Masz jak to jest w Xsarze 2. Jeżeli masz 2.0 16V ale o mniejszej mocy (138 KM) to tam jest zupełnie inna obudowa termostatu. Według Service Box w obudowie nie ma czujnika (żadnego).
Czujnik, okablowanie .Regulator temp- termostat.
A będzie miał sondę tę silnik? Bardziej bym się kierował w stronę sprawdzenia wtryskiwaczy albo niedomagań innych elementów takich jak termostat czy jakiś czujnik, przepływa,
To raczej wszystko OK, możesz mieć problem z samym czujnikiem...
Sprawdź niebieski czujnik na termostacie.
Zielona w obudowie termostatu to czujnik temperatury, przy uszkodzonym samochód by odpalał. Ta wtyczka niżej może być od czujnika położenia wału. Bez niej komputer nie odczytuje kiedy ma być iskra. Sprawdź czy dobrze została podpięta. Paliwo jest Ale w zbiorniku czy pompa podaje paliwo do wtrysków? Bo masz jeszcze czerwony przycisk na lewym kielichu...
Przy 102°C powinna sie wlaczyc druga predkosc wentylatorow. Czy sie wlacza? Odlacz wtyczke od czujnika temperatury (brazowy na obudowie termostatu). Wentylatory powinny sie wlaczyc na drugiej predkosci.
o ile dobrze myślę w 1.4 ma być on wkręcony do chłodnicy Nie. Ma byc w obudowie termostatu. Normalnie jest tam miejsce na trzy czujniki. W chlodnicy byl montowany termowylacznik w samochodach bez klimatyzacji.
84°C to początek otwierania termostatu. 90°C to pełne otwarcie termostatu. Z takim termostatem spotkałem się w tym modelu. Dlatego masz zawahanie temperatury o te 8°C. Przy 0°C na zewnątrz inna będzie charakterystyka ciepłoty silnika. Odnośnie czujników w Twoim samochodzie to nie pamiętam ile ich tam jest.
Witam. Nie dawno kupiłem Citroena Xsara Picasso 2001 rok 2,0HDI 90KM. Zainteresowałem się wskazaniem temperatury. Wskaźnik na konsoli środkowej pokazuje mi zazwyczaj jedną kreskę na pięć. Jakie powinno być wskazanie wskaźnika? Samochód nagrzewa się normalnie, ciepłe ogrzewanie leci już po 2-4 kilometrach przy 0 stopniach na zewnątrz. Wentylator startuje...
Stawiam na uszkodzony termostat. Długo się rozgrzewa lub nie trzyma temperatury roboczej. Stary temat, auto ojca i męczy się rok że spalaniem w Picasso. Lpg 15,6 litra /100 km w silniku 1.6 110 km. Termostat ok, czujnik MAP wymieniony, auto nie szarpie, nie dlawi się, nie zalewa gazu, korekty na max 3% i spalanie o 5 litrów za duże. Gdzie szukać przyczyny?
Termostat był zamknięty a wentylator włączał się co jakiś czas, a temperaturę na wskaźniku jak nie pokazywało tak nie pokazuje. Sam mechanik po wymianie tych czujników zgłupiał jaka może być przyczyna.
Xsara Picasso 04 rok 1,6 HDI - Proszę o pomoc. Wentylatory chłodnicy włączają się pomimo, iż silnik jest zimny. Włączają się dwa wentylatora i pracują pomimo wyłączenia silnika. Tak długo aż wyczerpie się akumulator. Rozwiązaniem w tej sytuacji jest odpięcie klemy z akumulatora. Po ponownym podpięciu się nie włącza. Jednakże jak przejadę z 5 - 10 km...
Sprawdź czujnik temp. LPG, może być wkręcony w reduktor lub w króciec wodny. Ta sprawa dotyczy przełączenia na LPG, sprawdź sondę - to też może być tego przyczyną .
czujnik temperatury wymień - skoro woda w chłodnicy się gotuje a na wskaźniku masz 60-65 stopni. Jak przegrzałeś silnik to za jakiś czas uszczelka pod głowicą będzie do roboty. Możesz wymontować termostat i zobaczyć w jakim jest stanie. Zrobić próbę w garnku z wrzątkiem. Bo może zamiast płynu chłodniczego była woda! i zamarzło (miałem taki przypadek...
Witam, Przyczyne to trzeba bedzie znalezc. Nikt tego nie zgadnie. Czujnik jest na obudowie termostatu (brazowy). Wentylatorami steruje modul elektroniczny (prostopadloscienne czarne pudelko z szara pokrywka i zlaczka 15 pinowa - nie wiem dokladnie, gdzie jest w Xsarze) poprzez trzy przekazniki na wsporniku wyntylatorow, w malej puszce u gory miedzy...
To jest 90 km Dodano po 1 Oki jutro zabieram się do roboty czujnik jest pod obudową termostatu podobno wyjdzie bez ściągania obudowy przed chwilą pojechałem na miasto silnik się nagrzał i znowu to samo tylko już nie mogłem go wgl odpalić pomogłem sobie i udało mi się go odpalić na rozruszniku
mam xsare 1.9 diesel 51KW i mam problem z wentylatorem ponieważ mi się nie załącza . Wymieniłem czujnik wentylatora przy chłodnicy ale nic to nie dało auto dalej się grzeje . Termostat tez wymieniłem ale tez to nic nie dało. Podejrzewam ze jest jakiś bezpiecznik odpowiedzialny za wentylator ale ja niestety nie posiadam schematu bezpieczników jeżeli...
co to jest za przekaźnik idzie on do wentylatora ( zdjęcie poniżej wskazane nożykiem) chodzi mi o to czy on nie jest popsuty ponieważ byłem na komputerze i nic nie wykazało ną stop załącza się wentylator Co to by nie był za przekaźnik to opisana usterka raczej nie jest skutkiem uszkodzenia przekaźnika. Co innego jakby wentylator był załączony na stałe...
Przelewy nie były sprawdzane, ale muszę dodać, że faktycznie albo mi termostat szwankuje albo czujnik bo mi skacze wskaźnik temperatury raz 2 kreski a raz trzy. Przy czym dzisiaj +6 na dworze przez 30 km nie mógł złapać, temperatury. Po krótkim postoju samochodu i ruszeniu w dalszą trasę złapał trzy kreski ale po chwili spadło na dwie. Filtr paliwa...
Witam u mnie problem jest następujący. Zepsuł mi się wentylator chłodnicy więc wymieniłem go na drugi,później okazało się,że nie załącza się klima było uszkodzone BSI to również naprawiono. Wentylator po włączeniu klimy załącza się, ale w momencie gdy zagrzeje się silnik i ma się włączyć 2 bieg wentylatora wyskakuje komunikat na liczniku o wysokie temperaturze...
Jesli wskazówka podaje ponad 90 stopni to chłodnica powinna byc gorąca. Chłodnica z tego co sprawdzałem jest ciepła ale nie gorąca. Gorąca jest i to bardzo, rura doprowadzająca płyn do termostatu. Dodano po 3 Zacznij od naprawy ukladu chlodzenia. No właśnie to chcę naprawić tylko nie wiem dokładnie co? Czy wymiana czujników i jak tak to których? Czy...
Wczoraj na noc zostawiłem odkręcony korek od zbiorniczka gdzie poziom płynu był na wysokości gwintu (tak że płyn mógł wejść przez wężyk górny od chłodnicy - powrotny). Dzisiaj podłączyłem pod komputer i tak: Przy 77-78'C pojawia się druga kreska na wyświetlaczu. Przy 82-83'C otwiera się termostat i widać jak pompowany jest płyn przez cienki wężyk od...
Witam, Przy jeździe z predkoscia 100 km/h i powyzej temperatura pracy silnika wskazuje 100 stopni. Temperatura ta nie spada. W mieście ten problem nie wystepuje. Silnik pracuje w okolicach 90 stopni. Po przekroczeniu włącza się dmuchawa i schładza do nieco poniżej 90 stopni. Co to może być? Wymieniłem uszczelke pod głowica- w plynie chlodzacym pojawil...
Witam szanownych forumowiczów. Postanowiłem napisać gdyż w dwóch innych miejscach o podobnej tematyce nikt nie potrafi mi pomóc... Jestem posiadaczem Citroena Picasso 2003rok 1,6 8V benzynka. Auto oczywiście jest anglikiem ale to pewnie nie ma wpływu. Jakiś czas temu pojawił mi się komunikat o wysokiej temp. oraz prośba o zgaszenie silnika. Po kilku...
Po przejechaniu kilku kilometrów nie powinien włączać się wentylator przy sprawnym układzie chłodzenia ani żadna kontrolka czy sygnał.Sprawdż czy otwiera ci się termostat.Prawdopodobnie pomyliłeś przewody od czujnika oleju z przewodem od czujnika poziomu płynu hamulcowego.
1.4 ma dwa czujniki temperatury. Jeden jest do zegara, drugi do komputera. Oba są przy termostacie. Nie wiemy który wymieniłeś.
Witam! W zbiorniczku wyrównawczym jest za wysokie ciśnienie.Jak odkręcam korek na zimnym silniku ,to poziom płynu podnosi się z poziomu 'min' na 'max'.W płynie nie ma śladów oleju a na włączonym silniku nie widać pęcherzyków w zbiorniczku.Wymieniłem korek na nowy ale nic to nie pomogło.Ogrzewanie działa prawidłowo.Tak się zastanawiam ,czy może układ...
termostat xsara xsara czujnik termostat xsara picasso
czujnik temperatura powietrza punto ogranicznik prądu cewki dźwięk silnik głośnik
regulacja chwytacza regulacja wysuwania
Pompa paliwa w VW LT 2.5 TDI 2002 - brak podawania paliwa NJM5532P vs Burr Brown OPA2134PA: Porównanie wzmacniaczy operacyjnych audio