Dokładnie, brązowo/zielony (3 w czujniku) leci na pin 12 do ECU, brązowo /biały(1 w czujniku) leci na 35 ECU. Brązowy masa i żółto czerwony idzie na pin 23 w zegarach. Wkładaj czarny, na 100% będzie pasował. Dorzucę numery 357 919 501 A
Napięcia na Bi oraz Br to 5V natomiast Cz oraz Z wynosi 0V. Cz, Bi, Z, Br to oznaczenia kolorów przewodów czujnika, np. "Z" tj. zielony. Kolor "CZ" (czarny) i "Z" (zielony) to przewody sygnałowe z czujnika do sterownika. "B" (biały) i "Br" (brązowy) to zasilanie czujnika 5 V. Czujnik jest wykonywany jednostkowo na zamówienie i dedykowane jest do tego...
1-szary czujnik prędkości 2-żółty czujnik temperatury 3-zielony masa 4-brązowy światła postojowe 5-biały zasilanie po kluczyku +12V
Witam, urwał mi się przewód przy czujniku ciśnienia cieczy. Z czujnika wychodzą trzy kolory czerwony zielony i biały i był on połączony z przewodem na którym były kolory brązowy, zielony, biały. Ktoś podpowie jak powinny one być połączone ?
http://obrazki.elektroda.net/69_12647968... Od lewej: zielony, brązowy, biały, puste. Na obrazku to inny alarm ale wtyczka ta sama.
W porządku.Czyli w dodatkowym gnieździe 1.zasilanie czujnika dodatkowego brązowy w centralce, 2. - czujnika dodatkowego zielony; na tym przewodzie pojawia się - po uzbrojeniu alarmu, 3.wyzwalanie z czujnika dodatkowego biały w centralce.W tym przypadku żółty zostaje wolny.
Bezpiecznik F5,10A zasila czujnik ciśnienia,na czujniku przewód brązowo biały z bezpiecznika czarno czerwony.Idzie to brązowo niebieskim na pin A2 klimatronica.Drugi styk czujnika to masa(brązowy) podawana poprzez czerwono zielony do przekaźnika wentylatora.
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
Przewody powkładane. Kolejność przewodów była taka: brązowy, zielony , pin zaślepiony. biały , niebieski. Przewody zasilające pompę są grubsze od tych od czujnika. Dodano po 11 Przewody powkładane. Kolejność przewodów była taka: brązowy, zielony , pin zaślepiony. biały , niebieski. Przewody zasilające pompę są grubsze od tych od czujnika.
cześć no więc plus-brązowy minus-zielony sygnał-biały
Czyli jest to wtyczka czujnika połozenia przepustnicy? Mam cos takiego: 1 - czarny z zołtym paskiem (powinno tam byc napiecie, chyba 5V) 2 - zielony z białym paskiem 3 - brązowy z zielonym paskiem (powinna tam byc masa)
Rocznik 2000 silnik AWT 1,8T Czujnik 4 przewody . Napięcia na przewodach brązowo biały i czerwono zielony 12V na pozostałych brak napięć.
Zgodnie z kolorystyką brązowy, biały oraz jeden z czarnych są od podłączenia masterka, dodatkowo niebieski oraz zielony. Czerwony + zalania, czarny -zasilania, żółte kierunki. Pozstaje jeszcze wejście czujnika otwarcia drzwi, którym może być rónież czarny. Tak było by gdyby kolorystyka była zachowana ale w Twoim przypadku widzę, że niebieski i zielony...
Za schowkiem kierowcy jest moduł zasilania. Wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/9370354300_1... Na tej wtyczce po prawej, na pinie 31 jest kabelek żółto-biały od komunikacji z modułem wycieraczek... i np: z czujnikiem deszczu/światła. Pozostałe kabelki przy wycieraczce to: czerwono-zielony - zasilanie z bezpiecznika 25 brązowy -...
Tak wygląda u kuzyna w 5245: https://obrazki.elektroda.pl/5533863500_... Powinien tam być czujnik na dwa konektory (jeden to sygnał do manometra, a drugi do kontrolki ostrzegawczej), ale nie wnikam. Tam też już 1/2 elektryki nie działa, a to wersja instalacji z pierwszych lat produkcji. Wychodzi na to, że u Ciebie został utrącony czujnik...
A np. ile jest między zielonym a brązowym bo nie rozumiem tego: pomiędzy każdym z tych przewodów (parami) Napisz tak: zielony z niebieskim, zielony z białym zielony z brązowym, zielony z czarnym zielony z czerwonym. To masz jedną turę do pomiaru. Następnie eliminujesz zielony i robisz pomiary kolejny kolor ze wszystkimi pozostałymi. I tak do końca pomiarów....
Tak, oczywiście. Z centrali wychodzi gruby trzy żyłowy przewód (biały, brązowy, zielony), tu podłącza się czujniki.
centralka T100 nowa kosztuje około 35-40PLN więc szkoda chyba zachodu z naprawą. Schematu nie mam ale mogę podać oznaczenie przewodów: - biały zawór benzynowy -pomarańczowy- czujnik rezerwy -szary - dawka startowa - elektrozawór na reduktorze -zielony - elektrozawór gazowy - brązowy - plus po stacyjce. Jeżeli nie świeci żadna dioda to zacznij od znalezienia...
witam, Chciałem podłączyć czujnik ultradźwiękowy do swojego alarmu w samochodzie, ale niestety nie wiem, który przewód za co odpowiada. W centralce alarmowej są trzy (1.sterowanie 2. plus 3. masa) i na szczęście wiem które to. W przypadku czujnika są trzy: zielony, biały, brązowy. Coś takiego właśnie mam: http://www.allegro.pl/item564619047_czuj...
czyli diody na przewody sygnałowe: niebieski (czujnika udarowego) - białym (ultradźwiękowego), zielony(+12V) – brązowym (+12V), czarny (masa) – zielonym(masa) A jeśli chodzi o wejście klapy to nie jest obecnie wykorzystane. Czyli mogę podłączyć przewód wyzwalania (biały) z czujnika ultradźwiękowego do tego sygnałowego od klapy (niebieski)...
Zgadza się to czujnik samochodowy. Chciał bym np podpiąć żarówkę, kabelki jakie tam dochodzą to: biały połączony z brązowym, żółty i zielony. Który jest do czego ??
Dokładnie są cztery: 1.Zielony przewód - wyjście pierwszej strefy czujnika wstrząsowego(prealarm). Masa przy wzbudzeniu. 2.Niebieski przewód – wyjście drugiej strefy czujnika wstrząsowego. Masa przy wzbudzeniu. 3.Czarny przewód – masa w stanie czuwania. 4.Czerwony przewód – zasilanie,+12V na stałe A w czujniku: brązowy +12 zielony...
Ładne buty :D A tak serio to jest to SEO Dolphin.Najprawdopodobniej starszy model a kable masz tak.Zaczynając od lewej czyli: - 1 cienki brązowy-masa czujnika dodatkowego - 2 cienki zielony-wyzwalanie z czujnika dodatkowego - 3 czujniki drzwi - 4 stacyjka - 5 syrena - 6 kierunek - 7 zasilanie czyli plus,zasilanie czujnika dodatkowego-biały cienki -...
Mam taki problem sterownik różnicowy nie widzi czujnika prawdopodobnie a raczej na pewno powodem jest duża odległość czujnika w moim przypadku ok 30m . Gdy podłącze bezpośrednio działa bez problemu z dokładnością do 0,1 st C. Czy jest sposób rozwiązania tego problemu. Łączyłem to skrętką. Sterownik RTSZ-6 Czujnik standardowy ST-2 (DS18B20) do termostatów...
Tak czteropinowy - czujnik tem. do sterownika, przewody : brązowo biały/masa/ i szaro zielony. Do wskaznika temp. - brązowy /masa/ żółto czerwony do wskaznika na desce.
Wydaje mi się, że gdy: biały z halogenu do czerwonego z czujnika, to wtedy czarny z halogenu do niebieskiego z czujnika i dać to do zasilania na przewód N - neutralny, a brązowy z czujnika dać do zasilania na przewód L - fazowy. Ochronny (żołto-zielony) w halogenie zostawiamy w spokoju lub podłączamy tam ochronny PE z zasilania. A można też chyba: czerwony...
czer-czarny-zasilanie przed stacyjką czerwony-po stacyjce czarny-masa dwa żółte-odcięcie wtryskiwaczy niebieski-elektrozawory brązowy-sygnał obr biały i zielony-czujnik poziomu gazu reszte przewodów są dosilnika krokoweg i doprzełcznika gaz benzyna
Oba czujniki równolegle. Dodano po 2 W centralce powinny być 3 przewody do czujników dodatkowych, biały to plus, zielony to wyzwolenie i brązowy to minus.
Podłączasz w ten sposób: Przewód L na czujnik ruchu z czujnika podłączasz do halogenu. Przewód N i PE bezpośrednio do halogenu. Czujnik pełni rolę "wyłącznika". Nie rozumiem tylko po co Ci wyłącznik przed halogenem skoro masz czujkę. Po obejrzeniu schematu: Do przewodu brązowego F podłączasz przewód fazowy L (z sieci zasilającej). Kabel czerwony od...
Strona jednostki sterującej Strona złącza Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Czerwony O7 Bezpiecznik F03 2 A 10 Czarny/Zielony M10 Silnik wentylatora chłodzącego 4 A 11 Żółty/Biały E19 Jednostka sterująca immobilizera A 28 Żółty/Biały A 12 Zielony/Żółty E19 Jednostka sterująca immobilizera A 7 Zielony/Żółty A 13 Brązowy...
W instrukcji nie ma żadnych szczegółowych opisów. Jest tylko schemat podłączenia do dedykowanej centrali sterującej bez żadnego opisu które wejscie za co odpowiada. W internecie znalazłem schemat z opisem dzięki któremu mogłem podłączyć prawidłowo te czujniki i pomierzyć napięcia: Brązowy = napięcie zasilania (+) Biały = napięcie zasilania (-) Zielony...
Pomarańczowy - przekaźnik blokady Fioletowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (+) Brązowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (-) Ciemno zielony - wyłącznik bagażnika/maski sterowanie (-) Żółty - (+) po stacyjce Czarny - masa Czerwony - (+) zasilanie Biało/czarny - syrena Niebieski - kanał 2 Czerwony - (+) zasilania Biały - kierunkowskazy (przez 2 diody)...
Prawdopodobnie wygląda to tak: Czarno-fioletowy --> masa Zielono-pomarańczowy --> czujnik wysokości układu zawieszenia z przodu/tyłu Brązowo-żółty --> światła obrysowe z prawej strony Biało-liliowy(fioletowy) --> silnik reflektora doświetlenia kierunku skrętu z prawej strony http://obrazki.elektroda.pl/3455823100_1... Jeszcze kolory...
jest to alarm gepard 2. Przewody: biały-wyjście do sterowania centralnym, otwieranie brązowy- jw. zamykanie żółtozielony- zasilanie czujników dodatkowych lub/i przekaźnika blokady zapłonu(pojawia się masa po uzbrojeniu) czarny- masa fioletowy- wyłączniki krańcowe fioletowy - wejście alarmowe do czujników dodatkowych, wyzwalane masą czerwony-zasilanie...
Ooo jaaa... No przecież. Co dwie głowy to nie jedna. Tak, w ten sposób działa (sprawdziłem miernikiem i na impulsie 1s i też zatrybiło). ehh.. No teraz to ma sens, ten bezpiecznik jest obrysowany na schemacie jajkiem a od tego dolnego-prawego punktu odchodzi linia, czyli przewód, tylko po jaką cholerę zrobili ten drugi punkt, a ten "przewód" zakończyli...
witam.panowie kupiłem ostatnio alarm samochodowy firmy Dragon.do tego alarmu dokupiłem ultradźwiękowy czujnik ruchu (CR2). w instrukcji montazu alarmu jest napisane że należy wpiąć sie czujnikiem ruchu w kable od czujnika wstrząsu.problem polega na tym że mam opisane kable od czujnika ruchu brązowy (+12V) , biały - wyzwalanie (0V) , i zielony (masa)....
podam ci kolory przewodów w alarmie biały-syrenka brązowy-otwórz drzwi(masa) fioletowy-zamknij drzwi(masa) czerwony + zielony-czujnik drzwi żółto zielony-prealarm lub czyjniki maski pomarańczowy- + po stacyjce czarny- masa czarny koło białego przewodu- do czujników dodatkowych niebieski do czujnik.ów dodatkowych szary -do ociecia zapłonu dwa czarne...
Może to coś Ci powinno pomóc: wszystkie czujniki z przodu połączone są ze sterownikiem wtyczka łączeniową do której dochodzi 6 przewodów * zasilanie czujników pin nr. T12e/2 w sterowniku (czerwono-niebieski przechodzący we wtyczce pod zderzakiem na czerwony) pin nr. T8h/1 i dochodzący do wszystkich czujników na pin nr. 1 * masa czujników pin nr. T12e/1...
Biały przewód +12v zielony przewód impuls masy z czujników powoduje zadziałanie alarmu brązowy przewód masa Jeżeli w przedziale czasowym 5-25s naciśniemy klawisz nr 1 nastąpi wyłączenie czujników dodatkowych.
Nie będzie wskazań gdyż te czujniki maja wspólne zasilanie którego poprzez usterkę już zapewne nie mają, sprawdź instalację przewodów zasilających do czujników, przyczyną może być zwarcie do masy lub usterka któregoś z tych czujników. Przewód zielono-biały przy czujnikach to 5 V, brązowo-biały masa (-) jako zasilanie.
W skuterze jest kostka do cewko-modułu na 8 pinów. Do niej dochodzi 5 przewodów: brązowy czujnik impulsów, zielony gaszenie, czarny masa, biały (+) po przekręceniu stacyjki oraz fioletowy połączony z szaro-niebieskim napiecie z cewek. Czy w innych skuterach PIAGGIO był stosowany taki typ zapłonu.
Przepraszam, ale znów jestem zmuszony podnieść temat. Trochę pomierzyłem, przestudiowałem schematy i rozszyfrowałem piny wtyczki brzęczyka. Otóż kolejno są to: 1. Czarno-biały - Czujnik pasów 2. Zielony - Kluczyk w stacyjce 3. Purpurowo-biały - Prędkościomierz 4. Brązowy - Czujnik drzwi 5. Czarny - Masa 6. Brązowo-biały - Napięcie w obwodzie reflektorów...
Ja mam passata B3 z silnikiem 1.6 td i mam jakąś machlojke z przewodami. Wskaźnik temperatury nie działa. Przewody na górnym czujniku mają kolor zółty z czerwonym paskiem i brązowy z białym pasiem. Dolny czujnik ma przewody koloru żólty z czerwonym paskiem i zielony z białym. Mam jeszcze czujniki na króćcu wychodzącym z boku głowicy i tam jest zółty...
podaję kol.przewodów:czerwony i czerwono/biały +12V,czarny GND,pomarańczowy-przekażnik odcięcia zapł.,biały-światła postojowe,żółty-stacyjka,fioletowy-wył.d... po wył.alarmu},biało/czarny-syrena,zielono/... wyj.immulsowe 300mA,niebieski-kanał2wyj.impulsowe300mA...
Witam dołączam do tematu. Też posiadam piec ebesprecher, ale bez tabliczki znamionowej zdemontowany ze sprintera 316. Moje pytanie czy da sie go użytkować bez zegara? Nie mogę znaleść żadnego schematu z moim układem przewodów. Z pieca wychodzi wiązka:grubszy czerwony i brązowy, oraz cieńkie: zielony, żółty, niebieski, niebiesko-biały,czerno-biały, czarno-czerwony....
Nie widac twojego zdjęcia ale to jest standardowy CR2 środkowe złącze do podłączenia: brązowy +12V biały wyzwalanie 0V zielony masa Pozdrwaiam
Serdeczne dzięki za pomoc,pozostałe połączenia rozgryzłem sam. Podaję opis może komuś się przyda. CZERWONY - zasilanie +12v BIAŁY - +12v kierunek NIEBIESKI - wyzwolenie alarmu masą(czujniki drzwiowe) FIOLETOWY - wyzwolenie alarmu masą(czujniki dodatkowe) ŻÓŁTY - +12v syrena ZIELONY - masa załączana po uzbrojeniu alarmu(czujniki dod.) BIAŁY - +12v kierunek...
przy bezpiecznikach i modułach po lewej stronie kierownicy masz we wiązkach dochodzacych sterowanie centralnym zamkiem dwie masy przewody zielono-biały i niebiesko-fioletowy,są też tam krańcówki drzwiowe i bagażnik,wszystkie drzwi osobno i trzeba separować po dwie diody na drzwi czyli 10 diód 1A na samochód,kolory dzwi to brazowo-zielony,brązowo-szary,fioletowo-...
1. czarny masa 2. czerwony + 3. biały kierunki 4. biały kierunki 5. brązowy syrena +12 6. pomarańczowy masa załączana 7. szary sterowanie zamka otwarcie 8. różowy sterowanie zamka zamkniecie 9. zółty +po stacyjce 10. fioletowy sterowanie diodą LED 11. niebieski czujniki krańcowe wyzwalanie masą 12. zielony czujniki krańcowe wyzwalanie masą czarny poza...
Jak najbardziej się ten wyłącznik nadaje bo jest chwilowy, tylko są ich dwa rodzaje: z podświetleniem i bez. Ten z podświetlanieniem nie potrzebuje dwóch mas tylko piate złącze wykorzystuje właśnie na światełko. Schemat podłączenia takiego bez podświetlenia -> https://powerwindowswitch.blogspot.com/2... Niestety...
Witam, Stałem się posiadaczem trzech czujników wszystkie firmy VISOLUX: - LS 5/33 – Posiada pięć przewodów (brązowy, biały, żółty, zielony, szary), napięcie zasilania 10-30V DC. - LS 5 S-TE/33 - Posiada pięć przewodów (brązowy, biały, żółty, zielony, szary). - LS 5/33 LSS– Posiada dwa przewody (biały, brązowy). Może któryś z użytkowników...
Pin 1 -czerwono/brązowy pin 2 -brązowo/zielony Pin 3 -biało/zielony Pin 4 - żółto/czarny Pin 5 -fioletowo/biały Pin 6 -żółty (chyba)
Moja centralka ma trzy rzędy A,B,C od jednego do ośmiu... A1-12Vakumulator 2-szary impuls z cewki 3-brąz 12V po zapłonie 4-niebieski silnik krokowy 1 5-biały silnik krokowy 3 6-żółty 7-szary 8-biały reset pamięci B1-białofioletowy TPS 2-żółty 3-czerwony silnik krokowy 4 4-żółty sonda 5-brązowy 6-niebieski 7-czerwony 8-białopomarańczowy reset pamięci...
Na module licząc od prawej: 1- zielony gruby do 1 cewki WN, cienki NC lub patrz 7 2- brązowy gruby masa (bardzo istotna do pewnego działania układu zapłonowego, w niektórych VW szła bezpośrednio do klemy - akumulatora) 3-brąz-biały masa czujnika halla 4- czarny z czerwonym + po zapłonie do styku 15 cewki WN 5- czerwony, zasilanie + czujnika halla 6-...
1.Czerwony - napięcie z aku (+) 2.Brązowy - masa (-) 3.czar/czer - sygnał na napięcie przekaźnika do załączania dmuchawy wewnątrz kabiny 4.zielony - pompa paliwa (+) 5.nieb/biały - do sterownika 6.niebieski - czujnik temp. <5*C 7. żółty - do sterownika 8. czar/biały- wyłącznik grzanie/wietrzenie
Witam posiadam VW LT35 z silnikiem 2.5TDI AJN 109KM rocznik 2000 przed lift i mam kłopot bo samochód nie pokazuje mi temperatury cieczy chłodzącej. Wymieniłem czujnik 4 pinowy oryginał, bo stary okazał się uszkodzony. Wymieniłem także licznik w którym był uszkodzony układ od wskaźnika temperatury. Od momentu wymiany licznika wskazówka podnosi się na...
Sprawdź sobie tutaj - powinno Ci pomóc : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Nie napisałeś też jaki system zamka chcesz podłączyć, więc trudno zgadywać a w tym wypadku jest parę opcji... Do jakiego auta chcesz to montować, albo pod jaki zamek? Podłączenia kabli masz wg. schematu: 1. Żółto/Biały - podłączenie do +12V po włączeniu...
witam posiadam audi 100 C4 2.5tdi AAT z 1992r i chciałbym zamontować do niej termometr oryginalny od innego licznika. auto nie ma poprowadzonej wiązki przewodów. chce ja poprowadzić samemu. znalazłem opis na forum że 1-szary czujnik prędkości 2-żółty czujnik temperatury 3-zielony masa 4-brązowy światła postojowe 5-biały zasilanie po kluczyku +12V czy...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic48... ---to tylko cytat---wzięty z tego adresu Pozdrawiam podam ci kolory przewodów w alarmie biały-syrenka brązowy-otwórz drzwi(masa) fioletowy-zamknij drzwi(masa) czerwony + zielony-czujnik drzwi żółto zielony-prealarm lub czyjniki maski pomarańczowy- + po stacyjce czarny- masa czarny koło białego przewodu-...
To samo tylko dla kostki z TOYOTY 1. brązowy - masa 2 zielony - pompa paliwa 3 niebieski - sygnał dogrzewacza po stacyjce i czujniku zewnętrznym 4 nieb-biały - diagnoza JE 5 czerwony- + stały 6 czerw-czar - pompa paliwa 7 nie-żół - toyota diagnoza (prawdopodobnie) 8 żółty - + po alternatorze
Witam, po dłuższej przerwie biorę się za wkładanie skrzyni, udało mi się zrobić tak, aby kluczyk wyjmować. Następne to rozrusznik. Znalazłem na forum Audi podobny problem, z tym że do diesla sprawdzam miernikiem, ale z białej kostki nie ma przejścia z pinu 7 na pin 63. Zastanawiam się, czy ten opis tyczy się i również benzyny. https://a6klub.pl/topic99543.html...
Odłączając sprawdziłem który kabel do czego szedł. Może komuś sie przyda kiedyś. Dwa przewody żółte które są osobno to odciecie zapłonu jeden wejscie drugi wyjście. czerwony - plus czarny - masa zielony - krańcówka np. maski biały - minus do diody sygnalizujacej zółty - sygnał dźwiękowy 2xniebieski -kierunkowskazy brązowy -czujnik ruchu zielono żółty...
Analizowałem dokładnie puszkę silnika. Zasilanie przychodzi szarym kablem od góry na te niebieskie oczka. Brązowy niebieski i czarny to są 3 fazy - żółto-zielony idzie na obudowę i to jest PE. N nie ma wcale. Uzwojenia silnika są połączone w gwiazdę. ZÓŁTY ZIELONY I FIOLETOWY to początki uzwojeń i są połączone z fazami. Końce to odpowiedniki kolorów,...
Zakładam ,że klima manualna. do 95 1-zielono-czerwony 2-czarno-zielony 3-czarno-biały 4-zielono-niebieski po 95 1-zielono-czerwony 2-czarno-czerwony 3-czarno-biały 4-zielono-szary źródło:AD
W związku ze zgłoszonym zapotrzebowaniem rozszerzam opis o przeznaczenie poszcz. przewodów: 1 brązowy -masa 2 zielony - temperatura silnika 3 niebiesko-czarny - poziom paliwa 4 niebiesko-zielony - rezerwa paliwa 5 brązowo-czarny - czujnik poziomu oleju 6 czarno-czerwono-fioletowy - plus po stacyjce 7 biały - kontrolka "długich" 8 różowo-czerwony - plus...
możesz dowolnie sobie interpretować kolory.Spotkałem się z obiektami (niektóre sam robiłem ) gdzie jednym z wymogów była różnorodność kolorów względem opisu na zaciskach podzespołów systemu alarmowego.Z rozmów pomiędzy kolegami instalatorami wynika że często stosują +-czerwony,- -niebieski lub czarny,żółty -CLK, zielony -DATA, biały -sygn z czujnika...
Nie moge znaleźć odpowiedniego schematu, może ktoś wie jakie piny w liczniku odpowiadaja jakim parametrom, znalazłem coś takiego do w124 "1 brązowy -masa 2 zielony - temperatura silnika 3 niebiesko-czarny - poziom paliwa 4 niebiesko-zielony - rezerwa paliwa 5 brązowo-czarny - czujnik poziomu oleju 6 czarno-czerwono-fioletowy - plus po stacyjce 7 biały...
Witam ponownie... ...a może mógłby ktoś poratować skanem z któregoś z programów? Byłbym wdzięczny. Dodam, iż jest to Omega 2.5 TDS z 1998r.-komputer bosch 0 281 001 425 0 281 001 425 to numer sterownika silnika do VW a nie do Opla pomyliłeś się kolego. Do Opla 2.5 TDS to 0 281 001 428 tak jak napisałeś w swoim pierwszym poście. Co do pinologii sterownika...
Może to pomoże opis złącza TIDA Pin Funkcja kolor kabelka 1 12V z akumulatora czerwony 2 czujnik temperatury niebieski 3 masa brązowy 4 czujnik temperatury niebiesko-biały 5 12V ze stacyjki czarny 6 12V jeśli światła zapalone szaro-zielony 7 regulowane napięcie podświetlenia szaro-czarny 8 tryb pracy (data 0V / RDS 12V) szaro-czerwony 10 linia danych...
Witam zmieniam silnik z 2e na 1.8t AGU, jednak z elektryką mam drobny problem... otóż chodzi mi o podłączenie kabli z tych trzech kostek: http://obrazki.elektroda.pl/6036152900_1... (wszystkie zgodnie z numeracją w kostkach) brązowa 5drm 1.czarno fioletowy - wsteczny 2.czerwono zielony - podtrzymanie pamieci ecu 3.czerwony - rozrusznik...
Witam, jak podłączyć silnik wentylatora od pieca konwekcyjnego RATIONAL CPC 61 /101,201/? Z silnika wychodzi 8 przewodów /6-to prawdopodobnie początki i końce uzwojeń 3-fazowych + 2 szare przewody które nie wiem do czego służą./Z tyłu obudowy silnika wychodzą jeszcze przewody od czujnika Halla,ale bez podłączenia ich silnik powinien chyba działać/regulacja...
Można wyczaić po przewodach w słupku Tam jest złącze wielostykowe. https://obrazki.elektroda.pl/7743150800_... Opis Pinów: 1. masa (brązowy) 2. zasilanie podnośnika szyby (czerwony) 3. przełącznik w zamku drzwi od kluczyka (czerwono-niebieski) 4. sterowanie z modułu składanego dachu (niebiesko-biały) 5. silnik regulacji lusterka pasażera...
A jednak się udało. Może trochę to trwało ale nie od razu trzeba wszystko wiedzieć. Alarm działa bez zarzutu z jednym wjątkiem. Nie podpiąłem tylko czujników ruchu. Ktoś mi napisał że mają być równolegle do czujnika wstrząsowego. Dowiedziałem się żę czujnik ruchu trzeba podpiąć równolegle do czujnika wstrząsowego w czujniku wstrząsowym są: czarny,czerwony,...
Jeżeli stać cię żeby wydać ok 250 zł na nowy alarm to pewnie że wymieniaj go na nowy co do przewodów to wszystkie alarmy Fox mają takie jak czerwony to plus 12V czarny masa niebieski czujnik masowy drzwi pomarańczowy czujnik masowy klapy fioletowe blokada zapłonu zielone kierunki biały dioda led żółty zasilanie 12V brązowy czujnik spadku napięcia
Witam, mam kolejny problem tym razem z C4, nie włącza się wentylator cieczy chłodzącej silnika. Powiem co sprawdziłem : -od przodu auta bardziej z prawej strony jest jakby coś co steruje tym z dwoma kostkami jedna ma dwa duże piny a druga 4 małe. Po zmostkowaniu dwóch dużych wentylator startuje, kiedy włożę kostkę na miejsce i dam masę[-] przez kontrolkę...
Coś czuję, że zwykły przekaźnik nie wystarczy. Obie fotki (TX i RX) są trzyprzewodowe, łączy się je równolegle - (biały - masa, brązowy - plus 12V ale wg opisów akceptuje napięcia 3-24V, zielony - sygnał). Fabrycznie potrzebny jest do tego moduł sterownika - np OSE-C1001 i robi on właśnie za w/w "przekaźnik. https://apautomatyka.pl/obsluga-kontrole...
Witam. Mam pytanie do Was. W firmie (pralni przemysłowej) posiadam czujnik temperatury PT100 (najprawdopodobniej). Służy do pomiaru temperatury w pralce. Czujnik ten jest 4 przewodowy. 3 cienkie przewody - chyba kolor zielony lub biały - nie pamiętam dokładnie, brązowy i żółty oraz gruby-pleciony który jest podłączony do masy (żółto-zielona izolacja)....
U mnie (Trio 401s, programator mechaniczny, kuchnia gazowa) kolorystyka niestety zupełnie inna, ale może się przyda. Patrząc od przodu maszyny kolejność kabli przy termostacie jest taka: 1. zielony (ukosem) 2. brązowy (w dół) 3. biały (w dół) 4. żółty (ukosem)
Weź uwagi kolegi Stefanka do serca, bo za pomoc coś trzeba zaoferować a nie zabierać punkty. Wystarczająca ilość pdłączeń to: 1 - zasilanie stałe (+) [czerwony } 2 - masa (-) [brązowy} 3 - wyjście do sterowania przekaźnikiem dmuchawy nawiewu [czerwono - czarny] 4 - pompka zasilanie [zielony], (drugi biegun pompki masa) 5 - diagnostyka [niebiesko - biały]...
Teraz pytanie, czy na białobrązowym +12V jest cały czas? A na czarno-czerwonym prąd (+12V) jest tylko wtedy gdy trzymamy przycisk rozrusznika? I w zielonoczarnym czy jest to możliwe że po daniu sygnału (masy) z jednego z czujników pojawia się prąd a normalnie jest masa? Dodam jeszcze schemat obecnej instalacji i to jak widzę zamianę kabli: żółty/czarny...
Kupiłem skutera z zamontowanym takim alarmem-(alarm nie był podłączony) ,w środku napis proxima i rocznik 2003,z tyłu napi cr ,z tego co doczytałem to jest wersja - czujnik radarowy .Mam prosbę o pomoc w połączeniu alarmu. Mam dwa piloty do tego alarmu. Przewody we wtyczce : biały zielony brązowy przewody od syreny : czerwony czarny biały brązowy na...
brązowy - masa, brązowo-niebieski - sterownik klimatyzacji (pin C2), czerwono-zielony - cewka przekaźnika II biegu wentylatora chłodnicy (od strony masy/włącznika termicznego), czarno-niebieski - plus po stacyjce (bezpiecznik nr 25 - 30A). Tzn wychodzi ze skrzynki jako czarno-niebieski, ale po drodze jest 10-pinowe złącze i w nim zmienia się kolor na...
Rozumiesz co się do Ciebie pisze? Rozumiem....! http://obrazki.elektroda.pl/7407648000_1... Czyli Pin 1 Biały-Zielony Check Control Masa PIN 24 Czujnik zużycia klocków hamulcowych W przypadku nie podłączania czujnika zewrzeć z masą PIN 25 Brązowy-Żółty Czujnik poziomu płynu spryskiwacza W przypadku nie podłączania czujnika zewrzeć z masą
Witam. Można. 1.czarny-masa.2.brązowy-pojawijąca się masa do zasilania czujników(ultradżwiękowy,mikrofalowy,,ud... do sterowania C.Z. za posrednictwem interfejsu np.tej samej firmy lub innych sterowników dostępnych na rynku np. ST-1. 3.zielony- +LED. 4.Biały-wejście wyzwalające z czujników wymienionych w pozycji (2).5.-biało-czarny-wyłączniki drzwi,6.pomarańczowy-stacyjka(+12V),7......
Wg oznaczeń producentów czujników, zaworów itp przyjmuje się: brązowy: +24V niebieski: -24V czarny/biały: sygnały wejścia/wyjścia Co do wysokich napięć to niebieski: na N czarny: na L żółto/zielony: ochrona i do tego niestety masa innych kolorów, zależy od tego co producent miał pod ręką
Opel w tamtych latach miał znormalizowane przewody: Zasilanie: - czerwony - stały + do potrzymania - żółty - czarny - + po stacyjce - czerwony - brązowy - masa- czarny - szaro-zielony - podświetlenie - pomarańczowy - czerwono-biały - remote - niebieski Głośniki: - niebieski/brązowo-niebieski - lewy przedni - biały/biało-czarny - żółty/brązowo-żółty...
Witam, Jakiś czas temu urwała mi się syrenka od alarmu. Zakupiłem nową (BS 46) i mam problem z podłączeniem. Z centralki wychodzą 3 kable: zielony, biało-czarny, biało pomarańczowy. Z syrenki wychodzą 4: .czarny, czerwony, biały, brązowy. Dodatkowo czarny stała masa i krańcówka alarmu w masce. Podłączyłem kable: centralka-syrenka biało pomarańczowy-czerwony...
witam, Aby wyjaśnić na czym polega mój problem muszę troszkę napisać. Mianowicie, wyciągałem całą instalację elektryczną z auta, na skutek czego musiałem rozłaczyć alarm (PRESTIGE AMBASADOR 250s) i centralny zamek (EBS ST-1000). podczas podłanczania alarmu i centalnego zamka do nowej wiązki nastąpił problem. Otóz, najpierw podłączyłem alarm według schematu,...
Witam, zakupiłem mikroprocesorowy ściemniacz oświetlenia wnętrza auta, do civica 3D Ej9 Mam problem nie wiem gdzie najlepiej wpiąć się kablami żeby go podpiąć, posiada 7 przewodów: Czarny- podłączyć do stałej masy samochodu Czerwony- podłączyć do zasilania (+12V) Żółty- do żarówki Niebieski- do czujnika w drzwiach (masa po otwarciu drzwi) Biały- do...
witam kolego (at)mirosz1 chodzi mi o ten obrazek co zapodałeś i tam jest w punkcie nr.3 pokazany czujnik temperatury , czy dobrze rozumiem , i jeszcze jedno pytanie czy po rozłączeniu wtyczki kabla dochodzącego do dogrzewacza gdzie trzeba podłączyć te kabelki do pompy +12v i do pieca gdzie trzeba zmostkować te kabelki. U mnie są takie kolory kabli 1....
Czyli ta listwa na dole rolety. Połączenia sprawdzałem. Na rysunku z pierwszego postu narysowane jest połączenie sterownika z puszką na ostatnim panelu rolety u dołu. Z puszki wychodzą dwa przewody po trzy żyły spięte parami (biały, zielony, brązowy). Przedzwaniałem, przejście jest. Nie widać, żeby przewód był uszkodzony. Te czujniki to są serio optyczne?...
Witam wszystkich na forum, Jest to mój pierwszy post i mam nadzieje ,że dobrze umieściłem swój problem. Zakupiłem fabrycznie nowy alarm do e36 który nowy przeleżał w szafie jakieś ponad 10 lat i po rozpoczęciu montażu natrafiłem na istotne problemy, które uniemożliwiają jego działanie: instrukcja, która jest dołączona nie pozwala złożyć tego wszystkiego...
najlepiej schematu podłączenia Dodano po 25 życze wszystkim spokojnych świąt Dodano po 42 kable 1- czerwony -- +12 2- biały --wyprowadzenie odciecia 3- czerwono/biały -- pod +12 4- biało/czarny -- syrena zasilanie 5 - fioletowy -- ? 6 - żółty -- wyprowadzenie odciecia 7 - niebiesko/biały -- ? 8 - niebieski -- ? 9 - czarny -- masa 10- pomarańczowy --...
(at)Alfred_92 Inżynier (at)Aleksander_01 Nie wiem jak bardzo cenisz swoją pracę kolego, ale Fabia 2 rocznik 2014 z dobrym silnikiem to 25-30k - jeżeli chcesz podwoić tę wartość w dwa dni robocze to gratuluję stawki RBH. Do malkontentów, którzy pisali, że sprawa nieopłacalna, że podwoi wartość auta, że to za trudne, że nie opłacalne - mimo, że nie mieli...
Na filmie jaki zaprezentowałeś nie widziałem chyba włożonego zbiornika z wodą więc dioda ma prawo świecić na czerwono według instrukcji obsługi... Jeżeli dioda świeci na czerwono co pisze w instrukcji, pomimo, że jest zbiornik i woda w nim to znaczy, że zbiornik źle włożono lub zamontowałeś nieodpowiedni zbiornik - prześledź o co z tym chodzi - czy...
Witam. W moim przypadku po podłączeniu: czarny - masa czerwony - plus 12 szary - plus 12 biały wejście wolnego biegu żółty wyjście wolnego biegu zielony - podłączony do szybkiego biegu brązowy - ma 2,7 V i nic się nie dzieje... czy szyba mokra czy sucha... cisza. Kiedy podłączę brązowy pod plus 12 to wycieraczki zaczynają działać w różnych tempach,...
Pod czarną izolacją przewodów jest następna, już kolorowa: czarny - masa czerwony - plus jasno/niebieski - kierunki czerwono/czarny - sygnał na załącz (+) czerwono/biały - sygnał na wyłącz (+) jasnoniebiesko/żółty - blokowanie uzbrojenia (-) czerwono/żółty - blokowanie rozbrojenia (-) różowy - zasilanie czujnika dodatkowego (+) żółty - wejście czujnika...
Opis do schematu: ENZ17DTJA Silnik Z17DTJ, DECE1 ENZ17DTRA Silnik Z17DTR, DECE1 Elementy składowe A84 Moduł sterujący silnika L2C Wtryskiwacz, cylinder 3 A111 Element nastawczy przepustnicy L2D Wtryskiwacz, cylinder 4 B175 Czujnik ciśnienia spalin Y142 Zawór elektromagnet. regulacji ciśnienia doładowania B176 Czujnik - ciśnienie szyny paliwowej Y145...
Udało się naprawić błąd? Pomóżcie bo mam pocięte kable od licznika i jak podłączyć wskaźnik paliwa? Ze zbiornika wychodzą 3 przewody: biały,zielony i brązowy który przy liczniku lub po drodze zmienia kolor na drugi zielony (mierzone multimetrem od zbiornika do licznika). To są przewody bez napięcia z tego co widziałem bynajmniej z bardzo minimalnym...
Witam mam taki problem po stłuczce mam urwanych pięć przewodów. Wiem, że dwa powinny iść do czujnika temp zewnętrznej i trzy do czujnika-zaworku(nie wiem jak to dokładnie sie nazywa) chłodnicy klimy (patrz zdjęcie). Kolory kabli: -zielony z brązowym paskiem -brązowy z czarnym paskiem -zielony z białym paskiem -siwy z czerwonym paskiem - i fioletowy...
zielony biały brązowy zielony biały brązowy czujnik czujnik biały zielony brązowy
wymuszenie sinusoidalne seicento klema hulajnoga xiaomi przycisk
electrolux ew8tn3372p politechnika łódzka
Renault Megane brak mocy i zrywu - możliwe przyczyny Joystick jako potencjometr i przełącznik soft