PCM 5V, deska 12
Sprawdza się pomiędzy 1 a 3 pinem 0 stopni 5000-6500 omów ,50 stopni 725-925 omów, 90 stopni 200-285 omów.Zasilanie 5V.
przełącz go na benzynę nie popracuje 5 min i zgaś zobacz efekt sprawdż czujnik temp cieczy chłodzącej
ten czujnik obok alternatora to właśnie czujnik temp.
Sprawdziłbym jeszcze raz ustawienie rozrządu. Czujnik jest od temp. cieczy chłodzącej.
po kolei 1.Potrzebuje charakterystykę czujnika NTC "dla centralki" wkręcanego w kolektor ssący 2. Bardzo możliwe że pierwotnie były to czujniki Bosch, które później, w produkcji zostały zastąpione przez tańsze odpowiedniki (system wtrysku jednopunktowego f-m Bosch mono-jetronic) 3. Aktualnie jest zainstalowany czujnik który mniej więcej ma 0st ~5,2...
Skoro wymieniłeś czujnik i przewód to ci pozostał komputer.Rozkręć go,może jakiś zimny lut. Dodano po 47 A czujnik nowy?
Wydaje mi się że hasło o które Ci chodzi "dzielnik napięcia". W czujniku jest tylko termistor, reszta w ECU.
Czujnik od temp reduktora (cieczy chłodzącej). Podaje błędne dane do ECU i nie przełącza.
check we fiacie zapala się albo od czujnika temp cieczy chłodzącej albo od wtryskiwaczy. masz możee instalacje lpg
" 522 Czujnik temp. cieczy chłodzącej - G62 nieprawidłowy sygnał "
Podejrzany o lewe powietrze, a może czujnik temp. cieczy chłodzącej.
Z tego co pamiętam wentylator powinien włączyć się na I bieg po włączeniu klimy a sterowany jest z komputera silnika z czujnika temp cieczy chłodzącej.
O jacie.... dałem ciała.... przeczytałem to na szybko i głupotę walnąłem;/;/;/ oczywiście ze przy 90 to juz gaz powinien dawno się włączyc....... masz uszkodzony najprawdopodobniej właśnie jak kolega Dett napisał czujnik temp cieczy chłodzącej przy reduktorze gazu... Przynajmniej od tego trzeba zacząc. Pozdrawiam i przepraszam za tego chochlika:/
Może włączać się od klimy (uszkodzony czujnik pokazuje zbyt duże wartości), może uszkodzony czujnik temp cieczy chłodzącej lub wiązka, uszkodzony moduł wentylatora I biegu, powinien być w okolicach wentylatora (musi mieć chłodzenie).
To już zrozumiałem, że był zły pomysł, a wydawał mi się prosty. A po co zamiast wyświetlić na wyświetlaczu LED, to wyświetlić w polu na prędkościomierzu, aby nie mieć dodatkowego wyświetlacza i zrealizować plan. Dodałem też precyzyjniejszy czujnik temp. cieczy chłodzącej - też wyświetli na skali. Nie mam tylko ochoty dodawać czujnika ilości paliwa...
Sprawdź rezystancję czujnika temp. cieczy chłodzącej, albo podłącz komputer i zerknij w parametry bieżące, lubią się zepsuć w ten sposób, że sterownik "widzi" cały czas 70°C
1 czujnik znalazlem chyba to bedzie ten: http://www.allegro.pl/show_item.php?item... a ten czujnik powietrza???? moze ktos podpoiwe gdize to mozna kupic bo poszedlem do slepu z czesciami i oni nie maja pojecia co to jest Dodano po 3 i co nikt nic nie podpowie
np. czujnik temp. cieczy chłodzącej
Do sprawdzenia czujnik temp. cieczy chłodzącej.
Wymień czujnik temp. cieczy chłodzącej Ps. Cieszę się, że mam angielskiego VAG-a z Ross-Tech, nie muszę czytać tak idiotycznych tłumaczeń błędów
Odłącz czujnik temp. cieczy chłodzącej i spróbuj odpalić na ciepłym, zobacz jaki będzie efekt?
Witam! Czujnik temp. cieczy chłodzącej silnik powinien znajdować się w głowicy lub w obudowie termostatu - ZAWSZE tam gdzie jest najwyższa temperatura.
Tak to może być czujnik temp. cieczy chłodzącej podłącz pod komputer może coś wyjdzie jak nie diagnostyka na piechotę.
Nie ma sondy. Z czujników, to jedynie: - Czujnik temp. cieczy chłodzącej - Czuinik temp. powietrza wejściowego - Czuinik temp. paliwa (w pompie) - Czuinik położenia wału - Czujnik doładowania turbiny - Przepływomierz masowy
Witam. Mam problem i szukam rozwiązania. Jaka powinna być oporność czujnika temperatury powietrza - tego co jest obok wtrysku (chociaż zakres oporności), oraz czujnika temp. cieczy chłodzącej (tego co jest wkręcony w głowicę). Silnik 1.0, 96r, jednopunktowy wtrysk BOSCHA. Z góry dziękuję za odpowiedź. POZDRAWIAM
a moze to jest to że wymieniliśmy ten głupi czujnik temp cieczy chłodzącej ?? ale skąd się wzioł ten problem zalewania silnika ??
Witam, u mnie po wymianie tego zaworka problem dalej występuje. Silnik 1.4 16V MPI (CCGB) + LPG. Wymieniłem też: czujnik temp cieczy chłodzącej, czyściłem przepustnice, ciśnienie paliwa wg mechanika w normie, akumulator nowy (z innego powodu) ale też się ktoś "czepiał", świece nowe - NGK. Odłączany LPG bo mechanik twierdził że to może gaz dostaje się...
charakterystyki nie mam ale masz tu lokalizację tegoż czujnika i nr katalogowy http://obrazki.elektroda.net/34_11902231... Co do charakterystyki to myślę że będzie taka sama jak czujnika temp. zasysanego powietrza czy też cieczy chłodzącej w obydwu tych przypadkach termistor NTC 2,2k spełnia swoją role (ale to tylko taki mój domysł)
Masa idzie ze sterownika silnika, który uruchamia przekaźnik na podstawie temp. jaką widzi 4-pinowy czujnik temp. cieczy chłodzącej.
Do sprawdzenia czujnik temp cieczy chłodzącej 2 pinowy niebieski Nieszczelności w układzie dolotowym. Ogólnie to prosty motor i rozwiązania problemów znajdziesz na forum.
Czujnik temp cieczy chłodzącej małego obiegu. Napewno jeśli rozgrzany silnik odpala już normalnie. To samo mam w Audi 80 z ke-jetronic ale czujnika nie moge dostać
Silnik może pracować cały czas na rozruchowej dawce paliwa, przez to część nie spalonej benzyny przedostaje się do miski olejowej. Sprawdź czujnik temp. cieczy chłodzącej czy ma odpowiednie parametry.
witam .komputer wyświetla kod 13 retardera,czyli jakiś problem z czujnikami temp. cieczy chłodzącej,czy ktoś może podpowiedzieć gdzie dokładnie te czujniki się znajduja?dodam,że retarder działa normalnie tylko po osiągnięciu temperatuy ok 80 C zaczyna mrugać kontrolka retardera na desce rozdzielczej.
dlaczego nie może być 12v w o wiele młodszych typach przepływomierzy klapkowych było zasilanie 12v.Zobacz czy wtryskiwacze nie ciekną sprawdz ciśnienie paliwa,spr czujnik temp cieczy chłodzącej.
Zmierz opór na czujniku temp silnika (cieczy chłodzącej) na zimym, na rozgrzanym i w momencie gdy ma około 70 stopni wtedy gdy ciężko pali. Można lekko oszukać sterownik.
za kolor przepraszam, mogło mi sie pomylic. dobrze było by podłączyc autko pod kompa, odczytac błędy. z temp tez moze być dobry trop, moze czujnik temp cieczy chłodzącej silnika............
Sprawdź w fazie wstępnego rozgrzewania czy czasem chłodnica nie robi się ciepła. MOżliwe że i termostat. Chyba że problem w instalacji. Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry.
sprawdz czujnik temperatury powietrza zasysanego a niech ktoś powie mi gdzie znajduje się taki czujnik w silniku C14SE bo nie mam ssania a czujnik temp cieczy chłodzącej już wymieniłem na nowy i bez zmian
Sprawdzałeś czujnik temp cieczy chłodzącej, ten na 2 piny? Może podczas gaszenia silnika zostaje gaz w dolocie, a po włączeniu zapłonu pompka zalewa go dodatkowo benzyną?
A ja uzywam do tego silnika diagnoskopu firmy Multimetr,robi wszystko ,brak problemów z komunikacjá ,podglád parametrów bajka. :D ...i gdzie podłączasz ten Multimeter?? Kilka konkretów: 1. Silnik NZ czyli na wielopunktowym grupowym wtrysku Digijet NIE MA ZŁĄCZA DIAGNOSTYCZNEGO I NIE REJESTRUJE BŁĘDÓW. 2. Do okręślenia masy powietrza wykorzystuje tylko...
Witam, muszę sprawdzić czujnik temp. cieczy chłodzącej,na desce wskazuje poprawnie,ale w Lexii wskazuje wartość -40(wskźnik ok. 90),ponieważ mam z tym autem pewne problemy,być może błędna wartość odczytu jest ich przyczyną.Zanim jednak wymienię to ustrojstwo, chciałbym je pomierzyć.Może ktoś dysponuje danymi do tego auta... pozdrawiam Michał
Witam kolegów! Mam problem z nowo zakupioną (przez mojego przyjaciela) Renault Megane II z 2003 roku. Potrzebuję konkretnej informacji na temat: Jaki mają wspólny mianownik błędy stałe (nie do skasowania) - elektroniczny pedał przyśpieszenia - przepływomierz powietrza - czujnik temp. powietrza zasysanego do silnika - czujnik temp. cieczy chłodzącej...
Jak dla mnie, to skończył się silniczek w nastawniku/zasilanie do niego. Cała filozofia. Wszystko możliwe, często również te zębatki wewnątrz lubiły przysporzyć problemów, albo łapie lewe powietrze, często te zaślepiające zielone kapturki od serwa hamulca lubiły się kruszyć, ale na zimnym chodzi dobrze, tylko jak się rozgrzeje, może być jeszcze czujnik...
Witam kupiłem ostatnio Lupo 1,7 sdi problem miał tkwić w czujniku temp. cieczy chłodzącej , po kupnie czujnika samochód miał odpalać od strzała , świece wymienione , czujnik temp. nowy , a samochód pali tylko od strzała jeżeli jest ściągnięta wtyczka z czujnika !! Sprawdziłem również przewody od czujnika do komutera jest wszystko ok, czy to może być...
Wyczytałem na forum, że za ciśnienie paliwa odpowiada czujnik temp. cieczy chłodzącej. Że co? Za ciśnienie paliwa odpowiada wyłącznie element który tak nieudolnie wymieniałeś. Nie równo pracuje bo ciągnie lewe powietrze.
Witam wszystkich problem został rozwiązany znalazłem usterkę. Okazało się że jedna kostka była źle wpięta a przy okazji musiał być wymieniony czujnik temp. cieczy chłodzącej i teraz furka śmiga aż miło.Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.Temat zamykam.
Mam coś podobnego zimniejszy dzień i koniec nawet skubnięcia silnikiem tylko obroty rozrusznika Najczęstsze przyczyny takich objawów to uszkodzony czujnik temp. cieczy chłodzącej i zabrudzony bądź uszkodzony silnik krokowy, warto też sprawdzić stan przyłączenia masy aku do nadwozia oraz czy cewka w ogóle daje iskrę.
Jeśli odepniesz czujnik, to sterownik silnika dostaje informację, że temperatura cieczy chłodzącej osiągnęła wartość graniczną zakresu pomiarowego. To powoduje załączenie świec żarowych na bardzo długi okres czasu (jak na Syberii). Żeby przekonać się o prawidłowym funkcjonowaniu czujnika temp. cieczy chłodzącej należało by zmierzyć jego rezystancję...
dodam że termostat i obudowę kupiłem jakiś tydzień temu, oraz czujnik temp. cieczy chłodzącej.. myśle wymienić jeszcze ten od kompa na dwa piny.. niutat dzięki za uświadomienie.. myślałem że jak jest duże ciśnienie i odkręce korek to mu pomogę się odpowietrzyć.. :/ <debil ze mnie>
czujnik cieczy chłodzący czujnik tempo cieczy cieczy chłodzący
suzuki wtrysk paliwa rezystancja cewki elektrozawór zmywarki sprężarka lodówce
czujnik deszczu renault pilot cosmo
USB-C Headphone Jack Wiring: Identifying M+, M–, R, L Positive and Negative Connections Klimatyzacja Renault Kangoo 1.2 16V 2006 – schemat, czynniki, typowe usterki, Sanden, Denso