Spróbuj podpompowac pompa paliwo tzn przekrec stacyjke na pozycję testu kontrolek Tak by pompa paliwa podpompowała paliwo i tak kilkukrotnie jak po tym odpali bez problemu to masz nieszczelność w układzie albo zawor w pompie albo filtra nie działa
PCM 5V, deska 12
Sprawdza się pomiędzy 1 a 3 pinem 0 stopni 5000-6500 omów ,50 stopni 725-925 omów, 90 stopni 200-285 omów.Zasilanie 5V.
Kolego ceny czujnika nie znam ,zobacz w sklepie z częściami do Fiata.
Przepraszam, że nie bezpośrednio odpowiadam ale stronka przydatna wg mnie https://konedata.net/traktorit/massey-fe...
Ca00 stacyjka BSI to body computer BF00 skrzynka bezpiecznikow kabiny BF01 skrzynka bezpiecznikow w komorze silnika 70-- 80-- abs esp 0004 zegary bmf2 skrzynka maxi bezpiecznikow 1320 ECU 1508 przekaznij zasilania wentylatora chlodnicy na niskich obrotach 1509 przekaznij zasilania wentylatora na wysokich obrotach 1519 rezystancja 2 dwubiegowa wentylatora...
przełącz go na benzynę nie popracuje 5 min i zgaś zobacz efekt sprawdż czujnik temp cieczy chłodzącej
Jeżeli to ci coś pomoże, to czujniki temp. zewnętrznej mają zbliżoną oporność z czujnikami temp. cieczy do komp. wtrysku ( po prostu można zastosować taki czujnik) Pozdrawiam.
Witam. I jak się skończyła ta historia ? Mam dokładnie to samo z Thalia 1.4 75KM 2002r.
Kolego mam podobny problem z touargiem 2.5 i czujnikiem wody czy moglbys mi przyblizyc gdzie znalesc ten czujnik
W tym samochodzie sterownik włącza świece dopiero poniżej 0°C, na próbę odłącz czujnik temp cieczy (-40° dla edc)
co do sterownika, to ostrożnie, na to zawsze jest czas, zacznij od początku, po kolei wszystkie czujniki, najważniejsze to map, czujnik temp cieczy i tps
Sprawdził bym czujnik temp. cieczy, a najlepiej było by komputer podłączyć jakiś i zczytać błędy to by coś wiecej powiedziało, najlepiej na podmiankę znaleźć czujnik temp. i sprawdzić go ale on nie jest drogi do 50zl chyba kosztuje może mniej
ta ktora trzymasz idzie do czujnika temp cieczy pin 20 kompa a ta druga temperatura powietrza pin19 kompa ale jak to bywa ze schematami moga byc przeklamania jesli nie podales kodu
Wstaw nr błędu.
Koło rozrządu jest jakis czujnik, z ktorego wychodzi tylko jeden przewód zielono-niebieski i nie jest on nigdzie połączony Czujnik temp. cieczy do wskaźnika, dla działania wtrysku bez znaczenia.
Źle zrobileś. Żadnej naprawy nie rozpoczyna się od regulacji. Wkręć śrubkę tak jak była, a sprawdź czujnik temp. cieczy chlodzącej (ECT), Najprawdopodobniej do komputera idzie info o wysokiej temp. silnika (dlatego po nagrzaniu pracuje prawilno).
Witam. Sprawdź jaki opór ma czujnik w temperaturze ok. 0 st.C i wstaw taki rezystor zamiast całkowitego rozłączania czujnika (prawdopodobnie coś ok 3,3 kOhm). Jak zadziała na dołożonym rezystorze (załączy świece) to zbuduj układ przełączający czujnik na rezystor w chwili odpalania.
Dawno takiego nie robiłem, ale zdaje mi się, że tam był tylko odczyt kodów migowych (pojedyncza wsówka dyndająca gdzieś koło cewki wn) Ale przy takich objawach to trzeba sprawdzić 3 rzeczy: ciśnienie paliwa (1,1 bar), czujnik temp cieczy ( 200-300Ω na gorącym silniku) i oringi wtryskiwacza
Który silnik ?, podaj oznaczenie kodowe (np. 1Z, AFN, etc) Spróbuj ściągnąc wtyczkę z czujnika temp. cieczy i zobacz jak zapala (sterownik przyjmuje wtedy wartość zastępczą -40°) Ps. naciskanie lub nie pedału gazu nie ma żadnego znaczenia przy uruchamianiu silnika
Korpus monowtrysku z plastikową "czapką" dolotu powietrza, wiązka, sterownik, zbiornik paliwa wraz z pompą, czujnik temp cieczy, map sensor, sonda lambda (trzeba wspawać gwint, lub wymienić dwururkę), nie pamiętam czy jest takie samo koło foniczne w wersji gaźnikowej i wtryskowej, dorobić zaślepkę mechanicznej pompy paliwa
Ecu silnika odczytuje temperaturę z czujnika umieszczonego na silniku, Jest on umieszczony z prawej strony silnika przy pierwszym cylindrze zaraz pod głowicą, jak dobrze pamiętam. Dalej informacja o temp cieczy jest wysyłana po CANalizacji do kabiny. Czujnik temp cieczy na retarderze monitoruje temp przy samym hamulcu długotrwałego działania, pozwala...
w wersji 8v wskaźniki miały własny czujnik za blokiem silnika (jak stoisz na wprost silnika) i oddzielny czujnik temp. cieczy dla komputera (przed blokiem po prawej stronie), nie jestem pewien jak to jest u Ciebie, a wentylatory włączał termowyłącznik na chłodnicy więc działały niezależnie od wskazania na wskaźnikach,
W końcu udałem się do "pedzia", ponownie rozkręciłem panel i stwierdziłem, że nie ma tam niebieskiej wtyczki 16-to pinowej jest za to czarna 18-sto pinowa, jest też 6-cio pinowa szara (chyba) i biała 4-ro pinowa. Nie ma też tam skrętki w tych trzech wtyczkach. Ręce mi opadają, a żonka mi się rozgotuje w te upały. Może kolega znalazł już schemat? Ja...
po kolei 1.Potrzebuje charakterystykę czujnika NTC "dla centralki" wkręcanego w kolektor ssący 2. Bardzo możliwe że pierwotnie były to czujniki Bosch, które później, w produkcji zostały zastąpione przez tańsze odpowiedniki (system wtrysku jednopunktowego f-m Bosch mono-jetronic) 3. Aktualnie jest zainstalowany czujnik który mniej więcej ma 0st ~5,2...
Sprawdz sobie kable, czujnik temp cieczy chlodzacej jest 1 szt. szczegolnie wiazke wentylatora chlodnicy. https://obrazki.elektroda.pl/6966225800_... https://obrazki.elektroda.pl/2607939500_... https://www.youtube.com/watch?v=gNQiaIia...
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
Witaj, wg mnie masz uszkodzony czujnik temperatury płynu stąd te różnice i owszem może to być powód falowania obrotów i szarpania, u mnie podobny problem wystąpił w Golfie 4, 1,6 i przyczyną był właśnie uszkodzony czujnik temperatury, płynu i na VAG-u również pokazywał cuda (na desce, nie raz było 90stopni a nie raz wskazówka nie podnosiła się wcale)....
Skoro wymieniłeś czujnik i przewód to ci pozostał komputer.Rozkręć go,może jakiś zimny lut. Dodano po 47 A czujnik nowy?
Najprościej zdjąć wtyczkę z czujnika temp. cieczy i próbować odpalić, jak zastartuje "od strzała" to za mała dawka rozruchowa
Wydaje mi się że hasło o które Ci chodzi "dzielnik napięcia". W czujniku jest tylko termistor, reszta w ECU.
Sprawdziłbym jeszcze raz ustawienie rozrządu. Czujnik jest od temp. cieczy chłodzącej.
Z tego co udało mi się ustalić w WDS jest to czujnik Coolant outlet temperature sensor I01023 ale dalej nie umiem sobie poradzić. Czujnik znajduje się z prawej strony na wężu do chłodnicy. Pilnie proszę o pomoc i odpowiedź na pytania powyżej. Pozdrawiam
Odpowiem sam sobie. Plus po zapłonie znalazłem na grubym biało czerwonym kablu z przekaźników na nadkolu. Przewód czujnika jest to cieniutki brązowy z fioletowym paskiem patrząc od lewej (tak jak czytamy) jest to 3 w górnym rzędzie.
Jedź na komputer. W tym roczniku da się to diagnozować po złączu diagnostycznym.
Na pinie 7 przepływomierza jest wyjście sygnałowe, napięcie zmienia się w zależności od położenia klapy pomiarowej. Zastanawia mnie ta zależność pracy silnika od wody w bloku, ja bym odłączył czujnik temp cieczy i zasymulował jego działanie potencjometrem lub paroma rezystorami i obserwował zachowanie silnika. Tu masz elektrolity do wymiany, na drugiej...
Zgodzę się z Tobą może to być ssanie, tylko teraz jakie czujniki składają się na prawidłowa prace ssania :?: Na pewno czujnik temp. cieczy/silnika. Wymieniłem na nowy niestety nie pomogło. Może ktoś podpowie jakie czujniki jeszcze należało by sprawdzić :?:
Witam ponownie. Po wielkich poszukiwaniach przyczyny doszedłem do tego że główną przyczyną był słaby dopływ powietrza. Poprzedni właściciel założył zastawkę na dopływie powietrza. Niestety klapka z zastawki odpadła i zatkała dopływ powietrza. Na rozgrzanym siniku ciężko było m oddychać. Zamykam temat.
Czujnik temp cieczy do srp. Ewentualnie przepustnica , częste problemy z nią są .
Ile stopni pokazuje czujnik temp. cieczy?
sprawdź czujnik położenia wału oraz czujnik temp cieczy.
Drugi czujnik temp cieczy jest pod kolektorem ssącym-jeżeli mowa o silniku 2.5 tdi.A czujnik temp. zewnętrznej ok?Odczytaj błedy z licznika.Klima jest?
"sprawdz jeszcze czujnik temp cieczy rezystancje." jak to zrobić?
febi 29318 = audi 06A919501A https://allegro.pl/oferta/nowe-oryginaln...
ten czujnik obok alternatora to właśnie czujnik temp.
I co w końcu było powodem niegrzania świec? Czyżby czujnik temp cieczy? Po diagnozie i postępowaniu zaleconym przez przemekm1970 ?
Czujnik od temp reduktora (cieczy chłodzącej). Podaje błędne dane do ECU i nie przełącza.
check we fiacie zapala się albo od czujnika temp cieczy chłodzącej albo od wtryskiwaczy. masz możee instalacje lpg
Zapomniałem dodać że to silnik AVF na pompowtryskach. Dodano po 17 Czujnik temp silnika. G62? Czujnik temp cieczy? Innego czujnika oprócz temp zew i temp paliwa nie kojarze.
po 1. czy słychać jak załącza się sprężarka?? jeśli tak to może nie ma czynnika po 2. co ma czujnik temp. cieczy do klimy?? po 3. poszukajcie na forach - jeśli vag nic nie wykazał to zróbcie diagnostykę bezpośrednio na wyświetlaczu climatronica
" 522 Czujnik temp. cieczy chłodzącej - G62 nieprawidłowy sygnał "
A czujnik temp. cieczy chlodzacej zalacza wentylator?
Podejrzany o lewe powietrze, a może czujnik temp. cieczy chłodzącej.
To czujniki temp. cieczy chlodzacej.
nie wiem jeszcze, jak pompa jest sterowana Pompa jest sterowana z jednostki centralnej! Gdy ciecz jest zimna, wydajność pompy jest niska, po to aby szybko się ogrzała. Wydajność sterowana jest sygnałem z czujnika temp. cieczy. Po zakończeniu pracy silnika, jeśli potrzeba, pompa jeszcze przez chwilę pracuje. Dodano po 18 dwa cienkie przewody Na podstawie...
W aucie beda dwa osobne czujniki, jeden temp cieczy, drugi wylacznik wentylatora ( w chlodnicy). Jesli termostat jest ok to ciecz krazy w calym ukladzie, mimo ze czujnik temp cieczy bylby zepsuty to i tak drugi czujnik wlaczy wentylator. Sprawdz czujnik w chlodnicy i sam wentylator czy chodzi.
Witam!! Nie wiem, jak tego szukać, jak nazwać. Potrzebuję czujnika temp cieczy, który domyślnie bedzie zwarty, a powyżej około 40-50 stopni będzie otwierał obwód. Chce zrobić podgrzewacz płynu do nagrzewnicy w samchodzie technicznym na włącznik, a żeby nie grzało, jak kiedyś uda mu się dogrzać (wóz wypadowy komunikacji miejskiej, do naprawy autobusów,...
To już zrozumiałem, że był zły pomysł, a wydawał mi się prosty. A po co zamiast wyświetlić na wyświetlaczu LED, to wyświetlić w polu na prędkościomierzu, aby nie mieć dodatkowego wyświetlacza i zrealizować plan. Dodałem też precyzyjniejszy czujnik temp. cieczy chłodzącej - też wyświetli na skali. Nie mam tylko ochoty dodawać czujnika ilości paliwa...
Z tego co pamiętam wentylator powinien włączyć się na I bieg po włączeniu klimy a sterowany jest z komputera silnika z czujnika temp cieczy chłodzącej.
Czujnik temp. cieczy został podmieniony na nowy - nic się nie zmieniło Pokazuje dobrą temperaturę?
Dzięki za podpowiedź ale tak jak myślałem że bez podłączenia diagnostyki się nie obejdzie czyli tak jak dla mnie to najblizej Wroclaw(70 km). Chyba że jeszcze czujnik temp cieczy na ryzyko wymienię poniewasz kilku mechaników mi to pierwsze co podpowiadało a koszt czujnika jakieś 50 zł.
Przepraszam za zamęt-ostatnio robiłem taką regulację w A4 2.5tdi z pompą. Jak mogę zaradzić,podgrzanie czujnika temp. cieczy bardzo utrudnia rozruch.Jak to zmienić?
Witam Mam problem z czujnikiem temp cieczy. Auto nie chce odpalic, natomiast jak się odepnie i wepnie czujnik ktory znajduje sie z boku silnika to auto zapala. Czujnik był wymieniony na nowy i problem dalej występuję
O jacie.... dałem ciała.... przeczytałem to na szybko i głupotę walnąłem;/;/;/ oczywiście ze przy 90 to juz gaz powinien dawno się włączyc....... masz uszkodzony najprawdopodobniej właśnie jak kolega Dett napisał czujnik temp cieczy chłodzącej przy reduktorze gazu... Przynajmniej od tego trzeba zacząc. Pozdrawiam i przepraszam za tego chochlika:/
Sprawdź czujnik temp cieczy.
Sprawdż czujnik temp. cieczy silnika.
Sprawdź rezystancję czujnika temp. cieczy chłodzącej, albo podłącz komputer i zerknij w parametry bieżące, lubią się zepsuć w ten sposób, że sterownik "widzi" cały czas 70°C
Prawdopodobnie padł czujnik temp cieczy
najczęściej czujnik temp. cieczy
Witam wszystkich Forumowiczów. Mam problem z chłodnią Carrier'a, a dokładniej z modelem Mistral 900 plus. W skrzynce ze stycznikiem sterującym silnikiem 3f jest naklejka: schemat podstawowy kod 7101558....., schemat siłowy kod 710569...01 . Natomiast płyta sterująca (z przekaźnikami) jest oznaczona naklejką: Carrier F047 code: 7100767 date 96/38 ind...
Potrzebuje jakiegoś schamtu lub pomocy gdzie wychodzi drugi koniec przewodu od czujnika temp cieczy w peugeocie 307 1,6 hdi. Pzdr.
Soft masz oryginalny , nie modyfikowany. Więc masz zamontowany układ rozruchowy w instalacji czujnika temp cieczy. Wywal to i zrób modyfikacje pod kątem poprawy dawki rozruchowej , delikatnie , przy określonych obrotach , tak aby za szybko dwumas nie wstawał .
Może być uszkodzony czujnik temp cieczy i widzi wysoka wartość i nie grzeje swiec ani nie podnosi dawki. Podlacz pod kompa i sprawdź
Może włączać się od klimy (uszkodzony czujnik pokazuje zbyt duże wartości), może uszkodzony czujnik temp cieczy chłodzącej lub wiązka, uszkodzony moduł wentylatora I biegu, powinien być w okolicach wentylatora (musi mieć chłodzenie).
Dzięki Kolego, czy czujnik temp. cieczy jest najpoważniejszym kandydatem na sprawcę nieprwidłowości ? A może temp. w kolektorze ssącym ?
problem nastepujacy: po uruchomieniu silnika zalacza sie wentylator chlodnicy po jakis 2 min i dziala przez kilka sekund 2-5s, dzieje sie tak ciagle (gdy zimny letni czy cieply) wentylator jest dwu biegowy, zalacza sie ciagle drugi (szybki) bieg. rezystancja czujnika temp cieczy 1,1k om, co odpowiada wg auto daty ok 40st C(w momenci pomiaru). ?? gdzie...
Mierzę opor czujnika zasysanego powietrza, nie ma na nim nigdy 85st. Masz zmierzyć czujnik temp. cieczy - silnika.
czujnik temp cieczy chlodzacej moim zdaniem do wymiany
Odłącz czujnik temp cieczy i spróbuj czy dalej nie trzyma obrotów
Mozna podstawić czujnik temp. cieczy na sterownik .Ten czujnik może robić takie numery.
Myślę ,że leży czujnik temp cieczy.
Ten czujnik temperatury powietrza przy wtrysku, ma takie same parametry jak niebieski czujnik temp. cieczy.
Czujnik temp. cieczy ok Jak go sprawdziłeś?
Wygląda jak wsuwka do czujnika temp. cieczy, tego do zegarów
Czujnik temp. cieczy jest na obudowie metalowej pod plastikową osłoną. Po przewodach dojdziesz.
może nastawnik, może ktoś zakladał wiadome cudo w obrębie czujnika temp. cieczy... A może łyknie sobie trochę oleju?
Zapomniałem dodać że wszystko stało się po wyciągnięciu kostki czujnika temp. cieczy na włączonym silniku zaraz po jej wyciągnięciu silnik zgasł i już się nie uruchomił
Sprwdzić wypada czujnik temp cieczy od sterownika.
turek calkiem mozliwe ze sonda sprawdz sobie napiecie na sondzie wacha sie w granicy 200mV do 800mV co do przeplywki sproboj ja przeczyscic jesli kupiles uzywke . umnie problem z silnikiem sie rozwiazal , mialem padniety czujnik temp. cieczy wymienilem i smiga jak zloto moj mondek sprawdz tez u siebie czujnik temp cieczy
Po wypięciu czujnika temp. cieczy silnik przestaje strzelać w kolektor ? Cewka zapłonowa Oryginalna czy zamiennik? Po odpięciu czujnika wałka, silnik będzie pracował, komputer korzysta z czujnika wału.
Sory nie bylo tematu :D Pomylilo mi sie Czujnik Temp. cieczy mozesz miec uszkodzony
Jezeli nie pali sie diagnostyka, kodow nie masz co sprawdzac .Podstaw czujnik temp. cieczy (dwu przewodowy na sterownik).
Może dostawac za dużo paliwa ,sprawdź czujnik temp. cieczy.
np. czujnik temp. cieczy chłodzącej
proszę o pomoc mam te same objawy i nie mam pojęcia ani nikt u kogo byłem co to jest... wymienione: czujnik temp. cieczy.+termostat, czujnik położenia wału korbowego, przepustnica. samochód dokładnie ten sam skoda fabia 1.2 azq 12v
Eeeeeee tam ... w '99 to raczej nastawnik przepustnicy (6pinowy) ale to raczej nie jego wina, bo autor pisał by tu też o innych objawach. 1. Czujnik temp. cieczy (zielony) 2. Zamienione miejscami wtyczki czujników temp cieczy (zielona z niebieską) 3. Nieprawidłowo podłączone podciśnienia 4. Żle osadzony kolektor ssący I wiele innych rzeczy które należało...
Do sprawdzenia czujnik temp. cieczy chłodzącej.
w kolejności moze coś pomoże: odepnij wtyczke 2v NR od alternatora i sprawdz czy błedy wrócą sprawdz czujnik temp cieczy silnika czy nie leje do wiązki zdubluj wiązke przepustnicy wymien sterownik
Panowie a czujnik temp cieczy który daje sygnał do sterowania dawką paliwa i kątem wstysku? Może on jest przyczyna... A tak wgl to wiecie może gdzie on się w tym silniku znajduje? Bo nie potrafie go zlokalizować...
Utrzymujesz 2500 rpm z odpiętą wtyczką z czujnika temp cieczy i ustawiasz lampą na znak na kole zamachowym, jak zapniesz wtyczkę, to kwz powinien się zmienić o ok 20°
czujnik tempo cieczy chłodzący czujnik tempo cieczy passat czujnik cieczy
instrukcja obsługi zegara pompa paliwa peugeot cewka pompa
Gofrownica MPM nie grzeje - diagnoza i naprawa Błąd P11AC w Citroenie Jumpy - przyczyny i rozwiązania