jeden czujnik zwiera do masy przy niskim cisnieniu(ten w glowicy) drugi zwiera do masy jak jest cisnienie (ten przy filtrze) ale po odlaczeniu kontrolke zapali dopiero przy wyzszych obrotach
No jest tak tak,ale z immobilisera idzie na silnik,bo kabel sygnału prędkości to od razu linia kodowa,natomiast na drodze czujnik-immobiliser idzie też do deski
No to dziwne, że to od wentylatora było uzależnione. Zwykle wentylator to jest osobny układ i jego praca zależy od temperatury odbieranej przez jakiś czujnik. Zwierać można spróbować. Wentylator zasilany jest z 12V. Zakładając że prąd nie powinien przekraczać 100mA to rezystor nie mniejszy niż 120 om. i o mocy 1,5W. Jak zadziała to eksperymentalnie...
To jest czujnik, który zwiera powyżej 0,8bar, możesz sprawdzić miernikiem, Jak wskaźniki zobaczą brak masy na kablu od czujnika i obroty silnika >1500rpm to włącza się alarm
Jeśli magnes masz w ramce matrycy (99% współczesnych konstrukcji) - to czujnik jest wlutowany w płytę. Albo na którejś z bocznych płytek na tasiemkach. W tym modelu na 99% czujnik jest na płytce razem z kontrolkami obok prawego zawiasu. (bo na razie nie wiem czy zamykając klapę zwiera się styki czy tez przerywa się obwód, bede musial przetestować Czujnik...
Któryś czujnik zwiera jedną z linii 5v to tak co na szybko można z tego wyczytać.
Czujnik zwiera styki bez ciśnienia oleju, podając masę z silnika na kontrolkę i ta świeci, ciśnienie rozwiera styki i przerywa obwód, i gaśnie. Zwarty z masą przewód powinien zaświecić kontrolkę. Sprawdź jeszcze pola stykowe dla oprawki żarówki, czy ta dziurka na oprawkę w liczniku nie jest nadpalona > nie kontaktuje sama oprawka żarówki do licznika....
O jakiej diodzie piszesz? Nic tu nie trzeba kombinować. Komati zasilił cewkę przekaźnika z obwodu kontrolki oleju, dlatego mu się żarzy. Na niepracującym silniku czujnik zwiera ją do masy, po odpaleniu oczywiście czujnik się rozłącza i pojawia się to napięcie dla przekaźnika. Nie jest to może najbardziej eleganckie rozwiązanie ale myślę, że można to...
Jeszcze ostatnia kwestia, w silniku jest zabezpieczenie przed zbyt mała ilością oleju, w przypadku niskiego stanu/ciśnienia oleju czujnik zwiera masą, czy mogę podać tą masę zwierając czujnik położenia wału bez uszczerbku dla modułu ?
Zwiera czujnik pokojowy czy ty fizycznie zwierasz przewody?
Żółty kabel do czujnika z białą izolacją (zwiera przy 1,8bar), niebieski do czujnika z brązową izolacją (rozwiera przy 0,3bar)
Dlatego, że gdy ciśnienie oleju jest za małe to czujnik zwiera styk do masy. Czyli na diodzie (lub żarówce) musisz miec plus po stacyjce, a minus jest sterowany czujnikiem. Tak samo jest z niektórymi innymi kontrolkami i czujnikami w tradycyjnych instalacjach: - czujnik/kontrolka poziomu paliwa, czujnik/kontrolka temperatury. Ale to nie tłumaczy dlaczego...
To nie jest zwykły czujnik ciśnienia , nie wolno tam nic zwierać. Ale na tym samym bezpieczniku co czujnik ciśnienie wisi immo.
Najczęściej to czujnik poziomu oleju zwiera i pali bezpiecznik.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Czyli teraz sygnał S1 będzie działał tylko po nacisku NO połączonego z tym S1? Mnie się wydaje, że trzeba to narysować od nowa i poprawnie, no i nadal nie wiemy co czujniki robią, zwierają czy rozwierają obwód, czy też zmieniają swoją oporność czyli co robią pod wpływem zaniku ciśnienia...
W środku jest takiś czujnik, który się zwiera po włożeniu jacka i trzeba go jakoś wyeliminować. Jak tego to już nie wiem. :D
Kolego, ta marchewa to niedrożność f. paliwa. Przy filtrze jest czujnik który się zwiera (albo rozwiera ?) przy większym podciśnieniu. Zakładam że filtr jest nowy, zdejmij szybkozłączki ze smoka, zdemontuj smok, sprawdź, przedmuchaj, musi tam coś być.
jeśli masz już słabe klocki hamulcowe to ten czujnik w klockach sie przeciera i robi przerwe na czujniku i zwiera do masy tarczy!!! wypięcie czujnika nic nie da! kup nowy za 35zł i wepnij go zamiast starego a po 10sek od odpalenia auta kontrolka zgaśnie sama !!!! tylko nie wkładaj nowego czujnika do starych klocków bo zaraz go szlag trafi...... pozdrawiam
Z kontrolką ładowania i ciśnienia oleju nie ma problemu: alternator, który nie ładuje, ma na zacisku D+ masę (poprzez uzwojenie wirnika, szczotki i regulator), czujnik ciśnienia oleju, przy jego braku również jest zwarty, problem jest tylko z lampką, która sygnalizuje zbyt wysoką temperaturę, ten czujnik zwiera dopiero powyżej pewnej temperatury. Można...
Odpięcie czujnika ma właczyć wentylator na odpalonym silniku? Bo na wyłączonym i zapłonie to nie startuje jak odpinam. Nie. Czujnik zwiera, jak się zagrzeje.
Iskra jest na świecach, czy sprawdzałeś tylko na kablu królewskim ? Ściągnij wtyczkę z czujnika halla i zwieraj środkowy pin do masy, zobacz czy klika wtryskiwacz i czy wtryskuje paliwo
Skoro czujnik zwiera masę w obwodzie kontrolki to dlaczego po zdjęciu przewodu dalej jest obwód zamknięty na tę kontrolkę.
Od początku, zawór ssący 0,05 zawór wydechowy 0,08 Nadal nic nie wiem, o tej wiązce co wychodzi z silnika z tej kostki obok lewarka zmiany biegów. Czujnik biegów, jeżeli masz wskaźnik biegów to można go podłączyć, jeżeli nie podłączysz to nic się nie stanie, w sensie silnik normalnie uruchomisz. Czujnik zwiera poszczególne kable do masy. W silniku masz...
Generalnie to producent zaleca raczej przyciski, zamiast cz. ruchu. Przycisk chwilowy typu "światło" (jak na klatkach schodowych). Jeżeli koniecznie chcesz na czujnik ruchu to musi to być czujnik z wyjściem przekaźnikowym typu NO (normalnie rozwarty). Po wykryciu ruchu ma zwierać. Czujniki od alarmów mają zazwyczaj wyjścia typu NC (normalnie zwarte)....
Myślę że wystarczy taki czujnik magnetyczny : http://obrazki.elektroda.net/10_12125971... Mocujemy go na widełkach i podłączamy do licznika, a na szprychę magnes stały który przy obrocie koła będzie zwierał czujnik....
Nie ma żadnych. Ja mam jeden, który chodzi normalnie na automacie, ale w razie czego ręcznie zwieram, albo sam się załącza przekaźnik (od czujnika temperatury), który zwiera termistor i wtedy leci na full obrotów, a i tak nie jest tak głośny, jak niejeden syf z taniego zasilacza
Witam może nie zwieraj tego czujnika bo jest rezystancyjny tylko zmierz jego oporność i wstaw o 75 procent jego wartości mniejszy opornik.Pozdrawiam
Jeden czujnik robi przerwę, drugi zwiera jak jest OK.
w alarmach samochodawuch wszystkie czujniki daizlają tak samo w chwili zalączenia zwierają wejscie alarmu do masy
No dobrze, ale jeśli nasz -12V podłączony do GND, to czujnik zwarciowy będzie ci zwierał napięcie zasilające 12V. To tak ma być?
Podkładka-uszczelka, zakładam że jest jedna, ale w realu mogą być i dwie. Wyjęcie jednej pozwoli głębiej wkręcić czujnik, co też może pomóc czujnikowi zwierać obwód. Za głęboko także nie można wkręcać czujnika, bo element w skrzyni będzie haczył o gwint czujnika zamiast wciskać ten grzybek w czujniku, ale to już chyba wyjdzie po ręcznym wciśnięciu,...
F-X C836 2FRI-AB to akurat mikrokontroler i może być wejście podciągnięte do 5V, a z czujnika zwierane impulsami do masy. Jak dostało zasilaniem silnika to wejście może być uszkodzone. Dobrze to sobie rozrysować, prześledzić wszystko (druk jest dwustronny) i upewnić się czy tak jest. PS. te trzy diody i rezystor sprawdziłeś dokładnie ?
Jeśli to moduł MED213, to taki jest też w maluchu EL. poszczególne piny mają takie funkcje: 1 i 5 - wejście z czujnika położenia wału / prędkości obrotowej 2 - wyjście sygnału do diagnostyki 3 - wejście z czujnika podciśnienia ( zwierany do masy) 4 - +12V 6 - masa 7 - cewka zapłonowa ( drugi koniec cewki do plusa) Lepiej modułu nie rozbierać, bo jest...
Przekaźniki zwykle włącza się w kolektorze tranzystora, pracującego wtedy jako klucz nasycony. Równolegle do cewki przekaźnika dajesz diodę (np 1N4005) gaszącą przepięcia powstające na cewce przekaźnika przy wyłączaniu prądu, włączoną przeciwnie do kierunku jego przepływu (czyli w torze z tranzystorem NPN, katoda diody będzie skierowana do +24V). Od...
Czyli sprawa już jest jasna. Gdy nie ma oleju czujnik zwiera się do masy i wyłącza agregat. Gdy jest olej czujnik jest rozwarty.
w tych chłodziarkach jest bezpiecznik który zabezpiecza grzałką oraz czujnik NTC do pomiaru temperatury - nie możesz go zwierać bo padnie elektronika
Witam Sharan 1.9 115 kw 2001 brak połączenia z VAG. Czy bez wyjmowania piecyka mogę coś sprawdzić. Dogrzewacz nie włącza się. Wszystko na złączu ok. Czujnik zwierany , pompa pracuje, pompka paliwa stuka na krótko. Oczywiście jestem po analizie całego tematu. Czy brak komunikacji ze sterownikiem oznacza na 100% uszkodzenie sterownika ? ( interfejs ok...
Piny na czujniku zwierałem ale nie ma reakcji a we wtyczce na liczniku nie wiem który z krórym.
Jak podłączyc kontrolke oleju do czujnika aby zapalała sie razem z kontrolka ładowania i gasła . Przy braku oleju aby znow sie zapaliła? Czujnik zwiera do masy dopiero jak dostanie cisnienie! Ma styk zwierny
Jak masz dwa czujniki stopu to jeden zwiera i włącza światła i stąd oprogramowanie uważa że dwa są włączone - ale dziwne że są dwa ... A może kabel masz gdzieś przetarty i zwiera do masy?
Z naklejki jest to magneti marelli... sfr200... ale wewnątrz to na 100% sagem/safir (numer seryjny :D ) Czyli wg schematu pin7 ecu ma być zwierany przez czujnik do masy.
może po prostu przewód z czujnika zwiera do masy
Moim zdaniem, skoro ciśnienie jest OK i wymiana czujnika nie dała efektu, to należy sprawdzić przewód od czujnika. Może gdzieś jest lekko przetarty i zwiera do masy. Brak ciśnienia powoduje podanie masy na ten przewód przez czujnik i zaświecenie lampki.
Czujniki działaja odwrotnie , jeden zwiera obwód ,drugi rozwiera. Jeden obwód światła drugi sygnał do ecu silnika. Podłącz je właściwie i będzie ok.
W starych fiatach cinquecento był czujnik temperatury, a właściwie wyłącznik bimetaliczny, który zapalał kontrolkę przegrzania silnika, zwierał do masy >100°C Jak masz czujnik NTC to można zastosować komparator napięcia np. LM 311 i skonfigurować tak jego aplikację aby włączał "coś" powyżej 100°C
Czujnik npn przy zadziałaniu zwiera wyjście do masy, więc tutaj w tym zastosowaniu może być. Nie wiem czemu, ale na tej stronie nie mogę znaleźć tego czujnika. Jedynym poblemem mogą byćpoziomy napięć. Procek zdaje aię pracuje na 5V. Stan niski wyczuwa od ok 2, więc z tym raczej też nie powinno być problemu
Witam! Sprawa rozwiązana. Przewód od czujnika zwierał do masy stąd moduł dostawał błędną oporność. Problem polegał na tym że zwarcie pojawiało się podczas uruchamiania pralki. Temat rozwiązany przewód polutowany zaizolowany. Pralka na dzień dzisiejszy działa. Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc, a Miernik to podstawa.
albo poprostu czujnik zwiera.:) pozdr..:)
Witam w/g DTR - żeby zasymulować czujnik połącz zacisk "+" z "S" Co do twojego schematu - "L+" do "+" , "L-" do "-" i "4/BK" (czarny ) do "S" masz tam zamieszane + z - się zwiera na pierwszym czujniku pozdrowienia
Przekaźnik OK, cewka na 12V DC, jedna para styków. Poniżej schemat, mam nadzieję że zadziała https://obrazki.elektroda.pl/2901974900_... Czujnik działa tak jak włącznik ? tylko zwiera ?
Czujnika nie podmieniałem co mi wiadomo czujnik zwiera do masy . Podałem masę na przewód i kontrolka nie świeci. Podejrzewam przerwę w instalacji.
A zmierzyłeś napięcie na nim? Zazwyczaj problem leży w regulacji albo czujniku zwierającym, który jest w pompce albo nad pedałem sprzęgła.
Właśnie może to jest to że czujnik zwiera przy niskim ciśnieniu w układzie bo poruszam się autem już dwa dni z wypiętą wtyczką z tego czujnika i jest ok. A czy mogę ten czujnik sprawdzić jakoś w programie DDT2000 a jeśli tak to gdzie ?
Witam, jakie to przewody? ekranowane, gole druty? gdzie sa ulozone i jak zlokalizowane w zbiorniku? Zakladajac ze sa/moga byc w dowolnym miejscu zbiornika: - przewod 1, masa ogolna - przewod 2, termistor miedzy 1 a 2, odczyt jego rezystancji = temperatura - przewod 3, styk czujnika "Pelny" zwiera z masa - przewod 4, styk czujnika "Pusty" zwiera z masa...
Trzeba by było rozpoławiać silnik, jest tam styk, który zwiera czujnik luzu do masy.
Zamiast czujnika lub równolegle do niego wlutuj r-50om.Ja najczęściej zwieram dev sensor,wtedy trzeba pamiętać że nie działa.Pozdrawiam
licznik wiec chciałem go sprawdzić zwierając przewód masowy z sygnałowym Przewody te zwierałeś przy liczniku? Czy na wahaczu w kostce do czujnika? Spróbuj powtórzyć, zwierając przewody w kostce do podłączenia czujnika. jak wskazówka licznika będzie się podnosić to odkręć czujnik i sprawdź czy jak najeżdzasz nim z różną prędkością na tarczę hamulcową...
Witam. A sam czujnik nie powoduje zwarcia do masy Dokładnie tak jak kolega pisze .Sam miałem taki przypadek.Czujnik wewnątrz zwierał do masy.Można zewrzeć jak kolega magir pisze ,lub wykręcić czujnik ze skrzyni i przemierzyć go czy nie ma przebicia do obudowy w pozyji "on".Koszt czujnika niewielki ok 20 zł.
nie ma jako tako bezpiecznika bo sam czujnik "zwiera się" jednym pinem do masy a drugi pin leci od czujnika leci do licznika i to z niego ma zasilanie więc bezpiecznikiem od ciśnienia oleju jest ten sam co od licznika
Poduszka nie ma nic do rzeczy, to że kontrolka się zapala i gaśnie to normalne (autodiagnostyka systemu srs) Ściągnij wtyczkę z czujnika halla i zwieraj środkowy pin do masy, powinna się włączać pompa, klikać wtrysk i pojawiać iskra, jak jej nie będzie, to cewkomoduł do wymiany. Tylko nie kupuj jakiegoś chińczyka, bo padnie za 2 dni. Najlepiej Beru
czujnik to bardzo prosta konstrukcja: po uderzeniu stopą w środku czujnika zwierają się blaszki i dają sygnał do triggera
Wymień przewód na nowy. Możesz mieć gdzieś uszkodzoną izolację od czujników halla i zwiera Ci np. zasilanie do sygnału któregoś czujnika. Gorzej jak zewrze Ci fazę silnika z zasilaniem czujników. Wtedy sterownik papa.
Miałem już kilka razy że ten czujnik oleju zwierał lub zwarcie było we wtyczce. Odłącz, sprawdź kable itd.
zalezy jakie auto. Jak jest ciśnienie to czujnik zwiera 1 i 2 piny jak za duze to tylko 3 i 4, jak nie ma cisnienia to zadnego. to dotyczy czujnika 4 pinowego, tak najczesciej jest. PS zawsze mozna na krótko zaworek czyms wcisnąć i sprawdzic czy syknie. albo jakims pierwszym lepszym manometrem, odpowiednie cisnienie w stanie spoczynku ok 5, 6 bar
Czujnik ciśnienia- kabelek zielony z czarnym do pinu 10 zielonej wtyczki przy liczniku. Po dłuższym postoju po uruchomieniu zapala się czerwona lampka, pulsuje i brzęczyk, po kilku sek. gaśnie. Czujnik po uruchomieniu motoru zwiera obwód do masy. Zawsze? Czy ma swoje widzi mi się? Czujnik poziomu i temperatury sprawdzisz w 3-cim bloku pomiarowym w liczniku.
Zmierz napięcia w tym punkcie gdy PIR jest nieaktywny, aktywny. Ten czujnik mikrofalowy to już masz z wzmacniaczem, bo z tego rysunku wynika, że jeśli coś wykryje to zwiera do masy?
Pull-up linii czujnika braku soli. Styki czujnika zwierają tą linie do masy, jeśli jest przerwa w wiązce to zamiast masy na tą linię może trafić 230V co spowoduje spalenie wyżej wymienionego rezystora plus podejrzewam jakieś dalsze uszkodzenia w układzie. Tak więc jeśli sprawdzasz wiązkę, to całą.
Czujnik temperatury kompresora nie zawiera od masy, czujnik ciśnienia zwiera a czujnik temperatury silnika dwa piny. Jak zdjęte przewody nie zwiera, jak założę to zwiera ten z wąskim pinem. Alternator jest po prawej od czujnika temperatury silnika. https://obrazki.elektroda.pl/6205202200_...
wielkie dzięki. Znalazłem i wymieniłem czujnik. Okazał sie uszkodzony i zwierał do masy. Dodano po 1 Wielkie dzięki za pomoc! Wymieniłem czujnik zwierał do masy.
Czujnik temperatury(choć bardziej w Amice i Samsungu) i dioda w drzwiach też może zwierać, czujnik jak się rozgrzeje, dioda jak zaparuje. W Beko jest zbyt wiele miejsc gdzie może być zwarcie, a autor już zaczął zamawiać części w ciemno. Tak na marginesie, nie spotkałem tego typu grzałki z przebiciem/ upływem prądu do masy.
Te kabelki łączymy z masą, i jeżeli wszystko inne jest sprawne, to powinno nam pokazać jeden z biegów. U mnie czujnik sprawny, jednak nie zwierał się z masą.
wygląda na uszkodzenie czujnika .nie działa pierwszy stopień .zdejmij przewody z czujnika ,zwieraj kolejno wtedy będzie wiadomo czy czujnik czy silnik.Były dwa rodzaje silniczków z rezystorem i lub dwa uzwojenia w silniku
Może byc,że przewód czujnika zwiera do masy czasami i wtedy zapala się chwilami,ale nie ma to związku z utratą mocy.
Dziękuję. Właśnie takiego schematu potrzebowałem. Opis błędu znalazłem po polsku i wynika z niego ze czujnik niskiego sprzegla byl wciśnięty podczas gdy wysokiego nie był wiec wygląda wygląda to że czujnik sam zwierał do masy albo czujnik 3 pinowy niebieski nie laczyl. Dzisiaj wracam z trasy mam już mieć na bazie nowy czujnik wiec podmienię i sprawdzę...
ciśnienie można sprawdzić manometrem w miejscach nabijania klimy pod kapturkami plastykowymi na rurkach a to czy jakiś czujnik zwiera można sprawdzić multimetrem ostawiając go na zwarcie obwodu jak bedzie z 1 zerowało to zwiera i jest to znak o braku czynnika w układzie.
Można użyć krańcówki, ale w połączeniu z modułem przekaźnikowym Proxima AKZ. Ale prościej (a na pewno taniej) zrobić jak radzi przedmówca, a coby jeszcze bardzie uprościć temat - tak zamontować kontaktron aby zwierał go oryginalny magnes krańcówki.
Witam, mało co widać z tych zdjęć. - jak jest zasilana ta lampa? 230Vac czy może jakieś 12Vdc? - przewaznie czujnik ruchu/zmierzchu to jedna mała płytka załączająca zasilanie na lampę, wystarczy odłączyć i zewrzeć przewody zasilające lampę (te, które zwiera czujnik ruchu). Pozdrawiam
Chodzi o czujnik przepływu wody użytkowej stosowany chętnie na przykład przez Termeta. Wewnątrz jest ruchomy magnes a w obudowie kontrakton. Podczas przepływu wody magnes jest podnoszony w okolice kontraktonu który zwiera oba wyprowadzenia kablowe. Czujnik najlepiej wymontować, zapiąć do końcówek omomierz, wykonać dwie próby. W górnym położeniu nurnika...
W standardowych czujnikach jest tylko jeden przewód. Czujnik zwiera go do masy. Sprawdź, czy czujnik ma dobre połączenie z masą. Ewentualnie może jakiś inny czujnik załącza alarm. I raczej jest tak, że alarm jak raz się właczy, to samym zamknięciem czujnika go nie wyłączysz, musisz pilotem.
Jak to działa - zamykasz maskę i "kabel wisi w powietrzu", otwierasz maskę i kabel poprzez ten "czujnik" zwierany jest do masy. Taki czujnik bez problemu dostaniesz u gości którzy montują alarmy, ja nie mogłem tego znaleźć w sklepie, ale pewnie gdzieś są.
Oprócz czujnika położenia wału zwierał do masy czujnik temperatury. I objawy ciężkiego palenia na ciepłym ustąpiły. Dziękuję za pomoc.
Witam faktycznie sa dwa czujniki jeden pod wplywem cisnienia oleju zwiera do masy a drugi rozwiera ale jeszcze wplyw na sygnalizacje ma ladowanie sprawdz ladowanie i stan szczotek
Czujnik wygląda tak: https://obrazki.elektroda.pl/3469564700_... Chodzi o pomiar rezystancji multimetrem - zimny czujnik zwiera styki co załącza grzałkę (wtedy multimetr pokazuje opór) , a ciepły rozwiera, co ją wyłącza (wtedy multimetr pokazuje Over Limit). Przynajmniej ja to tak rozumiem.
Witam mam problem z klima raz działa raz nie, sprawdzona szczelność układu, czynnika nie ubywa sprawdzane dwa razy. Gdy klima nie działa sprawdziłem przejście od czujnika ciśnienia czujnik zwiera, sprężarka 12Ω od czego są te przekaźniki schowane w desce rozdzielczej, dodam że gdy włączę klimę kontrolka zaświeca się i wentylator uruchamia się lecz...
Zastosuj osławiny NE555 i sutaw stałą na 4sekundy tzn każdy impuls przedłużany do tego czasu i będzie palić się ciągle lub wcale. W baku czujnik zwiera do masy gdy malo paliwa.
Witam. Czy możecie mi polecić jakiś czujnik dymu np. 230V, baterie lub ewentualnie inny. Generalnie chcę aby po pojawieniu się dymu czujnik zwierał jakiś styk NO (napięcie 250V). Jeśli jest z alarmem to też proszę o informację ale dzwonek to raczej nietrudno dorobić.
Przecież masa na tym przewodzie to normalne zjawisko. Ten czujnik zwiera do masy lub nie więc to nie mogło uszkodzić licznika. Sprawdzić czujnik, podłączyć pod niego żarówkę i dać drugi biegun żarówki do masy. Sprawdzić ciśnienie oleju w silniku na rozgrzanym silniku. Może brak ciśnienia.
Czujnik halla ma na wyjściu tranzystor w układzie OC, na odłączonej wtyczce będzie napięcie odniesienia ze sterownika, trzeba sprawdzić czy czujnik zwiera je do masy. Błąd G40 wywala zawsze przy nie pracującym silniku, ale jak robi to na odpalonym to czujnik jest uszkodzony
Nie mogę się zgodzić z powyższym. Nie wszystkie muszą być podłączone, czujnik który zwiera - bo tak objawia się błąd- po wypięciu da właściwe zasilanie na czujniki i wtedy mamy winowajcę. Nie wyobrażam sobie jak znaleźć winowajcę w układzie który nie ma zasilania bo zwiera czujnik i system odcina zasilanie - pozostaje tylko wymienić wszystkie czujniki...
Witam. Możesz zastosować czujnik ciśnienia oleju z jakiegoś pojazdu lub czujnik hamulca ręcznego z pojazdów ciężarowych (Tylko większość zwiera przy braku ciśnienia powietrza).
Znasz już rozkład przewodów - co od czego. Gdzie przychodzi plus, z których pinów wychodzi. Zwierasz dwa piny, przewody - działa. Żarówka ze świateł mijania + kabelki, zasil czujnik z akumulatora plusem, wyjście na wentylator do żarówki, ta do minusa/masy. Czy czujnik zwiera tak samo? Nie, to coś podobnego w domu i zagotować czujnik. dogrzane do 110C...
Witam chciałbym zmieć w czujniku ruchu czas około 1 sekundy. Mam dzwonek i chciałbym go podłaczyc pod czujnik tylko ze na najkrótszym czasie czujnik zwiera na około 6 sekund a ja potrzebuje jedna chciałbym wiedzieć czy można to jakoś zmienić. Proszę o pomoc.
Trochę ulepszyłem projekt. Teraz pin atmegi jest odseparowany od czujnika. Zwierany jest do masy jeśli na czujniku pojawi się stan niski. Oceńcie to. Właśnie na schemacie elektrycznym, który posiadam te czujniki są rozdzielone. Możliwe że w BSI na płytce są połączone razem.Muszę to jeszcze sprawdzić miernikiem czy faktycznie są połączone razem. Ale...
Bo obwód zamyka się przez żarówki stop w tylnych lampach, jakbyś zamiast żarówki zmostkował te piny kawałkiem drutu, to światła hamowania powinny się zapalić[/quote] carrot ale rozumiem że w ten sposób nie sprawdze czy prąd jest za czujnikiem? Właśnie nie wiem jak ten czujnik zwiera, czy te grubsze piny czy cieńsze? A może cienki z grubym? Jak by sprawdzić...
To akurat sprawdza sterownik. Tzn. przerwa lub zwarcie generuje błąd Czy na pewno? Miałem taki przypadek w piecu dwufunkcyjnym Viessmann. Po nagrzaniu wody, po 30 sek. powinien całkowicie się wyłączyć, a piec wyłączał się albo wcześniej, albo po kilku minutach, albo wcale. Do tego czasem zamiast grzać CWU to grzał CO. Wszystkie filtry wyczyszczone,...
Hall ma trzy przewody: +, -, i sygnał. Czujnik zwiera przewód sygnałowy do masy, tzn podłączasz anodę led'a do "+", a katodę do przewodu sygnałowego. O oporniku chyba nie trzeba wspominać. W czasie kręcenia powinna migać (oczywiście czujnik musi być zasilany) Albo prościej, zwieraj przewód sygnałowy do masy - powinna wtedy przelatywać iskra.
może po porostu wysiada czujnik, albo pompa olejowa. Najlepszym sposobem jest zmierzenie miernikiem podczas tego piszczenia czy czujnik zwiera do masy, jeżeli nie to wymiana czujnika, jeżeli nadal problem wróci to albo, zapchany smok ssący, albo jakiś kanał ciśnieniowy, lub sama pompa kończy żywot.
Witam A może do transmisji bezprzewodowej od razu wykorzystać gotowy dzwonek bezprzewodowy? Czujnik ruchu zwierałby tylko przycisk dzwonkowy. Pozdrawiam
Jak pali i gaśnie (a nie jest to np immo)to masz problem z paliwem albo zapchanym wydechem. Z paliwem w sensie pompa na głowicy lub wstępna,uszczelnienia na pompkach itp. A to że zapala po odpięciu czujnika to znaczy że jest zła synchronizacja i masz to jak byk w opisie. Albo źle ustawiasz rozrząd albo przesunięty lub uszkodzony pierścień na wale lub...
1. czujnik zwiera do masy albo rozwiera w starych vw byly 4 rodzaje oznaczone odpowiednimi kolorami 2. nie wiem czy taki ma byc ale moge powiedziec jedno patrz na kolor ma byc taki jak poprzedni 3. czujnikow powinno byc min 2 4. a) lampka w liczniku moze byc podlaczona pod inna b) sprawdzasz nie ten czujnik Aha co do zwierania do masy i rozwierania...
czujnik spaliny zwierać zasilacz zwierać zwierać podświetlić
facebook zablokowane połączenie kapilary indesit instrukcja pralka
czułość mikrofon elektretowy mikrofon elektretowy
Wpływ nierównomiernego oświetlenia na panele fotowoltaiczne w połączeniu równoległym Schemat bezpieczników Peugeot 206 CC 2001 2.0 benzyna - gniazdo zapalniczki