocy do modulu ABS (kontroli trakcji). Jezeli wartosci skacza to wylacza sie kontrola. Glownym powodem tego sa wtryski, bo z ich dawkowan jest wyliczana wartosc mocy/momentu dla ABS.
jak raz wyszedł po za zakres to jest na stałe uszkodzony,Albo drugi albo naprawa tego po przez edycję eeprom,
Pompa była droga prawie 2k, błędów było 11 numerami podobne do tych u góry, niektóre takie same. Pompa kupiona z tymi samymi numerami. Nie trzeba było programować
Ty sobie chyba żarty robisz. VAG, słowo adresowe 44 ( pomoc w kierowaniu) funkcja 01 i pokaże czy lenkhilfe koyo czy lenkhilfe TRW
Czujnik pewnie wyszedł poza zakres i się zablokował. Miałem to samo , dopiero wymiana czujnika pomogła..
#31 InteliGarden Cześć! Jako, iż wszelkie tematy dotyczące inteligentnego domu, stacji pogodowych, kontroli ogrzewania już były poruszane, pozwolę sobie przedstawić swój pomysł z dziedziny bardzo pokrewnej ale oryginalny. Jestem posiadaczem domu z ogrodem jednak mimo ogromnej radości jaką przynosi mi dbanie o niego ze względu na deficyt czasu postanowiłem...
Złącze czujnika skrętu pod kierownicą w sterowniku kolumny.
W czujniku skretu. Jest w przełaczniku pod kierownicą. Zdarzają sie awarie nawet na gwarancji.
Skoro czujnik skrętu pozwala się skalibrować, to raczej jest OK, czy jednak się mylę? Mylisz się. W momencie kalibracji koła masz na wprost, więc w tym momencie czujnik działa i wartości odczytywane są poprawnie, ale w chwili skrętu czujnik pokazuje jakieś dziwne wartości i wywala błąd, co skutkuje utratą wspomagania.
Tak dokładnie
Spraawdź PW
No to pewnie do wymiany będzie czujnik kąta skrętu.
Były różne pedały, z dodatkowym kablem od wyłącznika lub bez dodatkowego kabla. W wielu przypadkach przełącznik działa tylko mechanicznie, po pokonaniu oporu rezystancja zmienia się o ponad 100% normalnego działania. Czujnik skrętu kierownicy wbudowany jest w przełącznik zespolony, idzie do niego dodatkowa sześcio stykowa czarna wtyczka. Czujnik skrętu...
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/st... tu masz opisane ale przed kalibracja dokładnie ustaw zbieznosc kół i przejedz sie kawałek czesto sam sie wtedy kalibruje bez komplikacji
Dodano po 1 Najkrótsza diagnoza na podstawie Twoich screenów - Pedał gazu (APP) 1,0% przy jałowym – normalny offset w EDC16/BKS. To nie jest przyczyna. - 03‑ABS, MVB 005: czujnik ciśnienia hamulca G201 pokazuje 0,64 bar w spoczynku – offset jest zbyt wysoki i bardzo często blokuje GRA. - 01‑Engine, MVB 006: ciąg bitów „00001000” wskazuje, że sterownik...
Czujnik obrotów kierownicy jest na kolumnie kierowniczej, pod manetkami kolumny, przykręcony na trzy śróby torx. Trzeba wymontować kolumnę by go wyjąć.
Witam Ten wypust służy do obrócenia magnesu o jeden ząbek po każdym pełnym obrocie kierownicą i jest tylko informacją czy plus czy minus 360st. w pozycji na wprost magnes powinien być nad czujnikiem nr.3, a kąt położenia jest mierzony przez fotokomórki, a skoro nie może skończyć kalibracji to albo jest sam w sobie uszkodzony albo procedura jest wykonywana...
Jeśli uszkodziła się część nadawcza (dioda LED) a nie odbiorcza (podwójna fotodioda) to możesz użyć diody np. ze starej myszki komputerowej (kulkowej), ważne jest tylko ustawianie soczewki na odpowiednim poziomie. Z drugiej strony - czy warto amatorsko naprawiać coś od czego zależy nasze bezpieczeństwo?
w obudowie tasmy jest malutki otworek tam widac chyba biale oznaczenie trybika jak ustawiona jest na wprost
pytanie za 100 punktów gdzie dorwałeś szczotki bo mam ten sam problem
Witam pacjent to mondeo mk4 sedan po lifcie 2013r 2.0 tdci. Problem pojawił się nagle, przy parkowaniu auta jakiś czas temu wywaliły błędy z ABS i ESP. Zgasiłem silnik odpaliłem na nowo błędów nie było to olałem sprawę. Po jakimś czasie zaczęły wywalać co raz częsciej a przy tym auto traciło moc. Podpiąłem komputer który pokazał : C1A91:14-8A Czujnik...
czujnik naprawiony, błąd nie wyskakuje.
Masz jakieś numery tego czujnika? Na znanym portalu jest oryginał ale 400zł. Wiem gdzie mają podróbki za 280zł.
Witam. Parę miesięcy temu robiłem takie coś pierwszy raz. Też mnie straszono, że tylko fabryka potrafi go dokładnie ustawić itd. Jeżeli jesteś pewny, że to uszkodzony jest czujnik, to niczego się nie obawiaj - wyjmij kolumnę na stół, kup nowy czujnik, myśl logiczne i praktycznie nie ma żadnego problemu z założeniem poprawnym nowego czujnika. Na YT masz...
Położenie kół nie ma nic do rzeczy. Element ruchomy jest na siłowniku. Czujników nie wkładałem w swoje miejsce dlatego musiałem przyłożyć do nich coś metalowego, żeby oszukać sterownik. Dziś przyszedł nowy czujnik oryginał z przesyłką 530 zł zamiennik koło 240. Zakupiony oryginał. Wyregulowany i skręt działa jak należy. Tak jak pisałem wcześniej. Tylny...
czujnik kata skrętu w tym aucie jest w wspomaganiu elektrycznym i tam się go kalibruje.
Da się ale trzeba ciąć i spawać. Po co sie tak bawić jak mozna za 50zł kupić oryginał z wersji ze wspomaganiem. Podzwon po handlarzach na allegro. Mam problem ze wspomaganiem. Otóż kupiłem corse B 1.0 12v bez modułu(sterownika) wspomagania. Zakupiłem go na allegro i po podłączeniu kostek kierownicą szarpie z ogromną siłą raz w prawo raz w lewo. kierownicy...
Sprawdź pierw geometrie kół przednich zanim wymienisz CIM i prze kalibruj czujnik skrętu.
Czujnik kąta skrętu (pod kierownicą )był sprawdzony ? Jak auto ma halogeny to można zobaczyć czy działa doświetlanie przy skręcie, skręt 90° powinien zapalić halogen.
Może czujnik nie "widzi "pracy maglownicy.
Ja wyjaśnię, a zapewne komuś się przyda. Po założeniu nowego czujnika podpinamy NCS Expert: - łączymy się przez dowolny moduł, np. moduł świateł - wybieramy moduł czujnika kąta skrętu LWS - przekodowujemy pustym plikiem MAN. - zamykamy NCS i przechodzimy do Isty - wykonujemy kalibrację czujnika kąta skrętu - kalibrujemy DSC - usuwamy błędy W Isty problem...
Bez odpowiednich loginów nie przyjmie kodowania!!! Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie...
Jeśli cyrk zaczął się od zrobienia zbieżności, sprawdź w grupie (chyba 7) co pokazuje czujnik kąta skrętu na prosto ustawionej kierownicy. Jeśli pokazuje więcej jak +/- 5*, to może być tak, że sterownik ABS próbuje cały czas naprowadzić auto na prawidłowy tor jazdy dohamowując koło, bo nie "wie" że ma problem z korelacją czujnika przyspieszenia wzdłużnego...
To nie ten czujnik obrotów bierze z tego z tyłu, a czujnik skrętu WOM ma znaczenie w czasie kalibracji.
jest zepsuty czujnik pozycji....
Wspomaganie to może być czujnik skrętu w kierownicy ;)
Witam, Mam Panowie problem samochód to VW Touran 1.9 TDi, Kod silnika BCE, 77kw. Otóż od momentu zakupu paliła się kontrolka ESP, problem był po stronie pompy ABS, ostatnio udało mi się załatwić pompę o takim samym nr, oznaczeniu. Po wymianie i adaptacji pojawił się błąd "żółta kierownica" nadesce, po próbowałem już chyba wszystkiego adaptacji poprzez...
Były koyo i TRW a czujnikiem skrętu kół i bez.
Te Merivy mają wadę czujniki skrętu. Wycierają się w nich suwaczki, siadają sterowniki wiązki w kolumnie kierowniczej koszt wymiany ok.800 zł
Wychodzi na to że trzeba skalibrować czujnik skrętu koła kierownicy.W prostszej opcji można samemu ale wygląda raczej na podpięcie HHT i później jazdę testową-no chyba że kierownica jest krzywo zamontowana i przy jeździe np. na wprost odczytuje lekki skręt kierownicy...........i parę innych usterek też może być.
Kabli są 3 więc zapewne jest tam czujnik MPX, wolałem nie sprawdzać przez zwieranie ale zmierzę napięcia na pinach i sprawdzę to. Obroty powinny zafalować ale u mnie to jest taka masakra mała choć nie gaśnie. Odpięty czujnik i skręt do końca zachowuje się tak samo jak z podpiętym.
Z zamontowaniem tempomatu sprawa ma się następująco. Najprościej jest z dieslami ponieważ prawie wszystkie podzespoły silnika są kontrolowane przez komputer. Wystarczy wpiąć końcówki wiązki manipulatora (pięć przewodów, jeden wpinamy do skrzynki bezpiecznikowej) do kostki komputera, oraz odblokować funkcję tempomatu w komputerze kod numer 11463 ale...
Witam oto opis jak zaadoptować czujnik skrętu
W silnikach z przekaźnikami '' po obróbce" nie zdarzyło mi się żeby trzeba było robić adaptację. Nie wykluczone że moduł stracił nastawy czujnika kąta skrętu. Zdaje się że oprócz examinera kalibrację robi jeszcze jedno tanie urządzenie, ale nie dam sobie obciąć palec.
Tak racja, lecz zauważyłem jedną przypadłość samochód od początku kiedy go kupiłem raz na jakiś czas rzucał błędem zbyt małej ilości płynu chłodniczego, po sprawdzeniu jaki bezpiecznik za co odpowiada w bsi zauważyłem, że 1 bezpiecznik odpowiada za czujnik poziomu wody , esp/asr, skręt xenonu oraz pompę wspomagania czyli praktycznie wszystko z czym...
Benzyna czy diesel bez różnicy. Tylko były SMI/koyo oraz trw. Tu różnica w czujniku skrętu.
A sorry nie doczytalem. Do przelutowania jest inny czujnik. W twoim przypadku probowalbym zaadoptowac na nowo ten czujnik ktory masz przed zakupem drugiego. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Wszystkie Fabie mają czujnik kąta skretu zamontowany na przekładni kierowniczej.Dostęp najlepiej po odkreceniu lewego przedniego koła. Przed wymianą koniecznie odczytaj pamięć błędów VAGiem na adresie 44. Pozdrawiam
Bez czujnika skrętu pompa powinna chodzić ze stałymi obrotami. Wtedy jak wolno kręcisz kierownicą to w miarę lekko idzie ale przez to że nie podbija obrotów pompy przy szybszych ruchach czuć opór. Dwa powinien być błąd czujnika.
Moim zdaniem to wina tych suwaków pod kierownicą (czujnik skrętu). Miałem kiedyś identyczny problem i wymiana tego pomogła.
Witajcie 👍 Mam auto Crafter 2012, silnik 2,0 l, 100 kW i pojawił mi się problem z elektroniką, podejrzewam jakieś zwarcia na kostce przy kierownicy/stacyjce, ale nie wiem co jest przyczyną. Mianowicie: 1. Czasami podczas odpalania auta pojawia mi się kontrolka czujnika skrętu oraz ASR i ABS. Do tego jeszcze czasami kontrolka poduszki. Przestają wtedy...
Jest kwestia, co ma być sygnałem wejściowym - jeśli skręt kierownicy, to czujnik musi mieć dużą histerezę (różnicę progu wykrycia skrętu, i progu wykrycia jego końca) lub opóźnienie zadziałania - żeby nie wyszło tak, że: (a) lekką korektę kierunku jazdy po prostej traktuje jako skręt, albo (b) łagodniejszy odcinek zakrętu traktuje jako kolejną prostą,...
Tam jest potencjometr, czujnik skrętu kierownicy, musi być ustawiony "na zero" bo inaczej wspomaganie zacznie działać samoistnie
Citroen C5, 2006r mam u sibie podobny problem : sciągałem koło kierownicy, spadła mi tasiemka, poskładałem ją. Niestety po odpaleniu zgłasza bład czujnika położenia i bład ESP. W Lexii widać cały czas ten sam kąt wogóle się nie zmienia jak kręcę. Czy jest możliwe że coś poskładałem nie tak i cały czas jest ten sam kąt. Chyba że go uwałiłem. KAlibracja...
Zgodnie z opisem, w tym modelu powinno to być w module 03-ABS, czyli Elektronika Hamulców. Program Usługa 03 Elektronika hamulców jak ostatnie zdjęcie. Wcześniej jest opcja wpisania kodu kod 40168 przyjmuje ale po wejściu do 03 Elektronika hamulców pisze że kod niewłaściwy -nie zalogowany po wybraniu kanału 60 Jak w 03 Elektronika hamulców odczyta...
Nic nie robisz prócz wymiany i musi działać,ew. Kalibracja czujnika skrętu
Podczas jazdy na wprost jest 0 stopni? Po naprawie była zrobiona kalibracja? Tymi stopniami lewo prawo się nie przejmuj. Wszystko zależy od budowy przekładni. Najważniejsze żeby podczas jazdy na wprost było 0. Wtedy czujniki ABS pokazują te same prędkości kół i błąd nie wystąpi. Błąd może wyskoczyć gdy np jedziesz na wprost, czujnik kąta skrętu pokazuje...
komputer pokazuje błąd C1350 C1388 usterka elektrozaworu posiada ktoś schemat auto po skasowaniu błędów wywala je na nowo nie wiem czy to wina doprowadzenia napięcia czy wewnętrzna pompy ABS dodatkowo problem z czujnikiem skrętu,przekładnia bez czujnika ,gdzie jest on w kierownicy czy może czyta z taśmy ? kierownica pokazuje na komputerze ze ma skręt...
Jeśli starsza generacja, sprawdzić przekaźniki w silniku, jeśli nowsza, masz zapewne uszkodzony czujnik skrętu. Tak czy inaczej najlepiej zrobić diagnostykę.
Standardowo, sygnal z alternatora, zasilanie, sygnal z czujnika predkosci no i osobna kostka z czujnika skrętu (ale to jest juz wbudowane w kolumne).
Geometria zawieszenia powinna byc ustawiona w pozycji czujnika na 0 st. Przy kierownicy na wprost. Żółta kropka w okienku czujnika.
Oczywiście że czujnik kąta skrętu do wymiany.
Mam nie podobne a identyczne błędy w mojej Fabii, czy udało Ci się zlokalizować źródło tych błędów.
Dziękuję za odzew. Mam oscyloskop. Poćwiczę trochę i dam znać jakie rezultaty:)
Witam Panowie, Temat skrętnej osi został dzisiaj rozwiązany. Oś w tej chwili skręca i działa tak jak powinna. Ale ogólnie jest to bardzo ciekawy przypadek: Tak jak pisałem wcześniej wymieniłem czujnik B95 i po wymianie czujnika oś przestała w ogóle skręcać i pojawiła się w/w kontrolka. Głowiłem się nad tym 3 dni konsultując owy przypadek z kolegą, który...
Te same twoje błędy u mnie tak opisane: 01130 (046A) -Działanie układu ABS. 00814 (032E) -Cewka ciśnienia układu hamulcowego N247. 00778 (030A) -Czujnik skrętu kół (G85). Napraw sprawdź.
Dodam, że jak robię szybki skręt kierownicą to czuć w pewnym miejscu delikatną zmianę siły (czy jakieś tam chrupnięcie). Jak mogę ten czujnik podmienić? Czy muszę cały mechanizm wspomagania kupić?
1. Może masz licznik od innej bmw i to jest przyczyna twojego problemu? Numer vin licznika nie zgadza się z modułem DSC i stąd mogą być twoje problemy kolego:) sprawdź czy numer vin licznika jest taki sam jak w innych modułach? 2. Może musisz dokonać kompensacji czujnika kąta skrętu (patrz czujnik kąta skrętu) ( Nie patrz "schematowo" bo jak tak będziesz...
Do skręcania najlepiej zastosować serwomechanizm wtedy dość precyzyjnie daje się sterować, bo skręt kół będzie dokładnie mógł odpowiadać skrętowi elementu regulacyjnego... można zakupić, albo... albo ...Najprościej mówiąc zakładasz na jeden potencjometr (najlepiej typu A) kierownicę, a drugi identyczny umieszczasz jako czujnik skrętu kół... do tego...
C1500- czujnik skrętu kierownicy - przerwa w obwodzie C1507- Układ kontroli trakcji - przekroczony limit czasu. C1509-czujnik ciśnienia powietrza - prawy tył - sygnał nieprawidłowy.
Jeśli tylko odkręcisz przełącznik zespolony (Com) i nie będziesz do niego zaglądał to czujnik skrętu się nie rozkalibruje. Postaraj się też przed odkręceniem kierownicy ustawić koła na wprost i zaznacz np. pisakiem ślad żeby zamontować kierownicę w takim samym położeniu.
Expert tapety 2,0 HDI błędów nie wiem jakie kody. Raz pokazuje czujnik skrętu kierownicy, problem ze wspomaganiem, przepalone świece żarowe. To dowiedziałem się od mechanika. Samochód z 2009 r.
Dzień Dobry W Meriva 2010 1.6 z16xep wyłączało mi się co jakiś czas wspomaganie (nie raz 2-3dni było ok , zdarzało się żę wyłączało się co 5 min), OP-COM wskazywał na czujnik kąta skrętu kierownicy. Nie mniej jak wspomaganie działało to skręt w prawo czy w lewo wymagał takiej samej siły (wspomaganie działało tak samo w P i w L) Wymieniłem czujnik na...
Dzień dobry. Po wymianie sterownika ABS mam problem z adaptacją czujnika skrętu kierownicy w audi a8d3. Odrzuca mi adaptacje. Za każdym razem w polu pokazuje mi -2,5 i nie reaguje na skręty kierownicą tak jakby padł czujnik skrętu? Podczas adaptacji niby wszystko idzie dobrze a w efekcie końcowym w pozycji 1 zamiast ok wyskakuje mi brak lub nieprawidłowa...
Niestety nie mam dostępu do takiego samochodu, aby to sprawdzić, ale faktycznie brak zmian wartosci czujnika skrętu jest dziwny. Jeżeli brak jest wspomagania, to powinno wywalić jakikolwiek błąd. Czy pojawia się jakaś kontrolka ostrzegawcza na desce?
Wchodzimy do: [Select] [03 - ABS Brakes] [Fault Codes - 02] [Done, Go Back] Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0° tolerancja ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [Basic Settings - 04]...
Na pewno nie podłączając po komputer i szczytując błędy, ewentualnie na pewno się nie udawaj do specjalisty. Moduł wspomagania, czujnik skrętu lub silniczek (stawiam na silniczek)
Witam. Mam taki sam problem w moim c-crosser, a mianowicie po wyjęciu skrzyni biegów wyskakują te same dwa błędy C2205 i C1219.został podpięty komputer i mechanik chciał z kalibrować kąt skrętu i nie można się połączyć i naprawić tego. Czy może ktoś podpowie jak rozwiązać ten problem
czujnik skręt toyota położenie czujnik skręt czujnik skręt kierownica
volvo silnika czujnik temperatury dallas połączenia głosowe
as946 przestrojenie dahua podświetlenie
Tłok do pilarki Makita DCS 460 - gdzie kupić? Nokia 6300 - Niebieskie diody, brak reakcji klawiszy