nie będzie oporu bo to czujnik piezo, i problem nie w nim
Hej, a może zwarty jest któryś pin (55 lub 62) z pinem 71 ? (numery od strony ECU) http://obrazki.elektroda.pl/8759551500_1...
moje pytanie to gdzie wysyłane i dlaczego są informacje z czujnika wzniosu iglicy we wtrysku sterującym. Wysyłane jest to do ECU aby określić moment kiedy faktycznie otwiera się wtrysk. ECU za pomocą tych danych jaki i danych z czujnika położenia wału może precyzyjnie regulować kąt wtrysku.
ile bym tych dTi nie diagnozował, to w każdej odczyt z czujnika wzniosu iglicy jest taki jak Ty piszesz. jak odepniesz wtryskiwacz ster. to nie zarejestruje błędu z zaworu, bo przestaje nim sterować.
W silniku AFN kąt wyprzedzenia tłoczenia ustawia się ruszając pompą wtryskową; komputer również steruje kątem wyprzedzenia tłoczenia za pomocą przestawiacza tego kąta wbudowanego w pompę wtryskową na podstawie sygnału przesyłanego z czujnika wzniosu iglicy rozpylacza trzeciego wtrysku ale dopiero po uruchomieniu silnika więc dla pełni szczęścia statyczny...
Po kolei lecimy- -kod 31 to brak sygnału z czujnika prędkości obrotowej wału.Olać go,bo zawsze wyskakuje jak silnik stoi.Po prostu w chwili samodiagnozy ECU "nie widzi" sygału z niego -kod 64 to sygnał z członu istalającego ilość (zaworu suwakowego).To takie czarne h*jostewko przykręcone z boku pompy. 82-czujnik położenia wzniosu iglicy.To ten pierdolniczek...
Czujnik wzniosu to ten na wtrysku pilotującym. Do sprawdzenia instalacja i sam czujnik.
czujnik wzniosu iglicy masz na wtryskiwaczu. Być może nadaje sie juz tylko do wymiany. Choć może być coś jeszcze, zlalezy jaki to błąd dokładnie.
Pomiędzy 1 i 2 ma być rezystancja, a pozostałe konfiguracje nie powinne wykazywać "przejścia" 3 to ekran, nie powinien mieć połączenia z pozostałymi...więc coś nie tak
no to kabelek zakończony wtyczką od czujnika wzniosu iglicy rozpylacza znajdziesz przy trzecim wtryskiwaczu, natomiast czujnik temperatury płynu chłodzącego G62/G2 znajdziesz z tyłu króćca wodnego wychodzącego z prawej strony głowicy pod pompą podciśnienia tak jak na tych fotkach : http://obrazki.elektroda.net/10_12393145... http://obrazki.elektroda.net/29_12393146...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Błąd czujnika wzniosu iglicy złapał stąd, że w tym silniku nie ma czujnika położenia wałka rozrządu, jest tylko czujnik położenia wału, a sterownik początek wtrysku bierze właśnie z wtryskiwacza, jak silnik się rozbiegł, to wyleciał z synchronizacji wał - wtrysk, więc nie ma się czym przejmować o ile odpala i jeździ
co do cz wzniosu iglicy to czesto spotykam sie z usterka wlasnie tego czujnika przy diagnostyce ale nie bywalo z tym takich problemow. Czy aby pewien jestes ze to ten czujnik ma taki wplyw?
To co napisałeś. Na drugim wtryskiwaczu od prawej strony zamontowany jest czujnik wzniosu iglicy, od niego do sterownika silnika idzie dwużyłowy przewód który prawdopodobnie jest gdzieś przerwany. Sterownik silnika popularnie zwany komputerem znajduje się w kabinie za "zegarami".
N108 reguluje kąt wtrysku. Pomiaru dokonuje komputer na podstawie odczytu sygnałów z czujnika położenia wału korbowego i czujnika wzniosu iglicy wtryskiwacza. Co do twojego problemu, w LT-ku był montowany silnik AGX 102PS i do 1/99 miał kąt wtrysku 0,35 , co w twoim przypadku poprawiło prace silnika, sprawdź, czy masz oryginalny silnik, chociaż mogli...
Dobrze ok zgadzam się z tym co piszesz lecz nastawnik jest wyciągniętym z sprawnego auta przewody elektryczne moim zdaniem są ok ponieważ widzi napięcie nastawnika. A i autko pracuje identycznie na podłączonym i odłączonym wtrysku sterującym. Pytanie - sterownik wysyła impuls do nastawnika na podstawie informacji z czujnika wału korbowego i czujnika...
Próbowałem też z większymi wartościami niestety oczekiwanego efektu nie było . Bo i nie będzie. Zasymulowałeś obecność czujnika - co nie znaczy że rezystor zaczął generować sygnał. Zmieniła się sygnatura błędu, z "Czujnik wzniosu iglicy - przerwa w obwodzie", na "czujnik wzniosu iglicy brak sygnału/sygnał niezrozumiały".
Pompę zmieniłem ponieważ myślałem, że winę za tą usterkę ponosi pompa. Założona używana pompa, nie była na stole probierczym sam ją rozbierałem aby wyczyścić i wymienić uszczelnienia. Tak pompa kręci się w lewo. Dziś sprawdziłem impulsy czujnika wzniosu iglicy (dorwalem książkę o czujnikach samochodowych) są idealne, sprawdzałem przy samym ecu wiec...
Mfa dostaje info z ecu o spalaniu. Podepnij vaga i tam masz parametry spalania. Ecu kalkuluje tak myślę że na podstawie czujnika wzniosu iglicy 3 wtryskiwacza i wychylenia nastawnika. Więc raczej ciężko bedzie coś wykombinować.
Proponuje Ci przeciac dwa przewody toz przy komputerze , jeden od czujnika liczby obrotow silnika , drugi od czujnika wzniosu iglicy , jednoczesny brak sygnalow z obu czujnikow uniemozliwi odpalenie auta . Jezeli jest to silnik na PD to wystarczy odciac tylko czujnik liczby obrotow , bo naturalnie w tym silniku niema czujnika wzniosu iglicy . Pozdrawiam
ten przewód jest do czujnika wzniosu iglicy we wtrysku
czujnik wzniosu iglicy wstryskiwacza , wisi na pinie 101 i 109 ECU.
Tyle inwestycji i kosztów, a chyba nie zrobiłeś diagnozy??? Usterkę czujnika wzniosu iglicy (na trzecim wtrysku) można zdiagnozować momentalnie. Dziwne praktyki. Pozdr.
auto bez czujnika wzniosu iglicy ma zapalic ale bedzie kopcic a podaj numery sterownika gdybys potrzebowal jest szansa ze mam taki sam bo ostatni dzialalem z takim autkiem
Kolego czytaj proszę ze zrozumieniem bo rozwijamy wątek w inną stronę niż jest temat. 2,5 tdi v6 nie wpada w tryb awaryjny po odpięciu czujnika wzniosu iglicy i jeździ normalnie.
Co to jest czujnik otwarcia dyszy? A nie czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza przypadkiem?
Spróbuj na początek podmienić wtrysk z czujnikiem wzniosu iglicy bo to na jego podstawie jest czytany kąt wyprzedzenia wtrysku.
Masz pewnie uszkodzony czujnik wzniosu iglicy - jaki był błąd podczas badania komputrowego? Pozdrawiam.
Ten czujnik o ktorym kolega pisze to czujnik liczby obrotow silnika ! ale w prztypadku jego awarii , auto przejdzie w tryb awaryjny , ale napewno nie zgasnie , zgasnie jedynie wowczas gdy braknie sygnalu z dwoch czujnikow naraz wspomnianego wczesniej , oraz z czujnika wzniosu iglicy .
czesc czy udalo sie opanowac ten abs w A3, mam ten sam problem w allroad-zie i juz nie wiem co robic. ktos mi mowil ze mial taki problem i dopiero jak wykasowal bledy z innych sterownikow to poszlo nie wiem czy to pomorze ale jestem w trakcie eliminowania innych usterek, miedzy innymi mam blad czujnika wzniosu iglicy wtryskiwacza w sterowniku silnika...
Chodzi mi o kostkę czujnika temperatury. Czujnika położenia wałka jako tako tam nie ma. Jego odpowiednikiem jest czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku od strony rozrządu. To że kąt skacze jest z powodu niedomagania pompy wtryskowej, lub powietrza w paliwie. Jeśli powietrza w paliwie brak, nie przejmował bym się tym, chyba że skutecznie uniemożliwi...
Ok poczytałem trochę i jest to czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza czyli jakieś tam impulsy daje. Czy mógłbyś bardziej sprecyzować gdzie ten czujnik VSS znajduje się na skrzyni bo widzę tylko na górze pod filtrem powietrza czujnik załączania świateł cofania i nic poza tym. W poprzednim escorcie (benzyna) czujnik ten był na lince prędkościomierza a w...
witam, proszę podpowiedzcie mi czy jest szansa poprawnie ustawić kąt wtrysku po wymianie rozrządu, mając usterkę w G80 ( Czujnik wzniosu iglicy czyli tzw wtrysk sterujący) . Zdiagnozowałem usterkę w czujniku g80 odczytując bład tego czujnika który nie można oczywiście skasować, zmierzyłem oporność ok 500ohm. Czujnik oczywiście wymienię ale pytanie moje...
Koledzy posprawdzajcie sobie temperatury płynu chłodzącego i paliwa - czynność robi się VAG-COMem w 01 Engine, grupa 007 - sprawdzić wartość najpierw na zimnym, nieodpalonym silniku a potem na rozgrzanym i tak samo w 17 Instruments, grupa 003 pole pierwsze od lewej i podajcie wyniki. Co do szarpania to nie są to objawy zamachowego koła dwumasowego tylko...
Witam. Mam problem z komputerem z auta jak w temacie. Nr kompa: 074 906 018 AJ 0 281 010 461. Auto jest po wypadku, komp ma lekko uszkodzoną obudowę, auto pali, ale łapie ciągle błąd czujnika wzniosu iglicy wtrysku. Na płycie komputera znalazłem pęknięty element - wygląda mi na stabilizator.Wylutowałem go, sprawdziłem i ma przerwy między wszystkimi...
Witam i dziękuję za odpowiedź. Więc tak.... w aucie odczytałem błąd czujnika pedału przyśpieszenia, więc go wymieniłem. Niestety błąd powrócił a silnik chodzi na trybie awaryjnym- 1300obr/min. Z doświadczenia wiem, że może być to uszkodzony ECU-komputer, więc go wymieniłem i zakodowałem immobilizer. Niestety i to nie pomogło. Sprawdziłem połączenia...
wag pokazuje tylko błąd 1375 ( wyjście nie przełancza zwarcie do masy. czyli poduszka zawieszenia silnika) czujnika wzniosu iglicy nie ma w tym modelu kontrolka pali sie tylko na łuku gdy osłabnie całkowicie a wogóle to on jedzie zawsze jak 1.9 tdi a nie jak 2.5 tdi Dodano po 4 slyszalem juz ze w passacie cos podobnego sie dzieje po deszczu wiec gdzies...
Czujnik wzniosu iglicy wtrysku - brak połączenia lub przerwa w obwodzie. przeca sam piszesz co jest zepsute. To ten wtryskiwacz z kabelkiem, zanim wymienisz sprawdź ciągłóść okablowania, bo nie kosztuje tyle co bułka. Wszystko dobrze poustawiane?
Czujnik wzniosu iglicy - cewka ma właściwe R, sprawdzane na innym sprawnym wtrysku sterującym - bez różnic, powinien odpalać nawet ze zdjętą wtyczką czujnika wzniosu a nie odpala. Pompa fizycznie się nie przestawiła na 100%, jedyna, niemal niemożliwa możliwość :) to, że "objechała" na stożku własnego koła pasowego bo jak już pisałem znaki są ustawione...
A świstak siedzi i zawija w te sreberka i zawija .... W żadnym dostępnym mi katalogu nie znalazłem opisu świadczącego o tym, że w silniku 1Y był montowany fabrycznie sterownik pompy wtryskowej. Nie ma takiego sterownika ani w Audi ani w VW. Kolego podaj numer tego sterownika wg ETKA to może uwierzę. Powinien zaczynac się na 028, 030 lub 037. Prawdopodobnie...
Witam. Jakis czas temu silnik stracil moc, ale palil bez wiekszych problemow, komputer nie wskazywal odchylek od normy i bledow i ze nie bylo czasu wiec tak sie jezdzilo kilka miesiecy. Ale ostatnio jakies 3 tygodnie temu na cieplym mial problemy z rozruchem. Dalej nic nie znalazlem w komputerze wiec poszperalem na forach i wynalazlem, ze moglo kolo...
Witam prosze jeszcze sprawdzis czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtryskiwaczu, jest tam widoczny przewod ktorym idzie sygnal. przyrzadzie diagnostycznym powinien wyskoczyc bład, jesli regulator wydatku zostal juz wymieniony tak ajak pan wczesniej wspomnial to prosze jeszcze sprawczi 3 wtysk czyli czujnik wzniosy iglicy pozdrawiam
Ten przypadek jest bardzo częsty - sprawdź działanie świateł stop. Jeśli działają, a nie masz odpowiedzniego sprzętu diagnostycznego, to zdejmij osłonę- tę nad pedałami i wyjmij czujnik hamowania (trzeba go okręcić i wyjąć). Czujnik posiada dwie pary styków, jedna rozwierna, a druga zwierna. Weź miernik w rękę i sprawdź ten czujnik. Pamiętaj, że po...
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
sprawdź czujnik wzniosu iglicy rozpylacza oraz jego obwód
co tam za prądy i zasilania ?? toż to czujnik wzniosu iglicy, czyli mikrofon......
W grupie 04 nie zmieniasz dawki tylko kąt wyprzedzenia zapłonu, jeśli masz tam co innego niż to co napisałem to znaczy ze ktoś mieszał w adaptacjach. Kąt statyczny to kąt który ustawiasz przestawiając pompę, i jest on potrzebny do odpalenia silnika i ma wynosić w BS dla tego silnika od 52-58. Kąt dynamiczny to kąt regulowany zaworem wyprzedzenia kąta...
Witam, Mam podobny problem (chyba?), ale może będę miał więcej szczęścia od kolegi i ktoś podpowie co może być powodem takiej awarii. Samochód zgasł podczas jazdy i już nie można odpalić, rozrusznik normalnie kręci...podpięty komputer (nie w serwisie) wskazał, błąd g80 czyli czujnik wzniosu iglicy, no ale doczytałem, że nawet jak ten czujnik nie działa...
Zawór elektromagnetyczny pompy(impulsator) i czujnik wzniosu iglicy na trzecim wtrysku, może być przyczyną, jeżeli to silnik DW8 B.
Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy. TDDI nie ma wtrysku sterującego Dodano po 2 Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy. TDDI nie ma wtrysku sterującego :idea:
wzniosu iglicy błąd czujnika wzniosu iglicy czujnik wzniosu iglicy
biała napis czarny ekran stroić ręcznie aplikacja obsługa serwis
picobaristo deluxe fluktuacja sygnału
GPO Brooklyn lata 80-te - radio nie działa, gdzie szukać usterki? Wartości luzów zaworowych Honda PCX 125 eSP+ 2023