W moim przypadku pomogła wymiana czujnika stopu, jest montowany do pedału hamulca.
Czujnik stopu nad pedałem hamulca mógł się wysunąć.
Masz zwarcie a gdzie to trzeba szukać.
Dzięki za odp. problem z podlączeniem czujnika sprzęgła rozwiązany okazało się że ktoś podłożył czujnik stopu pod czujnik sprzęgła aczkolwiek problem nie zniknął nadal świeci EDC i błąd P1622
Dzieki panowie!!! TAK- zawinil czujnik przy pedale Dzieki wielkie raz jeszcze!!!! Pozdrawiam Piotrek
W Sprinterze miałem taki sam problem, masz tam pewnie czujnik z podłączeniem czteropinowym, czujnik pewnie posiada też regulację w postaci wyciąganego trzpienia i gumową nakładkę na górę trzpienia, po zamontowaniu go na właściwym miejscu złap za trzpień i mocno pociągnij do góry, oczywiście musisz wcześniej nacisnąć pedał hamulca, i na końcu załóż gumową...
Jak w temacie wystarczą zasilania. Dla Sprintera 2002 mogły być trzy rodzaje sterowników. Dla Bosch 5.3 jest zasilanie: piny 16 i 19 - masa piny 17 i 18 - +12 z aku przez bezp pin 15 - +12 po stacyjce II przez bezp piny 1,2 - kolo RR piny 4,5 kolo FR piny 6,7 kolo FL piny 8,9 - kolo RL pin 11- do zlacz diag pin 14 - przez wlacznik swiatla stopu i bezp....
Wiązka jest dedykowana do sprintera od 2006 roku ,ty masz 2017 więc możliwe że są zmiany w jego instalacji które jaeger nie zdążył wprowadzić w swoim wyrobie .Co do podłączenia stopu to w zależnosci od rodzaju czujnika wpinasz sie do niego lub do wtyczki x3 dziwi mnie to że w twojej wiązce masz wtyczke od czujnika stopu bo powinien być tylko luzny przewód...
Ja u siebie mam bledy: 2624 2626 i 1436. Autko nie chce jechac turbina dmucha w wydech. Kreci maksymalnie do 3500 obr podczas jazdy. Sprawdzalem juz wlacznik stopu i wydaje byc sie OK. Gdzie szukac przyczyny?
Zacznij od wymiany czujnika swiateł stop. A przed gazowaniem na postoju inżynierowie pomyšleli aby wyeliminować geniuszy od bezmyślnego gazowania do odcinki.
Mam taki problem gdy nacisne pedał hamulca wywala bezpiecznik. Sprawdziłem czujnik działa. odłączyłem tylne listwy i też wywala. Może mieliście coś takiego u siebie??? czekam na odpowiedzi
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi. Samochod przejeżdza w granichach 15 tyś. na miesiąc, oleje zmieniane co mniej więcej 8-10 tyś. Olej to mobil delvac półsyntetyczny. Na silnik szkoda mi juz nerwów (co 5 20-30 tyś km wymiana uszczelek pod wtryskiwaczami a tam sruby malutkie wiec latwo przekręcić, zatarcie na 2 tłoku,...
.Facet był u innego gościa co ma kompa i na wydruku są te same błędy co podałem Jednak nie rozumiesz. Nie mam zastrzeżeń do sprzętu i nie mam powodu nie wierzyć w odczytane błędy. Zastrzeżenia mam natomiast do tłumaczeń tych błędów. Bo możesz mi powiedzieć, co to jest "czujnik położenia dźwigni regulacyjnej"? Domyśliłbyś się (bez kodu błędu) że chodzi...
Witam, świeci mi w sprinterze ABS i kontrola trakcji, są dwa błędy C1011- przekaznik zaworu i C1102- kabel lewego tylnego czujnika prędkości osi, ten błąd skasowałem i przejechałem parę kilometrów błąd nie wrócił na razie. Podmieniałem też czujnik stopu i nie pomogło. Może ktoś miał taki przypadek i podpowie co może być przyczyną ?
Witam. Założyłem ten temat bo w podobnych jest tyle odpowiedzi że nie wiadomo co czytać. Najpierw był problem ze stopem ( już działa). Teraz po włączeniu kierunku lewego (prawa strona ok) kierunek nie działa a po wciśnięciu stopu mruga żarówka poz/stop zamiast kierunkowskazu. Przy tylnej belce jest jakaś puszka - rozgałęzienie na tylne lampy. Czy może...
Witam; Chyba chodzi o sprintshift jezeli szarpie to prawdopodobnie kończy sie pompa wspomagania hydrauliki w skrzyni a dlaczego sie kończy jest pare przyczyn 1. tarcza do wymiany 2. wysprzęglik puszcza płyn i nie moze wysprzęglić sterownik trzyma pompe dokąd nie uzyska ciśnienia i powoli zabija pompe 3. przekaznik który włącza pompe ma wypalone styki...
Musisz przejrzeć tylną wiązkę od świateł (zwarcie idzie prawdobodobnie od czujnika światła "stop"). A może samochód wyposażony jest w instalaję haka holowniczego? Jeśli tak to trzeba i tu sprawdzić (gniazdo i miejsce w którym była podłączana wiązka elektryczna haka ). Wiązka w Sprinterze idzie po lewej stronie podwozia (częściwo nad zbiornikiem paliwa)....
Usterki zaworka podciśnieniowego sterującego turbiną (przekładnik ciśnienia, transducer) zdarzają się równie często jak uszkodzenia instalacji elektrycznej. Ten zaworek jest sterowany masą - na jednym z przewodów ma być 12V. Najlepiej sprawdzić małą żarówką, bo przy słabym styku multimetr będzie przekłamywał. W czujniku stopu ulega złamaniu blaszka...
witam jak w temacie tylko wszystko inaczej mam sprintera 2001 cdi max rok. no i cos sie spierpaier bo tak jak sie nie zapaili swiateł do jazdy to działaja mi normalnie swiatła stop a razem z nimi jak wciskam to mi podswietla podswietlenie deski i swiatła boczne całej budy :D a z zpalonymi swiatłami to sie cały czas palom i nie reaguja na pedał ?? ktos...
witam mam problem ze sprinterem 313 mdel 906 z 2006 roku . mianowicie samochod po opdpaleniu jedzie przez pare sekund idealnie a potem brak mocy ledwo co wchodzi na obroty predkosc max to 90 km/h . Komputer zdiagnozowal czujnik turbiny wymienilem i nic i caly czas jest blad czujnika temperatury za filtrem czasteczek pokazuje non stop 1200 stopni . filtr...
Witam tak jak w temacie poszukuje informacji na temat podgrzewacza paliwa. Ponieważ oświeciła mi się kontrolka w samochodzie i pojechałem do mechanika na komputer. Wyświetliły mu się 4 błędy oto one: P1482, P0703, P0180, P1192 Jeden oznacza tam czujnik światła stopu i tam jeszcze ale nieważne. Mechanik powiedział że jednym z tych błędów to jest właśnie...
Witam zacznę od początku W trasie zapaliła się kontrolka EDC i silnik wrzucił tryb awaryjny (rozpędza się max do 60h/godz i klekocze jak stary diesel). Ponieważ była niedziela a ja 250km od domu postanowiłem się jakoś dokulać. Zdziwiło mnie, gdy nagle kontrolka EDC się wyłączyła i wszystko wróciło do normy. Po 15 km znów tryb awaryjny. W poniedziałek...
Witam mam problem ze sprinterem 316 2.7 CDI,świecą kontrolki ABS,ESP i trakcja po wyłączeniu silnika i odpaleniu auta jest dobrze do kilku minut jazdy i znowu się zapalają,po diagnozie pokazało czujnik świateł hamowania wymieniłem go i nic to nie pomogło,jak palą się światła i wciskam stop to mogę wyjąć kluczyk i gaśnie tylko radio auto nie, puszczam...
Zacznę jeszcze raz. Mam Sprintera 515 CDI i po przejechaniu 1000 km od zakupu (z drugiej ręki) zaczęły się problemy z brakiem mocy. Wymienione zostały już wszystkie możliwe części tzn EGR, przepływomierz, regenerowane turbiny, czujnki (wszystkie) kupa kasy poszła w auto. Czujniki podmieniałem ze sprawnego sprinterka tego samego modelu (pedał stopu i...
Witam ponownie.. Odswieze troche temat dla tych ktorzy moze w przyszlosci beda mieli podobne problemy.. Ale w tym momencie nie zbyt pomoge bo problem mam wciaz nie rozwiazany. Kupilem skaner Icarsoft do mercedesa ponieważ do tej pory nie znalalzlem nikogo kto moze mi pomoc. Jedynie co sie dowiedzialem i zwrocilem uwage to to ze na live data. Sa takie...
Witam, proszę bardzo o pomoc mam problem ze sprinterem 2,2 cdi 208 rok 2000 do tej pory było wszystko ok ,w pewnym momencie zaczął gasnąć podczas jazdy a po zatrzymaniu i odczekaniu pół godziny odpalał i można było jechać.Po jakimś czasie to samo kontrolka edc i stop ,po przejechaniu kilku kilometrów zgasiłem auto i już nie mogłem odpalić wziąłem na...
Hej, stop , stop Panowie, zacznijmy od tego ze krokiem numer jeden jest postawienie celu ktory chcemy uzyskac co w tym wypadku odpowiada max ilosci paliwa zamienionego na prace, nie cieplo czy halas swiatlo itd. Bezposrednim wykladnikiem sa NIUTONOMETRY , i tego sie nalezy trzymac a zmiana na pałe - a moze 4 bar map sensor, koncowki z kombajnu i turbo...
czujnik sprinter stopu stopu sprinter mercedes sprinter stopu
tranzystor 2n2222 nabijanie impulsów wykorzystać wyświetlacz radia
porno telefon ustawienia radio pioneer
Ustawianie czasu rozmowy w telefonach Maxcom Maszyna czyszcząca nie trzyma prądu - diagnoza i rozwiązania