nie podałeś wersji klimatronika. Jesli posiada z przodu małe krateczki to czujnik jest w sterowniku klimatronika. Jesli krateczki są obok na konsoli po stronie pasażera to tam szukaj czujnika. Niektóre wersje miały też czujnik temp. powietrza wylotowego z nawiewu przy słupku po stronie pasażera, ale chyba tylko bogatsze wersje (audi) a nie octavia.
Tak samo może to być czujnik temp. silnika. Zajedź na diagnostykę komp i niech popatrzą na parametry czujnika temp. silnika. Pompa może, ale dlaczego na ciepłym silniku odpala??
Sprawdź zasilanie czujnika to raz,a dwa przewody .Bo np korozja kabla czy złącza może być przyczyną. A trzy jak temp widzi tester.
to w takim razie co należy zrobić żeby był i czujnik temp i paliła od strzała
jak tam rozwiązałeś problem bo mam to samo i szukam przyczyny
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Kontrolka jak gaśnie to znaczy że świece są dostatecznie gorące i można dokonac uruchomienia i właśnie o to chodzi w tym wszystkim, wiadomo, że po jej zgaśnięciu następuje faza dogrzewania silnika (nie informowana już kierowcy świeceniem tej kontrolki) ale im niższa temperatura płynu chłodzącego tym kontrolka świec żarowych dłużej świeci po przekręceniu...
A myślisz, że możliwe jest, że czujnik powinien być w konkretny sposób zamontowany? Podrzucam zdjęcie instrukcji takiego samego czujnika w mazdzie. Nawet jak jest taka procedura to wątpie by to wpływało na odczyt temp. bardziej na odczyt PM.
Czujnik temp płynu koło termostatu do sprawdzenie i wiązka. Co to za elektrycy jak takich rzeczy nie potrafią ogarnąć? O co chodzi z tym lutowaniem kabli? 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Czujnik nie znajduję się koło termostatu. Obok termostatu...
Czujniki wchodzisz w sterownik silnika engine i patrzysz jaka temp i w zegary instrument cluster i sprawdzasz przy np 60 stopniach czy sa te same. Spadek napiecia przy rozruchu.
Przy prawidłowo działającym czujniku temperatury (temp. na zewnątrz powyżej +9) kontrolka świec ma się zapalić na około 1s. W twoim przypadku masz albo uszkodzony czujnik albo wiązka gdzieś nie styka. Komputer widzi niską temperaturę i zwiększa dawkę rozruchową. Po usunięciu uszkodzenia sprawdź kąt wtrysku.
Jak na ciepłym słabo pali to wina pompy. Jedz do jakiegos dobrego zakładu co zajmuje sie tuningiem niech zmienia mapy startowe. Masz wyrobiona pompe wtryskowa i podaje za malo paliwa na rozruch. Jak chcesz aby dopalila od razu to odepnij czujnik temp.
uwalonu czujnik temp zewnetrznej tez powoduje załaczanie wentylatorów lub patrz wyzej i sprawdz modół wentylatorów
Sterownik wentylatorów -schemat i mierzenie. Tam jest banalnie prosty układ 2 wiatraki , presostat sprzęgło klimy + czujnik temp silnika i zewnętrznej. 3 bezpieczniki.
Nie jestem pewien ale tu chyba są dwa oddzielne czujniki temp. zewnętrznej - jeden dla ECU a drugi dla zegarów.
Rzeczywiście mogłem dokładniejsze dane o pojeździe podać. Chodzi mi o benzynę, po wymianie termostatu wieje zimne powietrze. Wymienię chyba czujnik, mały koszt a zawsze nowy element w aucie. Chodziło mi o ciepłe. Czy jest cały czas czy z przerwami (wtedy kiedy wskaźnik pokazuje niską temp.). Można podpiąć woltomierz i sprawdzać. Jeśli jest gorący nadmuch...
Ciśnienie czynnika to raz, a poza tym niska temp. otoczenia to dwa. VW mają (Skody pewnie też) czujnik temperatury zewn. Przy bardzo niskich temp. klima się niewłączy. Sprawdź w ciepłym garażu. Pozdrawiam.
Masa idzie ze sterownika silnika, który uruchamia przekaźnik na podstawie temp. jaką widzi 4-pinowy czujnik temp. cieczy chłodzącej.
Przyczyn bym szukal w podgrzewaniu swiec. Sterownik dostaje sygnał z czujnika temp. silnika dalej sygnał do przekaźnika i świece. Jakie świece założyłeś?.
Dzięki Panowie pomoc pomogła. Po sprawdzeniu wszystkich rzeczy i podłączeniu pod komputer okazało się, że przyczyną jest "Czujnik temp płynu chłodzącego" Jeszcze raz dziękuje za pomoc.] Pozdrawiam Piotr
Niektóre świece nawet 8 tys nie wytrzymują, ale żeby od razu wszystkie 4 to faktycznie podejrzane, skoro wszystko masz wymienione to zacznij od diagnostyki, za skład mieszanki odpowiada sonda lambda, przepływka, czujnik temp zasysanego powietrza i czujnik temperatury cieczy no i jak kolega wyżej napisał sprawdź ciśnienie paliwa, podłącz kompa i szukaj...
Wywala błędy typu sterownik źle zakodowany nic po za tym. Najtaniej można oszukajkę na czujnik temp płynu zrobić , następnie rozrusznik i ostatecznie mapę.
Skoda Octavia po chwili pracy na wolnych obrotach załącza się wentylator na pierwszym biegu. Temperatura płyny nie przekracza nawet 30 stopni. W sterowniku błąd: 17699 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Large właściciel twierdzi że wszystkie czujniki już podmieniane. Ktoś ma jakieś sugestie
witam mam problem ze moja Skodą Octavia, mianowicie ciężko pali na ciepłym, na zimnym natomiast już lepiej. wymieniłem czujnik temp, ustawiłem kąt wtrysku więc to co mogłem zrobić mechanicznie to zrobiłem ale problem pozostał. Zgrałem soft ze sterownika silnik ASV ster 012cl ale nie ogarniam winolsa... czy znajdzie się osoba która ogarnie mi mapy startowe?...
Masz do poprawy mapę paliwowa. Poszukaj na necie było. Lub zrobisz sobie przełącznik do czujnika temp. Chodzi o to ze na ciepłym masz za mała dawkę rozruchowa
ok dzieki za info. to ustawię to na 50, bo faktycznie ostatnio doczytałem, że wtedy silnik bardziej miękko pracuje. Dodano po 9 Kolego, gdzie znajduje się czujnik ciśnienia i temp w dolocie, to jest ten na interculer czy za przeplywomierzem w strone głowicy?
Masz po prostu uszkodzony czujnik temperatury częsty przypadek jak podłączysz kompa to porównaj dwie temp do sterownika silnika i zestawu wskaźników nie mogą sie duzo rużnić max do 5'C
Ściągnij kostkę od czujnika temperatury tego 4-pinowego, (komputer nie będzie miał informacji o temperaturze i wtedy przyjmuje temp na minusie )wtedy sprawdzisz czy grzeją świecę, powinna się zapalić lampka grzania świec a także załączyć przekaźnik od świec, w taki sposób sprawdzisz czy przekaźnik nie jest uszkodzony :) A także sprawdzisz jak zapali...
jeśli po odłączeniu kostki od temp. wody silnik pali na zimnym normalnie to sprawdził bym w pierwszej kolejności świece. (Z tego co gdzieś wyczytał jeśli komputer stwierdzi problem z czujnikiem temp. wody ustawia dawkę paliwa i czas grzania świec jak przy bardzo wysokim mrozie)
Przekaźnik świec żarowych czujnik temperatury płynu chłodzącego (na jego podstawie podgrzewane są świece żarowe - czy w skodzie jest to akurat temp. plynu niech ktoś sie wypowie) tak profilaktycznie - kiedy ostatnio byl zmieniany filtr paliwa? to tak z najprostszych rzeczy. Jak auto odpali problem występuje? Czy jak nie ma mrozu to auto zapala bez problemu?
Od groma VAG-ów po 2009 roku ma różnego rodzaju dziwnych problemów na które pomaga aktualizacja któregoś z sterowników. Np. taki śmieszny przykład - Fabia II 2009 r 1,4 16v nie działa klimatyzacja , brak błędów w 08 tylko na silniku błąd czujnika temp płynu chłodniczego sporadyczny - rozwiązanie - aktualizacja zestawu wskaźników :)\
Witam mam passata b5 99r. 1, 9tdi. Skrzynia automat. Problem mój polega na niedziałającym tempomacie, wcześniej działał normalnie od jakiegoś czasu wogóle nie działa sprawdzałem w vagcomie w blokach pomiarowych czujniki sprawne, przełącznik także dobry, nie mam pojęcia, co jeszcze mogę samemu zrobić
dodam jeszcze jedno czy moze byc wlaniety czujnik temp a vag nic nie pokazuje? no i zauwazylem ciekawa rzecz jak niechce odpalic wskazowka temp stoi a jak chce odpalic:) to temp idzie do gory tylko ze jak odepne czujnik dalej niechce odpalic hmm moze odzalowac i kupic nowy ? tylko ze u mnie kosztuje 30F jak narazie wydalem 200F i nic :( a kasy na ecu...
Mam taki problem - nie grzeją świece żarowe, gdy odłączyłem przewody od czujnika temperatury do świec dochodzi prąd na chwilę może przez pół sekundy i przekażnik rozłącza, gdy są podłączone w ogóle prąd nie dochodzi, na vag w bloku 12 pokazuje temp. 2 ,5 C przy odłączonych przewodach przy podłączonych 37 a tem zewnętrzna wynosiła 12 C gdy schłodziłem...
Witam . Ja mam podobny problem. Wymienilem pompe i bez zmian mechanik stwierdzil ze czujnik temp kupilem nowy problem NIE zniknol narazie jezdze ze zdietym kablem .POMPA byla ustawiona na 4.8 co kolwiek to znaczy komputer nie pokazuje zadnych bledow a problem wciaz jest i nie wiem co robic . Jesli to pomoze podam kod silnika AHF475283 SKODA OCTAVIA...
VP - wersja z pompą wtryskową VP37 PD - układ zasilania na pompowtryskiwaczach Na osłonie paska rozrządu będzie naklejka z typem technicznym silnika. Najprawdopodobniej będziesz miał pompę, jeszcze jak mówisz że widać pęcherzyki powietrza - właśnie te na pompie miały przezroczysty wąż. Problem z paleniem jak rozumiem występuje tylko na zimnym silniku...
Wczoraj jeszcze zamontowaliśmy drugi czujnik na zewnątrz Silnik zimny 15 st. silnik pali podgrzewamy czujnik do 28 st nie pali dalej podgrzewamy czujnik do 50 /60/70/80/90 st ale silnik zimny około 15 st i nie pali. Natomiast gdy jest ciepły to jest jak pisałem wcześniej. Mam wrażenie że przy temp 25-35 st. jest za mała dawka rozruchowa. Na pewno nie...
Witajcie. Jestem świeżo po wymianie termostatu razem z całą obudową. Termostat wymieniany z powodu wycieku z obudowy. Škoda O1 1.6 avu i teraz mi wskaźnik na szafie wariuje. Chłodnica gorąca węże też. Nawet dochodzi do jednej kreski za 90 włączają sie wiatraki i zbija na 90. Sprawdzałem na pitstonie jaka temp to pokazuje że 114 115 i włączają sie wiatraki...
Pacjent to Skoda Octavia 2009 r 1.6 benzyna 102km silnik BSE.Auto kupione po małej kolizji więc po naprawie próbuje dojść do dlaczego ani wskaźnik poziomu paliwa ani temp.zewnętrzna źle wskazuje bo -23 stopnie jak rozłączę czujnik temp to na wyświetlaczu są same kreski a jak podłącze to minus 22-23 stopnie a jak z czujnikiem zewre kabelki to minus...
Wykrecenie korka nie pomogło... Lecz jest i na sprawa jakiś czas temu wymieniłem czujnik temp. I dzisiaj rano mowie zobaczę odepne go i co się okazało auto odpaliło wręcz idealnie. Temperatura na wskaźniku od wymiany czujnika nawet po trasie 100 km nie osiągnęła temperatury roboczej 90 stopni i jest tak że z nawiewu leci już gorące a na wskaźniku dopiero...
Witam, mam taki problem działa mi duży wentylator mały nie działa. Wymieniłem mały na nowy i to samo nie działa. Wymieniłem czujnik w chłodnicy oraz sterownik i dalej to samo. Nadmienię że duży włącza się przy temp ok 86 stopni na kilka sekund i wyłącza jak obniży się temp 1 bądź 2 stopnie przerwa kilka sekund i włącza się. Klima chłodzi czyli działa....
Odczyt parametrów instalacji Kme nevo z parownikiem tomasetto alaska, mapsensorem nevo i listwą wtryskową omvl zamontowane w skoda octavia 1 ,2.0 8v generuję przekłamanie temperatury parownika o 60-150 stopni. Problem zauważyłem ( mógł występować wcześniej) po regeneracji parownika - reduktora podczas demontażu, którego uszkodziłem czujnik temperatury...
Hm ... Czujnik temp. paliwa odłączyłem i autko odpalało bez zmian ale jak odłączyłem czujnik cieczy to niby łapie szybciej ale co z tego skoro pokazywało dobrą temperaturę a w dodatku po dłuższym postoju tak czy siak nie odpala nadal tak jak powinien. Czy może to być wina rozrusznika ? Tyle że kręci dobrze. Bardziej obstawiałbym kąt początku wtrysku....
Reszta wskazówek działa bez problemu, temp. i inne są ok, zastanawiam się tylko, czy by jeszcze raz czujnika nie wymienić, może ten jest jakiś wadliwy. Nie wiem czy podłączenie opornika ma jakiś sens, bo jak wyciągam smok na zewnątrz i ruszam pływakiem od minimum do max. zakresu to wskazania zmieniają się jak powinny. Zastanawia mnie jeszcze wtyczka...
Witam wszystkich; jestem początkujący na tym portalu, mam mały problem z czujnikami parkowania (Skoda Octavia II, XII.2005, 2.0 tdi 103 kw BKD). Otóż miesiąc temu na wyświetlaczu (od radia) w aucie gdzie jest pokazany rzut samochodu przestało mi pokazywać z jednej strony (przód prawy środek i tył prawy skrajny) odległość od przeszkody, ale ogólnie parktronic...
A realna temperatura silnika (dotykając ręką) ? Jak masz czujnik 4 pinowy, są to de facto 2 we wspólnej obudowie, wtedy można porównać temp. na wskaźniku (lub wchodzisz vcds w instruments) z tą w blokach pomiarowych sterownika silnika. Natomiast gdy masz czujnik 2 pinowy, to podaje on informację do sterownika silnika, a on z kolei do wskaźników. Temperatury...
Witajcie. Pacjent o11.6 avu + lpg. Zauważyłem od jakiegoś tygodnia że auto łapie muła. Przyspieszenie jest słabsze i przy rannym wyjezdzaniu z garażu przy dodaniu gazu opóźniona reakcja na gaz. Dzisiaj zobaczyłem te błędy. Okazało się że wąż od pompy sai był nie wciśnięty w skrzynkę filtra i wąż od przepływki do przepustnicy spadł z przepływki. Założyłem...
Witam Miałem podobny problem w Skodzie Octavia tylko, ze w silniku 1,6. Jeździłem po kilku fachowcach i nikt nie mógł nic zrobić. Na komputerach pokazywało jakby sonda lambda raz pracowała a raz nie, po podmianie sondy dalej to samo. W końcu zrezygnowałem, aż któregoś dnia znowu przybrałem i (EUREKA) okazało się, że był uszkodzony czujnik w kolektorze...
Witam, nie bardzo rozumiem, chodzi o czuj. temperatury czy stanu płyny? to już w tym temacie wyjaśnił kolega mansky Jeżeli temp. radze spr termostat, Oktavia ma czyjnik temp. przed i za terostatem czyli dzwie sztuki. ecu sprawdza zmiany różnice jakie sie pojawiają przy pracy silnika. Jeżeli termostat jest podparty, wywali błąd. byłbym Ci wdzięczny...
Ale macie problemy,sprawdz bep.F7 ten gruby 110A on zasila przekaznik świec. Zewrzyj w gniezdzie przekaznika te dwa grube piny(jeden to wyjście na świece a drugi to zasilanie właśnie przez F7) wtedy świece mają grzać jeśli nie przerwa w połączeniu lub bezp,tak jak u góry.No dobra jak grzeją to problem w sterowaniu,ster na przekaznik(cewkę)wyłazi bezpośrednio...
Dzięki za odpowiedzi. Chodzi o wiązke na cały samochód oraz silnik, autko jest odzyskane po kradzieży no i własnie brakuje mu wiązek el. Nie posiada DPFa, a przepustnica sterowana podcisnieniem. Obecnie zamontowałem wiązke z 2006r. z kombi. Sterownik silnika nie widzi czujnika doładowania oraz temp zasysanego powietrza, brakuje mu tez 2 czujnika temp...
Zacznę tak - O2 - skrót dla Octavii 2, VCDS - jest to interfejs diagnostyczny do samochodów z grupy Volkswagen (Audi, Seat, Skoda) - więcej znajdziesz na necie. Co do komputera i tempomatu - wszystko zależy od modułu pod kierownicą. Istnieją 3 warianty: Lowline - nie obsługuje niczego - taki najprawdopodobniej masz ty Midline - obsługa manetki komputera...
Witam Panowie mozecie mi powiedzieć czy czujnik temperatury zewnętrznej ten kolo lewego koła za zderzakiem co pokazuje temp zewnętrzną w liczniku odpowiada równiez za nie włączanie klimatyzacji manualnej ponizej +5 stopni bo w zimę klimy nie włączę a w lato chodzi cały czas?? ajęsli nie ten to jaki czujnik i gdzie jest?? Pozdrawiam
Myślę że w Twojej Octavi pojawia sie problem dawek rozruchowych. Temat stary jak węgiel. Tak jak przdmówca wspomnial bez czujnika zapali lepiej bo sterownik widzi temp zastępczą (-40) i odpala na największej, mozliwej dawce rozruchowej. Najlepiej udać się do kogoś to programuje sterowniki (najczęciej osoby zajmujące się "ciptjuningiem"). Znaja ten temat...
Witam Posiadam auto Octavia 1.6 benz gaz. Silnik 75kw. Ostatnio zaobserwowalem nastepujaca dolegliwosc. Po rozgrzaniu auta i typowej jezdzie w trasie temp utrzymuje sie na 90 st. Problem gdy zwolnie i dodam gazu albo ostrzej przegazuje wskazowka idzie na 110-115 i po chwili wraca. Im dluzej tym wahania dluzsze. Czesto gdy skrecam redujkuje biegi nasila...
Miganie kontrolki przy uszkodzonym włączniku świateł "stop" jest spowodowane tylko jednym czynnikiem - sprawność tego czujnika jest wymagana przy samochodach wyposażonych w tempomat. TDI nie musi być wyposażony w tempomat, wystarczy tylko aby sterownik wykrył niezgodność sygnałów pomiędzy czujnikiem F a F47 i kontrolka kole w oczy.
Możesz trochę zmniejszyć (jeśli jest takie w całym zakresie obrotów). Ok, ale czujnik, który szczytuje to ciśnienie jest chyba na listwie, bo ja przy FFL żadnego nie widziałem. Czy zmniejszenie ciśnienia przełoży się na utratę mocy/przyśpieszenie? Czy będzie oszczędniej :)? A czy czasem nie zmodyfikować zwłoki przy przejściu na gaz. Bo dla 30 stopni...
Chcialem napisac o moim przypadku w celu ulatwienia diagnozy innym. Z dnia na dzien, podczas mrozow coraz dluzej krecilem podczas odpalania. Do tego stopnia, ze rozladowywalem aku i odpalamem na kablach, krecac np 5 minut. Silnik ruszal, ale z trudem, az wcale nie odpalil nawet gdy mroz ustal. Wymienilem swiece, przewody, juz za chwile mialem wymienic...
witam. problem polega na przypadkowym wypadaniu zapłonu na wolnych obrotach. silnik sie nieraz buja i ma o około 80obr zbyt niskie obroty. bład to P0304 sporadyczny podmieniłem: -sondę -egr -przewody -swiece -cekwe sprawdziłem: -czujnik temp. -przepływke -zawór odsysania oparów -serwo -szczelnosc dolotu -prace łopat w kolektorze .-wtryski adaptacje...
W kwestii pojazdu: Skoda Octavia 1.6 BSE kombi, rok produkcji 2011 po liftowa, instalacja LPG LandiRenzo. Jestem 2 właścicielem, wcześniej auto należało to floty. Podsumowanie krótkie: - instalacja LPG - wyłączona, ponieważ jest do wymiany, auto jeździ na benzynie. - nie świeci się check, ani nie ma błędów na silniku, - po skasowaniu wyżej opisywanych...
http://obrazki.elektroda.pl/4425543000_1... Dodano po 3 Czy zużycie tej uszczelki może być spowodowane złym ustawieniem LPG ? Czy nie obędzie się bez adaptacji przepustnicy ? Czy warto jechać na komputer do mechanika w celu zlokalizowania usterki? Czy taki karton zda egzamin? Dodano po 3 Temp. zachowuje się tak jak zawsze. Sprawdzałem ostatnio...
Witam kolego czy udalo sie rozwiazac problem? W mojej skodzie mam nastepujacy problem(wydaje sie podobny do twojego). Mianowicie sprezarka wlacza sie. Prad zadany sterowania kompresorem to 0.820A przy wlaczeniu, pozniej w miare rozgrzania silnika spada do 0.500 . Prad rzeczywisty zgodny z zadanym. Wszystko dziala cisnienia wysokie do 18bar przy temp...
Witam, auto z 2002roku. Przebieg 272tys km. Dawno nie zaglądane pod maskę bo min. czujnik temp wymieniłem na nowy. Jednak do rzeczy, auto przyjechało z zaspisanym błędem przeładowania turbiny i faktycznie właściel mówił że raz mu się zdarzyło w trasie przy wyprzedazaniu. I faktycznie gruszka od zmiennej geometri była uszkodzona, a sama sztanga lekko...
dziekuje za odpowiedzi.Nie za bardzo obeznaje sie w sprzecie diagnostycznym.Nie wiem czy z jakiegos PC vaga da sie odczytac kat wtrysku.Swiece jak slyszalem,grzeja dopiero ponizej -3 stopni.Poza tym odpinalem czujnik temp,swiece grzeja wtedy dosc dlugo i auto i tak nie odpala.Tak czy inaczej wszystkie swiece sa OK(sprawdzone amperomierzem). Slyszalem...
Witam serdecznie. Octavia 1u 1.6 sr kuleje na gazie i szarpie przy stałej prędkości na Lpg. 1. Pewnego dnia z dużą wilgotnością zaczęła się "przygoda" z wypadaniem zapłonów. Nie palił na wszystkie cylindry do póki się nie zagrzał. Więc wymian świec, przewodów NGK i cewki TESLA. Kasowanie błędów i chwilę było lepiej do ponownych wilgotnych dni z tą różnicą...
a jakie oznaczenie silnika bo w O I były jakieś małe różnice na schemacie i na jakiej pozycji pali ci te bezp ? - czujnik poziomu oleju - sterownik wentylatorów - czujnik wysokiego ciśnienia w klimie - tempomat - włącznik dmuchawy - grzanie foteli - lusterka - taksometr :) - ster nawigacji - złącze diagnostyczne - radio w zależności od rodzaju auta...
Mam prośbę o radę do forumowiczów - czy ktoś z was spotkał się kiedyś z problemem nieuznanej gwarancji/rękojmi z firmy Oponeo i jak sobie z tym poradził? Oraz czy miał taki problem z oponami jak ja? Mianowicie moja sprawa wygląda w następujący sposób. W zeszłym roku po zakupie 5 letniego auta (Skoda Octavia) musiałem dokupić opony letnie ponieważ auto...
Witam wszystkich, miałbym pytanie odnośnie wiązki kabli do Skody Octavii 3 2.0 TDI DFFA. Podczas wypadku i holowania albo urwały się kostki, albo ktoś to uciął, bo przeszkadzało podczas wciągania na lawetę. Potrzebowałbym się dowiedzieć, jakie kostki do tego potrzebuję i gdzie to przyjdzie. Moim zdaniem bardzo możliwe jest to, że idzie to do wiązki...
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
TEMPERATURA w kompie pokładowym właśnie mi nie działa tzn. nie mam jej w ogóle i chciałbym, ją jakoś aktywować żeby komp ja wyświetlał - tak jak było na tych filmikach - a te filmiki, do których linki przesłałem to były wszystkie obce znalezione w necie i miały cyferblaty identyczne jak ma mój licznik. A gdzie znajdują się te czujniki temperatury dla...
17850-Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji gazów spalinowych (EGR) - wysokie wejście 17441-Czujnik tlenku azotu (NOx) - sygnał zbyt mały 17440-Czujnik tlenku azotu (NOx) - sygnał zbyt wysoki 16396-Pozycja wałka rozrządu (CMP), wlot / lewo / przód, bank 1 - nadmierne opóźnienie 16537-Podgrzewany czujnik tlenu (HO2S) 1, bank 2 - powolna reakcja 16952-Przełącznik...
Witajcie. Czytam i oglądam ogłoszenia, zacząłem mieć niezły mętlik w głowie stąd próba znalezienia pomocy na forum. Może zacznę od kwoty w wysokości 30000 do 35000 (plus zachowane około 4tys na "pierwszy przegląd"). Szukam auta raczej rodzinnego niż małego, ale bez przesadyzmu - zawsze lubiłem autka małe.. no ale urodziła mi się córeczka i muszę móc...
Witam Panowie Ostatnio pisałem o swoim problemie, który zakończył się sukcesem. Wtedy przyczyną był czujnik temp. cieczy chłodzącej, a teraz problem wrócił po 2 tygodniach. Problem polega na tym, że jeśli auto delikatnie się zagrzeje ale wskazówka temp. jeszcze się nie podniesie to świece się wyłączają co powoduje iż przy ponownym rozruchu jest problem...
Witam Mam problem z samochodem wentylator pracuje na pełnych obrotach po zgaszeniu auta odczekaniu 30s zaczyna cos pracować (pomocnicza pompa ?? ) I potem wentylator startuje na max do rozładowania akumulatora Każde otwarcie drzwi powoduje wyłączenie wentylatora i proces ie powtarza Wentylator był podmieniany ale to logiczne jak by sterownik w wiatraku...
czujnik tempo skoda skoda octavia czujnik czujnik skoda octavia
wieza tacka whirlpool uszkodzić rezystor tanie dobre radio samochodowe
philips rozciągnięty obraz dynaxo dynacook
Częstotliwość kluczyka Mercedes GLK 2010: 315 MHz czy 433,92 MHz? Programowanie biorytmów na Arduino GIGA