Bez odpowiednich loginów nie przyjmie kodowania!!! Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie...
https://obrazki.elektroda.pl/1518708600_... W sieci jest tysiące projektów kosiarek DIY, ten chyba nie wyróżnia się niczym szczególnym od pozostałych, ale że dawno w tym dziale nie widziałem podobnego projektu to postanowiłem podzielić się swoimi doświadczeniami. Jest to pierwszy prototyp weryfikujący w realu podstawowe założenia....
Musisz ustawić czujnik kąta skrętu kierownicy, prawdopodobnie przy wymianie maglownicy kierownica nie była zablokowana w pozycji jazdy na wprost. Mogło też dojść do zerwania taśmy jeśli maglownica była założona przy skrajnym wychyleniu czujnika kąta skrętu. Dobrze by było podłączyć komputer diagnostyczny i w wartościach rzeczywistych odczytać położenie...
wczoraj zrobiłem to: --> to z forum o podobnym temacie, moje auto: 1,9 TDI 130KM AVF tiptronic "Musisz przeprowadzić adaptację czujnika. Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09557 <--...
Użyłem 5054a z ODIS 8.1.3. Wgranie tego samego flasha (5N1909144S_1501_BP) nie usunęło błędu 03375. Sprawdziłem też starszą wersję 5N1909144R_1401_BP - też bez zmian. Dopiero wgranie softu bez "BP" w nazwie usunęło błąd, użyłem 5N1909144N_1101 po czym wgrałem z powrotem 5N1909144S_1501_BP i do tego te same krzywe charakterystyk. Błąd 03375 zniknął....
Tak na przyszłość to taki czujnik kalibruje się poprzez wartości rzeczywiste w komputerze diagnostycznym. Odczytuje się położenie tego czujnika w stopniach względem położenia kół. Nic się nie koduje, ani nie programuje. Zainspirowałeś mnie, to jak to się fizycznie robi? Jak się ten czujnik ustawia?
Należy prawidłowo ustawić położenie czujnika skrętu (w module CIM, tj. wycieraczki i kierunki) i go zaadoptować.(komputerem diagnostycznym).
Na początku to ustaw zwijak w oczku. Zobacz jakie masz kodowanie w tej chwili, podejrzewam że 00000 czyli musisz wykonać procedurę: 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001 [powinno wyświetlić czujnik skrętu...
Dzięki za propozycje :) Tym co mam mogę to zrobić, tak myślę. Znalazłem wiele informacji i różnych postów w których pisali o tym jak robili to właśnie VAG COMem właśnie w tej wersji co mam, jednak mało kto opisał w jaki sposób dokładnie. Otóż umiem już logować się oraz wprowadzać te wszyskie kody. Jednak zawsze jest coś nie tak. Szukam wyjścia z sytuacji...
Musisz przeprowadzić adaptację czujnika. Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001...
Post typowego Rysia z Klanu - "Zepsuło mi się auto co mam robić?" Zlituję się ale istnieje coś takiego jak wujek google i opcja szukaj nawet na Elektroda.pl Nie zdziwię się jak kolega zapyta jak zrobić nastawy podstawowe 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) Możliwe przyczyny Czujnik kąta skrętu (G85) Ustawienie podstawowe...
Wszystko jasne odnośnie taśmy żle założona nie da się obrucić ok 3 obrotów w P/L mam tak ustawioną tylko moge wykonać po 2 i 1/4 obrotu P/L czy to jest dobrze ? Nie wiem czy oglądałeś fotki które wysłałem popkazałem strzałką . Zauważyłem na obudowie zewnętrznej w prawym górnym rogu wziernik przez który widać położenie kólka zębatego na którym jest żółta...
Tylko czujnik ciśnienia hamowania pokazuje coś normalnego, kąt skrętu i przyspieszenie poprzeczne pokazuje 0. Dodano po 3 Mniej więcej kolejność adaptacji wygląda następująco: 1 czujnik przyspieszenia poprzecznego 2 czujnik ciśnienie hamowania 3 czujnik kąta skrętu 4 położenie krańcowe maglownicy Wydaje mi się że u mnie czujnik przyspieszenia jest uszkodzony...
Odkręciłem sterownik od pompy, co się okazało że blaszki były zagięte i nie dociskały. Po wyprostowaniu blaszek, skręceniu do kupy sterownik wstał. Potem krótki test i ABS i ESP działa. Mam wrażenie, że lepiej niż przed awarią ;-) Ciekawi mnie jeszcze czemu zakodowany był jako diesel w orginale. Czy to miało jakieś znaczenie przy jego pracy?? Mam jeszcze...
(at)Falubaz1 wymieniony magiel z Passata B7 2011, na full opcji, i teraz tak, vagiem zmieniliśmy adaptację wyłączyliśmy utwardzanie amortyzatorów, asystent parkowania itd.. mniejsza o to.. został błąd czujnika G85, i teraz tak.. nie możemy vagiem zrobić adaptacji, pokazuję, że "niemożliwe", teraz sieje błędami że jest usterka mechaniczna w g85, dziwne...
Witam, kupiłem "jak nową" kierownice logitech g920 na olx. Na początku czasami przy szybszym skręceniu kierownica lekko rozkalibrowywała się przez co jadąc prosto kierownica była lekko skrzywiona. Gościu zapewnił, że to normalne dla tych kierownic. Po niecałym miesiącu problem się trochę nasilił co zaczęło mi dosyć mocno przeszkadzać. Z tego co wyczytałem...
łączę się vag 311.2 nr. błędu 0778 czujnik kąta skrętu oo4 brak komunikacji Próbowałem robić adaptację a nie wiem co masz na myśli poprzez ustawienia podstawowe. Dodano po 5 ESP Kalibracja czujnika kąta skrętu - Uruchom silnik - Przekręć kierownicę jeden obrót w prawo i jeden w lewo - Przejedź na krutkim dystansie z prędkością nie większą niż 20 km/h....
Witam Czy montaż czujnika skrętu na żółtą kropkę to ścisła reguła? Fakt ze zawsze tak robiłem czyli koła prosto , kierownica prosto ,żółta kropka , znak na dole (po prawej) sie pokrywa i położenie było środkowe czyli skręt mniej więcej równy w lewo i w prawo Dzisiaj dostałem od klienta czujnik skretu kierownicy, ponoć dobry i ściągnięty odrazu z auta...
Witam Kupione zostało auto 6x2 używane, i miałbym kilka pytań, bo nie chyba mam wszystko ok w 100%... Po pierwsze na tylnym siłowniku który skręca tylna osią, tam gdzie chodzi ten "świecący tłok" mam gumę to znaczy ta osłonę zaklejoną taśma, co mógłby świadczyć, o wymianie tego tłoka, siłownika, regeneracji, bądź ustawiany zbieżności, lecz nie ma pewnością,...
Witam, w moim polo padła pompa wspomagania firmy koyo, czy mogę zastosować TRW, auto nie posiada czujnika skrętu w kolumnie (G250), jest to model z esp i podaje położenie kiery po CANie z (G85)
Witam Panowie, Temat skrętnej osi został dzisiaj rozwiązany. Oś w tej chwili skręca i działa tak jak powinna. Ale ogólnie jest to bardzo ciekawy przypadek: Tak jak pisałem wcześniej wymieniłem czujnik B95 i po wymianie czujnika oś przestała w ogóle skręcać i pojawiła się w/w kontrolka. Głowiłem się nad tym 3 dni konsultując owy przypadek z kolegą, który...
Witam. Dzwoniłem do tego serwisu i mówię co się dzieje i że to przez tą końcówkę bo z tego co wiem ESP kontroluje położenie kół kat ich skrętu a czujnik jest w kolumnie kierowniczej. Masz rację.Tu cytat z Wikipedii : "Poślizg kół jest obliczany na podstawie prędkości obrotowych kół, czujnika przyspieszenia poprzecznego, czujnika przyspieszenia kątowego,...
Oczywiście nie. Mnie chodzi o zasadę na jakiej to pracuje. Umieszczenie np. trzech pyrosensorów (czujników podczerwieni) w tubach (krótkich, kilka mm) i skierowanie ich trochę od siebie (jeden na wprost, drugi w lewo, trzeci w prawo) w jednoznaczny sposób definiuje położenie źrudła ciepła wzgl. takiego czujnika (w poziomie). Pojawienie się sygnału w...
Witam. Koledzy potrzebuje pomocy, nakierowania co zrobić z fantem w Golfie V. Błędy jak poniżej. Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-MK60-F.lbl Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 K Komponent: ESP FRONT MK60 0103 Kodowanie: 0021121 Kod serwisu: WSC 00046 412 221184 VCID: 3A7149797501EDC82F8 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00290 - Układ...
Tam są dwa czujniki i dwie procedury kalibracyjne - czujnik kąta skrętu i czujnik momentu... oczywiście przed kalibracją musi być ustawiona zbieżność i właściwe położenie koła kierownicy (zarówno samego koła kierownicy na wieloklinie jak i długości drążków) - koła na wprost przy kierownicy prosto.
Jak się nie mylę to te wynalazki miały czujnik kąta skrętu rozwiązany podobnie do starych BMW, na dole kolumny kierowniczej. Były z nimi problemy mechaniczne, że coś tam się wyrabiało i kręcąca się kolumna nie poruszała okrągłego nasuniętego na nią plastiku będącego częścią z której czujnik czytał położenie. Zanurkuj pod kierownicę i zacznij od sprawdzenia...
To podaj wszystkie kąty w zawieszeniu i położenie kół.
Jeżeli ustawiłeś koła na wprost to zarówno przy przednim jak i tylnym czujniku powinien być ruchomy element metalowy i to sygnalizuje, że koła są ustawione na wprost. To dlaczego przykładałeś metal do tylnego czujnika ? Gdzie był metalowy element, który załącza sygnał z tylnego czujnika ? Może trzeba położenie kół zgrać ?
00894 Klucz do włączania podgrzewanych lusterek zewnętrznych-E231 00778 Czujnik kąta skrętu G85 - Statycznie 02546 Położenie krańcowe układu kierowniczego Brak lub nieprawidłowe Nastawy podstawowe / adaptacja - Statycznie Błędy nie wskazują jednoznacznie na przyczynę "szalejącej elektroniki" był rozładowany akumulator Pozamykaj samochód i sprawdź (zwykły...
Przy wymianie taśmy przestawieniu uległ ww czujnik.Nie wiem jak to się stało albo sam zepsułem albo ktoś się bawił.Czujnik jest napewno dobry.Mój komp nie widzi parametrów w tym wozie.Byłem u znajomego na kts i widać że działa.Tylko pokazuje głupoty.Każdy obrót o 360 zmienia całkowicie położenie małych kółek.Da radę to ustawić czy szukać nowego?
Mostek h do sywrowania silnikiem. Potencjometr sprzężony z wałem i identyczny jako nastawnik. Komparator do wykrycia które napięcie jest wyższe - z zadajnika czy czujnika położenia. Nie zatrzyma się gdy osiągnie zadane położenie. Potrzebny będzie dodatkowy układ blokujący mostek żeby silnik zatrzymał się.
Witam wszystkich. Problem z w/w pojazdem,świeci ESP błąd to C1277 położenie koła kierownicy obwód 1 i 2. W blokach pomiarowych kąt skrętu widzi o pokazuje ok. Podmienialem czujnik kąta skrętu pod kierownicą. Po odpaleniu kontrolka gaśnie do puki kręcę kierownicą błąd się nie zapala tylko zatrzymam od razu się zapala i w/w błąd powraca. Zdarza się że...
Witam wszystkich. Problem z w/w pojazdem,świeci ESP błąd to C1277 położenie koła kierownicy obwód 1 i 2. W blokach pomiarowych kąt skrętu widzi o pokazuje ok. Podmienialem czujnik kąta skrętu pod kierownicą. Po odpaleniu kontrolka gaśnie do puki kręcę kierownicą błąd się nie zapala tylko zatrzymam od razu się zapala i w/w błąd powraca. Zdarza się że...
Ja ustawiam wg testera, ale raczej masz problem w połączeniu taśmy z kolumną, tam nie zawsze łączy. Przy złym złożeniu powinny być złe odczyty, ale po adaptacji chociaż przez chwilę powinno funkcjonować, potem esp się wyłącza bo nie zgadzają się drogi kół z położeniem kierownicy.
To enkoder absolutyny i trzeba ustawić na konkretne położenie i bez kalibracji rusza. Magnes musi być na środkowym czujniku halla pryz kołach na wprost. https://obrazki.elektroda.pl/2686171400_... U mnie zadziało ale miałem uszkodzoną elektronikę i synchronizacja zębatek nie przynosiła efektu. Kupiłem inny czujnik kąta skrętu z uszkodzoną...
Kontrolka ESP paliła się wcześniej jak zakupiłem samochód na początku roku,jednak po skasowaniu błędu już się więcej nie zapaliła lecz samochód stopniowo zaczynał mieć znowu problemy z ruszaniem przy skręconych kołach Po ponownym podłączeniu wskazuje ten sam błąd .Położenie w okienku w wyłączniku zespolonym pokazuje prawidłowo "0" a w Lexii 120 stopni...
A gdyby tak zastosować coś w stylu czujników parkingowych jak w samochodzie? Czujniki odbiciowe na przedzie pojazdu, położone tak, żeby wykrywały przeszkody w pewnym promieniu. Myślę że w ten sposób dałoby się lokalizować przeszkodę i kazać pojazdowi skręcić, cały czas biorąc pod uwagę dane z czujników, a następnie przywrócić właściwy tor jazdy.
Witam Kupiłem 3 dni temu skode fabie 1.4 mpi gaz 2001 r. Jak się jeździ do 100 km/h jest ok ładnie trzyma temperaturę , na wolnych obrotach albo i większych może chodzić i godzinę i jest ok natomiast przy 130 -140 km/h zaczyna się gotować po przejechaniu paru km . A niestety ładnie się prowadzi i przy 90 to się śpi i nie da się tak wolno jeździć. Podejrzewam...
ASR nie hamuje kół tylko zmniejsza moment obrotowy silnika przez co koła odzyskują przyczepność W praktyce jest to połączenie obu sposobów. W ciężarowych (Volvo, Renault) wystarczy że czujnik kąta skrętu kierownicy nie będzie się "zgrywał" z pomiarami z akcelerometru i auto tańczy po drodze. Często takie "cuda" występują po wymianie drążka kierowniczego,...
Auto sprowadzone po wypadku. Prawa i lewa strona uszkodzona przodem. Ktoś za granicą nie skończył roboty. Przy zakupie samochód był częściowo rozebrany. Aktualnie poskładany do kupy, ale mam problem z elektroniką. Podczas diagnostyki nie łączy mi się ze sterownikiem Xenon w ogóle, w bramce Can nie widzi sterownika Xenon, sterownika koła kierownicy i...
Witam, Mam problem z VW polo jak w tytule. Już dwa razy była wymieniona pompa wspomagania firmy Koyo. Teraz już chcę wymienić cały komplet wspomagania zraz z maglownicą i czujnikiem na niej. Mam już 2 takie zestawy firmy TRW. Dwie pompy o tych samych nr (AB)i jedną regenerowaną( litra H) od znajomego ale nie mogę na niej skasować błędy czujnika kąta...
jak chodzi o blachę to jest nawet bardzo dobrze - niestety części bardzo drogie. psjue sie najczeęściej: 1 czujnik skrętu 2 pompa paliwa 3 zawieszenie -silentblocki od razu wymien na nieoryginalne twardsze 4 wysiadają łożyska (drożysko wielkie) 5 elektryka paląsię niewiedzieć czemu zarówko mijania po lewej stronie 6 mizerna i zle położona wiązka elektryczna...
Nie mogą,aczkolwiek masz pierwszy błąd zachowany (czyli domniemam że nieaktywny).System AsTronic wspomaga się statusem o skręcie kół (inna strategia zmiany biegów przy skręconych kołach aby po pewnym, progowym skręcie kół nie zmieniać często biegów)-a system może rozpoznać pojazd poruszający się na zakręcie właśnie poprzez analizę częstotliwości sygnałów...
Przyjechał do mnie touran po wymianie sprzęgła w zaprzyjaźnionym warsztacie.Aku był odpięty ok.2dni.Po tej naprawie znajomy próbował skalibrować czujnik skrętu CDIF-em ale nie poszło.Podłączyłem VCDSa we wspomaganiu kiery widzi: Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1KX-909-14X-44.CLB Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 G Komponent i/lub wersja: EPS_ZFLS...
Witam zainteresował mnie kiedyś temat wózków transportowych poruszających się np po jakimś magazynie z zadaną trajektorią ruchu. Czyli jestem w punkcie A, ładuję wózek i wysyłam go do punktu B ale musi po drodze pokonać dwa zakręty. W pierwszej kolejności myślałem o odbiorniku GPS z RS232 i to zrobiłem, przesyłam sygnał do PLC, poddaję obróbce i steruję...
Witam Postaram się dziś podesłać wsady. Też prawie zrysowałem schemat tej płytki i piny pompy miałem rozszyfrowane, nie byłem pewien tylko "napięcia po kluczyku". Mój interfejs CAN jest zrobiony na szybko i jestem na etapie kończenia pisania programu na procka (jeszcze go nie podłączałem do pompy). Na razie jest to najprostsza wersja, procek odczytuje...
http://obrazki.elektroda.pl/6948334100_1... Jest to ciekawy pomysł na wysyłanie sygnałów świetlnych o swoich zamiarach na drodze. Ogólna zasada polega na tym, że w zależności od tego w którą stronę pochylamy głowę, z tej strony zapalają się listwy LED. Nie ma potrzeby wciskania żadnych przełączników, przez co rowerzysta nie rozprasza...
Na całe szczęście to nie kombiak, tylko sedan. I bardzo zadbane. Jak widać niżej, wszystko super: Nowości: byłem na konkretnym przeglądzie. Oto, jakie dostałem uwagi (ważniejsze): a) płyn chłodniczy powinien być koloru czerwonego, a jest zielony b) świeci się inspekcja olejowa c) pasek wielorowkowy w złym stanie (ostatnio pierwszy raz słyszałem, jak...
Witam, kodowanie dalej u mnie leży. Może przedstawię mój problem. Passat dostał drugiego dawce z systemem kessy dlatego poszło wszystko do zmiany. Tj. : -ECU silnika -Licznik -Blokada kierownicy -Moduł kessy I teraz męczę się z kodowaniem tego ustrojstwa. Dawca był w automacie. Proszę o rady jak dojść z tym do ładu. Chodzi głównie o kodowanie z błędami...
Nie myślałem o rowerzystach. Nie prowadzę działalności gospodarczej. Jak większość w tym ja, wykonuję urządzenia dla siebie lub znajomych. Są to dwie, trzy sztuki. Przedstawiamy czasem pracę na forum innym do oceny. Ucząc się przy tym, nabieramy doświadczenia. Zainteresowanym urządzeniem udostępniamy niekiedy materiały źródłowe i wspieramy radą. Jeśli...
położenie czujnika skrętu kierownicy ustawienie czujnika skrętu usterka czujnika skrętu
volvo silnika wymiana filtr samsung bridge neostrada
klucz udarowy grzałka mocniejsza
Renault Clio IV – demontaż schowka pasażera krok po kroku, Torx T20, airbag, lampka LED Wyświetlacz Toyota Avensis T25 - brak danych, przyczyny i diagnostyka