Bloki pomiarowe i niech sprawdzą temp. Ja stawiam na czujnik temp.
czujnik temp. patrz rysunek
Miałem wczoraj problem z klimą w fabii. Winny był czujnik temp. zewnetrznej.
Umyj przepustnice i zrób adaptacje. Sprawdź czujnik temp.
Sprawdź w fazie wstępnego rozgrzewania czy czasem chłodnica nie robi się ciepła. MOżliwe że i termostat. Chyba że problem w instalacji. Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry.
Musisz podłączyć pod lepszy komputer i sprawdzić działanie manetki i czujników potrzebnych do działania tempomatu.
Jak na ciepłym słabo pali to wina pompy. Jedz do jakiegos dobrego zakładu co zajmuje sie tuningiem niech zmienia mapy startowe. Masz wyrobiona pompe wtryskowa i podaje za malo paliwa na rozruch. Jak chcesz aby dopalila od razu to odepnij czujnik temp.
Jeden pin do masy na czujniku drugi do zegara , czy jesteś pewien że to czujnik temp. a nie włącznik wentylatora,bo skoda stosowała czujniki jednopinowe z masą na obudowie a to na zdjęciu wygląda na włącznik a nie na termistor.
wg vin manetka # 1K0953513A / 1K0 953 513 A np https://allegro.pl/oferta/vw-seat-skoda-... lub https://www.ucando.pl/p/przelacznik-kolu... wg vin czujnik kąta skrętu # 1K0959654 / 1K0 959 654 np https://www.ucando.pl/p/czujnik-kata-skr...
to w takim razie co należy zrobić żeby był i czujnik temp i paliła od strzała
...i pewnie w tym wentylatorku tkwi problem. Ewentualnie zwały kurzu izolują czujnik skutecznie.
Jak otwarty to sprawdź okablowanie pływak-licznik.Natomiast G17 to czujnik temp powietrza uszkodzony lub też problem na kablach.
Tak samo może to być czujnik temp. silnika. Zajedź na diagnostykę komp i niech popatrzą na parametry czujnika temp. silnika. Pompa może, ale dlaczego na ciepłym silniku odpala??
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
Sprawdź opór tego czujnika z którego był ściągnięty kabel. Może być tak, że ten czujnik oszukuje. Najlepiej na zimnym silniku podpiąć vaga i zobaczyć w blokach czy wszystkie czujniki temp. pokazują takie same lub bardzo podobne wartości.
z czujnikiem temp niestety nie dałem rady A odpalanie poprawiłem mapę i pali od razu.
Witam mam passata b5 99r. 1, 9tdi. Skrzynia automat. Problem mój polega na niedziałającym tempomacie, wcześniej działał normalnie od jakiegoś czasu wogóle nie działa sprawdzałem w vagcomie w blokach pomiarowych czujniki sprawne, przełącznik także dobry, nie mam pojęcia, co jeszcze mogę samemu zrobić
wstaw w obwod czujnika temp rezystor 100 omow,pali na dotyk:)
Ten błąd nic nie ma do odpalania. Świruje czujnik temp. lub przekaznik systemowy prawdopodobnie.
Sprawdź czujnik od temp silnika śterownika świec żarowych.
Czujnik temperatury mam... na rysunku. Czyli przynajmniej wiem jak wygląda :) Wiem że były wersje do malucha i jakaś do trabanta chyba (gdzieś się mocowało tam czujnik). Niestety nie spotkałem się jeszcze z takim czujnikiem w naturze. Jako czujnik temperatury polecam czujnik temp wody ze skody z okrągłymi zegarami. Sam czujnik jest wkręcony w termostat....
Jest włączony na pozycje grzanie a lusterka są zimne myślałem że jakiś czujnik je załącza przy spadku temp.
tego raczej ciężko wykorzystać, ale można to wykręcić i w to miejsce wkręcić normalny czujnik :) polecam od Skody 105 czujnik i wskaźnik - są bardzo dokładne i ładnie opisana skala https://www.olx.pl/d/oferta/liczniki-kon...
Sterownik wentylatorów -schemat i mierzenie. Tam jest banalnie prosty układ 2 wiatraki , presostat sprzęgło klimy + czujnik temp silnika i zewnętrznej. 3 bezpieczniki.
piotrekwoj1 Chcę wyposażyć w full opcję a mam praktycznie podstawową wersję A dokładnie Halogeny Tempomat ACC Grzane fotele Radio z nawigacją tylko to co ma w schowku sterownik Zmienić z analoga na klimatronik Zapalniczka plus USB i AUX Szyby elektryczne tył Głośniki tył Lusterko fotochromatyczne z czujnikami To bym chciał zrobić
Sprawa ciężkiego odpalania to lichy akumulator lub nie w pełni sprawny rozrusznik! można to też usprawnić tańszym kosztem tak jak wyżej napisali: decybel91, arturkac Dla sprawdzenia czy przekaźnik pomorze rozepnij kostkę czujnika temp i wtedy powinien odpalić.
Ciśnienie czynnika to raz, a poza tym niska temp. otoczenia to dwa. VW mają (Skody pewnie też) czujnik temperatury zewn. Przy bardzo niskich temp. klima się niewłączy. Sprawdź w ciepłym garażu. Pozdrawiam.
Kontrolka jak gaśnie to znaczy że świece są dostatecznie gorące i można dokonac uruchomienia i właśnie o to chodzi w tym wszystkim, wiadomo, że po jej zgaśnięciu następuje faza dogrzewania silnika (nie informowana już kierowcy świeceniem tej kontrolki) ale im niższa temperatura płynu chłodzącego tym kontrolka świec żarowych dłużej świeci po przekręceniu...
Witam dzięki wszystkim za podpowiedzi, problem chyba już został rozwiązany. Po przerwie weekendowej postanowiłem po raz x odpowietrzyć układ i sprawdzić po raz kolejny co się będzie działo. No i o dziwo wentylator co prawda włącza się przy około 92-93C( ale podejrzewam, że na termo włączniku jest 88C czyli włącza się prawidłowo a czujnik temperatury...
OK skoro zawory i lukas nie maja nic do tego to co to moze byc, bo troche odbiegacie, ale i tak dzieki postaram sie sprawdzic szczelnosc kolektora i gdzies jeszcze wyczytalem ze to moze byc wina czujnika temp tylko gdzie on jest?
A myślisz, że możliwe jest, że czujnik powinien być w konkretny sposób zamontowany? Podrzucam zdjęcie instrukcji takiego samego czujnika w mazdzie. Nawet jak jest taka procedura to wątpie by to wpływało na odczyt temp. bardziej na odczyt PM.
Sprawdź zasilanie czujnika to raz,a dwa przewody .Bo np korozja kabla czy złącza może być przyczyną. A trzy jak temp widzi tester.
wiec w przypadku mojej skody wymaina tego czujnika temp. silnika nic nie pomoze? zna ktos moze jakiegos solidnego, dobrego mechanika w Łodzi i okolicach? bo juz u 6 chyba z nia bylismy i kazdy wymysla co innego!
proszę o pomoc mam te same objawy i nie mam pojęcia ani nikt u kogo byłem co to jest... wymienione: czujnik temp. cieczy.+termostat, czujnik położenia wału korbowego, przepustnica. samochód dokładnie ten sam skoda fabia 1.2 azq 12v
Witam, Chce zmodyfikować swojego VW Golf V 1.6 8V (1K1). Po numerze VIN auto modelowo 2008 rok, data pierwszej rejestracji 19.12.2007. Modyfikacja ma na celu wymianę zegarów (pełny FIS), kierownicy (na multifunkcję, możliwość sterowania z kierownicy), manetki lewej (z tempomatem bo bardzo mi się przyda), i dołożenie modułu CAN w celu sterowania radiem...
Nie jestem pewien ale tu chyba są dwa oddzielne czujniki temp. zewnętrznej - jeden dla ECU a drugi dla zegarów.
Dziwny trochę ten Twój system, mi ruszał nawet pod 6V akumulatorkiem. Możesz to obejść w ten sposób stosując przekaźnik, który w momencie włączenia lampy wstecznego biegu będzie włączał ten system lub może wystarczy podpiąć na wejście obwodu duży kondensator. Przednie czujniki na ogół podłącza się pod czujnik prędkości lub uruchamia się je osobnym włącznikiem....
Po wymianie sondy i czujnika temperatury,powinno się odłączyc akumulator na kilka minut. Aby auto nauczyło się nowej mapy zapłonu.
Czujnik temp jest odpowiedzialny za dawkę paliwa zależną od temperatury silnika.Bez niego generują się błędy.Wymień czujnik.
Zacznę tak - O2 - skrót dla Octavii 2, VCDS - jest to interfejs diagnostyczny do samochodów z grupy Volkswagen (Audi, Seat, Skoda) - więcej znajdziesz na necie. Co do komputera i tempomatu - wszystko zależy od modułu pod kierownicą. Istnieją 3 warianty: Lowline - nie obsługuje niczego - taki najprawdopodobniej masz ty Midline - obsługa manetki komputera...
Sprawdzanie zacząłbym od tego czy chłodnica równomiernie się nagrzewa. Zaobserwował kolega czy oba węże od chłodnicy są jednakowo gorące ? Wykluczyłoby to niedrożną chłodnicę. Następnie jak już wyżej pisano termostat i pompa wody. Dalej będzie można pisać jak już coś będzie wiadomo na temat stanu chłodnicy, pompy i termostatu. Aha i ten wentylator też...
Dzięki wam wszystkim za pomoc ale tak szczerze to nikt nie trafił w przyczynę. A cały problem stwarzała taka mała niby zawleczka na termostacie a mianowicie ta zawleczka była całkowicie zablokowana w tej dziurce. A dowiedziałem sie ze to może mieć winę od sąsiada który przez 11 lat miał skodę favorit i tłumaczył mi że tą zawleczkę lepiej jak usunę bo...
Masa idzie ze sterownika silnika, który uruchamia przekaźnik na podstawie temp. jaką widzi 4-pinowy czujnik temp. cieczy chłodzącej.
Odstawić czujnik sprzęgła -ok -a co z tempomatem? Dodano po 4 Myślałem o prostym układzie który za mnie by pamiętał o wciśnięciu za mnie guzika wyłącz start stop po włączeniu silnika
Skoda Fabia 1.0 110KM (2022) Silnik 1.0 TSI (turbodoładowany) - zgłaszane problemy z układem wtryskowym i turbosprężarką po 60-80 tys. km Zdarzają się usterki cewek zapłonowych oraz zaworów EGR Problemy z łańcuchem rozrządu - zgłaszane przypadki rozciągnięcia łańcucha Elektronika - występują usterki czujników, szczególnie czujników parkowania i tempomatu...
Odgrzeje kotleta ten sam problem żadnych innych pomysłów? Nowa pompa wody, korek, płyn, chłodnica, termostat czujnik temp.... przy wyższych obrotach leci ciepło a na "wolnych" chłodne....
Cześć Wszystkim, Mam podobny problem jak PawelBierna. Po nocy (lub po dłuższym postoju) Fabia 12V (bez gazu) ma problem z rozruchem. Problem występuje w okresie zimowym i jesienno zimowym. Wiosna i lato wszystko idealnie. Podczas rozruchu wypadają zapłony (stwierdzono diagnostycznie) silnik dusi się i dławi, z wydechu więcej białego dymu, po przytrzymaniu...
Wymieniles czujnik temp na zegar i ecu. Przeciez ten na chlodnicy jest wielki i nie trudo go znalesc. Daj zdjecie komorsy silnika i chlodnicy pokaze "palcem"
uwalonu czujnik temp zewnetrznej tez powoduje załaczanie wentylatorów lub patrz wyzej i sprawdz modół wentylatorów
Witam. Miga mi kontrolka świec żarowych. Włącznik na pedale hamulca ma dwa styki jeden od rozłączania tempomatu drugi od świateł stopu. STOP jako tako działa bo zapala się po wciśnięciu. Nie działa mi tempomat w tym momencie. Na pewno mam też uszkodzony włącznik na sprzęgle, ponieważ ma ułamany styk. Włącznik na sprzęgle ma tylko jeden styk od również...
Dzięki Panowie pomoc pomogła. Po sprawdzeniu wszystkich rzeczy i podłączeniu pod komputer okazało się, że przyczyną jest "Czujnik temp płynu chłodzącego" Jeszcze raz dziękuje za pomoc.] Pozdrawiam Piotr
Pacjent fabia jak w opisie z najechanymi 75k (potwierdzone). Po zgaszeniu silnika po krótkiej jeździe, nawet w zimny dzień np. jak dzisiaj (około 8°C) wentylator działa jeszcze kilka minut. Czy to normalne objawy, że samochód tak ma średnio raz w tygodniu? Zazwyczaj robi krótkie trasy po 20km, kilka razy w miesiącu trasa około 80km. Niezależnie czy...
Może troszkę zle to ująłem ale prawda i tak jest po mojej stronie, a moderator za co chciał mi ostrzeżenie wlepić? za swoją niewiedzę? http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.ph... Bzdura. Możesz nie mieć żadnego światła z tyłu i nie będziesz o tym wiedział. Miganie kontrolki przy uszkodzonym włączniku świateł "stop" jest spowodowane tylko jednym...
No ale co ja mogę sprawdzić ? Przepustnica jest przykręcana czterema śrubami na uszczelce. Nie wygląda aby uszczelka była jakaś dziurawa. Próbowałem podłączać komputer ale mam jakiś kabel KK a nie KKL a chyba ten programik czeski do Simos działa z KKL bo żaden programik nie dogadał się ze sterownikiem pomimo, że coś tam pyka w sterowniku jak próbuję...
czujnik temp. w felicji to dwa czujniki w jednej obudowie, jeden daje sygnał do wskaźnika na desce rozdzielczej, drugi podłaczony jest do komputera silnika
Przyczyn bym szukal w podgrzewaniu swiec. Sterownik dostaje sygnał z czujnika temp. silnika dalej sygnał do przekaźnika i świece. Jakie świece założyłeś?.
Wyczyścić styki czujnika temp. a jak nie pomoże to czujnik do wymiany (u mnie się skończyło na wymianie) jeżeli nie ma innych błędów jeszcze raz porządnie zrobić adaptację przepustnicy.
17850-Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji gazów spalinowych (EGR) - wysokie wejście 17441-Czujnik tlenku azotu (NOx) - sygnał zbyt mały 17440-Czujnik tlenku azotu (NOx) - sygnał zbyt wysoki 16396-Pozycja wałka rozrządu (CMP), wlot / lewo / przód, bank 1 - nadmierne opóźnienie 16537-Podgrzewany czujnik tlenu (HO2S) 1, bank 2 - powolna reakcja 16952-Przełącznik...
Kurcze mam podobny problem w passacie 1.9 tdi pd 130ps tylko mi szarpie tylko przy odejmowaniu gazu. Odpada raczej dwumas bo jest cicho, luzy w zawiezeniu i czujnik sprzegla bo jak by byl padniety to by swirowal tempomat. moze ktos ma jeszcze jakies przypuszczenia? tez szarpie mi przy odejmowaniu gazu najbardziej na 4 biegu okolo 1700 moze 1800 obrotow....
Czujniki wchodzisz w sterownik silnika engine i patrzysz jaka temp i w zegary instrument cluster i sprawdzasz przy np 60 stopniach czy sa te same. Spadek napiecia przy rozruchu.
Od groma VAG-ów po 2009 roku ma różnego rodzaju dziwnych problemów na które pomaga aktualizacja któregoś z sterowników. Np. taki śmieszny przykład - Fabia II 2009 r 1,4 16v nie działa klimatyzacja , brak błędów w 08 tylko na silniku błąd czujnika temp płynu chłodniczego sporadyczny - rozwiązanie - aktualizacja zestawu wskaźników :)\
Po wymianie termostatu i obudowy z czujnikiem termostatu - była pęknięta, jak narazie jest ok, temp. rośnie do 110 i następnie spada.
Sterownik miał informacje że sprzęgło wciśniete (wina czujnika), wymieniłem, w logach już widać zmiane 0 ->1 ale dalej bez zmian. W logach widać że czujnik hamulaca działa poprawnie. Tempomat off więc to też nie to. Zapala dobrze zimny czy ciepły. Nie kopci, obroty nie falują, chodzi równo. Jedynie to po kilkuset metrach jazdy obroty jałowe z 850 podnoszą...
przepustnica była demontowana bo ją czyściłem uszczelkę założyłem nową nastawy podstawowe wrzuciłem Motordiag Autocomsoft SIMOS Manager 1.03 Free i vag-com obroty wieszają mi się też na 1800-2000 rpm a po przegazowaniu powracają do normy czy to oznaka że trzeba się rozglądnąć za nową przepustnicą ? A czy zawyżone wolne obroty mogą być skutkiem uszkodzonego...
Czy możecie mnie naprowadzić z tym czujnikiem tempoeratury zewnętrznej ? Jeśli auto ma komputer, to wtedy czujnik podpina się bezpośrednio do zegarów. A jeśli nie ma komputera, to skąd climatronic zna temperaturę zewnętrzną ?
to wypnij wtyczke od czujnika temp. i wtedy sproboj , a spr.czy dochodzi prad do swiec
Niektóre świece nawet 8 tys nie wytrzymują, ale żeby od razu wszystkie 4 to faktycznie podejrzane, skoro wszystko masz wymienione to zacznij od diagnostyki, za skład mieszanki odpowiada sonda lambda, przepływka, czujnik temp zasysanego powietrza i czujnik temperatury cieczy no i jak kolega wyżej napisał sprawdź ciśnienie paliwa, podłącz kompa i szukaj...
Masz do poprawy mapę paliwowa. Poszukaj na necie było. Lub zrobisz sobie przełącznik do czujnika temp. Chodzi o to ze na ciepłym masz za mała dawkę rozruchowa
Jeździłem podonym zestawem czyli Fela 1.3 + AL-700. I w miarę spadku temp. otoczenia Fela zachowywała się bardzo podobnie. Próg przełączenia u mnie to było 2500 rpm. U mnie powód był prosty. Nie miałem czujnika temp reduktora, a Fela przy zapalaniu w niskich temp. miała tendencję to chwilowego przekraczania tych 2500 rpm (działało ssanie). Obroty po...
Wywala błędy typu sterownik źle zakodowany nic po za tym. Najtaniej można oszukajkę na czujnik temp płynu zrobić , następnie rozrusznik i ostatecznie mapę.
Jak masz czym sprawdź jak nie masz to podmień czujnik temp. silnika i sprawdź. Często fałszywy pomiar temp. powoduje "zalewanie" i problemy z zapalaniem.
Problem jak w temacie autko po zagrzaniu sie do temperaturu ok 90 stopni i w tym momencie silnik pracuje rowno obrotomierz leci na zero wskakuje spowrotem na obroty a przy obciazeniu auto przejezdza kilka metrów i gasnie, sprawdzony czujnik poł wału nowe swiece, cewka sprawna, czujnik temp tez dobry przepustnica wyczyszczona. prosze kolegow o pomoc
Witam. Mam problem ze wskazaniami temp. w skodzie felicji wskazuwka cały czas jest na 0. Chce wymienić czujnik, czy czujnik wymienia się sam czy z tą pokrywą plastikową.
a jakie oznaczenie silnika bo w O I były jakieś małe różnice na schemacie i na jakiej pozycji pali ci te bezp ? - czujnik poziomu oleju - sterownik wentylatorów - czujnik wysokiego ciśnienia w klimie - tempomat - włącznik dmuchawy - grzanie foteli - lusterka - taksometr :) - ster nawigacji - złącze diagnostyczne - radio w zależności od rodzaju auta...
a ciśnienie na wtrysku, wtryskach, czujnik temp cieczy Wlasnie lewe powietrze tez moze byc ale prawdopodobnie nierówno by chodzil na jalowym
Czujnik sprawdziłem. Na jednym obwodzie 183Ω na drugim 350Ω. Pomiar przy temp ok 80 st. C (niestety wg wskaźnika sterowanego na podst tego czujnika). Przy tej temp świece grzeją ok 3.5 sek. Po odłączeniu czujnika maks imped -> min temp świece grzeją ok. 8.5sek. Na zimnym silniku temp ~10-15st świece grzeją ok 5.5sek.
Sprawdziłeś ten czujnik temperatury cieczy G62? najlepiej jak byś podłączył kompa i porobił logi statyczne wszystkich czujników które są odpowiedzialne za skład mieszanki, sonda lambda czujnik temperatury cieczy G62 MAF zaniża wartości lub nie wskazuje zadanych wartości czujnik temp. zasysanego powietrza czujnik położenia przepustnicy dodaj również...
VP - wersja z pompą wtryskową VP37 PD - układ zasilania na pompowtryskiwaczach Na osłonie paska rozrządu będzie naklejka z typem technicznym silnika. Najprawdopodobniej będziesz miał pompę, jeszcze jak mówisz że widać pęcherzyki powietrza - właśnie te na pompie miały przezroczysty wąż. Problem z paleniem jak rozumiem występuje tylko na zimnym silniku...
Witam Szanownych Forumowiczów Zwracam się z gorącą prośbą o odczytanie Pinu ze wsadów eprom zamieszczonego poniżej. Może rozwinę temat: w skodzie mam padnięty ECU, więc zakupiłem używkę bez pinu.Pojechałem do fachowca w tej dziedzinie aby odczytał PIN, stwierdził "po co" odczytywać, można wyłączyć immo i tak zrobił, wlutował eprom z powrotem. Zamontowałem,...
To nie jest żaden mankament. Podejrzyj wartość temperatury z obydwu czujników tak jak podałem to we wcześniejszym poście a przy okazji jeśli faktycznie temperatura na obydwu będzie grubo ponad 90*C to należy sprawdzić czy termowłącznik wentylatora w chłodnicy załącza I bieg czy dopiero tylko II wentylatora. Poprzedni czujnik pokazywał idealnie 90*C,...
Wymień że chłopie czujnik temp. silnika ( czarny z żółtym pierścieniem), to oprócz hallotronu jedyna rzecz co się tam psuje.
Witaj. Tutaj spokojnie można by zastosować arduino. Sygnał obrotów pobrać z czujnika Halla, jako element wykonawczy dać serwomechanizm o udźwigu 1 kg spokojnie wystarczy. Wystarczy zrobić zasilanie do serwomechanizmu z 12V na 5V, Na arduino są gotowe biblioteki, można wykorzystać Bibliotekę PID. Pomysł do zrealizowania w jedno popołudnie. Koszt nie...
Przekaźnik świec żarowych czujnik temperatury płynu chłodzącego (na jego podstawie podgrzewane są świece żarowe - czy w skodzie jest to akurat temp. plynu niech ktoś sie wypowie) tak profilaktycznie - kiedy ostatnio byl zmieniany filtr paliwa? to tak z najprostszych rzeczy. Jak auto odpali problem występuje? Czy jak nie ma mrozu to auto zapala bez problemu?
W kwestii pojazdu: Skoda Octavia 1.6 BSE kombi, rok produkcji 2011 po liftowa, instalacja LPG LandiRenzo. Jestem 2 właścicielem, wcześniej auto należało to floty. Podsumowanie krótkie: - instalacja LPG - wyłączona, ponieważ jest do wymiany, auto jeździ na benzynie. - nie świeci się check, ani nie ma błędów na silniku, - po skasowaniu wyżej opisywanych...
jeśli po odłączeniu kostki od temp. wody silnik pali na zimnym normalnie to sprawdził bym w pierwszej kolejności świece. (Z tego co gdzieś wyczytał jeśli komputer stwierdzi problem z czujnikiem temp. wody ustawia dawkę paliwa i czas grzania świec jak przy bardzo wysokim mrozie)
Jeśli świece i kable są na pewno w porządku, to warto zajrzeć do czujnika położenia przepustnicy bo może ma już przerwę, w seicento miałem też tak gdy czujnik temp chłodziwa był walnięty. Jakiego koloru są elektrody w świecach, czy przypadkiem nie są zalane?
ok dzieki za info. to ustawię to na 50, bo faktycznie ostatnio doczytałem, że wtedy silnik bardziej miękko pracuje. Dodano po 9 Kolego, gdzie znajduje się czujnik ciśnienia i temp w dolocie, to jest ten na interculer czy za przeplywomierzem w strone głowicy?
Witam przez około 3 miesiące usterka w moim aucie ustała komputer nadal pokazuję bład na 1 cylindrze ( zwarcie do masy sporadyczne). Zamiana cewek i wymiana świec na niewiele się zdała. Miałem drugą skodę i wymieniłem z niej praktycznie wszystko co się dało odkręcić. Wymiana czujnika pod pedałem sprzęgła koszt na allegro około 15-20zł + przesyłka i...
Zmierz opór na czujniku temp silnika (cieczy chłodzącej) na zimym, na rozgrzanym i w momencie gdy ma około 70 stopni wtedy gdy ciężko pali. Można lekko oszukać sterownik.
Wymień czujnik temp. cieczy chłodzącej Ps. Cieszę się, że mam angielskiego VAG-a z Ross-Tech, nie muszę czytać tak idiotycznych tłumaczeń błędów
Witam, mam w Skodzie Felicji niewielki problem. Otóż słabo nagrzewa mi się płyn chłodzący w/g wskazań wskaźnika temperatury. Podejrzewałem czujnik wymieniłem na nowy-takie same wskazania. Zasłoniłem wlot powietrza tekturą trochę się podniosła temp. Mogłem sądzić, że to tylko przy niskich temperaturach zimą, ale wiosną i do tej pory bez zmian.
Witaj. Jesli silnik pracuje odpowiednio i nie masz z nim problemow , to co do kwesti spalania.. Jest to skoda norma z tym silnikiem realne z tego co pamietam 7 do 8 l. Po drugie wymien filtr paliwa , filtr powietrza,swiece. Sonda lambda dziala do przebiegu 120 tysiecy, potem tylko robi balagan, kup tylko i wylacznie oryginalna. Po takich zabiegach bedzie...
Witam wszystkich, miałbym pytanie odnośnie wiązki kabli do Skody Octavii 3 2.0 TDI DFFA. Podczas wypadku i holowania albo urwały się kostki, albo ktoś to uciął, bo przeszkadzało podczas wciągania na lawetę. Potrzebowałbym się dowiedzieć, jakie kostki do tego potrzebuję i gdzie to przyjdzie. Moim zdaniem bardzo możliwe jest to, że idzie to do wiązki...
A hamulce nie blokuja ? cisnienie powietrza w kolach?Czujnik najlepiej zaloz oryginal bo inne tansze przeklamuja temp. na desce.Co do "ssania", a bardziej podwyzszonych obrotow to w Skodach dziala dziwnie bo gdy jest mroz to odpali i chodzi na 900obr/min, a czasem jest cieplo i silnika wchodzi na 1100obr/min - gen u siebie przekopalem wsio i tak jest,...
witam mam problem ze moja Skodą Octavia, mianowicie ciężko pali na ciepłym, na zimnym natomiast już lepiej. wymieniłem czujnik temp, ustawiłem kąt wtrysku więc to co mogłem zrobić mechanicznie to zrobiłem ale problem pozostał. Zgrałem soft ze sterownika silnik ASV ster 012cl ale nie ogarniam winolsa... czy znajdzie się osoba która ogarnie mi mapy startowe?...
Sprawdź rezystancję czujnika temp. cieczy chłodzącej, albo podłącz komputer i zerknij w parametry bieżące, lubią się zepsuć w ten sposób, że sterownik "widzi" cały czas 70°C
Tak jak w tytule po zakupie Skody Fabii 1.4 MPI zauważam, że ma ona znacząco ograniczoną moc, sprzedający poinformował mnie, że do wymiany są świece niestety po wymianie w dalszym ciągu występuje ten sam problem. Dodam, że po uruchomieniu zimnego silnika dość wyraźnie dymi tak jakby miała zbyt bogatą mieszankę, po rozgrzaniu dymienie ustaje. Dodatkowo...
Może sonda, może czujnik temp. Bez minimum wiedzy i sprzętu będzie Ci ciężko, i proponuję przenieść wątek do działu "początkujący" (to chyba bardziej odpowiedni dział)
Rzeczywiście mogłem dokładniejsze dane o pojeździe podać. Chodzi mi o benzynę, po wymianie termostatu wieje zimne powietrze. Wymienię chyba czujnik, mały koszt a zawsze nowy element w aucie. Chodziło mi o ciepłe. Czy jest cały czas czy z przerwami (wtedy kiedy wskaźnik pokazuje niską temp.). Można podpiąć woltomierz i sprawdzać. Jeśli jest gorący nadmuch...
Przepustnica czysta? Przecież Ci pomógł, trzeba tylko rozumieć... Temat znany akurat nam, nie ociz? :) Wiem wiem i rozumiem, wcześniej pisałem że przepustnica nie była czyszczona, troche mam obawy przed tym czyszczeniem bo różne rzeczy ludzie piszą co do adaptacji później... Było wiele wątków w których było opisywane ze właśnie po czyszczeniu to dopiero...
skoda octavia czujnik tempo skoda fabia czujnik tempo czujnik tempo passat
oznaczenie zmywarka siemens faluje obrotomierz schemat czujnik klimatyzacja
Mrugające LED DRL w Kia Rio - przyczyny i rozwiązania Czas pracy silnika 36V 250W z baterią 36V 13Ah