W audi A6 2,5 tdi komputer pokazuje usterkę. Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80 - BŁĄD SPORADYCZNY czy to znaczy że czujnik jest uszkodzony, czy należy wymienić tylko ten wtrysk a może trzeba wymienić wszystkie końcówki wtryskiwaczy. Z góry dziękuje za podpowiedzi
Witam Po podlaczeniu do VAG wyskauje nastepujacy blad polozenia czujnika wzniosu iglicy (G-80).Bład ten pojawia sie tylko gdy silnik jest rozgrzany i miga mi kontrolka od siec zarowych Czy ktos wie co to moze byc ? pozdrawiam
Witam,po zdiagnozowaniu auta komputerowo okazało się że jest uszkodzony czujnik wzniosu iglicy na wtrysku sterującym,objawem są spore wibracje odczuwalne wew.auta na wolnych obrotach,miesiąc temu wymieniałem poduszki pod silnikiem oraz dwumas w komplecie ,więc te rzeczy można wykluczyć jako przyczyne wibracji.Moje pytanie dotyczy sprawdzenia w/w czujnika...
Witam. Mam problem z czujnikiem położenia iglicy we wtrysku sterującym, sam czujnik wydaję się sprawny (100 Ω) diagnostyka wskazuje (czujnik g80 zwarcie do masy) nie ważne czy w/w czujnik podpięty jest do wiązki czy nie. Kod silnika AGR, sterownik to EDC15. Mierząc impedancję styków od strony sterownika na pinie sygnałowym impedancja około 5,5KΩ...
To co napisałeś. Na drugim wtryskiwaczu od prawej strony zamontowany jest czujnik wzniosu iglicy, od niego do sterownika silnika idzie dwużyłowy przewód który prawdopodobnie jest gdzieś przerwany. Sterownik silnika popularnie zwany komputerem znajduje się w kabinie za "zegarami".
Auto: Carisma 1,9TD inetrcooler, pompa Lucas DPC, pseudo komp-sterownik-sterujący: a)EGR b)iddle up-podbiciem obrotów c)timing control- zawór pszyspieszacza wtrysku Myślałem że już nic nie jest w stanie zaskoczyć jeśłi chodzi o ten system wtryskowy- a jednak. Mam pytanie-bo nie jestem pewien- czy odłączenie wtyczki czujnika wzniosu igły( zapala się...
czujnik/nastawnik sygnał wyjściowy/wejściowy A35 – sterownik systemu EMC sterownik wejściowy A162 – immobiliserczujnikwejściowy B24 – czujnik temperatury silnika (ECT)czujnikwejściowy B25 – czujnik temperatury powietrza zasysanego (IAT)czujnikwejściowy B30 – przepływomierz powietrza (MAF)czujnikwejściowy B31 – czujnik...
witam, proszę podpowiedzcie mi czy jest szansa poprawnie ustawić kąt wtrysku po wymianie rozrządu, mając usterkę w G80 ( Czujnik wzniosu iglicy czyli tzw wtrysk sterujący) . Zdiagnozowałem usterkę w czujniku g80 odczytując bład tego czujnika który nie można oczywiście skasować, zmierzyłem oporność ok 500ohm. Czujnik oczywiście wymienię ale pytanie moje...
czujnik wzniosu iglicy wstryskiwacza , wisi na pinie 101 i 109 ECU.
Piękne tłumaczenie, inaczej czasem zwany czujnikiem wzniosu iglicy, jest zamontowany na trzecim (chyba) wtrysku. Niemniej to w ogóle nie jest to o czym piszesz. I nie występuje w AAZ. G175 to zawór początku wtrysku, jest w pompie wtryskowej. Ma dwa przewody, jeden masa a drugi wchodzi na pin 14 sterownika.
Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy. TDDI nie ma wtrysku sterującego Dodano po 2 Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy. TDDI nie ma wtrysku sterującego :idea:
Proponuje Ci przeciac dwa przewody toz przy komputerze , jeden od czujnika liczby obrotow silnika , drugi od czujnika wzniosu iglicy , jednoczesny brak sygnalow z obu czujnikow uniemozliwi odpalenie auta . Jezeli jest to silnik na PD to wystarczy odciac tylko czujnik liczby obrotow , bo naturalnie w tym silniku niema czujnika wzniosu iglicy . Pozdrawiam
czujnik położenia masz od tyłu silnika w okolicach koła pasowego, wtyczka u gory na obudowie paska rozrządu obok wtyczki czujnika wzniosu iglicy. Czujnik indukcyjny oporu nie pamiętam, ale jak masz poniżej 2 kiloomów to powinno być dobrze. Na oscyloskopie sinus z dwoma pikami.
Wygląda na czujnik położenia wzniosu iglicy.
Szarpanie przy pewnej prędkości obrotowej silnika to albo problem zawory suwakowego albo co częstsze czujnik połozenia wzniosu iglicy.
Needle lift sensor. Czujnik wzniosu iglicy. To dosyć popularne określenia. Aczkolwiek wykasowanie błędu nie naprawiło samochodu.
ewentualnie problem w czujniku położenia wzniosu iglicy.
Nie , o wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy.
Wykres z zaworu dobry, tylko w tranzystorze brak diody reverse, więc jest spora szpilka, ale to nie przeszkadza. Na zdjęciu czujnik wzniosu iglicy. Wygląda jakby ten wtrysk podskakiwał. Stukałem w niego i wykres się nie zmieniał. Silnik pracuje jakby miał opóźniony zapłon. Przekręciłem nawet wałkiem pompy na "wcześniej", ale nie ma poprawy. Jedynie...
Witam. Posiadam Citroen Jumpy 1.9d 70hk dw8, wersja z EGR bez przepustnicy powietrza i bez czujnika wzniosu iglicy. Pompa LUCAS. Zostala wymieniona glowica (stara byla dziorawa), wymienione wszystkie uszczelki, swiece, filtry, kompletny rozrzad nawet poduszki silnika :) Kat wtrysku "ustawiony", cytrynka nie dymi i nie rzuca silnikiem. Problemem jest...
Ten przypadek jest bardzo częsty - sprawdź działanie świateł stop. Jeśli działają, a nie masz odpowiedzniego sprzętu diagnostycznego, to zdejmij osłonę- tę nad pedałami i wyjmij czujnik hamowania (trzeba go okręcić i wyjąć). Czujnik posiada dwie pary styków, jedna rozwierna, a druga zwierna. Weź miernik w rękę i sprawdź ten czujnik. Pamiętaj, że po...
Jest czujnik położenia wzniosu iglicy, podobnie jak w VW. Albo leciał czujnik albo wręcz ukikływal się kabel do niego zaraz koło czujnika. Czasami czujnik i pękł.
Witam posiadam Audi A4 2.5tdi V6 163 KM mam problem z zapalaniem zimnego silnika.Podłaczałem komputer i mam bład G80 542 Czujnik połozenia wzniosu iglicy którego nie moge skasować,Nie mam schematu silnika i nie mogę zlokalizować tego czujnika.Moze ktos wie cos na ten temat.Pozdrawiam
Witam i dziękuję za odpowiedź. Więc tak.... w aucie odczytałem błąd czujnika pedału przyśpieszenia, więc go wymieniłem. Niestety błąd powrócił a silnik chodzi na trybie awaryjnym- 1300obr/min. Z doświadczenia wiem, że może być to uszkodzony ECU-komputer, więc go wymieniłem i zakodowałem immobilizer. Niestety i to nie pomogło. Sprawdziłem połączenia...
Ok poczytałem trochę i jest to czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza czyli jakieś tam impulsy daje. Czy mógłbyś bardziej sprecyzować gdzie ten czujnik VSS znajduje się na skrzyni bo widzę tylko na górze pod filtrem powietrza czujnik załączania świateł cofania i nic poza tym. W poprzednim escorcie (benzyna) czujnik ten był na lince prędkościomierza a w...
Witam. Jakis czas temu silnik stracil moc, ale palil bez wiekszych problemow, komputer nie wskazywal odchylek od normy i bledow i ze nie bylo czasu wiec tak sie jezdzilo kilka miesiecy. Ale ostatnio jakies 3 tygodnie temu na cieplym mial problemy z rozruchem. Dalej nic nie znalazlem w komputerze wiec poszperalem na forach i wynalazlem, ze moglo kolo...
Dla jasności. W tych autach często wyrabia się podcięcie na kole rozrządu na wale. Ustawiać można na zegar, tak jak proponuje kolega marecki117, ale jak tego nigdy nie robiłeś, to sukcesu nie wróżę. Kąta wtrysku nie ustawia się Vagiem, tylko za pomocą Vaga. Musisz wejść w tryb ustawienia podstawowe czy też regulacja w zależności od testera. Wtedy komputer...
Witam mam problem z audi A6 2002r 2,5 tdi kTS wskazał błąd czujnik położenia wzniosu iglicy czy coś podobnego na forum wyczytałem że wskazuje to na wtrysk sterujący objawy są takie że samochód nie ma mocy jakby nie działało turbo. Po wyjęciu wtrysku i zrobieniu pomiaru na kostce wtrysk nie wykazuje oporność, znalazłem drugi wtrysk sterujący, ponoć od...
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
Sprawdz jeszcze czujnik wzniosu iglicy 3-ciego wtrysku , oraz czujnik polozenia pedalu sprzegla (wlacznik)
Dziwne ze akurat na luku w prawo . Sprawdz sobie , czujnik wzniosu iglicy (jest przy wtrysku) , oraz czujnik predkosci obrotowej silnika . Bo kontrolka siwec zarowych lubi sie zapalac wlasnie przy uszkodzeniu ktoregos z tych czujnikow , no jeszcze jakby pompa byla walnieta to tez by sie zapalila . Ale najprosciej bedzie Ci podlacztyc VaGA do zdiagnozowania...
sprawdź czujnik temperatury płynu najprawdopodobniej jest uszkodzony albo wypięty (dla tego tak długo grzeje) i ma bogatą dawkę paliwa. co do falowania na wolnych obrotach to wygląda na nastawnik (droga sprawa) albo czujnik wzniosu iglicy jeśli chcesz go kupić to przyglądnij mu się dobrze zwłaszcza jeśli będzie miał wypięty ten czujnik temperatury (bo...
Witam.Z polewaniem pompy wodą to jest tak że w głowiczce pompy znajduje się czujnik temp. paliwa który wraz z czujnikiem wzniosu iglicy w sposób dynamiczny ustala moment wtrysku paliwa.Polewając obficie,sztucznie obniża się temp.paliwa przez co zmienia się moment wtrysku i autko pali łatwiej i lepiej chodzi.P.S. Potwierdzone u pompiarzy.
Witajcie. Nie dawno kupiłem Almere 2.0D z 97r i jest taki problem że czasem trzeba dłużej kręcić jak jest ciepły silnik. Wydaje mi się również że moc jest jakby za mała bo wcześniej miałem Sunny 2.0D i w nim była jakby większa moc. Czytałem troche na forum że może to byc czujnik wzniosu iglicy w 1 wtryskiwaczu. Czy da się sprawdzić ten czujnik omomierzem?...
A świstak siedzi i zawija w te sreberka i zawija .... W żadnym dostępnym mi katalogu nie znalazłem opisu świadczącego o tym, że w silniku 1Y był montowany fabrycznie sterownik pompy wtryskowej. Nie ma takiego sterownika ani w Audi ani w VW. Kolego podaj numer tego sterownika wg ETKA to może uwierzę. Powinien zaczynac się na 028, 030 lub 037. Prawdopodobnie...
seba191 , coś mi się wydaje, że za dużo grzebiesz niepotrzebnie przy osprzęcie silnika, zwłaszcza że robisz to albo na odpalonym silniku albo przy stacyjce w pozycji ON, nie odłączaj wtyczek od czego popadnie bo potem będziesz miał kolekcję błędów, pierwszy błąd - odpinałeś wtyczkę z czujnika temperatury płynu chłodzącego a drugi - odpinałeś wtyczkę...
Może napisz co już sprawdziłeś, a jeśli masz dostęp do vaga logi dynamiczne dużo by pomogły. Czujnik na wale, czujnik wzniosu iglicy - odłącz kolejno i zobacz, czy coś się zmieni. Zmierz na nich rezystancje...
Dignostyka silnika wykazała 4 błędy. 1. czujnik temp. silnika 2. czujnik wzniosu iglicy 3. zawór przestawiacza kąta wtrysku 4. regulator w pompie Błedy się kasują, jednak pojawiają się ponownie po wyłączeniu i włączeniu zapłonu. Silnik nie musi pracować. Sprawdziłem rezystancję ww. elementów, są OK. Sprawdziłem połączenia tych elementów, wyglądają OK....
Mam problem z sharanem 98 110 miga kontrolka świec żarowych totalny brak mocy jak przy zwykłym dieslu i nie wchodzi na maksymalne obroty czy to mogą być świece najpewniej połączenie ECU-czujnik lub sam czujnik wzniosu iglicy (we wtrysku sterującym)
Co to jest czujnik otwarcia dyszy? A nie czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza przypadkiem? Tak G80. Możecie mieć racje. Pytam się bo mam tu na tym schemacie podłączenia instalacji komputera pozycje 57 "czujnik otwarcia dyszy" Może mi ktoś powiedzieć gdzie wiec znajdę tą wtyczkę od "G80" tego że czujnika. Nie rozumiem, auto odpaliłeś i pytasz jak dołożyć...
Witam Mam duży problem z moim A6 2,5 Tdi R5 Ael 140 KM Autko podczas gwałtownego przyspieszania przerywa , podczas jazdy np. za innym autem kiedy przyspieszam i odpuszczam gaz przy 2-3 odpuszczeniu pedału gazu już później nie reaguje na niego (nawet jak dam do dechy nic zero reakcji ) Dopiero po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają niemal do zera (czasami...
Witam. Posiadam AUDI A4 B6 2002r 2.5 TDI Quattro 180KM, samochód stracił moc w ogole powyzej 3000 obr sie nie wkreca. Na VAG dwa błędy 542- czujnik wzniosu iglicy g80, 519- czujnik przewodu dolotowego G71. Czy te obydwa błędy moga miec cos wspolnego ze sobą?, czy to turbo??. Samochód po odpaleniu od samego poczatku nie ma przyspieszenia, silnik barzo...
Chodzi mi o kostkę czujnika temperatury. Czujnika położenia wałka jako tako tam nie ma. Jego odpowiednikiem jest czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku od strony rozrządu. To że kąt skacze jest z powodu niedomagania pompy wtryskowej, lub powietrza w paliwie. Jeśli powietrza w paliwie brak, nie przejmował bym się tym, chyba że skutecznie uniemożliwi...
Witam, Mam podobny problem (chyba?), ale może będę miał więcej szczęścia od kolegi i ktoś podpowie co może być powodem takiej awarii. Samochód zgasł podczas jazdy i już nie można odpalić, rozrusznik normalnie kręci...podpięty komputer (nie w serwisie) wskazał, błąd g80 czyli czujnik wzniosu iglicy, no ale doczytałem, że nawet jak ten czujnik nie działa...
Witam mam problem z golfem 3 1.9 tdi mianowicie golf nie odpala wcale w czasie jazdy stracił moc nie wkręcał się więcej jak 3000 obr po zgaszeniu już wgl nie odpalił kręci rozrusznikiem ale nic jakieś paliwo na wtryski leci nale wydaje misie że za słabo bo się sączy a nie tryska podpiąłem go pod kompa i czujnik położenia wzniosu iglicy G80 czujnik prędkości...
Dobrze ok zgadzam się z tym co piszesz lecz nastawnik jest wyciągniętym z sprawnego auta przewody elektryczne moim zdaniem są ok ponieważ widzi napięcie nastawnika. A i autko pracuje identycznie na podłączonym i odłączonym wtrysku sterującym. Pytanie - sterownik wysyła impuls do nastawnika na podstawie informacji z czujnika wału korbowego i czujnika...
to silnik F9Q common rail DCI nie ma czujnika wzniosu iglicy(taki czujnik był w DTI na jednym z wtrysków) Myślę, że diagnostykę robiłeś zabawką wyświetlającą głupoty. Zrób test przelewowy i sprawdź doładowanie na aucie w ruchu, na postoju turbina nie jest tak sterowana jak podczas jazdy.
Próbowałem też z większymi wartościami niestety oczekiwanego efektu nie było . Bo i nie będzie. Zasymulowałeś obecność czujnika - co nie znaczy że rezystor zaczął generować sygnał. Zmieniła się sygnatura błędu, z "Czujnik wzniosu iglicy - przerwa w obwodzie", na "czujnik wzniosu iglicy brak sygnału/sygnał niezrozumiały".
Rozbiega ie silnika poza tym, że wchodzi na maksymalne obroty, powodyje też spektakularne dymienie ze spalanego oleju. Czy u Ciebie też takie zjawisko wystąpiło? Ba o może wcale sie nie rozbiegał, a pompa stanęła na maksymalnej dawce. Błąd z trzeciego wtrysku bo tam jest czujnik wzniosu iglicy. Troche to dziwne bo w rozbieganym silniku, pompa nie podaje...
To wywali błąd "czujnik wzniosu iglicy" (needle lift sensor) W tym przypadku może chodzić o zawór suwakowy.
Masz pewnie uszkodzony czujnik wzniosu iglicy - jaki był błąd podczas badania komputrowego? Pozdrawiam.
Po kolei lecimy- -kod 31 to brak sygnału z czujnika prędkości obrotowej wału.Olać go,bo zawsze wyskakuje jak silnik stoi.Po prostu w chwili samodiagnozy ECU "nie widzi" sygału z niego -kod 64 to sygnał z członu istalającego ilość (zaworu suwakowego).To takie czarne h*jostewko przykręcone z boku pompy. 82-czujnik położenia wzniosu iglicy.To ten pierdolniczek...
Strzelam-czujnik wzniosu iglicy? Może moderator mi wybaczy że nabiłem posta,ale podstawie lakonicznych informacji podanych przez autora trudno coś doradzić.
Tyle inwestycji i kosztów, a chyba nie zrobiłeś diagnozy??? Usterkę czujnika wzniosu iglicy (na trzecim wtrysku) można zdiagnozować momentalnie. Dziwne praktyki. Pozdr.
sprawdz czujnik wzniosu iglicy ktory znajduje sie na 3 wtryskiwaczu.podnies obroty silnka na okolo 2.5-3tys obrotow i uderz czyms metalowym we wtryskiwacz(3)i zaobsewuj czy w tym momencie silnik mial przerwana prace...
Bo występuje razem z wtryskiwaczem,jeżeli masz na myśli czujnik położenia wzniosu iglicy. Trudno.
Większa szansa że w czujniku wzniosu iglicy
Czujnik wzniosu iglicy wtrysku - brak połączenia lub przerwa w obwodzie. Czy ten czujnik może być powodem , że auto jest mulaste i jego maksymalne obroty są do 3500 Po złożeniu auto chodziło po jaki9mś czasie zapaliła się kontrolka świec żarowych .
Bład 00550 jest zwiazany z kontrolą startu wtrysku. Sprawdż ustawienie pompy wtryskowej, czy początek wtrysku teoretyczny na wolnych obrotach pokrywa się z początkiem faktycznym.Jeżeli tak nie jest ustaw pompę za pomocą blokad.Sprawdż tez czujnik wzniosu iglicy , na wtyczce powinien mieć opór około 100 om
Przerywanie, czy dławienie się silnika TDI, to w 90% wina czujnika położenia wzniosu iglicy.
wtrysk sterujący to wtrysk z taki pierścieniem i kabelkiem. jest to indukcyjny czujnik wzniosu iglicy oporność kilkaset omow (dokładnie chyba gdzieś koło 700 podaję z pamięci. Najlepiekj sprawdzić oscyloskopem.
Witam. Mam problem z komputerem z auta jak w temacie. Nr kompa: 074 906 018 AJ 0 281 010 461. Auto jest po wypadku, komp ma lekko uszkodzoną obudowę, auto pali, ale łapie ciągle błąd czujnika wzniosu iglicy wtrysku. Na płycie komputera znalazłem pęknięty element - wygląda mi na stabilizator.Wylutowałem go, sprawdziłem i ma przerwy między wszystkimi...
Witam ! Panowie czy mógłby ktoś powiedzieć jak dokładnie ustawić dynamiczny kąt wtrysku w DASie. Dopiero zakupiłem sprzęt i powoli sie go ucze. A ten mercedes strasznie rechocze jakby miał zapłon przestawiony. Niby ustawiłem idąc logcznym tropem myślenia jka to ma miejsce przy VAGu, ale nie pomogło. Byłbym wdzięczny. PS. Na którym cylindrze ma być zamontowany...
Wez w lapke miernik i sprawdz przeplywke i czujniki zanim zaczniesz silnik rozbierac na czesci, wyczysc EGR , sprawdz zawor pneumatyczny i podcisnienia, cisnienie doladowania, szczelnosc ukladu (intercooler jesli posiadasz) sprawdz rowniez uklad paliwowy (czy jest szcelny jesli nie w przewodzie powrotnym pokazuja sie bable powietrza) jak juz wykluczysz...
ten przewód jest do czujnika wzniosu iglicy we wtrysku
auto bez czujnika wzniosu iglicy ma zapalic ale bedzie kopcic a podaj numery sterownika gdybys potrzebowal jest szansa ze mam taki sam bo ostatni dzialalem z takim autkiem
Mfa dostaje info z ecu o spalaniu. Podepnij vaga i tam masz parametry spalania. Ecu kalkuluje tak myślę że na podstawie czujnika wzniosu iglicy 3 wtryskiwacza i wychylenia nastawnika. Więc raczej ciężko bedzie coś wykombinować.
błąd czujnik wzniosu iglicy oznacza że masz uszkodzony wtryskiwacz sterujący. Daje on impulsy pracy wtryskiwacza do map sensora a ten odpowiedzialny jest za dawke paliwa. A nie słabnie Ci po przekroczeniu 2000 rpm tak jak czuć już turbine?? Ten błąd nie ma raczej związku z Twoim problemem.
vagiem tez je wywalam ale wracaja :) bede musial pojechac Dodano po 7 wiec tak blad ktorego nie idzie wykasowac to numerze 18265 reszta powraca tak po ok 1godz. jazdy a przy silniku 542 czujnik polozenia (wzniosu)iglicy G-80 ten blad tez pozostaje
Oporność nie ma znaczenia. Musi pracować na czterech wtryskach nawet jeśli czujnik wzniosu (czyli wtrysk) iglicy jest uszkodzony Zamień miejscami wtryski albo zmierz ciśnienie na tym cylindrze
dwie sprawy -czujnik położenia wzniosu iglicy ( na trzecim szprycku) -nastawnik dawki
W silniku AFN kąt wyprzedzenia tłoczenia ustawia się ruszając pompą wtryskową; komputer również steruje kątem wyprzedzenia tłoczenia za pomocą przestawiacza tego kąta wbudowanego w pompę wtryskową na podstawie sygnału przesyłanego z czujnika wzniosu iglicy rozpylacza trzeciego wtrysku ale dopiero po uruchomieniu silnika więc dla pełni szczęścia statyczny...
to tylko dwa kable, nieważne jak podłączone ,(byle nie zwarte) :-) ps. i to nie wtrysk sterujący tylko wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy
Witam prosze jeszcze sprawdzis czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtryskiwaczu, jest tam widoczny przewod ktorym idzie sygnal. przyrzadzie diagnostycznym powinien wyskoczyc bład, jesli regulator wydatku zostal juz wymieniony tak ajak pan wczesniej wspomnial to prosze jeszcze sprawczi 3 wtysk czyli czujnik wzniosy iglicy pozdrawiam
Trzeba by się zaopatrzyć w troszkę literatury, chociażby z serii "Sam naprawiam..." i troszkę poczytać, np. co to czujnik wzniosu iglicy itd. Jak można naprawiać coś, nie wiedząc jak to działa?
Zawór elektromagnetyczny pompy(impulsator) i czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku, może być przyczyną, jeżeli to silnik DW8 B.
Odnośnie turbo ze 110 konnego silnika to żadnej mocy Ci nie przybyło bo te ze 110 i te z ALH to są te same turbosprężarki o tej samej wydajności i ciśnieniu doładowania regulowanym przez sterowniki zarówno w ALH (90 KM) jak i w AHF oraz ASV (110 KM); odnośnie pompy paliwa w baku to u Ciebie takowej nie ma, masz tylko pompę wtryskową z sekcją niskiego...
sprawdź czujnik wzniosu iglicy rozpylacza oraz jego obwód
Ok.Jak mam sprawdzic czy zawor wastegate sie nie przycina i druga sprawa gdzie dokladnie jest ten czujnik wzniosu iglicy.
Apropos servisów i ich diagnozowania to wolę sie nie wypowiadać na tematy szczególnie związanie z np. podpinaniem kompa z byle pierdołą i braniem kasy za nie zdjagnozowanie usterki wogóle Niestety w tej kwestii masz zupełną rację. Lepiej zdać się na kumatego mechanika niż serwis albo radzić sobie samemu jeśli ma się odrobinę zapału i dociekliwości,...
czesc czy udalo sie opanowac ten abs w A3, mam ten sam problem w allroad-zie i juz nie wiem co robic. ktos mi mowil ze mial taki problem i dopiero jak wykasowal bledy z innych sterownikow to poszlo nie wiem czy to pomorze ale jestem w trakcie eliminowania innych usterek, miedzy innymi mam blad czujnika wzniosu iglicy wtryskiwacza w sterowniku silnika...
Oj, bo użyłem potocznego sformułowania. Dla zorientowanych wiadomo chyba że chodzi o początek tłoczenia. Kąt wtrysku przecież daje się określić tak naprawdę chyba tylko czujnikiem wzniosu iglicy wtryskiwacza.
Sprawdź rozrząd oraz czujnik wzniosu iglicy.
Czujnik wzniosu iglicy - cewka ma właściwe R, sprawdzane na innym sprawnym wtrysku sterującym - bez różnic, powinien odpalać nawet ze zdjętą wtyczką czujnika wzniosu a nie odpala. Pompa fizycznie się nie przestawiła na 100%, jedyna, niemal niemożliwa możliwość :) to, że "objechała" na stożku własnego koła pasowego bo jak już pisałem znaki są ustawione...
też tak myślę że coś z pompą tylko mały problem ja mam drugą pompe ale od 180km czy podejdze na podstawienie Jeśli czujnik wzniosu iglicy jest ok, to możesz przełożyć pompę, ale pamiętaj o immo.
Nie morduj go na krawat, ma zapalić normalnie. Powiedz mi jedno. Piszesz, że masz dCi 2000 rok. Masz tam common raila? Nie jestem aż tak biegły, ale były renie z opisem dCi na zwykłej pompie. Tylko, że one miały chyba tylko czujnik wzniosu iglicy, a nie czunik wałka.
Witam mam problem z moim A4 B6 2,5 TDI KOD BAU opisze usterkę: auto odpala normalnie tak jak zawsze jazda po mieście jest normalna nic nie szarpie tak do 60 km/h i nie ma żadnych błędów na vagu a wcześniej był cały czas błąd 542 czujnik połozenia wzniosu iglicy g80 BŁĄD SPORADYCZNY teraz go nie ma i pojawia sie inny ale gdy juz wyjadę na trase predkość...
To jest klucz do wtryskiwaczy z czujnikiem wzniosu iglicy, czyli z przewodem. Patrząc na poprzedzający wpis sugerował bym kosz w całości, bo kto wie do czego to doprowadzi?
ile bym tych dTi nie diagnozował, to w każdej odczyt z czujnika wzniosu iglicy jest taki jak Ty piszesz. jak odepniesz wtryskiwacz ster. to nie zarejestruje błędu z zaworu, bo przestaje nim sterować.
W grupie 04 nie zmieniasz dawki tylko kąt wyprzedzenia zapłonu, jeśli masz tam co innego niż to co napisałem to znaczy ze ktoś mieszał w adaptacjach. Kąt statyczny to kąt który ustawiasz przestawiając pompę, i jest on potrzebny do odpalenia silnika i ma wynosić w BS dla tego silnika od 52-58. Kąt dynamiczny to kąt regulowany zaworem wyprzedzenia kąta...
Czy po podmianie ECU muszę programować....??? Tak. Dodam jeszcze w pieliśmy się z kolega w zawór doładowania turbiny dodatkowym wężem oczywiście strzykawka w trakcie jazdy pedał gazu w podłogę muli i muli kolega zaciągnął strzykawkę i auto zaczęło śmigać jak oszalałem Z błędem czujnika wzniosu iglicy, sztangi może nie podciągać, takie tryb awaryjny.
Już pisałem w którymś z komentarzy dlaczego nie mogę nawet mysleć o chwilowym spalaniu w komputerku. Mam zwykłą, mechaniczną pompę i nie mam nawet skąd wziąć sygnału do pomiarów . 1.8TDDI ? Teoretycznie dało by się. Chyba przy tych silnikach jest czujnik wzniosu iglicy? Mierząc czas otwarcia można teoretycznie określić dawkę. Trochę testów i kalibracji...
Witam ponownie. Mimo odłączenia retardera, tempomatu,hamulca silnikowego problem po paru dniach powrócił .Jadąc jednostajną szybkością na kilka sekund pojazd zejdzie z obrotów po czym wszystko wraca do normy.Zarejestrowany błąd to "zespół oporników" oporniki wymienione na nowe.Problem występuje sporadycznie więc podczas jazdy testowej nie mogę tego...
Spróbuj na początek podmienić wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy bo to na jego podstawie jest czytany kąt wyprzedzenia wtrysku.
Witam, mam taki problem w swojej a6 2,5 AKE tdi quatro tip, mianowicie gdy wrzucę "D" słychać dźwięk drżenia, żadne drgania nie są odczuwalne jest tylko ten dźwięk który nasila się tak do 1200 obrotów ale powyżej ustaje, i już później jest słyszalny na N oraz R. Gdy odpalę auto i jest na P to nic nie słychać. VAG pokazał błędy 542 Czujnik położenia...
Pompę zmieniłem ponieważ myślałem, że winę za tą usterkę ponosi pompa. Założona używana pompa, nie była na stole probierczym sam ją rozbierałem aby wyczyścić i wymienić uszczelnienia. Tak pompa kręci się w lewo. Dziś sprawdziłem impulsy czujnika wzniosu iglicy (dorwalem książkę o czujnikach samochodowych) są idealne, sprawdzałem przy samym ecu wiec...
mało jest silników w których pompa wtryskowa posiada swój pasek... dlatego też kolega dobrze sugerował że po zerwaniu paska rozrządu i to jeszcze w dieslu "głowica w górę'' ale ten silnik ma dwa paski i na Sam rozrząd jest jeden... a napęd pompy wtryskowej jest realizowany poprzez drugi... ale nie o tym... powiedz czy też napisz czy pompa odpadła czy...
moje pytanie to gdzie wysyłane i dlaczego są informacje z czujnika wzniosu iglicy we wtrysku sterującym. Wysyłane jest to do ECU aby określić moment kiedy faktycznie otwiera się wtrysk. ECU za pomocą tych danych jaki i danych z czujnika położenia wału może precyzyjnie regulować kąt wtrysku.
Witam mam taki problem samochód ciężko zapala jak odpali nie wkręca się na obroty ,nie dymi na biało po podłączeniu pod komputer pokazuje błąd czujnika wzniosu iglicy czy to może być wtrysk sterujący ??
co tam za prądy i zasilania ?? toż to czujnik wzniosu iglicy, czyli mikrofon......