No niby tak, tyle że jeśli od razu masz błąd, to sam czujnik i/lub jego podłączenie jest problemem, a nie złożenie. Kilka a-klas które robiłem z tym problemem, w większości brak połączenia, jeden czujnik trafił się uszkodzony, ale to skakał pomiar kąta. Fakt, nigdy nie miałem okazji go rozbierać, więc nie powiem na jakiej podstawie orientuje się w położeniu...
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Ale nie w kalibracji tkwi twój prblem.
W związku z tym pytanie, czy czujnik skrętu jest rozbieralny? ROzbieralny tak, ale jego złożenie jest realnie niemożliwe. SPotkałem się z tym kilka razy, wystarczy wymienić skalibrować i tyle.
Witaj Ruszyłem z tematem i naprawa przeszła pomyślnie. Wszystko działa. Zakupiłem wcześniej czujnik kąta skrętu i gdy przyszły cieplejsze dni wziąłem się za robotę. Opiszę to jak najbardziej szczegółowo jak to zrobiłem. Najpierw przygotowałem potrzebne narzędzia i zapakowałem je do bagażnika. Potem pojechałem w takie miejsce które jest równe, płaskie...
Auto sprowadzone, pewnie będzie uszkodzony. Zwijak używka ok.100zł. Nowy zamiennik 60
Nie tu problem, problemem są zanieczyszczenia. Jeden komplet nie widzi przerwy. Sam kiedyś pół dnia spędziłem na tym. Co do ustawienia, nie podpowiem, rozbieralem celowo i poznaczyłem.
Pompa była droga prawie 2k, błędów było 11 numerami podobne do tych u góry, niektóre takie same. Pompa kupiona z tymi samymi numerami. Nie trzeba było programować
W czujniku skretu. Jest w przełaczniku pod kierownicą. Zdarzają sie awarie nawet na gwarancji.
pewnie 3166
Spraawdź PW
Problem z ABS zniknie po rozwiązaniu problemu z czujnikiem skrętu. Czy możesz wejść w sterownik i sprawdzić czy rzuca jakimiś błędami? Czasami problem z tym modułem jest taki, że VCDS za nie poradzi sobie z tym i trzeba użyć VASa. Sam miałem kilka razy takie przypadkiem, że standardowa procedura kalibracji oraz VCDS nie dawały rady i dopiero po podpięciu...
jak raz wyszedł po za zakres to jest na stałe uszkodzony,Albo drugi albo naprawa tego po przez edycję eeprom,
Jak czujnik lutowany to kalibracji nie zrobisz, wymienialem tego trochę i zawsze była zabawa z ustawieniem czujnika na ośce kolumny. Opis wyżej jest ok. Trzeba naprawdę dużo cierpliwości. Do tego występują dwa rodzaje czujnika jeden do wersji z esp i drugi bez. Wersja z esp to zintegrowany czujnik skrętu z czujnikiem momentu. Czujnik skrętu da się kalibrować,...
No i błąd od poduszki sam nie wyparuje. Nie wiem co to za metoda wymieniać aż się trafi, naprawę rozpoczyna sie od diagnozy - to nie totolotek że się jedzie na chybił-trafił...
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/st... tu masz opisane ale przed kalibracja dokładnie ustaw zbieznosc kół i przejedz sie kawałek czesto sam sie wtedy kalibruje bez komplikacji
Złącze czujnika skrętu pod kierownicą w sterowniku kolumny.
Witam. Parę miesięcy temu robiłem takie coś pierwszy raz. Też mnie straszono, że tylko fabryka potrafi go dokładnie ustawić itd. Jeżeli jesteś pewny, że to uszkodzony jest czujnik, to niczego się nie obawiaj - wyjmij kolumnę na stół, kup nowy czujnik, myśl logiczne i praktycznie nie ma żadnego problemu z założeniem poprawnym nowego czujnika. Na YT masz...
Witam a świeci abs?wspomaganie jest powiązane z sterownikiem abs i czujnikiem kąta skrętu.komunikuje się ze sterownikiem abs? Dodano po 4 Spróbuj zrobić adaptację czujnika skrętu jak coś wymieniałeś Dodano po 3 Sensor for Steering Angle (G85) Prerequisites: Start the vehicle. Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left. Drive...
czujnik naprawiony, błąd nie wyskakuje.
pytanie za 100 punktów gdzie dorwałeś szczotki bo mam ten sam problem
Ja wyjaśnię, a zapewne komuś się przyda. Po założeniu nowego czujnika podpinamy NCS Expert: - łączymy się przez dowolny moduł, np. moduł świateł - wybieramy moduł czujnika kąta skrętu LWS - przekodowujemy pustym plikiem MAN. - zamykamy NCS i przechodzimy do Isty - wykonujemy kalibrację czujnika kąta skrętu - kalibrujemy DSC - usuwamy błędy W Isty problem...
Ogranicznik prędkości potrzebuje dodatkowo pedału przyspieszania z wyłącznikiem krańcowym. Działa to tak, że jak jedziesz na ograniczniku i potrzebujesz nagle przyspieszyć to wciskasz pedał gazu do oporu, pokonujesz ten opór (czuć pod nogą kliknięcie) i ogranicznik przechodzi w tryb pauzy a samochód przyspiesza ponad wartość zadaną. Wiele funkcji jest...
Czujnik pewnie wyszedł poza zakres i się zablokował. Miałem to samo , dopiero wymiana czujnika pomogła..
Żeby zrobić nastawy podstawowe (basic settings) najpierw musi zniknąć błąd "Steering End Stops Not Learned" ale mówisz, że już zniknął. Jeżeli jest teraz we wspomaganiu tylko błąd: "Steering angle sensor missing basic setting" to spróbuj tak: 1. Ustaw kierownice na wprost 2. Wejdź w 44 (wspomaganie) 3. Login 4. basic settings -> Steering angle sensor...
Przeczytaj ten link co podesłałem. I nie pęknij ze śmiechu. Sprawdź opisane tam bezpieczniki jeden pod kierownicą 10A i ten drugi 70A pod maską. Może tak być jak poszedł ten 70A to kontrolki nie zapali ale błąd będzie.
w obudowie tasmy jest malutki otworek tam widac chyba biale oznaczenie trybika jak ustawiona jest na wprost
Citroen C5, 2006r mam u sibie podobny problem : sciągałem koło kierownicy, spadła mi tasiemka, poskładałem ją. Niestety po odpaleniu zgłasza bład czujnika położenia i bład ESP. W Lexii widać cały czas ten sam kąt wogóle się nie zmienia jak kręcę. Czy jest możliwe że coś poskładałem nie tak i cały czas jest ten sam kąt. Chyba że go uwałiłem. KAlibracja...
Witam. Mam taki sam problem w moim c-crosser, a mianowicie po wyjęciu skrzyni biegów wyskakują te same dwa błędy C2205 i C1219.został podpięty komputer i mechanik chciał z kalibrować kąt skrętu i nie można się połączyć i naprawić tego. Czy może ktoś podpowie jak rozwiązać ten problem
Jeśli cyrk zaczął się od zrobienia zbieżności, sprawdź w grupie (chyba 7) co pokazuje czujnik kąta skrętu na prosto ustawionej kierownicy. Jeśli pokazuje więcej jak +/- 5*, to może być tak, że sterownik ABS próbuje cały czas naprowadzić auto na prawidłowy tor jazdy dohamowując koło, bo nie "wie" że ma problem z korelacją czujnika przyspieszenia wzdłużnego...
Bez odpowiednich loginów nie przyjmie kodowania!!! Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie...
Wszystkie Fabie mają czujnik kąta skretu zamontowany na przekładni kierowniczej.Dostęp najlepiej po odkreceniu lewego przedniego koła. Przed wymianą koniecznie odczytaj pamięć błędów VAGiem na adresie 44. Pozdrawiam
A WSC masz numer czy same zera? Jeśli same zera to musisz zmienić choćby na 1234, całą operację kodowania wykonuje się za jednym razem łącznie z kalibracją czujnika kąta skrętu inaczej nie zakodujesz. Skąd masz login jak nie masz wlepki? Możesz sprawdzić 07842/06812
a nie wyłączyłeś "manualnie" systemu ESP za pomocą przycisku?..
Bez czujnika skrętu pompa powinna chodzić ze stałymi obrotami. Wtedy jak wolno kręcisz kierownicą to w miarę lekko idzie ale przez to że nie podbija obrotów pompy przy szybszych ruchach czuć opór. Dwa powinien być błąd czujnika.
Tylko wymiana czujnika kąta skrętu ostatnio to robiłem MUSI być orginalny czujnik na Allegro za 305PLN, od sprzedawcy z największą sprzedażą tego czujnika.W tym przypadku po kasowaniu błędu przez komputer diagnostyczny układ działał jeszcze 2-3dni. Wyjęcie bezpiecznika resetuje pamięć wewętrzną sterownika EPS i niejako przywraca go do fabrycznych nastaw...
witam dzisiaj oddawaliśmy modusa po wymianie sprzęgła; przed naprawą klient prosił o nieodpinanie akumulatora, tłumaczył że auto nie odpali bo wymieniał kolumnę kierowniczą z powodu awarii czujnika skrętu kierownicy. no ale oczywiście zapomniało się o tym w ferworze walki. No i auto nie odpaliło. Rozwiązanie problemu: bardzo proste, klient przywozi...
Dzień dobry. Po wymianie sterownika ABS mam problem z adaptacją czujnika skrętu kierownicy w audi a8d3. Odrzuca mi adaptacje. Za każdym razem w polu pokazuje mi -2,5 i nie reaguje na skręty kierownicą tak jakby padł czujnik skrętu? Podczas adaptacji niby wszystko idzie dobrze a w efekcie końcowym w pozycji 1 zamiast ok wyskakuje mi brak lub nieprawidłowa...
Ten sam problem, jak sie to skonczylo ?
witam! mam nastepujacy problem. Fabia-wspomaganie chodzi, ale pali sie kontrolka. Jedynie przy naglym szybkim skrecie chodzi delikatnie ciezej. Co to moze byc? pozdrawiam
PIN 5 cyfrowy i jest tylko do kodowania kluczy potrzebny a nie ustawienia czujnika kąta skrętu
Witajcie. Czy ktoś wie, jaką rezystancję powinien mieć na poszczególnych pinach kostki czujnika momentu skrętu G269?? Temat dotyczy maglownicy z Seat Leon 2007 1,6 MPI. (maglownica utraciła wspomaganie po wymianie amorów.
Witam. Mam podobny problem volvo v70 D5 wyskakuje błąd: Usterka wewnętrzna czujnika kąta skrętu. Program wskazuje, że kierownica jest skręcona o 180st w lewo gdy koła są wyprostowane, adaptacja czujnika nic nie daje. Trzeba wymienić czujnik, czy można to jakoś naprawić?
Wchodzimy do: [Select] [03 - ABS Brakes] [Fault Codes - 02] [Done, Go Back] Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0° tolerancja ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [Basic Settings - 04]...
witam,kolego arcyk3 jak poradziłeś sobie z tym błędem 00810 ?
Sam chcę wiedzieć, co można naprawić albo od czego zacząć.
Nic nie robisz prócz wymiany i musi działać,ew. Kalibracja czujnika skrętu
Witam. Czy ktoś może podpowiedzieć w którym elemencie znajduje się czujnik kąta skrętu? Nr 1 czy nr 2 na załączonym zdjęciu? Wymieniłem cały moduł (zespół manetek) z ukladem active stering ale nie idzie skalibrować czujnika kąta skrętu. Auto z 2005r z silnikiem m57, 218KM. Komputer pokazuje następujące usterki których nie idzie wykasować: 005EBA - czujnik...
Niestety nie mam dostępu do takiego samochodu, aby to sprawdzić, ale faktycznie brak zmian wartosci czujnika skrętu jest dziwny. Jeżeli brak jest wspomagania, to powinno wywalić jakikolwiek błąd. Czy pojawia się jakaś kontrolka ostrzegawcza na desce?
Standardowo, sygnal z alternatora, zasilanie, sygnal z czujnika predkosci no i osobna kostka z czujnika skrętu (ale to jest juz wbudowane w kolumne).
Dodam, że podłączyłem radio kolegi i kamera zadziałała bez problemu. Linie natomiast są, ale nie reagują na skręcanie kierownicą. Podłączyłem kamerkę wg schematu i na zapłonie działa po włączeniu biegu wstecznego, natomiast gdy uruchomię silnik to albo się w ogóle nie załączy, albo działa lecz z dużymi zakłóceniami. Coś źle podłączyłem czy prąd ze...
Gość pisze że świeci abs ,esp,serv a wy zaczynacie od wymiany płynu? To jakaś nowa procedura diagnostyczna.
Ross tech. Kopalnia wiedzy.
Brak komunikacji, uszkodzona wiązka. Wszystkie zasilanie są?
W silnikach z przekaźnikami '' po obróbce" nie zdarzyło mi się żeby trzeba było robić adaptację. Nie wykluczone że moduł stracił nastawy czujnika kąta skrętu. Zdaje się że oprócz examinera kalibrację robi jeszcze jedno tanie urządzenie, ale nie dam sobie obciąć palec.
Witam, mam ten sam problem, zdejmowałem przełączniki bo naprawiałem ślizg kierunkowskazów, nie pamiętam jak było ustawione czy na zero 0, już 3 dni próbuję i nic, pokazuje błąd U1205 brak informacji o skręcie kierownicy i na liczniku ESP przekreślone i nie działa tempomat
DSC ma iformację po CAN ze sterownika poduszek z czujników G i obrotu. Potrzebuje też informację z czujnika kąta skrętu kierownicy, czujnika ciśnienia w obwodach układu hamulcowego, czujnika prędkości i pewnie jeszcze o czymś zapomniałem.
1. Może masz licznik od innej bmw i to jest przyczyna twojego problemu? Numer vin licznika nie zgadza się z modułem DSC i stąd mogą być twoje problemy kolego:) sprawdź czy numer vin licznika jest taki sam jak w innych modułach? 2. Może musisz dokonać kompensacji czujnika kąta skrętu (patrz czujnik kąta skrętu) ( Nie patrz "schematowo" bo jak tak będziesz...
Jeśli tylko odkręcisz przełącznik zespolony (Com) i nie będziesz do niego zaglądał to czujnik skrętu się nie rozkalibruje. Postaraj się też przed odkręceniem kierownicy ustawić koła na wprost i zaznacz np. pisakiem ślad żeby zamontować kierownicę w takim samym położeniu.
Zamykam.
To zawsze robi się tak samo trzeba znaleźć moduł lub miejsce które powoduje zwarcie a że can masz w całym aucie ,to może to być dosłownie każdy moduł ,który w tej sieci jest podłączony w tym dodatkowo alarm "bezpilotowy" i alternatywne moduły haka ...
Witam Ford Mondeo MK3 2,0 2001r pojawił się problem z czujnikiem kąta skrętu kierownicy ( błąd c1278 i c1280 ). Czy ktoś może mi pomóc. Czy do wymiany jest cały czujnik, czy wystarczą jakieś ustawienia? Jeśli można ustawić to jak to zrobić. Świeci się kontrolka ESP, a po skręcie kierownicą w czasie jazdy na chwilę załącza się ABS. :cry::?:
Basic Setting Steering Angle Sensor (G85) Calibration [Select] [03 - ABS Brakes] [Fault Codes - 02] [Done, Go Back] Start Engine (session still running). Turn steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead. [Meas. Blocks - 08] Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done,...
U mnie coprawda w Cady zakodował się dopiero jak na prostym odcinku zatrzymałem samochód,uruchomiłem ponownie.Skręciłem kołami do końca w lewo potem w prawo następnie powoli zacząłem jechać do przodu.Kontrolka zgasła.Tak piszą w Elsie.Pomogło......
Wybrać sterownik ABS, zalogować się do sterownika kodem 40168, wykonać pełny ruch kierownicą lewo-prawo od oporu do oporu (kontrolka Ci nie świeci, więc nie musisz tego robić), ustawić kierownicę na środku, wejść w nastawy podstawowe, kanału 60 i gotowe. Nie wiem jak to wygląda w Autelu, to jest "surowa" procedura, Autel może mieć jakąś opcję jej "wyklikania"...
- wyprostuj kola - uruchom samochod - skrec kiere 1 obrot w prawo, wyprostuj i skrec 1 obrot w lewo i wyprostuj - przejedz sie kawalek po prostej nie jadac szybciej niz 20 km/h. - zatrzymaj samochod z kierownica na wprost - nie ruszajac kierownica przeprowadz adaptacje VAG-COM: [03 - Brake Electronics] lub [44 - Steering Assist] [Coding-II - 11] lub...
W fotelu. . Oj chyba jak to w mesiu w drzwiach
Witam mam ten sam problem w touranie. Zamieniałem kierownice na multifunkcje sciągnąłem tasme i czujnik kąta skrętu i zamontowałem nowy sterownik oznaczenie 1K0 953 549 AQ. Potem pojawiła sie tan nieszczesna kontrolka ESP. Problem w tym ze po podłaczeniu Vaga wyskakuje bład czujnika skretu G85 a na bloku pomiarowym nie widac zmieniających sie kątów...
Jeżeli chodzi o błędy to ma ją dziwne numery .Do doświetlania musi być w aucie czujnik skrętu kierownicy g85(przy kierownicy).Jak nie było doświetlania i w aucie nie ma esp to tego czujnika nie ma.To normalne, że abs traci kod po wyjęciu licznika.Co do długich to niem czemu tak się dzieje,skoro przesłona działa.
http://obrazki.elektroda.pl/6682896900_1... http://obrazki.elektroda.pl/6682896900_1...
Problem czujnika skrętu rozwiązany. Ale najpierw trzeba było uporać się z kodowaniem... Po zakodowaniu prawidłowo, wszystko zaczęło działać i błąd czujnika skrętu zniknął... Co do logowania to w dymku programu była podpowiedź jak się logować ale dymek był za bardzo podobny do dymku z podpowiedzią do kodowania że nie zauważyłem różnicy. Myślałem że to...
chodzi mi o nowy ewentualnie jak bedzie bardzo drogi to używany
Wklej pełen raport z VCDS lub innego diagnoskopu - zalecany jest VCDS gdyż da więcej danych nt. błędu. Potencjalne przyczyny błędu to: usterka modułu G419 Uszkodzenie wiązki pomiędzy ABSem a G419 Brak kalibracji czujnika kąta skrętu (G85) Brak nastawów podstawowych w G419 Poniżej instrukcja demontażu oraz montażu - nie zapomnij o jego kalibracji po...
Wydaje mi się że w maglownicy znajduje sie tylko mechanizm który wysyła sygnał do elektroniki która znajduje sie w puszcze na kolumnie. Czy tak jest? Czy maglownica z wersji po lifcie z czujnikiem będzie pasować do starszego clio II przed liftem ?
Wejdź na stronkę ADAKO tam masz opisane tą procedurę.
Witam, pacjent to W168 A140 2011rok. Po podłączeniu do kompa następujące błędy: 008-zapalnik poduszki bocznej kierowcy wartość za niska https://obrazki.elektroda.pl/4042775900_... oraz C1504- błąd Esp czujnik kąta skrętu nie zainicjowany Wie ktoś może gdzie jest zapalnik poduszki bocznej kierowcy lub czy można go kupić https://obrazki.elektroda.pl/9755711800_...
Witam Was wszystkich. Musze w swoim signum skalibrować czujnik skrętu kierownicy, ale do tego potrzebuję PIN samochodu. Niestety w dokumentach go nie mam. Odczytałem zawartość pamięci z wyświetlacza, ale nie mogę z niej wyciągnąć PINu. Czy mogę prosić, żeby ktoś z was mi w tym pomógł? W załączniku wsad z pamięci, numery na wyświetlaczu: 34 270 7650...
Kolego aby udała się kalibracja w ABS nie może być żadnego błędu. Po za tym ja walczyłem kiedyś z tą kalibracją długi czas problemem okazały się uszkodzone bieżnie magnetyczne na tylnych piastach, po wymianie i kilku próbach kalibracji udało się.
pomogła adaptacja starą inpą na kkl
czujnik skretu jest przy kolumnie kierownicy, przyucz go jeszcze raz na clipie czasami wywala go.
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Kostki są gruba zasilanie . cienkie to od czujnika konta skrętu w maglownicy i ostatnia od komunikacji z resztą auta. Czy od audi czy od polo jak koledzy wyżej napisali czujnika żadnego nie ma ( znaczy ma ale w środku tyle że nie o to chodzi) stawiam że twoje wspomaganie było po przeróbkach i chodziło non stop na pełnych obrotach po odpaleniu auta (samodzielna...
Witajcie 👍 Mam auto Crafter 2012, silnik 2,0 l, 100 kW i pojawił mi się problem z elektroniką, podejrzewam jakieś zwarcia na kostce przy kierownicy/stacyjce, ale nie wiem co jest przyczyną. Mianowicie: 1. Czasami podczas odpalania auta pojawia mi się kontrolka czujnika skrętu oraz ASR i ABS. Do tego jeszcze czasami kontrolka poduszki. Przestają wtedy...
Dla potomności moja krótka story. Dotyczy Grandisa, ale temat identyczny w zasadzie. Rok temu zaświeciły się kontrolki ESP i TCL OFF. Na początku jakieś 6-7 razy w ciągu 2 dób udawało się je wyłączyć przez zgaszenie i ponowne uruchomienie silnika, systemy ponownie działały. Na kompie w aso odczytano błąd czujnika kąta skrętu oraz błąd czujnika prędkości....
Najprawdopodobniej w tym modelu nie ma opcji kalibracji czujnika kąta skrętu, po prostu wystarczyło ustawić taśmę airbag nie na środku, a tak żeby pokazywało 0 przy kołach na wprost. Ruch skrętu kierownicy jest tak mały że nie zerwie taśmy airbag.
Błędy zobaczyć,skasować.Adaptację zrobić.
Po ustawieniu zbieżności nieraz zachodzi potrzeba skalibrowania czujnika kąta skrętu (to ten błąd 0778). http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/st... Ale najpierw musisz prawidłowo zakodować modół ABS i skasować wszystkie pozostałe błędy w ABS.
Witam Panowie, czy udało się rozwiązać problem z ESP? Mam ten sam problem. Wymieniłem kilka czujników - napewno sprawnych i nie można przeprowadzić adaptacji bo dalej nie potrafi odczytać z czujnika kąta skrętu kierownicy. Okablowanie sprawdzone i jest ok. Więc chyba zostaje tylko sterownik ABS/ESP wymienić. Dodam że system ABSu pracuje poprawnie. Czy...
Poprawnie zamontować czyli jak ? Jest taka możliwośc nie wiem czy poprawnie taśma ma być tak skręcona aby pokręcając w lewo bądz w prawo kierownicą w bebnie miała możliwośc swobodnego skręcania a w odwrotnie odkręcania nie załamując sie .Na fotce pokazałem strzałką w otworku kolorową plamkę w jakim położeniu ma być .A wogóle w jakim miejscu znajduje...
C00,Brake Electronics - Bosch 5.3 (J104) Coding C01,0?xxx: Chassis C02,4 = Audi A4 (8D) / VW Passat (3B) C03,6 = Audi A6 (4B) C04,8 = Audi A8 (4D) C05,0x?xx: Brakes C06,1 = C54 (Lucas) [PR-1LZ] C07,2 = FN3 (Teves/ATE) [PR-1LB/1LF/1LT] C08,3 = FN2/HP2 (Dual-Piston) [PR-1LX] C09,4 = FNRG-60 (Teves/ATE) [PR-1LA/1LG] C10,0xx?x: Engine C11,5 = 4/6/8 Cyl....
Witam. Z tego co mi wiadomo to nie bedzie wina czujnika tego ktory jest w listwie kierowniczej. Problem na moje tkwi w adaptacji pompy do reszty idzie to przekodowac. Wymienialem pompe w Seat Ibiza a to ta sama pompa, niewiem czy masz tam ESP ale po zmianie pompy tez nie chciala dzialac. Nie mialem w tym momencie kabla do diagnostyki wiec dokladnie...
Witam. Odczyta mi ktoś pin z licznika. Potrzebuje do kalibracji czujnika kąta skrętu a cim jest na mcu nie ma pamięci 95160. Odczytywałem cp ze sterownika silnika i wychodzi mi 7562 ale nie pasuje. Prosiłbym o pewną odpowiedz bo nie chce czekać z włączonym zapłonem ponownie 2h
Czujnik g85 w taśmie kierownicy najczęściej zimne luty w sterownik kolumny kierowniczej lub wtyczki, wiązka w module kolumny kierowniczej.
No jest tak że wszystko jest z trw jedynie że ta pompa ma inny numer, jak się pytałem wielu sprzedawców oraz takich co regenerują te pompy to twierdzili że numer nie jest ważny ważne że z trw. Kolego jesteś pewny że pompka musi mieć ten sam numer i nie da się tego jakoś komputerem przeprogramować ?
Blaszki byli odgiete zbyt wysoko , podgiolem je bardziej w stronę czujnika i problem zniknął. Po prostu czujnik nie widział tych blaszek i wywalał blad
Czyli co bym miał teraz zrobić co wymienić żeby samochód działał
Witam Mercedes jak w tytule zapala się esp Błąd 1140 czujnik kata skrętu zwarcie lub przerwa Czujnik podmieniony, przekaźnik esp nowy Bezpiecznik sprawdzony, sprawdzone połączenia przy czujniku przy kierownicy Czujnik stop profilaktycznie wymieniony. Czasami można przejechać 50km, czasami 100m
Po czym się to stało? Czy masz czym zrobić nastawy, tzn tester, i czy masz podgląd parametrów? Od połowy tego dokumentu masz procedurę ręczą kalibracji, muszą być spełnione wszystkie warunki początkowe, aby się udało. W drugim załączniku jedna z typowych usterek, ale raczej nie u Ciebie, to powinno dawać błąd od czujnika sprzęgła, od czujnika skrętu...
Tu masz wszystko: http://de.openobd.org/audi.htm
Pomimo braku większego zainteresowania ze strony forumowiczów, rozwiązałem problem i podzielę się informacją o przyczynie w/w usterki. Wymieniłem przełącznik zespolony, a następnie clipem usunąłem błędy i wykonałem kalibrację czujnika skrętu. Wspomaganie kierownicy działa. Aktualizacja: Niestety, problem nadal występuje. Po przejechaniu kilku kilometrów...
Jeden przewód do czujnika skrętu zwrotnicy, a zawór z pod teleskopu prawdopodobnie do blokady, trzecia rurka do hamulca, sprawdź zawór hamulca, możliwe ze się zawiesił. Może to powodować blokadę przednich kół.
ustawienie czujnika skrętu usterka czujnika skrętu położenie czujnika skrętu
sterowniki option układ centralnego budowa włącznik wiertarka
myjka ciśnieniowa schematy audio
Silnik trójfazowy 400/690V Δ/Y – moc w gwieździe i trójkącie, Siemens, ABB, rozruch Y-Δ Schemat elektryczny Manitou 628 MLT/MLA/MVT – diagnostyka, manual, typowe usterki