Nie warto pchać się w staroć, edc15 na dwie wtyczki ten nowszy, pedał gazu, jakiś włacznik do "zapłonu" guzik do rozrusznika. Podłączy pompę, potencjometr gazu, czujnik temp i czujnik położenia wału.
Korpus monowtrysku z plastikową "czapką" dolotu powietrza, wiązka, sterownik, zbiornik paliwa wraz z pompą, czujnik temp cieczy, map sensor, sonda lambda (trzeba wspawać gwint, lub wymienić dwururkę), nie pamiętam czy jest takie samo koło foniczne w wersji gaźnikowej i wtryskowej, dorobić zaślepkę mechanicznej pompy paliwa
dzieki za szybka reakcje! obroty skacza na postoju, jak i podczas jazdy, ale tylko jak jest zimny silnik. musze jeszcze dodac, ze jak jest zimny to przy wcisnietym sprzegle i wcisnietym pedale gazu obroty wchodza i spadaja, a jak jest cieply wciskam sprzeglo i gaz do podlogi i nic nie reaguje. tzn obroty stoja przy 600 rpm. pozdrawiam Dodano po 2 nr...
Czujnik temp. paliwa jest wkręcony od góry w pompę wtryskową (ten bliżej koła pasowego). Czujnik temp. chłodziwa jest w okolicach termostatu (nad połączeniem silnika i skrzyni biegów). Oba czujniki mają wspólną masę na kablu czerwono-białym.
Ale czujnik masz w pompie wtryskowej również. I właśnie on jest odpowiedzialny za wałek rozrządu. Podstaw drugą pompę wtryskową i sprawdź. Jaki czujnik oprócz zaworu kąta,nastawnika,temp,i samego zaworka? Jestem ciekawy. Dalej stawiam na złą regulację,już nie jeden poległ na tym.
Witam Mam MFa 6455 z motorem 1104C-44T. Współpracuje z pompą DELPHI DP210. Pompa ta posiada cewkę która zmienia kąt wtrysku. Z opisów jakie znalazłem w sieci wynika że ma to pomóc przy niskiej temperaturze. Przewód cewki jest podłączony do czujnika temperatury wykręconego na wysokości głowicy. Drugi przewód czujnika jest zasilający 12V. Pytanie brzmi...
Posiada nr BOSCH 2 464 509 015 http://obrazki.elektroda.pl/5924569000_1...
witam, auto jak w temacie. Z góry na pompie wody jest czujnik na 1-pin na okrągły konektor, pytanie brzmi: za co odpowiedzialny jest ten czujnik? Przy okazji jeszcze jedno pytanie dotyczęce tego auta czy do pompki od spryskiwacza i silnika tylnej wycieraczki są oddzielne bezpieczniki? zapomniałem dodać 1,6 16V (B6)
Witam. Laguna ciezko zapala ,Byłem u mechanika wymienił czujnik temp. paliwa ,czujnik płynu cłodzacego , czyjnik położenia wału , regeneracja pompy wtryskowej skasował kase i dalej nic. Prosze o pomoc
UP. gdyby ktoś miał problem z kiepskim paleniem na ciepło w 1,9 tdi lub 2.5 tdi na normalnej pompie wtryskowej vp37: Trzeba zweryfikować czujnik temp Paliwa - znajdujący sie w nastawniku pompy wtryskowej - sprawdza sie to programem VAG-com/VCDS - grupa 007 , 1 kolumna - czujnik na zimnym silniku (np nieodpalanym po nocy) powinien mieć podobną temp jak...
Brak jakichkolwiek błędów, wskazania wszystkich czujników temp. przepływka, ok. Sprawny czujnik hamulca i sprzęgła. Wyczyszczony nastawnik w pompie wtryskowej (bosch vp 37). Abs również działa tak jak powinien.
Witam, mam problem z man 8.185 z 2002r z edc. Poleciał dym z pod kierownicy, auto zaczęło ciężko odpalać (wcześniej na dotyk). Kręci do 2000 obr/min i dalej nic, nierówno chodzi. Na komputerze wyskoczyły dwa błędy odnośnie pompy wtryskowej oraz jeden od czujnika temp. W warsztacie chcą wysłać pompę do regeneracji (koszt 4800). Miał ktoś podobny problem?...
Witam. Odgrzeję ten temat ponieważ mam podobny problem z sinikiem aey w cordobie. Dwa tygodnie po czyszczeniu nastawnika wskoczył błąd 1268 3500 i nie można go skasować. Jeżeli uda się wykasować to po rozgrzaniu silnika do około 80 st. wskakuje ponownie. Czy przyczyną może być czujnik temp. paliwa w pompie wtryskowej? Próbowałem ustawiać różne parametry...
1. Czy świece żarowe faktycznie w obecnej temp. nie mają prawa grzać? 2. Czy pompa rotacyjna w tym modelu jest zasilana pompą zasilającą (gdzie jest)? 3. Czy mogę podpiąć zasilanie do pompy omijając filtr bezpośrednio z kanistra? 4. Czy czujnik temp. mam do wymiany skoro pokazuje różne temp? 5. Co może mu dolegać i jak eliminować przyczyny mając do...
Dzięki , Jakiś miesiąc temu byłem u mechanika i podłączył go pod komputer wykazało , że padnięty jest czujnik temp. paliwa i wspominał coś o ustawieniu pompy wtryskowej ale mówił , że to raczej nie to i , że wystarczy wymienić ten czujnik.
Byłem na podłączeniu do komputera. Wyszedł tylko jeden błąd A parametrów dynamicznych w gr 3, 8 i 11 to już nikt nie sprawdził.... Nie sztuką kupić sobie vag-a, sztuką jest go używać A czujnik temp paliwa jest w pompie wtryskowej, ale nie jest to jego wina
Zależy jaki to mróz. Te układy uruchamiają się przy około 3 stopniach na plusie, ale to zależy od typu. Zapalenie kontrolki na ok 3 sek i zgaśnięcie świadczy o prawidłowej samo diagnozie układu, czyli układ nie znalazł przerw. Były dwa rodzaje sterowników świecy płomieniowej w tych modelach, jeden mechaniczno-elektryczny i drugi typowo elektroniczny....
Moderatorzy, wywalajcie takie tematy. Przecież to totalna dziadównia. Raz-naprawa nie polega na kasowaniu błędów, dwa-przecież w testerze ma listę danych zmierzonych i od razu powinien tam zaglądnąć. Wnioski są dwa-lamer, i kopa w d**ę takiemu, albo fejsiarz bawiący się jakimś Techem na PC ( i dodatkowo lamer). Też kopa. A czujnik temp. paliwa znajduje...
W tym LT nie ma sterownika pompy wtryskowej, jest sterownik silnika. Czujnik temp. paliwa nie ma wpływu na takie objawy.
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
Tamte wcale się nie nagrzewały, zimne były a dwie pozostałe prawie do końca elektrody tak jak powinny to raczej tu winy nie było bo po wymianie było to samo. Słyszałem coś ze jakaś zależność jest w tych silnikach między czujnikami temp. a dawką początkową pompy wtryskowej? tylko że jakby któryś szwankował to w błędach by wyskoczyło. Chyba że nie zczytuje...
ja bym się z czyszczeniem wstrzymał jeszcze, innych błędów nie wskazuje ? jeżeli mnie pamięć nie myli n146 to czujnik temp paliwa, który znajduje się w pompie wtryskowej. Ps pomiary wykonane mają być na uruchomionym silniku inaczej wskazania mogą być błędne.
Witajcie forumowicze :) Problem być może prosty lecz absurdalnie trudny do zdiagnozowania a mianowicie: B5 kombi - Silnik AFN 110 km 97r Gaśnie z szarpnięciem podczas jazdy m.in 120km/h , piąty bieg po kilku sekundach jazdy z siłą rozpędu silnik sam się uruchamia i jedzie dalej. Podczas przyśpieszenia z dwójki na trójkę taka sama sytuacja , silnik...
Na przewodzie do serwa sprawdż czy nie ma dziury/ułamany króciec,przewód do EGR,podstawa zespołu wtryskowego,czujnik temp. cieczy,masy obok akumulatora,przekażnik pompy paliwa.
Witam Każdy przypadek jest indywidualny i trudno zdiagnozować na odległość, a Ty na dodatek nie podajesz roku prod. auta. Rozumiem, że to model produkowany od 2001-2005, natomiast Twój to 2003r 1.9di. W tym modelu pompa w baku (pompa niskiego cisnienia) jest złączana tylko po załączeniu zapłonu i to na kilka sekund dalej sama pompa CR(pompa wysokiego...
Jak już pisałem, rozrusznik był regenerowany i napewno jest sprawny. Świece sprawdze. Posiom płynu w zbiorniczku wyrównawczym jest dobry i nawet jak zewrę samą wtyczkę kablem mimo tego miga, więc jest to raczej wina niepodłączonego tego czujnika przy pasku od pompy wtryskowej.
To by było logiczne. A co myslisz o czujniku temp? Czemu jego odpiecie pomogło???
Pompa wtryskowa, wtryski, czujniki temp., świece żarowe i ciśnienie sprężania - to na początek. A co do kupna to nie wiem, każdy ma swoje ulubione autko. Weż jakiegoś mechanika i możesz jego się poradzić na miejscu. Jak możemy Ci pomóc przez internet, kiedy autka nie widzimy? Czynników wpływających na zakup auta jest bardzo wiele, nie tylko usterka...
co jest odpowiedzalne przy rozruchu za podniesienie obrotów w chwili odpalenia. odpowiedni sygnał z ECU do nastawnika pompy wtryskowej, w którym zawarta jest wielkość dawki rozruchowej ustalana na podstawie odczytów temp. paliwa itp. itd. z czujników umieszczonych w pompie wtryskowej, elektrozaworu N109 itd. aby stwierdzić co jest przyczyną niedomagania...
Przodem do silnika to po prawej stronie pompy wtryskowej tylko niżej. Albo uszkodzony albo przerwa w przewodach.
Czy ktoś z was przerabiał grzanie świec w samochodzie z pompą wtryskowa EPIC np. 1.9d? Chodzi o to, że została przełożona pompa z Epica na Lucasa co skutkuje tym, iż gdy wł. Zaplon świecą się świece żarowe normalnie i gasna a po pewnej chwili po uruchomieniu znów się zapalają ktoś coś???
Witam. vw transporter 2.5 tdi ACV 1999 Problem polega na tym ze na rozgrzanym silniku auto odpala z białym dymem i obroty przez pierwsze 2 sekundy podchodzą do 1400 i opadają do normalnych obrotów. Wygląda to tak jak by padł czujnik temp. cieczy i auto pali jak przy -40. Za każdym razem pali na dotyk ciepły czy zimny pali tak samo żadnych innych problemow...
Mam ten sam problem Na zimnym nie pali. Zaczną się to już od ok7 stopni. Przy np 10 stopniach pali na strzała. Po odpaleniu i przejechaniu 10m gaszę i odpala na strzała. Ale pierwszy rozruch prY niższych temperaturach to udręka. Z zastosowaniem startera lub płakać pali na strzała nawet przy niskiej temp. Błędy jakie pokazuje p0380 (obwód swiec zarowych)...
zmieniłem na nowy. już się dowiedziałem że to wina pompy wtryskowej bosch. pompy bosch stosowane w dieslach (vw , bmw tds itp.) miały ten sam problem jedyny ratunek doraźnie oszukanie czujnik temp. zmiany dawki rozruchowej w sofcie w sterownika silnika. ale dzieki za czujność
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Problem u mnie w magnumie jest oczywiście z odpalaniem i falowaniem na niskich obrotach. Najlepsze jest to, że większość mechaników u których auto stało stwierdziło, że to na pewno nie pompa. ( Auto nie kopci i idzie jak burza) trudno jest mi stwierdzić kiedy tak naprawdę obroty zaczęły falować. Zakupiliśmy je i wszystko...
Ok więc od początku. Czy w tym silniku jest dodatkowa pompka wstępna, która jest umieszczona poza właściwą pompą wtryskową jak np. w 1.9 PD VW, czy występuje tylko pompa wtryskowa właściwa (ta napędzana rozrządem gdyby ktoś nie wiedział)? Czy czujnik temp. w tym silniku odpowiada za rozruch, zmianę kąta wtrysku, dawkę startową, przy różnych temp. jak...
Witam. podlaczam sie do tematu. tez mi ciezko odpala cieply i jak odepne czujnik temp to pali od strzala. moze miec z tym zle ustawiony kat wtrysku? dodam ze na kompie wyskakiwal mi jakis blad, nr nie pamietam ale bylo czujnik temp paliwa-blad sporadycznyt
Zgoda ale to nie jest wtrysk do cylindra jak napisałeś wcześniej. Kolektor dolotowy przejmuje rolę rozdzielacza mieszanki palnej do poszczególnych cylindrów. Teraz rozumiem co zamierzasz. Czy aby napewno ? Układ sterujący pracą wtryskiwacza gazowego jako dodatkowe paliwo w silniku Diesla. (jeden wtryskiwacz na 4 cylindry) To w końcu diesel czy benzyna?...
To wskazuje na to że silnik dostaje zbyt mało paliwa.Po zdjęciu wtyczki czujnika temp. sterownik "widzi" niską temperature i zwiększa dawkę wtryskiwanego paliwa. Przyczyna może leżeć w pompie paliwa (zbyt male ciśnienie, powinno być 3+/-0,2 bara), filtr paliwa -zapchany lub w układzie wtryskowym - inne czujniki z których jest ustalany czas trwania wtrysku...
z tego co piszesz problem lezy po stronie pompy wtryskowej... zdejmij wtyczke z czujnika temperatury w momencie jak masz problem z rozruchem silnika i sprawdz czy pomoze,jesli bedzie palil bez problemu przesle ci na priv info co z tym zrobic...
To witam w klubie. Mam ten sam problem. Jak się wciśnie pedał gwałtownie silnik gaśnie, odcina wtrysk paliwa, zapala się ikonka - układ sterowania wtryskiem. Wyłączam stacyjkę na ok. 5 sek. włączam i silnik znów odpala (bez rozrusznika - na biegu). Na zimnym silniku przyspiesza normalnie. Jak tylko osiągnie 3 kreski na wyświetlaczu temp. płynu chłodzącego...
W TDI świece żarowe grzeją już od 5*C w dół, pisior1987 masz rację, że po odpięciu czujnika temp. sterownik silnika podaje napięcie na świece bez względu na temperaturę silnika i otoczenia ale jeśli temperatura otoczenia nie spada poniżej 5*C to świece nie są grzane. Czy po odpięciu czujnika temp. silnik odpala bez problemu - bo tego nie napisaleś,...
Na komputerze wartość temp. paliwa to ~17-18 stopni dla dnia dzisiejszego, jak jadę to wzrasta, zobacz na fotkach. Wzrost jest stopniowy, wykres jest płynny, nie szarpie pomiar. Jak dla mnie jest ok :( Poza tym jak wepnę czujnik temp. to błąd jaki wywala auto po wyłączeniu awaryjnym to tylko błąd ciśnienia paliwa, a nie błąd związany z temperaturą....
Witam, mam problem z odpaleniem silnika w Mercedesie E220CDI rok. prod 2008. Samochód odpala jedynie przy użyciu środka samostart/plak. Po odpaleniu silnik pracuje bdb. Silnik po generalnym remoncie (100% sprawny). Wtryski sprawdzone, sprawne. Układ wtryskowy odpowietrzony. Ciśnienie na szynie wtryskowej 220-230 (po wył. silnika ciśnienie spada do 50-70)....
Autko po prostu ciężko pali na ciepłym silniku i mam zamiar zacząć od czujnika temp. Lecz martwi mnie to że jak wymieniłem znajomemu filtr paliwa to był aż czarny ,lecz to w niczym nie pomogło . Dalej bardzo ciężko pali gdy ma 90st. Wymieniony został czujnik temp. głowicy + filtry (BOCH) i olej czyli OT-2 ;) Możliwe że po bardzo długim czasie bez wymiany...
Czujnik, o którym wcześniej pisaliśmy to czujnik temperatury płynu chłodzącego (podwójny) siedzący w króćcu wychodzącym z głowicy a inny czujnik mający wpływ na prawidłową pracę silnika to czujnik temperatury paliwa siedzący w nastawniku pompy wtryskowej pod jego pokrywką i do Twojego silnika ma on nr 028 906 040 C ale tak namieszałeś w tym ostatnim...
Kolego jeśli chcesz by świece grzały dłużej to przetnij obwód czujnika temp. wody , ja tak mam ale to nie pomogło uszczelniacze wtrysków musisz wymienić, bo jeszcze troche a przy zapowietrzaniu będzie zaciągał olej do pompy co za tym idzie możesz uszkodzić pompę wtryskową. Pozdrawiam
witam posiadma golfa III 1.8 benzyna + LPG mam identyczny problme jaki jest opisany wyżej auto normalnie odpala , normalnie sie wkręca na bezynie na gazie też ale gdy przytrzymam go na obrotach to po chwili same spadają i auto gaśnie ale jak dam gaz do końca to normlanie jest odcięcie i to sie dzieje tylko na benzynie dodam też że jak silnik jest zimny...
Witam Od tygodnia nie mogę sobie poradzić z manem l2000 z silnikiem D0834 Fl03, problem polega na tym, że po rozgrzaniu silnika do ok 70-80 i więcej silnik zaczyna bardzo mocno kopci na biegu jałowym na siwo/szaro i czuć ropę w spalinach. Wystarczy wolne obroty podnieść na tempomacie o100obr i kopcenie całkowicie znika. Co było robione... Kompletna...
Dziś jak na złość się ochłodziło i pali jak nowy z salonu. Wczoraj zmieniłem też o-ring przy zaworze zwrotnym filtra, ale nic to nie dało. Jeden mechanik namawia mnie, że to pompa wtryskowa, ale nie chcę komuś płacić za wykręcanie i sprawdzanie póki nie wyklucze drobniejszych awarii. Pompa to już chyba ostateczność. Jak odłącze czujnik temp. to swiece...
kolega Bartek1515 o którym czujniku temp mówi ?? też mam problem z odpaleniem auta po długim posotoju i nie jest to wina spadku ciśnienia w ukł paliwowym (poza pompą wtryskową - jeszcze niesprawdzana), nie ma też problemu ze świecami, a komputer niewykazuje żadnych błędów. Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi a kolegę Bartek1515 proszę o sprecyzowanie...
A więc tak auto nie pali na ciepłym -czyjnik temp. sprawny Swiece żarowe w tym aucie dopiero zaczynają grzać poniżej temp 5'C. jak odpinasz czujnik temp .komputrer widzi przerwę na czyjniku i nie może ocenić rzeczywistej temperatury silnika przyjmuje wtedy temp. odczytana z czujnika temp. paliwa i załącza awaryjnie świece żarowe żeby grzały powodem...
czujnik pompa wtryskowy pompa wtryskowy czujnik obrót mercedes czujnik pompa wtryskowy
stacja lutownicza gorące powietrze reset kropelka mentor graphic
stukanie skoda włącznik elektromagnetyczny
Błąd 01314 w VW Passat 1.9 TDI - komunikacja ECU Blakadder Tuya Device Strip-Down Repository: Search Teardowns, Pinouts, Templates