Cosik minie się widzi ,że masz do wymiany "wyświetlacz" wskazówkowy. 125*c , to chyba max temperatura ? i taka wskazuje VAG przy wypiętym konektorze czujnika.
Ten na którym jest 5V
Pod obudową czujników temperatury na kadłubie 3 cylinder.
bezpieczniki ,przekaznik swiec,czujnik temperatury silnika
Czujnik jest podwójny, jedna jego część idzie do zegarów, druga do komputera silnika. Co pokazuje jak wypniesz czujnik?
Wtryski sprawdzone, tzn. jakie mają ciśnienie otwarcia?. Dalej, sprawdziłeś czy świece aby na pewno grzeją? Ponadto do sprawdzenia czujnik temperatury paliwa.
Ja podmieniłbym czujnik temperatury silnika.
mam pytanie gdzie znajduje się czujnik temperatury
Odczyt danych , sprawdzenie błędów. Sprawdzenie działania termostatu. Zasymulowanie czujnika. Sprawdzenie zasilania ,masy i ciągłości przewodów. Do wyboru , do koloru.
Witam. Zacznij od sprawdzenia przewodów i wymiany czujnika /w załączniku rys . czujnik nr 42.
Czujnik tylko orginał w cenie okolo 70zł . Możesz porównać wskazania z tego czujnika odzczytując temperature silnika w liczniku, a na zimnym silniku z innymi czujnikami np. paliwa ,powietrza.
ok 50 stopni na zagrzanym silniku
ale na 100% musisz do tego pomiaru odlaczyc czujnik temperatury silnika bo swiece grzeja ponizej jakies temperatury (np audi A4 1,9TDI ponizej temp. silnika +5*C), jesli jest odlaczony czujnik to grzeja zawsze (okolo 20 sekund).
Dobra, myślę że to nie duży koszt to można wymienić, czy takie coś będzie ok? https://allegro.pl/oferta/czujnik-temper... bo te pseudo -"oryginały" mają kiepskie opinie zobaczymy, a potem najwyżej czujnik filtra węglowego, sonda i na końcu w ostateczności przepływka ale jej cena zabija: https://allegro.pl/oferta/przeplywomierz...
Mozna też skorygować dawkę startową. Przy 90'C potrzeba 250 obrotów, by sterownik podał paliwo. Przy takim przebiegu i wieku auta jest to trudne do osiągnięcia od razu po włączeniu rozrusznika. Słaby rozrusznik, słabe przewody i masa itd powodują, że silnik na początku osiąga 200 obr i z czasem się rozkręca do tych 250 i wtedy auto odpala.
Były różne czujniki temperatury silnika (mam na myśli kolor kostki czujnika). Druga opcja to po prostu uszkodzony licznik/czujnik.
Zacznij od czujnika temperatury.
Sprawdzałaś czy termostat od razu nie puszcza płynu na chłodnicę?
Poziom oleju? Uszkodzony czujnik? Niewłaściwy czujnik?
komputer pokazuje temperaturę 54 stopnie Czyli problem czujnik-zasilanie-wiązka. Jeśli silnik jest gorący.
1.9TDI jest kilka typów z czujnikami w różnych miejscach. Podaj oznaczenie silnika.
Witam dzisiaj podłączyłem interfejs z programem autocom. Znalazł błąd P0670- Moduł nr 1 świecy zarowej, usterka elektryczna, stały. Sprawdziłem świece i wszystkie mają 0,9Ohm czyli są sprawne. Podejrzewam przekaznik świec żarowych. Tylko gdzie on się znajduje? Nad nogami kierowcy chyba Sprawdzę jeszcze jutro napiecie na wtyczkach po odpieciu czujnika...
Ja stawiam na czujnik temperatury. Przecież to czujnik daje sygnał do załączenia wentylatorów, a nie termostat...
Musisz kolego podłączyć auto pod interfejs diagnostyczny i podejrzeć wartości temperatur z czujnika G62 i G2 i je porównać. Jeśli termostat wymieniłeś na odpowiedni to zapewne będzie oszukiwał czujnik G2, który daje sygnał do wskaźnika temperatury w zegarach.
Czujnik ten ma wpływ na uruchamianie silnika, znajduje się w filtrze paliwa. Pozdrawiam.
Czujnik temperatury VP37 ???? czy co??
witam. gdzie jest czujnik temperatury silnika, na tym silniku. mile widziana foka lub schemat.
Kodowanie zostaw, czujniki oleju i temperatury dajesz z poprzedniego silnika. Nie pamiętam, dawno było ale tam chyba trzeba było smok przerabiać bo silnik pod innym kątem szedł.
witaj kolego, ja mam podobny problem z wentylatorami ,włączją się kiedy im pasuje i nie wiem co jest tego przyczyną ,mam ten sam silnik, czy u Ciebie się coś wyjaśniło?
To rownież było sprawdzane na czujniku temperatury ustawili -40 świece sie rozgrzały i silnik po uruchomieniu chodzi tak samo 😒
Ja się jeszcze nie spotkałem z czujnikiem z 3 zdjęcia w golfie 4. W 3 to tak. Jeżeli jest wtyczka to po niej dojdziesz czy typ 1-2 czy 3. Na zdjęciu gdzie jest silnik masz czujnik z 1 zdjęcia tylko że ma wtyczkę założoną.
Na sprawdzenie odłącz na zimnym silniku czujnik temperatury dla ecu 4pinowy.
No OK czyli jednym słowem mam walnięty termostat i silnik mi się powoli dogrzewa no ale po dłuższej jeździe chyba temperatura powinna dojść chociaż do 80 stopni a tu nawet w mieście max 70 czyli teoretycznie do tego jeszcze walnięty czujnik temperatury od zegara, no ale na postoju jest w stanie się dogrzać nawet do 110 stopni tyle że znowu nie załącza...
z tego co mi wiadomo, to jest jeszcze czujnik temperatury i chyba to urządzenie włancza sie jak temperatura zewnęt. jest ponizej 4 stopni. Moze własnie ten czujnik masz walnięty.
Moje auto to 1995r 1.9Tdi 1z To zobacz na czujnik zbyt wysokiej temperatury silnika.
Tak powinno byś , system przedłużonego podgrzewania , sygnał brany z czujnika temperatury silnika. Teraz tylko po kabelkach ustalić gdzie ginie prąd dla pozostałych.
Rok, silnik, klima ręczna, klimatronic?
Wypnij czujnik temperatury silnika i wtedy sprawdź czy zapali, odczytaj też błędy VAGem.
Podpięcie pod VAG-a wiele wyjaśni. Odepnij czujnik temperatury na zimnym silniku i jeśli zapali bez problemu to czujnik do wymiany. Zakładam, że instalacja jest naprawiona dobrze.
A czujnik temperatury został sprawdzony ? To on podaje sygnał na wskaźnik i do sterownika ( czujnik 4 pinowy - dwa oddzielne pomiary ).
Witam. Panowie Passat B5 2002r. 1.9TDI 130KM w sterowniku silnika błąd czujnika temperatury paliwa i nic więcej natomiast sterownik ABS wyświetla błąd czujnika ciśnienia w układzie hamulcowym (prawdopodobieństwo) , gdzie czujnik jest wymieniony. Po zapaleniu się kontrolek silnik nie traci mocy.
Jeśli dobrze pamiętam to przeczyściłem masy na silniku i wymieniłem czujnik na inny.
świece w tdi grzeją kiedy temperatura silnika wynosi mniej niż 40 C gdy tempwratura silnika jest wysza to czujnik temperatury PŁYNU odcina grzanie świec oraz nie zwiększa dawki rozruchowej paliwa
Od jakiegoś czasu,od większych mrozów na tablicy zegarów pokazuje mi temp 80 stopni, wskazówka nie chce dojść do 90 stopni, silnik 1,9tdi-afn. Podejrzewam termostat ale i czujnik temperatury. Podpowiedzcie mi, gdzie się znajdują... Powiem jeszcze, że nawet po przejechaniu 10-30 km temperatura jest przed 90 stopni.
Silnik 1Z , to czujnik temp. z jednym pinem.
Sprawdź czujnik temperatury. Zobacz jak odpala z odpiętym. I najlepiej VAGiem zobacz jaka temperaturę widzi silnik.
Test CO2 trzeba zrobić jeśli wykluczono już problemy np z silnikiem nastawy temperatury v68? Chyba tak.
Na początek spawdź świece żarowe. Nie -przed odpaleniem podłącz koputer i zobacz jaką temperaturę "widzi" sterownik silnika.Ten czujnik temperatury chyba jakiś kiepski.
.Na zegarze temp.rosnie płynnie do 90 choć faktycznie na kompie niższa.Minus 50 świadczy o przerwie,zwarciu. Zaraz, coś tu nie gra. W starszych modelach vw z 4 pinowym czujnikiem bym zrozumiał, ale tu jest jeden czujnik 2 pin, który odczytuje ecu i wysyła ramkę z wartością temperatury po can do wskaźników. Skoro wskazania temperatury w zestawie wskaźników...
Sprawdzałem i nie widać żadnych wyłęków, ale dodatkowo powiem, że wentylator włącza się od razu po odpaleniu silnika, a czujnik był wymieniony.
Powyżej jakiejś temperatury świece nie grzeją wcale, tak ma być. Jeśli dobrze pamiętam nie grzeją powyżej 9°C dla silników z pompowtryskami.
Koniec końców winnym okazał się czujnik temperatury cieczy, podobno jest on tak połączony z elementami sterującymi silnikiem że powoduje takie dziwne anomalie gdy jest uszkodzony. Czujnik wymieniony problem zniknął jak ręką odjął. Pozdrawiam
Nowy termostat na pewno się otwiera i teraz pytanie. Wyciągnąć całkowicie termostat ? Czy może chłodnica jest zapchana ? Skoro termostat się otwiera to nie warto go wyciągać. Na postoju kiedy woda jest pompowana przez chłodnicę to dół powinien tez być ciepły - jak jest zimny to nie jest OK. Wentylator się nie włącza bo czujnik jest z reguły na dole...
Świece niestety nie pamiętam, czujnik temperatury silnika pokazuje w miarę prawidłową temperaturę, natomiast temperatura paliwa jest czasem na poziomie -63 stopnie C :|
Jeśli usterka się pojawi sprawdź czujniki temperatury. Może być tak że podaje błędne dane do sterownika a sterownik chcąc schłodzić silnik włącza wentylator.
Wykonać pełny skan wszystkich sterowników w samochodzie oraz zwrócić uwagę czy zapala się i gaśnie kontrolka świec żarowych po włączeniu zapłonu - przynajmniej wyeliminuje się lub też potwierdzi brak zasilania sterownika silnika.
Witam. Mam taki problem z temperaturą w swoim Audi. Niedawno wskaźnik pokazywał mi bardzo niską temperaturę silnika więc mechanik wymienił czujnik przy silniku. Teraz temperatura podczas jazdy wynosi równe 90*C, natomiast gdy pare dni temu zapiąłem w miarę lekką przyczepkę to temp. podczas jazdy odrazu poszła do góry ok. 95-97*C. Gdy chwile postał na...
Panowie, napisze jak to wyglądało u mnie... Dwa auta ten sam problem, mianowicie ciężki rozruch na ciepło. Pierwsze auto skoda octavia silnik 1,9TDI AHF 110kM kombinacja z czujnikami temperatury i temu podobne zabiegi dodam że auto z przebiegiem trochę ponad 300tys km :), pomogła regeneracja ROZRUSZNIKA (za mały moment obrotowy). Drugie auto całkiem...
Przed odpaleniem silnika odczytać temperaturę jaką widzi sterownik silnika. Pomiar będzie wiarygodny w momencie kiedy kontrolka świec będzie świecić się dłużej na ciepłym silniku. Tyle teorii. W ciemno możesz wymienić czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Już się wszystko wyjaśniło był uszkodzony czujnik temperatury paliwa, który znajduje się w nastawniku pompy i była też wina samego nastawnika. Wymiana czujnika i czyszczenie nastawnika pomogły. Musiałem tez wymienić czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
siemka miałem ten są problem odłącz kostkę od czujnika temperatury na gorącym silniku tzn. wina jest rozrusznika bo za mało prądu podaje najprawdno podobnie rozrusznik do wymian.√
Witam, przy obecnych ujemnych temperaturach (-10) mam problem z odpaleniem mojego passata. Silnik to 1.9tdi 1z. Rozrusznik i akumulator w dobrym stanie, czujniki temperatury sprawne, sprawdzilem swiece, takze ok, prąd do nich dopływa. Paliwo się nie cofa, brak bąbelków w przewodach filtr-pompa. pompa-filtr. Auto podczas odpalenia kopci na biało, jak...
sprawdzony czujnik temperatury ( w silniku kanał 7 Przed porannym odpaleniem sprawdź co pokazuje.
U mnie po nocy, przy zimnym silniku 1 Z ( 1,9 tdi) świece grzeją przez pewien czas, aby poprawić tzw. kulturę jego pracy tuż po uruchomieniu ( obserwuję taki stan, gdyż mam dodatkową kontrolkę podłączoną bezpośrednio do zasilania świec żarowych ). Proszę sprawdzić stan świec żarowych, przekaźników odpowiedzialnych za ich zasilanie oraz czujników temperatury...
Witam. Postanowiłęm szukac pomocy na tym forum Mam seata leona 2003 1,9tdi 110km zwykłe wtryski, Problem Polega na tym ze cięzko mi pali jak jest zimny musze go krecic z 5 sekund gdy odpale z rury leci biały dym i z 2 sekundy silnik nie równo pracuje, sprawdzałem juz swiece oraz wymieniłem czujnik temperatury,przeczysciłem pompe wtryskowa wymieniłem...
Jakie są objawy jak mapa jest rozjechana, więcej pali? Można zastosować czasówkę 20s po włączeniu zapłonu. Czasówka zasilala by przekaźnik ktory na chwile a konkretnie na czas rozruchu rozłączała by czujnik lub właczała opornik symulujący niską temperaturę.
Witam, W moim leonie 1.9tdi 110km, 2004r, silnik ASV, zapalił sie check engine. Vag pokazał Czujnik temperatury paliwa - zwarcie do plusa, To nie czekajac na nic, sprawdziłem wtyczke, wszystko, ok i wyminiłem czujnik, chciałem skasować błąd ale niestety nie udana próba. I tutaj pytanie co może być powodem owego błedu???
Audi 80 B4 1.9TDI 1994 Jak przerobić czujnik temperatury, który znajduje się z tyłu silnika z 6 pin na 4 pin? https://obrazki.elektroda.pl/3056103200_... https://obrazki.elektroda.pl/7851525900_... https://obrazki.elektroda.pl/6329863800_...
Ściągnij wtyczkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego i zobacz czy to poprawi odpalanie ciepłego silnika. Jeżeli nie do zmiana dawki VAGiem Ci nie pomoże.
Obserwuj dym z rury wydechowej, nic nie kosztuje a dużo mówi o problemach silnika. Jeżeli w czasie kręcenia rozrusznika nie wydostaje się żaden dym to pompa nie wtryskuje paliwa. Jeżeli dym jest jasny to małe ciśnienie na cylindrach, za wolno kręci rozrusznik, za mała dawka paliwa. Jeżeli w czasie kręcenia nie leci żaden dym a po odpaleniu wyleci dużo...
Koledzy , akurat wsiadlem do samochodu, rozgrzalem go troche pojezdzilem i na postoju bez gaszenia silnika opada mi wskazowka powoli temperatury gdzie wrecz przeciwnie powinna rosnac do 90stopni. Czy moze czujnik temperatury winowajcą ....
Auto jak w temacie, nie odpala po zagrzaniu jak się go zgasi na średnio ciepłym silniku lub na gorącym to nie pali, podczas pracy też potrafi zgasnąć i nie zapalić. Auto miało uszkodzoną pompę paliwa, ma założoną używaną pompę od golfa IV 1.9TDI PD, wymieniony filtr paliwa. Jakie ciśnienie powinna wytwarzać pompa paliwa w baku? Jak silnik nie chce odpalić...
Witam wszystkich.... Mam Golfa 4 1.9TDI 90km... Z tym czujnikiem temperatury i z problemami z odpaleniem ciepłego silnika... Diesle z VolksWagena do co wyszły przed 2000 rokiem mają seryjnie niedopracowane oprogramowanie w kompie, bo na ciepły silnik podaje za małą dawkę paliwa... Co pomaga???? Z tego co słyszałem to jest poprawka do tego oprogramowania...
jeśli sprawdzałeś grzanie świec w garażu - zwłaszcza ogrzewanym to musisz pamiętać, iż świece zaczynają grzać dopiero gdy temperatura płynu chłodzącego w silniku będzie niższa niż 5*C, jeśli nawet w niższych temperaturach przekaźnik świec nie podaje na nie napięcia a wszystko jest sprawne to trzeba sprawdzić jaką wartość temperatury podaje sterownikowi...
Witam Drodzy forowicze mam takie pytanie w golfie 1.9TDI na zegarach pokazuje mi temperaturę 90 stopni po na grzaniu silnika a po podpięciu pod vaga 25 stopnie mam takie pytanie który czujnik trzeba wymienić ten przy chłodnic czy ten przy termostacie. POZDRAWIAM
W moim Fordzie "Galaxy"1,9tdi Silnik AFN na wężu od głowicy do chłodnicy są dwa czujniki. Pierwszy bliżej głowicy jest od wskażnika temperatury i świec żarowych(ma cztyry styki),drugi też czterostykowy jest od sterowania wentylatorami na chłodnicy.Ale na 99% masz uszkodzony termostat.
co może być przyczyną nieprawidłowy montaż ,brak uszczelki gumowej na kołnierzu termostatu jeśli występuje ,bądź nieszczelny termostat. Czy chłodnica nagrzewa się od razu ?? Układ chłodzenia jest w dalszym ciągu zapowietrzony przez co termostat nie jest zalany cieczą i nie ma skąd otrzymać czujnik 8nformacji o temperaturze. Kolega widział na oczy 1,9tdi...
Wymieniłem czujnik temperatury, wszedłem dodatkowo w klimatronik. Wszystko jest już OK. Jest tak jak było przed wahaniami temp.90 stopni od rozgrzania do wyłączenia silnika. Na klimatroniku wahania są 89-91. Jest super całość kosztowała mnie 170zł Czujnik temp. kosztował mnie 80zł i nie jest to oryginał, jest z wyższej półki więc nie sądze żeby padł...
Witam, Mam problem z Passatem B5 z 2003 roku 1.9TDI. Silnik zimny odpala, a gdy dostanie temperatury to gaśnie i ciężko pali. Znajomy mówił, że to czujnik położenia wału. Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd 17664 - czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnika G62, obieg otwarty. Zwarcie do plusa. Proszę o pomoc.
Dasz radę, wchodzisz w 01 Silnik, następnie 08 Bloki wartości mierzonych, potem wybierasz grupę wskazań 007 i masz opisane aktualne wartości temperatur wskazywane przez te 3 czujniki.
Może i nie czytałem wszystkiego super dokładnie, ale nie zauważyłem czy samochód to salon polska, numeru VIN czy informacji czy samochód został w jakikolwiek sprawdzony w systemach online. Chytry dwa razy płaci a i wnioskuję że kupno samochodu to duży wydatek dla autora. Tym bardziej dziwię się że samochód nie został prześwietlony dokładniej przed kupnem....
po pierwsze wyczysc sobie kolektor ssacy po drugie ten czujnik jest do niczego jezeli pokazuje tak wielka temperature mimo ze jest nowy jak go odłaczysz calkiem to powinno byc troche lepiej na zimnym silniku ten czujnik powinien pokazywac temperature jaka jest na dworze(otoczenia)
Witam. Mam problem z golfem IV 1.9tdi ahf podczas dojeżdżania do skrzyżowania na luzie samochód szarpie gdy zobaczy 0km/h chodzi idealnie.Gdy odepnę czujnik prędkości nie robi tego. Wymieniłem: czujnik prędkości -nastawnik dawki -komputer silnika -nowa dwumasa -dawki zapłon itk. ustawione -brak błędów silnika -wszystkie temperatury widzi okey.
Doprowadź czujniki temperatury do ładu, jak widać ECU przy 0°C widzi ciepły silnik i ciepłe paliwo więc podaje złą dawkę. Zajrzał bym też do rozrządu, kiedy był robiony?
Problem spotykany w większości VW i Skodach, jedynym sposobem jest odłączenie czujnika temperatury świec, wadą tego jest świecąca cały czas dioda grzania świec, ale auto pali elegancko. Pozdrawiam.
Witam. Moja sugestia to sprawdzić czujnik temperatury na zewnątrz. Byż może on jest tego przyczyną. Z tego co wiem jak się go zewrze to dogrzewanie powinno się uruchamiać, oczywiście przy pracującym silniku :)
Wtrącę się w temat i zasugeruje coś. Silniki diesla tdi biorą obroty z altenatora na podstawie temp silnika i obrotów ustalana jest dawka startowa . Sprawdź kolego alternator to element który może dla ciebie pracuje poprawnie i napięcie ładowania ma dobre ale dopiero jak pracuje w obrotach powyżej 800 obr/min Przy rozruchu może byc tak że ECU nie widzi...
Witam A czy to sterowanie tym minusem nie jest uzależnione od czujnika temperatury płynu,bo ja mam różne wskazania,raz 90st.C,araz70st.C zaraz po odpaleniu.Pozdrawiam.
Witam. Posiadam vw passat b5 po liftingu 1.9tdi 130 2003 rok. Po wymianie czujnika temperatury wykasowalem blad czujnika. Po ponownym uruchomieniu silnika oby dwa wentylatory dzielaja bez przerwy. Podlaczylem komputer I odczytalem temperature silnika byla taka sama jak na wskazniku na desce. Ogolem silnik nie jest wstanie sie rozgrzac do 90 st poniewaz...
wymienilem czujnik i dalej nic! gdy włączam zapłon wentylatory startują. :/ CDIF2 pokazuje błąd czujnika temperatury cieczy, ale temp niby dobra po 15min pracy na postoju 65C. odłączam czujnik temp z prawej strony od przodu, temp 65C, odłączam czujnik z prawej na dole z wyjścia chłodnicy dalej 65C. Prosze o lokalizację i opis czujników temp z którego...
MIałem podobną sytację, która stała się po przetarciu i zwarciu dwóch przewodów prowadzących do wiązki pompy wtryskowej. Po naprawie przewodów silnik miał wyższe obroty na biegu jałowym, a vag wskazywał bzdury, dziwne temperatury, przepływomierz ciagle miał taki sam przepływ. Dzięki temu postowi sprawdziłem 33 pin komputera silnika i nie miał przejścia...
Moim zdaniem to czujnik temp. jest uszkodzony i zawyża temp. wtedy sterownik silnika zmniejsza dawkę paliwa by nie uszkodzić silnika. Najlepiej pod kompa z nim i sprawdzić jak jest z tą temperaturą.
nie sądzę aby winny temu był kąt wtrysku, sam od siebie się nie przestawi a problemy z zapaleniem występowałyby nawet latem, prędzej obstawiam czujnik temperatury silnika G62, który znajduje się z prawej strony króćca wodnego wychodzącego z przodu silnika z głowicy, od którego biegnie górny wąż do chłodnicy.
Witam, Niedawno wymienialem uszczelke pod glowica, po tym zabiegu zaczal po jakims czasie wariowac wskaznik temperatury (podczas jazdy wskazowka spada do min. potem z powrotem do 90 i tak w kolko). Podejrzewam ze podczas demontazu glowicy mechanik uszkodzil przewod/czujnik lub po prostu wtyczka jest luzna i stad takie numery (bo wsklazik lata w zakresie...
Witaj, Wymień czujnik temperatury.. Nie jest to droga impreza a może rozwiązać problem, ponieważ wygląda na to że czujnik ( zabudowany w nim termistor) Nie zmienia poprawnie rezystancji przez co sterownik silnika otrzymuje niepoprawny odczyt temperatury a następnie generuje fałszywy sygnał wykonawczy w postaci braku grzania świec :)
Witam, mam problem, gdy jest chłodno i nie jeżdżę codziennie samochodem, po odpaleniu przez około 5 sekund chodzi nierówno, tak jak by nie chodził na wszystkich garach. Świece założone nowe, czujnik temperatury założony nowy w tamtym roku, zasilanie świec dochodzi poprawnie, sprawdziłem wypinając czujnik temperatury. Już nie wiem gdzie szukać przyczyny....
Proszę podać numery aby zalogować się do sterownika pompy wtryskowej i zmienić dawkę startową.Numer 12233 nie działa.Proszę nic nie pisać dlaczego chcę to robić bo np. trzeba naprawić rozrusznik,sprawdzić czujnik temperatury itp. = to wszystko sprawdzone.Próbowałem różnych numerów logowania i nic z tego.
Witam autko jak w temacie po wymianie agregatu klimatyzacji po odpaleniu i zgaszeniu samochodu wentylatory kręcą się aż do wyczerpania akumulatora .Zatrzymuje je wyciągnięcie bezpiecznika na akumulatorze,oczywiście klimatyzacja się nie załącza .Autocom nie wykazuje błędów ani w silniku ani w klimatyzacji ,klimatroniku.Moduł pod akumulatorem zmieniony...
wymieniłem przekaźniki 202 i dodatkowo 219 i wszystko wróciło do normy, auto odpala bez problemu, akumulator trzyma i jest prawidłowo ładowany, świece sprawdzę w najbliższym wolnym czasie w końcu trzy razy akumulator był rozładowany raz stary dwa razy nowy to mogą być wypalone a 5 lat już służą, poza tym tak na 100% nie jestem pewien czy wymiana przekaźnika...
Witam, posiadam audi a3 1,9tdi 130km z 2001r. Wczoraj po odpaleniu nagle auto straciło moc, tak jakby wpadło w tryb notlauf. Gaszenie i ponowne odpalenie nic nie pomaga. Nie wiem czy to coś ma wspólnego ale ponad tydzień temu zaślepiłem zawór egr. Dzisiaj podłączyłem vaga i silnik wykazał tylko błąd nr 17664 - czujnik temperatury płynu chłodniczego....
fabia czujnik temperatury silnika trafic czujnik temperatury silnika czujnik temperatury silnika panda
światła dyskoteka odbiornik podczerwieni kablu prosty wzmacniacz glosnikow
kyocera p3050dn esperanza ev106
Schemat serwisowy Sony CFD-S07/S07CP - gdzie znaleźć? Oleo Mac 937 - Regulacja gaźnika i problemy z obrotami