Czujnik ciśnienia oleju jest sprawny . Jaki czujnik kupić , jeśli ktoś zna jakiś link to proszę podać .
czodzi mi o to ze ja mialem seiczento z 99 rok i tam byl inny licznik dla ktorego jeden czujnik temperatory niewystarczal ,tzn. mial za maly skok opornosci i dlatego abym byl zadowolony ze wskazan i dalem 2 rownolegle . wtedy wskazanie wskaznika mialem na polowie skali przy rozgrzanym silniku.. w twoim przypadku gdy wskaznik elektroniczny byc moze wystarczy...
Silnik to SPI rok 2000 to gdzie jest ten czujnik? sandamiano "Re: Fiat Seicento 1.1, kontrolka temperatury i wentylator Czujnik na kontrolkę masz patrząc na silnik od strony kabiny niedaleko miarki poziomu oleju. Wkręcony w głowicę i z jednym przewodem. Kolor przewodu zapewne białozielony." http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... Jeżeli...
niby proste a zarazem trudne no wskaznik ładowania juz masz kontrolke a jak chcesz wskaznik naładowania akumulatora to zapewne chodzi ci pogłowie wskazówkowy co wychyla sie jak ładuje np na 13v.a co do ciśnienia oleju to moim zdaniem najlepiej by spasował czujnik ciśnienia z poloneza różnie na to mówią np gruszka z czujnikiem na kontrolkę. zależy jaki...
Aha rozumiem, czyli po nagrzaniu silnika do temperatury załączenia wentylatora, wyciagam bezpiecznik i obserwuje, ma wejść na czerwone pole. Fabryczna kontrolka przegrzania ma działać od 115 stopni, to temperatura krytyczna aby zatrzymac samochód. Wskaźnik przynajmniej pozwoli na zapobieganie takim sytuacjom np. mozna ratować się ogrzewaniem Dodano...
Witam. Auto jak w tytule. Podczas przyspieszania czuć szarpnięcia, jest też efekt jak bym delikatnie odejmował nogę z gazu potem znowu wciskał. Jak się zagrzeje jest lepiej ale chwilami dalej jest to odczuwalne. Dzieje się to i na benzynie i na gazie. Co wymienione: -Świece. -Kable. -Czujnik położenia wału. -Czujnik położenia wałka. -Czujnik temperatury....
Od jakiegoś roku (być może było to dłużej) zauważam coś takiego. Pod obciążeniem, ale takim niezbyt dużym (gaz na 20-30% powiedzmy) okazjonalnie słyszę coś w rodzaju stukania zaworów. Pojawia się na w pełni rozgrzanym silniku, przy obrotach 2000-2500, zazwyczaj w trasie. Nie jest to jednak reguła, czasami potrafi tego miesiąc nie być. Mam wrażenie,...
Czujnik na kontrolkę masz patrząc na silnik od strony kabiny niedaleko miarki poziomu oleju. Wkręcony w głowicę i z jednym przewodem. Kolor przewodu zapewne białozielony. Najprościej byłoby podłączyć pod komputer i odczytałbyś jakie są wskazania czujnika temperatury jaką "widzi" sterownik silnika i porównałbyś ze wskazaniami autogauge. Z tego co wiem...
Plyn chlodniczy w układzie cisnieniowyn ma temperaturę wrzenia ponad 110 stopni...woda sie do tego nie nadaje. Woda właśnie jak najbardziej się nadaje do sprawdzenia włącznika termicznego wentylatora, bo włącznik wentylatora jest skalowany aby przy temperaturze 98 stopni włączał wentylator a woda wrze w granicach 100 stopni Celsjusza, więc jak najbardziej...
116 stopni to zdecydowanie zbyt dużo dla silnika i w wielu przypadkach zwyczajnie jest już za późno i uszczelka pod głowicą zostaje uszkodzona. Może i masz rację, a ja myślę że silnik jest do tego przystosowany, skoro ma tak "urządzone" chłodzenie (ciśnieniowy układ). Gdy zaświeci kontrolka i widząc to zaprzestaniemy jazdy moim zdaniem nic się nie...
Witam. Mam seicento 900 99r przebieg 150tyś km. Od około 4 miesięcy walczę z problemem odpalania auta gdy silnik jest rozgrzany. Po przejechaniu kilku kilometrów gdy silnik już się rozgrzeje to są momenty, że gaśnie na biegu jałowym, a wtedy jest problem z odpaleniem auta. Auto sprawdzone na komputerze - OK. Przewody, świece, filtr paliwa, filtr oleju,...
sprawa wygląda tak autko nowe kupione w 2000r. do tej pory silnik nie ruszany. Pojechałem 5 km i gdy wracałem w drodze powrotnej czyli kolejne 5 km zaświeciła się kontrolka od temperatury. Na wszelki wypadek sprawdziłem jeszcze raz i efekty był ten sam. Sprawdziłem odkręciłem korek i był zagotowany płyn. Wymontowałem termostat włożyłem do garnka zalałem...
Udało się mi zrobić sprężarkę z silnika 126p. Do testów podłączone miałem rury stalowe w ocynku. Wtedy na mosiężnym kolanku blisko głowicy temperatura maksymalna po jakiejś 1 minucie pompowania wynosiła 152°C. Mojej sprężarki chciałbym okazyjnie używać do piaskowania małym pistoletem. Gdyby piaskować bez przerwy, sprężarka zatrzymała by się raz na jakiś...
Dziwny przypadek nie opisany nigdzie na forum. Ale po kolei. Od pewnego czasu gnębi mnie problem przejścia przez zakres obrotów na ciepłym silniku. Kiedy odpalam włącza się ssanie obroty w miarę nagrzewania spadają i dopóki silnik nie uzyska ok. 50stopni jest ok. silnik równo przyspiesza nie szarpie, wraz ze wzrostem temperatury słabnie elastyczność...
Mimo wszystko uważam że w amatorskich konstrukcjach lepiej dłubać w bardziej przyjaznym środowisku. Lewarek jest wewnątrz auta, wybierak skrzyni na zewnątrz, w temperaturze, wibracjach, możliwym oleju, soli, błocie i innych syfach? Co byś wybrał? Impuls z prędkościomierza, hmm, większość aut przejedzie z metr spokojnie nim to zadziała. Dużo aut ma impuls...
Kolega alpika się rozkręca!!! Spokojnie. Te 4 na zdjęciu to osprzęt motocyklowy i motorowerowy. Nie nada się żaden, bo wszystko na linkę. Ten od seicento sporting by się nadał, jednak trzeba go przerobić. Z tego co pamiętam, to należy wymienić oscylator kwarcowy (ten obrotek, to już całkiem zaawansowana konstrukcja). Można zastosować taki od 125 ale...
Jeżeli nie chcesz kupować czujnika do kontrolki to wypnij przewód z niego(jest wkręcony w blok silnika lub w głowicę jak w przypadku 1.1) i owiń taśmą izolacyjną. Te czujniki i tak działają dopiero wtedy kiedy w 98% przypadków jest już za późno-czyli wyrzuca płyn lub upg poszła na spacer przez wydech. Co do wyrzucania płynu chłodniczego (nie wody, bo...
Być może kolega jonas myli się. Taka hipoteza. Skoro powoli przyzwyczajamy się do jednorazowych sprzętów domowego użytku to niby dlaczego nie przyjąć tej zasady dla samochodów? Pokutuje wśród nas pogląd z ubiegłego wieku, że samochód ma służyć kilkadziesiąt lat i być naprawiany w nieskończoność. Powoli widać, że widzimy coś innego. Olej w agregacie...
Witam. Posiadam od trzech lat Seicento z silnikiem 1.1 mpi bez LPG. Przebieg przy kupnie 90 tysięcy, obecnie dochodzi 120 tyś. Od jakiegoś roku obserwuję niepokojące zjawisko, które brzmi jak spalanie stukowe. Otóż słyszę dziwne dzwonienie z silnika, które pojawia się w losowych momentach. Czasem potrafi kilka tygodni go nie być, a czasem są dni że...
Od jakiegoś już czasu mam problem z obrotami jałowymi i ogólną dynamiką silnika w mojej astrze. Zarówno na gazie jak i na benzynie (mocniej na benzynie, obserwacje dotyczą tego właśnie paliwa) silnik chodzi nierówno - co kilka sekund obroty wyraźnie spadają po czym wracają do normy, ogólnie silnikiem trochę trzęsie. Jak obciążę alternator ogrzewaniem...
(at)Bieda z nędzą Tłumiki były trzy 1) http://www.tomczesci.pl/index.php/produk... taki miał ojciec w malaczau 80 rocznik i kumpla siostra w malaczu przystosowanym dla niepełnosprawnych z którego demontowaliśmy osprzęt. 2) http://www.tomczesci.pl/index.php/produk...
seicento czujnik oleju czujnik oleju seicento czujnik temperatura seicento
schemat zasilacz antenowy programator amica kuchenka pendrive zniknął
termet silver instrukcja serwisowa termet silver instrukcja serwisowa
Jak skasować kod 21 w agregatach Carrier i Windows UPS nie działa po wymianie akumulatora - co robić?