Witam. Mianowicie mój problem polega na tym że auto odpala normalnie po lekkim rozgrzaniu zaczyna spadać z obrotów,szarpać i przerywać. Przestaje gdy auto rozgrzeje się do 90* . Nie wiem co mam zrobić wymieniłem już filt paliwa, świece, kable, czyściłem styki na pompie i nic. Moje przypuszczenia kierują się do czujnika ssania. Proszę o pomoc
czyściłes ssanie ? Jaki to silnik -pewnie wtrysk wielopunktowy ? Za dawke paliwa na rozruch odpowiada ECM-na podstawie wskazań z czujnika temperatury-jego sprawdź. Zakładam że silnik chodzi na benzynie.
Witam.czujnika płynu jeszcze nie wymienialem.czyli jest mozliwosc ze czujnik ma złe wskazania i auto poprostu "nie wie"ze ma zapalic na ssaniu? Dodano po 3 Dzis podłączony pod kompa-zero błędów. Dodano po 9 Dziś rano wypiąłem wtyczkę od czujnika temp.silnika wiec teoretycznie auto powinno zapalic na max ssaniu ,tak przynajmniej twierdzil mechanik..niestety...
Witam, problem dotyczy Laguny I 1.8 8V na jednopunktowym wtrysku, przebieg ponad 300k przy czym 100k na gazie. Chciałem zrezygnować z jazdy na gazie bo mam pochrzanioną instalację (dużo pali, gaśnie przy wysprzęglaniu i pali 2 paliwa na raz), zacząłem jeździć tylko na benzynie i niestety samochód na benzynie też nie najlepiej jeździ, gdy jest zimny,...
Koledzy! Mój problem jest stary jak świat i mnóstwo podobnych na forum. Sam się z nim borykam od dłuższego czasu. Jednak od tego czasu dokonałem sporo obserwacji i mam pewne podejrzenia. Obroty przy starcie zimnego silnika kreska powyżej 1000 czyli 1200 - więc są oki. Jedziemy, silnik się zagrzewa powoli i powoli obroty spadają, aż spadają poniżej 1...
Z tą nierówną pracą silnika okazało się, że ojciec zmniejszył szczelinę na świecach do 0,45mm :D I po prostu nie spalał całej benzyny. Ustawiłem na 0,9 i jest ok, ale wciąż nie rozwiązałem problemu z odpalaniem na ciepłym silniku. Źle pali jak jest dobrze zagrzany i jak jest ledwo ciepły. Pali dobrze jak temperatura jest ok 40-50, ale to też nie zawsze....
dzięki za zainteresowanie....otóż po teście zegarów komputer wyrzucił mi coś takiego: E__h Wiem e to E jest podobno symbolem czujnika temperatury cieczy chłodzącej a h to z kolei symbol czujnik poziomu oleju w silniku...podobno... Stąd też myślę żeby wymienić ten czujnik przy termostacie i zapytałem czy jest to trudne... A wcześniej nie miałem takiego...
czujnik ssania laguna czujnik ssania renault laguna laguna benzyna
szarpie wymianie pompy naprawa skuter chiński myszki logitech
spawarka wybija bezpiecznik tablica kierunkowa
Wzmacniacz audio na lampach PCL805 i PL504: Możliwości i wyzwania Husqvarna 562XP nie odpala po problemach z prowadnicą