A co powoduje zerwanie tej zawleczki? I jak odblokowujesz podajnik? Ja bym dalej, przy tak małych prędkościach obrotowych i tak małej dokładności, obstawał za prostym rozwiązaniem - właśnie magnes (magnesy) i kontaktron. Nic się nie zabrudzi, nie trzeba formować impulsu, kontaktron nie potrzebuje zasilania do pracy. I jakby dobrze pokombinować, to nawet...
Jak poruszam to całkowicie wylancza prąd. Święci się czerwona lampka na zamknięciu bramy błąd 0 czyli coś z czujnikami zerwania linek. W jednym czujniku był uszkodzony kabel zamówiłem nowy czujnik i nic
ok, sprobuje z mikroswitchem z rolka i podziele sie z efektow uzyskanych, pozdrawiam
Witam.Sprzęt jak powyżej .Chodzi o podłączenie czujnika zerwania paska przy silniku który napędza dmuchawę .Może ktoś dysponuje schematem instalacji.Byłbym wdzięczny.
Dzięki andre41
Dociśnij wtyk i dopiero naciskaj ten ząbek.
Ten z prawej to jest czujnik ciśnienia oleju.
Witam Może jeszcze ostrzegać o zużytych klockach hamulcowych, lub przewód od tych czujników się zerwał. sprawdź czy masz klocki z czujnikami zużycia.
Nie jestem specem od tych niemieckich profesjonalnych zestawów ze stajni Crawford itp ale tryb Dead Man na zamykaniu wskazuje na brak jakichś zabezpieczeń w fazie zamknięcia - fotki, czujnik zerwania linki...? Poczekaj na wypowiedź fachowca a w między czasie szukaj.
Czujnik halla, zerwany pasek rozrządu, stacyjka i wiele innych możliwości. Daj to naprawić komuś kto ma o tym pojęcie.
przede wszystkim trzeba sprobowac procedury kalibracji czujnika. Gefran robi dosc dobre uklady do pomiaru cisnienia i daje do nich dobra dokumentacje jest tam opis jak to robic. Jezeli procedura kalibracji nic nie pomoze uszkodzony bedzie czujnik trzeba go wykrecic i sprawdzic czy jest na koncowce membramka i czy czolo czujnika jest idealna powierzchnia....
Ale ten pracowal z tym piecem od nowosci na 100%.Byc moze jest blad w opisie modelu na moim sterowniku albo wgrano inne oprogramowanie.W kazdym razie doszedlem do wniosku ze czujnik trzeba podlaczyc w miejsce oznaczone jako"czujnik zerwania zawleczki slimaka"
Podepne sie troszeczkę. Chodzi mi o diode pomarańczową - środkową w A60N. Niestety nie zapala sie mimo podpiętych czujników zerwania linek i czujnika drzwi (w centralce świeci się "0" - przerwany obwód prądu spoczynkowego). Czujniki zerwania linek sprawdzone - zwarty obwód na żylach czerwonej i żółtej - można też łatwo zmostkować. Niestety czujnik drzwi...
Przychodzę do was z problemem jako początkujący student napotkałem na przeszkodę w moim projekcie mianowicie Silnik krokowy. W projekcie ma za zadanie napędzić taśmę i to jestem bez problemu ustawić. Problem polega na tym że nie potrafię znaleźć jak napisać program aby ta część programu działała tak: 1. Warunki startowe taśmy [ Przycisk Start NO ==...
53 to przekaźnik a 54 to czujnik a lampka 44 sygnalizuje tylko załączenia masy i zerwania paska i nie jest bezpośrednio związana sygnalizacją czujnika. czujnik jest przy dźwigni rewersu.
Sprawdź poziom płynu chłodniczego. 🤣😭😂 A w którym miejscu się dolewa w silniku chłodzonym powietrzem. Możesz mieć wyciągnięty pasek więc sprawdź czy napinacz nie do tego do czujnika zerwania paska. Możesz to ściągnąć wtyczkę z tego czujnika i zobaczyć wtedy drugi czujnik masz głowicy ten długi cienki. Opcjonalnie mogłeś mieć...
EA6 - Brak sygnału z czujnika DSP podczas uruchamiania silnika: - Usterka czujnika DSP. - Zerwany pasek napędowy. - Usterka głównego układu elektronicznego. - Usterka przewodów. Jednym słowem najprawdopodobniej do wymiany pozycjoner bębna: https://north.pl/karta/8086405019-czujni...
Jedyne co mogę z tego (i innych tematów na forum) wywnioskować, że jest za to odpowiedzialny triak. Dobrze myślę? Jeśli tak to jak do niego się dobrać/wymienić? Znalazłem na klawiaturze z tyłu 4 pinowe złącze, które nie jest wykorzystywane. Czy jest to złącze serwisowe? Jak je wykorzystać do naprawy? Udało mi się pożyczyć taką samą klawiaturę, która...
Wszystko, od zerwania durnego kabelka na jakimś czujniku do zerwania paska rozrządu. Szklana kula jakoś mi niedziała a i fusy w kawie nie pokazują możliwej przyczyny. Polecam obrać kierunek na warsztat samochodowy.
Daj jego zdjęcie. Ale pewnie to czujnik przegrzania. Podłączony pod kontrolkę i sygnał dźwiękowy razem z czujnikiem zerwania paska. https://obrazki.elektroda.pl/6422374800_... Poz 80 a ty masz pewnie 16. 16 wkrecasz równolegle do silnika. A 80 poniżej masz 2 otwory. Albo w olej. Po drugiej stronie podstawy filtra oleju.
To ci się chyba coś jeszcze urwało, bo na zdjęciu jest zerwany kabel z czujnika poziomu oleju.
Jeśli o elektrozawory chodzi to poszukaj elektrozaworów od instalacji CO2 albo LPG jest tego sporo na allegro A co do czujników ciśnienia to możesz poszukać je w ciśnieniomierzach takich na rękę. A co do czujnika zerwania papieru to chyba zwykła bramka podczerwieni by wystarczyła no ale wiadomo jeśli ma to być dosyć profesjonalne to jeden czujnik to...
Witam, mam ogrodzoną działkę 1ha (na której trzymam zwierzęta) elektryzatorem [url=http://www.pomelac.pl/pl/jaki-wybra... około 400m drutu). Niestety mam problem z dzikimi zwierzętami, które co jakiś czas przerywają ogrodzenie i uwalniają moje zwierzęta, które z kolei niszczą uprawy sąsiadom. Chciałbym zastosować jakiś czujnik,...
Nie wiem na pewno, ale przypuszczam co to może być : niektóre magnetofony kasetowe miały czujnik zerwania taśmy - dodatkowy sensor badający prędkość drugiej szpulki (czyli nie tej, na którą podany jest akurat napęd). Jeśli druga szpulka się nie obraca - po jakimś czasie radio wyłącza napęd kasety i przechodzi na tuner. Tanie wynalazki typu "kaseta z...
Opiłki metalu na wolnych obrotach mieszają zapłonem. A siedzą na dolnym czujniku, czyli czujniku wału a biorą się z niedokładnego czyszczenia po zerwaniu łańcucha, ujedziesz 2, 5, 10km i takie jaja.
Heh, generalnie pomysł ze sznurkiem faktycznie rozwiązałby problem wskazania poziomu poniżej którego, należały by pogonić do kotłowni, ale tak jak pisałem pomysł ma być rozwojowy - chciałbym się przy okazji czegoś nowego nauczyć. 1. W przyszłości chciałbym móc graficznie przedstawiać ilość paliwa w zbiorniku 2. Czujnik zerwania sprzęgła porównywałby...
Wielkie dzieki automix to wina dokladnie tego czujnika, elektryczne jest ok ale gwint na nim jest zerwany i czujnik wysunął sie psychicznie przygotowywałem się na remont skrzyni (i duże koszty) a winna taka pierdółka pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzieki
Sprawdzić wpierw bezpieczniki opisane na patce jako KL15. Dwa-sprawdzić, czy alternator ma dobre masowanie ( jest na tulejach gumowych), i to, czy podczas manipulacji nie został zerwany przewód z czujnika ciśnienia oleju, idzie w wspólnej wiązce, zaś ów czujnik jest pod alternatorem.
Do sprawdzenia luz zaworowy, ssący 0.15 mm, wydech 0.20 mm. Do ustawienia luzu są znaki, na kielichu zabieraka i osłonie koła zamachowego. Jeżeli silnik posiada czujnik poziomu oleju, spróbuj go odłączyć. Istnieje możliwość zerwania klina koła zamachowego. Kompresja powinna mieścić się w granicach 6 - 8.5 atm. Zalewanie świecy może być spowodowane,...
Następna wada to przekładnia łańcuchowa, często spada z niej osłona, która przeszkadza dla łańcucha a jak się łańcuch nie ustawi w odpowiedniej pozycji to siłownik nie ruszy, ............... Mam własnie ten problem panowie centrala niekiedy wogóle niechce się zapalic Nie potrafie do końca ustawić krańcówek jak również naciagnąc linek Kolesie z placu...
Witam. Sprawdź, czy pracuje licznik taśmy . Jeżeli nie , to masz zerwany pasek licznika i nie obraca się czujnik przesuwu taśmy.
Witam W falowniku sterującym silnikiem 3 fazowy, w tym wypadku LiteON wykorzystuje jedno z wejść jako wyłączenie maszyny (Fast Stop - Normal Open ). Maszyna plecie wąskie taśmy z nici. Materiały te drgają i nie ma możliwości wyeliminowania tego. Powoduje to czasami przy słabym naciągu wyłączenie pomimo braku zerwania materiału - czujniki są na zasadzie...
Elektronika wygląda podobnie, ale przydały by się lepsze zdjęcia. Natomiast co do błędu L5 to jest to brak impulsów z czujnika Hall-a. Podstawowa i częsta usterka to zerwanie przewodów do czujnika, awaria czujnika albo oderwanie się magnesu z koła pasowego. Trzeba by wykonać diagnozę powyższych zanim płyta będzie demontowana.
Da się. Sądzę, że wtedy ESP32 trzeba ustawić w trybie AP+STA. Wtedy Pico W może się bezpośrednio łączyć z ESP, bez pośrednictwa zewnętrznego routera AP. Do ESP byłaby normalna łączność z sieci domowej WiFi. Tego rodzaju połączenie wymaga starannej diagnostyki błędów w kodzie dla ESP i Pico (na wypadek zerwania lub błędów w transmisji WiFi).
Nie ma co się denerwować, ja wiem jak to zrobić, koledzy też wiedzą, a autor tematu i tak pewnie się z tego forum nie dowie, a co mi tam, bez względu na potencjalną krytykę opiszę sposób ustawienia tego czujnika kąta skrętu. A więc tak, ustawiamy samochód do jazdy na wprost, najlepiej przejechać kilkadziesiąt metrów do przodu tak, żeby auto jechało...
jeżeli kartka została wyciągnięta na siłę jest duże prawdopodobieństwo uszkodzenia lub zerwania któregoś z czujników .
Jak prosisz o pomoc osoby które na codzień zajmują się problemami podobnymi do twoich -to im zaufaj im i nie szukaj na własną ręke urojonych usterek. Co prawda pisałem: zerwał się albo spadł z zaczepu ,albo wypad z czujnika enkoder Ale może rozwinę: -zerwał się -czyli w wyniku naprężeń enkoder po prosu urwał się po prawej stronie-jak jest możliwość...
Albo kabelki o ile dobrze kojarzę to czujnik siedzi pod kołem pasowym wału, tam nawet pękający pasek PK potrafi wiązkę zerwać
Najczęstszą przyczyną nie działania czujnika są zerwane, złamane przewody lub uszkodzony, pęknięty pierścień magnetyczny lub jego napęd (kły)
Niestety nie mam doświadczenia w czujnikach pojemnościowych ale uważam że jest to dobry kierunek. Nie miałem potrzeby akurat przerabiania tak siewnika jedyny patent to przeróbka siewnika kukurydzy i wykrywanie zerwania sprzęgła siewnika.
Musisz ustawić czujnik kąta skrętu kierownicy, prawdopodobnie przy wymianie maglownicy kierownica nie była zablokowana w pozycji jazdy na wprost. Mogło też dojść do zerwania taśmy jeśli maglownica była założona przy skrajnym wychyleniu czujnika kąta skrętu. Dobrze by było podłączyć komputer diagnostyczny i w wartościach rzeczywistych odczytać położenie...
dzięki, znalazłem już wcześniej te wiązkę i zamówiłem, jak przyjdzie dam znać czy udało się to ogarnąć, mam nadzieję że coś się nie spaliło na module przy okazji zerwania tego konektora, choć panel pralki odpala normalnie
Taśmę urwałeś więc do wymiany.
czujnik temperatury płynu chłodzącego G62 jest albo uszkodzony albo zerwane z nim połączenie do ECU - pin nr 1 i 3 podwójnego czujnika G62/G2, dziwię się, że diagnostyka nic nie wykryła, sprawdź wskazania czujnika G62 w 01 Engine, grupa 007, pole 4 od lewej (zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku) a następnie te wskazania porównaj z wartością temp....
No to jak pasek się obraca to i wałki (min.2 z4)się muszą obracać. Ścięty klin ,zerwany łańcuch ,ukręcony wałek. Wróżby.
Wkręcić na klej do gwintów
Błąd okazał się że jest za słaby akumulator. Wystarczyło go naładować
To niekoniecznie musi być czujnik. Sprawdź wiązkę, czy przewód nie jest gdzieś zerwany. Często przy wtyku czujnika okazywało się, że jeden z przewodów był zerwany.
Zerwany kabel, uszkodzony czujnik.
sprawdź rozrząd przypuszczam ze zerwał się klin na górnym kole częsta przypadłość tych silników
Zerwane cięgno czujnika przy wahaczu
Trzeba podłączyć urzadzenie diagnostyczne i odczytać w parametrach pracy silnika wartość podciśnienia przekazywaną przez czujnik w kolektorze czyli MAP SENSOR.
Witam Mam Rotor rekuperatora napędzany przez pasek, obroty są kontrolowane przez czujnik indukcyjny (zerwanie paska ) Chciałbym zastosować falownik lg jak sprawę ugryźć aby sygnały generowane przez czujnik zezwalały na pracę a ich brak zerwanie paska zatrzymywało falownik ... Poprzedni falownik uległ uszkodzeniu. Które parametry falownika mógłbym wykorzystać...
milioon procęt źle złożony rozrząd ,daj do kogoś kto ma blokady a nie mazak. Mazak po zerwanym pasku? :)
Koledzy, dziękuję za odpowiedzi. Fizycznie przetestowałem możliwość zwarcia przewodów i nic się nie spaliło ;-) Ale... Zwarcie przewodów daje efekt jakby zbliżeniówka wykryła element przed sobą (to jest OK), natomiast rozłączenie przewodów powoduje wyrzucenie komunikatu (na sterowniku maszyny) o zerwaniu czujnika. Efekt jaki potrzebuje uzyskać, to zasymulowanie...
A gdzie jest napisane że chodzi o C20NE Gdyby to był C20XE to by się pochwalił tym 16V, z resztą ten też by miał iskrę nawet z zerwanym paskiem.
Witam, Mam dwie prośby, 1) czy mógłby mi ktoś rozszyfrować błąd w Volvie fh 440, 2007r, numer błędu to MID 128 PSID 229 FMI 9, dodam że chodzi o Ad-Blue i że błąd jest aktywny. 2) Mam problem z czujnikami podnoszenia kabiny, otóż cały czas się wyświetla że kabina jest otwarta. Podejrzewam, że w prawym czujniku doszło do zerwania wiązki kabli, a chciałbym...
Błędów jeszcze nie sprawdzałem, wiem że mam uszkodzony czujnik poziomowania, ten na tylnim lewym wahaczu bo cięgno jest zerwane, tylko już wcześniej było uszkodzone a soczewki skręcały, także podejrzewam że oprócz czujnika poziomowania mam jeszcze coś uszkodzonego
Miałem na wyświetlaczu pralki AMICA błąd E35 ..rozebrałem rzeczywiście okazało się że problem był z czujnikiem NTC na grzałce. Drgania pralki w czasie wirowania prawdopodobnie powodują zerwanie przewodu do wtyczki czujnika NTC. Czujnik był sprawny nie wymagał dotykania. Wyciągnąłem wtyczkę i jedna z dwóch żył była wyrwana, wisiała obok. do tego samego...
Właśnie zajrzałem szybko pod maskę. Ten czujnik jest tak jakby zerwany, tzn część plastikowa nie jest w osi z metalową, dodatkowo pierścień metalowy na plastikowej części jest zerwany w jednym miejscu. Może, jeśli jak mówisz ma to ze sobą coś wspólnego, poprostu wymienić czujnik?
zgadza się czujnik otwarcia maski nie działa , ale powiedz mi czy on jest zamontowany w masce czy na dole przy zamku, dzięki Dodano po 1 Miałeś racje,czujnik maski winien, zerwany kabelek od czujnika ,kiedy zwarłem dwie końcówki " DZIAŁA" jeszcze raz dzięki uratowałeś mi trochę kasy.
Tak. Płaszczyzna byla zrobiona. Probowalem o zabek w jedna i druga i nic. Podmienilem czujnik na wale na nowy.
Ten czujnik pozwala ustalić kąt wtrysku,jak ECM go nie widzi to nie działa regulator kąta wtrysku na pompie.Silnik pracuje w trybie awaryjnym.
Błąd zera ( za wysoka masa startowa ), należy wagę z kalibrować lub wymienić czujnik jak jest niestabilny lub zerwany mostek
Cześć, podpiąłem kompa pokazało błąd 122, czujnik lewego tylnego koła Czym to było czytane żelazkiem? Podłacz normalny tester. A komunikacja zostaje zerwana ze względów bezpieczeństwa. Jak podłaczysz normalny tester to na wykresie zobaczysz różnice w sygnale. CHoć w ciemno stawiam na zgnity pierścień na piaście.
Jeżeli miałeś zablokowany podajnik, zerwaniu uległo sprzęgło na wale napędowym podajnika. Znajduje się ono pod zasobnikiem na mechanizmie mimośrodowym. Sprawdź czy nie jest zerwane. Jeżeli nie, to błąd ten wykrywany jest przez to, że niepoprawnie pracuje czujnik pracy podajnika. Znaczy albo silnik podajnika kręci, podajnik nie pracuje (zerwane sprzęgło)...
Nie w temacie elektroniki, ale podobne czujniki służą np.: do bezdotykowego wykrycia zerwania przędzy. https://www.dentsensors.com http://kjtsensor.com/Textile-Yarn-Break-... http://ekinelektrik.com/International/en...
uszkodzenie czujnika lub zerwanie (rozłączenie )przewodu podczas wymiany że pedał lekko drży to może być inna przyczyna bicie tarcz itp.poprostu sprecyzuj odpowiedz i napisz czy blokuje koła czy nie ,a z tym tłoczkiem to tak ma być ,pozdrawiam
Są nawet używane czujniki ciśnienia/podciśnienia powietrza w wentylatorze, osobiscie posiadam czujniki podciśnienia po stronie ssącej wentylatora promieniowego. W momencie zerwania pasków odcina zasilanie palnika poprzez przekaźnik.
Jeśli znajdzie ktoś czas na diagnozę błędów i problemów, żeby przywrócić sprawność w moim aucie, będę wdzięczny. 1. Wspomaganie - tak jakby działa, ale ciężej, kontrolka na czerwono 2. Dogrzewanie - nie działa 3. Turbina - zacina się, tryb awaryjny 4. Tempomat - znikł 5. Czujnik oleju - zerwany przewód Będę wdzięczny za pomoc. Mam 5 dzieci i nie bardzo...
Witam, poszukuję urządzenia, które wizualnie (świecąca dioda LED?) pokazywało mi, że mam otwarte drzwi garażowe. Wyobrażam sobie to zrealizowane na 2 sposoby: 1. Na drzwiach garażowych zamocowałbym magnes, który wzbudzałby bezprzewodowy czujnik otwarcia drzwi po zerwania kontaktu, i czujnik przesyłałby taką informację do odbiornika odległego o ok. 15m....
Sugerując sie opisem wnioskuję że problem sprowadza sie do ENCODERA liniowego ( przezroczysta taśma z tyłu karetki ). Encoder zerwany lub wypadł z czujnika z tyłu karetki.
ja u siebie czujnik temperatury mam na przednim zderzaku, schowany pod blachą. Miałem mini stłuczkę - czujnik się uszkodził. Może rzeczywiście samochód twój był właśnie w przód trzaśnięty i tego akurat nie wymieniono. Sprawdź czy przypadkiem nie masz kabla który się nagle kończy :] U mnie tak to chwilowo właśnie wygląda - zerwany kabelek. U mnie taki...
Witam pewnie jest zerwany obwód czujnika klocków hamulcowych.Musisz to przeczyścić.
Czujnik indukcyjny.
Witaj. Układ prędkościomierza elektrycznego bazuje na czujniku prędkości który wysyła sygnał prostokątny. Najczęstsze usterki tego typu układów to: - brak zasilania czujnika na styku nr.1 białej kostki - brak masy na styku nr. 2 - zawilgocenie złącza na czujniku - utlenienie styków złącza - przedostanie się opiłków z olejem przekładniowym do wnętrza...
jeżeli naprawdę sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki a kable nie zostały zerwane zmostkuj wtyczkę włącznika wstecznego-mógł zostać uwalony nie mam dziś pod ręką schematu a nie pamiętam czy obwody są poprowadzone przez UPC.
Witam, wymieniłem czujnik abs w lagunie II. Podczas odczytu pomiarów, czujnik wskazuje cały czas 0. Czujnik jest sprawny, ponieważ sprawdzałem go w innym kole. Problem może być w blaszce która mocuje czujnik przy kole. Jest zerwana. Próbowałem trzymać czujnik przy pierscieniu magnetycznym i poruszac kołem, ale prędkość nadal pokazuje 0. W czym może...
Sprawdź tak jak kolega wyżej pisze czynnik no i czy nie masz zwarcia na czujniku temp. zewnętrznej - u mnie poprzedni właściciel zerwał czujnik i po drodze do niego była kostka, zabezpieczona izolacją, która po prostu ze starości odpadła i czujnik szalał, raz pokazywał temperaturę a raz nie, czasem poprawną a czasem zimą + 30 stopni ;p
Blokuje wałki z tyłu, ale koła trzeba zluzować do nałożenia paska i naciągnięcia i nie wiedziałem jak ustawić znak na kole wałka wydechu tego od czujnika (tam nie ma klinów). Według rysunku wyżej po zerwaniu paska koło przestawiło się o 4 zęby.
Na tej stronie schemat i instrukcja obsługi. Zdejmij pokrywę zakrywającą głowice i mechanizm instalacji taśmy, sprawdź czystość żarówki i czujnika autostopu, który wyłącza silnik, jeśli taśma jest nieprawidłowo zainstalowana lub zerwana. http://www.rw6ase.narod.ru/00/mg_kat/ast... https://obrazki.elektroda.pl/5229174000_...
Po ustawieniu pompy czujnikiem chodzi jak zegarek. pozdrawiam
Zerwać trakcję to znaczy zamienić kołami na piasku , asfalcie lub na śniegu. Moje pytanie miało zabrzmieć czy ktoś z was miał coś takiego w swoim w210. 3.2cdi gdzieś na forum zagranicznym znalazłem parę wpisów na ten temat że może to być czujnik wałka rozrządu
(at)KarizmoGSM Autor postu napisał . Przy wymianie czujnika wałka okazało się że jest zerwany klin, koło wału korbowego też miało zerwany klin.Złożone jest na pasku na którym auto jeździło. Tak to się robi?
Nie jest uszkodzony napęd, powtarzam. Nie mógł się uszkodzić, bo (wieczorem robił kawę, a rano nie), więc co, przez noc zerwała się śruba? No, panie kochany. Albo krańcówka, albo jakiś czujnik, albo elektronika, moim zdaniem. Ale to tylko podejrzenie.
Są takie czujniki które wykrywają obecność impulsów ne wejściu. Można zastosować takowy w połączeniu oczywiście z sygnałem sterującym ślimakiem żeby nie sygnalizowało faktycznych zatrzymań podajnika. Układ taki wymaga tylko do końcowego elementu wału ślimaka przymocowania elementów impulsującego. Poczytaj dokumentację np. takiego czujnika : http://www.gigaom.pl/product/attachment/...
No faktycznie może to wina membrany w pompce. Ale potrzyłeś czy jest iskra jak świece zmieniałeś czy tylko je zmieniłeś bez sprawdzania ? Ok, znalazłem problem. Zerwany jest jeden kabel, który łączy się z kablem czujnika wału. Jest on zerwany przy samej wtyczce, nie da rady go połączyć. Wiesz może, jak ten kabel się nazywa, co łączy się z kablem czujnika...
Odstęp od czujnika 1milimetr
Mam problem ze spalinowym kompresorem śrubowym KEASER M32, chwilę po odpaleniu odcina prąd do elektrozaworu paliwowego i kompresor gaśnie, tak jakby zadziałało jakieś zabezpieczenie, sprawdziłem czujnik ciśnienia oleju-dobry, czujnik temp. śruby- dobry, jest jeszcze chyba zabezpieczenie, które powinno wyłączyć silnik w chwili zerwania paska napędzającego...
W Oplu Vectra C jest przy lewym kole przednim czujnik zużycia klocków , który ulega starciu i rozwiera styk jeśli klocki hamulcowe są mocno zużyte lecz czasem też ulegają zerwaniu jego połączenia z instalacją i pomimo sprawnych klocków zapala się sygnalizacja . Musisz sprawdzić stan zużycia klocków i przy okazji stan czujnika (wkładana końcówka na klocku)...
Przecież tak ma działać tylko czasy są może za długie. Jak nić jest zerwana to transoptor powinien być zasłonięty a jak nie to sobie migac, Czasy można zmieniać zmieniając kondensatory C1 do C3, tylko trzeba dobrać by układ nie wyłączał maszyny przy jakichś krótkich przestojach szarpania wodzików nici. Pisałem przecież, żeby się nie spieszyć z gotową...
W domu posiadam instalację aluminiową. Po ociepleniu domu i ponownym jej założeniu nie działa To teraz zerwij ten nowy styropian i pod nim szukaj powodu usterki, może to przewiercony przewód albo ułamany (skoro aluminium) podczas montażu ocieplenia.
Na jednej ze stron firmy oferujący kontaktrony garażowe znalazłem opis: "Wzbudzenie czujnika następuje po 10cm od zerwania kontaktu." czyli coś w tym jest... Kontaktrony już kupiłem, 2 sztuki: różnią się rozmiarem. Zauważyłem, że ten mniejszy działa na większe odległości niż większy. Może szukać możliwie najmniejszego? Może lepszy będzie jakiś układ...
Dotyczy jednego i tego samego pojazdu-zostały założone już trzy aparaty i każdy został uszkozony w ten sam sposób-rozasdzenie przeciwciężarów, zatarcie tulei płyty nośniej czujnika indukcyjnego tak, że zerwało okablowanie czujnika i zaczep podciśnieniowego przyśpieszacza zapłonu. Na foto pokazane to się stało z ośką przeciwciężaru, jest aż wygięta....
A pas przypadkiem nie uszkodził czujnik?
Sprawdzałeś czy ABS się włącza? przyczyn może być kilka od "kończących się" klocków, tarcz, albo czujnik uszkodzony lub przewód zerwany i wg. mnie ostatnia rzecz to włącznik stopu, gdyby był uszkodzony to komp./czujnik by trochę zwariował i piszczał by Ci tak jak byś miał ręczny zaciągnięty..
No widzisz to diesel nie zauważyłem co do pompy to ustawisz skok tłokorozdzielacza czujnikiem
Jeżeli nie pobiera papieru z kasety to najprawdopodobniej nawala sprzęgło. Gdyby zerwał się pasek napędowy, to nie brała by papieru z pod. ręcznego natomiast zębartki by było słychać. J2 wyświetla się w tym przypadku. Ma to związek z czujnikiem wyjścia papieru z kasety. Załączam rys.
Zobacz na schemat połączeń. Gdy już połączysz przewody to załóż czarny pasek a nie biały. http://obrazki.elektroda.pl/4479400500_1... Pasek: http://north.pl/karta/1196j6-pasek-naped... 1- czujnik NTC 2- grzałka 3- oczywiście 4- schemat
To to ja wiem , klocki sa nowe a caly czas blad wyskakuje . Chodzi mi o to gdzie idą kable od czujnika w lewym przednim kole. ( z czym połączony jest lewy czujnik klockow hamulcowych) z pompą ABS? Czy bezpośrednio do komputera? Muszę znaleźć zerwany obwód kabla i nie wiem gdzie zacząć szukać.
zgłoszenie zerwania plomby czujnik parkować czujnik czujnik iveco czujnik
martin skaner zacięcie stacji serwisowej daewoo ustawienia serwisowe
kondensator dobroc sharp 40bg1ee
Pralka pobiera mało wody do prania - przyczyny i rozwiązania Dobór różnicówki do kabla 5x10 YKYżo