Moim zdaniem te środki do usuwania pozostałości uszczelek są mocno przereklamowane. A używałem nawet Reinz'a, produkt dość drogi, efekty biorąc pod uwagę koszty - mizerne. Używałem jakiegoś w postaci żelu, więcej paćkania niż wymiernych efektów. Ale to moje subiektywne odczucie. Jeżeli chodzi o blok, ja używam takiego niby skrobaka ze starego płaskiego...
Ma ktoś może pomysł, lub zna dobre środki na czyszczenie bloku silnika?Czeka mnie remont poloneza i jak widze ten olej na silniku to aż mi sie nie dobrze robi.Trzeba to jakoś w końcu usunąć. Za porady z góry dzięki
Inne pytanie, jak czyścicie blok silnika?
Co się dzieje że chcesz go czyścić? On jest przykręcony do bloku silnika, jest pod kolektorem ssącym. Widać go jak patrzysz przez kolektor ssący w dół. Od strony sprzęgła widać chyba wężyk który jest do niego podłączony.
Ok, a gdzie dostać taki środek? Zapewne w sklepie chemicznym, który nie wiadomo gdzie jest. A ocet w każdym spożywczym. Więc po co kombinować? Poza tym autor chce czyścić chłodnicę a nie blok.
Jest jeszcze jeden sposób (dalej twierdzę że do spawu silnik się rozbiera!! ). Nie jestem zwolennikiem tego systemu , ale dwa razy uszczelniałem podobne wycieki . Czyścimy blok , grzejemy silnik tak aby reszta pyłu została wypłukana z mikro kanalików .Studzimy silnik , spuszczamy płyn chłodzący . Odkręcamy węże od silnika , blokujemy wloty płynu chłodzącego...
Jak jakie szklanki? Normalne , te co po krzywkach ganiają. Już widziałem jak niechluje do nich syfu nawalili jak czyścili blok pod uszczelkę i na tym syfie oparły się popychacze. Silnik pochodził chwilkę, brud wygniotło i luz zrobił się na 3 mm i zdziwienie. Jeszcze w 60-ce, smarowanie klawiatury poszło papa. W każdym razie rozrządu nie przestawisz...
W lewo od filtra oleju. Odkręć pokaż mu słońce na 30s i zakręć z powrotem. Swoją drogą jak można pisać o remoncie silnika nie czyszcząc bloku. Przecież tam jest jakieś 10 zaślepek do wykręcenia celem czyszczenia kanałów. Ten górny z 4 to ciśnieniowy oleju. No chyba żeasz ogrzewanie kabiny.
Spiroliza czyli czyszczenie termiczne, ale bez uzwojeń, głowice wychodzą jak nowe, bloki silnika też :D .
-czyszczenie - tester Tech 2 -silnik -funkcje dodatkowe -reset mapy uczącej bloku IAC -ustawić porządanie jałowe na powiedzmy 913 obr.
Prawdopodobnie zamulony jest blok silnika, między tuleją a korpusem. Najczęściej dzieje się to na ostatnim cylindrze. Pomaga trawienie całego bloku środkami chemicznymi z dodatkiem inhibitora korozji i płukanie wodą pod ciśnieniem.
W blokach samochodów ciężarowych wierciliśmy mały otworek w zaślepce i ją wyciągaliśmy. Po wyjęciu dokładne czyszczenie otworu. Wciskanie zaślepki odbywało się za pomoc ręcznej prasy balansowej. Oczywiście wymagało to rozebrania silnika :( P.S. Zaślepki mieliśmy od producenta.
Przypuszczalnie tak z racji doświadczenia zauważyłem ze siemens montuje w nowych modelach czarne uszczelki komory parzenia które notorycznie puchną i blokują blok. Czysto hipotetycznie obstawiam ta usterkę. Trochę zabawy bedzie, blok trzeba będzie wyjąć i potem ustawić to we właściwej pozycji najprościej podlaczajac napiecie bezpośrednio do silnika....
Nivona Nicr 756. Co jakiś czas błąd 8. Napęd rozebrany, wyczyszczony i nasmarowany. Blok zaparzający rozebrany, wyczyszczony i nasmarowany. Po tych zabiegach błąd dużo rzadziej, ale się zdarza. Raczej wina silnika czy blok zaparzający? Jak elektronika wykrywa błąd - spadek napięcia czy prąd nadmierny?
A więc czy jest inna możliwość oprócz uszczelki? Tak, jedyne miejsca gdzie te płyny mogą się mieszać to silnik, więc albo uszczelka (lepsza opcja), albo pęknięta głowica lub blok (tragiczna opcja). Ogólnie radzę z tym bardzo szybko jechać do mechanika bo płyn chłodniczy w oleju bardzo szybko zabije silnik. A jak uszczelka to trochę czyszczenia, wymiana...
Nie ryzykowałbym zakładania używanej turbiny, ani sobie, ani tym bardziej klientowi Możesz rozwinąć czemu ? Bo w normalnym warsztacie wymiana turbiny to również czyszczenie całego dolotu i wymiamlana oleju w silniku, a nie jakieś 1,5h pod blokiem.
Czyściłem bez wymontowywania - samą gardziel. Macie może opis bloków pomiarowych do tego silnika z wartościami prawidłowymi? Lub - czy opisy i wartości prawidłowe dla silników: AKK, AKP, ALD, AUC, AUD (te posiadam) są takie jak dla ADX?
Witam. Zna ktoś może jakiś dobry warsztat w małopolsce [lub sąsiednie województwa] który wykonuje naprawy generalne ciągników? Chodzi mi o c-360. Trzeba; -zespawać blok -remont generalny silnika, skrzyni, zwolnic, osi -nowa elektryka, cała -czyszczenie i malowanie Chodzi mi żeby było to zrobione niekoniecznie tanio ale dobrze. Jaki może być tego koszt?
Najpierw powinno być tak: kanał 01 silnik kanał 02 odczyt kodów kanał 05 kasowanie kodów kanał 04 nastawy podstawowe wybierasz blok nr 98 i zaczyna się procedura kalibracji która trwa ok.10sekund,potem kanał 06 koniec transmisji i po ok 15 sekundach wyłączasz zapłon temperatura silnika powyżej 80°C. A co pytania czy masz czym to zrobić chodziło mi o...
Zabrałem się za naprawę swojej cytryny saxo 1.1 a dokładnie za wymianę uszczelki pod głowicą.Jest to moja pierwsza taka ingerencja w silnik... Na mechanice troszkę się znam ale nie jest ona moja mocna strona.Dużo od małolata mechesowalem z kolegami w garażu ::)Silnik mam rozłożony głowica jest już splanowana ,uszczelka kupiona .Problem mam z skręceniem...
No to kolego obserwój uważnie czy na połączeniu silnik - skrzynia biegów nie widać jest pojedyńczych kropli płynu po dłuższym postoju. Niestety by to sprawdzić trzeba się schylić i wczołgać pod auto :D. Lub też obserwój czy za pompą wody (między pompą a blokiem) nie widać jest wycieków. Popatrz też czy z boku od strony rozrusznika blok nie jest wilgotny....
Witam. Sprawdz przewód paliwa! W tym modelu masz pół profesjonalną budowe silnika na dzielonym cylindrze, zdejmij sam cylinder, obejrzyj tłok i pierścień, moze stoi w tłoku. Dół silnika czyli wał korbowy zalej paliwem tak by nie przelac poza blok, i sprawdz czy nie ubywa to paliwo przez uszczelniacze wału. W gazniku sprawdz prace zaworu iglicowego,...
dzięki panowie, na razie kopce jak stary ikarus na oleju opałowym.... ma to swoistego rodzaju zaletę, ponieważ ten co jedzie za mną utrzymuje bezpieczny dystans..... W sumie w czołgach też była zapora dymna (tylko biała) to czemu nie w mondku ? A tak poważnie - rozmawiałem z człowiekiem, który regeneruje pompy, twierdzi że nie ma znaczenia jak się ją...
Nie dawno co robiłem remont silnika na samochodzie rozbierając wszystko do gołego bloku z wałem)) czyściłem wszystkie czesci po nagarze który wystąpił poprzez nie szczelność uszczelniaczy zaworow. Jak te Błedy były przed remontem to zostały i po. Jedyny plus tego że silnik działa w lepszej kondycji. Podczas remontu zaglądałem do wtyczek ECU i w obu...
Głowice były planowane, blok czyściłem druciakiem takim co się zakłada na szlifierkę i krążkiem z papierem ściernym.
Z demontażem jest problem śruby nigdy nie było odkręcone. Przeczyściłem tam drutem i zobaczę jak będzie wszystko składam. Nie da rady zdemontować kolana śruby uszkodzone a nie chce bloku silnika uszkodzić.
Dawka wtrysku blok 001. Możliwe że trzeba czyszczenia nastawnika w pompie lub sama pompa.
W cali 2.0 16v głowicę w 2 godz na spokojnie zakładam. Rozrząd: najlepiej nowy, znaki masz u góry na obudowie przy kółkach rozrzadu 2 wciecia i na kółkach 2 znaki (po 1 na każde wcięcie). Na kole paska rozrządu jest znak i na silniku (mniej wiecej na godz. 2 patrzac od przodu). Silnikiem krecisz tylko w przód. Momenty dokrecania to 25nm 65st 65st 65...
Po takim czyszczeniu należało by zrobić reset bloku uczącego blm
...silnik nie był ruszany, czyli na pewno odpada
1.9 TDI 90 km czy 110 km silnik? Potrzebny magik, który to potrafi rozróżnić. Niestety, ale w miejscu, gdzie powinien być kod silnika na bloku, jest rdza i nawet po czyszczeniu nic nie widać. Silnik pochodzi z innego auta, więc naklejki w bagażniku i na kielichach na nic się nie zdadzą. Silnik już włożyłem do auta, ale chcę poznać jego moc. Dodatkowo...
Pod koniec tematu sami Konsumenci określili będzie jakość, albo będzie jakoś()... 1.Silniki gcv160-190 wg. mnie to najwyższa półka w gamie możliwości średniego polaka, tylko że: a) Honda "nieudanie" próbowała wprowadzić (wypromować) swoje silniki do podwozi o niskiej jakości włączając do tego HUSQVARNE, oryginalne gaźniki hondy mają ODDZIELNĄ dźwignie...
Miałem ten sam problem. Jego pojawienie się świadczy o jednym: coś złego dzieje się z mikro włącznikiem współpracującym z kołem bloku kawowego odpowiedzialnym za zatrzymanie we właściwym miejscu. Aby się z tym rozprawić najlepiej pozbyć się z młynka kawy, pojemnika z wodą, fusiarki i dalej rozkręcić wszystkie widoczne torx’y obudowy pod blokiem...
często podczas czyszczenia bloku z resztek starej uszczelki lecą paprochy do silnika pózniej potrafią zablokować zawór przelewowy w pompie olejowej... piszesz ze auto zapaliło i było ok a po ponownym odpaleniu ciśnienia brak... wkręć manometr i sprawdz ciśnienie nawet jeśli jest zła uszczelka dół silnika będzie miał ciśnienie...
Ja mam duże pęknięcie w c-360. Nie pomogło czyszczenie, odtłuszczanie, matowanie i klejenie. Próbowałem kilku klei, za każdym razem był to klej dwuskładnikowy nakładany po usunięciu starego. Ostatnio był to CX-80 i też nic. Jak płyn się sączył, tak się sączy. Próbuj, jak za pierwszym razem nie skleisz, to dalej odpuść sobie, bo nie warto. Za każdym...
Czasem bywa tak, że jak "nadgorliwy mechanik" naleje zbyt dużo oleju - po prostu przeleje stan max to jak silnik jest rozgrzany np. po dłuższej jeździe w gorące dni obroty mogą falować i nawet może wyłączyć się silnik. Szczególnie często zdarza się w samochodach z wbudowanym dodatkowym czujnikiem temperatury w bloku silnika. Egr do wymiany !
Podłącze vaga, sprawdzę (3 8 11) i te wężyki od zaworków, KOD SILNIKA wybity na bloku AHU a na naklejce w bagażniku 1Z /AHU (w komorze silnika pisze version 6k, MOTOR 1Z/AHU)... Wtryski podobno były tylko czyszczone, być może różnica dawki paliwa pomiędzy wtryskami mieści się w granicach tolerancji (spr. to jeszcze raz).
a jak nie ma co podmienić to co wtedy ? kupić nowy i podmienic :) a jakby tak zajrzeć w bloki pomiarów
Ale co Koledzy "tworzą" o osprzęcie?. Wymienia się silnik (naturalnie w całości a nie sam odlew bloku) i turbinę. Zostaje cała reszta: doloty, intercooler (po czyszczeniu), sterownik, przepływka, itd, itd - mało zostaje?
Przepraszam, bo piszę z pamięci i możliwe że pomyliłem rodzaje napędów bloków. Nie było kulek trzymających silnik napędu ? Żaden z trybów napędu nie był uszkodzony ??
Witam w silniku s15 mam bardzo dużo kamienia od nowości nie był czyszczony żadnymi specyfikami. Czym wyczyścić ten blok traktor jest po remoncie wlać tam ocet w proporcji 1:1 czy kwasek lub inny środek do odkamieniania. Instrukcja podaje roztwór kwasu solnego 10% w sklepie można kupić tylko 30% więc musial bym go rozcieńczyć ale nie wiem w jakich proporcjach...
Korek zbiorniczka to masz zajefajny, wymień go albo umyj i porządnie przedmuchaj, bo w korku prawdopodobnie masz zaworki pilnujące ciśnienia w układzie chłodzenia, dwa, jeden pozwala zassać powietrze, drugi je upuścić, wyrównywać ciśnienie w granicach pracy układu chłodzenia. https://allegro.pl/czesci-samochodowe-62...
Przed usunięciem immo było wszystko ok, ale troche czasu minęło już od tej operacji i nie wiem czy to przez to. Przepustnice czyściłem i adaptowałem niedawno. Chciałem sprawdzić w blokach pomiarowych w vagu informacje, ale nie wiem na co zwrócić szczególną uwagę.
sprawdź czy są duże ubytki oleju w silniku prawdopodobnie podczas wymiany uszczelki nie zostały wyczyszczone otwory śrub głowicy silnika i niestety podczas dokręcania pękł blok ale najpierw zakup środek do czyszczenia układu chłodzenie i dokładnie wszystko wypucz zalej nowym płynem sprawdź olej w silniku a następnie zobacz czy będzie się to nasilać
silnik 01. - bloki pomiarowe grupa 13 / 18 / 23 Proszę Pana ja miałem to samo :) na zimnym silniku szarpanie właśnie na niskich biegach ale to się okazało wina nagaru zrobiłem czyszczenie 2 kolektorów ssący i wydechowy. czyszczenie wtrysków. zalewałem tłoki płukanką też zdejmowałem miskę + pokrywę zaworów aby jak najbardziej usunąć zanieczyszczenia...
Długo mnie nie było, ale miałem ważne zajęcia... Wracam do tematu podwyższonych obrotów. Sprawdziłem za pomocą VCDS adaptację przepustnicy( to w tej wersji silnika/sterownika trwa tylko ok 3 sekundy !), jednak to nic nie dało, dalej obroty jałowe utrzymują się najczęsciej w okolicach 1000rpm. Sprawdziłem blok pomiarowy - VCDS wskazuje ok. 945-955rpm...
Bardziej półksiężyce po bokach luzy boczne mi chodziło. Koło zamachowe ma luzy od bloku silnika i do bloku silnika pchając... Wyczuwa się zużycie i tak się nie da jeździć w esioku papaju... Bo wybije bardziej... Panewki oporowe ciekawe. Na mosiądzu jest plus smarowanie? Będę musiał rozebrać na części co do śruby i konserwacja remont piaskowanie czyścić...
Service 8 oznacza zablokowany blok zaparzający. Sprawdź, czy silnik dostaje napięcie zasilające. Nie wiem, czy akurat w tym modelu jest transformator zasilający silnik napędu bloku zaparzającego. Jeśli jest powinien dawać napięcie ok 15V.
Wymuszałem VAG'iem pracę sztangi i wydawało się, że dobrze chodzi, ale wiadomo test z 5 minut trwał poza tym słaby dostęp od góry mało widać w tym silniku. Tutaj gruszka jest skierowana do dołu i za blokiem silnika jest. Jak sprawdzić czy problem jest z N75 czy z geometrią? Czy ewentualne czyszczenie pomoże czy wchodzi w grę tylko regeneracja? Nie chce...
A czy tu jest rozrzad ? Bo chyba nie , są takie laski . Sam napisałeś 4T czyli silnik czterosuwowy. Ma oczywiście rozrząd, tylko wałek znajduje się w bloku, a zawory są sterowane poprzez laski. Normalnie wcześniej jeździł? Coś robiłeś, że teraz tak strzela? Gaźnik czyściłeś?
Stan zapełnienia masz w bloku 075.Ale nie wiem czy ten tester ma tak samo i ogarnie. Procedura awaryjnego czyszczenia DPF: Wymagania wstępne (ogólne): Włączamy zapłon Włączamy silnik Temperatura płynu chłodzącego powyżej 50 ° C (patrz MVB 002,4) Włączyć wszystkie możliwe odbiorniki energii (światła, Ogrzewanie siedzeń, ogrzewanie szyb, klimatyzacja...
Nie ja byłem taki "umny", ale zaprzyjażniony , stary mechanik to podpowiedział. I cioteczny stryjek wujka dziadka cioci też tak zapewne miał - słyszałeś kiedyś pojęcie urban legend ? Mam znajomego mechanika, który w przypadkach bzdurnych bądź wątpliwych również wymyśla niestworzone rzeczy - z ukręceniem wałka aparatu zapłonowego w 125p włącznie. Owszem...
Audi a3 8l 1,6 AVU z 2002r z instalacją LPG 16555 P0171 Mieszanka za uboga (Blok 1 ) Błąd ciągły 16556 P0172 Mieszanka za bogata (Blok 1 ) Błąd sporadyczny 17584 P1176 Korekta lambda z prądem katalizatora (Blok 1) - Osiągnięcie granicy regulacji Błąd świeży Przepustnica była czyszczona, silnik krokowy oraz przepływomierz, adaptacja wykonana. Filtr powietrza...
Witam, Głośna i nierówna praca: 1. Podtarty wałek 2. Duże rozbieżności na korekcjach kanał 13 ( regulacja pompowtryskiwaczy czyszczenie układu paliwowego za pomocą środków Wynn's lub Liqui Molly) oraz Bipy kanał 23 3. Często po zakupie pojazdu pompowtryskiwacz ma niewłaściwy numer w stosunku do kodu silnika (nr sterownika). 4. Prawidłowść spięcia rozrządu...
Dziękuję za dokładne zdjęcia - to właśnie ta rurka i te kanały wodne. Wszystkie kanały przy uszczelce to raczej się nie zapchały, ale gdzieś po drodze mogą się łączyć. Rurka i okolica jest drożna - ładnie wchodzi sprężynka (taka jak od regulacji lusterek). Z boku, pod kołem rozrządu jest brok, zaślepka, która zasłania jakiś kanał wodny. Wygląda, że...
Racja kolego... :D zapomniałem że to tylko tempomat jest dostępny w blokach pomiarowych silnika. Przepraszam. Ja miałem przypadek podobny w nowszym Passacie, po rozlaniu się coli - manetka nawigacja i klimatronik były do czyszczenia.
Chłopie, Ty spalisz to auto :!: Z tyłu po lewej stronie od mocowania tylnej belki do bloku silnika (w okolicach alternatora) jest taka miedziana plecionka - wymień ją. Broń Boże nie łącz tego z dodatnim zaciskiem alternatora. Ma to być pewne połączenie karoserii z korpusem silnika a przez to i masą rozrusznika.
Serwis w Radomiu moze się wypowiedzieć o takim sposobie czyszczenia intercoolera (5lat wstecz). Silnik pracował na takich obrotach ze paliwa nie trzeba było a blok i korbowody zakończyły żywot :D Najlepszy jest płyn do mycia przemysłowego np. Dimmer firmy Atas (ten od plakow) oraz woda. Płukanie należy przeprowadzić na placu a wylot z intercoolera wyprowadzić...
Problem włączający się alarm Toyota Verso 1,8 147 KM rocznik 2012 (automat) Mam problem z włączającym się co jakiś czas samoczynnie alarmem. A) Rano lub po kilkugodzinnym postoju przy otwarciu pilotem samochód komunikuje się czterema piknięciami alarmu. B) Sąsiedzi (parking z drugiej strony bloku) co jakiś czas mnie informują, że alarm się bez powodu...
Błąd, nie czyści się takich rzeczy papierem ściernym bo kamyki z niego wbijają się w metal i pogarszają kontakt. Moja metoda to papier 180 potem 600 i jak mam za dużo chęci to 2000-powierzchnia praktycznie połysk:) i wcale nie zajmuje to tak dużo czasu jakby się mogło wydawać. Masowe czyszczę tak samo tyle że przy silnych zabrudzeniach na skrzyni czy...
Witam. Czyściłem dolot, było tyle sadzy, że mały palec nie przecisnął sie w dziurkę a teraz wejdą spokojnie trzy. Ale mam pytanie, trochę tej sadzy, która była w bloku silnika wpadła tam głębiej, udało mi się wyjąć ale nie wszystko. W oleju są 2 środkowe kanały a 1 i 4 suche. Czy mogę składać i odpalić czy kombinować rurę i odkurzacz i sprzątać tamto?...
Zanim ci zaczną pisać o czyszczeniu silniczka krokowego odpowiadam-trzeba sprawdzić zawór nagrzewania silnika.To takie cholerstwo przykręcone do bloku silnika,idą tam dwa węże (ze 2,5 cm srednicy) i wtyczka na dwa kable. Pod komputer też nie podepniesz ,bo i pewnie takie sugestie się pojawią.Ten leciwy wtrysk LE2 Jetronic nie ma samodiagnostyki.No chyba...
W jaki sposób dokręcić, dokręcać głowicę silnika 1.4 TSI Cavd Jakie wartości momentu dokręcenia? Jakie informacje jeszcze będą potrzebne? Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję za pytanie dotyczące procedury dokręcania głowicy w silniku 1.4 TSI o kodzie CAVD. Dokręcanie głowicy jest kluczowym etapem w procesie montażu silnika i wymaga precyzyjnego...
Na wstępie zaznaczę że jestem amatorem w naprawie ekspresów - do tej pory w moim starym ekspresie samodzielnie wymieniałem uszczelki zaparzacza i zaworu drenażowego oraz czyściłem młynek. Teraz pojawił się problem z silnikiem który nie zatrzymuje się po przesunięciu tłoka w zaparzaczu, w związku z czym trochę "obrobił" zębatkę napędzającą tłok. Chciałbym...
Naprawione (póki co), na schematach wyczytałem ze powinna być podłączona masa pod przepustnice, u mnie nie było. Znalazłem ją na bloku silnika, przy okazji zdjąłem na nowo przepustnice i wyczyściłem TPS, przeszlifowałem to "pękniecie" i przetarłem Kontaktem PR. po tym ładnie wszystko trzyma tak jak powinno.
Wczoraj jeszcze czyściłem egr i rurkę do przepustnicy. Rurka zatkana była całkowicie. wyczyściłem przepustnice i tą rurkę, zaadoptowałem jedno i drugie i dalej to samo. Po przejechaniu może 20 km na rozgrzanym silniku tak dosyć dynamicznie i wyrzuceniu na tzw. luz zgasł oczywiście i zapalić nie chciał, ale kręcąc rozrusznikiem sprawdziliśmy iskrę na...
A sprawdzałeś korekcje wtrysku w bloku 13 ? Czy są zapisane jakieś błędy w sekcji silnik ? To Ci dużo powie na temat ich stanu a przede wszystkim który tak mocno leje i jest do wymiany.Możesz jeszcze spróbować zastosować środek do czyszczenia wtrysków ' Liqui Moly Diesel Spulung"
Czyli sama woda starczy? Tylko właśnie nie wiem czy taka z myjni czy lepiej wąż ogrodowy i mniejsze ciśnienie, albo pod blokiem i ze 3-4 butelki po wodzie mineralnej ;-) Tak potestuje go, sprawdzę jak się nagrzewa i co się dzieje potem, rozumiem że jak jest minimalnie stan wyższy niż MAX na podziałce w zbiorniczku to raczej się nic nie stanie? Czy nie...
Cześć Panowie zmieniłem słupek w szczeniaku. Miał być idealny ale chyba nie jest. Moim problemem jest olej, cieknący olej. Cieknie w 2 miejscach: 1. tj przy wejściu (wyjściu)z chłodniczki egr do kolektora dolotowego(na harmonijce) - może ktoś poradzi co robić,jakoś uszczelnić, jest tam dziwna opaska,zaciskowa, - wymienić,jak uszczelnić? 2. Na dolocie...
Przyczyn może być wiele. A sprawdzałeś czy blok silnika jest szczelny. W dwusuwach ważne jest uszczelnienie. Simeringi łożysk muszą być szczelne. Może gdzieś wydmuchało uszczelkę. Gaźnik rozbierałeś. Są w nim siteczka bardzo drobne i je też trzeba wyczyścić. Piła nawet nie próbuje odpalić.?????
Wydaje mi się, że wycięcie kawałka niewiele dałoby ponieważ czyściłem materiał w promieniu ok 3-4cm od pęknięcia (co daje szerokość około 6-8cm) i dosyć szeroko nadlałem materiał - oczywiście po wypełnieniu wyfrezowanego rowka. Problem porowania, bąblowania, gotowania aluminium występował na całym tym obszarze. Więc aby tego uniknąć musiałbym wyciąć...
Dwie możliwości, uszkodzony rozrusznik lub zły styk na przewodzie prądowym rozrusznika. Zobacz, czy w trakcie próby rozruchu nie grzeje się bezpośrednio przy klemie akumulatora i na oczku rozrusznika. Dodatkowa masa bezpośrednio z klemy na blok, czy z karoserii? W drugim przypadku też zobacz czy nie grzeje się przy klemie i przy mocowaniu do nadwozia....
Wymieniłem blok zaparzający, wymieniłem mikroprzełącznik wykrywający położenie bloku zaparzającego. Jeśli raz na tydzień nie nasmaruję uszczelki na tłoku zaparzacza to zacina się praktycznie cały czas albo podczas czyszczenia po włączeniu, albo podczas prasowania kawy, wtedy wyraźnie słychać, że jest mu ciężko. Co to może być czy silnik stracił moc?...
Witam wszystkich. Dziś z racji wolnego postanowiłem przygotować się do czyszczenia nastawnika dawki paliwa,wynalazłem na forum masters tuning dokładną instrukcję czyszczenia nastawnika pompy vp-37. i jest tam napisane aby przed demontażem nastawnika przy użyciu vag com spisać dokładną dawkę i ustawienie nastawnika na pompie w bloku pom. 01 poz 3 niby...
Wejdź Vagiem na silnik /bloki pomiarowe/ blok nr 11/ przełącz na basic setings/ . Wtedy komp daje sygnały do n75 max doładowanie i totalny brak. Sztanga ma chodzić co 10 sekund od maxa do min. Pytanie ty czyściłeś turbo bo można w niektórych turbinach źle złożyć geo i masz taki efekt. Taki sam efekt będzie jeśli bawiłeś się długością sztangi i ustawiłeś...
Witam i proszę o pomoc, przy nie codziennym zjawisku, pacjentem jest Opel Meriva A 1.3 CDTI, Samochód nie miał kompresji na jednym tłoku, został zrobiony remont silnika, planowanie głowicy,docieranie zaworów, nowe pierścionki nowe panewki, używany blok (orginalnego nie opłacało się ratować z racji na koszty) samochód złożony silnik na swoim miejscu,...
Udało się !!! po tylu latach :D Zatkałem ręką przepustnicę to zgasł więc wszystko ok. Przepustnice czyściłem wcześniej i zrobiłem podmiankę z adaptacjami itp. - nie pomogło Powymieniałem milion czujników niepotrzebnie. (temperatury, map sensor itp.) Po jakimś czasie wyskoczył mi błąd od zaworu egr (nie wiem czemu nie odrazu) Znalazłem filmik z czyszczeniem...
Nie ma co oglądać filmów na YT bo czasem są straszne bzdury (łagodne określenie). Sam silnik SW400 bez robienia dołu można zrobić bez żadnego specjalistycznego sprzętu pomiarowego. Kto robił wie że do zmierzenia luzu pomiędzy tłokiem a tuleją wystarczy blok techniczny. Rowki w tłokach czyści się z nagaru ułamanym starym pierścieniem. Tłoki z korbami...
Czy po teście , zamiast słoika zamontowałbym zbiornik z paliwem 2-3 litr i dobrze go umocował . Czy mogę zrobić 20km ? Muszę jechać na wioskę, aby wyczyść ten zbiornik paliwa . Teraz robię wszystko na podwórku pod blokiem na parkingu. A tego nie zrobię . Można jechać -tylko zabezpiecz wylot i powrót paliwa na filtrze paliwa. Wymontowałem też filtr...
Na razie zaliczyłem: ASO, polecany na forum A6 warsztat na Okęciu, polecany na forum A6 warsztat w Centrum (w sumie najbardziej kompetentny). Niestety, żaden z tych warsztatów nie potrafi rozwiązać problemu. Który to problem jest z gatunku tych złośliwych: pojawia się raz na kilka odpaleń, po czym znika. Ponowne odpalenie sinika ZAWSZE jest ok. A potem...
Może zwal mu klemę na 20 minut, odpal 5 minut na wolnych i w trasę, kolega miał swojego czasu takie punciaki w nauce jazdy, co 3 miesiące czyszczenie, reset sterownika i ognień i znowu na 3 miesiące spokój. A jak nie pomoże, to widocznie czas przyszedł na regulator wolnych obrotów. Ciężko wymienić bez bloku przepustnicy ale się da.
rou123 to cały wałek chodzi ok 2mm, za krótkie strzałki zrobiłem. Przed rozebraniem skoczyłem na warsztat sprawdzić ciśnienie w komorze i jest 7,3 atm - jak dla mnie jest dobrze. Wracam do czyszczenia i składania. Za kilka godzin napiszę jak to wygląda. Jeszcze cały blok korbowy przepołowię. Mam nowe pierścionki, uszczelki, paczkę fajek i 3 piwa całe...
Witam, ostatnio mój traktor zamroziłem po czym razwalilo blok. Kupiłem drugi lok używany i ciagnik przeszedł kapitalny remont. Pochodził może że dwa miesiące i w chlodnicy zaczął zbierać się szlam . Myślałem że się silnik czyści po remoncie jednak to nie ustepowało. Zaprowadzilem ciagnik do mechanika i okazuje się że po zdjęciu głowicy i dmuchajac w...
Mój Kompressor KO24 po dwóch sezonach zaczął niemiłosiernie wyć. To co dało się zaobserwować przez wziernik to zabrudzony miedziany wymiennik. Postąpiłem tak jak opisuje o-w-c-a ale nie dotykałem bloku gazowego, tylko czyszczenie płytki palnika i płukanie wymienników. Po skręceniu wszystkiego piec jest cichutki i działa jak na początku :D . Zabieg w...
Przeczytaj to i zrób logi statyczne. Loguj tylko blok 11 dla odczytu bloków wartości mierzonych: a.Select -> Engine-01 -> Meas. Blocks - 08 [numer bloku] b.Select -> Engine-01 -> Basic Settings - 04 [numer bloku] 2.Wykonujemy logi statyczne ( samochód stoi na biegu jałowym, silnik włączony, wymagana robocza temperatura silnika na desce rozdz. 90*C =...
Zapłon włączony, silnik nie pracuje! [Wybór] [01 - Silnik] [Bloki pomiarowe - 08] Wybierz grupę "060". [Idź!] [Przełącz na Nastawy - 04] Po przełączaniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja: "Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się...
Dzień dobry. Mam problem z ekspresem. Wykonałem czyszczenie i wymianę uszczelnień bloku zaparzającego. Wszystko ustawione według filmów instruktażowych dostępnych w sieci (pozycja wyjściowa "grzybek" schowany maksymalnie w dole). Generalnie przez krótki czas działało, zająłem się wiec innymi wyciekami. Niestety po dalszych pracach (wymiany uszczelek...
Kup środek do czyszczenia wtrysków, podaj go zamiast paliwa. Wykasuj wszystkie błędy. Dopiero po tym pomierz bloki silnika i będzie wszystko jasne na gorącym silniku. (z tym odpalaniem dożo aut ma problem z kontem synchronizacji -nie ostawiają go mechanicy źle postępują podczas wymiany rozrządu ). To taka wada puki nie usuniesz. VCDS do reki i napisz...
Witam ponownie. Renia wróciła do właściciela, ja zrobiłem tym autem 200 km, pół na pół miasto i trasa i nic się nie stał, żadnych błędów i itp. co zrobiłem; -uszczelnienie dolotu, łącznie z uszczelką przy bloku silnika (auto gaśnie po zatkaniu filtra powietrza) -Wymiana czujnika temperatury w dolocie(tak dla świętego spokoju) -Czyszczenie i konserwacja...
Witam , mam problem otóż od wymiany uszczelki pod głowicą męczę się z uszczelką pod pokrywą zaworów. Uszczelniałem go 3 razy i zawsze leci olej z tyłu. http://obrazki.elektroda.pl/1290651300_1... Pokrywa zaworów jest równa . Zawsze przy wymianie uszczelki wszystko pięknię czyszczę aż do metalu , odtłuszczam kładę sylikon ( Nie jakiś za 10...
Pod pokrywą 19 nie ma żadnych śrub. Odkręcenie pokrywy 2 daje dostęp tylko do zaworu zwrotnego oznaczonego 7-11, który wg instrukcji należy przeglądać/czyścić bez utraty gwarancji. Ja też nie mogę dostać sie do kondensatora ale to z powodu tego, że od dołu nie mogę dojść do śrub oznaczonych na rysunku 33, bo nie wiem jak wyjąć/odkręcić/poluzować (sam...
Jeśli masz nierówny blok w stosunku do mocowania łapy to żadne kleje do gwintów i bloku ci nie pomogą rzeźby to złączyć. Fachowo powinno się blok napawac i sfrezowac. Jeśli nie ma możliwości tego zrobic to jest sposób którego nauczył mnie stary mechanik autobusów. Ściągasz łapę, czyścisz dobrze blok nawet kamykiem żeby nie było grama smaru i odtluszczasz....
Witam, Mam silnik z tego co wygooglałem jest to pulsa-jet z bocznym wałem korbowym model (ze silnika) Briggs and Stratton 130292. Typ 3215-01 Silnik z jednej strony jest pokryty olejistym nalotem najprawdopodobniej wyciek następuje z tulejki która wychodzi z bloku silnika a w nią jest wsadzony wodzik(cięgno do gaźnika ) do chyba otwierania przepustnicy...
tzn obroty ok silnik pracuje a powraca błąd?ma wpływ jak najbardziej a jesli powraca należy sie przyjrzec jej działaniu w blokach wartosci mierzonych co nieco można podejrzeć
Tak ogólnie, to komenda ONFI 0x60 (blokc erase) zastosowana do każdego fizycznego bloku pamięci NAND daje Ci gwarancję bezpowrotnego zniszczenia danych. Nie jest konieczne zapisanie w tym miejscu nowej zawartości. Jeśli chodzi o polecenia standardów ATA i SCSI (np. 0xF4 - Secure Erase) - w SSD mogą być implementowane w różny sposób - np. w Twoim przypadku...
Witam. Też walczę z takim wyciekiem nie wiadomo skąd. Ten sam model silnika co u kolegi. Cały tył silnika zachlapany od oleju spadającego na napęd. Z lewej i prawej strony. Po wielu niekorzystnie wydanych pieniądzach począwszy od uszczelnienia chłodniczki oleju po przez wymianę zaworu separatora oleju, turbosprężarki, uszczelnienie pokrywy zaworu, uszczelnienie...
Tzn. może i trochę zaniedbałem tą usterkę , ale w serwisie doradzili mi abym dolał do paliwa środek do czyszczenia wtrysków i zobaczył co będzie. Łudziłem się ze może pomogło, ale teraz jak są temperatury niższe problem wraca. Sprawdziłem olej jest ok tzn. nie jest "kawa z mlekiem" i płyn chłodniczy też nie jest mętny. A czy przyczyna może być (oby...
Witam, Posiadam kosiarkę jak w tytule. Ponieważ nierówno pracowała, wymieniłem w niej membranę gaźnika i trochę ogólnie przeczyściłem. Po złożeniu i przy próbie uruchomienia, gdy silnik już "zaskoczył", linka szarpaka została mocno wyszarpnięta z ręki. Kiedyś szukając jakichś danych serwisowych, wydaje mi się że znalazłem informację, że może tak się...
Tuleje można wyciągnąć śrubą lub zniszczyć przecinakiem. Otwór w bloku czyścimy papierem ściernym sprawdzamy czy u góry blok jest nie wypalony bo wtedy jest złe odprowadzenie ciepła z tulei na blok, smarujemy TYLKO otwór i wciskamy tuleję śrubą. Przed końcem wciskania wydmuchujemy otwór w który wchodzi kołnierz oporowy tulei. Do Perkinsa produkowane...
Auto Golf 7 gtd. 2.0 tdi kod silnika - CUNA. Było wymieniane turbo i czyszczony dpf przez firmę. Głośna praca silnika na wolnych obrotach którą powoduje turbina. Słychać podczas pracy na wolnych obrotach głośną pracę turbiny (turbina wymieniona na inną i jest tak samo), gdy odłączam elektrozawór sterujący doładowaniem kierownica turbiny się opuszcza...
czyszczenie bloku saeco saeco czyszczenie bloku krups czyszczenie bloku
klawiatura surface pocztówki dźwiękowe bosch zabezpieczenie
proxima p1000 zasilacze czarna lista
Schemat instalacji elektrycznej Volkswagen Fox - gdzie znaleźć? GPO Brooklyn lata 80-te - radio nie działa, gdzie szukać usterki?