Spróbuj podpompowac pompa paliwo tzn przekrec stacyjke na pozycję testu kontrolek Tak by pompa paliwa podpompowała paliwo i tak kilkukrotnie jak po tym odpali bez problemu to masz nieszczelność w układzie albo zawor w pompie albo filtra nie działa
PCM 5V, deska 12
Sprawdza się pomiędzy 1 a 3 pinem 0 stopni 5000-6500 omów ,50 stopni 725-925 omów, 90 stopni 200-285 omów.Zasilanie 5V.
Ca00 stacyjka BSI to body computer BF00 skrzynka bezpiecznikow kabiny BF01 skrzynka bezpiecznikow w komorze silnika 70-- 80-- abs esp 0004 zegary bmf2 skrzynka maxi bezpiecznikow 1320 ECU 1508 przekaznij zasilania wentylatora chlodnicy na niskich obrotach 1509 przekaznij zasilania wentylatora na wysokich obrotach 1519 rezystancja 2 dwubiegowa wentylatora...
Kolego ceny czujnika nie znam ,zobacz w sklepie z częściami do Fiata.
Jeżeli to ci coś pomoże, to czujniki temp. zewnętrznej mają zbliżoną oporność z czujnikami temp. cieczy do komp. wtrysku ( po prostu można zastosować taki czujnik) Pozdrawiam.
przełącz go na benzynę nie popracuje 5 min i zgaś zobacz efekt sprawdż czujnik temp cieczy chłodzącej
Przepraszam, że nie bezpośrednio odpowiadam ale stronka przydatna wg mnie https://konedata.net/traktorit/massey-fe...
W tym samochodzie sterownik włącza świece dopiero poniżej 0°C, na próbę odłącz czujnik temp cieczy (-40° dla edc)
Sprawdził bym czujnik temp. cieczy, a najlepiej było by komputer podłączyć jakiś i zczytać błędy to by coś wiecej powiedziało, najlepiej na podmiankę znaleźć czujnik temp. i sprawdzić go ale on nie jest drogi do 50zl chyba kosztuje może mniej
co do sterownika, to ostrożnie, na to zawsze jest czas, zacznij od początku, po kolei wszystkie czujniki, najważniejsze to map, czujnik temp cieczy i tps
ten czujnik obok alternatora to właśnie czujnik temp.
Witam. I jak się skończyła ta historia ? Mam dokładnie to samo z Thalia 1.4 75KM 2002r.
Kolego mam podobny problem z touargiem 2.5 i czujnikiem wody czy moglbys mi przyblizyc gdzie znalesc ten czujnik
Ecu silnika odczytuje temperaturę z czujnika umieszczonego na silniku, Jest on umieszczony z prawej strony silnika przy pierwszym cylindrze zaraz pod głowicą, jak dobrze pamiętam. Dalej informacja o temp cieczy jest wysyłana po CANalizacji do kabiny. Czujnik temp cieczy na retarderze monitoruje temp przy samym hamulcu długotrwałego działania, pozwala...
ta ktora trzymasz idzie do czujnika temp cieczy pin 20 kompa a ta druga temperatura powietrza pin19 kompa ale jak to bywa ze schematami moga byc przeklamania jesli nie podales kodu
Źle zrobileś. Żadnej naprawy nie rozpoczyna się od regulacji. Wkręć śrubkę tak jak była, a sprawdź czujnik temp. cieczy chlodzącej (ECT), Najprawdopodobniej do komputera idzie info o wysokiej temp. silnika (dlatego po nagrzaniu pracuje prawilno).
Koło rozrządu jest jakis czujnik, z ktorego wychodzi tylko jeden przewód zielono-niebieski i nie jest on nigdzie połączony Czujnik temp. cieczy do wskaźnika, dla działania wtrysku bez znaczenia.
Dawno takiego nie robiłem, ale zdaje mi się, że tam był tylko odczyt kodów migowych (pojedyncza wsówka dyndająca gdzieś koło cewki wn) Ale przy takich objawach to trzeba sprawdzić 3 rzeczy: ciśnienie paliwa (1,1 bar), czujnik temp cieczy ( 200-300Ω na gorącym silniku) i oringi wtryskiwacza
Który silnik ?, podaj oznaczenie kodowe (np. 1Z, AFN, etc) Spróbuj ściągnąc wtyczkę z czujnika temp. cieczy i zobacz jak zapala (sterownik przyjmuje wtedy wartość zastępczą -40°) Ps. naciskanie lub nie pedału gazu nie ma żadnego znaczenia przy uruchamianiu silnika
w wersji 8v wskaźniki miały własny czujnik za blokiem silnika (jak stoisz na wprost silnika) i oddzielny czujnik temp. cieczy dla komputera (przed blokiem po prawej stronie), nie jestem pewien jak to jest u Ciebie, a wentylatory włączał termowyłącznik na chłodnicy więc działały niezależnie od wskazania na wskaźnikach,
Sprawdziłbym jeszcze raz ustawienie rozrządu. Czujnik jest od temp. cieczy chłodzącej.
Korpus monowtrysku z plastikową "czapką" dolotu powietrza, wiązka, sterownik, zbiornik paliwa wraz z pompą, czujnik temp cieczy, map sensor, sonda lambda (trzeba wspawać gwint, lub wymienić dwururkę), nie pamiętam czy jest takie samo koło foniczne w wersji gaźnikowej i wtryskowej, dorobić zaślepkę mechanicznej pompy paliwa
Wstaw nr błędu.
Witam. Sprawdź jaki opór ma czujnik w temperaturze ok. 0 st.C i wstaw taki rezystor zamiast całkowitego rozłączania czujnika (prawdopodobnie coś ok 3,3 kOhm). Jak zadziała na dołożonym rezystorze (załączy świece) to zbuduj układ przełączający czujnik na rezystor w chwili odpalania.
Sprawdz sobie kable, czujnik temp cieczy chlodzacej jest 1 szt. szczegolnie wiazke wentylatora chlodnicy. https://obrazki.elektroda.pl/6966225800_... https://obrazki.elektroda.pl/2607939500_... https://www.youtube.com/watch?v=gNQiaIia...
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
W końcu udałem się do "pedzia", ponownie rozkręciłem panel i stwierdziłem, że nie ma tam niebieskiej wtyczki 16-to pinowej jest za to czarna 18-sto pinowa, jest też 6-cio pinowa szara (chyba) i biała 4-ro pinowa. Nie ma też tam skrętki w tych trzech wtyczkach. Ręce mi opadają, a żonka mi się rozgotuje w te upały. Może kolega znalazł już schemat? Ja...
po kolei 1.Potrzebuje charakterystykę czujnika NTC "dla centralki" wkręcanego w kolektor ssący 2. Bardzo możliwe że pierwotnie były to czujniki Bosch, które później, w produkcji zostały zastąpione przez tańsze odpowiedniki (system wtrysku jednopunktowego f-m Bosch mono-jetronic) 3. Aktualnie jest zainstalowany czujnik który mniej więcej ma 0st ~5,2...
Witaj, wg mnie masz uszkodzony czujnik temperatury płynu stąd te różnice i owszem może to być powód falowania obrotów i szarpania, u mnie podobny problem wystąpił w Golfie 4, 1,6 i przyczyną był właśnie uszkodzony czujnik temperatury, płynu i na VAG-u również pokazywał cuda (na desce, nie raz było 90stopni a nie raz wskazówka nie podnosiła się wcale)....
Skoro wymieniłeś czujnik i przewód to ci pozostał komputer.Rozkręć go,może jakiś zimny lut. Dodano po 47 A czujnik nowy?
Najprościej zdjąć wtyczkę z czujnika temp. cieczy i próbować odpalić, jak zastartuje "od strzała" to za mała dawka rozruchowa
Wydaje mi się że hasło o które Ci chodzi "dzielnik napięcia". W czujniku jest tylko termistor, reszta w ECU.
Cześć. Szukam rozpiski pinów w tym sterowniku, ew. informacji który pin jest plus po zapłonie (jak nie znajdę podciągnę skąd indziej) i który pin odpowiada za sygnał czujnika temp cieczy (obojętne przed czy za czujnikiem)
Z tego co udało mi się ustalić w WDS jest to czujnik Coolant outlet temperature sensor I01023 ale dalej nie umiem sobie poradzić. Czujnik znajduje się z prawej strony na wężu do chłodnicy. Pilnie proszę o pomoc i odpowiedź na pytania powyżej. Pozdrawiam
Czujnik od temp reduktora (cieczy chłodzącej). Podaje błędne dane do ECU i nie przełącza.
Na pinie 7 przepływomierza jest wyjście sygnałowe, napięcie zmienia się w zależności od położenia klapy pomiarowej. Zastanawia mnie ta zależność pracy silnika od wody w bloku, ja bym odłączył czujnik temp cieczy i zasymulował jego działanie potencjometrem lub paroma rezystorami i obserwował zachowanie silnika. Tu masz elektrolity do wymiany, na drugiej...
Jedź na komputer. W tym roczniku da się to diagnozować po złączu diagnostycznym.
Zgodzę się z Tobą może to być ssanie, tylko teraz jakie czujniki składają się na prawidłowa prace ssania :?: Na pewno czujnik temp. cieczy/silnika. Wymieniłem na nowy niestety nie pomogło. Może ktoś podpowie jakie czujniki jeszcze należało by sprawdzić :?:
Czujnik temp cieczy do srp. Ewentualnie przepustnica , częste problemy z nią są .
Ile stopni pokazuje czujnik temp. cieczy?
Drugi czujnik temp cieczy jest pod kolektorem ssącym-jeżeli mowa o silniku 2.5 tdi.A czujnik temp. zewnętrznej ok?Odczytaj błedy z licznika.Klima jest?
sprawdź czujnik położenia wału oraz czujnik temp cieczy.
Witam. Mam problem z moim escorcikiem. Nie chce odpalić na ciepłym silniku. Gdy temp. dojdzie do połowy wskaźnika rezystancja czujnika temp. cieczy na komp. wynosi 2.8k i mogę zapomnieć odpaleniu auta. Czy to może być przyczyną? Dodam że na zimnym pali od razu. Gdzieś wyczytałem że przyczyną może być czujnik położenia wału ale są sporne sugestie na...
Może masz źle opisany błąd i chodzi o czujnik temp paliwa, jaki masz błąd po zdjęciu wtyczki z czujnika cieczy?
"sprawdz jeszcze czujnik temp cieczy rezystancje." jak to zrobić?
febi 29318 = audi 06A919501A https://allegro.pl/oferta/nowe-oryginaln...
I co w końcu było powodem niegrzania świec? Czyżby czujnik temp cieczy? Po diagnozie i postępowaniu zaleconym przez przemekm1970 ?
wejdz w kody climatronika i sprawdz temp. cieczy (odczyt z czujnika pod maska nie tego przy zegarach) i porównaj z ta przy zegarach
Witam wszystkich Forumowiczów. Mam problem z chłodnią Carrier'a, a dokładniej z modelem Mistral 900 plus. W skrzynce ze stycznikiem sterującym silnikiem 3f jest naklejka: schemat podstawowy kod 7101558....., schemat siłowy kod 710569...01 . Natomiast płyta sterująca (z przekaźnikami) jest oznaczona naklejką: Carrier F047 code: 7100767 date 96/38 ind...
czujnik tempo cieczy chłodzący czujnik tempo cieczy passat czujnik cieczy
naprawa recovery uszkodzony corsair schemat zasilacz corsair
moment dokręcania korbowodów moment dokręcania korbowodów
Arduino Uno – efekt powolnego wygaszania LED PWM, kod, podłączenie, gamma, millis Renault Megane 3 licznik wsad EEPROM 24C16 K4M848 manual – gdzie znaleźć, jak odczytać