Każdy prawie fax posiada trzy albo cztery czujniki papieru. Dwa czujniki dokumentu wysyłanego. tz czujnik włozenia dokumentu i czujnik przejścia dokumentu. Pozostałe dwa to czujnik obecności papieru na którym drukuje i czujnik wyjścia tego papieru. Wstępnie proponuje sprawdzić czujnik wyjścia papieru na którym drukuje bo tak sugeruje opis zacięcia....
To chodzi o iglicę, którą membrana popycha do góry (ta iglica jest w górnej pokrywie zespołu wodnego i nie jest przykręcona żadną śrubą). Jest ona stalowa, uszczelniona za pomocą małego oringu, osadzonego za pomocą podkładki i trójkątnej drucianej zapinki. To z niebieskim plastikiem to akurat inna część (regulator przepływu wody). A propos postu Hrabii...
ale kolega pisał że silnik w starym samochodzie jeździł , to raczej nie ma możliwości żeby w czasie przekładki zatarły się wtryski , może w poprzednim samochodzie już było coś zmienione typu czujnik koło rozrządu i teraz nie zgrywa się z tym ECU ,kolega pisał że ma cały samochód to nic nie kosztuje podmiana zestawu startowego i wszystko się okaże czy...
No to od początku . Czujnik informuje o poziomie oleju . Jest to wczesna informacja dla kierowcy że jest niski poziom oleju . Po to ona jest by kierowca nie musiał zaglądać pod maskę i sprawdzać poziom oleju . Wymień czujnik i kontrolka zgasnie . Pisząc o zatarciu silnika to z praktyki wiem że przyzwyczaja się kierowca do danej usterki i z tym żyje...
Suchobieg to taki stan kiedy nie ma wody przed/w pompie; Z uwagi na to że woda jest "smarem" dla obracających się części pompy - jej brak zaciera pompę (również zwiększa prąd pobierany przez silnik) aż do zupełnego zatarcia (zatrzymania w miejscu i spalenia/przegrzania) uzwojeń. Jedynym chyba rozwiązaniem jest zasyfonowanie pompy na krótkim odcinku...
Żeby ''ręcznie'' uruchomić wentylator w celu sprawdzenia czy się nie zatarł zdejmujesz wtyczkę z czujnika w chłodnicy tego dwu pinowego i zwierasz obydwa styki w wtyczce na przekręconym kluczyku[kontrolki świecą] Wiatrak powinien ruszyć jeśli nie to sprawdź bezpiecznik,przekaźnik i czy po z mostkowaniu styków wtyczki czujnika do wentylatora dochodzi...
No widzisz ktoś ci wciska kit albo na krótko było spięte, ale jak tak było i sprężarka chodziła bez ciśnienia to się zatarła.
Jeżeli już koniecznie chcesz w ten sposób go pilnować, to zwykły pirometr laserowy. Nie wystarczy widać że nie miałeś do czynienia z takim urządzeniem. Jak tak bardzo auto że chcesz to nie ma problemu założyć chiński czujnik temperatury. To kosztuje grosze.
Jako ze czasami lepiej jest cos samemu stworzyc dostosowanego do wlasnych potrzeb, niz wydawac kase na ograniczone urzadzenia, prosze o pomoc w dokonczeniu konstrukcji regulatora wentylatorow. Ponizej zamieszczam schemat, zlozony do kupy z wykorzystaniem noty katalogowej ukladu LM317 i schematu zaczerpnietego z jakiegos forum o pc modingu. http://img218.imageshack.us/img218/6775/...
zaadaptuj wtrysk komp go nie widzi i myśli że nie ma go wcale. jak odpowietzrałeś wtryski na odpiętych kostkach? jeśli kostek nie odpiełeś przy odpowietrzaniu to mogłeś je zatrzeć. wypnij czujnik ciśnienia paliwa poluźnij przewody paliwowe przy wtryskach i odpowietrzaj. spróbuj odpalać bez czujnika ciśnienia a potem z wpiętym czujnikiem. nie jestem...
Tak, czujniki ciśnienia zabezpieczają układ klimatyzacji. Czujnik zbyt niskiego ciśnienia sterując sprzęgłem kompresora zabezpiecza kompresor przed zatarciem, czujnik zbyt wysokiego ciśnienia sterując wentylatorem, wentylatorami oraz w skrajnych przepadkach sprzęgłem kompresora zabezpiecza układ przed rozerwaniem spowodowanym nadmiernym wzrostem ciśnienia....
Auto podłączone pod manometr w miejsce czujnika ciśnienia oleju i ciśnienie na rozgrzanym silniku przy 2000 tys. obr wynosi pow. 2 bary To jeszcze o niczym nie świadczy. Jakie jest na nagrzanym na wolnych? Ciśnienie musi być ok, ponieważ z zapalajacą się kontrolką zrobiłem jakieś 900 km. Gdyby było inaczej to pewnie bym zatarł To tylko twoja teoria....
Bardzo dziękuje za odpowiedź, o to mi chodziło. W takim razie ten silnik nie ma klasycznego czujnika/kontrolki ciśnienia oleju. Problem jest taki że zatarła się pompa oleju, nie było żadnego komunikatu na desce o braku ciśnienia a kierowce o awarii poinformowała panewka ;)
Może coś zatarło się w mechanizmie przesłony, to wszystko zależy od warunków w jakich projektor pracuje, może listki są skrzywione i nie dają informacji foto czujnikom, że są w pozycji otwartej/zamkniętej? Jeżeli potrafisz wyjąć mechanizm przesłony to możesz go podłączyć na zewnątrz i zobaczyć czy w ogóle działa.
Był już tu podobny temat, sprawdź połączenia na stykach zasilających stycznika silnika nie pracującego jak również sprawdź jego cewkę oraz połączenia zasilania cewki stycznika... Oczywiście gdy pracę stycznika inicjuje czujnik ciśnienia to także i jego trzeba sprawdzić... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Chociaż po obejrzeniu filmu...
Idealne rozwiązanie na zatarcie silnika. Kontrolka może się zapalać z kilku przyczyn: - uszkodzenie czujnika (to najmniejszy problem) - uszkodzenie pompy oleju - odkręcony (poluzowany smok) - zatkany filtr oleju - uszkodzenie silnika Przy tych objawach to raczej może już nie być najciekawiej a dalsze uruchamianie silnika na bank go zabije. Na ten komputer...
czy jest możliwość regeneracji po zatarciu w wyniku suchobiegu jest możliwa. Czy jest jakiś prosty i tani sposób aby ponownie nie doszło do suchobiegu Jest. Należy zainstalować czujnik uniemożliwiający pracę pompy na suchobiegu.
Filtr wyciagniety olej niby jest- poleciala niecala setka oleju. Jutro sprawdze cisnienie. Niestety obecnie tylko marnujesz czas. Silnik jest zatarty. Lampka ciśnienia oleju w tym silniku zaświeca się dopiero przy BRAKU ciśnienia oleju. Więc jeżeli czujnik jest sprawny, to silnik pracował bez smarowania. Ściągnij żesz pokrywę zaworową (4 śruby) i odkręć...
Po kilkudniowym postoju też będziesz czujniki odpinał,żeby nie zatrzeć ? ;)
Już mu napisałem. Czasem pali się kontrolka oleju. Ja myślę że to normalne. Wybitnie nienormalne. Może być uszkodzony czujnik ciśnienia, ale może też być uszkodzona pompa oleju - co prowadzi do zatarcia silnika. Pierwsza czynność sprawdzić poziom oleju. Olej w porządku. Właśnie byli na kanale i obstawiają też czujnik 👍
Stary temat ale odpowiem. Euro 6 to nowa rodzina Mercedesów tak jak Sprintery.Po całkowitym osuszeniu silnika z oleju tak jak po wymianie uszczelki głowicy należy najpierw zalać magistralę olejową . Są w bloku specjalne punty gdzie można to zrobić . Jeśli nie lub nie możemy znaleźdź dolewamy olej do stanu przez magistralę filtra oleju np. bezpośrednio...
Jeśli chodzi o to czy silnik ucierpiał to moim zdaniem wcale. Żeby zatrzeć silnik trzeba spuścić z niego olej i jechać godzinę. Takie chwilowe niedosmarowanie na pewno nic nie wniesie do zużytego silnika. Oczywiście zakładając, że to silnik a nie czujnik ciśnienia.
witam problem z obrotami nie tkwi w czujniku prędkości Najczęstszą przyczyną powstania ww usterki jest : - zatarcie mechaniczne zaworu pow.dodatkowego iac - lub co częściej się zdarza oscylacje napięcia na potencjometrze przepustnicy W aso znają ten problem nie od dziś , dostępna jest nawet częśc wiązki przewodów z wtyczką tps. Żeby zrobić to raz a...
Toner oryginał? Na opakowaniu z góry powinny być wytłoczone numery pat... cośtam. Sprawdź okablowanie czujnika toneru. Jest jeszcze jedna możliwość, zębatka napędzająca wałek magnetyczny jest osadzona na ośce i odpychana od obudowy sprężynką w stronę wałka magnetycznego. Miałem przypadek że zębatka się zatarła na ośce i pozostała wepchnięta do tyłu...
Można kupić bardzo prosty i tani czujnik pływakowy,który nie pozwoli na start pompy przy zbyt niskim poziomie wody.A elektryk zapewne zamontował czujnik obecności i kolejności faz [domyślam się, że masz pompę 3-fazową] i teraz wpięcie pływaka w obwód,zabezpieczy pompę.Bez cieczy pompa się nie zatrze-raczej zapowietrzy,chyba że jest nie na uwięzi i pociągnie...
W tych silnikach był problem z wodą która spływała z odmy na dno miski olejowej i zamarzała pod smokiem. Zdarzały się nawet zatarcia silników. Powiązany temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Co prawda 8v ale z tego co pamiętam z 16v też był ten problem. Stąd mogło się zaświecić ciśnienie oleju.
który czujnik odpowiada za odcięcie turbiny jak auto przejdzie w tryb awaryjny ? Czujnik jest tylko jeden, widoczny na zdjęciu w drugim poście. ta "gruszka przy turbinie " nie wiem jak to fachowo się nazywa , czy ta część też ulega często awari ? może się zacinać ? Aktuator, rzadko się uszkadza, może się zatrzeć ośka od klapy upustowej w turbinie.
Musisz sprawdzić czujnik położenia przepustnicy, może się zatarła. Dziękuję za odpowiedź rozumiem,że ten czujnik położenia przepustnicy jest gdzieś pod kominkiem obok przepustnicy ? Dokonałem kalibracji przepustnicy z pozycji sterownika nic nie pomogło i nie wiem czy problem jest gdzies pod kominkiem czy bardziej z tyłu w urządzeniu którym się włącza...
Niskie ciśnienie oleju silnika ?, jeśli jest 3 Bary i maszyna idzie, kontroler nie rozłącza, to może jeszcze chodzić 3 lata. Czekaj, czekaj. Ale kontroler bierze informację skąd? Z czujnika ciśnienia. A u mnie występuje błąd 19, i agregat dalej pracuje. Nawet jak odepnę czujnik to też pracuje i wyświetla błąd. To kiedy kontroler go zgasi? Jak się już...
Odłącz akumulator bo mogło się coś zawiesić dlatego temperatura tak wskazuje, w meganach jest problem z klimą przez zacierające się pompy i komputer wtrysku blokuje uruchomienie klimy na wypadek zatarcia.
Czujnik prawdopodobnie pojemnościowy - niestety tabliczka uległa zatarciu, widać tylko made in germany. Czujnik wykrywał obecność granulatu tworzywa. Zależy mi na wyprowadzeniach, jaki może być typ wyjścia (npn, pnp ..) Może ktoś po kolorystyce zgadnie producenta. https://obrazki.elektroda.pl/4250594000_... https://obrazki.elektroda.pl/4636749200_...
...Nastepnie po kilku minutach takiej sytuacji z głośniczka zamontownego w jednostce centralnej zaczyna dochodzić dziwne terkotanie. Brzmi to jakby łopatki wentylatora zachaczały o coś... Nasuwa mi się tylko jedno, iż wiatrak na karcie graficznej lub chipsecie czy na CPU blokuje się wskutek zatarcie (łożyska ślizgowe) lub zachacza o jakieś kabelki....
to go szybko wymień aby mieć pewność czy masz ciśnienie oleju bo możesz zatrzeć silnik
Zastanawiałem sie kiedyś nad kupnem kompresora śrubowego, ale znalazłem informację, że moze śle znosić ujemne temperatury - np. w nieogrzewanym garażu. Czy to prawda? Po części tak ponieważ lepsze sprężarki posiadają czujnik temperatury oleju który uniemożliwia start sprężarki poniżej około 1 stopnia C. Chodzi tu głównie o zabezpieczenie bloku przed...
Jeżeli kiedykolwiek zapali Ci się wskaźnik pomarańczowy chek a po diagnozie okaże się , że to błąd P2002, nie kasuj go za każdym razem jak wróci, a wróci na pewno. W chwili pojawienia się komunikatu , ECU skraca dystans do następnej regeneracji DPF do 150 km w celu ochrony silnika, przed zapchaniem filtra.Jeżeli skasujesz błąd , wydłużasz automatycznie...
Dziwne by było, jak by auto z 2012 roku z kompresorem sterowanym elektromagnetycznie, nie miało czujnika ciśnienia na systemie klimatyzacji i pozwoliło na zatarcie sprężarki.. Bo to są te nowe sprężarki bez koła elektromagnetycznego, napęd stały. I tak jak pisał wyżej jak nie była uzupełniona a pasek napędzał to mogła się zatrzeć. Tylko póki co to...
Jeżeli kontrolka zapala się po 2000 obr. to sprawdź ciśnienie na czujniku wysokiego ciśnienia bo znowu zatrzesz wałek rozrządu- silnik ma być gorący.
A czy ta kontrolka nie zapala się przypadkiem powyżej 2000 obrotów? I nie lekcewazył bym jej Miałem przypadek że silnik się zatarł i czujnik pokazywał ciśnienie znaczy gasła kontrolną podłączona na krótko Co do pedału hamulca nie szukał bym wspólnego mianownika
Przegrzewa się - i dlatego spowalnia (prawdopodobnie). (a dźwięk jest od tego iż wentylator się zatarł).
No właśnie to nie wyłamało się dawno, bo z tym zatarciem pilarka pracowała normalnie, a przestała dopiero gdy się wyłamało i tłok nie przysłaniał już kanału dolotowego i mieszanka cofała się do gaźnika. Byłem w serwisie i powiedział mi, że praktycznie nie zdarza się żeby fragment tłoka uszkodził łożyska wału. Nie wiem czy można w to wierzyć aczkolwiek...
Prościej i niezawodniej jest monitorować prąd. Wentylatory zwykłe nawalają wskutek zatarcia łożysk, a wtedy prąd silnika jest max, podobnie, jak w chwili rozruchu. :)
Witam, mam pytanie. Co z czytuje czujnik zamontowany na wisko ? http://obrazki.elektroda.pl/7959180200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8581277100_1... Przypuszczam że regulacja obrotów, ale nie jestem pewien. Łożysko zatarło się i urwało kabel zasilający ten czujnik i na kompie pojawił się błąd > Awaria wentylatora...
Witam wszystkich serdecznie, otóż miałem właśnie tego pecha i zatarłem silnik w Polo n6 1,4 MPI silnik. Mechanik dokładnie omówił opisywany tu problem. Brak ciśnienia spowodowany zamarznięciem nagaru w silniku. Silnik zatarłem z własnej winy, bo nie zastosowałem się do migającej kontrolki oleju. Jednak sugerowałem się tym, że w tamtym roku miałem identyczną...
A nie zaciera się w łożyskach przypadkiem? Z doświadczenia wiem, ze takie wentylatory po dłuższym czasie eksploatacji (silnik ze "zwartą klatką" ma łożyska z porowatego brązu nasączonego olejem. Jak olej zgęstnieje, opory rosną i może się zatrzymać, ostygnie - znów ruszy aż znowu się nagrzeje i tak do całkowitego zatarcia silnika... Na początek trzeba...
pawel_i skierowałeś mnie w dobrym kierunku, a mianowicie "( takie czarne plastikowe coś z wystającą blaszką, zlokalizowane w okolicy pompy pod nią )" to miniwyłącznik załączany przez czujnik ruchu. A przyczyną takiej niezrozumiałej pracy było zatarcie trzpienia tego czujnika, który naciska na miniwyłącznik po załączeniu pompy i zwalnia nacisk po zatrzymaniu...
Nie sprawdzałem programem w ogóle czesci pneumatycznej. Mechanicznie wszystko ok czujniki na miejscu, wymienione dźwigienki bo stare się zatarły wiec poszły nowe. Ogólnie pneumatyka działa wzorowo każdy tryb od dynamic do trybu podnośnika itd. Samochód fizycznie osiąga prawidłowe wysokości lecz nie wiem czy czujniki poziomowania dają prawidłowe sygnały.
Wypnij czujnik i przegazuj ponad 2 tys.obrotów. zobaczysz że zaświeci i zapiszczy. Ten typ tak ma. że pomiar ciśnienia zaczyna się powyżej 2 tys. obrotów. Nie jeden z tego powodu się zatarł stojac np. na wolnych obrotach w celu rozgrzania (zima) a smarowania nie ma bo smok zamarzniety lub kanały w głowicy :-) A remontu nie zrobisz ,cały blok z wałem...
Sprawdzić poziom oleju, najlepiej zrobić diagnozę manometrem który pokaże czy czujnik oleju jest ok i czy silnik ma odpowiednie ciśnienie oleju... Odma powinna być szczelna bo może olej wydmuchać jak silnik pracuje, nie wolno- jakby się okazało ze silnik nie ma smarowania to szybko się silnik zatrze.
Kiedyś miałem podobny przypadek. Okazało się, że aparat zapłonowy się zatarł i wyrwało przewody od czujnika. Wymieniłem aparat i pojechało.
Eee, ja myślę że nie wymieniał oleju w cewce i się przekładnia napięciowa zatarła.
https://obrazki.elektroda.pl/4399413300_... https://obrazki.elektroda.pl/8105005000_... https://obrazki.elektroda.pl/6055981600_... Jaguar xkr 2000r. Miga kontrolka od ciśnienia oleju, mechanik mówi że jeździć silnik pięknie chodzi pewnie czujnik pada. Efekt na zdjęciach. Zatarły się wałki na lewej...
Szmaty nie ma napewno, wydech odkręce i dam znać. Magia świąt z tym autem, przed wymianią słupka chodził b. dobrze(znaczy do zatarcia silnika ;) ). Chyba nie da się ich odwrotnie zapiąć ? :D
Proponuję dolać do wysokiego poziomu bądz też zmienić czujnik poziomu oleju jeżeli wskazuje prawidłowo to się zatrze a tego nie przeoczysz na pewno warto rozwiązać problem
byłem dzisiaj przy maszynie nic się nie zatarło wszystko się da lekko pokręcic czujniki sprawdziłem ok. a duplex milczy i naal wywala ten błąd
a masz klime nabitą? może jest za niskie ciśnienie w układzie i wtedy czujnik też nie puści sprężarki żeby jej nie zatrzeć
Samochód sprzedany...silnik nie miał ciśnienia oleju , mimo tego nie chciał się zatrzeć, nie grzał się i dalej jeździł....
Bo może czujnik jest uszkodzony. Jeszcze raz z tym wentylatorem na CPU. Zatarł się i przestał się kręcić? Ale już wymieniłeś czy jedziesz bez?
Może trzeba oszukać czujniki ( kontrolki migają te jakie nie podłączyłeś ) bo brak. Z jednej strony logiczne zachowanie bo jak nie ma czujnika płynu chłodzenia to może coś z chłodziwem i nie załączy bo przegrzeje i zatrze silnik, z paliwem tak samo widzi brak. Spróbuj oszukać i za symulować czujniki.
Przede wszystkim sprawdź płomień w "świeczce". Pełni on dwie role: -czujnik płomyka (końcówka termopary) -zapalarka gazu Z domowej praktyki znam konieczność częstego czyszczenia tego elementu, wystarczy niewielkie stłumienie gazu i zaczyna się problem. Ważne jest też ustawienie kierunku płomyka. Pęknięcie membrany skutkuje raczej gaśnięciem w trakcie...
ja też coś dołożę u mnie zatarło się sprzęgło od pobierania papieru
Obstawiam rychły zgon pompy oleju. Przy odrobinie szczęścia masz problem tylko z czujnikiem oleju, ale nie byłbym optymistą. Zamiast wróżyć odwiedź mechanika zanim zatrzesz silnik.
Hallo, nie, nie można żonglować, jednak pomyślałeś o tym, że zamiana dwóch kabli fazowych spowoduje jedynie to, że silnik będzie się obracał w inną stronę? Prawdopodobnie u Ciebie też to jest. Ale do rzeczy — pomyślałem sobie, że skoro rower przeżył zatarcie silnika, to nie jest pewne, czy sterownik to przeżył. Wiem, masz drugi i zgłasza błąd czujnika...
Ja nie znam dokładnie tych piecyków, ale ten czujnik jest podobny do czujników temperatury w piecykach marki Junkers (przypięty do wężownicy i ma za cel niedopuszczenie do przegrzania piecyka - wyłącza dopływ gazu, gdy temperatura wody przekroczy ustaloną wartość - na ogół ten prób wyłączenia producenci ustalają na ok. 80-85℃). Celem tego jest...
Koledzy po części każdy z was ma rację. W układzie są czujniki które sprawdzają ciścnienie tak żeby w razie braku czynnika uchronić agregat przed zatarciem. Trzeba by żeczywiście zerkąć na schemat i popatrzeć jakie warunki muszą być spełnione żeby się włączył kompresor
Dotyczy jednego i tego samego pojazdu-zostały założone już trzy aparaty i każdy został uszkozony w ten sam sposób-rozasdzenie przeciwciężarów, zatarcie tulei płyty nośniej czujnika indukcyjnego tak, że zerwało okablowanie czujnika i zaczep podciśnieniowego przyśpieszacza zapłonu. Na foto pokazane to się stało z ośką przeciwciężaru, jest aż wygięta....
Mechanik twierdzi że góra silnika jest dobra oraz że ciśnienie jest Zrobiłem golfem już 150km i sądzę że jeśli by nie było to dawno by się zatarł
Kolega wyżej zaproponował Ci Z Airpola pompę, one mają około 2,5 litra oleju i poprzez wbudowany czujnik ciśnienia możesz zrobić zabezpieczenie przed zatarciem, tak jest w fabrycznych kompresorach z Poznania! Ceny nowych zwalają z nóg, bezolejowe są jeszcze droższe ;-) Polecam z rynku wtórnego, remont jak się dobrze zakręcisz zrobisz dosyć tanio w razie...
jack63, chodzi o tuningowany silnik PIAGGIO w skuterze. Jeśli tylko obroty obniżę, to będzie "słychać" ten ogranicznik, co do spalania i ekologi, to myślę ze przez 5 minut testu na policyjnej hamowni nikogo nie zatruje, ani nie zatrę silnika (miałem czujnik na tylnym kole i odcięcie przy prędkości, to zapłaciłem mandat za moc) zależy mi żeby zamulić...
No i ledy STOP zrobione, instalacja pod nowe światło zrobiona, problem powstał jak to włączać... Miałem kiedyś zamontowany włącznik stopu mocowany oryginalne w klamce w MZ ale się zatarł i przestał działać. Straszne badziejstwo. Nie mam pomysłów, może Wy mi coś podpowiecie? Czujnik ma być zwarty i mały, łatwy do schowania, raczej załączający chwilowo....
W Megane II 1.5 DCI nie świeci się kontrolka smarowania nawet jeśli wtyczka jest odpięta od czujnika. Sprawa jest taka ze po zakupie silnik się zatarł na panewkach a sprzedający odciął kabel od czujnika żeby kontrolka się nie świeciła. Samochód został wyremontowany ale sytuacja jest ta sama, kontrolka po wcwciśnięciu start zapala się a po odpaleniu...
w tych pieniądzach jest przereklamowany No właśnie, za "te pieniądze" mogli by chociaż zamontować czujnik i kontrolkę ciśnienia oleju, ale po co, jeździj człowieku nieświadomy aż się zatrze :D
Wczoraj przy dłuższej trasie zauważyłem, że silnik nie ciągnie tak dobrze do 2,5tys obr. Dopiero powyżej wciska w fotel. Jest widoczna różnica. Kiedyś wydaje mi się ciągnął równo. Może coś z pierwszą turbina , lub z czujnikiem doładowania pierwszej turbiny 🤔
Jeśli ciśnienie oleju zmierzone faktycznie, to wygląda na usterkę kabli. Przed przyjęciem pesymistycznego wariantu o zatarciu silnika, zacznijcie od sprawdzenia wiązki/wiązek czujnika oleju i pozostałych czujników wymienionych w kodach usterek. Z drugiej strony pałowanie auta świeżo po zakupie bez wiedzy o stanie oleju i rozrządu nie jest naj...właściwsze...
Załączam instrukcje do Twojego kotła - proponuje troszkę poczytać. gdzie jest ten cały układ przełaczania sie wody z grzania z CO na CWU Tu nie ma mechanicznego przełączania CO-CWU, w tym Kotle zastosowany jest wymiennik biwalentny - wężownica w wężownicy. do czego sluzy tak zwany bajpass Do tego aby nie zatrzeć pompy (a raczej jej łożysk ciernych smarowanych...
samo wyłączenie lampy, jak wiatraczki nie będą miały zasilania, można zrobić używając przekaźnika, którego cewkę zasilisz z zasilania wiatraczków; inaczej niż przekaźnikiem byłoby trudno, ze względu na statecznik - często stosuje się triaki, ale one nie lubią indukcyjności; i tak trzeba będzie dodać jakiś prosty układ gaszący, żeby nie było iskrzenia...
Jak by było tak mało oleju że kontrolka świeci to już dawno byś go zatarł. A po drugie to kontrolka by świeciła przy hamowaniu i na zakrętach . Weź manometr i sprawdź ciśnienie na ciepłym silniku. Innej rady nie bedzie. No może jakimś cudem zwiera kabelek od czujnika do masy albo sam czujnik złom.
nie jest możliwe żeby się zatarła bo zawsze było dużo paliwa,który to jest ten czujnik przy silniku ,który mam ewentualnie sprawdzić?dzięki
Można się bawić w podmianę czujnika ciśnienia czy tez pomiar rzeczywistego, ale czuje że nadchodzi koniec, pewnego razu się zatrze. Nie wiem czy to ma związek z gaśnięciem, po mojemu nie,chyba że zaczyna go "łapać" i zadusza go.
Zawsze można puścić sterowanie pływakiem przez stycznik( przekaźnik). A czujnik poziomu cieczy (pomimo,że dość drogi)zabezpieczy pompę przed zatarciem, a to może się zdarzyć nawet przy pierwszym napełnianiu instalacji domowej(bo wtedy trzeba większej ilości wody ),a jak piszesz wody masz ledwie 0,6-0,7m nad pompą?A jaka średnica studni :0,8 m,1,0m ?
Sprawdziłem przekaźnik 147 i jest w porządku. Znalazłem ten czujnik temperatury i coś w niem "lata" tzn. tak jakby coś w środku się oderwało i w nim "dzwoni" jak się nim porusza. To tak ma być czy czujnik jest uszkodzony ? Po wyjęciu przekaźnika i czujnika i podpięcia ich ponownie sprężarka się załącza, tylko na zmostkowanych pinach 1-2, co by wskazywało...
Posiadam zestaw spalinowej myjki ciśnieniowej składającej się: - Silnik spalinowy o mocy 15 KM z rozruchem elektrycznym, - Pompa ciśnieniowa Wilks-USA z głowicą mosiężną, ciśnienie 4800 psi/330 bar i wydatek wody 18 l/min z reduktorem ciśnienia i bypassem, - Zbiornik na wodę o pojemności 350 litrów - tzw. bufor. Chcąc to zabezpieczyć przed zniszczeniem...
Reasumując. To jest tak, że głównym "miernikiem" poboru wody w tej maszynie jest pompa myjąca . Jakiekolwiek zatarcia stanu wirnika dyskwalifikuje ją do dalszej współpracy z elektroniką. Elektronika najpierw "puszcza" pompkę spustową, a potem myjącą i reaguje na różnicę poboru prądu przez jedną i drugą. Jeśli "stwierdzi", że pobory prądu obu pomp są...
Co prawda widzę, że wątek przełknął konstrukcję kondensatora, jednak mi się wydaje, że jakiekolwiek mechaniczne rozwiązanie będzie słabe, bo w końcu się zatrze/zużyje. Ja proponowałbym jakiś czujnik oparty na zjawisku Halla. Takie rozwiązania stosuje się właśnie w takich sytuacjach kiedy mechaniczny kontakt nie jest wskazany. Dodatkowo od razu mamy...
brak czynnika chyba nie ma wpływu na załączanie elektromagnesu bzdura bez ciśnienia w układzie sprzęgło kompresora się nie załączy (czujnik ciśnienia i sterownik tego pilnują). Układ klimy jest smarowany olejem w obiegu czynnika chłodniczego więc bez gazu kompresor uległ by zatarciu.
Witam, Tym razem szukam jakiegoś czujnika który wykrywałby nasączenie gąbek a właściwie rolek wykonanych z materiału przypominającego twardą gąbkę. Gąbki te są nasączane olejem LVG 15. Rozwiązanie takie jet potrzebne ponieważ chciałem wykrywać czy materiał który przechodzi przez rolki jest smarowany (chcę uniknąć zatarcia narzędzi). Czy macie jakieś...
Więc odpuść odpalanie tego silnika bo skoro pomiar jest poprawny to zatrzesz silnik.
Możesz odpalić silnik bez oleju(tego nie rób) i dopuki nie przegazujesz powyżej 2000obr to ten silnik się zatrze a kontrolka się nie zapali.
Witam Mam podobny problem Pali mi się lampka od ręcznego po chwili od ruszenia i działa cały czas pompa vacum. Boje się że z uwagi na ciągłe działanie zaraz się zatrze i będą koszty . Czy ktoś tak miał , czy sama naprawa pompy wystarczy . Ja nie jestem mechanikiem ale tak na rozum to musi być jakiś czujnik co ją włącza ewentualnie to ta pompa i elektronika...
Witam. Mam problem z takim samym autem jak w temacie. Otóż jak się nagrzeje do 93 stopni nie chce odpalać. Zimny odpala bez problemu, nie gaśnie, ma moc itp. Dopiero po nagrzaniu do tych 93 stopni i zgaszeniu nie odpala. Po ochłodzeniu poniżej 90 stopni odpala bez problemu. Na początku był błąd synchronizacji, ale po ustawieniu rozrządu już się nie...
Polak potrafi. Nie prościej wymienić na nowy albo przynajmniej wyczyścić? Nie sądzicie że projektant po coś tam włożył ten egr? Powiedz mi co zrobisz jak Ci się silnik zatrze? Wyciągniesz silnik, zaślepisz przewody, czujniki podłaczysz pod kabelki i uznasz ze naprawa wykonana? Nie masz kasy na egr to polecam rower!
Jeśli jesteś pewny kabli i świec, to zostaje sprawdzić złącza wtrysków i szczelność dolotu powietrza (pomiędzy kolektorem a pomiarem ilości powietrza, aha i jeszcze masz tam coś takiego jak popularni zwany silnik krokowy (taki pizdrygałek przy przepustnicy) jego także sprawdź czy się nie zatarł. Jest jeszcze czujnik położenia wału, on odpowiada za moment...
Silnik ma zbyt wysoką temperaturę, chłodzenia nie ocenia się po włączaniu wiatraka. Ile postów wcześniej Ci to napisałem? Moja propozycja jest taka, zanim zatrzesz silnik, oddaj auto do DOBREGO mechanika/elektryka.
Podam informację dla potomnych: Okazało się, że wymiana czujnika temperatury (na termistor odpowiadający charakterystyce w serwisówce - NTC 2,7kΩ w 20°C) w zamrażarce nie przyniosła oczekiwanego efektu. Przyczyną był uszkodzony wentylator w zamrażarce, który się zatarł. Przekonałem się o tym jak wstawiłem czujnik termometru dokładnie obok czujnika...
wlej jakiegoś preparatu czyszczącego wtryski bo z tego co piszesz to bezyną on nie był rozpieszczany skoro pompę zatarłeś;)
Objaw typowy. Sprawdź, czy działa wentylator z tyłu kuchenki. Jego podstawową funkcją jest chłodzenie wyposażonego w specjalne żebra magnetronu. Do magnetronu przykręcony jest bimetaliczny czujnik temperatury - zabezpiecza przed zniszczeniem, gdy np. zatrze się wentylator albo ktoś bezmyślnie zasłoni otwory wentylacyjne z tyłu kuchenki. Magnetron ma...
Witam. Autko to Zafira 1.9 CDTI 2005r 120KM Zatarła się pompa wody i oczywiście pasek poszedł w drobny mak. Wymiana zaworów, ogólnie zrobienie głowicy, wszystkie elementy uszkodzone wymienione na nowe m.in pompa vaku, kolo walka rozrządu i czujnik położenia walka rozrządu, nie wymieniając tak oczywistych rzeczy jak wszystkie rolki i uszczelki. Autko...
Mogło nastąpić zatarcie lasera. Sciągnij jego górną osłonę, zablokuj czujnik klapy i włącz drukarkę. Sprawdzisz czy się kręci. Jak się nie obraca to wyczyść i przesmaruj. Jeśli działa poprawnie to pozostaje mechanika.
Przyczyną był używany kompresor który nie generował ciśnienia. Lepiej dołożyć parę złotych i kupić przynajmniej regenerowany lub z pewnego źródła! Wymiana na kompresor z "pewnego źródła" załatwiła sprawę. Oczywiście wymagane ponowne płukanie układu i wymiana osuszacza ponieważ kompresor prawdopodobnie był po zatarciu gdyż pokazały się opiłki w układzie....
Temat znany i nielubiany dotyczy nowych maszyn 3320i oraz 3350i. Uszkodzone są fabrycznie czujniki ATDC. Tonery są faktycznie startowe ale o pełnej wydajności Rozwiązanie 1 - odesłać na naprawę gwarancyjną do Minolty. Rozwiązanie 2 : - wgrać najnowszy firmware - zrobić inicjalizację całej maszyny - wymienić bęben na nowy (ten z usterką będzie sprawiał...
Wydaje mi się że na instalacji chłodniczej powinien być czujnik od niskiego stanu czynnika, który uniemożliwia załączenie sprężarki. Natomiast napełnianie freonu bez leju to może rzeczywiście doprowadzić do zatarcia sprężarki ale wtedy też byłoby słychać nienaturalną pracę sprężarki podczas jej załączenia w kabinie podczas pracy silnika na wolnych obrotach...
przyczyna zatarcia objawy zatarcia silnika przyczyna zatarcia turbiny
koltec reduktor peugeot kluczyk obudowa transponder czujnik obrót skrzynia automat
Brak prądu w subwooferze - diagnostyka i naprawa Asus Dual RTX 4070 Ti Super - Wentylatory nie kręcą się podczas przeglądania internetu