Takie samo zachowanie wysokiego ciśnienia w 1,4 TSI powodował wyciągnięty łańcuch. Sprawdź rozrząd...
http://obrazki.elektroda.pl/7157574400_1... Czujnik temperatury G42 jest zintegrowany z czujnikiem ciśnienia doładowania.
Wywala zatkany DPF, albo uszkodzony czujnik różnicy ciśnień. Na pewno ciśnienia ok? Na wysokich obrotach nie rośnie ciśnienie przed DPF?
Jeśli wyskakuje błąd zbyt wysokiego ciśnienia to obstawiałbym błędne sterowanie turbiny, w skodach to nagminnie zacierające się łopatki kierownicy, nie wiem jak jest w tym audi.
czujnik tylko nowy i tylko oryginalny, sprawdź pompę wysokiego ciśnienia i regulator, szukaj opiłek
Czujnik wysokiego ciśnienia rozwiązał problem teraz jest wszystko ok
On ma pierwszą wersję B5 wiec "bieda" panel klimatronika i brak czujnika ciśnienia "liniowego" wiec nie zobaczy ciśnień w VCDS a tylko zezwolenia, jedynie czujniki to na chłodnicy dwa od wysokiego ciśnienia (jeden dla wentylatora, drugi dla panelu), i trzeci od niskiego przy parowniku. Skoro ma napięcie na na przekaźniku sprzęgła to niskiego ciśnienia...
Proszę o fachowe doradztwo. Podpięcie komputera w rękach doświadczonego serwisanta. Nawet drogo, to i tak będzie taniej. wymienione 2 czujniki na listwach wysokiego ciśnienia i problem nadal jest A co był za problem, co nadal jest ?
W Audi kontrolka oleju wraz z brzęczykiem zapala sie jeśli z czujnika wysokiego ciśnienia oleju nie zostanie podany sygnał masy na licznik a obroty silnika przekroczą 2000obr/min . Czujnik wysokiego ciśnienia "daje" masę gdy ciśnienie oleju przekroczy 2bary. Sprawdź ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku przy 2000 obr/min.
Sprawdzać czujniki - czujnik wysokiego i niskiego ciśnienia, powinien być w okolicach osuszacza. Może być też uszkodzony sam sterownik. Pozdro !!
Zrobione, czujnik wysokiego ciśnienia to betka, ale czujnik temperatury parownika dodał trochę roboty.
Witam. Mam problem z moim golfem V 1.4 TSI. Auto dostałem od teścia ale mam z nim pewien problem. Pojeździłem chwilę i wyskoczył błąd 000022. Wymieniłem więc czujnik położenia wałka rozrządu ale to nic nie dało więc założyłem nowy czujnik położenia Wału korbowego (dostać się do niego masakra🤦🏻♂️). Teraz dodatkowo pluje błędem P2293. Pompa wysokiego...
czarna wsuwke z zielono czarnym przewodem Zasilanie grzałki sondy lambda - pin 87a zielona wsuwke z przewodem czerwono czarnym Nie przypominam sobie do czego ale to -pin M75s żółtą wsuwke z przewodem niebiesko czarnym Zasilanie wtyczki OBD - M30ag przewód na oczko ø8 żółto brązowy Masa głowicy dla ECU nie napisałeś jaki silnik wiec strzelam że...
który z czujników ciśnienia oleju podaje masę na kontrolkę ciśnienia wysokiego czy niskiego ciśnienia i jakie są ich kolory podobno biały i niebieski
Witam, poszukuję pomocy przy wyświetlającym się błędzie niskiego ciśnienia oleju (oldruck). Pacjent Audi A3 8P 2.0 TFSI, kod silnika BWA. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, zrobiona płukanka, zalany olej 5W-40, filtr Mann. Dodatkowo wymieniony filtr paliwa, czujnik ciśnienia oleju sprawny, brak wycieków z silnika. Kompresja 12-12,5 bar równa. Błąd...
Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
Mi to wygląda na czujnik wysokiego ciśnienia albo z jego obwodem.. Przerwa w obwodzie tego czujnika będzie to samo co zadziałanie tego czujnika. Czujnik rozwierany HP.
jakie podawał czujnik wartości na wolnych i wysokich obrotach?
Witam. Mam pytanie odnośnie Audi a 6 2.7 tdi. Problem polega na tym, że auto gaśnie podczas jazdy po dodaniu gazu i na postoju trzymając obroty 2 tyś po chwili gaśnie. Odpala dosłownie na tyknięcie rozrusznika. Dwóch elektryków było. Błędów zero. Parametry ok. Nie ma się czego czepić. Zacząłem wymieniać czujniki na listwach, obydwa. Zero poprawy. Pompa...
Na skraplaczu masz czujnik wysokiego ciśnienia (skraplania) a na osuszaczu masz czujnik niskiego ciśnienia (odparowania), którego tam brakuje, oraz jeszcze rurki, z dyszą dławiącą jak sądzę. Ktoś rozkompletował przed sprzedażą?
Witam wszystkich kolegów. Posiadam Audi Q7 4L 3.0 tdi z 2006 roku i mam potężny problem. W mojej Audi pojawił się problem zbyt wysokiego ciśnienia paliwa, aż tak wysokie, że robi dziury w metalowej rurce, która wychodzi z pompy wtryskowej i idzie do listwy wtryskowej, jak daje nową rurkę to znowu rozszczelnia mi pompę. Na oryginalnej mapie auto nie...
spróbuję podmienić czujniki na listwie wtryskowej i zawór wysokiego ciśnienia ten co jest w pompie wtryskowej i zobaczę czy motor zagada..
Dzień dobry wszystkim. Tak jak w temacie mam problem z ciśnieniem paliwa które skacze miedzy 170 a 300 bar gdzie zadane jest 250. Do tej pory zostało wymienione: - komplet wtrysków (nowe nie regenerowane ) -pompa wysokiego ciśnienia (używana z dobrego samochodu) -regulator cisnienia na listwie -czujnik dawki na pompie wysokiego ciśnienia -pompa paliwa...
Czujnik czy regulator.
Wtryski sprawdzone na maszynie, sprawdzone pod względem mechanicznym i elektrycznym. W pompie wysokiego ciśnienia były wytarte ząbki wstępnej pompki, ale zostało to naprawione. Nie pamiętam, z jakiego komputera korzysta mechanik. Póki co rozłożył ręce i podejrzewa czujnik ciśnienia na listwie. Trochę opiłków na nim było, ale nie ma 100% pewności, czy...
Czujnik zbyt wysokiej temperatury silnika ? Górna rura od chłodnicy, tak w połowie długości, elektrycznie czujnik w szereg z czujnikiem ciśnienia gazu.
Nie powinny chodzić cały czas, włączą się tylko wtedy, jak wzrośnie ciśnienie czynnika. I dziwne, że wywala czynnik, jak czujnik wysokiego ciśnienia powinien rozłączyć sprężarkę. Więc albo wali w czambuł czujnik ciśnienia, albo zalepiony olejem zawór rozpręzny, bo ktoś napchał za dużo oleju do układu klimatyzacji.
Błagam. Jeśli czujnik jest uszkodzony pompa ABS może generować zbyt wysokie ciśnienie co może doprowadzić do upuszczania płynu przez elektrozawory a co za tym idzie do blokowania kół.
Błędy sporadyczne od EGR i kolektora dolotowego. Na dzień dzisiejszy brak błędów w ECU. Ciśnienie sprężania równe na wszystkich cylindrach. Podmienione zawór regulacji ciśnienia i czujnik ciśnienia na szynach wtryskowych. Podmieniona pompa wysokiego ciśnienia. Usunięte katalizatory. Przeprogramowany komputer silnika. Sprawdzone klapy w kolektorach dolotowych....
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
(at)hehu777 Zgadza się, to o czym piszesz jest możliwe, też miałem kilka takich przypadków, wtedy od ciśnienia referencyjnego, pomniejszonego o ciśnienie które było w sterowniku opiewa ciśnienie doładowania, czyli wg niego ma być jakieś 0,4 bara, co jest nie do zbicia przez ecu na wysokich obrotach, tutaj sprawa wygląda tak, że turbo przeładowuje i...
W 80 nie ma żadnego czujnika maski. Masz 2 czujniki oleju ,jeden podaje masę jak nie ma ciśnienia ,drugi podaje mase po rozruchu jak jest ciśnienie (kontrola ciśnienia wzgl. wysokich obrotów). Układ kontroli ciśnień jest w liczniku. Jak nie masz ciśnienia na zachowanie w oryginale to wykorzystaj tylko pierwszy czujnik do sterowania żarówką lampki oleju.
Dobry Wieczór mam taki problem Audi a4b8 TDI kod silnika GAGA 2011r wykręcone były dwa czujniki z listwy wtryskowej i zawór z pompy wysokiego ciśnienia celem sprawdzenia czy są opiłki ponieważ była nierówna praca silnika na biegu jałowym. Po ponownym skręceniu oraz puszczeniu vcds-em paliwa celem odpowietrzenia układu paliwowego autko już nie zapała...
no tak - tak jak już Tobie napisano to jest ok ale powinieneś wiedzieć kilka żeczy 1 twoje autko stałosie troszke mułowate słabsze - bo sprężareczka jednak daje dość spory oppry - i dla tego auto z klimą pali około1 litra wjęcej 2jak ostro startjesz z pod świateł nasępuje samo wyłonczenie spręrzarki by nie uszkodzićukładu - działa wtedy przekażnik wysokiego...
Witam Mam podobny problem auto łapie notlauf po przekroczeniu 100 kmh. Sztanga porusza się gdy ściągam wężyk i zakładam idący do gruchy turbiny a na zgaszonym silniku nie mogę wcisnąć rękom sztangi czy tak powinno być czy nie. Dodam że wymieniłem wężyki, zawór N75, czujnik ciśnienia doładowania, przepływomierz, filtry na nowe i dalej to samo zbyt wysokie...
Klimatyzacja dalej nie działa, nowa sprężarka, nowy dlawik, błędów brak, czynnika nabite ponad 600g... Co może być przyczyną? Może czujnik wysokiego ciśnienia zabrudzony tak jak dlawik i przez to nie chce zatrybic? Wrzucam fotkę dlawika...zasyfiony, aż nie miło... :/
Mam problem z A4 B8 Avant 2013 2.0 TDI CJCD 150km Zaczęło się od tego, że na zimnym faluje ciśnienie na railu. Między od 1400 obrotów jak odpalę go na zimno nie ma siły jechać , trzęsie całym autem. Jeżeli postoi przez noc a jest ciepło to problem nie jest aż tak duży. Ale im zimniej zwłaszcza w zimie tym problem większy Jak ujadę te 500-1500m problem...
Aby wiedzieć czy czujnik odcina klimatyzację bo jest w niej za wysokie ciśnienie wystarczy podłączyć manometry i to potwierdzić. Jeśli się to nie pokrywa czujnik do wymiany lub uszkodzenie w instalacji i tyle w temacie.
Ok, jak rozrusznik kręci, to skrzynia nie jest problemem. Lampka kontrolna świec żarowych pełni funkcję informacyjną o zakłóceniu pracy silnika. Choć nie zawsze powoduje to unieruchomienie silnika. Z reguły dotyczy filtra cząstek stałych. Warto jest sprawdzić dane jakie czujniki ciśnienia spalin i temperatur przekazują sterownikowi. Dodatkowe przyczyny...
Witam, mam problem z silnikiem 2.0 fsi o kodzie AWA. Auto nierówno pracuje na wolnych obrotach, ecu widzi błąd numer 17428, podmieniony już czujnik na listwie wysokiego ciśnienia, brak zmian, potem podmieniłm pompę wysokiego ciśnienia razem z regulatorem, bez zmian, pompa w zbiorniku nowa, gdy odepne czujnik na listwie auto zaczyna pracować poprawnie,...
Czołem wszystkim! Chciałbym się doradzić w temacie zmiany silnika 1.6 16v fsi (audi a2/golf 4) kod silnika BAD na silnik mpi BCB (seat leon). W moim Audi a2 wystąpił problem z układem paliwowym po długiej przegranej walce przy wymianach czujników stwierdziłem że już nie warto inwestować w nowe pompy wysokiego ciśnienia i wtryskiwacze po których nie...
Witam wszystkich. Od miesiąca jest posiadaczem audi a4b7 2,5tdi/2005r/163 KM. Zauważyłem problem z ogrzewaniem a mianowicie braku ogrzewania. Podłączyłem vaga małego takiego chińskiego i pokazało uszkodzony silniczek sterowania klapy strona kierowcy i uszkodzony czujnik wysokiego ciśnienia G65. Silniczek wymieniłem i błąd zniknął wiec to jest Ok został...
W silnikach turbo oba czujniki są równorzędne ponieważ istotne jest różnicowe ciśnienie gazu. Im wyższe ciśnienie w kolektorze tym musi być wyższe ciśnienie gazu. By móc powiedzieć coś o ciśnieniu gazu patrzy się na różnicę ciśnienia gazu i ciśnienia kolektora która musi być stała i właśnie z ciśnienia różnicowego liczy się korektę od ciśnienia gazu...
To możesz obejrzeć na klimatroniku, sprawdź co Ci pokazuje. KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne....
W takim razie, jak masz VCDS to zrób log z pomiaru ciśnienia paliwa na railu (wartości zmierzona i oczekiwana przez sterownik) Tam są 3 pompy paliwa: w baku, pod nogami pasażera i wysokiego ciśnienia. Może któraś kończy żywot i po odpaleniu musi się "rozhulać" Również to już sprawdzałem na KTS, wartości zadane z rzeczywistymi pokrywają się idealnie...
Jak podczas kręcenia pokazuje obroty to pewnie działa. Jak podmieniali pompę i wtryski to raczej czujnik sprawdzili. Do sprawdzenia szyna wysokiego ciśnienia CR. Czy podczas kręcenia pokazuje ciśnienie na szynie. Powinno być min 250 bar bo inaczej sterownik nie otworzy wtrysków. Mógł stanąć zawór na pompie o ile dobrze pamietam to na szynie jest czujnik...
Witam forum, pacjent to Audi A4 B7, 2005 rok, silnik 2.0 TFSI BGB quattro. Sprawdzałem w parametrach i tak: Temp. cieczy chłodzącej -40 °C Temp. powietrza dolotowego -40 °C Ciśnienie paliwa 14000 kPa Po odpaleniu wentylatory się załączają. Błędy to: P0652 Docelowe napięcie czujnika B - niski sygnał wejściowy, P0190 Obwód czujnika ciśnienia szyny paliwa...
I tutaj muszę kolegę zmartwić. Ponieważ doświadczyłem kolejnej usterki – auto nie odpali za żadne chiny świata. Więc druga sprawna pompa wysokiego ciśnienia, ponieważ czujnik pokazywał za małe ciśnienie… wyszło, że pompka przelewowa stanęła. Dlaczego? Bo zgniły przewody od szczotek silnika pompki do konektorków. Ale zanim znalazłem usterkę, wymieniłem...
http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml https://www.youtube.com/watch?v=9LwF9OK9... Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne...
właśnie chyba wysokiego ciśnienia czujnik u mnie znajduje się nad filtrem (tym mi wyleciał olej) właśnie z tego czujnika odpiąłem wtyczkę i obroty na 2tys i nic potem ten sam kabel odpiąłem i zwarłem do masy i tez cisza ale tak jak piszesz oczywiście jutro sprawdzę też ten drugi czujnik i ponownie ten sam także pokuszę się o rozebranie zegarów i luknę...
Tak na chłopski rozum masz gdzieś zagiętą rurkę lub coś przytkane na wysokim ciśnieniu lub za dużo środka w układzie. Przemo w tym roczniku raczej czujnik jeszcze nie widzi ciśnienia tylko albo za małe albo za duże.
Witam. Mam dość dziwną sytuację z autem Audi A3 2.0 FSI AXW. Mianowicie nagle przestał odpalać i nie pojawia się ciśnienie na listwie wtryskowej. Wcześniej wszystko działało i auto miało moc. Auto raz na tysiąc prób odpali, ale kompletnie nie ma mocy. Pierwszym błędem, który się pojawił, to P0193 - czujnik ciśnienia paliwa G247 (zwarcie z plusem)....
Witam ! Dzięki za podpowiedzi. Są dwa czujniki na obudowie filtra oleju i jak sprawdziłem to "górny" jest od "niskiego" ciśnienia, zaś dolny (niezbyt widoczny bez odkręcania filtra) jest od "wysokiego" ciśnienia. W moim poprzednim "audiku" (1984r.) też były dwa czujniki ale w miejscu przekaźnika kontroli ciśnienia była zworka (nie jestem teraz pewien...
Mam ten sam defekt w Audi A4 1,9 TDI 115KM AJM 2000r. Przyszła jesień zrobiło się trochę chłodniej i powstał problem z odpaleniem zimnego silnika . Wymieniłem świece żarowe, zawór zwrotny paliwa, filtr paliwa, czujnik temperatury, przedmuchałem przewody paliwowe i nic się nie zmieniło.Teraz sugeruję wymianę uszczelek dual vacuum pompy czyli pompy podciśnienia...
Zrób pomiar manometrem ciśnienia w kolektorze i będziesz wiedział czy komputer dostaje prawidłowe dane. Jeśli ciśnienie faktycznie będzie za wysokie to na pewno coś od strony wyjścia komputera i elementów wykonawczych. Jeśli ciśnienie będzie ok to zostaje czujnik ciśnienia. Po tak prostym zabiegu będziesz wiedział gdzie szukać.
Witam dwa tygodnie temu kupiłem Audi A2. Po okazyjnej cenie że względu na to że ciężko odpalał na zimnym silniku jakby nie mógł wejść na ssanie. Przeczytałem wszystkie fora i nikt problemu nie rozwiązał więc ponawiam temat. Zacząłem od czyszczenia przepustnicy. Po tym jak się okazało że już był pod maską "Janusz" wymieniłem przepustnice, tylko ze względu...
Zgadza się.W bloku 11 mamy podgląd na pracę turbiny. 1.Obroty silnika 2.Ciśnienie turbiny jakie powinno być 3.Ciśnienie turbiny które jest w danym momencie 4.Stopień wysterowania elektrozaworu sterowania turbiną Sprawdzanie turbiny-3 bieg-z niskich obrotów gaz na maksa.Przy 3 tys.obrotów odczytujesz pole 2 i 3.Różnica maksymalna to 10% Sprawdz czy siłownik...
Witam. W audi q7 4.2TDI 2009 z wymieniłem silnik BTR na CCFA z . CCFA był sterowniku edc 17 a BTR jest na edc16. Do nowego silnika przełożyłem cały osprzęt ze starego wszystkie czujniki wtryskiwacze, pompę wysokiego ciśnienia itp. Nowy silnik był trochę inny miał inna pompę paliwa i więcej czujników po prostu różnił się osprzętem. Po tym wszystkim auto...
Do której mapy mam się odnieść przedostatniej czy ostatniej? Tak w ciemno wydaje mi się, że może to być spowodowane za małym rozmiarem dysz wtryskiwaczy. Musisz podać ciśnienie gazu pod obciążeniem bo na jałowych nic nam to nie powie. Możesz też spróbować jeszcze lekko wzbogacić mieszankę przy większym obciążeniu. Zobacz też czy wyjścia z parowników...
Witam, mam problem z odcinającą mocą przy 3 tys. obrotach. Błąd - P008800 za wysokie ciśnienie w rampie/stałe Pompa i wtryski niedawno sprawdzane. Regulator ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Czujnik ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Regulator ciśnienia na pompie, odcina go przy 3.5 tys. Cały czas wyskakuje błąd. Proszę o pomoc, Pozdrawiam
Dzień dobry. Myślałem że jestem sam z problemami z FSI. Moje auto to golf 4 silnik BAD 1.6 FSI. Akurat teraz walczę z kucnięciami na niskich obrotach i zaciekawił mnie ten temat. :) Ogólnie to prawie wszystko już naprawiłem/wymieniłem w tym aucie i ten silnik znam dość dobrze. Jeżeli jest to jeszcze komuś potrzebne to jedna z niewielu albo jedyna firma...
Witam Wszystkich Dzisiaj nabiłem klimę i czerwony czujnik jest przykręcony przy cienkiej rurce(tak jak mówił Aleksander_01) i jest to czujnik od zbyt wysokiego ciśnienia w układzie(taki błąd wyrzuciło po odpięciu go no i klima się nie włączyła). Natomiast drugi czujnik nie wiem od czego jest żaden błąd się nie pojawił, klimatyzacja pracowała bez zmian....
Kolor kabelka szaro biały. I to jest kabel to wysokiego ciśnienia co pokazuje kontrolkę na liczniku. Bombke mam podłączona dwoma innymi biało niebieski i jakis tam jeszcze i to jest do niskiego ciśnienia do wskazań ciśnienia oleju na budziku. Temperaturę oleju mam podłączona kabelkiem jakimś czarnym co jako jedyny ma wsuwke i pasuje tylko w to jedno...
(at)milejow Co ty chcesz w tych blokach sprawdzać jak nie wiesz ile masz czynnika w układzie, podgląd ciśnienia i prąd zaworu nic ci nie powie a reszta parametrów jest w tym momencie nieistotna. MVB001/3 – Współczynnik trwania impulsu sygnału ciśnienia z czujnika G65 (wskazanie w %) Wskazanie od 0 do 0,5% może oznaczać: - Przerwę w przewodzie łączącym...
Brak informacji jaki silnik, czy z klimatronikiem, czujnik ciśnienia ok? Samo ciśnienie ok? Do sprawdzenia tak jak już napisał saly oraz przewód (przy belce często dochodzi do usterki z nim) - wystarczy miernik i sprawdzisz przejście do przekaźnika i zasilanie od wyłącznik wysokiego ciśnienia.
Sprawdzę jeszcze dziś ale z tego co wiem to przy filtrze są dwa czujniki (wysokiego i niskiego ciśnienia 0,15-0,35bar, drugi 0,75-1,05 bar) a u góry na bank nie ma żadnego czujnika.Zaślepki też nie kojarzę gdy z tyłu głowicy wychodzi króciec układu chłodzenia i nie było by tam miejsca na zaślepkę.Ale sprawdzę jeszcze raz.
Witam Auto to Audi TT 98 rok 1.8t silnik AJQ klimatronik. Usterka: nie uruchamia się klimatyzacja. Sprawdziłem: a) moduł wentylatorów b) czujnik ciśnienia oraz ciśnienie gazu c) czujnik na wężu wyłączający klimę gdy temp. wody jest za wysoka d) czujnik w chłodnicy e) bezpieczniki f) czujnik temp. zewnętrznej W pamięci nie ma żadnych błędów Po podłączeniu...
Zapala Ci się kontrolka tzw."wysokiego ciśnienia".Masz dwa czujniki ciśnieniowe!Czujnik wysokiego ciśnienia zapala się jeżeli w układzie olejowym przy obrotach powyżej 2000 tys ciśnienie jest mniejsze niż 1.8 bara.Proponuje sprawdzić ciśnienie manometrem.Wtedy wykluczysz możliwość usterki elektrycznej.Temat stary jak swiat.Wiem bo pracuje w serwisie...
Jesli N75 były uszkodzony to ciśnienie jest za wysokie.
Ciśnienia 5/12 bar, to że temperatura tak nie wzrasta to wiem, tymbardziej że na odpiętych czujnikach temperatury jest dokładnie to samo. Na przewodzie czujnika brak, 2 sztuki w trójniku na silniku i jeszcze jeden 3-pinowy w chłodnicy. Założyłem że ten ostatni jest tylko do wentylatora i w sumie jego nie odpinałem.
Niedawno napełniana. Po włączeniu klimy sprzęgło włączą się na chwilę może 1s. i wyłącza się. Ponowne włączanie klawisza AC nic nie daje, dopiero po wyłączeniu zapłonu sytuacja się powtarza. Mam całą masę sprawdzonych obwodów i wykonanych pomiarów szukam wsparcia i pomocy. Klimatyzacja na "krótko" pracuje(12V na sprzęgło).Wyklucza to sprężarkę i niedrożność...
Witam W samochodzie została wymieniona pompa wysokiego ciśnienia wtryski listwa z czujnikami wszystko wymyte zbiornik paliwa wypłukany. Po wymianie samochód chodził zaledwie 1h rano nie do odpalenia kreci i nic. Zostały wyciągnięte wtryski zawiezione do sprawdzenia okazało się ze są sprawne. Pompa podczas kręcenia daje 400bar w pompie zero opiłków....
15.4 Potencjometr silnika klapy przepływu powietrza (G113). 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, przerwa... *20.1 Kompresor pozostaje wyłączony, aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund. Usterką może okazać się panel sterowania, silnik krokowy przy klapie powietrza, lub przerwa w okablowaniu. Dodatkowo do...
18047 - czujnik 1/2 położenia pedału przyśpieszenia g79/g185 19647 - klapa kolektora ssącego 16576 - czujnik ciśnienia paliwa g247 16706 - czujnik obrotów silnika g28 16788 - system recyrkulacji spalin 16486 - Miernik masy powietrza g70 ( sygnał za wysoki ) 16492 - czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym 16486 - miernik masy powietrza g70 ( sygnał za...
Witam Mam problem już od ponad pół roku z moim Audi. Poranne odpalenie wygląda tak : Podpinam kostkę do regulatora ciśnienia przy rozdzielaczu paliwa ( samochód odpala ) i za moment odpinam ją by móc jeździć. Na rozgrzanym silniku tej kostki nie trzeba podłączać. Auto nie trzyma obrotow faluje pomiędzy 1000 a podczas zatrzymywania się potrafi zgasnąć....
Jest tam gdzie jest wysokie cisnienie, a powodem zwarcia do plusa może być zbyt wysokie ciśnienie w układzie
Witam. Mam Audi A4 B5 1996 1.9 TDI 110HP. Do niedawna przegrzebywałem nieskończone pokłady wiedzy internetu ale suma summarum musiałem poradzić sobie sam ponieważ nikt nie dał mi konkretnej odpowiedzi...a więc: Klima pokazała mi błąd 22.1, wiedziałem już, że mam szczelną i nabitą instalację. Pierwsze sprawdziłem, czy sprężarka działa zwierając styki...
U mnie w A3 2.0 TDI CFFB auto przy niższych temperaturach (np. 10st C lub mniej) przed rozgrzaniem silnika przyspieszało skokowo zmieniając prędkość i z odgłosami spalania stukowego, po rozgrzaniu skokowe przyspieszanie mijało ale odgłosy nie. Problem się pogłębiał aż zaczęło przerywać nawet na rozgrzanym. Czyszczenie wtrysków pomogło na 2 tygodnie,...
Widzisz w tym przypadku czujnik jest termometrem :) czyli twoją gorączką jest ciśnienie paliwa , mając coś tam do czytania błędów możesz spr sobie ciśnienie paliwa i wyjdzie ci że coś tam jest nia tak . Jeżeli jest coś nie tak z gorączką/paliwem to trzeba leczyć żródło - pompa itd Jeżeli kolegi odp wyżej była nie poważna - to ode mnie dostajesz odpowiedź...
Tu wszystko w porządku. Wypadało by sprawdzić ciśnienia LP (czy schodzi poniżej 3 bar) i czy te 8 bar na wysokim jest prawidłowe. Wygląda na to że sprężarka nie robi różnicy ciśnień (nie pompuje). Ale to potwierdzi pomiar ciśnienia w porcie LP. Wyprzedzając fakty czasem jest to sam zwór regulujący wydajność sprężarki (n280) albo sama sprężarka (jest...
Znalazłem wymagane ciśnienia w klimie i zależność tych wartości od załączania kompresora: http://obrazki.elektroda.pl/6375432300_1... Z angielskiego trochę kuleję więc mógłby ktoś to wyjaśnić, bo nie do końca rozumiem opis. Jest napisane że poniżej 1,2bar wyłączy się kompresor, poniżej 13% sensor valve (duty cycle). Powyżej 1,2bar będzie...
Witam. Dzisiaj podczas jazdy auto mi zgasło, zapaliła sie kontrola świec żarowych, auto odpaliłem i jakoś dojechałem do garażu około kilometra. Po podpięcie kompa katastrofa http://obrazki.elektroda.pl/7185376300_1... http://obrazki.elektroda.pl/2882063800_1... Po zdemontowaniu czujnika ciśnienia na pompie załamka całkowita...
Chyba w moim aucie tego wziernika nie ma. A czy czujnik ciśnienia nie ma podwójnego działania: wyłącza sprężarkę przy zbyt wysokim i zbyt niskim ciśnieniu? Jeśli małe ciśnienie to brak czynnika a to może doprowadzić do zatarcia sprężarki. A co to jest cewka klimatyzatora? Chodzi o tą w przekaźniku czy w sprzęgle od sprężarki? Ciśnienie da się sprawdzić...
Witam, mam problem z klimatyzacją, klimatyzacja nie działa, nic się nie załącza po kliknięciu przycisku "auto" na panelu, audi jest z 2000r, silnik 1.9 TDI AJM. Podam trochę info: - klimatyzacja nabita, szczelna (sprawdzona przez klimatyzatora), - ilość czynnik w układzie coś ponad 700g (na maxa było dobite) nie podam dokładnej ilości czynnika gdyż...
Witam. Trafiło do mnie Audi A3 jak w temacie, rzekomo po wymianie pompy CR na używkę i czujnika ciśnienia na listwie na nowy. Auto przy max bucie wchodziło w tryb awaryjny, ciśnienie na listwie nie było zbijane. Po wymianie na nowy zawór regulacji Boscha ciśnienie w normie, lecz pojawił się kolejny problem. Przy schodzeniu z obrotów sporadycznie cisnienie...
Moje A8 nie che odpalać na benzynie, pali na samostarcie po rozgrzaniu przełącza się na gaz. Auto wcześniej chodziło normalnie aż pewnego ranka nie odpaliło. -pompa paliwa nowa bosch,paliwa ponad połowa -regulator ciśnienia paliwa nowy (stary nie trzymał) -ciśnienie paliwa wynosi ponad 5,5 bar wiec chyba ok -nowe świece ngk -1 błąd stały (czujnik temperatury...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Witam Samochód po wypadku. Sprężarka to 6SEU14C Denso. Sprzęgło sztywne zrywalne OK. Brak błędów w sterowniku. Po napełnieniu klimy ciśnienie fizyczne 7 bar ciśnienie na czujniku wysokiego ciśnienia także 7 bar po odpaleniu klimy ciśnienie wzrośnie do 8 bar i znowu spadnie do 7. Chodzi mi głównie o zawór N280. Po podaniu napięcia bezpośrednio za zawór...
wejscie jest takei samo jak te na wysokie cisnienie, podlaczysz sie bez problemu , zmostkowac czujnik musisz inaczej ci klima sie nie wlaczy a gdyby i tak nie chcial sie wlaczac ( np. inna usterka) wtedy podaj +12 volt na sprzegielko i sprezarka ruszy z pominieciem elektroniki pozdrawiam
Błąd mówi o tym że sterownik nie widzi sygnału z czujnika. Czujnik ma zwarte piny wtedy kiedy jest odpowiednie ciśnienie w układzie. W takim przypadku może być brak czynnika. Wystarczy podpiąć zegary by się przekonać - nie trzeba odsysać czynnika, co innego gdyby kompresor się załączał a klima nie chłodzi. Nie ma sensu tutaj wtykania zapałki do portu...
Aha , to w takim razie może to wina jest tego czujnika skoro ciśnienie idzie wyżej . Ale w sumie byłoby jeszcze wyższe gdy to był czujnik wazlniety Nie bardzo rozumiem to co napisałeś. Manometr mierzy ciśnienie jakie jest w instalacji, a mierzy go w odniesieniu do ciśnienia atmosferycznego, którego wartość jest w przybliżeniu równa 1 barowi. I jeżeli...
sprawdź błędy, wskazania czujników na VAGu. Może być sporo przyczyn, zapchany dpf, uszkodzony czujnik różnicy ciśnienia spalin przy dpf, uszkodzony czujnik temp powietrza po doładowaniu. Wymieniłem Ci przyczyny jakie ja miałem ogólnie w Audi z silnikiem TDI. Przy tym ostatnim, czujnik był, po jeździe w deszczu, zawilgocony i pokazywał wysoką temp. powietrza...
Witam. Mam problem z audi a4 2005r 147kw. Po diagnostyce VAS wychodzi błąd p310b Regulacja niskiego ciśnienia paliwa, ciśnienie paliwa po za zakresem tolerancji. Adaptacja pompy paliwa widziana przez VAS jest w okolicach 2000% gdzie normalnie ma byc między-1000 a 1000%. Niskie cisnienie paliwa wynosi 5bar, filtr paliwa nowy, czujnik niskiego cisnienia...
(at)pitcobra1985 Już masz pierwszy błąd - albo czujnik albo za wysoka temperatura pomiędzy kolektorem a turbosprężarką. A gdzie reszta tego (5 błędów) ?
Witam Mam problem z Audi A6 2.7TDI.Mianowicie zaświeca się kontrolka świec żarowych i auto traci moc.Po odczytaniu błędów silnika wyskakuje cały czas błąd P242F Diesel Particulate Filter Restriction - Ash Accumulation .Próbowałem wymusić launchem X-431 wypalanie DPF, ale konczyło się niepowodzeniem.Wimieniłem też czujnik ciśnienia spalin DPF i nadal...
Z tyłu łańcuch z przodu pasek. Rozrząd ok. Po wymianie sprzętu diagnostycznego okazało się, że ciśnienie paliwa nie jest odpowiednie. Problem jest bo sterownik jest zablokowany przed odczytem parametrów bieżących i nie znam kodu pin ani jak go odblokować. Przy odpalaniu napięcie na czujniku ciśnienia rośnie do 1.5v i auto zapala. Silnik pracuje 2-3...
witam wszystkich i proszę o pomoc posiadam audi a6c5 2.4b v6 1999r 165km ÷gaz i mianowicie chodzi mi o to że czasami gasnie na wolnych obrotach i później ciężko odpalić czy ktoś może mi pomóc jaka jest przyczyną tego Wstępna ocena dostępnych informacji Witaj, Rozumiem, że posiadasz Audi A6 C5 z 1999 roku, wyposażone w silnik 2.4 V6 benzynowy o mocy...
Błąd zespołu nastawnika klapy rozdziału nie ma wpływu na załączanie sprężarki, co innego gdy siedzi czujnik na parowniku. Czym mierzyłeś napięcie na wtyczce? Ja to robię żarówką halogenową 20 Wat. Mały próbnik lub miernik mogą nie wskazywać właściwych wartości z uwagi na sterownik klimy i wentylatorów. Ostatnio miałem borę z takim właśnie objawem, że...
Wymieniam silnik dla znajomego. Jest to jakaś przeróbka bo w audi C3 ktoś założył silnik 1.6D. Teraz kolega kupił 1.9D ale nie wiem dokładnie od czego chyba od Passata. Jest taki problem ze w tym 1.9 jest na pompie trochę elektroniki tzn od dołu zaworek odcinający paliwo, pomiędzy wyjściem przewodów wysokiego ciśnienia coś z dwoma kabelkami, trochę...
zamykając temat udało mi sie zdiagnozowac ten samochodzik dzieki waszej pomocy :) a zeby ten post byl uzyteczny" - ten samochud nie diagnozuje sie przez bezpieczniki... -da sie zdjagnozowac przez kody migowe przy pedale sprzegla instrukcja: Odczytywanie migowych kodów błędów Audi oraz VW Przeprowadzanie testu: - Włączyć zapłon - Przeprowadzić przynajmiej...
czujnik wysokiego ciśnienia czujnik wysokiego ciśnienia klima czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
amica triak silnika zasilacz dźwięk komputer trzaski temperatura skacze
Najlepsza nawigacja: Google Maps, Waze, TomTom? Znaczenie symbolu LC 60 w drucie lutowniczym