Tłumik wyczyścisz roztworem wodorotlenku sodu czyli np. tzw. KRETEM do rur. Układ wydechowy zaślepiasz z jednej strony korkiem gumowym i napełniasz do pełna mocnym roztworem Kreta. Kreta należy wcześniej wymieszać z ciepłą wodą, a nie wsypać do tłumika i wlać wody! Tak napełniony wydech zostawiasz na noc by zasada zrobiła swoje. Potem wylewasz roztwór,...
Witam. Miałem problem z dymieniem na czarno w Fiacie Stilo 1.9 JTD. Dwa lata walki, wymieniania części, w końcu jest przyczyna = zapchany tłumik końcowy. Auto gwizdało i świstało pod obciążeniem, jako że to mój pierwszy turbodiesel, byłem pewien, że to normalne dźwięki turbiny. Aż kolega wsiadł i gazował, a ja zauważyłem, że ten dźwięk wydostaje się...
Gaźnik używany rozumiem? Poziom paliwa w komorze. Jaki typ gaźnika? Jaką przerwa na stykach i świecy? Jak ustawiłeś zapłon? Dodano po 1 Zatkany tłumik.
Witam. Jak wyżej. Rury PP fi 25 na cały dom?... Biednie. Piętrowy dom ma na tym ciężko. Ale do czasu gdy pompa się zajedzie. Sterowanie można zrobić nawet przez "kosmitów i NASA". Wszystko idzie wykonać radiowo, regulatory, centralka dla siłowników, jedynie napięcie dla centralki nie pójdzie przez wifi. Trzeba doprowadzić napięcie. Ale mimo super sterowania...
Zatkany tłumik?
sprawdź czy nie jest zatkany katalizator albo tłumik
MID 136 SID10 FMI 1 Modulator Możliwa przyczyna: Zatkany tłumik hałasu modulatora lub zaworu hamulca nożnego. Przewody pneumatyczne funkcji rezerwowej łączące modulator z zaworem hamulca nożnego są zatkane lub otwarte. Usterka zaworu hamulca nożnego. (Usterka części mechanicznej lub pneumatycznej). Usterka modulatora (zaworu funkcji rezerwowej) Reakcja...
Zatkany tłumik powoduje podobne skutki jak brak kompresji
To oczywiste że jak zatkasz wlot powietrza to zdusisz silnik. Równie dobrze możesz zatkać tłumik.
a,może zatkany tłumik?
Zastane pierścienie na tłoku lub zatkany tłumik?
Maszyna naprawiona, zatkany był tłumik. Jakiś mały robaczek zrobił sobie kryjówkę w końcówce tłumika, naznosił tam różne małe listki - no i zatkał tłumik. Dziękuję za pomoc , zamykam temat
ZATKANY TŁUMIK sprawdź zanim rozbebeszysz silnik!
Witam. Przyczyna błędu: Tłumik zatkany,uszkodzona część pneumatyczna między modułem regulacji ciśnienia a hamulcem koła , uszkodzony moduł regulacji ciśnienia. Usuwanie błędu: Sprawdzić tłumik akustyczny modułu,jesli jest zapchany oczyścić /wymienić. Sprawdź pneumatyczne części między modułem a hamulcem koła. Jeśli nie znalazłeś błędu podmień moduł.
Wymień membranę w gaźniku i sprawdź czy nie jest zatkany tłumik.
A może zatkany tłumik?
Wybij wkład z katalizatora, bo jak całkiem się rozleci, to może zatkać tłumik środkowy
Zatkaj tłumik z tyłu, uruchom auto i sprawdź, czy aby na pewno wszytko jest szczelne.
No to tak zapłon był przestawiony + zatkany tłumik. Teraz Wsk lata jak wcześniej :) Dziękuje za wszystkie podpowiedzi :)
Jeśli jest terkot podczas ruszania to przyjrzałbym się układowi wydechowemu w okolicach plecionki. Weź kumpla ze sobą, odpal auto i zatkaj ręką wylot tłumika i zobaczy czy się wytworzy cisnienie. Jeśli nie to poproś kumpla o zatkanie rury, idź do przodu i obsłuchaj połączenie między kolektorem i rurą szczególnie w okolicach plecionki czyli połączenia...
Okazał się zatkany tłumik. Sprawdziłem katalizator a tu końcowy tłumik figla zrobił.
Jak wydech jest czerwony ZA katalizatorem, to masz zatkany tłumik (np oberwała się przegroda i blokuje przepływ spalin)
Samochodzik naprawiony! Poprostu miałem zatkany tłumik :) Pozdrawiam i dziękuje za pomoc!!!
jak Ci wyżej napisałem, zobacz czy nie zatkany tłumik a bardziej katalizator. Co szkodzi zerknąć na ustawienie rozrządu?
Jak kopci? biało, czarno, niebeisko? Pytałem o Ciśnienie paliwa. Objaw zatkanego tłumika albo nie poprawnie pracującego EGR.
Witam. EBS 04405-00 ; sterowanie ciśnieniem w module ciśnienia koła 6 : nieprawidłowe ciśnienie na koniec hamowania. Może być zatkany tłumik na odpowietrzeniu zaworu lub co gorsza uszkodzony zawór.
Witam wszystkich. Mam taki problem z moim maluszkiem FL (1989r) Otóż po wymianie tłumika nie chciał wgl zapalić. Może masz zatkany tłumik. :D
Mała, bo na zegary jest jednopinowy, a wiatrak ma swój własny w chłodnicy. Musiałbyś mieć uszkodzone oba. Dodano po 22 Kiedyś miałem przypadek tłumika zatkanego wygłuszeniem z włókna szklanego. Auto 1.8 16v paliło normalnie, ale bardzo szybko się nagrzewało. Do tego przymulone i obroty max to 3500, a jako ciekawostka, błąd czujnika wałka rozrządu.
Zacznij od sprawdzenia przelotowosci układu wydechowego, być moze kat sie posypał i zatkał tłumik, nastepnie sprawdz cienienie paliwa na listwie. powinno byc koło 2,5 bara. pozdro
Mozliwa przyczyna jest taka sama dla obydwóch modulatorów FM! 14: Ciśnienie w modulatorze nie spada do 0 bar po zakończeniu hamowania. Nie uzyskuje się wystarczającego ciśnienia w modulatorze przy pełnym hamowaniu. Ciśnienie w modulatorze leży zbyt długo powyżej lub poniżej ciśnienia zażądanego. Zbyt duża różnica ciśnień między lewą i prawą stroną....
MID136 SID 9 Modulator, oś 2, lewa FMI 14Rurki modulatora lub rurki cylindra hamulcowego są uszkodzone, nieszczelne lub zatkane, nie ma wystarczającej ilości powietrza na modulatorze, modulator jest uszkodzony, tłumik modulatora jest zatkany. Sprawdź przewody powietrzne, tłumik modulatora, ciśnienie powietrza na wlocie modulatora. MID136 SID 10 Modulator,...
Myślę, że przy zatkanym tłumiku gdzieś by pchało powietrze, a cały dolot mam zlany pianą "wulkanizacyjną" (czytaj ludwik do naczyń), a nieszczelność na wydechu pokazałaby sadza. Rano rozpinam i dam znać. Po 1,5 miesiąca szukania wszystkie sugestie sprawdzę:)
Jak ta iskra - ile mm??? Czy jest w odpowiednim momencie? Silnik 4T? Zawory do kontroli. Jakie sprężanie ile bar? Silnik 2T - tłumik może być zatkany. Odłącz i sprawdź. EW. simmeringi na wale - lewe powietrze.
Czy sprawdziłeś ustawienie zapłonu. Strzelanie z tłumika wskazuje na opóźniony zapłon (może klin ścięty) lub zbyt bogatą mieszankę lub zatkany tłumik. Czy coś więcej robiłeś poza zmianą cylindra? Czy tłumik jest dopasowany do wersji 70ccm? Spróbuj bez niego czy wejdzie na obroty. Uważaj! Hałas!
hmmm..... a to może przy butli w bagażniku są jakieś nieszczelności. Niemożliwe żeby tyle palił samochód.... A swoją drogą wjedź na kanał i zatkaj tłumik, zobaczysz gdzie wywala spaliny. Pozdrawiam
Miałem podobny pprzypadek, przyczyna była banalna tylko nie bylo problemów z iskrą. Okzało się ze był zatkany tłumik. Auto chciało odpalić ale nie dawało rady, po wykreceniu jednej świecy auto odpalało.
Nie zaniżaj. Bo Ociz ma całkowitą racje jak to złapie to przy rozruchu może upg puścić z chechłania na mrozie. Kury we wsi z tego powodu tez się przestaną nieść. Jawna bzdura - przy zatkanym tłumiku silnik co najwyżej nie odpali, bądź będzie natychmiast gasł - i to tyle, co się może stać. Żadna uszczelka pod głowicą z tego tytułu się nie przepali.
Witam! Skuter naprawiony. Wymieniony tłok, pierścienie, cylinder, był zatkany tłumik, a zawór membranowy miał dość duże otwory. Tłumik przewierciłem, a w zaworze odwróciłem blaszki i działa. Podejrzewam, że wymiana cylindra nie była potrzebna, ale ważne, że skuter działa. Dzięki bardzo za pomoc. Pozdrawiam
Jak sytuacja ze sprężaniem? Tylko nie na palec, tylko konkretnie manometrem. Paliwo świeże? Iskra ok? Były próby na innych świecach? Układ wydechowy sprawdzany? Często nagar tworzy całkowite zatkanie tłumika lub okna wydechowego. Próby odpalenia bez ssania również kończą się zalaniem? Czy kosa w ogóle się odezwie na chwile czy nic?
Chyba nie widziałem takiego motoru 3,5 to jakieś V6? Dwa razy miałem podobne objawy tyle,że w jednym po kilku takich próbach jak twoje aż rozwaliło zatkany tłumik a w drugim z kata została tylko kulka która zatykała wylot spalin. Ten błąd może być od zawsze w tym aucie i może nie mieć też znaczenia na to co się dzieje teraz.
To częsty widok (zwłaszcza w Puntach), że jak podjeżdżają pod większą górkę to woda wylewa się z wydechu. Dokładnie tak jest. Akurat miałem przypadek z Punto I, gdy facetowi ta woda systematycznie w tłumiku zamarzała i tak się nawarstwiła , że cały tłumik zatkało. Zima to była i mroźno dość było a auto garażowane pod "chmurką". Nieźle się naszukali...
Zatkaj tylny tłumik ręką podczas pracy silnika, syczenie będzie oznaczało nieszczelnosc układu wydechowego.
Do "tomczysław". Resztki "stopionego" katalizatora zatkały tłumik. Jeśli chodzi o robienie pisków przy ruszaniu, to Ci się nie uda nawet w sprawnym T4, które ma 200 KM, ani w Audi które ma 420 KM. Katalizator nie psuje się w 5 min. Ceramika osłabiona długotrwałą eksploatacją, traci właściwości między innymi mechaniczne, i wystarczy uderzenie kamienia,...
Po założeniu nowego katalizatora, o czym było w poprzednim temacie, zrobiłem pierwsza dłuższa trasę-300km. Ku mojemu zdziwieniu cały tył nad tłumikiem, łącznie z nadkolem, bagażnikiem i oponą były gorące. Podłożyłem rękę pod tłumik i zatkany nie jest-czuć dobre uderzenia powietrza. Blacha nad tłumikiem na swoim miejscu. Czy tak ma być? Czy te golfy...
Przemo, resztki „kata” nie powodowałyby zaciągania spalin, a i kierowca odczułby utratę mocy i dudnienie. Zatkany tłumik resztkami ceramiki i maty skutecznie ogranicza wydech /w większości przypadków. Albo jest gdzieś przedmuch z układu, albo coś z ostatnim tłumikiem. Zapach spalin czy benzyny? Jeśli usterka wystąpiła po naprawie, a wcześniej...
Sprawdź jeszcze raz gaźnik. Może coś źle złożyłeś. Może coś przytkało dysze/kanały. Sprawdź czy są luzy zaworowe i ew. ustaw właściwe. Sprawdź iskrę, ale na samym kablu. Ma skakać na min 8 mm. Sprawdź filtr powietrza i resztę układu wlotowego czy nie zatkana. Sprawdź tłumik czy nie jest zatkany. Po prostu spróbuj bez niego.
To jak zawory ustawione to może tłumik zatkany?
Czy simeringi na wale były wymieniane? Czy tłumik nie jest zapchany, czy przepływ powietrza przez tłumik jest? Jeśli zatkany to wypalić tłumik dokładnie w ognisku. Filtr powietrza oryginalny i szczelny?
Zobacz czy tłumik nie zatkany nagarem.
Świece zasiliłem dwoma paluszkami(własnej roboty grzałka),aż tak bardzo się nie świeciła, ale po paru próbach, porostu przestała świecić(nagrzewać się). Do napędu startbok-sa użyłem wiertarki elektrycznej (szybszy bieg) bo aku było za wolne i szybko padło. Zamówiłem świece średnią, też nie wiem czy dobry wybór(była najtańsza). Przy odpalaniu raz zatkałem...
Mi kiedyś w Fieście też świstało. :D Była mała dziurka w rurze od tłumika. A główną przyczyną było zatkanie się tylnego tłumika. Ta mała dziurka robiła za swoisty gwizdek. :D
Takim sposobem to można iść i kupić nową piłę. Ja bym zrobił to tak: -sprawdzenie kompresji(wtedy ewentualna wymiana) -sprawdzenie szczelności uszczelniaczy(ewentualna wymiana) -lozyska możesz sprawdzić od biedy ręcznie czy się obraca bez zacięć itp i czy nie mają jakiegoś luzu. Sprawdzić czy nie jest zatkana nagarem(tłumik, okno wydechowe cylindra)...
a jakaś inna przyczyna tego mogła byc bo chyba raczej nie zatkany ostatni tłumik bo nim przejechałem 200 km od wymiany uszczelki
Otwór impulsowy do gaźnika nie jest zatkany? Uszczelniacze, odkręć tłumik i zaglądnij na tłok. Membrany dobrze założyłeś, mam na myśli kolejność uszczelka-membrana?
Możecie mnie wyśmiać ale tak zapytam czy zawsze mieszanka była taka jak powinna bo u mnie to różnie bywało i zatkało mi tłumik i były takie objawy jak piszesz nie chciała za nic odpalić nieraz to dawałem nawet paliwo pod świece a jak już odpaliła to o dziwo normalnie chodziła, tak że taką głupotkę bym na twoim miejscu sprawdził.
witam wymieniłem swiece kable palec kopółke na nowe i dalej to samo tzn nie skaczą obroty ale jest starsznie zamulony obroty skakały przez jeden kabvek niemiał dobrego styku aż świece opaliło ale teraz już wszystko jest dobrze tylko że zamulony ale odkreciłem sonde i chodzi dobrze wyglada to tak jak był by tłumik zatkany zaraz rozkręcam tłumiki i zobaczymy...
MID 136 SID 7/8/9/10/11/12 Modulator FMI 14 Warunki wygenerowania kodu usterki: Ciśnienie w modulatorze nie spada do 0 bar po zakończeniu hamowania. Nie uzyskuje się wystarczającego ciśnienia w modulatorze przy pełnym hamowaniu. Ciśnienie w modulatorze leży zbyt długo powyżej lub poniżej ciśnienia za żądanego. Zbyt duża różnica ciśnień między lewą i...
Tłumik nie zatkany? EGR czysty i sprawny?
Może na początku sprawdź filtry powietrza i paliwa czy czasem nie są "zasyfione" i jeszcze czy nie masz tłumików zatkanych spalinami. pozdrawiam
Sugerowałem ci poluzowanie katalizatora lub wykręcenie sondy. Odpięcie wtyczki to nie to samo. Bo w tym roku miałem kilka takich objawów w różnych autach. Problemem był albo stopiony katalizator albo zatkany tylny tłumik. Powodowało to wzrost ciśnienia zwrotnego w układzie wydechowym. I też na wolnych było ok a jak dodawałem gazu silnik glupiał. Ale...
W felicji 1,3 miałem ostatnio zabawny przypadek, tłumik końcowy zatkał się na amen swoim własnym wygłuszeniem. Jak dobrze pamiętam, to chyba w 1,3 były tuleje pływające jak w VM i traktorach... Słyszał ktoś legendę o "gumowym biegu" felicji czy tylko mi się o uszy obiło? :D
Ostatnio po mrozach robiłem taki przypadek. Ford nie odpalał po wykręceniu jednej świecy auto zapalało. Przeszło przez 3 mechaników odkręciłem wydech i auto poszło – zatkany końcowy tłumik.
Mi nie chodzi o moc wzrastającą po wycięciu kata!! Kat się często rozsypuje i blokuje tak samo jak byś ZATKAŁ Z TYŁU TŁUMIK.
Drugą sondą się nie przejmuj. Czy czujnik temperatury silnika działa prawidłowo. Sprawdź co pokazuje pierwsza sonda przy nagłym wciśnięciu pedału gazu, przy schodzeniu z obrotów gdy sterownik silnika odcina dopływ paliwa, co na obrotach biegu jałowego, co przy stałej prędkości silnika - np 3 tyś obr/min. Przydało by się sprawdzić co pokazuje analizator...
Miałem to samo kiedy tłumik był zatkany.
Witam. Objawy można powiązać z zapchanym tłumikiem - sprawdź drożność tłumika i ewentualnie przeczyść. Przy nierozbieralnych tłumikach poświęcałem kiedyś około 1 litr benzyny - zatkać z jednej strony tłumik, wlać pół litra, zrobić mu chorobę świętego wita (porządnie wytrząść), wylać, operację powtórzyć i pozwolić, żeby samo wyschło. Szybka diagnoza...
Przecież kompresja ma być, po to żeby silnik odpalał. Jak nie masz siły w rękach, to cóż... Tłumik czy zatkany, czy nie, nie ma wpływu na wysokość kompresji.
Kolego sprawdź dokładnie, czy klin na kole zamachowym (magnesowym) nie został ścięty. Zalej zbiornik świeżym paliwem ( plus właściwą ilość oleju ). Przy okazji udrożnij dysze w gaźniku i sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy (wysoki poziom paliwa), jakie ma rzeczywiste ciśnienie w cylindrze (nie na tzw. oko). Sprawdź też, czy tłumik wydechowy nie jest...
Pewien czas temu też walczyłem z takim manem, nie chciał przejść regeneracji na postoju. Skończyło się wymiana egra i noxy bo gubiła parametry jak zaczęła działać. Jak bym się na Twoim miejscu skupił dlaczego ciągle robi ta regenerację na postoju. W sprawnym układzie kierowca nie musi wypalać na postoju bo podczas jazdy wystarcza. Jaki jest dym podczas...
kod taki jest bo taki wybłyskał się info o kodach znalazłem na Los Omegas Bestiales . samochód naprawiony a powód ,trudno uwierzyć ale zatkany środkowy tłumik .a dla ciekawości odpiołem czujniki wałka i wału ,zakręciłem rozrusznikiem i wyświetliłem kody-0505 i 0340
Tam gdzie spaliny uciekaja. Jeden niech wsadzi leb pod maske a drugi zatka tlumik 🙈 No chyba ze olej sie leje na wydech.
Zatkaj tlumik jakas szmata i powinienes wylapac nieszczelnosc ;)
Tłumik nie jest zatkany?
sprawdzałeś przerwę na zamku pierścieni? tłumik nie jest czasem zatkany?
Sondę wykręć jeśli katalizator albo tłumik jest zatkany to zrobisz w ten spodub ujście spalin i maszyna zagada.
A zobacz czy ostatni tłumik nie jest zatkany? Jaki przebieg autka?
W wydechu tam się nic nie powinno stać. Jak pognije wkład, to może zatkać wylot z tłumika do rury. Przerabiałem już takie coś. Ale to można łatwo wykluczyć zdejmując filtr powietrza i wkręcając silnik na obroty. Wywala mieszankę do góry.
Musisz znaleźć przyczynę dławienia silnika. Albo umiera kompresja, albo zatkany filtr powietrza, lub tłumik, jeśli twierdzisz, że gaźnik jest OK.
Ilość oleju w benzynie nie ma nic do rzeczy! Czy to będzie 1:50 czy 1:20 mało to istotne dla sprawy. Sprawdź wydech. Dokładnie każdą dziurkę, a jest ich w tłumiku sporo i z reguły są zatkane. Sprawdź końcówkę tłumika czy miski nie zetknęły sie z ostatnią rurką wylotową. Przy podróbach to się zdarza. Objaw wskazuje na zbyt bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną...
Chyba prosty wniosek że możesz mieć zatkany FAP , albo problem z tłumikami
jeśli ktoś może mi powiedzieć jak zatkać ten przelot żeby spaliny szły prosto w tłumik, a nie wracały do turbo. Jak to odciąć???
Nie wiem jaka wartość kompresji luz na zaworach to 0,05 na dolnym i górnym. Tłumik też nie zatkany bo bez niego też nie pali. :D
to może podaj te błędy jakie były zapisane. Po skasowaniu już się żaden z nich nie pojawił? Może po obróbce głowicy rozrząd jest źle ustawiony? Ja bym sie jednak przejechał bez układu wydechowego - może kat jest drożny, ale tłumik zatkany?
stawiałbym na zatkany układ wydechowy.W szczególności końcowy tłumik.
tak wiem o tym ale chcieliśmy również sprawdzić sterownik VECU czy pracuje poprawnie i trzeba było imoo zamienic niestety ciągle mało mocy, Pompowtryski i wtryski wymieniał nam servis i je kalibrował. Ciśnienie paliwa mierzę manometrem przykręcam do filtrów paliwa ma idealne ciśnienie jak nówka bo pompa wstępnego ciśnienia też nowa ma 3,8-4 bar na filtrach...
Błędy aktywne są następujące MID 136 SID 10 FMI 14 i MID 136 SID 10 FMI 14. Napisałeś takie same.... MID 136 SID 10 FMI 14 Modulator Ciśnienie w modulatorze nie spada do 0 bar po zakończeniu hamowania. Nie uzyskuje się wystarczającego ciśnienia w modulatorze przy pełnym hamowaniu. Ciśnienie w modulatorze leży zbyt długo powyżej lub poniżej ciśnienia...
Witam Próbuję odpalić kosiarkę spalinową. Odpaliła na 30s i działała jak wolnoobrotowy diesel. Filtr powietrza oki Tłumik nie zatkany Świeca stara OKI, na nowej też nie działa Wstrzyknąłem bęzynę do cylindra, nie pomogło Co może jeszcze być że nie kręci?
witam zaślep zawór recyrkulacji spalin, i sparwdź czy napewno tłumiki są drożne! mozesz odkręcić sonde i jak bedą tłumiki zatkane to przez ostwór sondy spaliny beda wylatywac i poczujesz poprawe wtedy... jeżeli zaś nic to nie pomoze to najprawdopodobniej zawór recyrkulacji do zaslepienia.... Pozdrawiam
Silnik na wtrysku. Jeżeli nie posiada sondy lambda i czujnika podciśnienia (patrzę na serwisówkę modelu 2004), to dawka paliwa mogła się rozjechać przez naruszenie czujnika TPS, albo zużycia silnika i osprzętu (przestawienie rozrządu, zatkanie lub wypalenie tłumika, zapchanie lub odblokowywanie filtra powietrza). Oczywiście eliminując możliwe błędy...
Witam Spróbuj zdjąć tlumik i wtedy pojechać bo wydaje mi się że masz tlumik zatkany Pozdrawiam
Hmm. Pomysły mi się kończą. Jak wyeliminujesz wszystko to o czym piszemy, to pozostaje chyba sprawdzanie wydajności układu paliwowego (pompa w zbiorniku - jeżeli jest, tandem sprawdzony itd...). A układ wydechowy ??? Może coś mocno zatkane ? Jakiś katalizator bo to chyba Euro III ? Tłumik ? Może coś w elektryce ? Sterowanie pompkami ? W VW zdarza się...
Takie przypadłości wskazują na sondę lambda , ewentualnie przewody i świece . Chociaż spotkałem się już z czymś podobnym w przypadku zatkanego katalizatora i ostatniego tłumika . Pozdrawiam .
Po uruchomieniu silnika sprawdż czy wydech nie jest zatkany,za rurą na końcu tłumika przyłóż dłoń musi mocno dmuchać.Powodzenia.
Założyłeś cylinder, pierścienie i tłok za 130 zł? W takim masz teraz chińczyka. :D Jest gdzieś nieszczelność, na uszczelniaczach, łączniku gaźnika z cylindrem lub misie korbowej. Tłumik nie jest zatkany nagarem?
Sprawdź: 1. Czy ssanie jest zamknięte. 2. Poziom paliwa jest prawidłowy. 3. Tłumik nie jest zatkany. 4. Czy na luzie i pełnym gazie wchodzi ładnie na obroty i nie dławi się.
4388-Sterowanie ciśnieniem w module ciśnienia koła 1: Nieprawidłowa różnica ciśnień po prawej/po lewej Status błędu: FMI 0 - błąd nie wyszczególniony. Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza STOP (H111) świeci na czerwono, jednocześnie świeci na czerwono również lampka kontrolna ogólnej kontroli hamulców (H108). Skutek błędu: Integracja hamowania...
Jeżeli szybko się grzeje, nie wchodzi na obroty, to może być zatkany wydech (katalizator lub tłumik). Trzeba sprawdzić drożność. Ciśnienie sprężania nie zawsze powie Ci jaki jest stan pierścieni olejowych.
Witam problem paliwo w układzie wydechowym analiza na poziomie 4,6 z podpieta sądą 8,6 na wypietej . Wymieniony : Sterownik Główny . Swiece , Cewki, kable , CHek zapala sie na nowym i starym sterowniku Kompresja 13.5 na wszystkich przebieg ok 170 tys Nowy katalizator wypalony po ok 2 tys zatkał cały tłumik po usunięciu auto jezdzi ok . Spalanie 9-10...
Mam taki dziwny problem z silnikiem Romet 023. Od razu uprzedzam, że mam doświadczenie z remontami różnych silników, ale coś takiego bardzo mnie zaskoczyło. Pierwotnie silnik nie miał mocy. Dławił się przy ruszaniu jakby był wrzucony wysoki bieg. Gaźnik miał jakiś inny, pomierzyłem sprężanie, było około 7atm. Kupiłem nowy gaźnik K60B, nowy cylinder...
no ale kolega właśnie pisze że nie ma iskry, bo kilka postów wcześniej pytałem dokładnie czy nie dostaje paliwa czy nie ma iskry i padła odpowiedź że nie ma iskry więc na tym się skupiłem. Sprawa oczywista że jak tłumik zatkany (o co w dwusuwie nie trudno) to duża strata mocy a o stracie mocy nikt nie mówił mowa cały czas o tym że motor gaśnie
zatkać chłodnica zatkać wtryskiwacz zatkać wanna
transformator halogenowy zmienne pomiar prądu przez opornik zestaw naprawczy pompa
samsung le40a536t1f samsung le40a536t1f
Otwieranie kasetki bez klucza: metody i porady Przełączniki do okapu Amica OKB 39 S - Wymiana i Diagnostyka