Czujnik do ecu jest prostopadle do tego, który wymieniłeś, w kolektorze ssącym nad alternatorem
Witam. W zał. działanie, diagnostyka - czujnika temperatury chłodziwa w Volkswagen Polo 1.2
witam, pewnie ten drugi to czujnik temperatury chłodziwa
Witam. W zał. działanie, specyfikacja, diagnostyka czujnika temperatury chłodziwa w Citroen C5 2.0 16V.
proponuje sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa podejrzewam ze on szwankuje
Z tego opisu wychodzi na czujnik temperatury chłodziwa .
Witam. W zał. działanie, specyfikacja, diagnostyka czujnika temperatury chłodziwa - stosowanego w Fiacie Seicento (Magneti Marelli IAW 5AF).
Czujnik temperatury chłodziwa do sprawdzenia i najprawdopodobniej do wymiany.
Czujnik temperatury chłodziwa jest /patrząc na silnik po podniesieniu maski/ po lewej stronie silnika od strony grodziowej .
Może czujnik temperatury chłodziwa nie widzi że ciecz jest zimna i nie "włącza ssania". Sprawdź również ciśnienie paliwa w listwie wtryskowej oczywiście po nocy z tym że przyrząd załóż dzień wcześniej odpowietrz go i zostaw na noc aby rano był gotowy do użycia.
Znalazłem schemat sterownika - może pomoże A poniżej opis działania i diagnostyka czujnika temperatury chłodziwa
A tak możliwe pamiętaj Czujnik temperatury chłodziwa to termistor. Niska temperatura powoduje duży opór, podczas gdy wysoka temperatura powoduje mały opór. Zespół sterowania wyznacza temperaturę kontrolując napięcie na czujniku.
Po pierwsze , to diagnostyka , bo ten model śrubokrętem i miernikiem nie zrobisz. Po drugie , to czujnik temperatury chłodziwa / dla ECU/ , potencjometr pedału gazu/podwójny/ lub czujnik położenia przepustnicy / też podwójny potencjometr/.
Witam Za wskazania temperatury silnika nie jest odpowiedzialny termostat tylko czujnik temperatury chłodziwa, jego oporność powinna zawierać się pomiędzy 35-40Kohm w temperaturze 20 stopni lub 1,9-2,5 przy 100 stopniach celsjusza.Lokalizacja poniżej Pozdrawiam.
1. Światła - masz uszkodzony przełącznik zespolony pod kierownicą . 2. Nie podpięty przepływomierz - taka kostka zaraz za filtrem powietrza. 3. Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. 4. Sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa. Pytanie: Na ciepłym i na zimnym silniku tak samo się zachowuje?
To jest taki czujnik jak od strony pasażera z tym że jak dobrze pamiętam nieco krótszy i z białym gniazdem. Ja też się balem demontazu kokpitu. Co też znajomy klimatolog mi uswiadamiał - mówił tydzień spokojnej pracy w garażu takie rozbieranie. Garaż mam ale wąski i wymieniałem parownik klimy na poczatku maja teraz. Robilem to w weekend bo auto nacodzień...
Witam serdecznie.Kolego miałeś sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa a nie czy auto trzyma temperaturę.Jest z lewej strony pod maską(patrząc od przodu)przy temperaturze 20stopni ma mieć rezystancję 2-3 k .Ponieważ może być jeszcze kilka powodów marnej pracy silnika odczytaj kody błędów i podaj je.Wystarczy połączyć w gnieździe diagnostycznym 5 i 6...
Czujnik temperatury chłodziwa to termistor. Niska temperatura powoduje duzy opór, podczas gdy wysoka temperatura powoduje maly opór. Zespół sterowania wyznacza temperaturę kontrolując napięcie na czujniku. Przy 40°C napięcie skacze z niskiego na wysokie.napięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2 500 - 3 500 omów / 20 °C opór: 300 - 350 omów...
Czujnik temperatury chłodziwa.
Czujnik temperatury chłodziwa.
Hej Psooya. Tak na szybko: - Pod siedzeniem kierowcy,po lewej, jest szare gniazdo serwisowe. Należy zmostkować w nim styk TE1 i E1, wrzucić N( w automacie) lub luz,włączyć stacyjkę i liczyć mrugnięcia kontrolki check. Mrugnięcia powtarzają się od najmniejszej liczby mrugnięć do największej. Pomiędzy nimi następują przerwy.Ta najdłuższa zaczyna cały...
Problem rozwiązany przyczyną były zwierające się przewody czujnika temperatury chłodziwa. rozdzielenie i izolacja załatwiły sprawę zamykam
36 Miernik przepływu powietrza 2, zbyt niskie napięcie 56 Brak sygnału z czujnika stukania. 23 Czujnik temperatury chłodziwa, zbyt wysokie napięcie. 13 Czujnik temperatury chłodziwa.
Najlepiej podłącz pod komputer i zobacz jakie temperatury "widzi" sterownik silnika. Rezystancji nie znalazłem, ale przy podłączonej wiązce na IAT (powietrze) powinno być ok 3V w temp. 10*C a na ECT (chłodziwo) 2.2V przy 15*C i 0,4V przy 80*C.
Tak , czujnik temperatury chłodziwa.
Sprawdz czujnik temperatury chłodziwa , a nie powietrza.
Krótkie mignięcie 7 razy oznacza "czujnik temperatury chłodziwa".
Przed diagnozowaniem sprawdz czujnik temperatury chłodziwa dla ECU / czarny/.
Czujnik temp w pompie lub czujnik temperatury chłodziwa.
A ten czujnik jest taki sam jak w 1,9 tdi (mianowicie jest od czujnika temperatury chłodziwa też)?
Zmierz miernikiem czujnik temperatury chłodziwa.
Próbowałeś odłączać czujnik temperatury chłodziwa i wtedy zapalić?
Czujnik temperatury chłodziwa , do sprawdzenia. Jeżeli to wtrysk KE - Jetronic.
Jaką rezystancję ma czujnik temperatury chłodziwa, dla danych temperatur? Sprawdzić z katalogiem czy działa prawidłowo.
Nie czujnik temp. powietrza , a czujnik temperatury chłodziwa - dwu pinowy biały.
Świece sprawne ale czy zasilanie świec też sprawne ? temperatura jaką widzi czujnik temperatury chłodziwa zgodna z rzeczywistą temperaturą ?
Sprawdz czujnik temperatury chłodziwa.
Czujnik temperatury chłodziwa - niebieski - do sprawdzenia. Zimny ok.3000 omów , silnik ciepły ok. 300 omów.
Sprawdz czujnik temperatury chłodziwa , zielony.
Czujnik temperatury chłodziwa!
Lub czujnik temperatury chłodziwa dla ECU!
Czujnik temperatury chłodziwa.
Czujnik temperatury chłodziwa dla kompa.
Czujnik temperatury chłodziwa do sparwdzenia.
Ten panel to dodawany do obudowy czy można dokupić? Jeśli można podaj jego możliwości, prezentuje się fajnie, szukam czegoś podobnego. Filtr to lepiej zrób z pończochy, u mnie podwójne takie filtry sprawują się rewelacyjnie, a w pokoju przebywają często dwa koty, kurzu w komuterze nie ma praktycznie wcale. Zrób jakąś ramkę aby ładniej filtr wyglądał....
Czujnik temperatury chłodziwa , na głowicy obok termostatu.
Czujnik temperatury chłodziwa - niebieski.
Czujnik temperatury chłodziwa. 99,1% Pozdrawiam.
Czujnik temperatury chłodziwa to termistor. Niska temperatura powoduje duży opór, podczas gdy wysoka temperatura powoduje mały opór. Zespół sterowania wyznacza temperaturę kontrolując napięcie na czujniku. Specyfikacje napięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C opór: 200 - 300 omów / 90 °C Niebieski temp. dla sterownika.
Witam masz chyba uszkodzony w sterowniku komputer 1 zrób diagnostykę komputerową i monitoringi możesz spróbować wgrać jeszcze raz program ,ten drugi bład czujnik temperatury chłodziwa
Czy czujnik temperatury chłodziwa sprawny i w zakresie temperatur
Do sprawdzenia czujnik temperatury chłodziwa, zły odczyt powoduje być może zbyt bogatą mieszankę.
Wymiana , sondy , czujnika wałka , to wynik odczytanych błędów? Czujnik temperatury chłodziwa sprawdzany?
nie wiem jaki masz silnik ale zobacz to : Kody błędów - HONDA Civic 1,5 (69kW) PGM-FI D15B2 Odczyt Kiedy przez ECU wykryte zostaną błędy, to zapala się lampka kontrolna silnika. -Włączyć zapłon. -Na wyświetlaczu na urządzeniu ECU pojawiają się kody błędów. Resetowanie -Wyłączyć zapłon. -Wyjąć bezpiecznik "zagrożenia" na co najmniej dziesięć sekund lub...
Na pewno czujnik temperatury chłodziwa na ECU jest OK?
Do tych niezliczonych bezcelowych wymian sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa dla ECU!!!!
Ja tam widzę zawór regulacji biegu jałowego. Do sprawdzenia czujnik temperatury chłodziwa / biały/.
Albo czujnik temperatury chłodziwa pokazuje złe wartości do sterownika silnika.
Sprawdz czujnik temperatury chłodziwa , po prawej stronie silnika , jak otworzysz maskę , szary.
Witam serdecznie.Spotałem się z podobnym problemem na forum Skody.Tam poradzili sobie montując przekaźnik rozwierający styki w momencie rozruchu.Sterowanie od zacisku 50 rozrusznika.W momencie rozruchu przekaźnik przerywa obwód czujnika temperatury chłodziwa co sterownik widzi jako -40 C .Sam tego jeszcze nie testowałem.
Czujnik temperatury chłodziwa - na zimnym ma mieć okolo 2,5 do 3 kohm.
Uszkodzony czujnik temp. silnika. Pozdrawiam. Jak to sie ma do tego : 00522 Czujnik temperatury chłodziwa silnika � G62 ??
Albo silnik albo głowica jest nie oryginalna. w silniki tdci, czujnik temperatury chłodziwa na 2 piny wyjścia 101 i 102 sterownika, w silniku tddi z klima czujnik jedno przewodowy pin 14 sterownika masa jest silnik. Dla forda typowe, jak zdejmiesz wtyczkę czujnika temperatury chłodziwa, startują wentylatory, symulując awarie, jeśli nie znajdziesz tego...
Wcześniej pokazywał błąd czujnika temperatury chłodziwa, ale po wymianie tego czujnika nie sprawdzałem jeszcze raz kodu usterki. Muszę przypilnować jak się załączy i odczytam.
w wiązce od sterownika do silnika jeden od czujnika temperatury chłodziwa drugi od czujnika położenia wału i jeszcze trzy nie pamietam od czego wszystkie w jednym miejscu ko siebie lekcja na przyszlosść dbać o kable żeby nikapało na nich i z dala od czegos gorącego
Sprawdź wykres oscyloskopowy pracy czujnika temperatury chłodziwa oraz komputerem parametry ciśnienia paliwa i doładowania w zależności od temperatury silnika
TPS czujnik położenia przepustnicy ECT czujnik temperatury chłodziwa MAP czujnik ciśnienia w kolektorze dla pewności sprawdź omomierzem ten czujnik temperatury a najlepiej podastaw w zamian za niego rezystor około 300Ω jak nie będzie kopcił pozostają dalsze poszukiwania
Mam podobny problem w astra 1.6 8v 94r + lpg , czujnik temperatury wymieniony, nadal wyskakuje usterka: czujnik temperatury chłodziwa - za wysokie napięcie. Czym to moze byc spowodowane?
Skoro na zimnym pali masz coś nie takze składem mieszanki. Może być czujnik temperatury chłodziwa, może brać benzynę i gaz. Najlepiej podłącz VAGa i sprawdź.
Nie tędy droga. Sprawdz czujnik temperatury chłodziwa , nie na szafę a dla sterownika. Nie napisałeś jaki masz sterownik , przy rozgrzanym silniku odepnij wtrysk rozruchowy i pal.
Witam. Czujnik temperatury chłodziwa, wskazuje czerwona pogrubiona linia. http://obrazki.elektroda.pl/3734035700_1...
p0132 - Wysokie napięcie w obwodzie czujnika tlenu przed katalizatorem 1 Sprawdzić następujące komponenty: 1Czujnik tlenu przed katalizatorem 2Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze i czujnik temperatury powietrza 3Pompa paliwa 4Czujnik temperatury chłodziwa 5Wtryskiwacz 1 6Wtryskiwacz 2 7Wtryskiwacz 3 8Wtryskiwacz 4
Czujnik temperatury chłodziwa przy 20 stopniach,oporność 2000 do 3000 OHM.Pin 3i4.Zapłon wyłączony.Oporność przy 90 stopniach to 200 do 350 OHM.
Do opisu możliwych usterek opisanych przez Zbyszka można dodać ... ciśnienie w lewej tylnej oponie lub dojazdówce. Tak diagnostyka wskazana , ale wcześniej sprawdz czujnik temperatury chłodziwa dla sterownika.
Tak ma być , jeździłem Megane 1.6 16v i miałem takie same wskazania temperatury , nieprawidłowe jest włącznie wentylatora chłodnicy podczas rozgrzewania silnika . Możesz zagotować termostat i zobaczyć przy jakiej temperaturze się otwiera ,wyraźnie to widać . Powiedziałbym że czujnik temperatury chłodziwa do sprawdzenia . Co do przemuchów to najlepiej...
Mam problem z odpalaniem zimnego silnika w fordzie. Muszę kręcić kilkanaście sekund aby zapalił . Ciepły zapala szybko. Sprawdzałem omomierzem czujniki temperatury chłodziwa (dane z książki), są w porządku. Świece nowe. Silnik poza tym pracuje dobrze.
Oba man tgx Więc zmiana oprogramowania bo komputer pokładowy musi widzieć co jest zamontowane , dodatkowa wiązka i czujnik temperatury chłodziwa po to by wisko zareagowało odpowiednio wcześniej zanim podniesie się temperatura w chłodnicy. To jest moje zdanie i czysto teoretyczne bo nigdy tego nie robiłem i myślę , że i Ty jesteś pierwszy.
Pompa wtryskowa nie musi brzęczeć, sprawdź to co napisał kolega wyżej... A do tego możesz sprawdzić: Świece żarowe Przekaźnik świec żarowych Czujnik temperatury chłodziwa To tak na początek, jak sprawdzisz wszystko to co napisałem i dalej będzie ten objaw to pisz.
Na "papudze" podane jest ,że czujnik temperatury chłodziwa ma oporność: przy zimnym sinlniku;2 do 3 kohm , na ciepłym /temp/90st./ 200 do 300ohm. Wentylator włącza się przy temperaturze 105 stopni.
jutro ja wrócę z pracy to sprawdzę tylko nie wiem gdzie się znajduje ten czujnik temperatury bo zapewne chodzi o czujnik temperatury chłodziwa czyli cieczy chłodzącej?? a kod jaki się wyświetla to 45 sonda lambda - bogata mieszanka i zapala się tylko na biegu jałowym na benzynie pozdro
o ile wiem to z doswiadczenia mam kilkanaście aut gdzie czujnik temperatury chłodziwa nieźle mieszał w sterowniku i silnik nieraz miał ok300-400 obr/min a inny podnosił obroty nawet do 3000 obr. w załączniku mały opis jego
Witam jak w temacie mam problem z kodami błędów. Silnik 1.4 12v CDIF wyświetla mi w postaci dwu cyfrowej. kody błędów: adaptacja złe działanie 49 obwód czujnika temperatury chłodziwa usterka 10 obwód czujnika pompy paliwa usterka 3 obwód położenia drążka zmiany biegów usterka 13 brak informacji o rodzaju usterki 58 Wszystkie da się skasować oprócz ostatniego....
Trudności przy zapalaniu na zimnym silniku , a pompa podaje paliwo i ma trudności w wejściu na obroty , to może być uszkodzony czujnik temperatury chłodziwa dla sterownika silnika. Na ciepłym dobrze pali i ma kopyto?
Żadnych oznaczeń nie podałeś auta dokładnych Więc i odpowiedź na chybił trafił Czujnik temperatury chłodziwa to termistor. Niska temperatura powoduje duży opór, podczas gdy wysoka temperatura powoduje mały opór. Zespół sterowania wyznacza temperaturę kontrolując napięcie na czujniku Napięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2 000 - 3 000 omów...
Witam serdecznie.Kolego napisz trochę więcej bo trudno Ci pomóc.W Golfie II jest 17 typów silników.Podaj swój i napisz czy tak dzieje sie zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku.Tak najogólniej to sprawdż filtr powietrza,czujnik temperatury chłodziwa,czujnik temp. powietrza i przełącznik przepustnicy.Potem ewentualnie wtryski i sam sterownik.Najlepiej...
Też tak myślę. ! Impuls ten ma zapisany w pamięci i mikroprocesor przeczesując ją , w czasie uruchamiania , daje impuls grupowy ,, później czeka na obrobione dane z czujnika wału ,wałka , czujnika temperatury chłodziwa, kąta uchylenia przepustnicy itp.
Jakie masz błędy w sterowniku silnika? Jaką widzisz temperaturę w parametrach? Dodano po 6 Czujnik temperatury chłodziwa ma dawać sygnał na pin A42 sterownika. Tego pewnie nie widzi.
Czujnik temperatury chłodziwa : napięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2 500 - 3 500 omów / 20 °C opór: 300 - 350 omów / 90 °C Czujnik masowego przepływu powietrza : Temperatura - opór pomiędzy wtykami 1 i 3: 1 900 - 3 000 omów / 20 °C
Jak to nie?Będzie jak byk " sporadyczny-czujnik temperatury chłodziwa-zwarcie z plus" To samo będzie śpiewał silnik (01) jak i decha (17) Aa może nawet i CAN,choć nie sprawdzałem. Nawiasem mówiąc częsta usterka w fabii.
P1801- Obwód czujnika temperatury chłodziwa. P 1826 - Obwód grzania świec żarowych/przekaźnik. P 1814- Obwód sterowania EGR. To tylko definicje, resztę należy odszukać manualnie. Skoro kolega mechanik ma sprzęt, to i powinien minimum wiedzy w tym temacie też mieć - czyż nie?
Koledzy o co tyle szumu. Przekażnik świec żarowych jest przy ECU ale w środku nie ma scalaka więc wygląda na to że nie on steruje grzaniem świec żarowych. Macie coś mądrego do powiedzenia ,to powiedzcie że steruje nimi ECu poprzez czujnik temperatury chłodziwa i odpuszczam temat
Witam Laguna 1.9 DCi max obroty 1500. Wywala takie błędy : P1806 Obwód czujnika przepływu powietrza P1801 Obwód czujnika temperatury chłodziwa P1809 Obwód czujnika ciśnienia na listwie CR P1826 Obwód przekaźnika świec żarowych Po skasowaniu błędów pozostają dwa P1801 i P1806 na każdym czujniku i na przepływomierzu po włączeniu zapłonu pojawia się 5V....
Czujnik temperatury chłodziwa to termistor. Niska temperatura powoduje duży opór, podczas gdy wysoka temperatura powoduje mały opór. Zespół sterowania wyznacza temperaturę kontrolując napięcie na czujniku. napięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C opór: 200 - 300 omów / 90 °C
Czujnik temperatury chłodziwa działa następująco: Niska temperatura powoduje duży opór, podczas gdy wysoka temperatura powoduje mały opór. Zespół sterowania wyznacza temperaturę kontrolując napięcie na czujniku. dane: napięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C opór: 200 - 300 omów / 90 °C Dodano po 6 Ja bym sprawdził...
Naucz sie edytować posty a nie piszesz za każdym razem nowy! A może lewe powietrze gdzieś zaciąga- posprawdzaj wszystkie wężyki przy przepustnicy. Sprawdź czujnik położenia przepustnicy! poszukaj na forum postów o falujących obrotach na przykład, tam moga być też jakieś wskazówki. A kontrolka CHECK Ci sie zapala? sprawdź jeszze czujnik temperatury chłodziwa
Jeżeli to sterownik Motronik 7.5 , to podwójny czujnik temperatury chłodziwa ma cztery wyprowadzenia z kolorami; 1. żółto czarny pin 17 ECU , niebiesko czarny pin50 , 2.czujnik; czarny MASA i rozdziela się na inne czujniki / powietrza , Halla , spalania stukowego itd/ i pin 108 ECU , brązowo zielony pin 83 ECU.
Witam. Na diagnostyce wykazało błąd czujnika G83 nie jestem pewnien czy to nie czujnik temperatury chłodziwa paliwa. Błąd Silnika jaki wykazał sprzęt diag. : Engine coolant temp sensor on Radiator outlet (G83) Signal too High. Status Lower Limit Exceedeed. Proszę o podpowiedzi gdzie przedewszystkim ten czujnik się znajduje. Zgóry bardzo dziękuje. Pozdrawiam
Diodę i tranzystor , ewentualnie stabilizator napięcie wymienić , w Twoim ECU , to żaden problem , ale bedziesz musiał wiedzieć jeszcze które. Diod i tranzystorów jest tam po kilkanaście , ścieżki na pewno nie są skopcone, świadczą o tym opisane przez Ciebie objawy. Sprawdz , najpierw , czujnik temperatury chłodziwa dla ECU , następnie podmianka ECU...
Chyba czegoś nie rozumiem . Po zdjęciu wtyczki z czujnika , wentylator się załącza i jest to reakcja prawidłowa . Można domniemywać że układ sterowania jest sprawny . Jeśli po wpięciu w czujnik i rozgrzaniu auta / temperatura chłodziwa 97º C i więcej / to powinien się załączyć wentylator / czujnik normalnie wykazuje zwarcie / . Jeśli tak nie jest...
Wymiana filtra paliwa pomoże , jak umarłemu kadzidło. Wiesz jak sprawdzić sondę lambdę , jak nie to poszukaj na forum. Czujnik temperatury chłodziwa znajduje się / patrząc na silnik po podniesieniu maski / po lewej stronie mono wtrysku - kostka szara , jego oporność na zimnym silniku 2 kOhmy , na gorącym około 300 omów.
czujnik chłodziwo sygnał temperatura chłodziwo czujnik chłodziwo aster
przekaźnik grzałki pralki whirlpool volvo silnika szara plamka ekranie
przeglądarka została zablokowana sprzedam tp118
Światła przednie nie działają w Mercedes V-Klasse Projektor gaśnie: diagnostyka i rozwiązania