W silnikach 1,6 8V trzeba obowiązkowo czyścić smok oleju a najlepiej wymienić na nowy.Kłopoty z głowicą zaczynają się jak jest zatkany smok oleju. Skąd takie bzdury bierzecie?! Po pierwsze to jak jest zapchany smok oleju ( z czym nigdy się nie spotkałem, i ty pewnie też nie bo pewnie nawet go nie widziałeś) to nie ma ciśnienia oleju. Idźcie się uczyć...
Panowie o czym Wy piszecie, przecież to standardowa usterka w mazdach. Lepiej sprawdź ciśnienie oleju i czy nie masz zapchanej magistrali olejowej. Tą pompę doszczelnia olej. Brak ciśnienia oleju powoduje takie anomalia. Podkładki pod wtryskami wymianiałeś kiedyś? Czyściłeś smok olejowy?
Witam ponownie, Wychodzi na to, że w moim przypadku po wymianach czego się dało. Zaworki, przewód, pompka, moduł obróbki paliwa za pompką, czyścić smok, inne były brudy, które przedostały się do przewodów paliwowych. KILKAKROTNE CZYSZCZENIE POMOGŁO. Podkreślam kilkakrotne - te brudy po prostu się przesuwały w przewodach.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... tutaj pisałem 4 lata temu że należy czyścić smok olejowy i nie tylko w dieslach. Jacyś laicy uznali to za "bzdury". W silnikach CDI np Mazdy 2,0 z tego powodu zalecają wymianę uszczelek pod wtryskami jako sposób doraźny.
Witam wszystkich. Mam problem z Volvo FH 4 E5, mianowicie od jakiegoś czasu na wysokich biegach zaczyna telepać kabiną, tak jakby brakowało paliwa. Wymieniłem podstawę filtrów, pompkę paliwa, zaworek ciśnienia, filtry, czyściłem smok i dalej to samo, dzień jest ok, a następny już nie. Nie wiem, czego jeszcze można byłoby się czepnąć, może miał ktoś...
Cały układ do czyszczenia. Sprawdź smok w zbiorniku. Kiedy miałeś wymieniany filtry paliwa?
Kiedy kolega wymieniał filtr paliwa albo tylko spuszczał wodę. Jak dawno był czyszczony smok w zbiorniku paliwa- gluty do poznania jak trzeba mieć coraz większy stan paliwa na wskaźniku żeby chodził. Mam auto osobowe które ma rezerwę na 5 km przed stanięciem, tankować można dość mało.
Miska oleju do zrzucenia i czyszczenie smoka powinno uratować ciśnienie . To rutynowa operacja demontaż miski i czyszczenie smoka + wymycie układu dolotowego + filty i olej przy regeneracji turbo takie są wymogi do jakiejkolwiek reklamacji. My zawsze robimy sobie zdjęcia w trakcie naprawy żeby nie było ;) . Możesz jeszcze wcześniej zmierzyć ciśnienie...
Albo zatkany smok, albo zużyta pompka wstępna w środku pompy wtryskowej, jeśli czyszczenie smoka nie pomoże to pomoże założenie dodatkowej pompki elektrycznej przed pompą wtryskową, ja tak zrobiłem w Xantii też z XUD-em bo mi się po nocy zapowietrzała pompa wtryskowa. Ja założyłem taką - ona potrafi zasysać i podłączyłem pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej...
Zapewne masz wywalone podkładki pod wtryskami i stąd wycieki. Jak dymi spod korka to będzie ich wina. Nagar zostaje w misie olejowej i potem smok do czyszczenia.
Filtr po ponownej wymianie został zalany. Dzisiaj będę czyścił smok to sprawdzę. A co myślicie o smoku ? Czy gdyby był zabity mógłby powodować takie coś ?
Do wyjęcia zbiornik i do czyszczenia smok. pozdrawiam
Kolego to normalne. KIA ma błąd fabryczny . Zastosowanie bo komponentów a właściwie rozpuszczalników spowodowało złuszczanie się lakieru. Można wymienić zbiornik - ciut drogo Czyścić smok w baku. - ja tak robię Koniecznie wymienić filtr paliwa I jeśli nie zakorbi należy wymienić regulator ciśnienia pompy HP. Ha tak zrobiłem i jest dobrze. Koszt regards...
Tak nowy castrol 10w40 miska byla zdjeta i czyszczona rowniez smok
Bez rozebrania, dobrej chemii i paru rbh na samo czyszczenie to zapomnij. Ciekawe co w misce i smoku siedzi.
Powiem ci że ostatnio walczyłem z takim wozem i jak się okazało był zapchany smok. Właściciel zarzekał się że czyścił. W smoku jest sitko nie wystarczy go przedmuchać, trzeba rozebrać.
Witam. tez mam problem z tym silnikiem, wymieniałem rozrząd było ok na następny dzień wydala błędy p0015 rozrząd sprawdzony nie przestawił się smok był czyszczony olej świeży. komuś udało się rozwiązać ten problem ?
Witam, posiadam Mini Cooper 1.6 120 koni mechanicznych, 2006r. zapala się kontrolka niskiego ciśnienia oleju. Na zimnym silniku mamy 4 bary, na ciepłym 0,5 bara. Był czyszczony smok, miska olejowa, wymiana oleju i założenie oryginalnego filtra nie pomogły. Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku? Proszę o fachową...
Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
A co ze zbiornikiem paliwa? Był czyszczony. Jak tam smok?
Mam pytanie; mruga przy ładowaniu? i czym czyściłeś?
Witam wszystkich. Ford fiesta 2010 r 1.4 tdci problem z odpalaniem, jest wilgoć deszcz/śnieg temp spada samochód nie chce odpalić. Wtryski sprawdzone, czyszczony bak smok/g były gluty ale jest wyczyszczone wymienione wszystkie filtry, świece wymienione na nowe. Samochód odpali na plaka choć nie reaguje na gaz po paru odpaleniach na plaka samochód wraca...
Tak dymiło po odkręceniu korka smok był czyszczony 10 tyś km temu
Cześć. Mam problem, wyświetla mi się komunikat "niskie ciśnienie oleju" (nie czerwony czajniczek), manometr podłączony zamiast czujnika wskazuje ca 0,5 bara na ciepłym silniku i biegu jałowym. Wbrew tezie, że w internecie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje, tej nie ma. Wymiana filtru oleju, czy czyszczenie smoka nic nie dało. Mechanik oczywiście...
Wyczyść smok w baku. Zrobisz takie oczy jak zobaczysz te gluty. Ja ostatnio swojemu Dieselkowi zrobiłem czyszczenie baku, wymianę przewodów zasilających oraz czyszczenie smoka. Brudu i smoły na dnie było że ho ho.
Witam, chciał bym się podpiąć ze swoim problemem bo jest bardzo podobny, a mianowicie poziom oleju wzrasta podczas jednej trasy (poziom na bagnecie trzy krotnie wyższy od max), uszkodzeniu ulega pompa i turbina( już 3 raz). Od początku.... Pacjent to hyundai i40 1,7 crdi 2013r Oddałem auto do mechanika ze względu na stuki w silniku, zalecił wymianę...
Sprawdź lepkość zalanego oleju. Na smoku powinna być siatka- była czyszczona?.
Właśnie wziąłem kompletny silnik za 1300 PLN tak trzeba go przejrzeć. Na pewno do oglądniecia wałek i szklanki. Pompek nie będę ruszał no chyba że będzie problem po odpaleniu. Nowy rozrząd czeka przy okazji zajrzę jak tam łańcuch i napinacz. Do tego rewizja miski i czyszczenie smoka.
Bardzo dobrze opisałeś problem "Davitt87 ". Jak go rozwiązałeś? W moim c4 z 2008r z przebiegiem 200 tys. km mam dokładnie to samo. Ciśnienie oleju na biegu jałowym wynosi 0,6 bar. Na rozgrzanym silniku co chwile wyskakuje na wolnych obrotach drażniący komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju. Wymiana filtra oleju, czyszczenie smoka i miski olejowej oraz...
To w takim razie wymień ten rozrząd w całości, łącznie z wymianą oleju, bo nie ma co ryzykować. I do tego jeszcze czyszczenie smoka w misce się zrobi. Heh albo grubo albo wcale! 😁👍
Witam. Boryka się z problemem w volvo fh 4 e6 , pokazuję błąd EMS P008A00 niskie ciśnienie paliwa po niskiej stronie. Zostały wymienione filtry (ori) ,czujnik (ori),czyszczenie smoków, nic to nie pomogło. Błąd można skasować i auto jeździ normalnie tydzień, a nawet dwa, jak się błąd ma pojawić to silnik zaczyna nie równo pracować przez chwilę. Może...
Demontaż i mycie baku - gwarantuję że masz w nim masę opiłków metalu. Czyszczenie smoka pompy i montaż. Sprężarką przedmuchać przewody paliwowe biegnące do i od silnika. Dalej masz filtr paliwa lub puszkę wkładu filtra - podobnie jak ze zbiornikiem - wymienić kpl filtr lub wyczyścić puszkę. Dalej masz pompę HP i pompę rozdzielaczową - jak miałeś syf...
Filtr zmieniany dwa razy na MANN Smok był czyszczony teraz jest nowy olej.. A ten zaworek w pompie jest w którym miejscu? Bo mam drugą zapasową rozebraną na części i nie kojarzę tego zaworku..
Kolego : Smok oczyszczony Filtr MAN Nowa pompa oleju Jedynie ten zawór nie czyszczony, a problem dalej jest
Witam Mam problem z ciągnikiem jak w tytule problem polega na tym że auto ma spadek mocy tzn. jest mniej dynamiczne zaczyna szarpać, czasem gaśnie i jest problem by ponownie zapalić wszystko to zaczyna się dziać gdy poziom paliwa zejdzie poniżej 1/3poziomu. Taka sytuacja jest też gdy autko stoi kilka godzin np. po pauzie; nie pali od razu, trzeba kilkanaście...
w jaki sposób sprawdzić wtryski ? Do czujnika się dostać nie mogłem, czy jego czyszczenie wogóle może pomóc ? Smok w baku raczej odpada, bo w tej chwili zbiornik zalany pod koreczek a problem nadal występuje.
wymiana filtrów i czyszczenie smoków nie pomogło a wrecz pogorszyło sprawe. Okazało sie ze zapchny był układ gdzies przed filtrami , kazałem kierowcy rozkrecac po kolei sruby i szukac syfu na oczkach przewodów i po czyszczeniu wróciło wszytko do normy.
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
A olej i filtry wymienili + czyszczenie smoka miski olejowej ??
Używam od kilku miesięcy, jako fan Dewalta mogę być nie obiektywny. Zalety: stoi sobie w kącie więc chwycił odkurzył i znowu do konta, robota wyśmienita. Z zalet to chyba wszystko, ogólnie daje radę choć po odkurzaniu w domu Perfekcyjna Pani miała by trochę uwag. Do warsztatu myślę, że rewelacja. Zżera 18-stki jak smok, ładowanie max na 2 odkurzania....
Też pomyślałem o tym koszyczku i dlatego po części wyciągałem zbiornik. Smok był czyszczony nie było zbyt wiele syfu na nim. Wczoraj bylem się pytać o pompkę z tego co zobaczyłem to występuje tylko całość razem z koszykiem. Valeo to koszt rzędu 2.5 tys. zł.
Witam chciałbym przedstawić mój problem,otóż mój passat zbiera się ospale (praktycznie w ogóle) przepływka czyszczona kąt wtrysku ustawiony ,n75 podmieniany ,podciśnienia sprawdzone,pompa w zbiorniku sprawdzona smok czyszczony ,filtr paliwa i zaworek zmieniony ,nowe podkładki i przelewy o to logi : http://www.fotosik.pl/u/gregorxxx23/albu... statyczne...
witam, a czyściłeś smoka? może jest zatkany? pozdrawiam
Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa ) Dodano po 2 Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem...
Objawy jak w temacie - biały dym z silnika i wydechu po odpaleniu, nierównomierna praca - 'szarpanie' silnika . Opel Combo 1.7D (isuzu) prod.1998. Akumulator dobry, alternator niecały rok po remoncie, 20-25 tyś po wymianie rozrządu (obecny przebieg 133tyś km), olej i płyn chłodniczy w normie, nowy filtr paliwa (5 tyg.), uszczelka pod pokrywą trochę...
Podniesie siedzenie odczepi przewody i można próbować czyścić ten pseudo smok.Przedmuchać też przewody zbiornik -komora silnika i zobaczymy .Pompy nie ma tam więc nie szukaj.Tam przekręcasz ten pierścień i smok wychodzi.
Jeśli jest motor 2.0 HDI, to zapewne jakiś smok w zbiorniku się znajduje. I do tego jakieś sitko filtrujące. Czy to się czyści? Jak z dostępem? Pod siedzeniem czy demontaż zbiornika?
Witam raczej takie zjawisko niepowinno mieć miejsca,myślę że przyczyna tkwi w przewodzie zasilającym (słaby przepływ).Czyszczenie powinno dać efekt,zwróć uwagę na smok w zbiorniku i czy przewód niejest pozaginany.
Potwierdzam teorie że to wina zaworku, a serwis wymienił go i mnie nie poinformował nawet, może liczyli że im zostawię auto na płukanie i czyszczenie smoka i wtedy zapłacę.
Ściągnij przewód intercoolera i zobacz czy nie ma tam czasem oleju. Przy tym przebiegu może lać turbo wtedy regeneracja demontaż miski czyszczenie smoka i po problemie ;) .
U mnie CKPS zgadza się tylko trzeba zrobić odbicie lustrzane i czujnik nie ma śladów uszkodzenia. (kiedyś w maluchu i pewnej maszynie miałem Normanie rozszarpane i działało ale to stara technologia) Ja mam podejrzenie na albo ECU, albo coś się przykleiło do elementu co czyta sygnał bo innego wyjścia nie ma. Tez wiem, że jak się odepnie czujnik wałka...
dziękuję panowie wszystkim , temat rozwiązany , czyszczenie smoka , płukanie silnika świeży olej , filtr i silniczek chodzi ciśnienie oleju w normie . Poduszka tez ogarnięta , pod siedzeniem kabelki :-) Temat zamykam
Właśnie olej byl wymieniony jakies 4 msc temu ale nie czyścili smoka a po czasie sie dowiedzialem zw powinno sie robic co jakis czas takie czyszczenie,dtego okolo 2 tyg temu pojechałem na czyszczenie ale olej byl praktycznie czysty wiec mechanik wlal go z powrotem. Nie mam juz pojęcia co ta moja mazde boli w tygodniu znowu do mechanika.
Dzisiaj rano odpaliłem trzeci raz od momentu zaświecenia się kontrolki po wymianieczujnika silnik pracował minutę i wszysko było ok. gdy tylko łapie temperaturę zaczyna szwnkować głośna praca była największa gdy odpaliłem po zjachaniu na pobocze gdy zapaliła się kontrolka nigdy wcześniej nie wydobywał się taki dzwięk. Jeżeli masz zbyt duże luzy na...
Wypnij czujnik i przegazuj ponad 2 tys.obrotów. zobaczysz że zaświeci i zapiszczy. Ten typ tak ma. że pomiar ciśnienia zaczyna się powyżej 2 tys. obrotów. Nie jeden z tego powodu się zatarł stojac np. na wolnych obrotach w celu rozgrzania (zima) a smarowania nie ma bo smok zamarzniety lub kanały w głowicy :-) A remontu nie zrobisz ,cały blok z wałem...
Niektóre sterowniki zapisują przebieg od wymiany filtra, jak również liczbę regeneracji. Jest możliwe zapchanie filtra przy tak małym przebiegu, ale musiałby kopcić jak smok, uchylony Egr albo dziurawy dolot. Tylko wtedy co najmniej nie miałby mocy. Oczywiście po myciu powinien być przypisany jako nowy/ wymiana filtra.
Koledzy napinacz wymieniony łańcuch sprawdzony jest ok wszystko pracuje ładnie bez problemu lecz został jeszcze jeden problem zapalająca się kontrolka oleju tylko i wyłącznie na rozgrzanym silniku po przejechaniu kilkunastu km. olej wymieniony na motul 5w30 wraz z filtrem, czujnik ciśnienia wymioniony na nowy ciśnień jeszcze nie sprawdziłem, sugerowałem...
Z tego co wiem to tej rury nie należy wyciągać bo już spowrotem nie włoży się jjej. Jeśli da się odkręcić. to bez problemu po nawinięciu uszczelnienia da się wkręcić. Wrzuć drugą pompę, opróżnij do dna i sprawdź, czy smok nie siedzi w mule. Studnia pewnie nigdy nie była czyszczona.
Nie wiem jak był czyszczony układ czy wyciągany był smok ze zbiornika i sprawdzony wewnątrz bo wygląda mi na syf w nim w postaci gęstej mazi która ogranicza dopływ paliwa miałem podobny objaw w mazdzie z silnikiem hdi silnik pali do czasu wypalenia paliwa z filtra w którym robi się podciśnienie i po zgaszeniu silnika paliwo dopływa powoli do filtra...
Z tego co wiem na listwie mam tylko czujnik i on jest sprawny. Pompki wstępnej w baku brak - ta pod maską ciągnie podciśnieniowo. Zbiornik paliwa, hmmm. Smok jest już ok, dziś czyściłem. W serwisie będzie standard: "winna pompa, wymieniamy. oj, to jednak nie pompa..."
Sprawdź jeszcze czujnik oleju, może jest zalepiony mazią i chwile mu schodzi zanim odczyta ciśnienie oleju. Może również pompa oleju być na wykończeniu i potrzebuje chwile czasu zanim wytworzy odpowiednie ciśnienie. Stawiał bym na przytkany smok ale skoro czyściłeś to odpada. Dodano po 5 Wkręć zamiast czujnika ciśnienia oleju manometr i sprawdź jakie...
Była sprawdzana chlodniczka spalin, później regeneracja turbiny, czyszczona miska olejowa, dodam że auto chodziło przed czyszczeniem miski, był olej świeży zalany auto chwilę pochodziło na tym oleju, później była zdjęta miska i wyczyszczony smok, kluczy nie brakuje, a silnik nie chcę się obrócić wprawo Ani w lewo, jakby było coś na tłokach to powinien...
Pompa zębata podobna jak ta co pokazał YureQ silnik 0,37 kW 1400 obrotów. Smok ssawny z zaworem zwrotnym oraz koszem wstępnego czyszczenia , następnie przed pompą zębatą mam zamontowane dwa filtry 10" do wody . W jednym wkład siatkowy drugi 5 mikronów i cała konstrukcja . Co przywiozę po odstaniu ( oddzieleniu ewentualnej wody ) przepompowuje w/w sposobem...
Zaworki w pompce paliwa lub... odkręć korek wlewu. Może masz zatkane odpowietrzenie i robi ci się odpowietrzenie lub zapchany lub poluzowany smok od paliwa. Wtedy demontaż baku i czyszczenie.
jeśli chodzi o zbiornik to w tym roku czyściłem smoka i straszny tam syf był takie czarne błotko na sitku a na dnie zbiornika cośtam się świeciło ( tak jakby brokat) i zastanawiało mnie ale wsadziłem do filtru paliwa magnes i nic nie wyłapał Dodano po 1 czyli znowu pompa??
Cześć, mam E-papierosa Smok Novo2 i jeśli chcę pociągnąć dioda miga 4 razy. Wiem że to problem ze zwarciem i czyściłem go, ale to nic nie pomogło
nie filtrem tylko smok pompy oleju. Dużo roboty nie ma. Teraz pytanie po co ?
Nie. Nie robiłem nim nic. Takiego dostałem. Podobno fon był moczony i czyszczony ale mało kto przyzna się, że fon padł po smoku :) Aha. Panowie. Nie posiadam Martecha/. To, czym dysponuję to box 4.0
Proszę o pomoc, mam e-papierosa Smok Nord od około roku. Problem jest taki, że miga cztery razy gdy naciśnie się przycisk. Grzałka jest dobra dopiero co kupiona, czyściłem atomizer i styki na baterii i nic nie pomogło. Papieros jest naładowany. Sprawdziłem multimetrem i jest napięcie na sykach. Co może być uszkodzone i czy mogę to jakoś naprawić?
Ten sklep i tego serwisanta omijaj z daleka, bo pewnie Smok Wawelski nie chciałby z nimi rozmawiać. Wpisz w Allegro "Zestaw membran DG-5HL" - kosztują 19 zł. Wężyk, co prawda z PS 180 ale może być: http://www.greenkos.ec24h.pl/przewod-pal...
po czyszczeniu i adaptacji żadnej poprawy, dale pali jak smok
Tak. Jak pisałem w pierwszym poście wymieniłem filtr, czyszczone były przewody paliwowe, zbiornik paliwa i smok w zbiorniku. A co mają świece do pracy silnika podczas jazdy?Auto pali nawet przy -30. Mam takie pytanie jeszcze - czy podczas wymiany rozrządu mechanik mógł źle ustawić kąt wyprzedzenia wtrysku (i stąd takie objawy) bo nie dawno właśnie wymieniałem...
Obudowa wymieniona wraz z filtrem. Nie zauważyłem żadnej nieszczelności ani ubytku, ale natknąłem się na temat że powietrze mogło być zasysabe przez nieszczelność na śrubie mocującej. Dałem więc gumową uszczelkę pod stalową, poskręcałem i zalałem całość ON. Auto odpaliło bez problemu, zrobiłem rundę 5 km i wstawiłem na dwór. Zobaczymy co będzie rano,...
18 Kwi 2010 13:37. napisałem 1 posta w tym temacie. dziś sprawa wygląda tak auto nadal pali 37l/100 silnik rozebrałem sprawdziłem ciśnienie sprężania jest ok.naprawione wtryski (wymienione wszystko końcówki,podkładki itd.)wymiana pierścieni ,głowice ok. Czyli silnik jest dobry. wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania (z innego auta które jest ok czyli...
Sitko na smoku sprawdziłem, a kiedy zdjąłem przewód z pompki i włączyłem agregat to tryska na 2 metry, więc nie wiem czy warto ją rozbierać (rozbierałem i czyściłem w mrozy, w lutym). Skupię się na cewce odcinającej dopływ paliwa, jednak w takim przypadku musiałby działać minimalnie się otwierać i kiedy pompka napompuje nieco ciśnienia odpala, ale przepływ...
Objaw podobny występuje przy usterce, z którą kilka razy się spotkałem - zatkanym sitku na smoku pompy niskiego ciśnienia. Piszesz, że czyścili, jednak i tak wykonałbym dynamiczny pomiar na zasilaniu pompy CR, już za filtrem. Znajdź dobrego fachowca, zanim (niepotrzebnie) wymienisz drogi osprzęt, bo już takie rady tu były.
Witam! Mam problem z ursusem c-355. W maju przeszedl on remont głowic(planowane), nowe tłoki,pierscienie, tuleje,pompa paliwowa po regeneracji,wtryski tez byly na ustawieniu. ogolnie taki grubszy remont. teraz gdy zrobilo sie cieplej i dluzej nim pojezdze to zaczyna palic mi sie kontrolka oleju. Po 15min jazdy pali sie od 8tys obrotów, potem po 20min...
Dla zainteresowanych; Sprawdziłem ciśnienie oleju, przy nagrzanym silniku okazało się że ma poniżej 1bara czyli "katastrofa". Wymieniłem pompę oleju i olej na 10w40 wraz z filtrem, nie bawiłem się w czyszczenie smoka itp. ponieważ chciałem to zrobić raz a porządnie ze względu na kiepskie warunki zdejmowania miski olejowej. Po tej operacji góra ucichła...
Witam Miałem podobne objawy, początkowo silnik przerywał, zimny, potem już przy ciepłym... Dodam, że jeżdżę praktycznie tylko na gazie. W moim przypadku pomogło czyszczenie filtrów (gąbka) znajdujących się w zbiorniku paliwa (obudowa pompy paliwowej, smok). Pozdrawiam
Może to tylko efekt zdjęcia ale nagaru masz sporo , u mnie ścianki do okoła są koloru ceglastego i plamy gdzie nie gdzie białego nagaru , być może to przez twój kształt albo dmuchawę masz za mało wydajną do takiej duzej patelni , wydaje mi się że najlepiej się robi okrągłe patelnie wtedy wszystko jest centrycznie i równomiernie rozłożone . A co do czyszczenia...
Witam Ja mam dwa pytania: czy da się do passata B7 keyless dopisać zwykły klucz ? bo próbowałem na kilka sposobów niby zapisuje niby jest ale auto go nie rozpoznaje. A drugie pytanie czy ktoś z was już czyścił klucze jtagiem od smoka, chciałem wyczyścić klucz z audi B8 na PCF7945, podłaczyłem wg schematu, nie czyta,nie zapisuje, nic nie robi. Ja próbowałem...
Żadna pompa na świecie nie zassie z głębokości większej niż 10m. Tłoczenie to co innego. Ogólnie jak rura nie zgnita, to powinno pójść. Ja dałem nową z dwóch powodów: - w starej był zawór zwrotny na dole, w studni, a że była stalowa to nie dało się jej wyciągnąć, później okazało się, że i tak pordzewiał - stary smok zgnił. Zastąpiłem ją rurą PE 40 (niebieska),...
I czy wykonali czyszczenie miski olejowe oraz smoka bo to podstawa przy wymianie lub regeneracji turbo !!!
Smok to nie może pompa. Stacja serwisowa znajduje się z prawej stronie i służy do czyszczenie dysz. Pampers to pochłaniacz zużytego atramentu. W HP znajduje się on na dnie stacji serwisowej.
W poniedziałek zrobię foto. Na smoku był tylko oring, został wymieniony i jest przykręcony. Napęd pompy chodzi, podstawa filtra myta, czyszczona, nowe uszczelki. Busa kupiłem z padniętym motorem, pękł wał. Kolego, jak wymusić smarowanie ? Dodano po 6 Silnik składałem z ojcem, jest to prosty motor.
Mineralnego brał więcej, ale to podobno zaleta Motula. Nie tylko Motula ale także np. Liqui Moly. Kolega jezdził na Castrolu i dolewał co miesiąc prawie pół litra po przejściu na Liqui moly po dwóch miesiącach nic jeszcze nie dolał. Ponad rok mu tłukłem mu do główki że to może być wina oleju... W zeszłym tygodniu zalał Ceratec i po 3 dniach stwierdził...
Problem dotyczy Toyoty Corolli E12 1.4 D4D diesel z 2007. Auto ma ok. 160 tys. przebiegu. Po przejechaniu kilku kilometrów auto nagle traciło moc, brak przyspieszenia, obroty ok. 2 tys., jednocześnie dymiło się jasno z rury wydechowej. Po wyłączeniu i włączeniu wszystko wracało do normy. Najpierw działo się to nawet co kilka dni, później codziennie....
Gut. Personalizacji Plusa już nie ma. Dzięki za podpowiedź. Teraz smok. Kto z Krakowa jutro po południu mógłby zdjąć smoka z tego aparatu? Na PW poproszę. Michał
Witam. W moim golfie kontrolka czujnika wariowała w różnych momentach, co zresztą dokładnie opisałem w poście bo jestem jego autorem. U mnie ciśnienie na postoju na zimnym było ok. 0,6-0,8 bara, a podczas jazdy na ciepłym silniku ponad 2 bary. Ostatecznie we wrześniu pisałem, że drugi mechanik zamontował mi czujnik HELLA, i zabezpieczył wiązkę w jednym...
Mam duży problem z samochodem Renault Premium 420 dci. Kupiłem go w lutym i do tej pory samochód nie działa poprawnie. Wymieniony został praktycznie cały układ paliwowy tzn. sekcje, jednostka dozująca paliwo, pompka wstępna, wszystkie przewody paliwowe oraz smok. Przed czyszczeniem baku wymieniłem kilkanaście wtrysków a po czyszczeniu dalej siadają...
Witam. Dci. Na listwie nie ma cisnienia ponieważ pompa nie podaje wogole paliwa na listwe. Nie ma błędów. Nie mogę znaleźć przyczyny. Dodano po 49 Smok przeczyscilam tez
Witam, ostatecznie stanęło na naprawie auta przez sprzedającego z gwarancją na piśmie. Przyczyną awarii od początku był olej, a raczej jego osady i zapchany smok. Niestety założone przez producenta interwały są mocno przesadzone 30.000 km lub 2 lata oraz delikatna jazda przez Szwajcarów spowodowała zaleganie dużych osadów w całym silniku. Zapchały smok...
W tym samochodzie nie wystarczy zregenerowac wylacznie turbo i je wymienic .Niestety 1.6 to problematyczne silniki . Trzeba zrobić płukanie silnika olejem , usuniecie opiłków magnesem , wymienić smoka , sruby z sitkiem zasilajacych turbine, olej i filtry - to wiadomo wyczyscic układ dolotowy wraz z intercoolerem . Nie tylko w tym silniku, lecz w każdym...
Wyjaśniam Pompa oczywiście przechodzona bo jeśli chodził na zaciśniętym wężyku zasilającym to chodził na oleju z silnika więc jednak ssie olej tyłem sekcji. Zapowietrzenie skutkuje zgaśnięciem silnika. Pompka zasilająca w najlepszym porządku. Doszliśmy do wniosku że smok (sitko) w baku jest zap.... albo filtr paliwa. Filtr paliwa wymieniony + czyszczenie...
Witam, Mam problem z premiumką. Na zimny idzie ok problem zaczyna się gdy się rozgrzeje, przy mocniejszym wciśnięciu gazu, przy zielonym zakresie obrotów na biegach szczególnie od 3-go zaczyna trząść kabiną i auto "nie idzie" (efekt jakby jazdy na wozie drabiniastym) efekt potęguje się przy cięższym ładunku. Odpalanie ok zimny ciepły Ok pół roku temu...
Da się zrobić bez wyciągania miski , jest wtedy ekwilibrystyka z deklem - zostanie na nim smok pompy oleju i trzeba go na bok delikatnie przestawić ( nie uszkadzając smoka ) .Potem zabawa z czyszczeniem i nakładaniem masy uszczelniającej . Do demontażu dekla musisz też powykręcać szpilki (są śruby i z tego co pamiętam dwie szpilki ) . No chyba że robisz...
Pęknięta rurka w baku-smok ma najczęściej objaw zapowietrzania po zejściu poniżej pewnego poziomu paliwa w zbiorniku. Filtry paliwa jak i odstojnik czyste? Czyszczenie odstojnika to nie tylko wylanie syfu z niego. On ma w sobie 2 elementy filtrujące. Możesz także odkręcić przewód z baku do odstojnika i zobaczyć czy w śrubach łączących nie ma ciał obcych...
O co chodzi z tym że mus być ok6mm na skok, jak byłem u mechanika to robił to przy mnie podłączył pod kompa i regulował nastawnik i tam coś było 5,5ale mg chyba a jak dodał gazu to wzrastało to jest ta dawka właśnie, bo dalej pali mi jak smok i nie wiem cozrobić
Z tym odkurzaniem i ładunkami elektrostat.to fakt i nie żarty ! Pozatym w momencie wysysania "smokiem" z wywoływaczki starego developera czyścisz pojemnik także z pyłu papierowego i innych świństw z którymi mogą być problemy na nowym nośniku. Ostrożnie przy czujniku, dokładnie w kontach i przy osi mieszadeł.
czyszczenie miski olejowej i smoka było wykonane ok 5000 km
czyścić rozrusznik aspire czyścić czyścić zaparzacza
sprawdzić tranzystor 2n3055 skoda biegu wstecznego przestrojenie odbiorników lampowych
integra tylko zegar uniden ubc125xlt
Rozbudowa RAM: 4x8GB DDR3 1600 MHz na płycie głównej Accessing Service Menu on Mio Moov M610 GPS