Ja sprawdziłbym czujnik położenia wału korbowego.
A ja mówię że to na bank będzie czujnik wału korbowego.
Wyczyść czujnik położenia wału korbowego.
Czy przy wymianie paska nie uszkodziłes przypadkiem czujnika połozenia wału korbowego?
czujniku położenia/obrotów wału korbowego nie spowoduje jakichś błędów w funkcjonowaniu komputera przy ponownym odpalaniu po załączeniu czujnika. Chodzi mi o Fiata Seicento 900. Przymierzam się do zrobienia czegoś takiego,ale mam wątpliwości. Może ktoś już coś takiego robił i ma jakieś doświadczenie.
Może w jakiś sposób uległ uszkodzeniu właśnie ten czujnik, sam kiedyś zmieniałem pasek klinowy zapominając o przykręceniu czujnika wału korbowego samochód zachowywał się identycznie jak Twój.
nie sprawdzałem czy jest iskra Dodano po 7 czujnik na kole zamachowym wyczyściłem Dodano po 1 czy to może być czujnik położenia wału korbowego?
Sprawdziłem między pinami 1 i 2 , całkowicie przerwany obwód . Wymieniłem czujnik i wszystko OK.
Nadal to samo. Wiązka sprawdzona. Czy na stacyjce środkowy pin z 4 pionowej kostki ma tracić napięcie podczas rozruchu silnika? Ile v zasilania ma mieć czujnik położenia wału korbowego?
Standardowa usterka, gdy kończą się szczotki/ komutator w pompie Czy regulator ciśnienia wyłącza pośrednio pompę Bzdura totalna, regulator ciśnienia jest podzespołem mechanicznym, nie ma żadnego elektrycznego czujnika ciśnienia paliwa. Pompa jest uruchamiana na 2 sek po włączeniu zapłonu, później pracuje stale gdy sterownik otrzymuje impulsy z czujnika...
Rafalek jesteś blisko ale w twoim rozumowaniu jest błąd logiczny , gdyby przyczyną była przerwa w obwodzie czujnika to usterka by się zarejestrowała. Ebe poproś aby twoi mechanicy sprawdzili wielkość szczeliny powietrznej między czujnikiem położenia wału korbowego a powierzchnią czołową koła pasowego. Zakładam że jest kilkakrotnie większa jak być powinna....
Czujnik położenia wału korbowego Napisz o co chodzi z tym czujnikiem, co ma za wpływ ?
Zmniejsz szczelinę na czujniku połozenie wału korbowego lub wymień na nowy.
Prawdo podobnie masz uszkodzony Czujnik położenia wału korbowego, sprawdź przewody mogą być uszkodzone.
zobacz w momencie jak auto nie pali czy jest iskra.. sprawdz czujnik obrotów wału korbowego. czasami on daje w kosc.
Może to czujnik położenia wału korbowego. Spróbuj go odpalić na zimnym silniku
Witam. Może ktoś miał podobny problem, lub wie na czym on polega: Seicento 900 rocznik 2001 gaśnie na ciepłym silniku na wolnych obrotach i co gorsza bardzo trudno go potem odpalić - czasem trwa to 10 minut. Na zimnym pali na dotyk. Mechanicy w mojej wiosce rozkładają ręce i nie umieją znaleźć przyczyny. Podpowiedziano mi, że to może być czujnik położenia...
Witam serdecznie . Jak kolega Spinacz napisał napięcie na cewce do sprawdzenia w pierwszej kolejności, następnie do przedzwonienia kable między ECU i cewkami oraz między ECU a czujnikiem wału korbowego. Niestety padające wiązki w tym modelu się zdarzają.
A mogło na przykład nie zarejstrować błedu czujnika połozenia wału korbowego, zmieniłem go profilaktycznie. Po prostu auto zgasło, odczekalem jakieś 10 minut odpalilem i normalnie wróciłem
Czujnik położenia wału korbowego - często daje takie przypadłości po rozgrzaniu. P.S. Literówka w temacie ? Pojemność chyba 899 ;)
Witam, problem z seicento '98, 1,1, samochód jechał i nagle zgasł. Teraz nie odpala, pompka działa, paliwo jest, wymieniony czujnik położenia wału korbowego, na cewkach jest zasilanie, przekaźniki sprawne, do sterownika silnika dochodzi zasilanie i masa. Brak iskry. Co mogłem jeszcze przegapic? Proszę o pomoc.
fiat seiczento 900 nie pali na ciepłym silniku brak błędów w komputerze . Na zimnym silniku pali na dotyk a jak się rozgrzeje to nie chce zapalić ,kręci a nie zapala,brak iskry ale co ciekawe wystarczy cofnąć kluczyk i przy następnej próbie odpala.Czujnik położenia wału korbowego i temperatury silnika nowe proszę o pomoc
:) na to wygląda :) Tak, jak już odpali to jedzie. Po zatrzymaniu się sytuacja jest identyczna jak przy pierwszym uruchomieniu: w garażu podziemnym lub chłodne dni wszystko jest w porządku, w słońcu ma problemy z odpaleniem lub w ogóle nie odpala. Podłączenie pod komputer nie wykazało żadnych błędów. Sprawdzali już go w serwisie Fiata i różnych warsztatach....
Sprawdż czy w wężyku pomiędzy czujnikiem podciśnienia a przepustnicą nie ma nieszczelności (dokładnie, czasem pękają wzdłuż (!)), poza tym sprawdziłbym czy czujnik położenia wału korbowego nie ma pęknięć (miałem taki przypadek - objawy identyczne co u Ciebie). A właściwie sprawdż wszystkie podciśnienia na szczelność. Pozdrawiam.
Gdybyś chciał użyć ten moduł stag-a, to mógłbyś zaadaptować koło foniczne (60-2 zęby) z fiata cinquecento/seicento/punto/panda 1,1 lub 1,2, kwestia wytoczenia otworu środkowego i wywiercenia otworów na śruby mocujące do koła rozrządu wału korbowego, do tego trzeba by zbudować jakiś wspornik na czujnik położenia Aparat zapłonowy z silnika VW 2,0 na wtrysku...
Napisałem wcześniej co powinno się zrobić w pierwszej kolejności. Czujnik położenia i prędkości obrotowej wału korbowego to jeden i ten sam czujnik, więc jeśli jest obrotomierz (lub jego symulacja w KTS) i pokazuje prędkość obrotową nawet przy kręceniu rozrusznikiem to ten czujnik jest sprawny.
Czujnik położenia wału korbowego po rozgrzaniu może przestawać działać. Jednak jeśli kontrolka zgłaszała jakiś błąd (powinna gasnąć po ok 4 sekundach po przekręceniu kluczyka na MAR) warto sprawdzić czy nie ma jakiegoś błędu zapisanego czym może naprowadzić na usterkę
Witam. Panowie i Panie mam problem z moim Fiatem Seicento 1.1MPI. Mianowicie auto gdy jest zimne ma pełen zakres mocy i obrotów silnika. Pracuje równo, nie przerywa, wkręca się na obroty. Problem zaczyna się dopiero wtedy kiedy auto osiągnie normalna temperaturę pracy tj. po około 10-15 km. Zaczyna się dławić, brakuje mu mocy, skacze w trakcie jazdy,...
Mam problem z fiatem Seicento 900, rocznik 1998, przebieg 140tys. km. Problem pojawia się od 2 tygodni nie zawsze ale zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku również. Podczas próby uruchomienia auta rozrusznik kręci normalnie, silnik próje za 3 lub 4 razem prawie już zapalić ale bez skutku dopiero za 7,8 razem się udaje, a czasami zapali za 1 razem....
Vitam do odpalenia samochodu na zimno potrzebne są dwie rzeczy: 1) bogatsza mieszanka (sprawdż czujnik temperatury silnika który powinien pracować o ile dobrze pamiętam gdzieś od 3kΩ na zimno do 500Ω na gorącym ale dobrze byłoby sprawdzić w danych fabrycznych) 2)dobry prąd (świece, cewki, kable - z mojego doświadczenia wynika że oporność kabli...
Jestem posiadaczem Fiata Seicento 900. Samochód ten jest bieżąco serwisowany: filtry, olej. W styczniu tego roku pojawił się problem. Początkowo podczas jazdy przygasał silnik (na ułamek sekundy tracił moc). Bez kontrolek. Następnie zaczął gasnąć na dłuższą chwilę - pojawiała się "marchewka". Następnie występowały sytuacje kiedy samochód gasł podczas...
Próbowałem odłączać wtyczkę czujnika położenia walka rozrządu, ale nic się nie zmienia na ciepłym silniku. Spróbuję z podmiana tego czujnika wału korbowego. Zamówiłem też sobie kabel k linę, podobno podejdzie do tego fiata. Jak sprawdzić katalizator? Gaz to tartarini z 2003 roku. https://obrazki.elektroda.pl/7452732500_...
Dziękuje, tam jest programik i jakiś kolega mówi, że mu działa, tak, że próbuje. Dodano po 3 Odczytałem błędy i myślę, że auto zgasło albo przez zawór evap albo przez czujnik położenia wału korbowego. W aucie jest gaz BRC https://obrazki.elektroda.pl/8105408300_...
Sprawdz czujnik położenia wału korbowego, podobno często sie psują. Sprwdz też czy w tym momencie na cewce jest napięcie 12V po przekręceniu stacyjki i czy słychać pompę paliwa w tym momencie jak auto nie chce zapalić.
Takie anomalia może dawać czujnik położenia wału korbowego. To że "marchewka" nie świeci nie znaczy że nie ma jakiegoś błędu nieaktywnego zapisanego, który naprowadzi na przyczynę. W programie też można na żywo prześledzić parametry czujników w tym temperatury. Jeśli nie chcesz więcej na mechaników dawać to można samemu interfejs kupić ok 60 zł z przejściówką...
Dziś doszedłem do rozwiązania mojego problemu tak jak pisałem wyżej podczas wymiany wahaczy zruszono czujnik położenia wału korbowego niestety mocowanie pękło więc będę musiał improwizować ( niestety w moim seicu mocowanie jest odlewem razem z blokiem) ale myślę, że jakieś paski czy objemki powinny pomoc w ostateczności w ruch pójdzie taśma "kaczuszka"...
WITAM, Ostatecznie oddałem samochód do jednego z lepszych warsztatów Elektronika - Elektryka - po kilki godzinach okazało się, iż czujnik położenia wału korbowego jest pęknięty - i stał się on główną przyczyną mojich perypetii. Po wymianie odpala jak dawniej ( może troche dłużej trzeba zakręcić) ale jest wporządku. Drobna sugestia z mojej strony: Proponuję...
to jeszcze czujnik wału korbowego pozostał do wymiany może to co coś da a ja wstawiam tu pewien pliczek dzwięk z tłumika sejka 900 może ktoś miał z takim problemem styczność tłumik ma 6 miesięcy szczelny sejcento 900 silnik benzyna pracuje jakby na 3 cylindry przy przyspieszaniu warkot silnika natomiast na wolnych obrotach cichutko spod maski , nie...
Cześć wszystkim, Mam Seicento 899, rocznik 2001 z LPG. Problem: z rury lecą kłęby białego dymu, po przygazowaniu duże, duże spalanie Co sprawdzone: 1. Testerem do UPG sprawdziłem czy nie ma CO2 w płynie - nie ma, sprawdzane kilkukrotnie 2. Nie ubywa płynu w zbiorniczku ani nie przybywa 3. Wykręcone świece i od razu zmienione na nowe - stare okopcone...
Dziękuję za szybką reakcję reakcję mój problem ok więc tak Jak sprawdzić bezwładniościówkę A może sprawdzić jeszcze raz czy na za ciąg odpali Pompa paliwa sprawdzona osobno na akumulatorze działa osobno lecz na złączne do pompy paliwa nie ma w ogóle zasilania A imobizera nie widzę przy sterowniku Bezpieczniki sprawdzone wyglądają na ok przekaźniki osobno...
Kiedyś miałem Fiata Seicento Sporting 1.1, auto jeździło elegancko, nie było żadnego przerywania, ale miałem problem właśnie podobnie jak Ty, zgasiłem auto po przejechaniu zwykle 20km, po 3h próbowałem odpalić, rozrusznik kręcił i kręcił ale nie mógł zapalić, oddałem go do mechanika, wymienił czujnik położenia wału, po wymianie problem minął i auto...
Taki temat: Fiat 900T - OHV 903cc 37PS - z roku 1979. Mikrobusik na bazie Fiata 6oo Multipla z lat 50 i 60. Z różnym powodów chcę się z nim pobawić i nieco go usprawnić mechanicznie. Mam prawie nowy silnik 899cc wydłubany z Seicento a.d. 2000 o przebiegu nieco ponad 15tys w stanie doskonałym. Silnik oryginalny w moim busiku ma swoje lata i przebieg....
Moze lepiej kupic co nieco bo bez kosztów się i tak nie obejdzie a zabieg i tak nie będzie tani, moja propozycjia taka: kup wtryskiwacz z osprzętem i obudową na giełdzie z fiata CC900/1100 cena za nowe 150zł do tego sterownik -150zł, zostanie ci czujnik podciśnienia cena(?) czujnik na koło pasowe wału korbowego(?) lamda 80zł, kabelki+przekazniczki,...
Żartem jest to forum! Niestety! To chyba mój ostatni wpis! Wiecznie nagrody! Blokowanie, ostrzeżenia! Pomińmy fakt - jak jest ułozony silnik! Kolega administrator chyba źle mnie zrozumiał, co? Więc wytłumaczę to łopatologicznie: Korbowód = noga która trzyma tłoki, tak?????? Gdzie On jest??? Pod głowicą czy nad???? Bo jak dla mnie - tłoki są w głowicy...
Samochód gaśnie w czasie jazdy i nie można go uruchomić (dzień wcześniej elektryk samochodowy wymieniał lampki w tablicy rozdzielczej ale może to nie ma z tym związku) Pierwszy raz samochód zatrzymał się to sprawdziłem iskrę na wszystkich świecach zapłonowych była i żadna z nich nie była zalana. Samochód zatrzymał się niedaleko warsztatu samochodowego,...
pompa paliwa działa. Wczoraj w książeczce gwarancyjnej czy jakieś tam wyczytałam, że Imo było montowane, ale mechanik twierdzi, że nie ma tego. Wszystkie kable były sprawdzane i wszystko jest ok. Jak słychać pompę to przekaźnik czerwony jest sprawny.Mechanikowi chodziło o system FIAT CODE zapewne. Masz pomarańczowy kluczyk w zestawie wskaźników z napisem...
Zabrałem się za montaż tempomatu do starego Espaca. Mam popularny tempomat z Opla Omegi wraz z manetką oraz krańcówką sprzęgła. Wszytsko podłączyłem według schematów. Czyli jest czujnik przy pedale sprzęgła i sygnał od "stopu"-hamulca. Wiedziałem że największy problem będę miał z czujnikiem prędkości. Opel bierze sygnał z czujnika ABS - minimum 17 impulsów...
Rozumiem, poszukuje instrukcji lub programu zawierającego informacje na następujące tematy: Z jaką siłą należy przykręcać świece, Koła, Głowicę, Łapy silnika. Informacji z jaką siłą przykręcać i jak montować w sposób właściwy czujnik położenia wała korbowego. Dobrze by było gdybym mógł też dowiedzieć się jakie jest właściwe ustawienie rozrządu jeżeli...
czujnik wału korbowego mitsubishi czujnik wału korbowego czujnik wału korbowego usterka
komin spiro fotowoltaika stara instalacja rozmiar czcionki
aparat tnący schemat pilota creative inspire p5800
FOX Bambino Fox – schemat podłączenia alarmu, kolory przewodów, centralny zamek Peugeot Citroën EW10D vs EW10J – różnice, awaryjność, LPG, eksploatacja