powodem zapalania sie kontrolki chłodzenia może być: zaoliwiony zbiorniczek wyrównawczy (czujnik ultradźwiękowy nie działa) słaby styk elektryczny na połączeniu z czujnikiem temperatury umieszczonym na termostacie
sprawdz wiazke ,to dosc czesta przypadlosc w skodach. sygnal z czujnika poziomu plynu idzie bezposrednio na zestaw wskaznikow Dodano po 1 jak zewrzesz to nie zgasnie bo on musi wykrywac rezystancje a nie zwarcie .
czujnik poziomu plynu w fabii to dwie elektrody zanuzone w plynie jezeli poziom plynu jest ok kontrolka gasnie w fabii czesto zapala sie poziom plynu gdy do zbiorniczka dostaje sie olej (ciemny nalot w zbiorniczku) ktury osadza sie na tych drutach izolujac je wystarczy umyc zbiorniczek benzyna i wymienic uszczelke pod glowica
U mnie w fabii tak był uszkodzony czujnik poziomu płynu chłodniczego i tak się działo, wymiana zbiorniczka wyrównawczego rozwiązała problem, u mnie działo się to tylko zimą.
Przed zalaniem płynu musisz wymontować czujnik temperatury płynu (ten w obudowie termostatu - w tylnej części głowicy). Podczas nalewania płynu do zbiornika wyrównawczego zobaczysz jak w jego gnieździe pojawi się płyn, wtedy go montujesz z powrotem. Uzupełniasz płyn w zbiorniczku do właściwego poziomu.
Dzieki wielkie sprawdze to za godzine i dam znac Dodano po 1 Sprawdzilem to przez zmostkowanie wtyczki i błąd juz sie nie wyswietla lece kupic nowy zbiorniczek dzieki wielkie za pomoc Dodano po 4 Wymiana czujnika zbiornika wyrównawczego
Czy razem ze zbiorniczkiem wymieniłeś korek czy został stary, bo w brew pozorom ten korek jest dość ważnym i mogącym się uszkodzić elementem układu chłodzenia. Co konkretnie stało się ze starym zbiorniczkiem, bo ten cały czujnik poziomu to przecież 2 metalowe bolce...
po gwarancji ale na szczęście to nie czujnik położenia kierownicy tylko za mało płynu chydraulicznego w zbiorniczku,lampka zgasła,ciekawe co z tym piszczykiem od M.
Dzięki. Jutro w dzień sprawdzę tą kostkę i odpisze jak wyglądała i czy coś to pomogło . Jeżeli chodziło o ten czujnik co znajduje się pod zbiorniczkiem płynu do chłodnic. To niczego się tam nie dopatrzyłem, poczyściłem trochę jego styki ale nic się nie zmieniło . Czy istnieje możliwość pomiaru tego czujnika czy jest ok np multimetrem .
Niestety nie wymienili czujnika skretu bo komputer nie wskazal usterki (wylaczenia) wpomagania. .. zagwozdka ... Niktóre błędy te mniej ważne są kasowane po wyciągnięciu kluczyka. Być może bład był na tyle błahy, że został skasowany (może wiechałeś na jakąś przeszkodę i na chwilę poziom płynu w zbiorniczku wspomagania był mniejszy od minimum i ECU...
Witam. Nie wiem jak w tej skodzie ale w golfach (a to ta sama grupa VAG) jest jeszcze czujnik temperatury zewnętrznej. On też miesza w tych wskazaniach. W jednych jest w lewym podszybiu w innych w lewym dolnym elemencie zderzaka - i te często lubią się psuć. A jak wygląda u Ciebie sprawa z jakością płynu chłodniczego? Może czujnik ze zbiornika upomina...
Witam. Jest czujnik w zbiorniczku wyrównawczym? Jeżeli jest to masz zasyfiony płyn i wyłapało to tym czujnikiem. Nie rzadko powodem jest padająca uszczelka pod głowicą. To ona generuje te zabrudzenia. Dodam że często po wszelkich już naprawach dalej z układu wytraca się ten brud i dalej jest problem z czujnikiem. Pozdrawiam.
Hej. Miałeś rację w 100%. A przy okazji zapytam. Kontrolka płynu chłodzącego zapalami się przy włączeniu silnika na niebiesko i gasnie po przejechaniu ok 1km. Wydawało mi się że to usterka i wymieniłem zbiorniczek z czujnikiem. Ale bez zmian. Czy to normalne ? Kontrolka płynu chłodzącego zapalami się przy włączeniu silnika na niebiesko i gasnie po przejechaniu...
A nie masz przypadkiem bardzo zabrudzonego zbiorniczka wyrównawczego? A na korku od oleju nie ma dziwnego galaretowatego osadu? Zapalona kontrolka płynu chłodniczego nie musi oznaczać przegrzania, może być to niski poziom płynu, lub zanieczyszczony czujnik od poziomu (znajduje się on w zbiorniczku). Jeśli odpowiesz "tak" na te pytania to najprawdopodobniej...
Mam problem ze swoją fabią I z silnikiem 1,9 SDI (2001 r.). Po wymianie termostatu (prawdopodobnie nie od razu ale na drugi dzień) przestał działać mi wskaźnik temperatury płynu chłodzącego. Wymieniłem czujnik, bo byłem pewny, że to jego sprawka. Niestety wskaźnik był dalej martwy. Zwarłem na krótko styki przy czujniku - po włączeniu zapłonu wskaźnik...
Jakość oleju ma się nijak do pomiaru ciśnienia, jedynie co gesty olej może podwyższyć ciśnienie ale jak robimy to na sikniku rozgrzanym do temperatury roboczej to olej jaki by nie był robi się rzadki wiec ma niewielki wpływ na wyniki pomiaru. Test na obecność spalin mam na myśli chemiczny ale nie zaciąganie jakąś tam strzykawką tylko stawiasz taki specjalny...
ok. dzięki za info jeżeli pompa chodzi cały czas to biorę się za przeróbkę. fakt kupując części od podstaw nowe tzn, pompę, zbiorniczek, przewody, pasek klinowy, koszt na pewno jakiś jest ale rozwiązanie jest na tyle bezawaryjne ze nic elektronicznego po raz kolejny nam nie padnie. Pompa będzie zamontowana standardowo pod alternatorem, jest tam tyle...
Witam mam problem ze wspomaganiem w mojej skodzie Fabii 1 z silnikiem 1.9 sdi. Cztery miesiące temu przestało działać wspomaganie w mojej skodzie. Usterką okazała się przegnita wiązka. Po wymianie było wszystko ok przez miesiąc, aż przestało znowu działać. Tydzień temu podszedłem z powrotem do tego tematu. Mechanik stwierdził brak płynu w zbiorniczku...
W Fabii jest wspomaganie elektro-hydrauliczne, tzn. pompa jest elektryczna, a cała reszta już prawie normalna hydrauliką pędzona. Cały pic w tym że pompa znajduje się w lewym przednim rogu samochodu ukryta pod zdeżakiem, więc oczywiście po nawet małej stłuczce jest do wymiany. CZasami wystarcza wymiana samego zbiorniczka płynu hydraulicznego(jest zakładany...
Witam, przychodzę z problemem wspomagania, wspomaganie raz działa a raz nie, najczęściej jak auto trochę chodzi i zgaszę to wspomaganie zanika, kontrolka wspomagania się świeci cały czas, płyn w zbiorniczku jest, samochód po podłączeniu do komputera pokazało błąd 816 oraz 566 po skasowaniu błędy wracają, z tego co wiem to 816 dotyczy kąta skrętu a 566...
wszystko już działa znalazłem program który mi sie połączył i skasował błędy pompa ruszyła awarie ze wspomaganiem mam od nowości leci olej z maglownicy jeszcze na gwarancji wymienili mi uszczelki w pompie ale to nie było to trudno było zlokalizowaĆ wyciek ponieważ cały silnik od spodu był zalany ale to tak nawiasem. mam części do pompy jakbyście potrzebowali...
Sprawdziłem płyn chłodniczy, zawiera śladowe ilości oleju, a stan oleju zwiększył się ponad max. Podejrzewam uszczelkę pod głowicą, ponieważ ten samochód niema chłodnicy oleju więc jedyna droga na dostanie się oleju do płynu to uszczelka. Dodatkowo przez olej uszkodził się czujnik w zbiorniczku wyrównawczym (kontrolka od płynu świeci na tablicy i zegary...
Witam, Na wstępie na piszę, że przejrzałem wszystkie posty na elektrodzie i chyba połowę internetu. A wiec przypadek to Skoda Fabia 2001r. 1.4 noPb z elektrycznym wspomaganiem kierownicy - chyba tylko takie występuje w Fabii I gen. Kilka dni temu podczas manewrów na ciasnym parkingu zgasł mi silnik, w sumie to go udusiłem. Odpaliłem i nie zgasła kontrolka...
źle odpowietrzonego układu czy to prawda W teorii w praktyce układ powinien się sam odpowietrzyć. Sprawdź czy termostat puszcza na nagrzewnicę. Mogą być czujniki od temperatury nie wiem ile on ma, może być termostat, najlepiej było by podpiąć interfejs i zobaczyć jak wyglądają parametry.
czujnik zbiorniczek czujnik zbiorniczek spryskiwacz czujnik zbiorniczek wyrównawcze
sterownik fotel wymiana układ kierowniczy głowa lampa wyładowcza
powermat img220l usterka układu kontroli emisji scania
Samsung Galaxy A32 5G - Ekran gaśnie na ułamek sekundy Wniosek o warunki zabudowy w parku krajobrazowym