no wlasnie nie ma zadnego porzadnego schemtu do tych rzeczy.... powiedz mi czy czujnik obrotow powinien dawac jakies napiecie ? tzn. jesli do - podlacze mase kontrolki , kontrolke przyloze do sygnalu czujnika to towinna owa kontrolka migac ?
Najprostszym testerem jest dioda wystarczy ja wpiac pomiędzy + a przewód sterujący tak mozna sobie sprwadzic czy sygnal z czujnika halla jest i potem z komputera. Mialem podobne problemy w toledo i to był prosty i dosadny sposób na wyszukanie takiej usterki. Dioda powinna migac w "rytm" iskry. Powodzenia
sprawdz rozrzad, przy braku synchronizacji sygnalu z czujnika walu i walka nie bedzie iskry, najlepiej odkrec czujnik polozenia walka (z tylu lewej glowicy) zostaw wpieta wtyczke jesli iskra sie pojawi masz przestawiony rozrzad:) Zrob tak i powiedz czy jest iskra
brak sygnalu z czujnika halla objawia sie brakiem iskry i brakiem sterowania wtryskiwaczy. prawdopodobnie znajduje sie on w aparacie zaplonowym. dochodza do niego trzy przewody : zasilanie, masa i trzeci to wlasnie sygnal z niego wychodzacy. ale latwiej by bylo jakbys napisal jakie to auto itd.
Zainwestuje chyba w nowy komputer bez immo bo tu sie dzieja cuda z Archiwum X, czy bede musial cos odpinac? Mysle o centralce Code zeby mi sie komp nie zablokowal. Jaka jest procedura podpiecia takiego samouczacego sie komputera? Obrotow walu przy zapalaniu nie widzi. Iskry programem moge wygenerowac. Co jeszcze mogloby wadzic? Czy zna ktos prawidlowa...
kontrakton na kabelku od czujnika polozenia walu korbowego ' który odcina przeplyw sygnalu ,czyli nie ma impulsow na ecu = nie ma iskry na swiecach ;) dobra wiem co to jest kontrakton ale gdzie znaleźć ten kabelek od tego czujnika:?:
Czujnik hala ma trzy wyprowadzenia: 1 - masa 2 - sygnal 3 - plus 12 V Sprawdz najpierw napiecie zasilajace (1 i 3), potem pokrec rozrusznikiem i sprawdz czy na pinie 2 pojawia sie fala prostokątna. Napisz jaki to silnik.
jesli jest zasilanie modułu i sygnal z czujnika to musi byc iskra (lesli moduł sprawny) bo w tym ukladzie niema innej mozliwosci , no chyba ze jakies odciecie np zwarty sygnal inpulsowania do masy lub przerwany jego obwód
Sprawdz oscyloskopem przy samym czujniku czy jest sygnal.
jak dla mnie to czujnik poloenia walu zostal uszkodzony/przestawiony podczas demontazu kola pasowego.stad brak sygnalu na modul i cewke a wiec i brak iskry na wszystkich cylindrach.
Dzieki Serdeczne za pomoc,problem rozwiazany-okazalo sie ze pod czujnik polozenia walu podlozylem za goba uszczelke i nie dawal sygnalu,uszczelke zdjolem i samochdzik odpalil.Jeszcze raz dzieki serdeczne.
sprawdzilem kontrolka gasnie, czyli immo odpada, moze sterownik pierdzieli sprawe?? jak mozna go sprawdzic, obejsc albo wogule wywalic immo?? cewke mialem druga na podmianke i tez nie bylo iskry, dodam ze auto sie zapalilo jakies pol roku temu, spalila sie czesc instalacji pod maska ale odtworzylem i poizolowalem kable, zreszta sprawdzalem dzisiaj przejscia...
Wszystko bylo podmieniane... Samochod widzi czujnik bo na modulu zaplonowym dostaje sygnal
Czujnik Halla walka rozrzadu ma generowac sygnal prostokatny mozna go sprawdzic jedynie oscyloskopem.Żarzenie się lampki może oznaczać zwarcie w instalacji.
17976- czujnik pol pedalu gazu 18088 - j/w 16726 - cmp 17811 - egr Sprawdz sygnal z cmp, lub czy widzisz obroty silnika, bo jesli nie to problem czujnika badz instalacja :-)
troche to rozwiazle i niezrozumiale, ale po przeczytaniu kilka razy dochodze do wniosku ze zmieniles skrzynie , gdzie pierwotnie czujnik polozenia walu czytal z kola zamochowego a teraz nowa skrzynia jest od silnika gdzie czujnik walu czytal sygnal z kola na wale i byl umieszczony w silniku. sprecyzuj to jakos
"Brak iskry w toledo 1.8 8v 95 rok"witam wymienilem cewke na nowa i dalej nie mam iskry ,przewody ok i swiece;sprawdzalem czujnik hala i daje sygnal przerywany jak krece silnikiem czyli jest wporzadku.czy nowa cewka moze byc uszkodzona?? sprawdzalem ja na passacie z takim samym silnikiem i nie dzialala.napiszcie cos wiecej o tym przekazniku i stacyjce...
Witam, Potrzebny mi jest czujnik ktory wykryje w przesuwajacej sie folii poprzeczna perforacje(naciecia) i przekaze sygnal do PLC. - zasilanie 24V - wielkosc pudelka od zapalek Obecnie taki czujnik istnieje ale z powodu jego wysokiej ceny potrzebuje zamiennika Folia przesuwa sie z jednej strony po kontakcie z czujnika a zdrugiej po kontakcie masy. Czujnik...
Zasilanie po stacyjce pin 5, masa pin 10, sterowanie cewki pin 11, czujnik na kole zamachowym 7 i 8, sygnal rozrusznika 3, wolne obroty 4.
Jak nie ma iskry to sprawdz czy ma sterownie cewki jesli nie to sprawdz czujnik polozenia walu badz czujnik halla, nie pamietam skad tam jest brany sygnal o obrotach.
zastanawia mnie czemu nie widzi wypiętych elementów z wtyczek w tym czujnik wału, czujnik rozrządu przepływomierz, bo zeby zapamietal blad usterka musi byc obecna przez jakis czas (pewnie ponad kilkanascie sekund) no i pewnie wymagane sa jakies obroty ponizej ktorych nie zapamietuje bledow inaczej po wlaczeniu na zaplon byla by litania usterek A pewny...
Tak myslalem na poczatku jednak przewody od cewki leca bezposrednio do sterownika silnika. BSI raczej nie ma nic tu do gadania (po za immo ale to jest zdjete). Jeszcze rano wymienie czujnik na walku i zobacze ale watpie zeby to wzmocnilo sygnal.
Wepnij diode w sygnal hala i druga w sterowanie cewka Zobaczysz gdzie zanika sygnal Ostatnio mialem mazde 323 i tez gasl w czasie jazdy Spadalo napiecie zasilania modulu
jest to zaplon opla EZF-i czyli on nie posiada czujnika halla sterowanie jest zintegrowane w module. rowniez nie posiada modulu pod cewka inaczej nazywa sie to wzmacniacz sygnalu czy jakos tak.a czy to ozliwe zeby wszystkie kable odrazu szlak trafil ????
wie ktos moze co moze byc przyczyna braku napiecia na wtryskiwacze.w ty silniku nie ma czujki polozenia walu tylko czujnik hallotronowy skad jest sygnal na sterowanie wtryskiwacze(tak mi sie wydaje )i mam takie pytanie,jezeli jest iskra to powinien byc syngal do urzadzenia sterujacego na sterowanie wtryskiem? .jak to mozna wszystko posprawdzac jest...
Witam serdecznie. Mam problem z Micrą. Przypadek dosyć dziwny bo auto po nocy nie chce zapalić (brak iskry). Po diagnozą zarówno ST-6000 jak i Lunch brak błędów zarówno w ECU silnika jak i immo. Kontorlka od immo gaśnie auto kręci ale niechce zapalić. Na cewkach jest zarówno +12V jak i masa ale na trzecim przewodzie brak sygnalu ze sterownika. Co bylo...
Hej, Sprawdz bardzo dokladnie, czy piny od czujnika walu trafiaja wgt schematu do sterownika tj pin 1 z czujnika walu na odpowiedni pin w sterowniku. Kilka dni temu mialem problem z Micra (1.5 DCI), gdzie kolega wymieniajac czujnik wału razem z kostka pomylil kolejnosc i sygnal do sterownika dochodzi (jak najbardziej poprawny ale w przeciwnej fazie...)...
Dzis kolejny dzien walki, okazalo sie ze przy hallu zgubila sie masa, juz jest podlaczona ale czaly zamiast 12V pokazuje 2V. ECU sprawne, czujnik halla tez bo nie mialem z nim wczesniej problemow. Okablowanie sprawdzone, pin 25 daje sygnal na cewke, ECU mam zasilanie...Jakieś pomysły co dalej ?
Do cewek dochodzą wtyczki z trzema pinami, dwa oznaczone "+ " i jeden "-", napiecie mierzylem pomiedzy jednym z plusow i minusem i pokazywalo mi wtedy ok 7V, mierzylem tak bo wydawalo mi sie , ze napiecie po wlaczeniu zaplonu powinno wynosic 12v jako napiecie poczatkowe dla cewki pierwotnej i czekac na sygnal z czujnika położenia wału poprzez ECU na...
Witam wszystkich. Mam dość ciekawe pytanie. W moim golfie 3 (1.8) po wymianie silnika nie ma iskry >> co jest dziwne, że z czujnika halla wychodzi impuls czyli czujnik dobry ale gdzie potem leci ten sygnał bo na cewce (moduł z cewka) na środkowym pinie (przewód) zielony powinien byc tez sygnal impulsu / skoku napiecia... A u mnie po przekreceniu na...
Czujnik predkosci daja sygnal sinusoidalny o amplitudzie ok. 12V. Znacznik polozenia walu (brak zeba) daje zanik jednej fali przy jednoczesnym wzroscie amplitudy. Jesli znajde oscylogram, to Ci go podrzuce.
Cewki masz 4,oddzielne na kazda swiece.Z reguly gdy padnie hall to iskry nie ma,moze byc cos nie tak z tym hallem,ze sterownik interpretuje zle sygnal i odpala wszystkie cewki.Sprawdz,czy podczas krecenia pompa podaje paliwo i trzeba odczytac kody
Witam Samochod VW Passat benzyna 2E. Nie ma iskry. wszystko zostalo juz sprawdzone tzn. napiecia na sterowniku, czujnik Halla, kable. Problem polega na tym ze ze sterownika silnika nie wychodzi sygnal do modulu w cewce. Czy ktos mial juz podobny problem z tym samochodem??? Nadmienie jeszcze tylk ze cewka i sterwonik byly juz podstawiane z inego auta...
Witam,sprawdzalem dzis przyczyne braku iskry i jest brak impulsow sterujacych cewkami.Czujnik walka rozrzadu zasilany jest napieciem 9V(napiecie ok,na schemacie jest tez 9V)Sprawdzalem sygnal z czujnika podczas krecenia walem i miernik pokazywal mi wachania w zakresie 5,2-8,1V.Wiec mam pytanie,czy nie powinno oscylowac w zakresie 0-9V?Nie moge go zeskanowac...
Witam, jako ze zbliza sie sezon zamontowalem u siebie zaplon elektroniczny w jawie 350 z modulem od vw golfa II, cewka cinquecento i hall z passata. Podlaczylem wszystko zgodnie z ponizszym schematem ale brak iskry. Z pinu 5 nie dostaje sie napiecie na czujnik hall. Czy ten modul ktory jest nowy jest wadliwy czy moze on nie podaje pradu tylko musze...
Czyli jak dobrze zrozumialem czujnik lambda mozna wykluczyc bez niego bede mial po prostu gorsze spalanie paliwa. Powinienem dodac, ze auto dlugo stalo z otwartym na warunki atmosferyczne ukladem wydechowym - bez silnika i ze zdjeta klapa. Czy ten moj siwy lub nawet bialy dym moze byc wynikiem wody w ukladzie wydechowym czy moze byc jeszcze inna przyczyna?...
Pacjent: Lada Niva 1,7 2001r sterownik MP 7.0 Zagazowany. Objawy: strzela w wydech Po przekroczeniu temp. ok 90st C zaczyna strzelac w wydech gdy zchodzi z max obrotow w okolicach 3 tys rpm. W okolicach 3-4 tys obr. ma zanik iskry na cylindrach, czasem przy raptownym dodawani gazu takze zanik iskry okolice 3 tys obr. Brak bledow w sterowniku. Na pierwszej...
zalozylem nowy modul iskra juz jest cos probuje lapac , ale zaraz strzela i czuc ze zaplon jest nie wtym miejscu. Czujnik polozenia walu jest niecoo inny ale sygnal jest. Wydaje mi sie ze chyba tylko zmiana na czujnik w rozdzielaczu zaplonu mnie tylko ratuje . Orginalnie taki byl w tym silniku 1,4. Znowu instalacja od 1,6 nie miala rozdzielacza tylko...
WITAM SERDECZNIE MAM TAKI PROBLEM OD KILKU MIESIECY:( GDY ZAPALE SILNIK RANO POJEZDZE SOBIE GODZINKE DWIE, I USTANE NA POSTOJU ZGASZE SILNIK TO POZNIEJ MAM PROBLEM Z JEGO ZAPLANIEM OTÓŻ PO PRZEKRECENIU STACYJKI NIE ZAPALA SIE ZOLTA KONTROLKA CHEC ENGINE:( I NIE MOZNA ZAPALIC SAMOCHDU,KOMPUTER WYKRYL BŁAD 31 CZUJNIK INDYKCYJNY BRAK SYGNALU, WIEC WYMIENILEM...
Bez obrazy ale guzik prawda panowie z waszymi wywodami na temat komina, Jezeli mowimy o piecyku senseo jednofunkjyjnym o ktorym mysle to tam jest jedynie czujnik od przegrzania. Pozatym mozna na chwile odlaczyc rure spiro przy wlazconym piecyku i zobaczycie ze piecyk nie zgasnie. Problem tkwi w elektrodzie jonizacyjnej. Jest to elektroda ktora wykrywa...
witam, tak przewody wszystkie posprawdzane przewody od czujnika sprawdzalem nawet na rozebranym sterowniku , czujnik jest nowy i ma 234 Ω - wiec git , nie posiadam manuala oryginala ale mam AutoDate 3,25 i mam caly schemacik do tego silnika co by mi sie przydalo to jakas rozpiska co i jaki sygnal ma by na sterowniku (w spoczynku sterownika oraz...
Witam. W wyzej wymienionym aucie posypala sie uszczelka pod glowica. Po jej wymianie i zlozeniu wszystkiego w calosc, brakuje iskry. Centralka nie daje impulsu na cewki. Moze opisze moje pomiary i co juz wymienilem. Auto nie ma immobilizera. Wymienilem centralka glowna, czujnik polozenia walu wraz z kolem pasowym, czujnik temp. na kolektorze ssacym,...
palec ustawia sie idealnie na 1 cylinder mieszanka jest wpozadku wydech tez. moze inaczej problem sie zaczął gdy podczas jazdy zdechła sobie i juz nie zagadala okazało sie ze ukrychnął sie ten mały wypust odpowiedzialny za napedzanie wałka w aparacie wymieniłem tą czesc i nic. pomyslalem ze moze przekrecilem zaplon zle matujac to koleczko na walku ale...
OK, czyli rozumiem ze tam jest cewka, z ktorej sygnal jest obrabiany przez modul. Czyli opisu w stylu: http://sklep.moto-bomis.pl/?394,facet-8.... sa bledne. Po odkreceniu modulu zobaczylem ze jest on zalany, wiec chyba sie tam nie dobiore. Jeszcze gwoli wyjasnienia. Nie jest to moj samochod...
witam mam problem ze swym golfem 3 1,4 benzyna+gaz. jechalem w deszcz i stojac na skrzyzowaniu zgasl. kopulka sucha, kable nowe, swiece zmienialismy na inne i to samo. paliwo i gaz jest (instalacja autronic al-700). dziwne bo iskra jest, paliwo podaje a nie pali. po wlaniu benzyny do gaznika palil na dwa cylindry (ale i tak nie chcial poczatkowo odpalic),...
w aparacie zaplonowym to jest wlasnie tylko czunik halla natomiast modul zaplonowy jest pod cewka ma on zadanie wzmocnic sygnal z ecu -taki driver wg.mnie ale moze sie myle,silnik jak zimny z regoly zapali jak sie nagrzeje stop. lub szarpie przez chwile. wtryskiwacz raczej nie bo czemu byla by tez iskra bez praktycznie przerwy (wydaje mi sie ze krecac...
Wglada na to, ze masz wtrysk z sonda lambda. Powinien on miec oznaczenie RFZ. Schemat powyzej nie jest wiec dobry. Na module: Pin 1 idzie na pin 1 cewki pin 2 - masa pin 3 - wolny pin 4 - zasilanie +12V po stacyjce piny 5 i 6 (zwarte) - sygnal wyzwalajacy z ECU z pinow 1 i 2 (zwartych) pin 7 - nieobecny lub wolny. Podepnij sie z oscyloskopem lub wskaznikiem...
Witam, mam taki problem z lanosem: na benzynie odpala dioda od immo gasnie, w czasie jazdy gasnie jakgdyby wylaczyc kluczyk. wylacze zaplon i wlacze znow jakis czas jedzie (gasniecie jest nieregularne raz co 5sek, raz po 1min.) nie mam pojecia, podpielem diode pod sygnal sterujacy cewki wys nap. i iskra jest caly czas, pompka pal w momencie gasniecia...
Posprawdzaj kołoa raczek kolego. Po drugie sporo widzi redkosc wału i wałka to brak miedzy nimi synchronizacji. Na wale masz dwa (wskazuja 10 po 6 ) znaki wałki musza byc ustawione dokładnie na godzine 12 oba. Roznica jednego zabka i nie ma synchronizacji. Po drugie sprawdz rezystencje kabli do kompa mialem kiedys tak z przepustnicami przewody sie utleniaja...
Witam Też robię modul zapłonowy do silnika 1 cylindrowego i mam zamiar korzystać z jednego czujnika umieszczonego jakieś 30-40 stopni przed GMP, take rozwiazanie posiada wiele motocykli terenowych. Obliczam czas miedzy kolejnymi impulsami, a nastepnie z mapy (tab[]) pobieram odpowiednia wartosć opoznienia, wszystko robię na timerze t1 (atmega16) rozdzielczość...
Witam! Pytalem wczesniej o kilka spraw dotyczacych tego auta. Mam o wiele wiecej informacji w tej chwili i podam je wszystkie ale na poczatek dokladne dane auta i rodzaj usterki. Audi A6 1995r 2.0E silnik ABK, sterownik Siemensa. Otoz, auto najczesciej po nocnym postoju w garazu nie chce odpalic. Krecic mozna do upadlego. A wystarczy pchnac go pol metra...
no i tu pies pogrzebany żeby odpalił min 2V!!! Żadne z aut nie zapali na napięciu niższym niż 1,7V na 100% sprawdziłem!!Problem w takim razie leży w wiązce auta. (przy 4000 rpm amplituda tego napięcia sięga nawet 20 - 40 V też sprawdzone!!!) spróbuj też jakoś max przybliżyć czujnik do koła tak na 1 mm luzu i zobacz wtedy na oscyloskopie ile będzie,...
Witam. Mam dość dziwny problem z lanosem. 1.5 SOHC 98r. Mianowicie jak w tytule brak wysterowywania wtryskami i iskrą to znaczy pojawiaja się one ale bardzo sporadycznie raz na kilka obrotów silnikiem. Wiem ze tematów z tym zwiazanych była cała masa ale wszystko juz zrobiłem co chyba tylko możliwe. Usunąłem wykładzinę i wszystkie złączki i fabryczne...
wlasnie tak jak kolega wyzej powiedział nie chce po stacyjce dlaczego? dlatego ze złodzieje sa bardzo madrzy i wyrywaja ten plastik pod stacyjką i rozłaczaja przewody od alarmu i odłaczaja syrene a pozniej odpalaja samochod i jada w swiat. Z tym kontaktronem jest tak: jak sie go odłaczy ten czujnik to silnik nie działa wtedy bo nie wie jak sie obraca...
witam sterownik jutro wroci z naprawy ale przez telefon gosc mowi ze byl ok....wiec nie wiem sprawdzilem na bank brak jakichkolwiek sygnalow na wtyczce do cewki.Cewka ok (3 szt mam) czujnik polozenia walu ok, jedynie czego nie sprawdzalem to przewodow od cewki do sterownika jak koledzy pisza za zwarcia czy przerwy.Ale przypominam auto zgaslo w czasie...
Witam, problem opisałem juz na innych forach więc przeklejam z tamtąd: Samochod: Ford Escort 1993 Silnik: 1.4 (F6F) - monowtrysk Brak instalacji LPG Przebieg: wg licznika ponad 200.000 sterownik: EEC IV Problem z samochodem jest następnujący...otoż silnik odpala kiedy jest zimny bez problemu, na luzie samochod chodzi caly czas bardzo ładnie (45 minut...
dzieki za zainteresowanie diagnoza clio: robie urzadzeniem zwanym uniscan (opisanym na jednym z watkow forum) mysle ze auta z roku 2003 na tym nie pojda.... co do szczelnosci ukladu...zabieram sie za rozebranie gaznika (w cudzyslowiu) az do kolektora ssaccego i jego laczenia z glowica....gumowe wezyki wchodzace w kolektor ssacy sa ok tzn wypinalem je...
Nie jestem fachowcem, ale walczylem niedawno z podobnym problemem w kotle gazowym Viessmanna. I tam przyczyna byl automat palnikowy. Tyle ze u mnie po wsadzeniu innego automatu (uzywanego, sprawnego) kociol ruszyl i zaczal sie zachowywac normalnie. Ty pisales ze masz drugi automat nowy (fabrycznie?) i z nim sa identyczne objawy. To by oznaczalo ze problem...
Witam Na wstepie Witam wszystkich - choc forum czytam od dawna jest to jeden z moich pierwszych postow od dobrych 3 lat... przepraszam rowniez jesli pisze nie tam gdzie trzeba ale uznalem ze ten dzial chyba bedzie najbardziej zblizony do mojego problemu, ale pozwolcie ze przejde do rzeczy: wstep: jakies 1/2 roku temu kupilem w Londynie łódź wyposażoną...
Witam sprawdz czujnik halla temat często poruszany zdejmij wtyczke z aparatu zaplonowego i masz trzy piny zwieraj impulsowo minusowy i sygnalowy przy zdjętym przewodzie wys napiecia z kopułki obserwuj czy jest iskra Powodzenia
witam zaplonu sie niereguluje rozebralem ta cala kopule i zdjelem kolo z zaplonu bo myslalem ze moze klin sie zerwal i jest zaplon przestawiony ale nie tak jest czujnik który wychwytuje sygnaly i nic wiecej
Zasugeruj mechanikowi żeby sprawdził kostkę stacyjki może ma przypalone styki i napięcie nie będzie dochodziło do układu zapłonowego. Czytal kolega temat od poczatku czy spadl tu przypadkiem z bardzo wysoka? Wracajac do tematu-prawdzic sygnaly z czujnikow walka,walu(dla podpowiedzi-mozna to zrobic zwyklym ledem z opornikiem,niech znow mechanior nie...
Witam! Mam Golfa III 1.4 ABD z czujnikiem halla (generatorem hallotronowym?) w aparacie zaplonowym. Jesli dobrze rozumie zasade jego dzialania generuje on impulsy masy i mozna zrobic odciecie zwierajac go do masy? Czyli lopatologicznie, w najprostszym wykonaniu robie sobie zwykly wlacznik ktory z jednej strony lacze z masa a z drugiej z przewodem sygnalowym...
Przekaznik pompy dziala podczas krecenia rozrusznikiem przy zdjetej obudowie zwiera styk. Czujnik halla w aparacie zaplonowym sprawdzalem lampka 15 mA do srodkowego pinu wtyki jeden kabel a do masy drugi i podczas krecenia wyraznie miga. Na miernik tez przerywa. Czujnik polozenia walu wymieniany na nowy i tez podaje lampka miga tak jakby kolo zebate...
probuje kts 500 Dodano po 1 przekaznik pompy paliwa ok.przekaznik systemowy ok,sam juz nie wiem,najbardziej martwia mnie te pinyw zlaczu,ni jak mi to nie pasuje Dodano po 1 jak nie chce zapalic to nie ma iskry,oscyloskopu nie posiadam,zeby sprawdzic sygnaly z czujnikow..
Odpowiedz dla kolegi-serwis mi nie potrzebny. Ciag dalszy. Piec nie wykrywa kodu E0 pomimo odwrotnego ustawienia L,N. Generator iskry nie zadziala dopóki czujnik nie będzie w stanie zalączenia. Najpierw pompa,czujnik,dopiero zawory i modulator. Komunikaty braku przeplywu w porządku,zaraz wyskakuje E5. W miedzyczasie kupilem kiolejny kociol taki sam...
Witam. Mam problem z Audi 100 v6, mianowicie nie ma iskry. Podgladajac oscyloskopem kable wchodzace do modulu ze sterownika (A1,A2,A3) wynika ze nie ma impulsow zapoloniwych. Hall i czujniki na wale korbowym daja prawidlowe sygnaly. Czy jest pewnosc, ze jest uszkodzony sterownik ? Auto mialo zmieniany silnik i moze ktos jakies kostki zle podlaczyl....
Witam ponownie, z przyczyn niezaleznych odemnie prace nad mercedesem zostaly przerwane , wiec dopiero wczoraj moglem przy nim znowu posiedziec. Paliwo i wtryski poprawne, przeplywomierze sprawne, mamy drugie ewentualnie na podmianke, posiedzialem pomierzylem i wyszlo ze cos jest nie tak z lewa glowica, mianowicie gubi zaplon na 3 cylindrach w momencie...
jakosc sygnalu sygnalu kodowanie sygnalu parametry sygnalu
wymiana łożyska pralce siemens wygłuszanie pomieszczeń regulacja głośności bluetooth
Przeróbka głowicy Golf 1.9 TD AAZ do Transportera T4 1.9 TD ABL – modyfikacje, gwinty, króciec Mercedes Vito P1221 – błąd CAN, komunikacja ABS/ESP, objawy i diagnostyka