Tak to są dane dla czujnika temp chłodziwa żeby sprawdzić czujnik wałka rozrządu trzeba posiadać oscyloskop.
witam, uszkodzenie tego czujnika lub niemożliwość odczytu (uszkodzenie ciągłości połączenia) przez kalkulator wtrysku, powoduje brak sygnału do elektrozaworu sterowania łopatkami kierownicy turbiny, co powoduje albo niedoładowanie lub przeładowanie (cisnienie pow na wejściu do kolektora) i dobranie odpowiedniej dawki paliwa, czujnik temp chłodziwa (info...
bump
Wklej tu fotkę Twojej listwy przekaźników to zaznaczę Ci, który to 109. Po co wymieniałeś czujnik temp. chłodziwa, przecież pisałem że nie ma on z tym nic wspólnego.
Witam. Miejsce czujnika temp. chłodziwa, to ta czerwona (POGRUBIONA) linia. http://obrazki.elektroda.pl/8489599200_1... PS: Takie pytanie już kiedyś padło http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... ale odpowiedź była bardzo ogólnikowa.
Zmierz czujnik temp, chłodziwa dla ECU.
Sprawdź czujnik HALLA, czujnik temp chłodziwa myślę że te dwie rzeczy mają dużo do opisu usterki pozdrawiam
Zacząłbym od czujnika temp chłodziwa.
53248; wskazuje na czujnik ciśnienia paliwa. Napięcie przekroczyło dopuszczalną wartość ,przyczyną może być zakłócenie ze strony czujnika ciśnienia oleju ( przez ciebie wykluczona),czujnika temp, chłodziwa, czujnik doładowania, czujnik prędkości wentylatora. Te elementy do sprawdzenia.
Chciałem zapytać jeszcze który pin w wtyku ECU to sygnał czujnika temp chłodziwa silnika
Co ma czujnik temp. chłodziwa do instalacji gazowej ,, chyba , że to gazownia na wtryskach?
W tym modelu jest układ paliwowy Bosch Motronic MA2.2 Sprawdz czujnik temp. chłodziwa
Dla KG - elementy z numerami: 16 - wtryskiwacz zimnego rozruchu 42 - czujnik temp. chłodziwa 81 - obrotomierz 103 - zespół sterowania zapłonem
Sprawdził bym jeszcze raz czujnik temp. chłodziwa na zimnym silniki , jaką ma oporność. Tak na marginesie; nasz Szanowny Moderator ma ople opanowane , w małym palcu!
Czujnik temp. chłodziwa , czarny , zmierz. MAP na grodzi. Sondę sprawdz votomierzem , na 2 V. Chyby wiesz jak się to robi , po takich wymianach i naprawach.
Czujnik temp. paliwa jest wkręcony od góry w pompę wtryskową (ten bliżej koła pasowego). Czujnik temp. chłodziwa jest w okolicach termostatu (nad połączeniem silnika i skrzyni biegów). Oba czujniki mają wspólną masę na kablu czerwono-białym.
Dzięki za podpowiedzi jutro będę walczył. Jeszcze pytanie odnośnie tego oleju w kostkach które się łączą ze sterownikiem retardera, jak to możliwe że on się tam znalazł? I czy jeśli okaże się że czujnik temp oleju jest uszkodzony to można go zastąpić rezystorem itp? Przynajmniej do momentu znalezienia sprawnego kompletu na wymianę. Lub czy można podłączyć...
Krokowca tam nie szukaj , bo go nie znajdziesz. Jest za to zawór wolnych obrotów. Jest on z przodu, po prawej stronie głowicy, na wtyczce na dwa piny. Czujnik temp. chłodziwa jest niebieski.
Jeśli świece i kable są na pewno w porządku, to warto zajrzeć do czujnika położenia przepustnicy bo może ma już przerwę, w seicento miałem też tak gdy czujnik temp chłodziwa był walnięty. Jakiego koloru są elektrody w świecach, czy przypadkiem nie są zalane?
witam, sprawdziłes kolego czy czujnik temp chłodziwa jest ok, we wspólnej obudowie są dwa jeden podaje sygnał do info na desce rozdzielczej a drugi podaje info do kalkulatora wtrysku, ten dopiero dobiera czas i kiedy otworzyc wtryski, po drugie przy około 100st ma oporność około 100om, jeżeli mechanik ma KTS to odczyta w czasie rozruchu cisnienie wysokiego...
witam, wydaje sie mnie ze w tym mono wtrysku był rezystor ograniczajacy prąd płynacy przez niego, może on coś psoci 3-5 om chyba on miał, i czujnik temp, chłodziwa on daje sygnał do sterownika o dawce, pozdrawiam
Tylko czemu to się dzieje w chwili nie do przewidzenia. Można zrobić 200km i wszystko ok a czasami tylko sie nagrzeje i już. Dodam że wszystkie czujniki sprawdzane i nie wykazują żadnych odchyłów. Jedyny kod to 15 czujnik temp. chłodziwa - wysoki sygnał ale i on w porzadku.
Nie czujnik temp. powietrza , a czujnik temperatury chłodziwa - dwu pinowy biały.
Czujnik temp w pompie lub czujnik temperatury chłodziwa.
jeżeli one będą dawać inny sygnał to czy auto będzie chodziło?? wywali błąd położenia wału około 750 oporność czujnika temp chłodziwa. 20 st.C: 3060 - 4045 Ohm 40 st.C: 1315 - 1600 Ohm 80 st.C: 300 - 370 Ohm 90 st.C: 210 - 270 Ohm
Na razie udało mi się sprawdzić Map-a i po ściskaniu wężyka nic się nie dzieje tzn nie ma żadnej różnicy w obrotach czy pracy silnika, natomiast po zdjęciu wężyka silnik zaczyna kuleć i trochę nim trzęsie. Czujnik przemierzyłem, rezystancja 1.8k czyli raczej w porządku patrząc na wykres, jeszcze przemierzyłem na wszelki wypadek czujnik temp. chłodziwa...
witam mam taki problem z audi a8 że jak autko odpalam zrana po nocy to strasznie kuleje tak jak by chodziło bez ssania jak sie zagrzeje jest ok, podłączyłem vaga sprawdziłem pomiary temp no i tu jest sprawa dziwna bo na zimnym silniku komp pokazuje pierwszy czujnik 90st a drugi pokazuje 65st jak autko sie rozgrzewa to pierwszy waha się od 90st do 99st...
Jak zmieniłeś moduł i cewkę aparatu, to chyba musisz wyregulować zapłon. Może masz za wczesny teraz po zmianie właściowści? Możesz odkręcić trochę podstawę aparatu zapłonowego (śruba 13-stka), i na zapalonym silniku spróbować milimetr w lewo przekręcić aparat. Wtedy sprawdź linką gazu czy lepiej wchodzi i czy schodzi spowrotem. P. S. Taka niechęć do...
Witam. Popatrz na schemat. Czujnik temp. chłodziwa (42) nie pracuje bezpośrednio z wskaźnikiem (zegarami) (84), tylko ze sterownikiem silnika, a z którego potem idzie informacja na wskaźnik (84). Z tego co piszesz to wygląda na to, że czujnik i jego praca (działanie) jest dobra bo włącza Ci wentylator - ale możesz kontrolnie sprawdzić: Działanie: Czujnik...
Podepnę się pod temat. Pacjent taki sam jak w temacie, też LPG. 2008r. Problem dotyczy odpalania po postoju kilku godzinnym lub dłuższym. Po włożeniu kluczyka i odczekaniu aż pompa paliwa napompuje paliwo, rozrusznik można kręcić około 1 minuty czasem krócej aż w końcu odpali. Ma się wrażenie, że już prawie odpalam a silnik "pomaga" rozrusznikowi (wiadomo,...
Najlepiej podłącz pod komputer i zobacz jakie temperatury "widzi" sterownik silnika. Rezystancji nie znalazłem, ale przy podłączonej wiązce na IAT (powietrze) powinno być ok 3V w temp. 10*C a na ECT (chłodziwo) 2.2V przy 15*C i 0,4V przy 80*C.
ociz czyli sugerujesz, że pompa do roboty :(. jakoś mi się w to nie chce wierzyć bo jak troszkę przymrozi i zagrzeje świece to odpala od strzału. Latem jak było z 20 st to też tak odpalała. Dzisiaj troszkę jeszcze pomierzyłem i mi wychodzi że sterowanie świec jest na pinie 6 a nie na 9. I teraz pytanie dlaczego po włączeniu zapłonu mam na pinie 6 tylko...
Witam Na tapecie opel vectra b caravan z silnikiem x18xe1 plus LPG. Rocznik 1999 Objawy: Pod odpaleniu zimnego silnika, gaśnie. Po odpaleniu zimnego silnika należy przytrzymać wciśnięty gaz, w innym przypadku gaśnie. Jak tylko silnik złapie trochę temperatury to już nie gaśnie. Podczas jazdy nie szarpie. Jest ok. Na desce pali się check i abs. Przedstawiam...
Witam serdecznie.Kolego napisz trochę więcej bo trudno Ci pomóc.W Golfie II jest 17 typów silników.Podaj swój i napisz czy tak dzieje sie zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku.Tak najogólniej to sprawdż filtr powietrza,czujnik temperatury chłodziwa,czujnik temp. powietrza i przełącznik przepustnicy.Potem ewentualnie wtryski i sam sterownik.Najlepiej...
Witam mam taki problem z moim autkiem a mianowicie brakiem iskry . Silnik od Fiata SIeny 1,2 8V instalacja standardowa od seicento. Powiem co już sprawdziłem . Założony nowy czujnik położenia wału, cewka też nowa, drugi komp z immo, przedzwoniono kable ,opornośc czujnika wału 850omów na wtyczce przy kompie i zmienia sie podczas krecenia kołem zamachowym,...
Od pewnego czasu po zgaszeniu silnika wentylator chodzi ok 5-10 min na pełnej predkości obrotowej. Silnik NIE przegrzewa sie. Wskaźnik temperatury w zegarach idealnie w normie. Chociaż wcześniej było zawsze jakby 2 mm poniżej. Zatem cos się zmieniło. Brak zarejestrowanych błędów w ECU. Odczyt przez ODB2 pokazuje temp płynu max wartość 215stC. podobnie...
Witam. Mam problem z m50b20 bez vanosa, osprzęt bosch. Mianowicie jak silnik się w pełni nagrzeje to trzyma obroty w granicach 900-1000 oraz wydaje mi się że dużo pali. W mieście pali około 20 litrów. Poza tym żadnych innych problemów nie zauważyłem. Najciekawsze jest to, że jak zgaszę nagrzany silnik i odpalę po kilku minutach to obroty są prawidłowe...
Witam .Mam Vectrę A 92r. 1,8 Benz gaz . Chodzi o to ze jak rano odpalam to przez 5 min jest wszystko ok a później to robi się muł brak mocy na trasie brak także przyspieszenia, maksymalna prędkość 110 km /h. zrobiłem test jak jest zimny to na 2 biegu rozpędza się do 95 km/h zwalniam i druga próba rozpędza się do 60 i zaczyna szarpać i buczeć i nie chce...
Uszkodzony czujnik temp. silnika. Pozdrawiam. Jak to sie ma do tego : 00522 Czujnik temperatury chłodziwa silnika � G62 ??
Za przegrzewanie silnika (wariowanie wskaźników) winny był przewód masowy (od akumulatora do silnika). Po wymianie na na inny z końcówkami miedzianymi wszystkie czujniki działały już prawidłowo. Na wolnych obrotach czujnik temp. nie pokazywał fikcyjnych temperatur chłodziwa. Troszkę mnie kosztowało to zdrowia :)
Dla wszystkich zainteresowanych podobnym problemem w waszych p 306. Objaw: 1. jak w moich uwagach patrz pkt 1 - w pozycji zapłon, głośno pracująca przez ok. 3 sek. pompka (pomimo iż była zamontowana nowa), 2. kłopoty z odpaleniem silnika (kręci i odpala za "x" razem i to z koniecznością trzymania gazu do dechy), 3. szarpanie na zimnym silniku podczas...
Witam, ecu podaje masy ,na przekaznik pompy i zapłonu itd wyjście masy z pinu 6, sprawdż czy na czujnikach np. temp chłodziwa masz przy odpietej wtyczce 5V, zobacz czy nie urwała się masa ecu, zapłon jest wysterowany masą z ecu więc jak zdechł to nie odpalisz, zobacz jak kol Ireneo pisze luty w ecu toć to francuz i lubi mieć zimne luty, powodzenia.
Witam Coś strasznie namieszałeś. 1. Sterownik silnika, to nie komputer pokładowy. 2. Czujnik temperatury chłodziwa to termistor - dwa przewody. To zespół sterowania, a nie komputer pokładowy wyznacza temperaturę kontrolując napięcie na czujniku. Po odłączeniu złącza na czujniku (dwa przewody, a nie trzy - nie myl ekranu - jeżeli jest), powinno być zasilanie...
Zapytałeś prawidłowo w pierwszym poście , w trzecim jesteś na dobrej drodze. Ta temperatura niższa o 15*C , to jest w stosunku do temp. chłodziwa? Masz czym podglądnąć czas wtrysku? Podstaw inny czujnik , myślę ,że to jego wina.
Tak są tam bodajże w standardzie dwa czujniki: 1 to termostat który po przekroczeniu temp 60-70 °C otwiera dłuży obieg chłodziwa mianowicie do obiegu włączona jest chłodnica. 2 czujnik jest zazwyczaj montowany na chłodnicy i on odpowiada za załączenie wentylatora. więc przyczyna może być w tym czujniku. Pozdro Dodano po 3 A jak tam masz z czystością...
mam problem z czujnikiem temp. cieczy w wyzej wymienionym samochodzie. Otoz wywala caly czas blad 16501 - Obwód temperatury chłodziwa silnika - niski wejście (wysoka temp.) . Wymienilem czujnik na nowy i nadal to samo , nie moge usunac bledu. Sprawdzilem poszczególne prady na czujniku i mam watpliwosci co do jednej wartosci. Otoz na pinie numer 1 (czujnik...
Jeśli te 1850W to moc agregatu to ta klima jest zupełnie wystarczająca. Problem z oblodzeniem wydaje się problemem ze sterowaniem, awaria czujnika (najczęściej umieszczony na rurce wewnętrznego wymiennika ciepła) mierzącego temp chłodziwa płynącego z części zewnętrznej (tam gdzie jest agregat)
Na "papudze" podane jest ,że czujnik temperatury chłodziwa ma oporność: przy zimnym sinlniku;2 do 3 kohm , na ciepłym /temp/90st./ 200 do 300ohm. Wentylator włącza się przy temperaturze 105 stopni.
Czy sytuacja kiedy odłączam dowolny z czujników silnika (ciśnienia powietrza, tem. chłodziwa, temp. powietrza) i nie zapala się kontrolka SERV ani kontrolka "usterki elektronicznej" jest zgodna ze specyfiką ECU? Czy te kontrolki zapalą się dopiero po wielokrotnym uruchomieniu silnika bez podpiętego któregoś z czujników czy coś mi działa nieprawidłowo?...
Witam. Na diagnostyce wykazało błąd czujnika G83 nie jestem pewnien czy to nie czujnik temperatury chłodziwa paliwa. Błąd Silnika jaki wykazał sprzęt diag. : Engine coolant temp sensor on Radiator outlet (G83) Signal too High. Status Lower Limit Exceedeed. Proszę o podpowiedzi gdzie przedewszystkim ten czujnik się znajduje. Zgóry bardzo dziękuje. Pozdrawiam
czujnik chłodziwo czujnik temperatura chłodziwo frezarka chłodziwo
drukarka brudzić papier przegląd stacji transformatorowej intel reakcji
siemens pralka reset dahua wideodomofon dzwonek
Uszczelki do chłodnicy oleju i miski olejowej Honda X 2019 1,5 CVT Tuya SmartLife-EE19 ESP8266 Wi-Fi Sensor: Local OTA Access to Temperature/Humidity IC?