Nie kombinuj i nie szukaj większej mocy bo obniżenie mocy tylko wydłuży nieco czas prania zasadniczego co jest korzystne dla procesu prania, zwróć uwagę na kształt gumy uszczelniającej grzałkę by był taki sam jak w uszkodzonej bo założenie z kołnierzem w miejsce bez kołnierza to 'wypluje " grzałkę z pralki, , no i musi być z otworem pod czujnik temperatury...
Raczej bym odradzał ze względu na różne termistory ( czujniki ) i może być problem z rezystancją. Jak chcesz w posadzkę to trza zrobić inaczej. Wykonać z peszla " orurowanie " do puszki gdzie będzie regulator. Jak najmniej załamań po drodze i kąty delikatne. Wymierzyć długość peszla i zapisać sobie. Jak przyjdzie pora to sobie wsuniesz czujnik a znając...
Jeżeli chcesz koniecznie "usprawnić" instalacje to raczej proponowałbym oszukiwać ten czujnik na reduktorze. Ale proponowałbym to zrobić "z głową". Najczęściej są to czujniki oparte na zmianie rezystancji - więc należy zmierzyć rezystancje w różnych temperaturach i wstawić odpowiedni opornik który oszuka. Działać to będzie na podobnej zasadzie jak "tuning"...
Odlacz czujnik cisnienia klimy i spróbuj odpalić To nie w tym modelu . Parę lat młodszy . Pompa napewno daje paliwo? Też bym zaczął od tego przed kopaniem w rozrządzie , tym bardziej że jest prosty sposób - ściągnąć przewód paliwowy z rampy , zatkać kciukiem i włączyć zasilanie . Jak nie utrzyma ciśnienia palcem to znaczy że pompa sprawna . :D Jak...
UL1980? Toż to straszny staroć! Polecam Ci LM3914 - jest nowocześniejszy, pobiera mniej prądu i masz do wyboru wskazania: linijka świetlna lub wędrujący punkt. Kupiłem go kiedyś, ale straciłem zapał dla pewnego pomysłu ...i teraz sobie o tym przypomniałem. Możesz poszukać w sieci przykładów zastosowania. Zobacz np. tu: http://sklep.avt.pl/photo/_pdf/LM3914.pd...
Już nie miałem innych pomysłów niż rozebrać cały. Jednak najpierw chciałem zobaczyć czy kondensat luźno przelatuje. Wlałem do komina pół litra wody a tu wszystko zatkane i cały wymiennik pływa w wodzie:) Stąd to bulgotanie, tyle było wody, że wiatrak przeciskał tą wodę. Ściągnąłem prawą osłonę pieca, rzeczywiście nic nie trzyma więc można ściągać, odłączyłem...
Skoro tył będzie chciał wypaść z zakrętu, to dla mnie nawet małe pocieszenie, bo łatwiej byłoby polecieć bokiem. Natomiast to, co w zasadzie mam do powiedzenia, to szczere podziękowania dla każdego, kto chciał coś pomóc i jakby nie patrzeć, dużo pomocy tutaj znalazłem. Jednak dzisiaj nastał prawdopodobnie ostatni dzień, gdzie cokolwiek przy tym seju...
co ? - to zrób zdjęcie tego co chcesz zaślepić Krótki gumowy wężyk idący od pokrywy zaworów do pokrywy silnika (w niej jest filtr powietrza od spodu, oraz czujnik temperatury powietrza dolotowego). Pokrywa wygląda tak: (zdjęcie poglądowe) http://obrazki.elektroda.pl/1443518700_1... http://obrazki.elektroda.pl/4557225600_1...
Lewe powietrze powoduje wzrost obrotów i przymknięcie regulatora ,wtedy ciśnienie zaczyna być znów poprawne. To fałszywy trop. Jeśli już chcemy poszukać czy faktycznie występuje nieszczelność w kolektorze,to sa inne sposoby. Najlepiej jest znać uchylenie przepustnicy czy ilość kroków regulatora w silniku sprawnym i porownać. Silnik z nieszczelnościami...
Dzień dobry, zakupiłem zmywarkę z outletu Candy CI 6B4F1MA, po pół roku użytkowania nagle error 04 (zalanie) odkręciłem spód i bok zmywarki i okazało się, że wyciek następuje z płaszcza wodnego z otworu przelewowego. Włączając program, zmywarka wlewa wodę przez ten płaszcz i, jak rozumiem, jeżeli wleci odpowiednia ilość, wówczas powinno być odcięcie...
Zapewne masz na myśli uszkodzenie chłodniczki i błąd 2002. Ten błąd się nie pijawiał. Niedawno miałem problem z sondą NOx , ale przyznam że przed awarią sondy nie sprawdzałem nigdy parametrów DPF w tym różnicy ciśnień. Czujnik ze względów finansowych wymieniłem na używany Tu pisałem o tym https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Tak to będą te przewody które opisujesz w tej lodówce czujnik jest dostępny podobnie jak w boschu wystarczy mały otwór wydłubać w piance z tyłu i masz dostęp do oryginalnego czujnika praktycznie bez szkody dla izolacji po zabiegu możesz zatkać otwór wełną mineralną lub pianką budowlaną zakryjesz taśmą zamkniesz dostęp powietrza do izolacji. Masz już...
Podsumuję to dla Ciebie. Pompa wody sprawna, bo działa ogrzewanie, czyli cos pompuję wode w układzie. Czujnik dobry bo nie "zobaczy" temp 90C na zimnej chłodnicy to i nie właczy wentylatora. Chłodnica dobra, bo nie mogła zatkać się z dnia na dzień. Chyba że coś wrzuciłeś do środka? Pozostaje Ci termostat, albo to jakieś czary.
Trochę sobie pomogłeś sprawdź czujnik regulacji ciśnienia paliwa. A najlepiej wymontuj go i na myjkę .Po wymontowaniu obejrzyj okolice o ringu uszczelniającego pewnie będzie dużo brudu i sitko zapchane. Dodatkowo sprawdzenie przelewu z każdego wtrysku . Tak trochę nie fachowo ale wystarczy odpiąć wężyki przelewu buteleczki 4 sztuki jednakowe wężyki...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Dzięki łaskawco. Po co podłączać czujnik do instalacji gdy automatykę można sprawdzić na sucho??? A może masz problem z samym złączem czujnika? Z tego co pamiętam to króciec do nakkręcenia czujnika powiniem mieć w sobie wentylek. Czujnik ma naciskacz i po wkręceniu ten naciskacz otwiera drogę czynnika chłodniczego do czujnika. Jak jest coś niechalo...
to psikaj plakiem na pracującym silniku w około kolektora ssącego i przepustnicy, to wygląda na jakąś nieszczelność, zatkaj te wyjścia z przodu przepustnicy od tych pochłaniaczy par paliwa bo to niepotrzebne a może przepuszczać, możesz zatkać wężyk do serwa bo też może być nieszczelność, wymień wężyk od mapsensora, możesz wogóle podmienić mapsensor...
A dlaczego bez czujników? proponuje podłączyć wszystko tak jak było a dopiero później obserwować błędy. czujnik na fuserze w pozycji bez zacięcia jest przysłonięty, czyli do testowania możesz zatkać go jakimś kawałkiem papieru, Jeżeli masz problem z flagą. Czujnik obudowy to nie wiem o którym mówisz bo niema chyba takowego. po zamknięciu obudowy dźwignia...
Czujnik temp. nie ma nic do rzeczy . Możesz go wykręcić a dziure czymś zatkać i nic sie nie stanie . W szoferce nie bedzie tylko wskazań temp. płynu chłodzącego . Wyłącznik termiczny od podgrzewania zasysanego powietrza to tak . Ale jego można sprawdzić przez rozłączenie kabla z prądem , którym on właśnie zarządza . Jeśli problem nie ustąpi to feleru...
proponuję sprawdzić czujnik położenia przepustnicy nie wiem jaki w tym silniku jest układ dolotu powietrza ale można też spróbować odłączyć odmę i zatkać otwór po niej (dla próby oczywiście) - ona też może mieć wpływ na wolne obroty pozatym w digifancie SZCZELNOŚĆ TO PODSTAWA mógłbyś wstawić fotki przepustnicy bo coś mi objawy z systemem zasilania nie...
Znajdź warsztat, który zna te silniki i posiada fordowski tester IDS. To nie musi być ASO, a nawet nie jest wskazane. Zrób diagnostykę, niech sczytają błędy, niech sprawdzą czy są opiłki w filtrze. Warto sprawdzić świece żarowe. Kolega Alfred_92 słusznie zwrócił uwagę na EGR, część problemów opisywanych mogą być przez niego powodowane. W Mondeo przedliftowym...
Czy błąd F02 ma jakieś szersze spektrum niż tylko samo nie działanie pompy? Bo skoro pompa widać, że działa, woda jest wypompowywana to skąd błąd F02? Czy może F02 to już efekt lawiny innych niedomagań? Temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... niewiele wnosi do sprawy. Powstaje więc pytanie czy F02 może także wystąpić...
Zatkać otworek w podkładce gaźnika a do drugiego czujnik podciśnienia. Zrób fote tego co masz. I co z tym chcesz zrobić do malca wsadzić czy jako napęd do czegoś?
No to sprawa wyjaśniona, wkręciłem manometr w miejsce czujnika czarnego manometr pokazuje 3kg/cm2 niby za duzo no ale ok, pomyślalem wkrece manometr zamiast zaślepki w głowicy a tu moje zdziwienie ciśnienie max 1kg/cm2 po wyłączeniu silnika powoli schodzi do zera około 5min w pierwszym momęcie pomyślałem zapchany kanał olejowy, no ale wpadłem na pomysł...
A może inny lokal jest podłączony do tego samego kanału spalinowego - wentylacyjnego - spróbował bym prowizorycznie zatkać ten przewód na noc, jak piecyk nie będzie już używany. W pewnych warunkach, przy zmianach ciśnienia, może nastąpić zassanie spalin z przewodu.
Witam, potrzebuję pomocy w diagnozie usterki, ponieważ nie mogę uruchomić silnika, auto stoi pod chatą. Po przekręceniu kluczyka silnik pali na strzał, ale pracuje dosłownie ćwierć sekundy i natychmiast zdycha i tak za każdym razem. Zaczęło się od tego, że kuna pogryzła górny wąż cieczy chłodzącej wychodzący z nagrzewnicy. Wymieniłem, jednocześnie zauważyłem,...
Witam !! Może najpierw po prostu zacisnąć wężyk przy pompce, wtedy będzie wiadomo czy nieszczelność obwodu pneumatycznego jest powodem, czy czujnik ciśnienia w pompce lub elektronika. Można też odpiąć przewód od pompki, i zatkać palcem wylot, powinna przestać pompować. Pozdr. Daniel
jeśli po zgaśnięciu silnika idzie nim kręcić ale nie odpala to szukałabym przyczyny w aparacie zapłonowym bądź cewce. Też o tym myślałem a raczej bardziej o czujniku halla tylko pytanie czy u mnie się taki znajduje, w necie niby znajduje pod mój silnik ale ma trzy nóżki a u mnie kostka w aparacie ma tylko 2 piny. To że wentylator tak długo pracuje...
Gejzer - normalnie to co wlejesz z węża ogrodowego w otwór w głowicy zdąży wylecieć dołem zanim silnik się napełni, nie będzie tak jeśli wąż będzie miał wydajność hydrantu :) Jeśli silnik jest zapchany to woda nie zdąży spłynąć i wytryśnie otworem w który lejesz. W przypadku chłodnicy jest tak samo. A o to ci chodziło :D Z wpisu zrozumiałem że jak...
Chodzi o to że blaszka co chodzi po czujniku hala oderwała się od wałka. Przyspawałem, ale chyba nie w dobrym miejscu i wiadomo czujnik źle działa, a mam podciśnieniowy wiec moge założyć. Myslałem o przełożeniu wałka z tą blachą, ale nie wiem czy czujnik halla mam sprawny.W sumie auto odpalało ale chodziło jak traktor nie wchodzi na obroty, ciężko odpala,...
Witam ponownie dzisiaj uporałem się z pracą silnika na gazie. Przyczyną falowania i braku mocy była za duża dawka powietrza. Przytkałem gardziel filtra powietrza szmatą i wyregulowałem ponownie gaz w sumie zmniejszyłem jej sporą dawkę autko teraz zwija asfalt i pali na dotyk. Jeśli bd robili taki patent zapchajcie szmatą obudowę filtra od strony wewnętrznej...
Po dłuższej obserwacji- silnik gaśnie zarówno ciepły jak i zaraz po odpaleniu. Krokowy wymieniony, tylko jest problem z kalibracją, bo silnik gaśnie po kilku/kilkunastu sekundach niestety a z tego co czytałem powinien pochodzić ok. 10 minut na wolnych obrotach. Wężyk do czujnika cośnienia ok, czujnik temp. oporność też ma ok. Została lambda, jaki zakres...
dużo jest ale na temat diesla, a o benzynie nikt konkretnie nic nie pisze Wstępnie faktycznie wygląda na pompę MARVEY ( wysokiego ciśnienia) niemniej jednak padały one jak much na początku produkcji C5 z HPi, powidzmy do 10000km. Zazwyczaj jeszcze na gwarancji i PSA wymieniało bez zająknienia. Dopytam jednak, czy pożesz "normalnie jechać" ? owszem...
Przez czujnik oleju przedmuchasz tylko kanał idący do klawiatury. Kanał do klawiszy przedmuchasz też wykręcając filtr oleju i dmuchając w środkową dziurę. Aby przedmuchać "na dół" trzeba się dobrać do otworów jaowatych na filtrze olej. zatkać część np kawałkiem gumy i dmuchać. Dodatkowo po spuszczeniu oleju można dmuchnąć w miskę olejową lekko blokując...
Odnośnie tego rozjeżdżania mapy... niby nie powinna, niby jest jedna mapa do wszystkich silników tego typu, jednak wątpię by ktoś przewidział że to będzie 300tys latać bez ingerencji:) Wspominam o potrzebie korekty gdyż przed tą całą "naprawą" miałem dziurę między 2-3 tys obr a powyżej 4tys kompletnie odcinało gaz i auto przeskakiwało na benzynę (obstawiam...
Zakładając, że rozszczelnione okno można traktować jako nawiew powietrza i nie będziesz doszczelniać okna to OK, jednak co będzie w przypadku uszczelnionego okna, pozamykanych drzwi i innych okien. Jeśli pozamykasz wszystkie drzwi i okna i w dalszym ciągu kratka wywiewna będzie wywiewała powietrze z pomieszczenia (po kilkudziesięciu minutach pracy kotła)...
Podaj normalnie jaki wywala błąd razem z opisem.
Sprawdź szczelność i drożność wężyka podłączonego do podkładki dystansowej(z tworzywa sztucznego) pod gaźnikiem. Drożność rurki w tej podkładce także. Nakrętki trzymające gaźnik(można delikatnie próbować dokręcić. Zamknij "przepustnicę" powietrza przyśpieszającą nagrzewanie silnika(jeśli jest otwarta-ta obok dźwigni-linki gazu, nie ma ona wpływu na...
Widzę że do trybu serwisowego umiesz wejść więc w tym trybie uruchom pompkę i obserwuj impulsowanie - czujnik daje impulsy zliczane na ekranie UPDATE 06.03 Tak nawiasem mówiąc mnie wyskoczyła bardzo podobna usterka - ekspres notorycznie prosił mnie o zalewanie - to pomagało ale praktycznie przy każdym włączaniu trzeba było zalewać. Problemem był czujnik...
Korek w tym przypadku nie ma nic dorzeczy. Jak układ chłodzenia jest sprawny, wtedy temperatura silnika powinna być utrzymywana na stałym poziomie, niezależnie od obciążenia silnika, temperatury zewnętrznej czy stania w korkach, taka jest jego rola. Wtedy układ chłodzenia może być otwarty (bezciśnieniowy), płyn się nie zagotuje, bo prawidłowa temperatura...
Jeżeli nie ma błędów EDC to może być uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania,zatkany katalizator.Trzeba zrobić komputerem podgląd parametrów podczas jazdy.
Obieg płynu to co innego, tutaj jest kontrola ciśnienia. Jeśli kontrola ciśnienia jest na tłoczeniu pompy to mimo braku przepływu sygnalizacja będzie prawidłowa. Zmostkowanie czujnika może świiadczyć o jego uszkodzeniu lub o zatkaniu rurki prowadzącej do czujnika. Dla wyjaśnienia czujnik służy do kontroli pracy pompy, jeśli ona nie pracuje to przyczyna...
co do pracy bez przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej to spokojnie jakiś czas możesz pracować. Proponuję otwór w obudowie filtra tylko zatkać. Co do czujnika oleju to niestety, żeby go wymienić trzeba dostać się do skrzyni korbowej silnika
Wywala zatkany DPF, albo uszkodzony czujnik różnicy ciśnień. Na pewno ciśnienia ok? Na wysokich obrotach nie rośnie ciśnienie przed DPF?
Pasowało by podpiąć dla pewności manometr ciśnienia oleju i sprawdzić jakie jest ciśnienie, czy na pewno zatkany jest kanał?
Resztki wody w kotle to nie wina czujnika temperatury, tylko zatkany odpływ. Rozpracowałem to tutaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Witam. A czym zatkałeś otwór po uszkodzonym czujniku, chyba że czujnik se starego kotła pasował w miejsce tego. Jeśli czujnik ze starego kotła jest zamontowany gdzieś obok, np: przylgowo, a ten uszkodzony czujnik siedzi tylko jako korek, to zacznie za jakiś czas przeciekać (woda zacznie wypływać po stronie złączy elektrycznych). Pozdrawiam.
czujniki temperatury tak, ale moduł miksujący- zależy jaki błąd w module zaistniał.Otwarty obwód czy zwarcie-tak.Ale już zatkaniem skrystalizowanym AdBlue nie.
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
Czy dobrze odczytuję, że właściwy czujnik i tak nie zadziała przy niedrożnym kominie i tak na dobrą sprawę na tą chwilę na niewiele mi się zda? A swoją drogą skoro przegrzanie wymiennika go uszkadza to czemu przed tym przegrzaniem nie chroni i nie wyłączy kotła zanim ono nastąpi? To nie jest czujnik ciągu kominowego! Występuje on tylko w kotłach z...
zatkać wtrysk zmywarka zatkać zatkać lodówka
system navigation moeller xcomfort peugeot nierówno
studio technik wzmacniacz audio
New Holland TM165 – niedziałający podnośnik EHR, diagnostyka elektroniki, typowe usterki Zapowietrzanie układu paliwowego BMW E70 4.8i