czujnik siedzi w obudowie termostatu
Czujnik w chłodnicy to włącznik termiczny wentylatora, termostat jest przy bloku silnika i wężem idzie do chłodnicy
Najpierw sprawdź czy wentylator się lekko kreci (może być zatarty - częsta usterka), jeśli nie zatarty to na uruchomionym silniku wypnij wtyczkę z czujnika temperatury - jak wszystko sprawne to wentylator powinien zastartować po kilku sekundach. Bezpiecznik od wentylatora masz za akumlatorem, przekaźnik po lewej stronie w komorze silnika - miłej zabawy.
Chłodnica w seicento SPI jest identyczna czy to do 900 czy 1100. Jedynie do 1100 MPI są inne (nie ma czujnika do wentylatora itp)
Motronic , skończ pić kawę ; napisał ,że sprawdzał silnik wentylatora zwierając styki przekaźnika - wiatrak sprawny!
Możesz zrobić eksperyment (kontrolowany, oczywiście !) rozgrzej samochód do włączenia wentylatora i wyciągnij jego bezpiecznik (jest za akumulatorem), zobaczysz czy wskazówka wejdzie na czerwone pole po paru minutach
Podłącz pod komputer i zobacz jaką widzi temperaturę i czy jak każesz mu włączyć wentylator to się załącza, a potem dopiero będziesz sprawdzał czy to czujnik czy wiązka czujnika, a może wentylatora.
O jaki czujnik pytasz? Są jakby 3: 1. temp do wskaźników 2.temp. do ECU 3. wł. wentylatora
Przy czujniku na chłodnicy we wtyczce masz dwa kable.czarny i szaro-czarny? Ten czarny to masa a szaro-czarny idzie na silnik . Sprawdź ten szaro-czarny czy po drodze nie dotyka do masy. Wentylator chłodnicy sterowany jest masą więc musi być jakiś powód że ją dostaje.Jeśli wymieniałeś czujniki temperatury to dokładnie odpowietrz układ chłodzenia.Kontrolka...
Kolego FRIX masz na 100% zły czujnik wpięty w obwód kontrolki !! Pewnie wymienili ci jak robili silnik. Dalsze wywody zbędne.
A z czego ją odczytuje? musi być jakiś czujnik.
Cześć, miałem to samo po przejechaniu 70 km w Seicento 1,1 mpi, 2003r, benzyna, (check engine + wentylator)Problem wystepuje tylko zimą. Wymiana czujnika temperatury nic nie dała. Jezdzi ok na drugi dzień kontrolka gasnie.
włacznik wentylatora na chłodnicy jest ok, był wymieniony raz uruchomił wentylator moge przetestować na tym starym jeszcze ale to raczej nie wina czujnika na chłodnicy.
W SC 900 masz 3 czujniki temperatury: - od sterownika wtrysku (rezystancyjny), - od kontrolki przegrzania silnika (bimetalowy), - od wentylatora chłodnicy (bimetalowy).
Ej ej-rocznik 2002 ma jeszcze czujnik na chłodnicy!
Czujnik temperatury sprawdzałeś?? termostat też??
Zwarłeś czujnik?
Lista rzeczy, które można zrobić: - Sprawdź połączenie kabla we wtyczce. Dociśnij (dognij) złącza. Wyczyść je mechanicznie. - Sprawdź poziom płynu. - Sprawdź termostat. - Wymień czujnik temperatury.
Wentylator chłodnicy uruchamia się kiedy popracuje na postoju? Jeśli tak to czujnik działa. Pozatym odpięcie czujnika przy poracującym silniku powinno spowodować natychmiastowe uruchomienie wentylatora chłodnicy. Tak jest w przypadku sterownika silnika MPI seicento gdzie wentylator jest sterowany przez sterownik a nie przez czujnik w chłodnicy jak w...
kila razy to przerabialem iza kazdym razem byl to czujnik wentylatora troszke za pozno wlaczal wentylator
Tyle wymieniłeś a napisz co z wentylatorem?
Witam serdecznie. Pozostało sprawdzić okablowanie. Jak nie będzie łączył przewód czujnik-sterownik to wyjdzie -40 stopni. W sterowniku to pin 31. Przy okazji sprawdź kable sterujące cewką. w sterowniku to 1 i 19. Pozdrawiam.
Właśnie tak nie ma świeci tak samo cały czas. A ile powinien być czujnik położenia wału od koła? Zastanawia mnie też dla czego się grzeje? Wentylator padł czy czujnik odpowiedzialny za jego włączanie?
Witam czy ma ktoś pomysł jak sprawdzić czujnik temperatury w seicento 1.1 MPI - mam wrażenie, że wentylator się nie włącza podczas jazdy (a chyba nie jest na tyle zimno, żeby się nie musiał uruchamiać) - niestety wentylatorem steruje centrala a czujnik jest w przy termostacie w bloku silnika. Jak zrobiłem zwarcie na tej wtyczce która jest wpięta do...
Mam jeszcze pytanie, gdyż nie wiem czy dobrze zamówiłem. czy "czujnik temperatury cieczy chłodzącej" to to samo co "Włącznik termiczny wentylatora"?
Jednak to nie wentylator :/ 140zł w błoto !
Zwierałem wtyczkę termo włącznika. Jutro sprawdzę chłodnicę i dam znać w jakim jest stanie. A czy czujnik temperatury wody wkręcony w termostat ma jakiś wpływ na nie włączanie się wentylatora??
Musisz zmienić czujnik termiczny w chłodnicy. Pewnie cały czas załącza wentylator.
Panowie Nie uruchamia mi wentylatora. Zwieram wtyczkę od czujnika płynu w chłodnicy a wentylator się nie uruchamia. Bezpiecznik za akumulatorem ok Co radzicie?
ten objaw sugerował by że silnik jest gorący więc odwrotnie a w rzeczywistości jest zimny W tym silniku wentylator załącza ECU, a takie zachowanie jak wskazuje by wskazywało na uszkodzenie czujnika/uszkodzenie wiązki czujnika za termostatem. I dlatego "check engine"
Może czujnik załanczający wentylator uszkodzony,może bezpiecznik spalony lubb sam wentylator stoi.
Witam, Panowie chciał bym sie upewnic: 1. Czy jak zrobie mostkowanie na wtyczce do czujnika w chłodnicy to wentylator powinien ruszyc? /seicento 1.1SPI, rok 02.2000-model99. Upewniam sie bo u mnie takie mostkowanie nie włącza wiatraka - a wiatrak jest OK. 2. bezpieczniki za akumulatorem sa OK (tam powinny byc 3szt? bo jest miejsce na 4szt, ten pusty...
Czy to jest na pewno MPI? Z tego co słyszałem to załączanie wentylatora "z chłodnicy" miały silniki SPI (jednopunkt), były tam właśnie trzy czujniki, w chłodnicy (wentylator), w głowicy (kontrolka) i termostat (sterownik silnika). W MPI (wielopunkt) czujnika w chłodnicy nie było, wentylatorem sterował sterownik silnika i podobno był tylko jeden czujnik...
Program IAW SCAN 2 i odczytasz temperaturę silnika, zobaczysz wykres tej wartości . Czujnik od CC (czerwony) może nie być kompatybilny ze wskaźnikiem autogauge i masz przekłamanie
Zobacz czy w chłodnicy nie ma takiego wykręcanego korka żeby w jego miejscu wkręcić termo włącznik, czasem jest, a jak nie to najłatwiej założyć chłodnicę z miejscem na czujnik, czujnik, przekaźnik, parę kabelków do akumulatora i gotowe, ja tam w Seicento (jakimś nowoczesnym z ostatniej serii) znajomemu zrobiłem, bo się mu też nie włączał wentylator,...
Czujnik jest dobry ponieważ na komputerze pokazuje odpowiedni odczyt. Wina leży po stronie kabla za bezpiecznikiem w stronę wentylatora
nie powinien, jest czujnik ciśnieniowy, i jak nie widzi czynnika w przewodach to nie odpali sprężarki i wentylatora
Przekaźnik,o ile mnie pamięć nie myli powinien być obok tego od kierunkowskazów. Bezpiecznik duży obok akumulatora,czujnik/termowłącznik w chłodnicy ,na dole Zwarcie przewodów od czujnika powinno załączyć wentylator. Tu jest trochę o tym. http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=234...
ja bym obejrzał chłodnicę, czy nie ma korka do wykręcenia i wkręcenia w to miejsce normalnego termowłącznika wentylatora, kupił bym taki termowłącznik i pociągnął przewód do tego stycznika który załącza orginalnie wentylator. Miałem podobny przypadek w Seicento jakimś nowszym i też nie załączał komputer wentylatora i zrobiłem oddzielną instalację z...
Silnik to SPI rok 2000 to gdzie jest ten czujnik? sandamiano "Re: Fiat Seicento 1.1, kontrolka temperatury i wentylator Czujnik na kontrolkę masz patrząc na silnik od strony kabiny niedaleko miarki poziomu oleju. Wkręcony w głowicę i z jednym przewodem. Kolor przewodu zapewne białozielony." http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... Jeżeli...
W moim seiczenciaku ostatnio nie słyszę aby włączał się wentylator chłodnicy- szczególnie jak stoję w korku w upale powinien działać. Silnik samochodu wtedy zaczyna mi nierównomiernie pracować - czy to ma związek? Na trasie nie ma problemu - tylko w korkach ulicznych. Sprawdziłem bezpiecznik 20A. Smigło wentylatora poruszone ręką kręci się bez oporów....
ogólnie sa 3 czujniki 1 - jedno pinowy - do kontrolki na desce 2 - dwu pinowy - w termostacie daje sygnał do komputera 3 - dwu pinowy - w chłodnicy który załącza wentylator
Masz zegary z mechanicznym licznikiem przebiegu czy z wyświetlaczem LCD? Kontrolka w starych zegarach ma włącznik bimetalowy i albo świeci albo nie - jeśli się żarzy to albo jest zwarcie na wiązce albo uszkodzony lub niewłaściwy czujnik. Sterownik silnika ma swój czujnik, wentylator swój, a kontrolka też swój - teraz pytanie który Ty wymieniłeś ;) Czujnik...
no wlasnie u mnie tez tak raz dziala raz nie rozne wskazania pokazuje multimetr, na domiar dodam ze ustawiam multimetr w tryb przejscia i gotuje ten czujnik i nic od 15 do 120 stopni zero reakcji wiec zakladam ze poprostu kupilem felerny. bo masa ktora wchodzi na czujnik ma normalnie 12,49 wiec jest ok. Jesli na wyjscie z czujnika zadam napiecie z masy...
Czujnik temperatury musi być typu 0-1, czyli przy z byt wysokiej temperaturze (akurat w tych "fiacikach" powinien załączać przy temp. 113-115 stopni C) ma załączać kontrolkę. Ty masz najprawdopodobniej założony czujnik od wskaźnika temperatury (zegara) i im większa temperatura silnika, żarówka wskaźnika przegrzania świeci coraz jaśniej. Ta kontrolka...
Silnik Tico jest akurat bardzo fajny i mocny, tyle, że ma nie traktorową charakterystykę - czyli mały moment na niskich obrotach, za to lubi wysokie obroty, dużo lepiej się nada 900-tka z Cinqecento/Seicento - ten silnik to stare OHV i on bardzo mocno ciągnie z dołu. Co do elektryki Tico to z aparatu zapłonowego wychodzą 2 kable - brązowy i czarny z...
W liczniku SC MPI jest to inaczej rozwiązane. Zauważyłeś zapewne że kontrolka rezerwy nie miga a jak już zapali się raz to świeci ciągle do zatankowania? Ten wskaźnik "zapamiętuje" niejako poziom paliwa przed wyłączeniem silnika. Musiałbyś bezpośrednio pod wskaźnik ciągnąć przewód sygnałowy a i tak nie masz tam czujnika temperatury silnika na wskaźnik(kontrolkę)....
silnik 1100, pozostał jedynie poblem ze wspomniana kontrolką. Czym silnik cieplejszy tym mocniej ona świeci. Jej czujnik powinien być dwustanowy czy to raczej sprawa licznika?. Wentylator załącza sie prawidłowo, Wypięcie jednego czujnika powoduje zgaśnięcie kontrolki przegrzania, wypięcie drugiego oświecenie "wtrysku".
Znajdź przekaźnik i sprawdź czy działa. Jeśli nie przekaźnik to możesz spróbować podłączyć wentylator na krótko, jeśli wentylator też działa, musisz sprawdzić opór na czujniku temperatury, przy rozgrzanym silniku do 90 stopni powinno być około 200/300 ohm, no i jeśli już będziesz przy czujniku to sprawdzić czy jest 5V na złączu czujnika. Jeśli i tu...
witam mam sejtka 900 rocznik 2000, problem z odpaleniem na cieplym, na zimnym pali na dotyk, wymienione filtry, swiece, kable, cewki, cpw czujnik temperatury, wentylator, termostat, pompa paliwa, co moze byc przyczyna? elektryka?
Według moich spostrzeżeń na swoim samochodzie jeśli sonda wskazuje współczynnik 1 to pracuje w pętli otwartej .Warunkiem wejścia w pętlę zamkniętą jest osiągnięcie temperatury 61 stopni C. (sterownik IAW16fm.EC) . Co do czujnika to jeśli jest to niebieski czujnik WTS-05 na termostacie jak w seicento to on może przekłamywać . Wskazania ECU masz 68 stopni...
Masz takie temperatury, że w trasie czy nawet w mieście albo i w korku nie włączy się wentylator, mało tego jak będziesz w trasie jechał około 80km/h to przez 100km termostat otworzy się może z 5 razy przy tej temperaturze. A jak nie masz czujnika to szukaj co tam poprzedni właściciel zrobił.
hej mam mały problem z wentylatorem na chłodnicy w seicento 1.1 spi nie chodzi wcześniej mi wypiłował dziurę w chłodnicy czyli jeszcze jakiś czas temu chodził po wymianie chłodnicy (połowa maja tego roku) nie chodzi ale nie wiem od jakiego czasu wymieniłem też czujnik na chłodnicy o co chodzi z tą czerwoną kostką bo kierownicą a i czy można sprawdzić...
Seicento nigdy nie miało fabrycznie wskaźnika temperatury jedynie kontrolkę przegrzania. Jaki silnik masz ? Jednopunktowy wtrysk = sterowanie wentylatorem poprzez czujnik w chłodnicy Wielopunktowy wtrysk paliwa = sterowanie komputerem wtrysku Jeśli stoisz w długim korku to niezależnie od temperatury zewnętrznej wentylator się załączy. Jeśli jest zimno...
Podłączę się pod temat. W Seicento 1.1 z silnikiem MPI wentylatorem steruje komputer który otrzymuje informację o temperaturze z czujnika który jest zamontowany w bloku silnika - czujnik jest typowym termistorem więc wraz ze wzrostem temperatury obniża się jego oporność. Teraz pytanie: Czy można podłączyć (dopiąć się równolegle) do tego czujnika jakimś...
Najczęściej uszkadzają się przekaźniki przy silniku wspomagania, drugą częstą usterką jest czujnik skrętu. Przekaźniki można wymienić w warunkach domowych. Wspomaganie może również odmówić posłuszeństwa z powodu braku ładowania akumulatora lub w przypadku rozładowanego akumulatora (ogólnie - niskiego napięcia w instalacji). Ta usterka w FL jest stosunkowo...
Witam Panowie zacznę od tego że dziś rano gdy położyłem się pod seico zauważyłem krople płynu chłodzącego na dole chłodnicy.Postanowiłem odpalić auto by sprawdzić gdzie jest nieszczelność .Ku mojemu zaskoczeniu nigdzie już nie leciało a płyn chłodniczy zaczął się gotować i bulgotać w przewodach.Nie wspomnę że wentylator się nie załączył choć wczoraj...
Witam ! Pozwolę sobie podpiąć się do tego tematu, coby nie zaśmiecać forum. Dzisiaj temperatura około 30st na dworze plus makabryczne korki sprawiły, że musiałem podjechać po żonę do miasta "bo autko się zepsuło". Objawy - mocno nagrzany silnik, para, śmierdzi plastik. Oczywiście po zaobserwowaniu tych rzeczy - żonka mądrze stanęła i telefon do mnie....
Witam. W Twoim przypadku lepszy byłby taki jak w Seicento 900 lub 1,1SPI - powodował "zwarcie" do masy i załączenie wentylatora chłodnicy w przypadku przekroczenia zadanej temperatury (bimetal). Twój przeznaczony jest prawdopodobnie do wskaźnika temperatury - jego rezystancja zmienia się wraz ze zmianą temperatury (termistor). Można dołożyć do niego...
Wspomniałem że był wymieniany czujnik temperatury cieczy bo na samym początku po podpieciu go pod Ecu pokazywał taki błąd ale problem jest nadal po wymianie i nagrzaniu pokazuje prawidłowe temperatury czyli wlancza wentylator przy 97stopniach dodam że przy tym sprawdzeniu jak ostyg nie chciał odpalić jak odpalił zaswiecila się pomaranczowa lampka silnika...
Witam, dzisiaj po powrocie do domu zauważyłem, ze nie włączył się wentylator chłodnicy. Zacząłem od sprawdzenia bezpieczników, spalony bezpiecznik 30A. Po jego wymianie wentylator ożył. Niestety znowu spaliło bezpiecznik. Zamówiłem sobie nowy wentylator i założę go jutro. Mam do was kilka pytań 1. Czy do wymiany wentylatora potrzebny jest kanał, czy...
Witam Mam problem z Seicento 1.1 z 1999r. a mianowicie nie załącza się wentylator. Sprawdziłem już bezpiecznik za akumulatorem, podłączałem wentylator "na krótko", zwierałem kostki od czujników temperatury (na chłodnicy i w bloku silnika) oraz także zwierałem wszystkie przekaźniki. Od czujnika przy chłodnicy jest przejście masy, natomiast na przewodzie...
Witam wszystkich. Tez mam taki problem i z tym samym autem czyli: Seicento 2002r 1.1 MPI + LPG Tartarini I mam pytanie czy ktoś rozwiązał ten problem? Ja zrobiłem: - wymiana filtru powietrza - wymieniłem świece + przewody WM - podmiana sondy lambda (w celu sprawdzenia) - sprawdzanie czujnika temperatury cieczy - czyszczenie przepustnicy - zdemontowałem...
Trochę tych wentylatorów w CC ( seicento) się narobiło..... , wiesz środowisko w jakim mu przyszło pracować ( silnikowi wentylatora) jest nieciekawe - bardzo nisko nad ziemia , przed przednim kołem.... wiesz jak ktoś jeżdzi po drogach gruntowych , ba nawet na tych naszych nie sprzątanych po zimie z piachu ulicach , do tego dochodzą bryzgi błota z solą...
Co do hamulców,- to w przednich zaciskach pęcznieją uszczelki tłoczków i należy je wymienić [przypadłość SC i CC ].Co do wentylatora -sprawdzić czy w momencie włączenia wentylatora przewody dochodzące do chłodnicy są gorące ,jesli są zimne świadczy to o uszkodzonym termostacie,jeśli są gorące to uszkodzony jest czujnik temperatury ,który w SC podaje...
Wielkie dzieki tez poczytalem na ten temat troche i okazuje sie ze ten czujnik jak pioszesz to ladna lipa chyba tylko tak jest zeby cos bylo dla picu. Ale spoko wymienilem na nowy bo stary caly czas mi zaczal swiecic i nie gasl a wentylator normalnie krecil i sie nie gotowal wogole. wczoraj troche pojezdzilem i narazie jest ok oby tak dalej.
Witam Posiadam fiata seicento 899 czyli przysłowiową 900. Autko Zostało kupione w 2000r i do tej pory bezawaryjne. Kłopot w tym że zagotował mi się płyn i zaświeciła kontrolka. Wymieniłem termostat bo stary po włożeniu do gotującej się wody nie otworzył się. Do tego wymieniłem czujnik temperatury, czujnik chłodnicy od wentylatora wentylator w 100% sprawny....
Wymieniłeś dobry czujnik? W sejcento 0.9 sa 3 czujniki. Jeden to termowłącznik wentylatora na chłodnicy(nieistotny) Drugi to czujnik dwu pinowy przy termostacie(nieistotny także dla tej usterki) Trzeci w głowicy po stronie alternatora, na jedna wsuwkę, to własnie ten od lampki. W Momencie jak swieci sie Tobie lampka, a silnik jest względnie zimny to...
ten typ nie posiada czujnika na radiatorze Gdzie w tym jest czujnik włączania i wyłączania wentylatorem???. Wentylator jest osobno tylko i wyłącznie dla klimy. Jednostka sterujące chyba nie steruje tym silnikiem. Na zdjęciu nr.jednostki sterującej. http://obrazki.elektroda.net/80_12540815...
Wydaje mi się, ze czujnik temperatury jest w porządku, sugeruje się załączaniem wentylatora chłodnicy. Dziś wymieniłem jeszcze świece, nigdy od nowości nie były zmieniane. Co do parametrów pod komputerem, to były dwa błędy: -nieprawidlowe napięcie zasilania -błąd czujnika podciśnienia (czy jakoś tak podobnie brzmiało) tylko, że ten czujnik już wymieniłem....
Witam państwa, kupiłam miesiąc temu fiata seicento 900. Auto paliło na dotyk ale miał mały problem silnik był cały ubrudzony olejem i jak sie rozgrzewał to było czuć w środku auta, więc mąż wziął kupił K2 i umył silnik aby zobaczyć czy nie ma przecieków . Po przejechaniu około 25 km po umyciu silnika tego samego dnia zapaliła się lampka od płynu chłodniczego....
Spójrzcie jeszcze na te parametry. Odpaliłem silnik , parametry przed załączeniem się wentylatora . Filtr paliwa . Dramat. Po wymianie odpalił bez kłopotów.Niestety mój problem nie zniknął .Wypinałem czujnik temp silnika, jak by równiej pracował , ale oczywiście mieszanka była przbogata , wiec chyba pokazuje dobrze.Miałem tez błąd sondy , wykasowałem...
witam mam taki problem w seicento ze jak przejade pare kilometrów to zapala mi sie kontrolka temperatury wymieniłem czujnik temperatury na bloku wymieniłem czujnik tez który jest wkrecony w termostat oraz czujnik który jest wkrecony w chłodnice i nadal sie pali kontrolka myslałem ze zapowietrzony moze ale odpowietrzyłem mimo ze nie był zapowietrzony...
Witam! Mam samochód fiat uno 899 cm. z 2000r. (silnik taki jak w seicento). OD czasów kiedy przyszły mrozy trzeba dłużej kręcić silnikiem żeby zapalił, zawsze palił na dotyk zresztą na ciepłym dalej tak pali. Mam wrażenie że na zimnym silniku mieszanka jest zbyt uboga tzn na ssaniu. Ssanie rzecz jasna jest tu sterowane elektronicznie. Moje pytanko brzmi:...
Witam serdecznie. Zakupiłem dla żony Fiata Seicento , rocznik 2000 z silnikiem 899 cm . Autko pali od "pierwszego" , wygląda bardzo dobrze ale posiada mankament w postaci żarzącej się diody "przegrzewania " silnika .Przy zimnym silniku dioda nie świeci ale w miarę rozgrzewania się silnika powoli zaczyna żarzyć dioda .Nigdy nie świeci pełnym blaskiem...
jeżeli jesteś pewien że to wina czujnika , układ jest szczelny ,wentylator działa, to możesz jechać. najlepiej korzystając z ogrzewania- wtedy łatwo określisz, że masz płyn (bo jego ubytek "wyłączy" ogrzewanie) , a po drugie poprawisz odprowadzanie ciepła Ewentualne przekroczenie temperatury zauważysz na pewno - siwy dym ;)
w seicento niema wskaznika temp. wiec wstawiłem sobie wskaźnik temperatury AVT1484 B, sprawdzałem termistorem ze zwykłego miernika z opcją temperatury i nie przekracza 90 stopni jednak wentylator włącza sie na postoju co chwile.Jutro sprawdze kable od sondy po sam sterownik moze jakies zakłucenia przetarty kabel moze, i rozbiore sterownik zajrze do...
Koledzy witam po trochę dłuższym czasie niż zapowiadałem. Jak w temacie mojego pierwszego wpisu/problemu chciałbym w końcu poinformować o zakończeniu napraw. Panowie z uwagi na niewielki koszt, w porównaniu z tym co już wydałem na mojego sejka, wymieniłem uszczelki po pokrywą zespołu wtryskowego jak również pod przepustnicą. Nastąpiła niewielka poprawa....
Ale prawie sie zagotowała ,mi sie wydaje że wysiadła chłodnica. Jeżeli nigdzie nie ubywa płynu to jeszcze nic strasznego.Obserwuj wskaźnik temperatury cieczy bądź kontrolkę przegrzania silnika.Sprawdź czy włącza się wentylator chłodnicy.Jeżeli się nie włącza to pierwszym objawem będzie wzrost ciśnienia w układzie chłodzącym i wyciek spod korka zbiorniczka...
Hmm możesz sprawdzić termostat jak jest cały czas otwarty to nie będziesz miał ogrzewania, zrób tak odpal auto włącz ogrzewanie na max z wentylatorem i po ok 5 do 8 minut powiano pomału grzać jak nic się nie dzieje (zimno nadal leci i dopiero po 16 minutach to możesz zajrzeć do niego )Spróbuj z tym czujnikiem jak radzi Sandamiano .Sonde lambda sprawdzisz...
Czujnik wału przeczyszczony - trochę sie zmieniło: Teraz odpala za 2gim razem, ale gdy jest zimno (szczególnie gdy dłużej postoji) nie odpali bez dodania gazu - tj. rozkręca się tak jak by chciał zaskoczyć ale jak mu nie dodam gazu to nie zapali. Po dodaniu gazu - włącza sie alternator i juz jest git. Ostatnio, stojąc w korku zagrzał się - i w momencie...
Mam to samo z Pandzie 1,0 Fire SPI ( bliźniacza konstrukcja) na wtrysku IAW 6F.SH. Od 2 lat się męczę z nierówną pracą silnika na jałowym (coś jakby wypadanie zapłonów) bardziej na benzynie na gazie niemal nie wyczuwalne, ale jest). Od kilku dni robi tak, że po odpaleniu na zimno, wchodzi na obroty tak do 1200 - 1300 rpm po kilkunastu sekundach schodzi...
Witam. Mam problem tego typu ze jakis tydzien temu zapaliła mi sie kontrolka od układu chłodzenia. Co sie okazalo to przegrzalem silnik. Stalo sie to ok 3 razy zanim doszlismy do sedna sprawy. Mechanik wymienil mi termostat, czujnik temperatury a na koncu okazalo sie ze spalony byl wentylator. Ogolnie to nie mam juz slow na tego mechanika. Po tym calym...
http://obrazki.elektroda.pl/3558627100_1... http://obrazki.elektroda.pl/8065909100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6345947600_1... Zapomniałem przyciąć obrazki w paincie. Ale po powiększeniu widać dobrze. Kupiłem kabel i oto co pokazuje program. Obrazek 3 zrobiłem zrzut już na wyłączonym silniku. Zauważyłem...
Stacyjka ma tylko trzy położenia: 0 - wszystko wyłączone; 1 - zapłon (kontrolki etc.); 2 - rozrusznik. W niektórych autach jest jeszcze jedna pozycja oznaczona jako ACC (z niej mógłbym zasilić cewkę przekaźnika), ale w Seicento niestety tego rozwiązania brak. Czujnik ciśnienia oleju to najprostsze możliwe rozwiązanie jakie chyba istnieje. Ma jedno wyjście...
Udało się mi zrobić sprężarkę z silnika 126p. Do testów podłączone miałem rury stalowe w ocynku. Wtedy na mosiężnym kolanku blisko głowicy temperatura maksymalna po jakiejś 1 minucie pompowania wynosiła 152°C. Mojej sprężarki chciałbym okazyjnie używać do piaskowania małym pistoletem. Gdyby piaskować bez przerwy, sprężarka zatrzymała by się raz na jakiś...
Ok wiec sprawdzę Ale rozrusznik kręci A nie ma iskry i pompa nie odpowiada Wiem że sa obok sterownika przekaźniki 2 i bezpieczniki Ale za akumulatorem.? Przypominam że to 899cm z 99 roku Dodano po 1 Za akumulatorem gdzie tam są bezpieczniki Tujest skrzyneczka z bezpiecznikami. https://obrazki.elektroda.pl/1348198600_... Za akumulatorem...
seicento bezpieczniki wentylatora włączanie wentylatora seicento silnik wentylatora seicento
zespół parzenia samoczynny restart biosu onkyo bateria
wizjer smart regulator ładowania
Dlaczego psuje się dekoder DVB-T2? Przyczyny awarii Jak ustawić czujnik ruchu i zmierzchu?