sprawdź raczej czujnik temperatury silnika
Miałem taką usterkę. Czy spala też dużo paliwa? Problemem był czujnik temperatury silnika.
Czasem panów z ASO trzeba "naprowadzić na problem za rączkę. Poproś niech sprawdzą czujnik temperatury silnika. Życzę powodzenia.
czujnika masz na silniku
Kolego pierwszy 0115-sygnal cts dotyczy czujnika temperatury silnika. Drugi klimatyzacji której raczej nie masz.
Ja bym sprawdził najpierw czujnik położenia wału.
Zapłon na 10° przed ZZ a za czujnik temperatury daj mu na ciepłym 100Ω rezystor
Tam nic nie ma poza alternatorem czyli kontrolka ładowania do alternatora i elektrozawór pompy paliwa jeszcze możesz dorzucić czujnik temperatury i oleju Polecam traktor SAM z tym silnikiem mało pali a siły do domowego użytku ma wystarczająco lepszy 1.6 klekot niż silnik malucha który pije ile mu wlejesz w traktorku własnej roboty
0110 czujnik temperatury na filtrze powietrza, ma nim być 5V i ma mieć rezystancję ok 2500-2700om.
Jest kilka opcji, na początek sciągnij czujnik temperatury silnika 2 pinowy i zapal na PB.
To prawda.Za mało danych.Koledzy!Podawajcie typ silnika!!To ułatwi pomoc.Jedną z przyczyn może być zabrudzona przepustnica.Nie napisałeś jak zachowuje się silnik kiedy jest zimny.Czy podnosi obroty?Być może też czujnik temperatury wskazuje złą temperaturę i podaje złe informacje do sterownika silnika
Prawdopodobnie uszkodzeniu uległ układ czujnika temperatury powietrza dolotowego. Prawdopodobnie nie ma wpływu na prace silnika.
Witam.Orientuje się ktoś,jaki powinien byc czas wtrysku przy temperaturze silnika 90 C.?? Auto Daewoo Matiz '99 silnik 0,8l. Bo trochę za dużo jest.Matiz pali 10l/100km. Map sensor sprawdzony,pracuje w zakresie.Lambda sprawdzona,pracuje w zakresie. Czujnik temperatury silnika sprawdzony,odczyt na testerze porównywany z laserowym miernikiem temperatury,brak...
Więc napinacz prawidłowo działać nie będzie? Do czujnika temperatury się dostałem, jednakże sprawdzić go nie sprawdziłem, za mało czasu by cokolwiek zdziałać.
BINGO M ma czujnik temperatury na parowniku, to albo ten czujnik jest niesprawny albo parownik jest niedogrzany bo np.płynu chłodniczego jest mało.
Z termistorem jest taki problem, że sam, od przepływającego przez niego prądu będzie się podgrzewał. Lepiej będzie jak zrobi się dzielnik rezystorów-termistorowy i wzmacniacz mocy napięcia na nim. Z tego napięcia można wtedy sterować sinikiem. Poza tym, taki termistor mając na zimno rezystancję 2k po podgrzaniu do temp. np. 40 st. osiągnie rezystancję...
Tak możliwe,zajrzyj w kopułkę ,palec (w komplecie do ew. wymiany)przewód w/n cewka -kopułka często przecierany zaczepem linki gazu.Po zgaśnięciu sprawdź temperaturę cewki w/n.
Jeździłem autem długi czas aż mechanik miał czas. Okazało się że wiązka przewodów była zawilgocona, mokra i było jakiś przebicie. Zostało to zabezpieczone i dodana została także lepsza masa do silnika. Także została wyregulowana przepustnica. Teraz nie ma już żadnych problemów.
W tym samochodziku po zaniku napięcia na sterownik silnika , np odłączenie aku , duży spadek napięcia przy rozruchu lub zabawie z bezpiecznikami należy zaprogramować wolne obroty. Opis jest w książce do Matiza. Należy zaprogramować obroty biegu jałowego w następujący sposób: - włączyć zapłon na 10 sekund - wyłączyć zapłon - obrócić wał korbowy za pomocą...
Powinny pojawić się błędy w EMS lub GMS , sprawdź bo po opisie to trochę za mało by pomóc. A temperatura płynu w silniku jak się zachowuje i czujnik temperatury zewnętrznej dobrze pokazuje?
Chciałbym wlać tam teraz jakąś ciecz, żeby móc namierzyć skąd pryska chłodziwo (miejsce wycieku) Możesz nalać przegotowanej wody. Odpowietrz układ chłodzenia. Jak to zrobić nie powiem, bo nie znam tego silnika, nie wiem również czy ma wskaźnik temperatury czy tylko kontrolkę, nie wiem czy zbiornik wyrównawczy pracuje jako ciśnieniowy. Po w/w czynnościach...
Podaj na jakim silniku (mało danych) diesel benz rocznik,co z czujnikiem temperatury adaptacja przepustnicy. Przy założeniu że komp sprawny.
W tym rzecz ze mam i szkoda że nikt nie chce pomóc bo jest to problem częsty i mało kto sobie z nim radzi w silnikach cjca i cglc.problem jest taki że jak olej uzyska temperaturę 100 stopni to ciśnienie spada do 0,3-0,4 bara czujnik załącza od 0.3-0.6 panewki wymienione pompa oleju wymieniona, wał sprawdzony,popychacze hydrauliczne wymienione,podstawa...
Na początek to trzeba sprawdzić czujnik temperatury, ale trochę mało informacji podałeś, jaki silnik rok
Mój miał sterowanie tego przekaźnika (obudowa typowy przekaźnik samochodowy) poprzez termistor NTC - wiem że mi posłał kilka różnych wariantów z opisem który na jakie progi temperatur działały I szły 3 przewody na LED 2 kolory pokazujące stan pracy -czeka/grzanie/zagrzany oraz mruganie błąd napięcia - za mało jeszcze dawał alternator. Jak mi się uda...
Raczej mało prawdopodobne ale nie niemożliwe. Podłącz pod kompa i zdezaktywuj lub jak nie masz kabla i chęci to zewrzyj ze sobą oba przewody czujnika. Powinien widzieć wtedy max temperaturę silnika :-) Dodano po 1 Jedyne co sprawi ci kłopot przy jego braku to zimna sonda lambda i brak regulacji przez okres jej nagrzewania dlatego też warto mieć auto...
a jak auto odpala gdy jest zimne? jeżeli jest problem z uruchomieniem tzn. odpala ale nie od razu trzeba go "prze-gazować" czy też niekiedy zimny gaśnie to należałoby sprawdzić jeszcze czujnik temperatury silnika. Może wskazywać złe wartości ale nie zapala się od tego lampka check engine
Szczerze mówiąc nie jest to dużo ani mało. Pamiętaj że mamy zimę i jeżeli jest to jazda po mieście z niedogrzanym silnikiem to nie ma co się spodziewać niskiego zużycia paliwa . Moja propozycja to zatankuj go do pełna przejedź się na trasie i wtedy sprawdź spalanie. Wymiana na oślep elementów nic nie pomoże.
siemka miałem ten są problem odłącz kostkę od czujnika temperatury na gorącym silniku tzn. wina jest rozrusznika bo za mało prądu podaje najprawdno podobnie rozrusznik do wymian.√
Czujnik temperatury silnika (od wtrysku) ma opor przy 20 stopniach C 2000-3000 omow a przy 90 ma 200-300 zasilanie czujnika 5V.Rzecz mało awaryjjna.
Dla serii Bxx to za może być za mało sprawdź odczyt temperatury silnika. Spróbuj z odpiętym czujnikiem temperatury silnika odpalać.
Mało wiesz.
Kabelkologię, czy nie ma niekontaktujących połączeń sprawdziłeś ? Czujnik może być i niewłaściwy, ale chyba powinien pokazywać złą, lecz stałą temperaturę. Ile koni na ten silnik ? Jeden reduktor mu wystarcza ? Jakby nie, to nie będzie mocy i temperatury mogą spadać. Jakby tak, to czy nie jesteś na skraju możliwości parownika, i robi się mało wydolny...
Panowie, przy temperaturze silnika 80-90 stopni czujnik temperatury dla ECU na stykach ma rezystancję 840 Ohm, wydaję mi się, że to sporo za mało. Nie powinno być tam ok 4-5 kOhm przy takiej temperaturze?
Pokazałem ci na rysunku popraw ta wtyczkę na silniku. Druga ewentualność to trzeba otwożyc pokrywę górną silnika i na pompowtrysku poprawić wtyczkę. Raczej wiązki nie ma potrzeby wymieniać zbędny wydatek -nie wiem po co wszyscy na sile to wymieniają, a mało tego przy wymianie tam gdzie te gniazdo na silniku zapominają uszczelnić silikonem odpornym na...
Szczerze, jeśli czujnik źle by "pokazywał" a temp, cieczy chłodzącej była by ok to nie uruchamiał by się wiatrak, To że uruchamia się wiatrak, to jeszcze o niczym nie świadczy, o tym decyduje czujnik który go załącza - na jaką temperaturę jest ustawiony i gdzie jest umiejscowiony. U mnie nie ma żadnego czujnika temperatury w chłodnicy. Jak wyżej napisałem...
prawidłowy reset: należy rozłączyć na chwilę akumulator lub wyjąć bezpiecznik zasilający ECM, chyba f19, silnik musi być niezbędnie zimny! Następnie po podłączeniu akumulatora lub włożeniu bezpiecznika należy włączyć zapłon na 10 sek. Po 10 sekundach należy wyłączyć zapłon, następnie należy obrócić wał korbowy silnika poprzez uruchomienie rozrusznika...
MSF 0 2317 - jest o jeden wyłącznik za mało, za dużo, lub któryś jest uszkodzony MR 1 6777 - zużycie energii przez pompę AdBlue jest za wysokie HM 0 6033 - czujnik temperatury oleju w skrzyni rozdzielczej ma zwarcie do masy GS 0 4540 - czujnik temperatury oleju ma przerwę lub zwarcie do plusa GM 0 7044 - światełko nocne po stronie kierowcy ma przerwę...
A po co temperatura oleju, skoro najważniejsza jest temperatura wody? W mało wysilonym silniku temperatura oleju będzie zawsze zbliżona do temperatury cieczy chłodzącej.
Może być. Mi nie przychodzi niż innego niż macać wiązki. Ewentualnie jak dorwiesz kogoś z takim samym silnikiem to tam zobacz, przy czym jak byli gazownicy w instalacji to coś mogli pokleić inaczej niż fabrycznie, ale ich czujnik temperatury raczej mało interesuje. Jest też opcja że ktoś kiedyś nie założył, podczas jazdy się dyndało i się udydoliło...
Witam. Określenie silnika 1,8 to trochę mało. Czujnik koloru niebieskiego podaje temperaturę do ECU. Sprawdż wygląd (czy nie przetarty) węża do wspomagania hamulca. Następny powód to silnik krokowy na wtrysku ,lub uszczelka między wtryskiem a kolektorem lub tylko dokręcić. Pozdrawiam.Andrzej.
Na moje oko zalewa go jak zapłon jest ok... Na matizach się nie znam to ci wiele nie powiem... Jeśli ten samochód ma ECU a pewnie ma to posprawdzał bym po czujnikach temperatury powietrza dolotowego, cieczy itp i zwrócił uwagę na lambdę ale to tylko przypuszczenia...
może zbyt mało precyzyjnie się wyraziłem. Czujnik temperatury silnika ma nijaki odczuwalny wpływ na moc ale awaria w układzie map sensora ( czujnik temp w kolektorze ma już znaczący wpływ na moc).
Witam. A pomyślał ktoś o sprawdzeniu samego czujnika temperatury? Termostat trzyma dobrze. Bo nagrzewnica środek grzeje. A że chłodnica zimna - może nie potrzeba tyle wydatku ciepła na nią posyłać przez termostat. A czujnik może być uszkodzony i mało pokazuje albo "skacze" oczywiście ten od wskazówki. Tam jest jeszcze osobny czy ten ma 4 piny żeby ECU...
Mam problem ze swoim oplem vectra C 1.8 122km, zdarza się sytuacja w której na rozgrzanym silniku zapala się kontrolka "samochód z kluczykiem", wskaźnik temperatury opada na zero i załączają się wiatraki na pełnym zakresie...sytuacja trwa kilka kilkanaście minut,po paru zgaszeniach silnika problem przechodzi. W tym czasie wyskakuje błąd czujnik temperatury...
Co myślicie na temat zaworu EGR moze on jest za to wszystko odowiedzialny??? słyszałem ze można go zaślepić. Proszę o podpowiedz jak to zrobić i czy to ma jakiś sens?? Wczoraj sprawdzałem czujnik temperatury powietrza dolotowego przedmuchałem go, skasowałem błędy na komputerze i wszystko było OK. już więcej nie pokazywał się ten błąd.
Witam Proste pytanko: jaka jest optymalna temperatura oleju silnikowego ? Tzn do ilu stopni rozgrzewa się olej podczas normalnej i "ostrej" jazdy ? Pytam, gdyż buduje czujnik temperatury oleju i nie wiem, czy skala do 120 st. C to nie za mało... Jeśli to ma znaczenie, silnik benzynowy, R6, 24V, olej półsyntetyczny.
Jakieś błędy w sterowniku ? Za mało informacji może być immo, czujnik temperatury, czujnik położenia wału itd.
Chciałbym zwrócić uwagę na jeszcze jedna rzecz. Odsłanianie chłodnicy jest mało efektowne w sytuacji kiedy termostat jest zamknięty, ponieważ wtedy zamknięty jest obieg płynu chłodzącego przez nią. Toteż próg otwarcia rolety powinien być nieco wyższy jak temperatura początku otwierania termostatu. Ta temperatura, w zależności od typu silnika ma różne...
Nie za mało to jak teraz temperatura otoczenia jest powyżej 25? Zamiast czujnika temperatury dla silnika daj potencjometr i ustaw temperaturę zbliżoną do temperatury otoczenia gdy silnik jest zimny i zobacz czy będzie lepiej odpalał.
Ad. 1 - raczej tak. Chociaż podwyższone napięcie to podwyższony prąd i więcej ciepła w silniku i elementach regulacyjnych. Przy długotrwałym obciążeniu coś się zepsuje szybciej niż przy12V. Ad. 2 - Zacznij od analizy jaka bateria będzie lepsza ze względu na napięcie i prądy płynące przez akumulatory w baterii. Do poczytania sposoby łączenia ogniw w...
Skoro wskazówka porusza się w widocznym tempie to albo czujnik temperatury siadnięty albo układ zapowietrzony lub mało płynu.
Niebieski jest do pomiaru temperatury dla sterownika silnika czarny dla wskaźnika na desce Skontroluj czy masz czujnik poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym i czy nie masz mało płynu
Jeżeli to silnik 1,6 8-mio zaworowy to sprawdź czujnik ciśnienia powietrza, który się znajduje na kolektorze dolotowym. Różniej świec, przewody i cewkę. Przyczyną może też być któryś z czujników temperatury.
Z czujnikiem temperatury to już wiem ale z tą wycieraczką to nie bo tu jest moduł, nie ma przekaźników a vag w tym modelu mało co pokazuje, wygląda, że wycieraczka chodzi czasowo bez reakcji na spryskiwanie...
Szczyrkanie, różnie możemy sobie nazwać takie odgłosy, może być spowodowane i też mechanicznie, wtryskiwacz, jakiś zaworek, i nieszczelnością układu dolotu/wydechu. Efektem złego spalania. Internetowo to ciężko określić i trafić. Może tu, przy dzisiejszej technice nagraj dźwięk, i udostępnij. Może ktoś coś bardziej sobie skojarzy ? Są na pewno, tylko...
Witam. Wczoraj nagle zaświeciła mi się kontrolka od niskiego poziomu płynu/temperatury cieczy. Okazało się, że brakuje płynu, dolałem go, lecz kontrolka nie spadła, Czy zbiornik wyrównawczy ma podpięty przewód elektryczny? - Tak to w zbiorniku jak jest płyn a pokazuje "mało" to w nim jest syf. Prawdopodobnie po problemie z uszczelką pod głowicą. Mało...
Żadna kontrolka ani check engine się nie zaświeciła, więc coś tam tego oleju jeszcze zostało, A niby co miało się tam zaświecić ? Nie ma kontroli poziomu oleju,nie ma też kontrol ciśnienia oleju bo to łożyska toczne,sterownik silnika odpowiada za zapłon i wtrysk ,nie zajmuje się olejem więc czujniki nie obejmują smarowania. Zarżniesz silnik i nic sie...
Tam masz elektronicznie sterowany termostat, tak ma być. Podejrzewam że termostat już trochę puszcza że starości. Te silniki mają temperature pracy do 105 stopni. A czujnik wymień. Spusc ciśnienie z układu chłodzenia, zakrec z powrotem korek i jak go wyjmiesz to mało co się wyleje. Dodano po 2 Witam. podczas postoju temp dochodzi do 90 stopni Ok. (...
Jeśli silnik nie był zupełnie zimny to wskazania czujnika są ok. Zresztą on jest mało istotny, ważniejszy jest czujnik temperatury płynu. Osad jest efektem spalania znacznych ilości oleju, prawdopodobnie z jakimś dodatkiem typu moto-doktor.
jutro zrobie statyczne nie miałem jeszcze czasu. podczas robienia dynamicznych chu**** jechał raz że głośno a 2 mało mocy ;/
Znajomy mechanik powiedział, że może to byc właśnie jedną z przyczyn i wymieniłem termostat i czujnik temperatury Znajomy mechanik jeżeli oglądał samochód, powinien wiedzieć na pewno, czy termostat jest przyczyną. I po wymianie widać nic się nie zmieniło temperatura wody przekracza 100 stopni, a wiatrak się nie włącza - gotuje się silnik. I nie będzie...
Raczej termostat się nie zamyka. Wymontować, zobaczyć czy jest zamknięty. Włożyć do garnka i podgrzewać wodę. Zobaczyć przy jakiej temperaturze się otwiera. 7 min to trochę mało żeby rozgrzać silnik na mrozie na wolnych obrotach.
Witam mam problem z ogrzewaniem i temperatura silnika. Gdy włączę ogrzewanie leci zimne powietrze zaczyna lecieć ciepłe dopiero gdy przekroczę 2500 obrotów gdy silnik chodzi na wolnych obrotach leci zimne. Nie mogę włączyć na pulpicie obiegu wewnętrznego powietrza jedynie zewnętrzny. Gdy naciskam przycisk nie reaguje. Temperatura silnika dochodzi max...
Ano kilka możliwości do wyboru. Za mało oleju, za wysoka temperatura silnika, uszkodzony czujnik, zużyte panewki na wale korbowym silnika. Moze się zdarzyć jeszcze paliwo w oleju i płym chłodniczy w oleju. Nic nie wiemy o przebiegu samochodu ani o rodzaju silnika.
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Za mało się grzeje, czyli? Jaką temperaturę masz podczas normalnej jazdy na wskaźniku?
Witam kolegów,posiadam agilę 1.3 cdti z 2004 ,zakupiłem ja w lipcu 2015 ,widzę panowie że dręczy was problem z odpalaniem przy niższych temperaturach,też miałem jak przyszła lekka zima to wystąpił problem z odpalaniem ,krótko grzały świece i miał niskie obroty na zimnym silniku że mało nie wyrwało silnik z ramy,problem rozwiązał się jak wymieniłem czujnik...
może od temperatury nie odpalić mojego Matiza. W wyniku nagrzania silnika hall w aparacie dostaje przerwy i nie masz iskry. Ot co.
Witam. Termostat otwiera tzw duży obieg cieczy chłodzącej. Innymi słowy płyn chłodniczy dostaje się z bloku silnika do chłodnicy. taka jest rola termostatu. Czujnik temperatury który jest odpowiedzialny za podanie wartości /temperatury silnika/ do manometru (wskaznika na desce rozdzielczej) jest umieszczony albo w głowicy albo w bloku silnika. Z tego...
Witam, Sprawdź czujnik temperatury sterujący załączaniem się wentylatorów. Zazwyczaj jest on umieszczony w chłodnicy. Drugą przyczyną może być sterownik od klimy - choć mało prawdopodobne. Pozdrawiam Piotr36
Dziękuję za rysunek z czujnikiem, niestety rozłożyło mnie trochę przeziębienie i nie mogłem za bardzo pogrzebać przy agregacie. Dziś jedynie odpaliłem go na kilka minut aby sprawdzić: jaką temperaturę silnika pokazuje. Dochodzi do 58 st. (chyba trochę mało), ale też chyba przekłamuje, bo zanim uruchomiłem silnik sprawdziłem tą temperaturę na zimnym...
http://obrazki.elektroda.net/100_1236290... Dodano po 12 Witam! Wyżej zamieściłem odczyt parametrów z komputera ecu na obrotach biegu jałowego. Odczyt obrotów silnika nie zmienia się mimo że zmieniam obroty, natomiast gdy silnik nie pracuje wartość obrotów silnika wynosi 25. Następnym chyba nieprawidłowym parametrem jest odczyt z czujnika...
Od kilku dni borykam się z następującym problemem w Peugeot 3008 silnik THP benzyna. Po odpaleniu zimnego silnika temperatura rośnie tak jak być powinno lecz po osiągnięciu 90 stopni to w ciągu 2-3 sekund gwałtownie spada do 60 i powoli sobie rośnie ponownie. Po ponownym wzroście do 90 spada również lecz tym razem do ok 70 stopni i tak już zostaje....
To jest bardzo częsta przypadłość tych silników. Spotkałem się z tym kilka razy. Nie jestem do końca pewien której części jest to wina, ale na pewno dzieje się tak dlatego, że nie załączają się swiece żarowe(bo silnik osiągnął juz temp. np 30 stopni, ale to za mało do bezproblemowego uruchomienie silnika). Najprościej z takich "domowych" sposobów to...
morze się cofać paliwo i dlatego nie odpala ale jest to mało prawdopodobne a najlepiej się udać do jakiejś dobrej stacji diagnostycznej i tam wszystko się okaże
Witam Mam mały problem (mam nadzieje), kiedy odpalam auto "mryga" mi kontrolka temperatury. Auto jest zimne więc nie rozumie co mu dolega. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuje Mryga ci bo jest możliwe że masz mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym ,albo czujnik uszkodzony w nim :idea::D
Wysoka temperatura baterii na dwóch czujnikach więc to nie usterka czujnika a faktycznie gorące ogniwa. Jak wygląda temperatura w sterowniku ESC? Aplikacja przeliczyła Ci zasięg na jednym cyklu i wychodzi 13,5km na jednym ładowaniu. To bardzo mało. Widzę też że zawsze ładujesz baterię na full i rozładowujesz do zera. Tak nie powinno się robić. To najgorsze...
U mnie jest tak że wskazówka temperatury silnika stoi w pionie czyli silnik ma 90'C a dalej się nie przełącza na gaz tylko trzeba jeszcze pojeździć żeby się przełączył, czasami jak jest chłodniej rano to po 10km się przełącza albo i więcej. No to troszkę przegięcie, prawdopodobnie masz źle wpięty układ podgrzewania reduktora, ewentualnie za mało płynu...
Błędów może nie widzi choć to mało możliwe ale jakie parametry? Ciśnienie paliwa na listwie kiedy nie chce zapalić, obroty silnika jakie widzi sterownik, temperatura cieczy jaką widzi sterownik. Czujnik walka rozrządu sprawdzony?
Samo ciśnienie i temperatura to za mało dla silnika turbo doładowanego. może nie tak do końca bo silniki Iveco Tector w kwestii pomiaru ilości powietrza mają tylko czujnik temp i ciśnienia i jakoś pracują (euro 3 jeśli się nie mylę) mało tego one są Common Rail tyle że może nie są już tak współczesne
W jakim sensie "podrasowal"? Przykładowa mało optymistyczna wersja. Silnik zajechany tak że już bez grzania nie odpala, to handlarz odłączył czujnik temperatury żeby świece zawsze grzały, niestety to spowodowało sygnalizowanie błędu czujnika czyli miganie kontrolki, to ją odciął.
(at)marcinmorawski55 Część (a może większość) z tych czujników, które podałeś w objaśnieniach, będzie transmitować dane "przetworzone", skwantowany poziom napięcia, zwarcie / otwarte Jako takie, są mało podatne na zakłócenia. Większość z "nas" pierwotne pytanie rozumiało jako analogowe czujniki np termistor - czujnik temperatury, termopara - bardzo...
Zalałeś dużo za mało płynu. Nie napisałeś w czym ten silnik siedzi, ale domyślam się że jakieś Audi. Na górze silnika będzie metalowa magistrala wodna a w niej koreczek na imbus, poluzuj go, podnieś wyżej zbiornik i jak pocieknie z odpowietrznika to zakręć. Tak samo zrób z górnym wężem od nagrzewnicy, tam jest mały otwór i wystarczy go trochę zsunąć.
Zakładam temat, bo nie mogę już poradzić sobie z a6c6 2.0 TDI BRE, a mianowicie auto odpala i po chwili gaśnie. Próbowałem odpalić z plaka, to odpala na chwilę, ale cała tablica się świeci i tak zaraz zgaśnie. Dodam, że był wymieniany czujnik temperatury paliwa i mogł się zapowietrzyć na tyle? Jeszcze dodatkowo po przekręceniu zapłonu świeci się na...
Troszkę mało masz. Korpus przepustnicy z regulatorem ciśnienia, czujniki temperatury powietrza, silnika, map, sonda lambda do ustalania składu mieszanki, no i "cuś" co sterowało by czasem i momentem wtrysku - komputer albo z czujnikiem położenia wału, albo w wersji pośredniej, czyli określanie położenia wału przez czujnik wałka rozrządu w aparacie zapłonowym....
dziękuję za odpowiedź. Generalnie instalację elektryczną wzięliśmy na pierwszy rzut, bo tam fabrycznie była źle lutowana. Wg mechanika już ktoś tę instalację lutował. Zaizolowane kable, brak załamań. Problem pojawia się po rozpoczęciu nagrzewania motoru aż do osiągnięcia temperatury roboczej. Gdyby przewody były felerne, to problem byłby ciągły, niezależnie...
A który czujnik temperatury wymieniłeś: czujnik temperatury zasysanego powietrza (umieszczony w górnej części zespołu wtryskowego) czy czujnik temperatury cieczy chłodzącej (jest umieszczony w obudowie termostatu)?? Ja kiedyś miałem podobny problem i wymiana tego drugiego naprawiła auto. Co prawda był to starszy model silnika 1.6 RT 8-mio zaworowy....
Dzisiaj Matiz wybłyskał mi takie nr. błędów 0105 , 1500. Dlaczego więc nie słuchasz co procesor chce powiedzieć? 0105 to błąd TPS (czujnik otwarcia przepustnicy)obejrzyj instalację elektryczną przy nim - zapewne masz tam wpięty przewód do sterownika LPG. Błąd 1500 nie ma w zasadzie wpływu na pracę silnika - mierzy temperaturę par paliwa, chociaż możliwe...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
Może i w Norwegii mają inne przepisy i zasady, nie będziemy tu się na ten temat rozwodzić. Czarne świece to albo za bogato albo za słaba iskra. W pierwszym przypadku pewną rolę odgrywa wspomniany wcześniej czujnik temperatury silnika. To on między innymi decyduje o dawce paliwa potrzebnej do rozruchu. Przerwa w obwodzie czujnika to naj niższa temperatura....
Mam dokładnie taki sam problem. Trafic 2.0 dci 114KM 2012 Błąd P0299, który występuje tylko latem. Tylko kiedy jadę s-ką lub autostradą z równą prędkością zwykle pod wzniesienie. Prędkość ponad 100km/h, 6-bieg, obroty ponad 2000rpm. W innych sytuacjach problem nie występuje. Nie jest odczuwalny jakiś spadek mocy. Samochód nie wchodzi w tryb awaryjny...
Ja bym obstawiał na uszkodzone elementy automatycznego ssania, może czujnik temperatury powietrza? Jak jest zimny silnik, ssanie nie działa i nie idzie zapalić. Trudno tak powiedzieć, może to być również wina cewki zapłonowej albo instalacji. Gdzieś przebicie, jednak jest to mało prawdopodobne.
Mało informując odpowiedzi . Kolego jeżdżę już 6 rok polonezem sam go sobie naprawiam i powiem tak przyczyną wysokich obrotów są lewe powietrze u ciebie mało realne skoro LPG ok , czujnik temperatury komputer ma informacje o zimnym silniku i zwiększa dawkę paliwa i powietrza ( w starszym modelu odpowiada za to kierowca wyciągając ssanie)
Panie Jacek79 to nie krokowy, trzeba adaptację czujnika temperatury zrobić. A do autora: te 10.000 obrotów to za mało przy odpiętym aku musi być ponad 25.000 obrotów.
Sterownik najlepiej bosch bo do siemensa jest mało części. Bosch 0261200402 albo 0261200403 lub 0261200405 z calą wiązką i czujnikami najlepiej wszystko z jednego auta.Co do pojemności swojego silnika to na glowicy przy czujnikach temperatury masz nabite.
Witam mam dziwny problem z matizem otóż po zapaleniu silnika silnik dławi się i gaśnie problem występuje tylko gdy na polu jest około 25 stopni celciusza lub cieplej dodam że matiz jest czarny i pod maską bardzo się nagrzewa działo mi sie już tak w tamtym roku na jesień potem przyszła zima i było ok gdy auto przytrzyma się z 30 s na wyższych obrotach...
Witam koledzy, widzieliście te filmiki które załączyłem,jak pracuje ten silnik?A co powiecie ,na temat tego sprężania na cylindrach,jak wyżej napisałem.1,2,4-po 27 bar,a na 3-22 bary.Domyskak się cze na 3 to za mało chyba jest.No ale z rana jak zimny to by go tak telepako i nie równo pracował ,oraz kopcił.?A jak złapie temperatury to praca silnika się...
podmień czujnik temperatury silnika, a co do pierścieni to nie gdyby pierścienie to dym wtedy jest biały nie czarny, jak dostaje za dużo paliwa to jest czarny lub mało powietrza
Dziś wymieniłem czujnik obrotów ,na razie jest ok na krótkich trasach. Zobaczymy jak będzie na dłuższej trasie. Mam jeszcze jedno pytanko odnośnie klimatyzacji . Jak ją włączam to słyszę taki świst ale zimne powietrze nie leci , ciekawe co jest nie tak .Morze mało płynu chłodzącego. 2 pytanko czy czujnik ciśnienia doładowania ma na wpływ mniejszego...
matiz czujnik temperatury czujnik temperatury matiz czujnik temperatury powietrza matiz
bridge vectra czujniki renault scenic schemat podłączyc kondensator silnika
sterownik pieca sprzedam sterownik pieca sprzedam
Jak uszczelnić zakończenie kabla elektrycznego - metody i porady Mercedes Vito 638 w trybie awaryjnym - przyczyny