Dla czujników temperatury CO i CWU czujnik KTY81/110 pasuje, natomiast przy podłączeniu KTY81/110 jako czujnik temperatury zewnętrznej sterownik PLUM pokazuje około 20st za mało.
sprawdź raczej czujnik temperatury silnika
Jeździłem autem długi czas aż mechanik miał czas. Okazało się że wiązka przewodów była zawilgocona, mokra i było jakiś przebicie. Zostało to zabezpieczone i dodana została także lepsza masa do silnika. Także została wyregulowana przepustnica. Teraz nie ma już żadnych problemów.
tego błedu nie skasujesz on zawsze powróci błąd stały w matizie chyba że masz klimatyzacje
Czujnik temperatury chłodziwa.
To nie są temperatury. Poza tym wskazania czujników są mało dokładne.
Tak, to jest ten fabryczny czujnik do MCO Home [url=https://iqhome.online/index.php?id_...
Ja bym sprawdził najpierw czujnik położenia wału.
czujnika masz na silniku
witam sprawdz czujnik temperatury jeszcze
Świetny termometr szkoda tylko że jest mało czujników temperatury. Dodatkowo mogłobyć połaczone z komputerem w celu tworzenia statystyk i wykresów dobowych. pozdro
Miałem taką usterkę. Czy spala też dużo paliwa? Problemem był czujnik temperatury silnika.
Jeśli piszesz że resztki kleju przybierają kolor brązowy to wskazywało by na to że klej jest zbyt mocno podgrzewany gdy jest go mało, może pomyśl o jakimś czujniku temperatury w dnie tego zbiornika. Nie ma kleju - dno się przegrzewa - włącza się alarm. Albo odwrotnie, czujnik umieść tak żeby był podgrzewany klejem, jeśli wynurzy się z kleju ostygnie...
masz LPG z czujnikiem temperatury na parowniku?
miałem kiedyś identyczny przypadek, w ciemno wymieniłem czujnik temperatury i pomogło http://obrazki.elektroda.net/32_12135657...
Powinno się sprawdzić ten termik, parametry masz na termiku, Może zabudowa jest zbyt mało przewiewna. Należy wymienić niesprawny bezpiecznik. Użytkowanie piekarnika bez bezpiecznika termicznego grozi pożarem.
Zapłon na 10° przed ZZ a za czujnik temperatury daj mu na ciepłym 100Ω rezystor
Co tak na siłę się uczepiłeś tego potencjometru. Kolega w #2 wyjaśnił Ci co to jest. W lodówce jest to praktycznie niezniszczalne, ponieważ mało używane. Szukaj czujnika temperatury. Nie wiem czy występuje tu przepustnica, zdejmij tylną osłonę zamrażarki i sprawdź czy jest, a jak jest to zobacz czy się zamyka. Agregat pracuje beż przerwy czy się wyłącza?
Panowie espero 1,5 ma 16 wentyli. a wy piszecie o 8. Czujniki znajdziesz pod kolektorem ssącym, bliżej rozrządu. Jedno pinowy na deskę (jak w starych oplach) i dwu do kompa (matiz, pn abimex, nexia).
No tak 80 stopni ale na procesorze graficznym który tak swoją drogą zapewne nie jest intela. Podaj pełną konfiguracje sprzętu i powiedz czy masz czysto w obudowie (kurz itp) podajesz za mało szczegółów.
Sprawdź czujnik temperatury bo może szwankuje
4Ohm na czujnik temperatury to coś mało. Jeden i drugi jest walnięty. Moim zdaniem rezystancja powinna być liczona przynajmniej w setkach ohm a może i w kilku kohm.
Napięcia sprawdź lepiej miernikiem - to co podają czujniki płyty głównej często ma mało wspólnego z rzeczywistością. Radzę też zaktualizować bios - może pomóc i poprawić wskazania czujników napięć i temperatur. http://www.biostar.com.tw/app/en-us/mb/b...
U mnie też wyłączał palnik 10sek po odkręceniu wody (zmiana trybu "p" na "h") ale temperatura na wyjściu (kod 833 w menu serwisowym) pokazywała na "zimno" - czyli np. po całym dniu nieobecności - 62 stopnie. Ewidentnie uszkodzony czujnik NTC CWU. Pomiar rezystancji czujnika w temperaturze pokojowej dał 2,2kΩ - dużo za mało, bazując na instrukcji...
Po pierwsze jeśli ściągniesz wtyczkę z czujnika temperatury, wentylator powinien się załączyć.
Pytanie: iskra ginie, paliwa za mało czy może za bogato i się zalewa ? A po zgaśnięciu odpala ok czy z problemami ?
Czasem panów z ASO trzeba "naprowadzić na problem za rączkę. Poproś niech sprawdzą czujnik temperatury silnika. Życzę powodzenia.
Gdzieś już czytałem o podobnym przypadku, winny był czujnik temperatury powierza. Po przekroczeniu pewnej temperatury rezystancja rosła zamiast maleć. I tamten samochód też był czarny :)
Dziękuję za odpowiedź, czujnik powinien zostać podłączony do wejścia F16 na płycie i automatycznie wykryty przy wybraniu odpowiedniego schematu instalacji chodzenia w menu serwisowym. Ja chcę chłodzić budynek w trybie natural cooling (bez udziału sprężarki pompy ciepła) jest ono mniej energochłonne a przy odwiertach pionowych sond efektywność jest wystarczająca....
czujnik temperatury wody sprawdź, może go przelewa mocno a to jak bardzo dymi? i na jaki kolor?
Chyba trochę źle policzyłeś, ale to jest nieistotne. Rezystancja 0k w temp. pokojowej jest mało wiarygodna.
Witam Mam sterownik w piecu G-403-P02, na schemacie mam wejścia dla czujników temperatury. Do tych wejść są podłączone czujniki. Chciałbym podłączyć sobie Arduino do tego pieca, aby przesyłać informacje z czujników temperatury. I teraz pytanie: Czy można równolegle ze sterownikiem podłączyć Arduiono i nie zakłuci to pracy sterownika? Czy lepiej nie...
W reduktorze znajduje się czujnik temperatury. Pisałem Ci wcześniej, że 100 st. to troszkę dużo. Ciśnienie gazu na poziomie 0.2 to też stanowczo za mało. Odłącz czujnik temperatury reduktora i zobacz jakie będą wskazania na komputerze.
0110 czujnik temperatury na filtrze powietrza, ma nim być 5V i ma mieć rezystancję ok 2500-2700om.
Sprawdź czy masz odpowiedni poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Bo tam masz czujnik jakbyś miał zbyt mało płynu to wtedy kontrolka się zapali.
Więc napinacz prawidłowo działać nie będzie? Do czujnika temperatury się dostałem, jednakże sprawdzić go nie sprawdziłem, za mało czasu by cokolwiek zdziałać.
Kolego pierwszy 0115-sygnal cts dotyczy czujnika temperatury silnika. Drugi klimatyzacji której raczej nie masz.
Jeśli sterownik pokazuje błąd to mało prawdopodobne że zabawa z multimetrem cokolwiek wykaże. Zacznij od wycieczki na dach żeby sprawdzić czy kuna nie zjadła czujnika. Może być również uszkodzony przewód łączący.
Skoro sterownik załącza wentylator, termostat jest nowy, nowe czujniki, układ dobrze odpowietrzony i nie popełniono żadnego błędu przy montażu to pozostaje pompa (mała wydajność) lub mało sprawna chłodnica. Przydałoby się odczytać testerem aktualną temperaturę i co się dzieje w układzie.
Ja bym podstawił potencjometr zamiast czujnika na próbę. 12Ω to jakoś mało.
Masz mało czynnika w układzie.
W zakresie temperatury pokojowej rodzaj czujnika będzie mało istotny. Istotna będzie jego kalibracja, zarówno skali jak i offsetu. Wtedy możesz się zmieścić poniżej +/-0,1C ale ostrzegam, że jest to trudne do zrobienia, czasochłonne i wymaga laboratoryjnego sprzętu. Łatwiej będzie pożyczyć dobry miernik wysokiej klasy i się do niego doregulować. Też...
Na moje oko zalewa go jak zapłon jest ok... Na matizach się nie znam to ci wiele nie powiem... Jeśli ten samochód ma ECU a pewnie ma to posprawdzał bym po czujnikach temperatury powietrza dolotowego, cieczy itp i zwrócił uwagę na lambdę ale to tylko przypuszczenia...
czujnik 6 kohm to za mało
Mało tego termostat pokojowy tez musi byc od junkersa do pogodowki Midi ma tzw. prostą pogodówkę. Po podłączeniu czujnika zewnętrznego kocioł reguluje temperaturę wody układzie c.o. względem temperatury zewnętrznej. Metodą prób trzeba dobrać krzywą grzewczą i tyle. Termostat Junkersa nie jest wymagany.
Policzmy: 0,185mA*3600*24*30=480mAh Ale na pewno żeby dostać amperogodziny mnożymy przez liczbę sekund? Bardzo przepraszam za mój błąd. Oczywiście masz rację - powinno być: 0,185*24*30=133,2mAh, a dla dzielnika 100k*2 powinno być 13,3mAh W każdym razie te ok 150mAh to i tak nie mało.
Sprawdź sprężynę czujnika temperatury na grzałce, czy czujnik nie jest luźny. Czasem sprężyna się zsuwa, wtedy para jest zbyt przegrzana i jest jej za mało.
Musisz szukać pod podłogą skrzynki bezpieczników (czyli nad nogami pasażera) 814 to określenie zbyt ogólne, podejrzewam uszkodzenie czujnika temperatury płynu chłodzącego (typowa usterka!) zlokalizowany jest (strzelam!> za mało danych!) w okolicach >nad rozrusznikiem. Mam pełny zestaw danych serwisowych na temat takich układów, ale sorry, za mało danych...
Czujnik może być na bimetalu, wyginającym się pod wpływem ciepła i zwierającym styki na końcach, które mogą uruchamiać wprost wentylator, lub przekaźnik go włączający. Styki te zazwyczaj mogą zasilać prądożerny wentylator, ale że zwykły przekaźnik to 3,50, to wiesz... Opcja druga, rezystancja zależna od ciepła, którą bada jakiś sterownik, i to dopiero...
Może być. Mi nie przychodzi niż innego niż macać wiązki. Ewentualnie jak dorwiesz kogoś z takim samym silnikiem to tam zobacz, przy czym jak byli gazownicy w instalacji to coś mogli pokleić inaczej niż fabrycznie, ale ich czujnik temperatury raczej mało interesuje. Jest też opcja że ktoś kiedyś nie założył, podczas jazdy się dyndało i się udydoliło...
Tam nic nie ma poza alternatorem czyli kontrolka ładowania do alternatora i elektrozawór pompy paliwa jeszcze możesz dorzucić czujnik temperatury i oleju Polecam traktor SAM z tym silnikiem mało pali a siły do domowego użytku ma wystarczająco lepszy 1.6 klekot niż silnik malucha który pije ile mu wlejesz w traktorku własnej roboty
Bardzo dobrym czujnikiem wilgotności jest HIH3610, zależność jest liniowa i mało zależna od temperatury. Czujnik jest odporny na zabrudzenia (nawet olejem) jest dostępny w TME. pozdrowienia T
Tylko dodam, że lepiej by było, gdybyś zamieścił screenshoty a nie zdjęcia ekranu, które są mało wyraźne. Jakich czujników temperatury użyłeś?
Na taką wodę to nawet ja bym się nie rzucił..., czujnik to działa by wyłączyć gdy temperatura wzrośnie a gdy jej nie ma to najpierw grzałka, ale naprawdę od tego nie zaczynaj nauki, mało masz chłopaków co by mogli pomóc?.
Witam, Mam regulator temperatury PID - CH702 jak na foto, typowy chińczyk, steruje on stosunkowo dużym "obiektem"-piecem, odczyt temperatury ma za pomocą czujnika PT100, temperatura w zakresie 0-250'C. Ze względu, że obiekt duży to odczyt z 1 czujnika jest trochę mało miarodajny (sprawdzałem innym miernikiem 4-kanałowym). Chciałbym wstawić 3-4 czujniki...
Za mało informacji żeby podać konkretne rozwiązanie. Jaki to jest piec ( gazowy czy na paliwo stałe ). Potrzebny producent i model. Jeżeli na paliwo stałe to nazwa, model sterownika. Raczej nie ingeruje się w obwód czujnika temperatury, bo sterowniki dla bezpieczeństwa mają kontrolę czujników temperatury i wyłapią błąd czujnika. Grzanie zasobnika realizuje...
Jeszcze w kwestii pytania o adaptację oryginalnego sterownika - tak, niestety on się adaptuje i jeśli mapa LPG jest źle wykonana zmieniają się wyjściowe mapy wtrysku benzyny, co powoduje, że samochód moze dobrze jeździć na LPG ale ma problemy na benzynie. Więc przed kalibracją gazu należy albo przejechać kilkadziesiąt km na benzynie albo zresetować...
To prawda.Za mało danych.Koledzy!Podawajcie typ silnika!!To ułatwi pomoc.Jedną z przyczyn może być zabrudzona przepustnica.Nie napisałeś jak zachowuje się silnik kiedy jest zimny.Czy podnosi obroty?Być może też czujnik temperatury wskazuje złą temperaturę i podaje złe informacje do sterownika silnika
Jest kilka opcji, na początek sciągnij czujnik temperatury silnika 2 pinowy i zapal na PB.
Z termistorem jest taki problem, że sam, od przepływającego przez niego prądu będzie się podgrzewał. Lepiej będzie jak zrobi się dzielnik rezystorów-termistorowy i wzmacniacz mocy napięcia na nim. Z tego napięcia można wtedy sterować sinikiem. Poza tym, taki termistor mając na zimno rezystancję 2k po podgrzaniu do temp. np. 40 st. osiągnie rezystancję...
Powodem jest sam wentylator. Do regulacji obrotów posiada PWM i oprócz tego czujnik temperatury. Panel steruje napięciem ( zmienia się jasność świecenia diód ) ale to za mało na ten wentylator. Zastosuj "zwykły" wentylator lub ten zostaw samemu sobie, ustawi sobie obroty w funkcji temperatury lub jeśli masz wolne gniazdo PWM na płycie głównej to dodatkowo...
Witam. 1. TRZ12-2 to nie "czujnik" a "Regulator temperatury w pomieszczeniu" 2. "Vailland18 kw " to trochę za mało jak na model kotła, 3. Logika mówi, że oczywiście można sterować "czasowo-temperaturowo" centralnym ogrzewaniem - więc zworka "na 3 i 4" dotyczy CO (nie może mieć wpływu na c.w.u.), 4. Na 71 str. instrukcji masz rysunki jak podłączyć ten...
BINGO M ma czujnik temperatury na parowniku, to albo ten czujnik jest niesprawny albo parownik jest niedogrzany bo np.płynu chłodniczego jest mało.
Gdzać sąsiednie elementy zawsze będzie, a DS ma dość dużą rozdzielczość, możliwe, żę zawyży wskazania, ale to o 1, najwyżej 2 "działki". Aż tak bardzo się nie nagrzeje, a ciepło jeszcze musi zostać przekazane od rezystora do czujnika, co przy takiej małej różnicy tremperatur jest raczej mało wydajne. Jeżeli masz zamiar mierzyć 36°C to martw się, czy...
Jakieś błędy w sterowniku ? Za mało informacji może być immo, czujnik temperatury, czujnik położenia wału itd.
Sam pomiar napięcia akumulatora kwasowego przez czujnik który nie uwzględnia temperatury otoczenia jest mało miarodajnym urządzeniem. Jakaś nowa fizyka. Akurat napięcie nie zależy od temperatury ogniwa w spoczynku. Zmienia się gęstość elektrolitu. https://obrazki.elektroda.pl/2934666700_...
Myślę, że Cu też nie jest liniowy (jeśli TWR jest wyższy, niż dla platyny, to nawet musi tak być), tylko charakterystyki temperatura -> opór są mało powtarzalne (miedź przewodowa nie jest tak dobrze oczyszczana z domieszek, jak platyna na czujniki temperatury i charakterystyki zależą od tych domieszek) i nie wyznacza się współczynników wielomianu opisującego...
wiec tak został zamontowany nowy map sensor i silniczek krokowy efekt nadal ciężko palił kilka razy i strasznie kopci tka jak by mieszanki nie przepalał i bez pedału gazu nieopdala kilka razy odpalił i juz nie załąpie wnioesk sonda lambda kopci bo za bogata mieszanka ma za mało powietrza chyba że czujnik temperatury nawalił bo ma za mało powietrza
Do przełączania czy włączania obiegu jest termostat w głowicy . Ten czujnik jest tylko do kontrolki , po odłączeniu kabla od czujnika i zetknięcie z masą powoduje zapalenie się kontrolki . Po przejechaniu kilkudziesięciu km motorek jest słabszy ,silnik i chłodnica gorące . Jak odkręcę korek od chłodnicy to ledwo syknie ,płyn wtedy jest pare cm pod korkiem...
Czy jest zamontowany czujnik temperatury zewnętrznej ? Trochę mało widać jak rozchodzą się rury od pieca gazowego.
Witam. mam problem z matizem. wczoraj gdy jechałem tym samochodem nagle zgasł i nie dało się go uruchomić. jest iskra, paliwo również jest podawane,wyczyszczono moduł optyczny, kopułka wraz z palcem w dobrym stanie. co może być przyczyna bo ręce mi już opadają.. po odczycie błędów wykryto tylko 1500 czyli czujnik temperatury z klimatyzacji..
(at)mister354 Używanie ADC w ESP8266 w celu odczytu temperatury nie jest najlepszym pomysłem. Jakość tego ADC jes kiepska i jest on mało odporny na szumy. Sugerowałbym raczej użyć czujnika temperatury z cyfrowym pomiarem.
Jeśli silnik nie był zupełnie zimny to wskazania czujnika są ok. Zresztą on jest mało istotny, ważniejszy jest czujnik temperatury płynu. Osad jest efektem spalania znacznych ilości oleju, prawdopodobnie z jakimś dodatkiem typu moto-doktor.
Prawdopodobnie uszkodzeniu uległ układ czujnika temperatury powietrza dolotowego. Prawdopodobnie nie ma wpływu na prace silnika.
Mało prawdopodobne żeby była bez czujnika. Temperaturę możesz sprawdzić w panelu CATALYSTów, speedfanem czy Riva Tunerem.
Mam taki sam problem... czy przy 1MHz czasy nie są za mało dokładne?
O ile dobrze pamiętam to w matizie po wypięciu czujnika ECM włącza wentylator niezależnie od temperatury. Ten przekaźnik sprawdzałes albo zamieniałeś z innym? Zobacz też co jest na pinach cewki przekaźnika.Powinien być stały plus i masa z ecm na załączenie. Tam gdzie masa możesz zrobić sterowanie z kabiny podając masę włącznikiem, o ile jest plus na...
Powinny pojawić się błędy w EMS lub GMS , sprawdź bo po opisie to trochę za mało by pomóc. A temperatura płynu w silniku jak się zachowuje i czujnik temperatury zewnętrznej dobrze pokazuje?
Temperatura powietrza po lewej stronie to 12°C, po prawej 21°C. Czyli ona grzeje a nie chłodzi. Czynnika po prostu mało. Dokładnie tak, a dlaczego mało, bo jest gdzieś w układzie dziura. Czy coś brakuje? Temperatura parownika wynosi 4,8°C. To oznacza, że jest chłodzony. Tak, brakuje czynnika. 4,8 stopni to powinno być na kratkach wylotowych. To oznacza...
Raczej mało prawdopodobne byś miał taką temperaturę, wtedy twój procek raczej by tego nie przeżył. Poza tym, co to za program? Dotknij ręką radiatora na którym jest procesor i zobaczysz że temperatura raczej będzie w porządku, a jedynie przekłamania w programie, czy czujniku temperatury.
Masz za mało płynu lub uszkodzony czujnik.
Ilość żywicy w praktyce zmienia jedynie bezwładność cieplną. Oczywiście przy założeniu, że czujnik pobiera na tyle mało prądu, że się nie grzeje. Ta bezwładność cieplna nie może być zbyt mała. Często celowo się ją zwiększa. Np zalewa się żywicą czujnik łącznie z baterią. Jeśli czujnik ma pracować krótko to do ochrony przez wilgocią wystarczy hermetyczne...
Tak możliwe,zajrzyj w kopułkę ,palec (w komplecie do ew. wymiany)przewód w/n cewka -kopułka często przecierany zaczepem linki gazu.Po zgaśnięciu sprawdź temperaturę cewki w/n.
A jak sprawa z czujnikiem temperatury ??? sprawdzany lub podmieniany ?? odłącz na próbę i wtedy zerknij jak się zachowa . Zerknij na palec kopułkę . A czy krokowiec wymieniony na sprawny ??
Na razie walczyłem z problemem w ten sposób, że dałem smart wtyczkę na zasilaniu i co 30 minut restartowałem lodówkę. Przez dwa tygodnie działało, ale obecnie zauważyłem, że zamrażalnik w miarę jest zamrożony, za to w chłodziarce mam zdecydowanie za wysoką temperaturę. Gdzie jest umieszczony czujnik temperatury chłodziarki? Jak jest rozdzielana moc...
Jak wyglądały stare świece ? siwe, brązowe, czarne ? Dziwny zapach spalin może być spowodowany nawet awarią czujnika temperatury ale to by się już przydało na diagnostyce sprawdzić.
1/3 wartosci ? ostatnio kupowałem na szrocie za 90zl, chociaż wiem ze kosztuja uzywane i 150 :-) Mozesz wymienić sam czujnik "halla"optyczny w aparacie albo wyczyścić moze jest poprostu zasyfiony, i przy okazji czujnik temperatury plynu (10zl) czesta bolączka.Chyba, ze ruszaleś regulacje zaplonu :p
Mało kto pamięta, że czujnikiem temperatury jest również LM334, który daje prąd zależny od temperatury - to pozwala go podłączyć dwoma przewodami bez obawy, że opór przewodów zafałszuje pomiar, natomiast wymaga dobrej izolacji przynajmniej jednego z nich.
Czujnik temperatury silnika (od wtrysku) ma opor przy 20 stopniach C 2000-3000 omow a przy 90 ma 200-300 zasilanie czujnika 5V.Rzecz mało awaryjjna.
Witam.Orientuje się ktoś,jaki powinien byc czas wtrysku przy temperaturze silnika 90 C.?? Auto Daewoo Matiz '99 silnik 0,8l. Bo trochę za dużo jest.Matiz pali 10l/100km. Map sensor sprawdzony,pracuje w zakresie.Lambda sprawdzona,pracuje w zakresie. Czujnik temperatury silnika sprawdzony,odczyt na testerze porównywany z laserowym miernikiem temperatury,brak...
może zbyt mało precyzyjnie się wyraziłem. Czujnik temperatury silnika ma nijaki odczuwalny wpływ na moc ale awaria w układzie map sensora ( czujnik temp w kolektorze ma już znaczący wpływ na moc).
https://obrazki.elektroda.pl/1760348500_... Witam. Mam już w posiadaniu kolejny czujnik temperatury DS18B20. Czujnik ten podłączyłem zgodnie ze schematem umieszczonym na zdjęciu. Do jednej dużej podpiąłem 5V, do drugiej Dane (pin cyfrowy np: 13) oraz GND, z Arduino. Dodatkowo umieściłem rezystor 4,7k ohm, w celu dokładnego odczytu...
Co to za sterownik? nie prościej odłączyć zasilanie grzałki? lub zegar sterujący? Mało danych po za tym :-(
Dla serii Bxx to za może być za mało sprawdź odczyt temperatury silnika. Spróbuj z odpiętym czujnikiem temperatury silnika odpalać.
MSF 0 2317 - jest o jeden wyłącznik za mało, za dużo, lub któryś jest uszkodzony MR 1 6777 - zużycie energii przez pompę AdBlue jest za wysokie HM 0 6033 - czujnik temperatury oleju w skrzyni rozdzielczej ma zwarcie do masy GS 0 4540 - czujnik temperatury oleju ma przerwę lub zwarcie do plusa GM 0 7044 - światełko nocne po stronie kierowcy ma przerwę...
Czujnik 2-przewodowy Mierzony multimetrem cyfrowym. Przy zrobionym wczoraj zrodle prądowym 1mA wskazania bez zmian Szerzej opisz co mierzyłeś i jak, bo w opisie jest co najmniej jeden miernik za mało.
Jeżeli miałby ktoś jakiś przykład jak obsłużyć ten czujnik w bascomie i podłączyć do uc to byłoby świetnie. Dla pt 100 możesz kupić przetwornik temp/prąd (4mą÷20mA) sygnał będziesz miał linowy, czego pt100 nie daje. Mało, aby zrobić precyzyjny pomiar polecam taki przetwornik, bo zasilanie pt, ma dość ostre wymagania.(stabilne żródło prądowe, kompensacja...
Na początek to trzeba sprawdzić czujnik temperatury, ale trochę mało informacji podałeś, jaki silnik rok
Jakie kupiłeś te zegary? Producent powinien podać jaki czujnik zastosować. Za mało danych. Z niedobranym czujnikiem, nie będą poprawnie wskazywać.
Tu nie ma co się znać. Musisz zlokalizować czujnik temperatury i do sprawdzić Problem w tym ze kabinę mogę odsunąć tylko na parę centymetrów (do kanału podpięta na miękko) stanowczo za mało żeby zlokalizować czujnik po omacku. Chciałem uniknąć rozbierania całej kabiny, dlatego pytałem czy ktoś z forumowiczów wie gdzie szukać...
czujnik temperatury matiz czujnik temperatury powietrza matiz czujnik temperatury silnika matiz
klimatyzacja przestaje avast blokuje dostęp klimatyzacja przekaźnik
generator infradźwięków ogarnicznik przepięć
Kod bezpieczeństwa Sony XAV-622 - jak odzyskać? Water Damage in Electronics: Causes and Solutions