Musisz ustawić czujnik kąta skrętu kierownicy, prawdopodobnie przy wymianie maglownicy kierownica nie była zablokowana w pozycji jazdy na wprost. Mogło też dojść do zerwania taśmy jeśli maglownica była założona przy skrajnym wychyleniu czujnika kąta skrętu. Dobrze by było podłączyć komputer diagnostyczny i w wartościach rzeczywistych odczytać położenie...
Należy prawidłowo ustawić położenie czujnika skrętu (w module CIM, tj. wycieraczki i kierunki) i go zaadoptować.(komputerem diagnostycznym).
Tam są dwa czujniki i dwie procedury kalibracyjne - czujnik kąta skrętu i czujnik momentu... oczywiście przed kalibracją musi być ustawiona zbieżność i właściwe położenie koła kierownicy (zarówno samego koła kierownicy na wieloklinie jak i długości drążków) - koła na wprost przy kierownicy prosto.
Bez odpowiednich loginów nie przyjmie kodowania!!! Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie...
Post typowego Rysia z Klanu - "Zepsuło mi się auto co mam robić?" Zlituję się ale istnieje coś takiego jak wujek google i opcja szukaj nawet na Elektroda.pl Nie zdziwię się jak kolega zapyta jak zrobić nastawy podstawowe 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) Możliwe przyczyny Czujnik kąta skrętu (G85) Ustawienie podstawowe...
To podaj wszystkie kąty w zawieszeniu i położenie kół.
Tylko czujnik ciśnienia hamowania pokazuje coś normalnego, kąt skrętu i przyspieszenie poprzeczne pokazuje 0. Dodano po 3 Mniej więcej kolejność adaptacji wygląda następująco: 1 czujnik przyspieszenia poprzecznego 2 czujnik ciśnienie hamowania 3 czujnik kąta skrętu 4 położenie krańcowe maglownicy Wydaje mi się że u mnie czujnik przyspieszenia jest uszkodzony...
Tak na przyszłość to taki czujnik kalibruje się poprzez wartości rzeczywiste w komputerze diagnostycznym. Odczytuje się położenie tego czujnika w stopniach względem położenia kół. Nic się nie koduje, ani nie programuje. Zainspirowałeś mnie, to jak to się fizycznie robi? Jak się ten czujnik ustawia?
Witam Czy montaż czujnika skrętu na żółtą kropkę to ścisła reguła? Fakt ze zawsze tak robiłem czyli koła prosto , kierownica prosto ,żółta kropka , znak na dole (po prawej) sie pokrywa i położenie było środkowe czyli skręt mniej więcej równy w lewo i w prawo Dzisiaj dostałem od klienta czujnik skretu kierownicy, ponoć dobry i ściągnięty odrazu z auta...
Na początku to ustaw zwijak w oczku. Zobacz jakie masz kodowanie w tej chwili, podejrzewam że 00000 czyli musisz wykonać procedurę: 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001 [powinno wyświetlić czujnik skrętu...
Jak się nie mylę to te wynalazki miały czujnik kąta skrętu rozwiązany podobnie do starych BMW, na dole kolumny kierowniczej. Były z nimi problemy mechaniczne, że coś tam się wyrabiało i kręcąca się kolumna nie poruszała okrągłego nasuniętego na nią plastiku będącego częścią z której czujnik czytał położenie. Zanurkuj pod kierownicę i zacznij od sprawdzenia...
Musisz przeprowadzić adaptację czujnika. Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001...
Jeżeli ustawiłeś koła na wprost to zarówno przy przednim jak i tylnym czujniku powinien być ruchomy element metalowy i to sygnalizuje, że koła są ustawione na wprost. To dlaczego przykładałeś metal do tylnego czujnika ? Gdzie był metalowy element, który załącza sygnał z tylnego czujnika ? Może trzeba położenie kół zgrać ?
Witam, w moim polo padła pompa wspomagania firmy koyo, czy mogę zastosować TRW, auto nie posiada czujnika skrętu w kolumnie (G250), jest to model z esp i podaje położenie kiery po CANie z (G85)
Przy wymianie taśmy przestawieniu uległ ww czujnik.Nie wiem jak to się stało albo sam zepsułem albo ktoś się bawił.Czujnik jest napewno dobry.Mój komp nie widzi parametrów w tym wozie.Byłem u znajomego na kts i widać że działa.Tylko pokazuje głupoty.Każdy obrót o 360 zmienia całkowicie położenie małych kółek.Da radę to ustawić czy szukać nowego?
00894 Klucz do włączania podgrzewanych lusterek zewnętrznych-E231 00778 Czujnik kąta skrętu G85 - Statycznie 02546 Położenie krańcowe układu kierowniczego Brak lub nieprawidłowe Nastawy podstawowe / adaptacja - Statycznie Błędy nie wskazują jednoznacznie na przyczynę "szalejącej elektroniki" był rozładowany akumulator Pozamykaj samochód i sprawdź (zwykły...
Ja ustawiam wg testera, ale raczej masz problem w połączeniu taśmy z kolumną, tam nie zawsze łączy. Przy złym złożeniu powinny być złe odczyty, ale po adaptacji chociaż przez chwilę powinno funkcjonować, potem esp się wyłącza bo nie zgadzają się drogi kół z położeniem kierownicy.
Dzięki za propozycje :) Tym co mam mogę to zrobić, tak myślę. Znalazłem wiele informacji i różnych postów w których pisali o tym jak robili to właśnie VAG COMem właśnie w tej wersji co mam, jednak mało kto opisał w jaki sposób dokładnie. Otóż umiem już logować się oraz wprowadzać te wszyskie kody. Jednak zawsze jest coś nie tak. Szukam wyjścia z sytuacji...
Użyłem 5054a z ODIS 8.1.3. Wgranie tego samego flasha (5N1909144S_1501_BP) nie usunęło błędu 03375. Sprawdziłem też starszą wersję 5N1909144R_1401_BP - też bez zmian. Dopiero wgranie softu bez "BP" w nazwie usunęło błąd, użyłem 5N1909144N_1101 po czym wgrałem z powrotem 5N1909144S_1501_BP i do tego te same krzywe charakterystyk. Błąd 03375 zniknął....
To enkoder absolutyny i trzeba ustawić na konkretne położenie i bez kalibracji rusza. Magnes musi być na środkowym czujniku halla pryz kołach na wprost. https://obrazki.elektroda.pl/2686171400_... U mnie zadziało ale miałem uszkodzoną elektronikę i synchronizacja zębatek nie przynosiła efektu. Kupiłem inny czujnik kąta skrętu z uszkodzoną...
Odkręciłem sterownik od pompy, co się okazało że blaszki były zagięte i nie dociskały. Po wyprostowaniu blaszek, skręceniu do kupy sterownik wstał. Potem krótki test i ABS i ESP działa. Mam wrażenie, że lepiej niż przed awarią ;-) Ciekawi mnie jeszcze czemu zakodowany był jako diesel w orginale. Czy to miało jakieś znaczenie przy jego pracy?? Mam jeszcze...
Wszystko jasne odnośnie taśmy żle założona nie da się obrucić ok 3 obrotów w P/L mam tak ustawioną tylko moge wykonać po 2 i 1/4 obrotu P/L czy to jest dobrze ? Nie wiem czy oglądałeś fotki które wysłałem popkazałem strzałką . Zauważyłem na obudowie zewnętrznej w prawym górnym rogu wziernik przez który widać położenie kólka zębatego na którym jest żółta...
Witam Kupiłem 3 dni temu skode fabie 1.4 mpi gaz 2001 r. Jak się jeździ do 100 km/h jest ok ładnie trzyma temperaturę , na wolnych obrotach albo i większych może chodzić i godzinę i jest ok natomiast przy 130 -140 km/h zaczyna się gotować po przejechaniu paru km . A niestety ładnie się prowadzi i przy 90 to się śpi i nie da się tak wolno jeździć. Podejrzewam...
Mostek h do sywrowania silnikiem. Potencjometr sprzężony z wałem i identyczny jako nastawnik. Komparator do wykrycia które napięcie jest wyższe - z zadajnika czy czujnika położenia. Nie zatrzyma się gdy osiągnie zadane położenie. Potrzebny będzie dodatkowy układ blokujący mostek żeby silnik zatrzymał się.
Witam wszystkich. Problem z w/w pojazdem,świeci ESP błąd to C1277 położenie koła kierownicy obwód 1 i 2. W blokach pomiarowych kąt skrętu widzi o pokazuje ok. Podmienialem czujnik kąta skrętu pod kierownicą. Po odpaleniu kontrolka gaśnie do puki kręcę kierownicą błąd się nie zapala tylko zatrzymam od razu się zapala i w/w błąd powraca. Zdarza się że...
Witam wszystkich. Problem z w/w pojazdem,świeci ESP błąd to C1277 położenie koła kierownicy obwód 1 i 2. W blokach pomiarowych kąt skrętu widzi o pokazuje ok. Podmienialem czujnik kąta skrętu pod kierownicą. Po odpaleniu kontrolka gaśnie do puki kręcę kierownicą błąd się nie zapala tylko zatrzymam od razu się zapala i w/w błąd powraca. Zdarza się że...
Witam. Dzwoniłem do tego serwisu i mówię co się dzieje i że to przez tą końcówkę bo z tego co wiem ESP kontroluje położenie kół kat ich skrętu a czujnik jest w kolumnie kierowniczej. Masz rację.Tu cytat z Wikipedii : "Poślizg kół jest obliczany na podstawie prędkości obrotowych kół, czujnika przyspieszenia poprzecznego, czujnika przyspieszenia kątowego,...
wczoraj zrobiłem to: --> to z forum o podobnym temacie, moje auto: 1,9 TDI 130KM AVF tiptronic "Musisz przeprowadzić adaptację czujnika. Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09557 <--...
łączę się vag 311.2 nr. błędu 0778 czujnik kąta skrętu oo4 brak komunikacji Próbowałem robić adaptację a nie wiem co masz na myśli poprzez ustawienia podstawowe. Dodano po 5 ESP Kalibracja czujnika kąta skrętu - Uruchom silnik - Przekręć kierownicę jeden obrót w prawo i jeden w lewo - Przejedź na krutkim dystansie z prędkością nie większą niż 20 km/h....
Oczywiście nie. Mnie chodzi o zasadę na jakiej to pracuje. Umieszczenie np. trzech pyrosensorów (czujników podczerwieni) w tubach (krótkich, kilka mm) i skierowanie ich trochę od siebie (jeden na wprost, drugi w lewo, trzeci w prawo) w jednoznaczny sposób definiuje położenie źrudła ciepła wzgl. takiego czujnika (w poziomie). Pojawienie się sygnału w...
Witam, kupiłem "jak nową" kierownice logitech g920 na olx. Na początku czasami przy szybszym skręceniu kierownica lekko rozkalibrowywała się przez co jadąc prosto kierownica była lekko skrzywiona. Gościu zapewnił, że to normalne dla tych kierownic. Po niecałym miesiącu problem się trochę nasilił co zaczęło mi dosyć mocno przeszkadzać. Z tego co wyczytałem...
Kontrolka ESP paliła się wcześniej jak zakupiłem samochód na początku roku,jednak po skasowaniu błędu już się więcej nie zapaliła lecz samochód stopniowo zaczynał mieć znowu problemy z ruszaniem przy skręconych kołach Po ponownym podłączeniu wskazuje ten sam błąd .Położenie w okienku w wyłączniku zespolonym pokazuje prawidłowo "0" a w Lexii 120 stopni...
Witam Kupione zostało auto 6x2 używane, i miałbym kilka pytań, bo nie chyba mam wszystko ok w 100%... Po pierwsze na tylnym siłowniku który skręca tylna osią, tam gdzie chodzi ten "świecący tłok" mam gumę to znaczy ta osłonę zaklejoną taśma, co mógłby świadczyć, o wymianie tego tłoka, siłownika, regeneracji, bądź ustawiany zbieżności, lecz nie ma pewnością,...
ASR nie hamuje kół tylko zmniejsza moment obrotowy silnika przez co koła odzyskują przyczepność W praktyce jest to połączenie obu sposobów. W ciężarowych (Volvo, Renault) wystarczy że czujnik kąta skrętu kierownicy nie będzie się "zgrywał" z pomiarami z akcelerometru i auto tańczy po drodze. Często takie "cuda" występują po wymianie drążka kierowniczego,...
Witam Panowie, Temat skrętnej osi został dzisiaj rozwiązany. Oś w tej chwili skręca i działa tak jak powinna. Ale ogólnie jest to bardzo ciekawy przypadek: Tak jak pisałem wcześniej wymieniłem czujnik B95 i po wymianie czujnika oś przestała w ogóle skręcać i pojawiła się w/w kontrolka. Głowiłem się nad tym 3 dni konsultując owy przypadek z kolegą, który...
Nie mogą,aczkolwiek masz pierwszy błąd zachowany (czyli domniemam że nieaktywny).System AsTronic wspomaga się statusem o skręcie kół (inna strategia zmiany biegów przy skręconych kołach aby po pewnym, progowym skręcie kół nie zmieniać często biegów)-a system może rozpoznać pojazd poruszający się na zakręcie właśnie poprzez analizę częstotliwości sygnałów...
Auto sprowadzone po wypadku. Prawa i lewa strona uszkodzona przodem. Ktoś za granicą nie skończył roboty. Przy zakupie samochód był częściowo rozebrany. Aktualnie poskładany do kupy, ale mam problem z elektroniką. Podczas diagnostyki nie łączy mi się ze sterownikiem Xenon w ogóle, w bramce Can nie widzi sterownika Xenon, sterownika koła kierownicy i...
Witam zainteresował mnie kiedyś temat wózków transportowych poruszających się np po jakimś magazynie z zadaną trajektorią ruchu. Czyli jestem w punkcie A, ładuję wózek i wysyłam go do punktu B ale musi po drodze pokonać dwa zakręty. W pierwszej kolejności myślałem o odbiorniku GPS z RS232 i to zrobiłem, przesyłam sygnał do PLC, poddaję obróbce i steruję...
Witam. Koledzy potrzebuje pomocy, nakierowania co zrobić z fantem w Golfie V. Błędy jak poniżej. Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-MK60-F.lbl Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 K Komponent: ESP FRONT MK60 0103 Kodowanie: 0021121 Kod serwisu: WSC 00046 412 221184 VCID: 3A7149797501EDC82F8 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00290 - Układ...
(at)Falubaz1 wymieniony magiel z Passata B7 2011, na full opcji, i teraz tak, vagiem zmieniliśmy adaptację wyłączyliśmy utwardzanie amortyzatorów, asystent parkowania itd.. mniejsza o to.. został błąd czujnika G85, i teraz tak.. nie możemy vagiem zrobić adaptacji, pokazuję, że "niemożliwe", teraz sieje błędami że jest usterka mechaniczna w g85, dziwne...
https://obrazki.elektroda.pl/1518708600_... W sieci jest tysiące projektów kosiarek DIY, ten chyba nie wyróżnia się niczym szczególnym od pozostałych, ale że dawno w tym dziale nie widziałem podobnego projektu to postanowiłem podzielić się swoimi doświadczeniami. Jest to pierwszy prototyp weryfikujący w realu podstawowe założenia....
Ech.... jeśli nie chcesz mieć problemów (dotyczy to Polskiej sieci energetycznej, wyładowań atmosferycznych etc...) to daj sobie spokój z CAT5. Pod uwagę weź CAT6C lub zwyczajnie CAT7 - wiem koszta. Ale kładąc to wiesz, że tutaj niema żadnych wpływów z EMC. Dodatkowo, jak wiadomo piorun wali po linii telefonicznej, czyli należy zabezpieczyć router/modem....
Przyjechał do mnie touran po wymianie sprzęgła w zaprzyjaźnionym warsztacie.Aku był odpięty ok.2dni.Po tej naprawie znajomy próbował skalibrować czujnik skrętu CDIF-em ale nie poszło.Podłączyłem VCDSa we wspomaganiu kiery widzi: Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1KX-909-14X-44.CLB Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 G Komponent i/lub wersja: EPS_ZFLS...
Na wstępie chciałbym pogratulować dobrze przygotowanego tematu. Co do uwag to najpierw zamieszczę fotografie, z poprawkami ode mnie. http://obrazki.elektroda.pl/4934974200_1... W fotografii przeniosłem czujnik wejściowy, bardziej nastawiony na przecięcie lini z drzwi. W kuchni nie mam pewności co do zabudowy wiszącej, jeśli w tym narożniku...
Witam chciałbym zbudować układ pomiarowy z wykorzystanie potencjometru obrotowego (który określał by położenie wałka skrętnego w skali od 1 do 10 ) wynik otrzymany był by na wyświetlaczu . Układ powinien składać się z 3 czujników (3 potencjometrów ) i układu pomiarowego z wyświetlaczem , na wyświetlaczu pojawiały by się 3 wyniki (każdy w skali od 1...
Tyle, że aby mieć wszystkie moduły bezprzewodowe w jednej szafie musisz mieć mocno rozbudowaną instalację napięciową No zaraz, zaraz... to co dla kolegi jest problemem urządzeń bezprzewodowych? W końcu bezprzewodowowść nie oznacza bezprzewodowej transmisji energii tylko komunikację i sterowanie. Co za tym idzie mając do wyboru ciągnięcie skrętki do...
Moim zdaniem najlepsze są (przy budowie nowego domu) czujniki i inne "smart" gadżety zasilane i komunikujące się za pomocą skrętki UTP. Odpada problem z zasięgiem, zasilaniem czy zakłóceniami. A sama skrętka jest na tyle tania, że położenie kilkuset metrów (jak nie powyżej 1km) przy budowie domu to znikome koszty.
Przyglądając się dyskusji zauważyłem że nikt nie zauważył że zadający pytania napisał "Sprawdzałem im oporność a później dla skuteczności pomiarów podłączyłem do modulatora przedniej osi i wartość zmieniała się z położeniem czujnika więc dlatego czujniki uważam za dobre.". Nic bardziej błędnego mógł zrobić kolega "wrrw00 " mierząc rezystancje czujników....
Witam, kodowanie dalej u mnie leży. Może przedstawię mój problem. Passat dostał drugiego dawce z systemem kessy dlatego poszło wszystko do zmiany. Tj. : -ECU silnika -Licznik -Blokada kierownicy -Moduł kessy I teraz męczę się z kodowaniem tego ustrojstwa. Dawca był w automacie. Proszę o rady jak dojść z tym do ładu. Chodzi głównie o kodowanie z błędami...
Nie myślałem o rowerzystach. Nie prowadzę działalności gospodarczej. Jak większość w tym ja, wykonuję urządzenia dla siebie lub znajomych. Są to dwie, trzy sztuki. Przedstawiamy czasem pracę na forum innym do oceny. Ucząc się przy tym, nabieramy doświadczenia. Zainteresowanym urządzeniem udostępniamy niekiedy materiały źródłowe i wspieramy radą. Jeśli...
Jeśli zamienisz poduszki przy wyłączonym zapłonie to sterowik nie zasygnalizuje błędu. Przy odkręcaniu kierownicy musisz uważać na taśmę skrętą. Ustaw koła na wprost a po odkręceniu kierownicy zapamiętaj położenie złącza obrotowego. Jeśli obrucisz złączem to taśma może pęknąć przy krańcowym położeniu kierownicy.
Czujnik położenia/skrętu w kolumnie kierowniczej. Być może wystarczy zrobić kalibrację - najlepiej Tech-em, Oczywiście trzeba najpierw sprawdzić akumulator i alternator (napięcie ładowania). Wspomaganie jest bardzo wrażliwe na wahania napięcia.
Jeśli tylko odkręcisz przełącznik zespolony (Com) i nie będziesz do niego zaglądał to czujnik skrętu się nie rozkalibruje. Postaraj się też przed odkręceniem kierownicy ustawić koła na wprost i zaznacz np. pisakiem ślad żeby zamontować kierownicę w takim samym położeniu.
Witam. Opiszę mój problem.Kupiłem "skręcarkę" do prętów stalowych,układ tej skręcarki składa się z silnika( 3 fazy),falownika commander se,czujnik zliczający obroty wału silnika ,czujnik wykrywający położenie początkowe wału skrętarki za motoreduktorem,szafka sterująca na której jest włącznik główny maszyny,lampka ,licznik obrotów z wyświetlaczem na...
Witam ponownie. Błąd 73 lub 73-1 jeśli masz wbudowany analizer oznacza wadliwe działanie: 1. Czujnika położenia gałki kierwoniczej / inaczej czujnik ciśnienia oleju oleju w siłowniku skrętu. To jest taki czujnik do którego przychądzą 2 węże hydrauliczne.
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
(at)zmyslonyy - nie no ok, ale to już bardziej traktuje jako poziom inteligencji systemu. Nie widziałem chyba nigdzie rozwiązania aby sterownik rolet przekazywał położenie rolet. Można dołożyć jakąś czujkę mierząca odległość rolety od parapetu czy sprawdzającą czy silnik "kręci" roletą (ot choćby na podobnej zasadzie jak w myszce komputerowej z kulka...
Co do góra-dół oraz położeniem nadajnika: - Nie jest potrzebne rozpoznanie góra-dół oraz czy nadajnik jest tyłem do odbiornika czy przodem... - Chodzi o to, z której strony jest nadawany sygnał i chociaż dwie odległóści od 0 do 1m i od 1m do 1,8m lub (jak nie sprawi to większych kłopotów w projektwaniu urządzenia) więcej rozpoznawanych odległości. Wyjasnienie:...
Tylko skrętka i rozwiązanie IP, bez żadnych protez z stylu AHD, CVI, TVI i co tam jeszcze wymyślą, które za 2-3 lata stracą rację bytu. To ciekawe, bo te niby "protezy" rozwijane są i będą, już terz w ofercie np.Hika są kamery 3Mpx i więcej działające w standardzie TurboHD. Ale w jaki sposób? HDMI czy przez port sieciowy? Chyba oczywiste przez HDMI,...
Witam Problem z GOLF V Dokończenie tematu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Po krótce: Wymieniono pompę ABS, która używana okazała się niesprawna. Podmiana na starą i problem z odpaleniem auta. Mechanik który wymieniał mówi, że nic oprócz podpinania i odpinania kości ABS nie robił. Problem, nie działający licznik i brak...
Zamieszczam logi wszytkich sterowników.Czy jakaś usterka/i (te które podalem z vcds) moze blokowac impuls startu? Przekaźnik ten od rozrusznika gdzie szukać?Dodam jeszcze raz że w kabinie przy kreceniu kluczykiem slychac przekażnik w środku. VIN: WVWZZZ1KZ7B063202 Przebieg: 129910km 00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000 01-Silnik -- Stan:...
http://obrazki.elektroda.pl/4722527200_1... Armadilo-linefolower inny niż wszystkie Pomysł na budowę tego robota pojawił się ok roku temu. Podczas rozbierania starego skanera natrafiłem na ciekawy element, matryce CCD (ILX524K) . Matryca składała się z 2700 pikseli w trzech kolorach ustawionych w jednej linii. Wraz z małym obiektywem...
Mi chodziło o przesył danych z enkoderów. Nawet jak to nie idzie do PLC, to gdzieś idzie. Do falowników właśnie. Albo jednego dwusilnikowego, jeżeli taki falownik ma taką opcję (sam fakt że jest na dwa silniki od razu od tym nie świadczy). O ile ktoś akurat używa falowników i siników ACIM, a nie serw. Ale mniejsza o rodzaj silnika. Ważne ze sygnał z...
Witam szanownych forumowiczów. Mieszkam poza miastem, czyli na wsi. :) Utrapieniem jest dla mnie cotygodniowe koszenie trawy (a teren mam nierówny i nachylony), tak więc jak wielu innych konstruktorów postanowiłem ułatwić sobie życie i zbudować zdalnie sterowaną kosiarkę. Pierwotne założenia zakładały zwykłą ;) zdalnie sterowaną kosiarkę na większych...
Cześć. Prototypuję system, pomiarowo sterujący. Na razie wszystko składałem na płytkach stykowych, łączyłem kilkucentymetrowymi kabelkami. System składa sie z komputera ARM Master, który ma się komunikować z siecią rs485. W sieci połączone maja być podrzędne slavy jako układy z procesorami avr. Dalej m.in. slavy korzystać będą z interfacu 1wire. Powstało...
Dzień dobry, Mam audi a3 1.6 FSI z 2004 roku. Już brakuje mi cierpliwości i powoli pieniędzy. Mianowicie samochód po nagrzaniu silnika dusi się i wyskakuje mi EPC. Lubi zgasnąć podczas jazdy, szarpać, skaczą obroty a kiedy się zatrzymam to gaśnie. Zauważyłam że przy skręcie w lewo np. na rondzie, samochód często lubi szarpnąć i zaczynają się skoki na...
witam Mam problem z czujnikiem kąta skrętu kierownicy. Historia: zdjęta została taśma od airbagu i włożona z powrotem.co się okazało?zaczęła palić się kontrolka od ESP. zacząłem czytać na forum i dowiedziałem się, że odpowiedzialny jest za to czujnik kąta skrętu kierownicy G85. rozebrałem to jeszcze raz, aby ustawić właściwie. ale do końca nie wiem...
Laguna III KT12 Lakier nadwozia szary Eclipse Numer rejestracyjny CT751ZQ VIN VF1KTF2G647193921 Model Laguna III Typ modelu KT12 Data produkcji 04 2012 Numer fabryczny pojazdu S357217 Poziom wyposażenia EA3 Dodatkowe do poziomu wyposażenia SAN913 Dodatek do limitowanej edycji SAN513 Kod lakieru TEB66 Wykończenie siedzeń Skóra Wykończenie wnętrza HARM01...
A czy Ty widziałeś w ogólne jak jest zbudowany ten przełącznik zespolony? Mam na stanie ten cały przełącznik, a w zasadzie cały peugeot rozebrany :) Masz trzy wiązki, dwa odpowiadają za airbag (zielona złączka) i trzeci odpowiada za esp (szara złączka). Coś jeszcze? :) Od kiedy taśma ma coś wspólnego z czujnikiem kąta skrętu? Nie o sam czujnik chodzi,...
.Facet był u innego gościa co ma kompa i na wydruku są te same błędy co podałem Jednak nie rozumiesz. Nie mam zastrzeżeń do sprzętu i nie mam powodu nie wierzyć w odczytane błędy. Zastrzeżenia mam natomiast do tłumaczeń tych błędów. Bo możesz mi powiedzieć, co to jest "czujnik położenia dźwigni regulacyjnej"? Domyśliłbyś się (bez kodu błędu) że chodzi...
autoscan VIN: ... Numer rejestracyjny: Przebieg: 195850km Numer naprawy: ----------------------------------------... ----------------------------------------... Typ podwozia: 7H-VN75 (6N0) Skanowanie: 01 03 04 08 09 10 15 17 18 19 22 25 37 56 0B VIN: WV2ZZZ7HZAH270240 Przebieg:...
Należałoby się podpiąć PP 1 - czy PP "widzi" naciśnięcie hamulca 2 - słychać sprzęgło sprężarki po załączeniu AC? Może zbyt mało czynnika i niby chłodzi, ale nie czuć 3, 4 - roleta i fotele to raczej bezpieczniki 5 - tu mogą być wtyczki 6 - zapewne kalibracja czujnika położenia skrętu - potrzebny PP
U mnie wystarczyło zrobić kalibracje czujnika położenia skrętu w lexi
A jakie kodowanie ma ESP/ABS? Nie bardzo rozumiem o jakie kodowanie chodzi. W sterowniku ABS/ESP w wartościach rzeczywistych widzę informacje o poprawnej inicjalizacji czujnika kąta skrętu ale widzę też informacje o braku komunikacji can z czujnikiem kąta skrętu. Dodano po 9 Posprawdzaj wtyczki od modułu kierownicy, podaj może lepiej numer błędu i...
Ja to robię na 4 czujnikach indukcyjnych (2 do skrętu i 2 do ustalania położenia jazdy na wprost) Nie twierdze że nie można zrobić tego inaczej, chodziło mi bardziej o to, że układ skrętny kół powinien podawać sygnał zwrotny o aktualnym kącie. Według mnie, czujnik skrętu będzie dawał dokładniejszy sygnał i wystarczy jeden.
uszkodzenie czujnika położenia koła kierownicy, znajdują sie te czujniki na kolumnie kierowniczej.
[center][url=https://obrazki.elektroda.... [url=https://obrazki.elektroda.pl/847663... [size=9]Dodano po 3 [minuty]:[/size] Mam problem z Audi A4 B9, brak wspomagania...
Witam serdecznie, W poniedziałek będe miał robione tynki w nowym domu i w ostatniej chwili pomyślałem, że dobrym pomysłem byłoby jeszcze położenie kabli do CCTV. Wcześniej nie myślałem o monitoringu, ale ostatnie włamanie do sąsiadów sprawiło, że chyba jednak chcę go mieć w przyszłości. Chodzi mi o 4 kamery zewnetrzne, odległość do rejestratora to max...
Witam wyświetla mi się esp i po odczytaniu błędów to są takie : moduł czujnika skrętu kierownicy samochodu przerwa komunikacji nr błędu --126 i drugi sygnał położenia kierownicy nr błędu --710 może wie ktoś gdzie jest ten moduł proszę o pomoc Dodano po 5 Witam wyświetla mi się esp i po odczytaniu błędów to są takie : moduł czujnika skrętu kierownicy...
Co do podgrzewacza musisz sprawdzić ze schematem. Poszukaj pod kierownicą, sprawdź też czy czujnik kąta skrętu jest zgodny z autem. Czujnik położenia wzdłużnego znajdziesz na podłodze.
kupiłem takiego ol chce jakoś w miarę do jazdy przystosować czy ten czujnik położenia skrętu wpływa jakoś na jazde ?wspomaganie działa ok
Zrobił się ciepło i problem się nasilił, do tej pory wspomaganie wyłączało sie sporadycznie tak od 2 dni potrafi wyłączyc sie co kilka minut zawsze przy skręcie w lewo, kolejny serwis : błąd chwilowy - czujnik położenia wału silnika wspomagania ??? tylko dla czego błąd CHWILOWY !!!!! ach te punto fajny samochód ale takie coś potrafi napsuć nerwy.
tak silnik bez przekaźników. EDIT: wymieniono czujnik skrętu/położenia kierownicy i działa
Auto po przejechaniu 40 km stało 8 godzin. podczas powrotu wyświetliło na ekranie mniej więcej :"awaria zawieszenia prędkość do 90 km/h", trzymał wysokość i można było jechać. Po przyjeździe dał się opuścić ale już nie podniósł się. Lexia ogłosiła" awaria czujnika wysokości tył" , po skasowaniu i przejechaniu paru metrów : " awaria czujnika wysokości...
Czujniki są te same. Po takich błędach ponowne uruchomienie systemu tylko komputerem z prowadzeniem i sprawdzaniem całego układu. Wystarczy odrobina powietrza i odrzuci inicjowanie urządzenia. Uruchomi się dopiero po bezbłędnych testach w czasie nauczania. Błąd czujnika położenia centralnego może wynikać z zapowietrzenia lub usterki zaworów. Przy nauczaniu...
Jaką masz średnicę mixera ? Czy masz podłączony i właściwie działający czujnik położenia przepustnicy ?
Jeśli przechodzą adaptację na sucho to lampy i silniki ok. Przyjrzal bym się czujnikowi położenia onych, a także czujników skrętu czy widzą go lampy
to zaświeciło mi się ESP i ABS musiałem zgasić i ponownie zapalić silnik i błędy znikły to też jest powodem źle ustawiony kont skrętu czy inny powod W taśmie poduszki masz czujnik położenia kierownicy. Źle założyłeś taśmę, i systemy widzą że kierownica jest skręcona.
Witam, pompa została wymieniona, niestety dalej wyskakuje błąd którego nie da się skasować a brzmi następująco: 00778 -czujnik położenia dźwigni regulacyjnej - nieprawidłowość lub brak podstawowych ustawień/korekt - stały Co to może być? Czujnik kąta skrętu uszkodzony?
Musisz zmienić całe lampy na oryginalne bixenon do tego adaptery do kostek, dołożyć czujniki położenia na wachaczach jak kolega pisał i dokodować wszystko vcdsem i mamy wszystko legalnie To nie wszystko . Dołożyć trzeba sterownik xenonów AFS który odpowiedzialny jest za poziomowanie i skręt soczewek.
Witam wszystkich i proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.Dodam jeszcze że jestem tutaj nowy i robię to pierwszy raz.Otóż mój 4cx z 2001 roku przy wybranym trybie skrętu 4ws od czasu do czasu blokuje częściowo skręt przedniej osi.Da się wtedy skręcać przodem od skrajnego prawego położenia do jazdy na wprost.Nie da się skręcić wogule w lewo na...
Witam Wiem było już setki razy ale nie mogę do tego dojść. Wyświetla mi takie błędy: 01044 - Sterownik zakodowany nieprawidłowo 35-00 - - 00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) 66-10 - Niedopasowane - Sporadyczny Był wymieniany moduł który jest na kierownicy. Kodowanie sterownika ABS powinno przebiegać tak?? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
https://www.car-auto-repair.com/vcds-cal... Takie tłumaczenie tej strony na nasze: Ta procedura szczegółowo opisuje, jak wykonać kalibrację pozycji zerowej dla czujnika kąta skrętu (G85) w wielu pojazdach VW/Audi wyposażonych w ESP (elektroniczny program stabilizacji). Procedurę tę należy wykonać, gdy wykonywane...
Gdzie w ML 2000 rok przed liftem. znajduje się czujnik (żyroskop) ?Mam błąd między innymi tego czujnika w układzie ESP .Czy wyłącznik świateł STOP można sprawdzić pod względem sprawności ?9jest to specyficzny czujnik).To samo tyczy czujnika położenia koła kierownicy-skrętu .Palą mi się kontrolki ABS,BAS ESP.Czy można sprawdzić sprawność maty zajętego...
To co napiszę poniżej to odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w dziale, więc będzie to w jakiś sposób usystematyzowane. Będzie to też niejako odpowiedź na pytanie zadane w temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic64... - nie będzie to odpowiedź dotycząca wszystkich zaproponowanych zagadnień, ale ze względu na specyfikę tematu, nie...
podmienilem sterownik nie pomogło to podmienie kolumne na nową, trudno sie mówi Jaki sterownik podmieniłeś? ten na silniczku wspomagania, do którego wchodzi zasilanie, magistrala CAN i z czujnika położenia skrętu
Rozkręciłem mechanizm od skrętów i tam wydaje się być wszystko w porządku. Odłączyłem 4 kable od czujnika położenia kół i teraz jeep skręca ale nie odbija kół po skręcie.Ale to już tak zostanie gdyż nie posiadam umiejętności naprawy tego.
Dzień dobry, Przeprowadziłem kilka testów tzn. odczytałem błędy zrobiłem wykresy prędkości kół, działanie czujników przeciążeniowych i kąta skrętu kierownicy. Miałem takie szczęście że podczas "zbierania" danych wystąpiła przypadłość opisywana w problemie (pierwszy post) link do filmu. [youtube]https://youtu.be/l7cZT_CknQI[/y... Auto samoczynnie...
Odłącz aku na dłużej, ew. może być wymagana podczas robienia abs aktualizacja wspomagania. Czasami są takie akcje, że aktualizując jeden sterownik trzeba zaktualizować także inny. Trochę ubogie w opisie te twoje błędy. Spróbuj wykonać nastawy - (położenia krańcowe,nastawy podstawowe, czujnik kąta skrętu)-dla wspomagania może tu coś go boli? Wstaw ten...
Ok, już teraz rozumiem... Jeśli chodzi o czujnik kąta skrętu, to na pewno wszystko jest ok. Tak jak pisałem wcześniej udało się go bezproblemowo skalibrować i od tamtej pory mam spokój, błąd się nie wyświetla. Niestety nie mogę poradzić sobie w dalszym ciągu z tym reflektorami, które nie działają jak powinny i wydaje mi się, że świecą trochę słabo,...
czujnik położenie skręt kierownica czujnik skręt czujnik skręt toyota
wymiana uchwyt wiertarski bosch wfb1604 programator stacyjka nissan
recovery carbon pralka whirlpool
Regulator napięcia w Skodzie Octavii 1.6 MPI 2004 - rozładowanie akumulatora i migotanie kontrolek Geton - znaczenie w elektronice i języku angielskim