Temperatura silnika to jeden z głównych i najważniejszych parametrów, które bierze pod uwagę sterownik silnika, ma kolosalny wpływ na sposób pracy silnika i zużycie paliwa.
wiec sprawdz sonde lambda , cisnienie paliwa i czujnik temperatury
Czujnik temp jest odpowiedzialny za dawkę paliwa zależną od temperatury silnika.Bez niego generują się błędy.Wymień czujnik.
Napiszę pierwszą moją myśl, "czujnik temperatury", a drugi post możliwe, że to potwierdza, komputer widzi czujnik (brak błędów), ale wskazania są błędne, przez co dawka paliwa jest zła.
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę, chyba że czujnik uszkodzony. A spróbuj odpiąć wtyczę z czujnika temperatury cieczy - będzie bogatsza mieszanka i jak odpali normalnie tzn że trzeba nieco dostroić mapę paliwa. Polecam forum vwgolf.pl - wątek z odpalaniem na ciepłym szeroko...
silnik krokowy wymieniony i pompa paliwa czujnik temperatury wody też i dalej nic
Witam koledzy mam podobne problemy ze swoją skodą co kolega"meniu86" tylko że u mnie wyskoczyły błędy 17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA zwarcie do masy, oraz błąd związany z czujnikiem temperatury paliwa w pompie wtryskowej . czy mógłby ktoś pomóc???
Po 2 miesiącach prób i błędów samochód został naprawiony. Zostały usunięte 2 usterki; - filtr paliwa - przerwa w obwodzie czujnika temperatury (czujnik był sprawny).
mam jedno pytanko a wymiana tego czujnika temperatury polepszy sprawe czy trzeba go odpiąc juz na stale
Skoda miala wymieniony czujnik temperatury, filtr paliwa, pompe paliwa, swiece , cewki, sprawdzono lambde, instalacja gazowa jest po kompleksowym przegladzie u dowch roznych gazownikow zaeby wykluczyc lpg. Powiem szczerze ze nie mam powoli pomyslu na to co jest przyczyna porannych trudnosci z odpalaniem, jak juz odpali to strzela, obroty lataja do momentu...
Witam, Proszę o podpowiedź, Skoda 1,6 tdi wchodzi w tryb awaryjny jak się rozgrzeje, wywala błąd czujnika temperatury paliwa, odpiąłem wtyczkę od czujnika i jak jest zimny do jest wszystko ok i nawet błędu nie wywala. Dopiero jak się rozgrzeje wchodzi w tryb awaryjny ( bez znaczenia czy wtyczka wpięta czy nie ). Może miał ktoś taki przypadek i coś podpowie.
Koniec walki: pompa paliwa i czujnik temperatury (silnik, wtryski). Razem 120 zł. Dzięki wszystkim. pg
Witam. Pisz to troche bardziej zrozumiale... A gdy nie odpala, to czego brak? Iskry? Paliwa- wtryski pracują? ...złącza, przewody... Można poczytać trochę o tym modelu i typowych ustrkach.
świece w tdi grzeją kiedy temperatura silnika wynosi mniej niż 40 C gdy tempwratura silnika jest wysza to czujnik temperatury PŁYNU odcina grzanie świec oraz nie zwiększa dawki rozruchowej paliwa
Świece niestety nie pamiętam, czujnik temperatury silnika pokazuje w miarę prawidłową temperaturę, natomiast temperatura paliwa jest czasem na poziomie -63 stopnie C :|
Witam mam problem z autkiem jak w tytule. Czyli Octavia II 1,9 POMPOWTRYSK 2008r Mam problem z błędem w sterowniku silnika błąd numer 16567 Czujnik A temp. paliwa - wysoki sygnał wyjścia. Nie mogę go skasować podmieniałem ten czujnik i jest nadal ten sam błąd.- czujnik znajduje się na przewodzie paliwowym i dochodzi do niego wtyczka dwupinowa. Czy czujnik...
Osiem godzin to tyle czasu że można zdiagnozować wszystko.Np na początek plak.Potem np.egr,klapa gasząca, sygnały z czujników wału i wałka,parametry jak i ciśnienie paliwa.
A ile masz paliwa w zbiorniku? Przy każdym jego stanie występują te objawy? Czujnik temperatury silnika sobie (profilaktycznie) sprawdziłeś?
Dołączam się do prośby kolegi o dobrego mechanika w okolicach Łodzi ponieważ mam podobny problem tylko u mnie jeszcze wykazuje błąd po badaniu VAGiem 00561 oraz ma zwiększone spalanie dodam że termostat sondę Lambda wymieniłem oraz wymieniłem/posprawdzałem czujniki temperatury. A błąd nadal sie pojawia na benzynie i gazie tylko ten a objawy nie zniknęły....
Witam Piszę w imieniu szwagra, posiada on Skodę Felicję 1,3 mpi z gazem. Sprawa wygląda tak że samochód szarpie na benzynie i na gazie. Został wymieniony czujnik położenia wału, czujnik temperatury silnika, świece, filtr paliwa, sprawdzona iskra, cewka, przewody do wtryskiwaczy i jest poprawa ale dalej szarpie tylko mniej. Czy ktoś może jeszcze coś...
Słuchaj ja mialem taka sama sytuacje tez skoda felicja 1.3 MPi 1998r. nie odpalala jak byl mroz albo jak byla wilgotna temperatura wymienilem czujnik temperatury silnika i jak narazie jest oki sprawdz mozet to akurat
Jestem wstępnie umówiony na diagnostykę za około tydzień niestety. Jaki czujnik odpowiada za dobór dawki paliwa? W sensie w zależności od temperatury. Dodano po 11 Mógłby ktoś podpowiedzieć od czego jest ten czujnik? Zdjęcie zrobione na kanale pod silnikiem.
przyczyn może być wiele : wkład filtru paliwa ewentualnie sama pompa kończy zywot, listwa zapłonowa , brudny czujnik położenia wału (Hall) czujniki temperatury tak płynu jak i zasysanego powietyrza, proponuje sprawdzić na VAG-u czy są jakieś błędy
Niektóre świece nawet 8 tys nie wytrzymują, ale żeby od razu wszystkie 4 to faktycznie podejrzane, skoro wszystko masz wymienione to zacznij od diagnostyki, za skład mieszanki odpowiada sonda lambda, przepływka, czujnik temp zasysanego powietrza i czujnik temperatury cieczy no i jak kolega wyżej napisał sprawdź ciśnienie paliwa, podłącz kompa i szukaj...
Witam zrób jakąś diagnostykę na początek tester -Sprawdzić czujnik temperatury -Sprawdzić błędy -Sprawdzić ciśnienie paliwa Jeśli auto jest wyposażone w Lpg warto spróbować zrobic reset Ecu silnika. czy po za odpalaniem są inne problemy ?
Ściągnij kostkę od czujnika temperatury tego 4-pinowego, (komputer nie będzie miał informacji o temperaturze i wtedy przyjmuje temp na minusie )wtedy sprawdzisz czy grzeją świecę, powinna się zapalić lampka grzania świec a także załączyć przekaźnik od świec, w taki sposób sprawdzisz czy przekaźnik nie jest uszkodzony :) A także sprawdzisz jak zapali...
Skoda felicja 1.3 MPI dławi się i silnik gaśnie w czasie jazdy tak jak po wyłączeniu kluczyka czasami zdarza się że nie chcę zpalić po dłuższym postoju a czasami pali bez problemu.Wymieniona była pompa paliwa i moduł zapłonowy na świecach ,czujnik temperatury też był wymieniany problem nadal istnieje
Koła w porządku, Świce dobre, termostat nowy i działa poprawnie. A o jakich czujnikach mówisz?? Sonda lambda jest 4 przewodowa. Właśnie czytałem o tym że trzeba wpiąć się między czarny a szary i powinno być tam napięcie między 0,1-0,9V na niskich obrotach i rozgrzanym silniku.. A i mam odrazu zapytańca- czy to prawda że w tym samochodzie wentylator...
Wysypały się mapy. Napisz jeszcze raz coś takiego, to postaram się "docenić" odpowiednio. Witam fabia 2005 r 1.9 TDI Gdy silnik zimny odpala ok przynajmniej narazie , może od roku zdarzało się bardzo rzadko po przejechaniu paru kilometrów dłużej trwał ponowny rozruch , od dziś zaczyna się częściej zdarzać dłuższy rozruch , co może być tego przyczyną?...
Pierwsze komputer czyli błędy potem parametry np wartości temperatury z czujnika temperatury paliwa i płynu chłodzącego. Dwa fabia 1 1.9 Tdi czyli pewnie TDi PD a dokładnie silnik o oznaczeniu ATD. Czyli typowe bolączki PD. Jak wycierający się wałek rozrządu i szklanki. Rozjechane gniazda pompowtryskiwaczy i co za tym idzie ich uszczelnienia. Padające...
Jak sama nazwa wskazuje czujnik temperatury powietrza w kolektorze znajduje się w kolektorze ssącym silnika, jest zamontowany gdzieś przy przepustnicy najczęściej. nie wiem dokładnie gdzie w tym modelu.
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
Słuchaj z tymi przewodami paliwowymi, które według Ciebie mogą być zamienione to tak nie bardzo po pierwsze, ze nie było nic grzebane przy smoku, a po drugie to by przerywało bez przerwy ( a to przerywa sporadycznie) nie wiem czy dało by w ogóle rade jechać. Dodano po 1 Dodam tylko tyle, że kiedyś był błąd na vag com dotyczący czujnika temperatury paliwa...
Dziwna sprawa, sam doszedłem do tego, że podczas wymiany oleju i filtrów założono mi nieprawidłowy filrt paliwa, który "otwierał" się po osiągnięciu niższego ciśnienia niż powinien mieć. Wymieniony został filtr paliwa i usterka ustała.... na około 8 miesięcy i właśnie problem powrócił. Wymieniłem więc znów filtr paliwa - brak poprawy, wymieniłem pompę...
Witam ponownie. Załączam filmik do moich wcześniejszych wpisów, tak jak pisałem wcześniej. Na dniach wymieniono przepustnicę i dodatkowo czujnik temperatury płynu chłodzącego. Poza opisywanymi wcześniej wymianami dodam, że do paliwa dodałem mieszankę przeczyszczającą układ silnika, wtrysków, itp. Na załączonym filmiku nie wciskam pedału gazu, żeby wspomóc...
Kolejne czynności jakie wykonałem: - wyczyszczenie przepustnicy plus adaptacja - wymiana chudego wężyka który, miał małą dziurę, ten co wchodzi do przepustnicy i pod korek oleju przy głowicy (nie odma). - sprawdzenie całego układu dolotowego pod względem szczelności - sprawdzenie czujnika temperatury - sprawdzenie elektrozaworu wyparnego Auto odjechało,...
Fuel filter nie wymieniany dawniej paliła się check z powodu bogatej mieszanki po czyszczeniu ultradzwiękami wtrysków lepiej się jeżdzi zaś lampka zgaszona po wymianie czujnika temperatury. teraz sie kontrolka nie zapala po całości przez kilkanaście już dni.Wcześniej 2-5 dni i tracił moc silnik.
Przekaźnik świec żarowych czujnik temperatury płynu chłodzącego (na jego podstawie podgrzewane są świece żarowe - czy w skodzie jest to akurat temp. plynu niech ktoś sie wypowie) tak profilaktycznie - kiedy ostatnio byl zmieniany filtr paliwa? to tak z najprostszych rzeczy. Jak auto odpali problem występuje? Czy jak nie ma mrozu to auto zapala bez problemu?
Witajcie. Mam mały problem z odpalaniem samochodu na zimnym silniku. Musze długo krecić silnikiem, aż zacznie szrpac i zapali z 2-3 razem. W wężyku paliwowym przed pompą jest bąbel powietrza. Dziś wymienie filtr paliwa, ale czytałem jeszcze, że można odłączyć czujnik temperatury tylko nie wiem gdzie on jest??? Jeśli może mi to ktoś napisać gdzie go...
Męczyłem go wczoraj troche, przy 60 stoniach chwytał już przy 200 -220 obr, na złość nie chciał wczoraj świrować był za mało rozgrzany. Miałem go kiedyś przed regenaracją rozrusznika faktycznie rzęził niemiłosiernie przed odpaleniem ledwo odpalał. Niestety mój vag nie czyta dobrze nowszych 1.9TDi np. BJB, a drugi sprzęt uniwersalny dogaduje się świetnie...
Mam ten sam problem. Jak się rozgrzeje i trochę pojeździ to jest loteria czy odpali... Nawet z tego powodu w warsztacie stwierdzili pół roku temu że to wina pompy paliwa. Niby jak się nagrzeje to puchnie. Wymienili pompę paliwa i 3 m-ce były spokoju i nic. Temat powrócił bumerangiem. Teraz muszę zwrócić uwagę na czujnik temperatury jak się zachowuje...
1. Nie. To świadczy o tym, że cały obwód wentylatora jest sprawny. Czujnik w chłodnicy jest włącznikiem termicznym, więc działa zero-jedynkowo. Skoro włącza wentylator po nagrzaniu silnika, to za pewne jest dobry. 2. Czujnik w termostacie jest termistorem, czyli podaje informację płynnie o zmieniającej się temperaturze. Najłatwiej go zdiagnozować patrząc...
1.6 MPI zgaduję BSE 75 KW/102KM? ;) Ma jakiś przebieg? Wróżka powie, że przyczyn może być wiele, niekoniecznie związanych z temperaturą. Przepływomierz (sprawdziłeś? czyściłeś?), sonda lambda, pompa paliwa albo nawet cewka zapłonowa lub zimne luty w sterowniku. Serwisy samochodowe idą na skróty, lubią typowe usterki, podłączają do kompa i kasują za...
Często zdarza się, że uszkodzony czujnik temperatury ma stałą rezystancję, w takim przypadku sterownik silnika "widzi" temperaturę cieczy ok 70 °C, dawka paliwa jest zbyt mała aby uruchomić silnik na mrozie. Jeszcze jedna uwaga, w grupie VW powszechnie montowany jest podwójny czujnik temperatury cieczy, we wspólnej obudowie znajduje się czujnik, który...
Zastanawia mnie ten MAP sensor. Gdzie on się znajduje w silniku ahf ? Bo google nie pomaga :( Map sensor znajduje się praktycznie w każdym samochodzie albo jako wbudowany w filtr powietrza albo na demontowalnym króćcu wylotowym z filtra, zależy jaka konstrukcja. Natomiast jeśli jest intercooler to dodatkowy czujnik przepływu znajduje się na rurze prowadzącej...
Witam, zmagam się z problemem w swojej skodzinie, tzn. podczas jazdy czuć, choć nie zawsze bardzo delikatne szarpanie budą, coś jakby przyduszanie silnika, auto czasem jest strasznie niemrawe, takie mułowate wręcz. Na I-III biegu ciągnie całkiem ładnie, natomiast od 50 km/h ma problem z przyspieszeniem i wkręceniem się na wyższe obroty. Z rzeczy, które...
Witam, mam taki problem: gdy silnik jest zimny zaraz po odpaleniu obroty są wysokie, jak trochę przygazuje to zatrzymują się i dopiero po jakimś czasie spadają. Po nagrzaniu problem powiedzmy ustępuje. Najlepiej będzie widać na filmie. Przepustnica była czyszczona i adaptowana. Natomiast gdy jest ciepły to obroty potrafią się zawieszać w okolicy 1500...
Skoda Octavia II combi FL 2010, BXE borykam się z usterką która doprowadza mnie już do szału. Silnik gaśnie w różnych momentach, w czasie jazdy, w czasie postoju przy różnych temperaturach silnika, raz codziennie co chwilę i przestaje a raz 3 tygodnie normalnie się zachowuje. Często przy zmianie temperatury i wilgotności powietrza. W momencie gdy gaśnie...
dawka paliwa jest ok i z pompa wszystko ok.a świece są ok bo jak ściągnę kostkę od czujnika temperatury to świece grzeją i odpala lepiej..a kontrolka od świec na ciepłym i zimnym gaśnie od razu po przekręceniu stacyjki.
Sprawdź czujnik temperatury silnika ten od komputera. Jak jest uszkodzony lub brudne styki to ten myśli ze silnik jest zimny i podaje więcej paliwa. Ja miałem tak. Po przeczyszczenie styków było ok. Do tego jest trochę mulowaty i jest jako tako na wysokich obrotach.
Witam!!! Mam taki problem, auto zapalam na benzynie i póki jedzie na "ssaniu" to jest ok potem przełącza sie na gaz i tez jest wszystko oki, problem występuje przy jeździe na benzynie jak sie zagrzeje i ssanie sie wyłączy to silnik zaczyna przerywać najgorzej ruszyć np na skrzyżowaniu "nie ma jadu" przy obrotach do 2tys pomału się buja ale jak trzeba...
Czujnik temperatury silnika odpowiada za zwiększenie dawki paliwa na zimnym.
Panowie, temperatury sprawdziłem. Na zimnym silniku - w blokach Engine ok 3 stopni, instruments -coolant 2 stopnie, na klimatroniku - 4 stopnie, czyli czujnik raczej ok? Teraz pobawię się z akumulatorem, tylko mam zamiar najpierw zabrać go do domu i na maxa naładować i wtedy zobaczymy spadek V oraz czy akumulator prosto z prostownika pozwala płynniej...
WYMIENILEM POMPE PALIWA, FILTR PALIWA Z REGULATOREM CISNIENIA, WYCZYSCIłEM PRZEPUSTNICE, WYMIENILEM SWIECE, czujnik temperatury A I TAK PO KILKU NORMALNYCH ODPALANIACH nierozumiem.... Vaga podłanczałeś, wszystko było ok, a Ty wymieniłeś całe stado części!!!!???? niepotrzebnie zresztą? no ale skoro juz wymieniles tyle gratów to zrób tak jak kolega Radeon...
Witam, posiadam skode w.w 99' auto źle pracuje dużo pali 18l/100km byłem na emisji spalin i wyszło 1, 10 mówił diagnosta że dobre spaliny wymieniałem czujnik temperatury na termostacie bo temperatura była na 70 i nie szła więcej, termostat, sonda lambda, w weekend regulowałem luzy zaworowe dolot 25 wylot 20, możliwy wyciek paliwa ? sprawdzałem auto...
Witam, u mnie po wymianie tego zaworka problem dalej występuje. Silnik 1.4 16V MPI (CCGB) + LPG. Wymieniłem też: czujnik temp cieczy chłodzącej, czyściłem przepustnice, ciśnienie paliwa wg mechanika w normie, akumulator nowy (z innego powodu) ale też się ktoś "czepiał", świece nowe - NGK. Odłączany LPG bo mechanik twierdził że to może gaz dostaje się...
To zaworek zwrotny zapobiegający cofaniu paliwa i powinien działać w jedną stronę . Błędy to jedno ale co mówią bloki pomiarowe ?? Podłącz autko pod komputer tylko u kogoś zorientowanego a nie takiego co tylko błędy usunie . Co do czujnika temperatury to można go vag-iem lub vcds-em sprawdzić . Diagnostyka kolego .
kto pomoze mam problem z odpaleniem auta kazdego ranka trzeba troche pokrecic zanim zachyci,zauwazylem ze w wezyku paliwa jest babel z powietrzem ale i tak wydaje mi sie ze w pompie jakies paliwo zawsze zostalo i powinno wystarczyc na odpalenie,podlaczylem do kompa auto i przy dodatniej temperaturze otoczenia temp.paliwa ma wartosc okolo-25stopni..czy...
Witam, mam taki problem z samochodem. W zasadzie trwa to już półtora miesiąca. 13 kwietnia kupiłam starą skodę felicję od znajomego, podobno działała i wszystko było w porządku. Po 9 dniach napotkałam pierwszy raz problem mianowicie samochód nie chciał odpalić. Akumulator naładowany, rozrusznik kręcił tylko tak jakby nie chciał zaskoczyć. Ja niestety...
W momencie diagnostyki kompem mam przekręcony tylko kluczyk (włączony zapłon) a samochód nie jest odpalony ponieważ jak go odpalę tracę połączenie. Ciśnienie paliwa sprawdzałem przed listwą wtryskową po odpaleniu auta było około 2,5 Bara. Zakładam że przepustnica jest dobra bo taki sam sporadyczny efekt na jednej jak i drugiej,ale mogę się mylić,(nowa...
Sprawozdanie autko dzis jezdzi jakby lepiej (troszke lepiej sie zbiera ale to miasto) W 2 sklepach czujnika brak w 3 jest ale z niebieskim paskiem (42zł) (kobita nie kumata ja tez nie wiem czy może być ) mam z żółtym w autku nie biore podjaz pod aso > czujnik 87zł , filtr paliwa ok 40zł hym "to pewno przyjadae do was jutro " i jazda na miasto filtr...
Witam, otóż usterka jest irytująca- samochód gdy jest zimny zapala bezproblemowo, dzisiaj wymieniłem czujnik temperatury ten z żółtą obwódką lecz w sklepie nie miał żółtego więc zamontowałem niebieski (sprzedawca w sklepie skody powiedział że żółte już nie przychodzą a niebieskie są zamiennikami). po wymianie odczekałem aż samochód stojąc włączył wentylator...
(at)xyro Moim zdaniem powinieneś jeszcze zrobić tak, żeby ten zaworek od pary sprząc z linką od gazu - para powinna być proporcjonalna do ilości paliwa. Bardzo możliwe, że przydałby się czujnik temperatury i w zależności od niej przymykać parę kiedy jest zimniej - doświadczenia Jana Gulaka. Ja bym się nie przejmował teoriami działania, tym zajmą się...
Witam. Proszę o pomoc w analizie logów mi wygląda to na zły kąt początku wtrysku. Auto odpala na zimnym i na ciepłym silniku bardzo opornie. Ako jest dobre przekładane, paliwo się nie cofa,trzęsie budą kiedy odpali. Oprócz rozrusznika sprawdzałem prawie wszystko - czujniki temperatury pokazują dobrze tylko że po nagrzaniu temperatura na kompie w grupie...
Witam, na wstępie chciałem wyjaśnić iż mam świadomość, że być może ponawiam tematy które były już kiedyś poruszane na forum i ktoś będzie chciał mnie o tym uświadomić, ale jest jedna rzecz która wyróżnia moje zapytanie mianowicie: Posiadam Skodę Octavie 1.6 Benzyna z 1997 r. Od jakiegoś czasu przy mokrej aurze silnik szarpał nie zależnie od prędkości,...
Dziękuję wszystkim za rady. Czujnik wału korbowego był wymieniany na zupełnie nowy i oryginalny od skody, więc to nie to. Posprawdzam dokładnie jak tam jest z tą iskrą, oraz przyjrzę się bliżej tej temperaturze i pompie paliwa. O postępach na pewno dam znać, o ile będą na tyle ciepłe dni aby mieć pewność, że usterka wyeliminowana. Dziękuję jeszcze raz,...
Witam Serdecznie. Temat, jest pewnie często odgrzewany i odpowiedzi również się gdzieś w nim znajdują. Lecz nie mogłem znaleźć ścisłych i prostych odpowiedzi na moje pytania. Posiadam Thermo Top Z/C-D, wygląda one na pełny zestaw ale bez pilota czy zegara, przekaźników i bezpieczników. Z tego co udało mi się wywnioskować z przeczytanych tu i nie tylko...
w Feli przyczynami moga być głównie: - świece i gumki o których wspomniał kolega wyżej (przebicia itp.) - kończąca się listwa zapłonowa (wtedy pali na dwa gary, ale można jeszcze odpalaić i przerywa w czasie jazdy także) - czujnik Halla ( nie można odpalić, raz czujnik kończy się gwałtownie, a raz daje w kość i ma ,,swoje zagrania" tzn. raz odpala,...
Od dwóch lat mam Skodę Felicje silnik 1.6 MP . Mam problem z odpalaniem jej przy minusowych temperaturach, zwłaszcza teraz w zimę. Rano nie chce mi odpalić a akumulator kręci, jak już uda się odpalić chodzi cały dzień bez problemu.Ten sam Problem pojawia sie następnego dnia rano. Zaholowałem go do serwisu, stwierdzili,że to czujnik Hala. Po dwóch tygodniach...
Witam, Skoda bez gazu, jeden właściciel 140000km. Przyjechała na lince, brak zasilania pompy paliwa okazało się, że nie było masy ma sterowniku. Auto odpaliło ale zalewało 3 świecę, pozostałe czarne i oczywiście czarny dym z rury. Brak błędów, ciśnienie paliwa około 3bar, wtryskiwacze ładnie rozpylają, sprężanie na poziomie 13bar, czujnik temperatury,...
Domyślam się zatem że koszty mogą sięgnąć nawet 2000zł wiec rzeczywiście jest to nieopłacalne, pozostaje jeszcze tylko jedno ale - dlaczego komputer pokazuje mi to spalanie chwilowe i średnie bardzo zaniżone / falszywe tzn. jak jadę np. na piątym biegu po prostej drodze i mam 2000 obr/min to spalanie chwilowe pokazuje 2litry/100km - jest to wartość...
Pacjent to Skoda Octavia 2009 r 1.6 benzyna 102km silnik BSE.Auto kupione po małej kolizji więc po naprawie próbuje dojść do dlaczego ani wskaźnik poziomu paliwa ani temp.zewnętrzna źle wskazuje bo -23 stopnie jak rozłączę czujnik temp to na wyświetlaczu są same kreski a jak podłącze to minus 22-23 stopnie a jak z czujnikiem zewre kabelki to minus...
Witam, Mam problem z moją skodą octavią z 1999r. - silnik 1.6 8v AEE - 75KM. Wszystko zaczęło się od nierównej pracy silnika, a objaw był jakby na jeden cylinder nie działał. Wymieniłem przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy, palec i samochód zaczął pracować trochę równiej. Sprawdziłem błędy na komputerze diagnostycznym i wyszło, że jest za małe...
Witam. Ponawiam temat bo problem się pogłębił, brak diagnozy. Nie piszcie na wstępie żebym wyrzucił od razu DPF bo nie oto tu chodzi. Mechanik sprawdzał filtr DPF w moim aucie, DPF jest czysty, nie jest zapchany, nigdy nie zaświeciła sie kontrolka filtra. Auto używam poza Polską, wiec prawie codziennie jeżdżę po autostradach i drogach ekspresowych Problem?...
Witam wszystkich użytkowników forum. To mój pierwszy post na tym forum i niestety pierwszy problem w rozwiązaniu, którego liczę na pomoc innych skodziarzy. Moja Felicia to 1.3 MPI bez instalacji gazowej. Problem jaki ją trapi od jakiegoś czasu to szarpanie, sam nie wiem jak inaczej to ująć. Po odpaleniu i dodaniu lekko gazu czuć takie szarpnięcia, przypomina...
Witam, mam Octavię 1.8T (jak w temacie) w gazie BRC. Dałem temat do tego działu, bo moim zdaniem tutaj jest coś nie halo z elektryką. Szukałem podobnych tematów tutaj na forum ale chyba żadne nie rozwiązuje mojego problemu. A problem dość dziwny. Ogólnie auto (jeśli chodzi o silnik) sprawuje się bez zarzutu. Odpala, jeździ all ok. Ostatnio z miesiąc...
Sekunda szukania i jest. OCTAVIA II Umiejscowienie nr 808 / 1 Wydanie 07.10 Skrzynka bezpieczników, skrzynka elektryczna, sterownik sieci pokładowej, dodatkowa skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej Skrzynka bezpieczników Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych....
Witam Szanownych Forumowiczów Zwracam się z gorącą prośbą o odczytanie Pinu ze wsadów eprom zamieszczonego poniżej. Może rozwinę temat: w skodzie mam padnięty ECU, więc zakupiłem używkę bez pinu.Pojechałem do fachowca w tej dziedzinie aby odczytał PIN, stwierdził "po co" odczytywać, można wyłączyć immo i tak zrobił, wlutował eprom z powrotem. Zamontowałem,...
Dzięki za informacje, mam jeszcze jedno pytanie, już nie tak bezpośrednio dot. głowic ale związane z tematem (tak mi się wydaje) chodzi o kody OBD2. A mianowicie chodzi mi po głowie zrobienie prostego komputera pokładowego który przez OBD2 komunikował by się i wyświetlam różne informacje.Poprzez niektóre kody udało mi się już odbierać informacje, ale...
Sonde lambda powinno diagnozowac się za pomocą oscyloskopu to po pierwsze. Po drugie co na to wszystko diagnostyka komputerowa VCDS ? Nie za pomocą uniwersalnego testera. Uniwersalny tester wskazuje uszkodzenie sondy nie przechodzi testu, wiązka sprawdzona na zasilaniu jest stale napięcie wynika że sterownik wstawił stały wskaźnik 0.45 v i na tym bazuje...
Witam. Mam od 3 miesięcy samochód marki Skoda Fabia I 1,4 MPI 44kW (60KM) 2000r silnik AZF, dodam że sterownik silnika mam 047 906 033 J. Zaczęło mi przerywać auto i po jakimś czasie, gdy się nagrzeje to traci moc i dużo pali paliwa i falują obroty. Wykonane w chwili obecnej są takie nowe części: - zmieniona uszczelka pod zaworami bo ciekła, - wymieniony...
Na całe szczęście to nie kombiak, tylko sedan. I bardzo zadbane. Jak widać niżej, wszystko super: Nowości: byłem na konkretnym przeglądzie. Oto, jakie dostałem uwagi (ważniejsze): a) płyn chłodniczy powinien być koloru czerwonego, a jest zielony b) świeci się inspekcja olejowa c) pasek wielorowkowy w złym stanie (ostatnio pierwszy raz słyszałem, jak...
Sprawdziłem impulastor oba na przemian pokazauje 0 i napięcie zasilania więc wygląda że ok. Podawałem mase na wyjście sygnału z impulsatora zeby zasymulowac jego działanie licznik ani drgnie. Sprawdziłem ciągłośc przewodu z 2 pina impulsatora "sygnał" poprzez kostkę t10 aż do licznika na pin 28-smy. Tester na ciągłość obowdu pika + 0.2 ohm-a czyli wygląda...
Tak jeszcze dodam ,że jak już załapie to hulnie czarnym dymem i jest ok. Temp na wskaźniku gdy jest ok 70 to ma problemy.powyżej i niżej -nie.Wczoraj na ciepłym przekręciłem kluczyk odliczyłem do 10 i zapalił .Następnym razem tą samą metodą i już gorzej a może paliwo?Gdzie tego czujnika temperatury szukać? Pozdrawiam.
Witam, Na początku pragnę zaznaczyć iż zapoznałem się regulaminem dlatego zamieszczam ten temat (odpowiednio zatytułowany) w tym dziale gdyż jestem początkujący, nie ma podobnych tematów na tym forum związanych z tym silnikiem 1.4mpi(na gaz) staram się opisać problem dokładnie z jak największą ilością detali przez co zapewne podaję sporo informacji...
Witam. Mam problem z w.w. autkiem. Mianowicie raz odpala raz nie. Temperatura otoczenia nie ma znaczenia. Kable zapłonowe wymieniłem a cewkę sprawdziłem i daje iskrę. Pompkę paliwa słychać po przekręceniu stacyjki. Dlatego stawiam na aparat zapłonowy albo czujnik Halla. Tylko powiedzcie mi jak to sprawdzić?
To zacznijmy raz jeszcze . Zainteresowała mnie Skoda Octavia 1.9 TDI 90KM znaleziona przy przydrożnym warsztacie w miejscowości Zamość. Oględziny auta zaczęły się od ogólnego sprawdzenia wizualnego pojazdu oraz prośby o odpalenie pojazdu. Początkowo nie chciała odpalać z racji starego zużytego akumulatora. Po wymianie akumulatora na drugi odpaliła...
Silnik odpala już bez problemu, wymienione zostały przewody powrotu. Układ został odpowietrzony za pomocą pompki paliwa od Skody 130L. Wymieniłem również czujnik temperatury. Auto po kilku próbach kręcenia rozrusznikiem "zaskoczyło". Do tej pory pracuje bez zarzutu, a całą "batalię" toczyłem z nim od 8 rano. Zobaczymy, co się będzie działo po nocy....
uuteg , a sprawdzałeś co VAG mówi o problemie ? Czujnik temperatury płynu masz sprawny ? Może ten co idzie do ECU oszukuje .
Przedstawię tu wnętrze i naprawę bardzo prostego "skanera diagnostycznego" 24DIAG Vag Lite. V-Tooltech Mini-VAG Dostałem ten tester od znajomego, który dwa lata temu temu zamienił samochód grupy VAG na nową Koreańską KIA Sportage. Po podłączeniu "skanera diagnostycznego" do samochodu VW Polo 6R, urządzenie nie potrafiło nawiązać komunikacji ze sterownikami....
Witam! Rzadko się wypowiadam ale teraz chętnie zabiorę głos. Miałem kilka samochodów z gazem, skoda favorit 1.3, BMW 525, Opel Omega B 2,3 jak dobrze pamiętam transporter t3 silnik 1,9, i obecnie BMW 316. Z punktu ekonomicznego, gaz był ciekawym paliwem, lecz koszty spalania zależały od wielu czynników, pogoda (wilgotność, temperatura), jakość paliwa,...
Z tego co wiem to nie.Mam wrazenie ze płacę bo "coś"zrobiono a jest to samo. Jak dodaje dosc mocno gaz to w koncu zapala.Msm wrazenie ,ze nie podaje paliwa.Pompa paliwowa?przepustnica?czujnik temperatury?
Sprawdzilem temperatury czujnikow kolejno i temperatura zewnetrzna jest 3 stopnie, paliwa 3 stopnie, cieczy 3 stopnie a powietrza zasysanego 5 stopni porankiem. Ta roznica sie zwieksza wmiare rozgrzania.
sprawdź/wymień przekaźnik nr 5, wymień filtr paliwa ,skoro auto pali dobrze na ciepłym a problem ma na zimnym przyjrzyj sie czujnikowi temperatury zasysanego powietrza (lubi mieć brudne styki na gnieździe i wtyczce) jest na kolektorze dolotowym, niestety koszt jego to ok 300zł
Uniwersalny sygnalizator do samochodu. W najnowszych modelach samochodów często stosowana jest mnemotechniczna sygnalizacja stanu samochodu w postaci wyświetlacza z sylwetką pojazdu. Jest to bardzo wygodny sposób, pozwalający na szybką i łatwą kontrolę pojazdu. Na wyświetlaczu są widoczne wszystkie niedomknięte drzwi i klapy, ponadto może być sygnalizowany...
Kolega alpika się rozkręca!!! Spokojnie. Te 4 na zdjęciu to osprzęt motocyklowy i motorowerowy. Nie nada się żaden, bo wszystko na linkę. Ten od seicento sporting by się nadał, jednak trzeba go przerobić. Z tego co pamiętam, to należy wymienić oscylator kwarcowy (ten obrotek, to już całkiem zaawansowana konstrukcja). Można zastosować taki od 125 ale...
Witam Sprawdź czy tak samo samochód zachowuje się na benzynie chociaż wydaje mi się że to problem właśnie pracy na benzynie gdyż ,odpalasz go i pracuje przez pewien moment właśnie na tym paliwie,ja bym sprawdził pierw nastawy przepustnicy wprowadził je u kogoś kto ma interfejs do VAG-a lub niestety w stacji Skody, sprawdziłbym też czujnik temperatury...
Witam Mam taki problem z odpaleniem Skody Fabii 1.9 SDI z 2003 roku. Kiedy samochód postoi powyżej 7 godzin niezależnie od pogody i temperatury , silnik dłużej kreci aby odpalił. Wymienione zostały świecę, czujniki, filtr paliwa itp - oprócz pompy. Gdy samochód zapali po zgaszeniu za każdym razem jest normalnie (tzw. pali na dotyk) Proszę o pomoc lub...
Witam, mam skodę felicję 1,3 MPI + gaz. U mnie było to samo, wymienili mi czujnik temperatury i nic nie dało, w końcu okazało się że pompa paliwa świruje, i raz działa na max a raz nie ciśnie, mechanik powiedział że jak ją trzasną to czasem wskakiwała w odpowiedni rytm pracy. Podobno zatarta , a na zimnym silniku był problem bo ją niby "chwytało" jak...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
czujnik temperatury paliwa skoda fabia czujnik paliwa temperatury czujnik temperatury paliwa
naprawa medion potencjometr cambridge audio zmywarka favorit pompa
wzmacniacz samochodowy pralka samsung ecobubble
Uruchomienie Scania bez kluczyka - porady i ryzyka Niezawodność siłownika Mobilus M35 ERS 10/14 SENSO