nie podałeś wersji klimatronika. Jesli posiada z przodu małe krateczki to czujnik jest w sterowniku klimatronika. Jesli krateczki są obok na konsoli po stronie pasażera to tam szukaj czujnika. Niektóre wersje miały też czujnik temp. powietrza wylotowego z nawiewu przy słupku po stronie pasażera, ale chyba tylko bogatsze wersje (audi) a nie octavia.
to w takim razie co należy zrobić żeby był i czujnik temp i paliła od strzała
z czujnikiem temp niestety nie dałem rady A odpalanie poprawiłem mapę i pali od razu.
Tak samo może to być czujnik temp. silnika. Zajedź na diagnostykę komp i niech popatrzą na parametry czujnika temp. silnika. Pompa może, ale dlaczego na ciepłym silniku odpala??
Witam mam passata b5 99r. 1, 9tdi. Skrzynia automat. Problem mój polega na niedziałającym tempomacie, wcześniej działał normalnie od jakiegoś czasu wogóle nie działa sprawdzałem w vagcomie w blokach pomiarowych czujniki sprawne, przełącznik także dobry, nie mam pojęcia, co jeszcze mogę samemu zrobić
Jak na ciepłym słabo pali to wina pompy. Jedz do jakiegos dobrego zakładu co zajmuje sie tuningiem niech zmienia mapy startowe. Masz wyrobiona pompe wtryskowa i podaje za malo paliwa na rozruch. Jak chcesz aby dopalila od razu to odepnij czujnik temp.
A myślisz, że możliwe jest, że czujnik powinien być w konkretny sposób zamontowany? Podrzucam zdjęcie instrukcji takiego samego czujnika w mazdzie. Nawet jak jest taka procedura to wątpie by to wpływało na odczyt temp. bardziej na odczyt PM.
Zacznę tak - O2 - skrót dla Octavii 2, VCDS - jest to interfejs diagnostyczny do samochodów z grupy Volkswagen (Audi, Seat, Skoda) - więcej znajdziesz na necie. Co do komputera i tempomatu - wszystko zależy od modułu pod kierownicą. Istnieją 3 warianty: Lowline - nie obsługuje niczego - taki najprawdopodobniej masz ty Midline - obsługa manetki komputera...
Sprawdź zasilanie czujnika to raz,a dwa przewody .Bo np korozja kabla czy złącza może być przyczyną. A trzy jak temp widzi tester.
Sterownik wentylatorów -schemat i mierzenie. Tam jest banalnie prosty układ 2 wiatraki , presostat sprzęgło klimy + czujnik temp silnika i zewnętrznej. 3 bezpieczniki.
Kontrolka jak gaśnie to znaczy że świece są dostatecznie gorące i można dokonac uruchomienia i właśnie o to chodzi w tym wszystkim, wiadomo, że po jej zgaśnięciu następuje faza dogrzewania silnika (nie informowana już kierowcy świeceniem tej kontrolki) ale im niższa temperatura płynu chłodzącego tym kontrolka świec żarowych dłużej świeci po przekręceniu...
Nie jestem pewien ale tu chyba są dwa oddzielne czujniki temp. zewnętrznej - jeden dla ECU a drugi dla zegarów.
Może troszkę zle to ująłem ale prawda i tak jest po mojej stronie, a moderator za co chciał mi ostrzeżenie wlepić? za swoją niewiedzę? http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.ph... Bzdura. Możesz nie mieć żadnego światła z tyłu i nie będziesz o tym wiedział. Miganie kontrolki przy uszkodzonym włączniku świateł "stop" jest spowodowane tylko jednym...
Ciśnienie czynnika to raz, a poza tym niska temp. otoczenia to dwa. VW mają (Skody pewnie też) czujnik temperatury zewn. Przy bardzo niskich temp. klima się niewłączy. Sprawdź w ciepłym garażu. Pozdrawiam.
17850-Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji gazów spalinowych (EGR) - wysokie wejście 17441-Czujnik tlenku azotu (NOx) - sygnał zbyt mały 17440-Czujnik tlenku azotu (NOx) - sygnał zbyt wysoki 16396-Pozycja wałka rozrządu (CMP), wlot / lewo / przód, bank 1 - nadmierne opóźnienie 16537-Podgrzewany czujnik tlenu (HO2S) 1, bank 2 - powolna reakcja 16952-Przełącznik...
W kwestii pojazdu: Skoda Octavia 1.6 BSE kombi, rok produkcji 2011 po liftowa, instalacja LPG LandiRenzo. Jestem 2 właścicielem, wcześniej auto należało to floty. Podsumowanie krótkie: - instalacja LPG - wyłączona, ponieważ jest do wymiany, auto jeździ na benzynie. - nie świeci się check, ani nie ma błędów na silniku, - po skasowaniu wyżej opisywanych...
uwalonu czujnik temp zewnetrznej tez powoduje załaczanie wentylatorów lub patrz wyzej i sprawdz modół wentylatorów
Masa idzie ze sterownika silnika, który uruchamia przekaźnik na podstawie temp. jaką widzi 4-pinowy czujnik temp. cieczy chłodzącej.
a jakie oznaczenie silnika bo w O I były jakieś małe różnice na schemacie i na jakiej pozycji pali ci te bezp ? - czujnik poziomu oleju - sterownik wentylatorów - czujnik wysokiego ciśnienia w klimie - tempomat - włącznik dmuchawy - grzanie foteli - lusterka - taksometr :) - ster nawigacji - złącze diagnostyczne - radio w zależności od rodzaju auta...
Dzięki Panowie pomoc pomogła. Po sprawdzeniu wszystkich rzeczy i podłączeniu pod komputer okazało się, że przyczyną jest "Czujnik temp płynu chłodzącego" Jeszcze raz dziękuje za pomoc.] Pozdrawiam Piotr
Przyczyn bym szukal w podgrzewaniu swiec. Sterownik dostaje sygnał z czujnika temp. silnika dalej sygnał do przekaźnika i świece. Jakie świece założyłeś?.
Niektóre świece nawet 8 tys nie wytrzymują, ale żeby od razu wszystkie 4 to faktycznie podejrzane, skoro wszystko masz wymienione to zacznij od diagnostyki, za skład mieszanki odpowiada sonda lambda, przepływka, czujnik temp zasysanego powietrza i czujnik temperatury cieczy no i jak kolega wyżej napisał sprawdź ciśnienie paliwa, podłącz kompa i szukaj...
witam mam problem ze moja Skodą Octavia, mianowicie ciężko pali na ciepłym, na zimnym natomiast już lepiej. wymieniłem czujnik temp, ustawiłem kąt wtrysku więc to co mogłem zrobić mechanicznie to zrobiłem ale problem pozostał. Zgrałem soft ze sterownika silnik ASV ster 012cl ale nie ogarniam winolsa... czy znajdzie się osoba która ogarnie mi mapy startowe?...
Wywala błędy typu sterownik źle zakodowany nic po za tym. Najtaniej można oszukajkę na czujnik temp płynu zrobić , następnie rozrusznik i ostatecznie mapę.
Masz do poprawy mapę paliwowa. Poszukaj na necie było. Lub zrobisz sobie przełącznik do czujnika temp. Chodzi o to ze na ciepłym masz za mała dawkę rozruchowa
Od groma VAG-ów po 2009 roku ma różnego rodzaju dziwnych problemów na które pomaga aktualizacja któregoś z sterowników. Np. taki śmieszny przykład - Fabia II 2009 r 1,4 16v nie działa klimatyzacja , brak błędów w 08 tylko na silniku błąd czujnika temp płynu chłodniczego sporadyczny - rozwiązanie - aktualizacja zestawu wskaźników :)\
Witam wszystkich, miałbym pytanie odnośnie wiązki kabli do Skody Octavii 3 2.0 TDI DFFA. Podczas wypadku i holowania albo urwały się kostki, albo ktoś to uciął, bo przeszkadzało podczas wciągania na lawetę. Potrzebowałbym się dowiedzieć, jakie kostki do tego potrzebuję i gdzie to przyjdzie. Moim zdaniem bardzo możliwe jest to, że idzie to do wiązki...
VP - wersja z pompą wtryskową VP37 PD - układ zasilania na pompowtryskiwaczach Na osłonie paska rozrządu będzie naklejka z typem technicznym silnika. Najprawdopodobniej będziesz miał pompę, jeszcze jak mówisz że widać pęcherzyki powietrza - właśnie te na pompie miały przezroczysty wąż. Problem z paleniem jak rozumiem występuje tylko na zimnym silniku...
ok dzieki za info. to ustawię to na 50, bo faktycznie ostatnio doczytałem, że wtedy silnik bardziej miękko pracuje. Dodano po 9 Kolego, gdzie znajduje się czujnik ciśnienia i temp w dolocie, to jest ten na interculer czy za przeplywomierzem w strone głowicy?
jeśli po odłączeniu kostki od temp. wody silnik pali na zimnym normalnie to sprawdził bym w pierwszej kolejności świece. (Z tego co gdzieś wyczytał jeśli komputer stwierdzi problem z czujnikiem temp. wody ustawia dawkę paliwa i czas grzania świec jak przy bardzo wysokim mrozie)
Rzeczywiście mogłem dokładniejsze dane o pojeździe podać. Chodzi mi o benzynę, po wymianie termostatu wieje zimne powietrze. Wymienię chyba czujnik, mały koszt a zawsze nowy element w aucie. Chodziło mi o ciepłe. Czy jest cały czas czy z przerwami (wtedy kiedy wskaźnik pokazuje niską temp.). Można podpiąć woltomierz i sprawdzać. Jeśli jest gorący nadmuch...
Masz po prostu uszkodzony czujnik temperatury częsty przypadek jak podłączysz kompa to porównaj dwie temp do sterownika silnika i zestawu wskaźników nie mogą sie duzo rużnić max do 5'C
Skoda Octavia po chwili pracy na wolnych obrotach załącza się wentylator na pierwszym biegu. Temperatura płyny nie przekracza nawet 30 stopni. W sterowniku błąd: 17699 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Large właściciel twierdzi że wszystkie czujniki już podmieniane. Ktoś ma jakieś sugestie
Witajcie. Czytam i oglądam ogłoszenia, zacząłem mieć niezły mętlik w głowie stąd próba znalezienia pomocy na forum. Może zacznę od kwoty w wysokości 30000 do 35000 (plus zachowane około 4tys na "pierwszy przegląd"). Szukam auta raczej rodzinnego niż małego, ale bez przesadyzmu - zawsze lubiłem autka małe.. no ale urodziła mi się córeczka i muszę móc...
Mam taki problem - nie grzeją świece żarowe, gdy odłączyłem przewody od czujnika temperatury do świec dochodzi prąd na chwilę może przez pół sekundy i przekażnik rozłącza, gdy są podłączone w ogóle prąd nie dochodzi, na vag w bloku 12 pokazuje temp. 2 ,5 C przy odłączonych przewodach przy podłączonych 37 a tem zewnętrzna wynosiła 12 C gdy schłodziłem...
Ale macie problemy,sprawdz bep.F7 ten gruby 110A on zasila przekaznik świec. Zewrzyj w gniezdzie przekaznika te dwa grube piny(jeden to wyjście na świece a drugi to zasilanie właśnie przez F7) wtedy świece mają grzać jeśli nie przerwa w połączeniu lub bezp,tak jak u góry.No dobra jak grzeją to problem w sterowaniu,ster na przekaznik(cewkę)wyłazi bezpośrednio...
czujnik tempo skoda skoda octavia czujnik czujnik skoda octavia
sharp przytrzymanie skrętka połączenie komputerów zgrzyt renault
pilot manta kaisai pompa ciepła
Akumulator Li-ion, Pb-AGM, alarm – piszczenie po odłączeniu, przyczyny, bezpieczeństwo Napięcie na wtryskiwaczu Toyota RAV4 1.8 benzyna – pomiar, wartości, oscyloskop