Witam Po podlaczeniu do VAG wyskauje nastepujacy blad polozenia czujnika wzniosu iglicy (G-80).Bład ten pojawia sie tylko gdy silnik jest rozgrzany i miga mi kontrolka od siec zarowych Czy ktos wie co to moze byc ? pozdrawiam
W takim razie jak? Skoro do takiego poziomu zeszła rozmowa. Jakiego rodzaju jest ta usterka? Czy da radę wyjąć ten czujnik? Jeśli tak, to jak? Nawet na forach BMW dość ubogo jest w tym temacie. A dziwne... Kolega chyba bardzo słabo szukał niedawno sam chciałem się pobawić i sprawdzić co i jak tam...
To co napisałeś. Na drugim wtryskiwaczu od prawej strony zamontowany jest czujnik wzniosu iglicy, od niego do sterownika silnika idzie dwużyłowy przewód który prawdopodobnie jest gdzieś przerwany. Sterownik silnika popularnie zwany komputerem znajduje się w kabinie za "zegarami".
Witam... mam na warsztacie Audi A6 2,5TDI 150km samochem klijet wjechal do garazu i zgasil wszytsko jak zawsze... lecz rano juz nie zapalil :( podpilem sie Vag 4,9 i pokazju "czujnik polozenia(wzniosu)iglicy G80 przerwa lub zwarcie do plusa" jestem juz blady przegrzebalem juz chyba wszystkie ksiazki...
Sam czujnik okazał się sprawny, przyczyną była szklanka wody (!sic) w sterowniku silnika. Pozdrawiam
witam, proszę podpowiedzcie mi czy jest szansa poprawnie ustawić kąt wtrysku po wymianie rozrządu, mając usterkę w G80 ( Czujnik wzniosu iglicy czyli tzw wtrysk sterujący) . Zdiagnozowałem usterkę w czujniku g80 odczytując bład tego czujnika który nie można oczywiście skasować, zmierzyłem oporność...
czujnik wzniosu iglicy wstryskiwacza , wisi na pinie 101 i 109 ECU.
Piękne tłumaczenie, inaczej czasem zwany czujnikiem wzniosu iglicy, jest zamontowany na trzecim (chyba) wtrysku. Niemniej to w ogóle nie jest to o czym piszesz. I nie występuje w AAZ. G175 to zawór początku wtrysku, jest w pompie wtryskowej. Ma dwa przewody, jeden masa a drugi wchodzi na pin 14 sterownika.
Auto: Carisma 1,9TD inetrcooler, pompa Lucas DPC, pseudo komp-sterownik-sterujący: a)EGR b)iddle up-podbiciem obrotów c)timing control- zawór pszyspieszacza wtrysku Myślałem że już nic nie jest w stanie zaskoczyć jeśłi chodzi o ten system wtryskowy- a jednak. Mam pytanie-bo nie jestem pewien- czy odłączenie...
Proponuje Ci przeciac dwa przewody toz przy komputerze , jeden od czujnika liczby obrotow silnika , drugi od czujnika wzniosu iglicy , jednoczesny brak sygnalow z obu czujnikow uniemozliwi odpalenie auta . Jezeli jest to silnik na PD to wystarczy odciac tylko czujnik liczby obrotow , bo naturalnie w...
Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy, jeśli paliwo dochodzi do wtryskiwacza to iglica się unosi, czujnik to wykrywa i zaczyna się rozpylanie. W ten sposób sterownik sprawdza poprawność regulacji kąta początku wtrysku, koło zamachowe się...
czujnik/nastawnik sygnał wyjściowy/wejściowy A35 – sterownik systemu EMC sterownik wejściowy A162 – immobiliser czujnik wejściowy B24 – czujnik temperatury silnika (ECT) czujnik wejściowy B25 – czujnik temperatury powietrza zasysanego (IAT) czujnik wejściowy B30 –...
Ten przypadek jest bardzo częsty - sprawdź działanie świateł stop. Jeśli działają, a nie masz odpowiedzniego sprzętu diagnostycznego, to zdejmij osłonę- tę nad pedałami i wyjmij czujnik hamowania (trzeba go okręcić i wyjąć). Czujnik posiada dwie pary styków, jedna rozwierna, a druga zwierna. Weź miernik...
Witam i dziękuję za odpowiedź. Więc tak.... w aucie odczytałem błąd czujnika pedału przyśpieszenia, więc go wymieniłem. Niestety błąd powrócił a silnik chodzi na trybie awaryjnym- 1300obr/min. Z doświadczenia wiem, że może być to uszkodzony ECU-komputer, więc go wymieniłem i zakodowałem immobilizer....
Ok poczytałem trochę i jest to czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza czyli jakieś tam impulsy daje. Czy mógłbyś bardziej sprecyzować gdzie ten czujnik VSS znajduje się na skrzyni bo widzę tylko na górze pod filtrem powietrza czujnik załączania świateł cofania i nic poza tym. W poprzednim escorcie (benzyna)...
Witam. Jakis czas temu silnik stracil moc, ale palil bez wiekszych problemow, komputer nie wskazywal odchylek od normy i bledow i ze nie bylo czasu wiec tak sie jezdzilo kilka miesiecy. Ale ostatnio jakies 3 tygodnie temu na cieplym mial problemy z rozruchem. Dalej nic nie znalazlem w komputerze wiec...
Dla jasności. W tych autach często wyrabia się podcięcie na kole rozrządu na wale. Ustawiać można na zegar, tak jak proponuje kolega marecki117, ale jak tego nigdy nie robiłeś, to sukcesu nie wróżę. Kąta wtrysku nie ustawia się Vagiem, tylko za pomocą Vaga. Musisz wejść w tryb ustawienia podstawowe czy...
Ten czujnik o ktorym kolega pisze to czujnik liczby obrotow silnika ! ale w prztypadku jego awarii , auto przejdzie w tryb awaryjny , ale napewno nie zgasnie , zgasnie jedynie wowczas gdy braknie sygnalu z dwoch czujnikow naraz wspomnianego wczesniej , oraz z czujnika wzniosu iglicy .
sprawdź czujnik temperatury płynu najprawdopodobniej jest uszkodzony albo wypięty (dla tego tak długo grzeje) i ma bogatą dawkę paliwa. co do falowania na wolnych obrotach to wygląda na nastawnik (droga sprawa) albo czujnik wzniosu iglicy jeśli chcesz go kupić to przyglądnij mu się dobrze zwłaszcza...
czujnik położenia masz od tyłu silnika w okolicach koła pasowego, wtyczka u gory na obudowie paska rozrządu obok wtyczki czujnika wzniosu iglicy. Czujnik indukcyjny oporu nie pamiętam, ale jak masz poniżej 2 kiloomów to powinno być dobrze. Na oscyloskopie sinus z dwoma pikami.
Chodzi mi o kostkę czujnika temperatury. Czujnika położenia wałka jako tako tam nie ma. Jego odpowiednikiem jest czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku od strony rozrządu. To że kąt skacze jest z powodu niedomagania pompy wtryskowej, lub powietrza w paliwie. Jeśli powietrza w paliwie...
Sprawdz jeszcze czujnik wzniosu iglicy 3-ciego wtrysku , oraz czujnik polozenia pedalu sprzegla (wlacznik)
Dziwne ze akurat na luku w prawo . Sprawdz sobie , czujnik wzniosu iglicy (jest przy wtrysku) , oraz czujnik predkosci obrotowej silnika . Bo kontrolka siwec zarowych lubi sie zapalac wlasnie przy uszkodzeniu ktoregos z tych czujnikow , no jeszcze jakby pompa byla walnieta to tez by sie zapalila . Ale...
Witam.Z polewaniem pompy wodą to jest tak że w głowiczce pompy znajduje się czujnik temp. paliwa który wraz z czujnikiem wzniosu iglicy w sposób dynamiczny ustala moment wtrysku paliwa.Polewając obficie,sztucznie obniża się temp.paliwa przez co zmienia się moment wtrysku i autko pali łatwiej i lepiej...
Witajcie. Nie dawno kupiłem Almere 2.0D z 97r i jest taki problem że czasem trzeba dłużej kręcić jak jest ciepły silnik. Wydaje mi się również że moc jest jakby za mała bo wcześniej miałem Sunny 2.0D i w nim była jakby większa moc. Czytałem troche na forum że może to byc czujnik wzniosu iglicy w 1 wtryskiwaczu....
A świstak siedzi i zawija w te sreberka i zawija .... W żadnym dostępnym mi katalogu nie znalazłem opisu świadczącego o tym, że w silniku 1Y był montowany fabrycznie sterownik pompy wtryskowej. Nie ma takiego sterownika ani w Audi ani w VW. Kolego podaj numer tego sterownika wg ETKA to może uwierzę....
seba191 , coś mi się wydaje, że za dużo grzebiesz niepotrzebnie przy osprzęcie silnika, zwłaszcza że robisz to albo na odpalonym silniku albo przy stacyjce w pozycji ON, nie odłączaj wtyczek od czego popadnie bo potem będziesz miał kolekcję błędów, pierwszy błąd - odpinałeś wtyczkę z czujnika temperatury...
Może napisz co już sprawdziłeś, a jeśli masz dostęp do vaga logi dynamiczne dużo by pomogły. Czujnik na wale, czujnik wzniosu iglicy - odłącz kolejno i zobacz, czy coś się zmieni. Zmierz na nich rezystancje...
Dignostyka silnika wykazała 4 błędy. 1. czujnik temp. silnika 2. czujnik wzniosu iglicy 3. zawór przestawiacza kąta wtrysku 4. regulator w pompie Błedy się kasują, jednak pojawiają się ponownie po wyłączeniu i włączeniu zapłonu. Silnik nie musi pracować. Sprawdziłem rezystancję ww. elementów, są...
Mam problem z sharanem 98 110 miga kontrolka świec żarowych totalny brak mocy jak przy zwykłym dieslu i nie wchodzi na maksymalne obroty czy to mogą być świece najpewniej połączenie ECU-czujnik lub sam czujnik wzniosu iglicy (we wtrysku sterującym)
Co to jest czujnik otwarcia dyszy? A nie czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza przypadkiem? Tak G80. Możecie mieć racje. Pytam się bo mam tu na tym schemacie podłączenia instalacji komputera pozycje 57 "czujnik otwarcia dyszy" Może mi ktoś powiedzieć gdzie wiec znajdę tą wtyczkę od "G80"...
Witam. Posiadam AUDI A4 B6 2002r 2.5 TDI Quattro 180KM, samochód stracił moc w ogole powyzej 3000 obr sie nie wkreca. Na VAG dwa błędy 542- czujnik wzniosu iglicy g80, 519- czujnik przewodu dolotowego G71. Czy te obydwa błędy moga miec cos wspolnego ze sobą?, czy to turbo??. Samochód po odpaleniu od...
Witam, Mam podobny problem (chyba?), ale może będę miał więcej szczęścia od kolegi i ktoś podpowie co może być powodem takiej awarii. Samochód zgasł podczas jazdy i już nie można odpalić, rozrusznik normalnie kręci...podpięty komputer (nie w serwisie) wskazał, błąd g80 czyli czujnik wzniosu iglicy,...
Dobrze ok zgadzam się z tym co piszesz lecz nastawnik jest wyciągniętym z sprawnego auta przewody elektryczne moim zdaniem są ok ponieważ widzi napięcie nastawnika. A i autko pracuje identycznie na podłączonym i odłączonym wtrysku sterującym. Pytanie - sterownik wysyła impuls do nastawnika na podstawie...
to silnik F9Q common rail DCI nie ma czujnika wzniosu iglicy(taki czujnik był w DTI na jednym z wtrysków) Myślę, że diagnostykę robiłeś zabawką wyświetlającą głupoty. Zrób test przelewowy i sprawdź doładowanie na aucie w ruchu, na postoju turbina nie jest tak sterowana jak podczas jazdy.
Próbowałem też z większymi wartościami niestety oczekiwanego efektu nie było . Bo i nie będzie. Zasymulowałeś obecność czujnika - co nie znaczy że rezystor zaczął generować sygnał. Zmieniła się sygnatura błędu, z "Czujnik wzniosu iglicy - przerwa w obwodzie", na "czujnik wzniosu iglicy brak sygnału/sygnał...
To wywali błąd "czujnik wzniosu iglicy" (needle lift sensor) W tym przypadku może chodzić o zawór suwakowy.
Masz pewnie uszkodzony czujnik wzniosu iglicy - jaki był błąd podczas badania komputrowego? Pozdrawiam.
Strzelam-czujnik wzniosu iglicy? Może moderator mi wybaczy że nabiłem posta,ale podstawie lakonicznych informacji podanych przez autora trudno coś doradzić.
Tyle inwestycji i kosztów, a chyba nie zrobiłeś diagnozy??? Usterkę czujnika wzniosu iglicy (na trzecim wtrysku) można zdiagnozować momentalnie. Dziwne praktyki. Pozdr.
sprawdz czujnik wzniosu iglicy ktory znajduje sie na 3 wtryskiwaczu.podnies obroty silnka na okolo 2.5-3tys obrotow i uderz czyms metalowym we wtryskiwacz(3)i zaobsewuj czy w tym momencie silnik mial przerwana prace...
Większa szansa że w czujniku wzniosu iglicy
Bład 00550 jest zwiazany z kontrolą startu wtrysku. Sprawdż ustawienie pompy wtryskowej, czy początek wtrysku teoretyczny na wolnych obrotach pokrywa się z początkiem faktycznym.Jeżeli tak nie jest ustaw pompę za pomocą blokad.Sprawdż tez czujnik wzniosu iglicy , na wtyczce powinien mieć opór około...
wtrysk sterujący to wtrysk z taki pierścieniem i kabelkiem. jest to indukcyjny czujnik wzniosu iglicy oporność kilkaset omow (dokładnie chyba gdzieś koło 700 podaję z pamięci. Najlepiekj sprawdzić oscyloskopem.
Witam. Mam problem z komputerem z auta jak w temacie. Nr kompa: 074 906 018 AJ 0 281 010 461. Auto jest po wypadku, komp ma lekko uszkodzoną obudowę, auto pali, ale łapie ciągle błąd czujnika wzniosu iglicy wtrysku. Na płycie komputera znalazłem pęknięty element - wygląda mi na stabilizator.Wylutowałem...
Wez w lapke miernik i sprawdz przeplywke i czujniki zanim zaczniesz silnik rozbierac na czesci, wyczysc EGR , sprawdz zawor pneumatyczny i podcisnienia, cisnienie doladowania, szczelnosc ukladu (intercooler jesli posiadasz) sprawdz rowniez uklad paliwowy (czy jest szcelny jesli nie w przewodzie powrotnym...
ten przewód jest do czujnika wzniosu iglicy we wtrysku
auto bez czujnika wzniosu iglicy ma zapalic ale bedzie kopcic a podaj numery sterownika gdybys potrzebowal jest szansa ze mam taki sam bo ostatni dzialalem z takim autkiem
Mfa dostaje info z ecu o spalaniu. Podepnij vaga i tam masz parametry spalania. Ecu kalkuluje tak myślę że na podstawie czujnika wzniosu iglicy 3 wtryskiwacza i wychylenia nastawnika. Więc raczej ciężko bedzie coś wykombinować.
błąd czujnik wzniosu iglicy oznacza że masz uszkodzony wtryskiwacz sterujący. Daje on impulsy pracy wtryskiwacza do map sensora a ten odpowiedzialny jest za dawke paliwa. A nie słabnie Ci po przekroczeniu 2000 rpm tak jak czuć już turbine?? Ten błąd nie ma raczej związku z Twoim problemem.
Needle lift sensor. Czujnik wzniosu iglicy. To dosyć popularne określenia. Aczkolwiek wykasowanie błędu nie naprawiło samochodu.
W silniku AFN kąt wyprzedzenia tłoczenia ustawia się ruszając pompą wtryskową; komputer również steruje kątem wyprzedzenia tłoczenia za pomocą przestawiacza tego kąta wbudowanego w pompę wtryskową na podstawie sygnału przesyłanego z czujnika wzniosu iglicy rozpylacza trzeciego wtrysku ale dopiero po...
to tylko dwa kable, nieważne jak podłączone ,(byle nie zwarte) :-) ps. i to nie wtrysk sterujący tylko wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy
Witam prosze jeszcze sprawdzis czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtryskiwaczu, jest tam widoczny przewod ktorym idzie sygnal. przyrzadzie diagnostycznym powinien wyskoczyc bład, jesli regulator wydatku zostal juz wymieniony tak ajak pan wczesniej wspomnial to prosze jeszcze sprawczi 3 wtysk czyli czujnik...
Trzeba by się zaopatrzyć w troszkę literatury, chociażby z serii "Sam naprawiam..." i troszkę poczytać, np. co to czujnik wzniosu iglicy itd. Jak można naprawiać coś, nie wiedząc jak to działa?
Zawór elektromagnetyczny pompy(impulsator) i czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku, może być przyczyną, jeżeli to silnik DW8 B.
Odnośnie turbo ze 110 konnego silnika to żadnej mocy Ci nie przybyło bo te ze 110 i te z ALH to są te same turbosprężarki o tej samej wydajności i ciśnieniu doładowania regulowanym przez sterowniki zarówno w ALH (90 KM) jak i w AHF oraz ASV (110 KM); odnośnie pompy paliwa w baku to u Ciebie takowej...
Nie , o wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy.
sprawdź czujnik wzniosu iglicy rozpylacza oraz jego obwód
Wygląda na to, że sterownik przechodzi w tryb awaryjny - do sprawdzenia, czy przypadkiem zawór wastegate się nie przycina oraz zaworek sterujący wastegate. Druga sprawa czujnik wzniosu iglicy na pierwszym wtryskiwaczu sprawdź na nim rezystancje, odłącz go i przejedź się zobacz czy będzie to samo.
czesc czy udalo sie opanowac ten abs w A3, mam ten sam problem w allroad-zie i juz nie wiem co robic. ktos mi mowil ze mial taki problem i dopiero jak wykasowal bledy z innych sterownikow to poszlo nie wiem czy to pomorze ale jestem w trakcie eliminowania innych usterek, miedzy innymi mam blad czujnika...
Oj, bo użyłem potocznego sformułowania. Dla zorientowanych wiadomo chyba że chodzi o początek tłoczenia. Kąt wtrysku przecież daje się określić tak naprawdę chyba tylko czujnikiem wzniosu iglicy wtryskiwacza.
Sprawdź rozrząd oraz czujnik wzniosu iglicy.
Czujnik wzniosu iglicy - cewka ma właściwe R, sprawdzane na innym sprawnym wtrysku sterującym - bez różnic, powinien odpalać nawet ze zdjętą wtyczką czujnika wzniosu a nie odpala. Pompa fizycznie się nie przestawiła na 100%, jedyna, niemal niemożliwa możliwość :) to, że "objechała" na stożku własnego...
też tak myślę że coś z pompą tylko mały problem ja mam drugą pompe ale od 180km czy podejdze na podstawienie Jeśli czujnik wzniosu iglicy jest ok, to możesz przełożyć pompę, ale pamiętaj o immo.
Nie morduj go na krawat, ma zapalić normalnie. Powiedz mi jedno. Piszesz, że masz dCi 2000 rok. Masz tam common raila? Nie jestem aż tak biegły, ale były renie z opisem dCi na zwykłej pompie. Tylko, że one miały chyba tylko czujnik wzniosu iglicy, a nie czunik wałka.
To jest klucz do wtryskiwaczy z czujnikiem wzniosu iglicy, czyli z przewodem. Patrząc na poprzedzający wpis sugerował bym kosz w całości, bo kto wie do czego to doprowadzi?
ile bym tych dTi nie diagnozował, to w każdej odczyt z czujnika wzniosu iglicy jest taki jak Ty piszesz. jak odepniesz wtryskiwacz ster. to nie zarejestruje błędu z zaworu, bo przestaje nim sterować.
W grupie 04 nie zmieniasz dawki tylko kąt wyprzedzenia zapłonu, jeśli masz tam co innego niż to co napisałem to znaczy ze ktoś mieszał w adaptacjach. Kąt statyczny to kąt który ustawiasz przestawiając pompę, i jest on potrzebny do odpalenia silnika i ma wynosić w BS dla tego silnika od 52-58. Kąt...
Czy po podmianie ECU muszę programować....??? Tak. Dodam jeszcze w pieliśmy się z kolega w zawór doładowania turbiny dodatkowym wężem oczywiście strzykawka w trakcie jazdy pedał gazu w podłogę muli i muli kolega zaciągnął strzykawkę i auto zaczęło śmigać jak oszalałem Z błędem czujnika...
Wykres z zaworu dobry, tylko w tranzystorze brak diody reverse, więc jest spora szpilka, ale to nie przeszkadza. Na zdjęciu czujnik wzniosu iglicy. Wygląda jakby ten wtrysk podskakiwał. Stukałem w niego i wykres się nie zmieniał. Silnik pracuje jakby miał opóźniony zapłon. Przekręciłem nawet wałkiem...
Już pisałem w którymś z komentarzy dlaczego nie mogę nawet mysleć o chwilowym spalaniu w komputerku. Mam zwykłą, mechaniczną pompę i nie mam nawet skąd wziąć sygnału do pomiarów . 1.8TDDI ? Teoretycznie dało by się. Chyba przy tych silnikach jest czujnik wzniosu iglicy? Mierząc czas otwarcia można...
Witam ponownie. Mimo odłączenia retardera, tempomatu,hamulca silnikowego problem po paru dniach powrócił .Jadąc jednostajną szybkością na kilka sekund pojazd zejdzie z obrotów po czym wszystko wraca do normy.Zarejestrowany błąd to "zespół oporników" oporniki wymienione na nowe.Problem występuje sporadycznie...
Spróbuj na początek podmienić wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy bo to na jego podstawie jest czytany kąt wyprzedzenia wtrysku.
Witam. Posiadam Citroen Jumpy 1.9d 70hk dw8, wersja z EGR bez przepustnicy powietrza i bez czujnika wzniosu iglicy. Pompa LUCAS. Zostala wymieniona glowica (stara byla dziorawa), wymienione wszystkie uszczelki, swiece, filtry, kompletny rozrzad nawet poduszki silnika :) Kat wtrysku "ustawiony",...
Pompę zmieniłem ponieważ myślałem, że winę za tą usterkę ponosi pompa. Założona używana pompa, nie była na stole probierczym sam ją rozbierałem aby wyczyścić i wymienić uszczelnienia. Tak pompa kręci się w lewo. Dziś sprawdziłem impulsy czujnika wzniosu iglicy (dorwalem książkę o czujnikach samochodowych)...
mało jest silników w których pompa wtryskowa posiada swój pasek... dlatego też kolega dobrze sugerował że po zerwaniu paska rozrządu i to jeszcze w dieslu "głowica w górę'' ale ten silnik ma dwa paski i na Sam rozrząd jest jeden... a napęd pompy wtryskowej jest realizowany poprzez drugi... ale nie...
moje pytanie to gdzie wysyłane i dlaczego są informacje z czujnika wzniosu iglicy we wtrysku sterującym. Wysyłane jest to do ECU aby określić moment kiedy faktycznie otwiera się wtrysk. ECU za pomocą tych danych jaki i danych z czujnika położenia wału może precyzyjnie regulować kąt wtrysku.
Witam mam taki problem samochód ciężko zapala jak odpali nie wkręca się na obroty ,nie dymi na biało po podłączeniu pod komputer pokazuje błąd czujnika wzniosu iglicy czy to może być wtrysk sterujący ??
co tam za prądy i zasilania ?? toż to czujnik wzniosu iglicy, czyli mikrofon......
Witam. Jakiś miesiąc temu autko zaczęło czasem szarpać, puzniej zapaliła się kontrolka świec żarowych i miga cały czas po odpaleniu. Wzrosło spalanie. Na kompie wyszedł błąd 17654 czujnik wzniosu iglicy nieodpowiedni sygnał, nieciągły. Wymieniłem wtrysk sterujący i filtr paliwa i nadal to samo. Wtrysk...
Witam, mam taki problem LT nie odpala. Auto od dawna słabo chodziło krążyło po rożnych mechanikach, ale każdy rozkładał ręce. Teraz po dłuższym postoju ok 2 miesiące nie chce wgl zapalić. Łapie na sekunde i gaśnie. Po poluzowaniu rurek od wtrysków paliwo poleci właśnie przez tą pierwszą sekundę i dalej...
N108 reguluje kąt wtrysku. Pomiaru dokonuje komputer na podstawie odczytu sygnałów z czujnika położenia wału korbowego i czujnika wzniosu iglicy wtryskiwacza. Co do twojego problemu, w LT-ku był montowany silnik AGX 102PS i do 1/99 miał kąt wtrysku 0,35 , co w twoim przypadku poprawiło prace silnika,...
Witam mam problem z audi A6 2002r 2,5 tdi kTS wskazał błąd czujnik położenia wzniosu iglicy czy coś podobnego na forum wyczytałem że wskazuje to na wtrysk sterujący objawy są takie że samochód nie ma mocy jakby nie działało turbo. Po wyjęciu wtrysku i zrobieniu pomiaru na kostce wtrysk nie wykazuje...
Jest czujnik położenia wzniosu iglicy, podobnie jak w VW. Albo leciał czujnik albo wręcz ukikływal się kabel do niego zaraz koło czujnika. Czasami czujnik i pękł.
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec...
Witam jest problem jak w temacie bmw 525 tds rok 96. Samochod ciezko zapala ale jak zapali to zakopci nastepnie pracuje przez chwile i sam z siebie zgasnie i potem znow trodno zapalic. Czesem jest tak ze zapali zagrzeje sie nawet do 80 stopni i znow sam zgasnie i tak w kolo. Po diagnostyce wystepuje...
Witam posiadam Audi A4 2.5tdi V6 163 KM mam problem z zapalaniem zimnego silnika.Podłaczałem komputer i mam bład G80 542 Czujnik połozenia wzniosu iglicy którego nie moge skasować,Nie mam schematu silnika i nie mogę zlokalizować tego czujnika.Moze ktos wie cos na ten temat.Pozdrawiam
Kolego czytaj proszę ze zrozumieniem bo rozwijamy wątek w inną stronę niż jest temat. 2,5 tdi v6 nie wpada w tryb awaryjny po odpięciu czujnika wzniosu iglicy i jeździ normalnie.
Witam Mam duży problem z moim A6 2,5 Tdi R5 Ael 140 KM Autko podczas gwałtownego przyspieszania przerywa , podczas jazdy np. za innym autem kiedy przyspieszam i odpuszczam gaz przy 2-3 odpuszczeniu pedału gazu już później nie reaguje na niego (nawet jak dam do dechy nic zero reakcji ) Dopiero po...
Witam mam problem z golfem 3 1.9 tdi mianowicie golf nie odpala wcale w czasie jazdy stracił moc nie wkręcał się więcej jak 3000 obr po zgaszeniu już wgl nie odpalił kręci rozrusznikiem ale nic jakieś paliwo na wtryski leci nale wydaje misie że za słabo bo się sączy a nie tryska podpiąłem go pod kompa...
Po kolei lecimy- -kod 31 to brak sygnału z czujnika prędkości obrotowej wału.Olać go,bo zawsze wyskakuje jak silnik stoi.Po prostu w chwili samodiagnozy ECU "nie widzi" sygału z niego -kod 64 to sygnał z członu istalającego ilość (zaworu suwakowego).To takie czarne h*jostewko przykręcone z boku pompy. 82-czujnik...
Wygląda na czujnik położenia wzniosu iglicy.
Zdejmij wtyk z czujnika wzniosu iglicy(na 3-cim wtrysku) i zmierz rezystancję. Ma być około 130 Ω.
Czujnik wzniosu iglicy wtrysku - brak połączenia lub przerwa w obwodzie. Czy ten czujnik może być powodem , że auto jest mulaste i jego maksymalne obroty są do 3500 Po złożeniu auto chodziło po jaki9mś czasie zapaliła się kontrolka świec żarowych .
Przerywanie, czy dławienie się silnika TDI, to w 90% wina czujnika położenia wzniosu iglicy.
Szarpanie przy pewnej prędkości obrotowej silnika to albo problem zawory suwakowego albo co częstsze czujnik połozenia wzniosu iglicy.
Witam ! Panowie czy mógłby ktoś powiedzieć jak dokładnie ustawić dynamiczny kąt wtrysku w DASie. Dopiero zakupiłem sprzęt i powoli sie go ucze. A ten mercedes strasznie rechocze jakby miał zapłon przestawiony. Niby ustawiłem idąc logcznym tropem myślenia jka to ma miejsce przy VAGu, ale nie pomogło. Byłbym...
vagiem tez je wywalam ale wracaja :) bede musial pojechac Dodano po 7 wiec tak blad ktorego nie idzie wykasowac to numerze 18265 reszta powraca tak po ok 1godz. jazdy a przy silniku 542 czujnik polozenia (wzniosu)iglicy G-80 ten blad tez pozostaje
Oporność nie ma znaczenia. Musi pracować na czterech wtryskach nawet jeśli czujnik wzniosu (czyli wtrysk) iglicy jest uszkodzony Zamień miejscami wtryski albo zmierz ciśnienie na tym cylindrze
Koledzy posprawdzajcie sobie temperatury płynu chłodzącego i paliwa - czynność robi się VAG-COMem w 01 Engine, grupa 007 - sprawdzić wartość najpierw na zimnym, nieodpalonym silniku a potem na rozgrzanym i tak samo w 17 Instruments, grupa 003 pole pierwsze od lewej i podajcie wyniki. Co do szarpania...
ewentualnie problem w czujniku położenia wzniosu iglicy.
Apropos servisów i ich diagnozowania to wolę sie nie wypowiadać na tematy szczególnie związanie z np. podpinaniem kompa z byle pierdołą i braniem kasy za nie zdjagnozowanie usterki wogóle Niestety w tej kwestii masz zupełną rację. Lepiej zdać się na kumatego mechanika niż serwis albo radzić sobie...
wiec moim zdaniem do sprawdzenia czujniki polożenia wału, wzniosu iglicy,położenia wałka pompy wtryskowej bo z tego co pamietam w vp 44 jest
Witam mam problem z moim A4 B6 2,5 TDI KOD BAU opisze usterkę: auto odpala normalnie tak jak zawsze jazda po mieście jest normalna nic nie szarpie tak do 60 km/h i nie ma żadnych błędów na vagu a wcześniej był cały czas błąd 542 czujnik połozenia wzniosu iglicy g80 BŁĄD SPORADYCZNY teraz go nie ma...
Witam, mam taki problem w swojej a6 2,5 AKE tdi quatro tip, mianowicie gdy wrzucę "D" słychać dźwięk drżenia, żadne drgania nie są odczuwalne jest tylko ten dźwięk który nasila się tak do 1200 obrotów ale powyżej ustaje, i już później jest słyszalny na N oraz R. Gdy odpalę auto i jest na P to nic nie...
Błąd czujnika wzniosu iglicy złapał stąd, że w tym silniku nie ma czujnika położenia wałka rozrządu, jest tylko czujnik położenia wału, a sterownik początek wtrysku bierze właśnie z wtryskiwacza, jak silnik się rozbiegł, to wyleciał z synchronizacji wał - wtrysk, więc nie ma się czym przejmować o ile...
Błąd wzniosu iglicy tyczy się wtryskiwacza z czujnikiem.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze...