Wężyk ma być podpięty pod podciśnienie w kolektorze a czy on będzie podpięty przy przepustnicy czy zaraz przy głowicy to nie ma to znaczenia. Jeżeli był odpięty to regulator nie działał poprawnie - ciśnienie było stałe a powinno zależeć od ciśnienia w kolektorze.
No na pewno coś się dzieje tylko co ? może uszczelniacze na zaworach a może samo czyszczenie coś da kolektora ssącego ????
Ja to czyszczę taką chemią do karchera (silna zasada), oczywiście coś do skrobania, ale to i tak francowata, brudna robota
Pewnie zapchany masz EGR i dlatego kopci, ściągnij wąż dolotu powietrza i popatrz w zawór EGR co tam jest na jego ściankach. Pomaga czyszczenia ale wraz z kolektorem dolotowym.
Po czyszczeniu zaworu AGR rozrusznik nie kręci, silnik nie odpala. Przedmuchiwałem kompresorem kolektor, czy jest możliwość żeby sadza dostała się do tłoków? Akumulator sprawdzałem, napięcie 12,5V. Czy ktoś miał podobny problem, pozdrawiam
Sprawdziłem ten wężyk podciśnienia metodą z mydłem i wygląda, że nic nie przepuszcza. Ogólnie poczytałem o tych Magic 3, jedni piszą że puszcza gaz w układ chłodzenia drudzy piszą że to nie prawda, a kolejni piszą, że tak było w pierwszych wersjach i w kolejnych zostało to poprawione przez producenta, czyli jak to bywa w dyskusjach z dziesiątkami fachowców...
witam serdecznie. mam problem z audi. mianowicie chodzi o to ze wymienilem uszczelke pokrywy zaworow bo olej cieknal. wymienilem uszczekli kolektora. swiece i kable zaplonowe. czyszczona byla przepustnica. wczesniej przed wymiana bylo wszystko ok. tereaz mam blad p0171 o zbyt ubogiej mieszance. i swieci check engine. co moze byc powodem??
Więc tak: kupiłem dziś przewody ciśnieniowe o odpowiednich średnicach i obejmki aby je pościskać tam gdzie trzeba (grosze, sprzedają na metry w sklepach) i wymienię wszystkie które dochodzą do zaworów N75 i sterowania EGR. Silnik mam 110KM. Jest TDI z czerwoną literką "I". Bynajmniej jest 110 w dowodzie no i czuję, i po jeździe czuć te 110 generalnie....
Witam samochodzik audi a3 z klasycznym motorem 1.6 benzynka problem polega na tym że losowo na wielu cylindrach wypada zapłon. Cewke i świece już wykluczyłem. Jedyne co mi się nie podoba to około 700mbar w kolektorze ssącym na wolnych obrotach. Egr zaslepiony bez zmian, rozrząd sprawdzony, filtr powietrza nowy, przepustnica po czyszczeniu i adaptacji,...
Witam. Wypada sprawdzic szczelność układu dolotowego, tj. wężyki i rurki w okolicach kolektora i przepustnicy, przy okazji sprawdzić szczelność rury odmy, lubią się rozpadać ze starości. Na koniec wykonać czyszczenie i adaptację przepustnicy.
CarolineVictoriA-Wielki szacunek dla Ciebie za wytrwałość.Podaj oznaczenie silnika. Zostają jeszcze -przepustnica do czyszczenia,stan świec i kabli zapłonowych,ciśnienie paliwa.
Wymieniłem komplet czyli przepustnica, chłodniczka EGR, metalowy, podciśnieniowy grzybek oraz ten plastikowy również. Praca straszna. Do tego czyszczenie kompletnego dolotu, kolektory rozebrane w mak, klapki wyjęte wyczyszczone, nasmarowane w miejscach obracających się. Wszystko zrobione tak jak być powinno, żaden mechanik by się tak z tym nie bawił....
Świeci mi się check engine i wyskakuje błąd "Motor for intake Manifold Flap (V157) Malfuncktion P3103" Auto jest po czyszczeniu kolektora ssącego, egr i wymieniłem dwa razy przepustnice z firmy Febi Nie mam pojęcia co to może być. Szukam różnych rozwiązań.
Filter kupiłem w serwisie VW, co do oleju w przewodach to wiem ze bedzie, a jesli chodzi o wycieki to najwieksze sa na zaworze egr i na wezu gumowym przy egr (łaczenie) z tych elementów leci po kolektorze na złacze elastycze itp. porzadne czyszczenie egr wystarczy czy konieczny jest zakum nowego ponoc to nie tani element.|
Piszesz, że przeczyściłeś dolot, czyszcząc go sprawdziłeś położenie klapy gaszącej umieszczonej przed wlotem łącznika kolektorów ssących ? Warto tam zajrzeć gdyż lubi się zacinać w pozycji półotwartej i wtedy silnik też będzie mulił.
Byłem w serwisie przed wykazaniem tego błędu na czyszczeniu kolektora ponieważ myślałem se to może być przyczyna ciężkiego odpalania. Jednak po jakimś czasie pokazało mi ten błąd i znowu oddałem. Dostałem informacje zwrotna ze jeżeli chce aby problem z błędem zniknął należy wymienić kolektor jednak nie dostałem pewności ze problemy z odpalaniem znikną.
Zalecenia takich producentów jak audi ,opel i ford mówią wyraźnie, że sondę lambda wykręcamy po uprzednim rozgrzaniu silnika do temperaturu 60 - 85 stopni. Moim zdaniem odpal silnik niech pochodzi około 5 minut zgaś go i ostrożnie zacznij wykręcać sondę, uwaga na temperaturę kolektora. Co do smarowania to uważam , że jeśli masz smar grafitowy bądz innyna...
Sprawdź sprężanie, mankament tych silników wycieranie prowadnic zaworów od mazi zbierającej się w głowicy po stronie dolotu. W większości warsztatów przy nierównej pracy silnika FSI, wypadanie zapłonu, nieszczelny układ dolotowy - wymieniają świece, cewki, uszczelki kolektora i dalej to samo. Zmierz sprężanie - naprawa głowicy , zastanów się na regeneracji...
Szczególnie kolektor, jak ma olej w sobie to wymaga czyszczenia. I katalizator, pewnie się rozsypał i zatkał wylot. P.S. Jest jeszcze jakieś forum z którego głupot nie przepisywałeś?
Witam serdecznie, jak w tytule świeci mi się check engine i wyskakuje błąd "Motor for intake Manifold Flap (V157) Malfuncktion P3103" Auto jest po czyszczeniu kolektora ssącego, egr i wymieniłem dwa razy przepustnice z firmy Febi Nie mam pojęcia co to może być, proszę o szybką pomoc.
A czy wtryski mogą mieć coś wspólnego z cięższym odpalaniem? Tzn auto trochę ciężej odpala od niedawna na zimnym oraz jak postoi np 30 minut, oraz zatrzesie silnikiem. Po sprawdzane przewody dolotu, podcisnienia itp i wszystko ok. Brak błędów na vcds. Silnik pracuje równo. Nowy zaworek odpowietrzajacy skrzynię korbową oraz dv, oba oryginały audi VW....
No właśnie ubytek oleju jest, ale to dolegliwość tych silników. Zawór chce wymienić z jeszcze jednego powodu a właściwie dwoch o których nie napisałem wcześniej , mianowicie jak wiadomo jest to silnik turbo i w różnych miejscach spotkałem się ze stwierdzeniami że przez oryginalny zawór PVC są straty ciśnienia doładowania gdyż ten zawór nie trzyma ciśnienia...
Witam. Posiadam od około roku Audi A3 8l 1.6 z 2002 roku. Od kilku tygodni zauważyłem że żre mi olej jak głupia . 2 tygodnie temu dolałem pół litra i ostatnio musiałem dolać prawie podobną ilość. Najlepsze że nie wiem czym był zalany wcześniej , nikt nie wiedział , karteczek też nie bylo. Dla bezpieczeństwa zalałem castrolem 10w40. Sprawdzane było cisnienie...
Witam. PO 5 godzinach zabawy z czyszczeniem przepustnicy, egr, i kolektora- rezultaty marne- ani gorzej ani lepiej. Narazie postaram sie znależć innego mechanika który dysponuje sprzętem do sprawdzenia kompresji w cylindrach. Na początku dyskusji użytkownik: "zt" zaproponował sprawdzenie czujnika ciśnienia doładowania- tylko tyle, że nie wiem gdzie...
Jeżeli siłownik porusza klapy przy gwałtowniejszym dodaniu gazu to raczej membrana jest cała. Przy uszkodzonej będzie słychać syczenie przy gwałtownym dodawaniu i puszczaniu gazu no i siłownik może nie działać zawsze lub wcale. Mam taki silnik u siebie i też miałem podobne problemy. To zrobiłem w nim 4 rzeczy. 1. Czyszczenie i kalibracja przepustnicy....
Witam. Mam problem z moim AUDI A4 1.6-98r kombi, mianowicie brak mu mocy na niższych obrotach (zastanawia się po czym jedzie już normalnie).tak jak by dostawał za dużo paliwa i nie spalał Na postoju delikatnie falują obroty? i dymi na niebiesko czarno strasznie, Nie dawno odebrałem auto od mechanika została wymienione: uszczelka pod głowicą wraz z planowaniem,...
Witam. Od kilku miesięcy posiadam audi a3 8l 2002 z silnikiem 1.6 AVU oraz LPG. Auto kupione od "znajomego znajomego". W samochodzie było do ogarnięcia kilka rzeczy, ale po ich wymianie przez jakiś czas jeździłem normalnie. Ubywało także płynu chłodniczego. W aucie został wymieniony rozrząd oraz pompa wody. Gazownik zmienił świece, cewkę zapłonową i...
Odłączyłem wężyk łączący dolot przed i za przepustnicą, następnie oba króccce zaslepiłem, co spowodowało że jest już prawie idelnie, lekko go przytrzymuje jak spada z obrotów, ale zejdzie do tych 900 i równo trzyma. Ogólnie jest git i już tak zostawiam na obecną chwilę. Ciekawy jestem w jakim celu zastosowano tam ten wężyk, w sumie jakby dodaje lewego...
Dzień dobry. Myślałem że jestem sam z problemami z FSI. Moje auto to golf 4 silnik BAD 1.6 FSI. Akurat teraz walczę z kucnięciami na niskich obrotach i zaciekawił mnie ten temat. :) Ogólnie to prawie wszystko już naprawiłem/wymieniłem w tym aucie i ten silnik znam dość dobrze. Jeżeli jest to jeszcze komuś potrzebne to jedna z niewielu albo jedyna firma...
(at)diodabg masz rację, wystarczy że komuś padła sonda i została zgaszona w sofcie i już korekty mieszanki nie są wprowadzane. Robiłem takiego peżota 1.6 turbo benzyne. Chłopaki mechanicznie zrobili wszystko, nowy katalizator, czyszczenie kolektora dolotowego, cuda na kiju. Nadal 5x przekroczone co2 i z przeglądu wyganiali. Po wgraniu ORI pliku, co2...
witam, wymiana fitrów (wszystkich) jak i oleju to normalne czynnosci serwisowe, natomiast czyszczenie dolotu CAŁEGO jest niezbedne, ponieważ zanieczyszczenie postepuje powoli i niezauwazalnie dla osiagów samochodu dla kierowcy, jedynie pełna dignostyka z sprawdzeniem mocy na kołach daje obraz niepełnego doładowania silnika w dolnych zakresach obrotów...
Powracam do tematu ponieważ czyszczenie przepustnicy nic nie dało, ciekawi mnie co to za część i do czego służy u mnie ona nie rusza się nic a nic... https://obrazki.elektroda.pl/4965584400_... Widziałem na yt, że to powinno chodzić... Czy jeśli ustawie to w połowie to mogę się przejechać autem bez problemu ze zepsuje to? To cięgno...
Przy nagarze w kolektorze ssącym miałbyś już problemy z pracą na biegu jałowym. Ja nie widziałem jeszcze takiego żeby miał czysty dolot, chyba że świeżo po czyszczeniu, a koni to dużo zabiera.
Witam serdecznie Mam problem z audi a4 b8 tel 2.0 Problem zaczął się od pojawienia kontrolki pomaranczowego silniczka. Po podłączeniu do kompa Pan mechanik powiedział że to klapy kolektora czy coś w tym stylu i trzeba to wyczyścić mówię spoko umówiłam się na te czyszczenie na kilka dni później i następnie pojawił się następny problem migajaca pomatanczowa...
Turbina była czyszczona gdyż regeneracji jak gość twierdził nie wymagała. Na wirniku luzów brak, ubytków w łopatkach też nie ma. Stwierdził, że czyszczenie wystarczy. Na diagnostyce mechanik sprawdzał pompę i wtryski. Mówił że są w dobrym stanie. W kanale wydechowym w głowicy też nie ma syfu. Wszystkie kolektory zostały wyczyszczone. ,,Masz dalej problem...
Temat ma już kilka lat ale jeśli chodzi o silniki 20V (ADR,ARG, APT) to wyjaśnienie przyczyn różnych usterek nie jest czasami takie łatwe jak mogłoby się wydawać. Samochody z tymi silnikami (bez turbosprężarki) mają podane na wklejce w bagażniku zużycie paliwa w cyklu miejskim na poziomie 11,7-12,3l/100km a więc dość dużo. W trasie zużycie to około...
Po naprawie turbiny nie jest wskazane dawanie aby eksploatacja samochodu była tak ostra jak piszesz Jeśli rozsypała się turbina to podczas jej wymiany należy wykonać czyszczenie układu dolotowego wraz z kolektorem może w nim być na ściankach dużo nalotu a w chłodnicy powietrza zalegać stary olej jeśli turbina była zregenerowana na chińskich częściach...
Witam. W czerwcu 2020r. Czyściłem kierownice turbosprężarki. W załączniku wrzucam zdjęcia z logów dynamicznych z czerwca. Na tych ustawieniach auto jeździło bez problemu do teraz. Od tygodnia czasu auto najczęściej na 3 biegu i powyżej 3000 obrotów wchodzi w tryb awaryjny. Znany wszystkim NOTLAUF. Vag wyświetla błąd 17965. Czy jest możliwe ze ponownie...
Witam. Problem jest mi znany z Poloneza. Jezeli wszystko wczesniej chodzilo (orginalne czesci)-to trzeba wymienic uszczelki miedzy filtrem i gaznikiem-zazwyczaj to wystarczy (auto ma gaznik jezeli dobrze zrozumialem),gaznikiem a kolektorem ssacym i kolektorem ssacym i blokiem silnika.Jest duze prawdopodobienstwo, ze ktoras z nich wysypala sie i do gaznika...
Błędy jakie zostały to 19591 zmienny kolektor dolotowy, zawor przelaczajacy. Nie osiągnięto dolnego stopu Staly 17953 moduł sterujący przepustnica usterka Stały Rozebralem doloty i fakt jest trochę nagaru lecz klapki swobodnie się otwierają i zamykają Zrobiłem test UPG na uczczelke pod głowica i wszystko ok Kupiłem środek do czyszczenia wtryskiwaczy...
Na razie wstrzymam się z tym napinaczem, sam nie zrobię bo nie mam blokady, a do garażu nie pojadę bo... chore pieniądze kosztuje taka robota w Anglii, zajmę się eliminacją mniejszych usterek, w sumie został mi tylko jeden (poza napinaczem): 16496Czujnik temperatury zasysanego powietrza niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem I moje...
Witam. Zdemontowałem EGR, sporo sadzy w w nim. Moknie w benzynie. Okaże sie jaki efekt czysżczenia, jeśli taki sam to wywale to ustrojstwo i zaślepie otwory po nim. Zauważyłem jeszcze w kolektorze ssącym, gdzie przykrecany jest egr do tego na górze a w otworze zasysa jak przykładam ręke, w środku jest odrobina oleju z sadzą. Co mogło puścić? Uszczelka,...
Zgadzam się sprawdź kąt wtrysku. Spalanie może być wieksze jak turbo nie dmuchnie tyle co powinno. A z rozruchem na mrozie masz jakiś problem?? Dodano po 12 Sprawdź jeszcze ewentualnie rury dolotowe do turbiny i kolektora ssącego. Mogą być gdzieś dziurawe albo łapac lewe powietrze. Możesz wyczyścić turbine z kolektorem ssącym specjalnym preparatem kolega...
Identyczny przypadek miałem w Alfa Romeo 156 2.0 TS Selespeed diagnostyka komputera nic nie wskazywała ale odpowiedzialny za usterkę był zaworek na przewodzie powietrznym łączący kolektor ssący z pokrywą zaworów (był zabrudzony i się zawieszał ) tzn. w alfie są dwa przewody pierwszy przewód wolnych obrotów ten z zaworkiem za przepustnicą i drugi wysokich...
1l na 30 tyś to wynik całkowicie normalny. Mam tylko nadzieję, że nie zmieniasz oleju co 30tyś tylko piszesz ogólnie :). Zdejmij rurę jak najbliżej kolektora dolotowego i jeżeli jest ok będziesz miał tam syf w postaci nagaru ( chyba,że czyściłes ) . Chodzi mi o to, że mgiełka olejowa może być typu ,że zabrudzisz palucha, ale jeżeli ewidentnie będzie...
Witam serdecznie, proszę o poradę odnośnie Audi Q5 2.0 TDI CAHB, przebieg 188 000 km, po czyszczeniu układu dolotowego, kolektor, klapki wirowe, przepustnica, EGR, nowe płyny i filtry i w tym filtr paliwa, i nie mogę pozbyć się błędu P0088, przy odpalaniu, przy spokojnej jeździe zapisuje się w pamięci ten własnie błąd P0088 – Fuel rail/system...
Dzisiaj podpiąłem VCDS wywalił mi błąd: 7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) P2015 00 Dodano po 1 Właśnie wymontowałem sam sterownik od klap. Same kalpy chodzą bardzo lekko silniczek/sterownik wyczyściłem posmarowałem i złożyłem jak było. Przy okazji zdemontowałem i wyczyściłem przepustnice. Teraz chcę zrobić test przez VCDS Przepustnica...
ma_pok - przerabiałem ten temat w Audi A3 1.9TDI. Zacznij od podstaw. Prześledź dokładnie mój temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... a zobaczysz co możesz mieć nie tak w aucie :) Przerobiłem to na własnej skórze, bo sam wszystko robiłem. Masz tam opisy wykonane przeze mnie. Wprawdzie auto inne, ale podobny problem możesz mieć też...
A co powiecie o Audi a3? Znajomy sprzedaje: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a3-za... Auto na srebrnych alufelgach, zejdzie z ceną, LPG to stag 200 go fast, 1,5roku ma instalka jeszcze na gwarancji. Wymienione sprzęgło i rozrząd (najdroższe rzeczy, zamontowane sprzęgło LUKa). Auto zadbane, sprowadzone...
Witam. Chciałbym włożyć turbinę bez geometrii do Golfa. Autem jeździ tata i niestety czyszczenie geometrii to dwa lata spokoju (50 tyś km) i problem powraca(kłania się PSJ). Chciałbym ten temat zamknąć raz na zawsze i włożyć turbinę od AGR. Chodzi mi o pomoc w weryfikacji gratów potrzebnych do operacji. Czy turbo, kolektor wydechowy, pierwsza rura wydechowa...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
witam, układ dolotowy to cały układ powietrza czyli, filtr ,turbina, intercooler(brrr chłodnica powietrza doładownego) kolektory ssace, zawórERG to takie ustroistwo które częśc spalin cofa do dolotu by dopalić te spaliny i zmniejszyć emisje tlenków azotu, hehee b.mądrze brzmi, kup sobie dobre rękawiczki gumowe nitro rozpuszczalnik, czteropak piwka,...
mam ten sam problem i to samo pytanie, auto raz słabsze raz mocniejsze, błędów brak, kable nowe, świece nowe, sonda pracuje, przepustnica czyszczona i adaptowana, na lpi i pb to samo wiec nie pompa, przepływomierz niby pracuje ale czy dobrze? ile powinien pokazywać? mam jeszcze jedno pytanie, miałem problem z lpg, dokładnie miałem przytkana jedna dysze...
Witam. Niedawno kupiłem Audi 80 B3 z silnikiem 1.8 Benzyna/gaz. Zdziwiło mnie spalanie, ponieważ jeżdżę spokojnie (do 100 km/h) a auto pali 14/15 litrów gazu na trasie i 18 l przy jeździe mieszanej. Czy to normalne? Dodam że silnik jest w stanie bardzo dobrym. Ktoś dbał o niego wcześniej. Cały nowy zapłon, olej, filtry paliwa, powietrza, gazu, oleju....
Przeglądając posty zauważyłem, że dałem odpowiedzi jak się problem już wyjaśnił <blame on me>. Otóż całość załatwił N75. Auto zapier**la i naprawdę nie potrzebne były moje nerwy. Czasami trzeba się zastosować do prostych zaleceń kolegów z forum. Najłatwiej było zamienić zaworek. Jeszcze zanim zamieniłem zaworki na próbę, czyściłem doloty, EGR,...
Witam!Panowie mam taki problem.Czasem jak odpale auto to ma notflaut czyli nie ma mocy(silnik pracuje w trybie awaryjnym) i ciezko sie jedzie takim autem,lecz gdy przytrzymamgo na 2gim biegu i z trudem do 3000tys obr to problem ustepuje i auto chodzi tak jak powinno.Az do momentu jak zgasze je.Bylem u elektryka i ciagle wyskakuje blad przeplywki lecz...
Witam! Podłącze się pod temat. Pacjent Passat b5fl 1.9TDI AVF 224 tyś. km. Od jakiegoś czasu mam problem z moim passatem. Po uruchomieniu silnika(przy temp 0 lub niższej zakręci 2 razy zanim odpali) przez ok 1km nie ma w ogóle mocy do ok 2500obr, po przejechaniu w/w dystansu auto odzyskuje moc, aż do ponownego zgaszenia(obojętne silnik ciepły czy zimny)....
Witam, Szukam klucza dynamometrycznego do zastosowań garażowych tzn. posiadam dwa pojazdy Audi A3 oraz Punto 2. Za jakiś czas muszę zabrać się za czyszczenie turbiny oraz wymianę gruszki podciśnienia w A3. Przydałoby się również odpowiedni Nm do zakręcania kół samochodowych. Myślę że klucze o wartościach 20-200Nm można włożyć w bajki a w większości...
Tutaj masz umiejscownienie tej odmy To to sreberko na srodku (obok gruch podcisnienia s rodku na dole pod wezem) http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?i... aby wymienic odme musisz: Pierwszą czynnością jest oczywiście zdjęcie plastikowej osłony górnej silnika, następnie: 1. Wymontować osłonę termiczną nad turbosprężarką 2. Odkręcić dwie...
Witam, Jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość. Było wiele tematów o tym błędzie jednak dalej nie mogę sobie z tym poradzić. P1297 Pressure drop between Turbo and Throttle Valve (Check D.V.) diagnozowany Launchem X431. Kiedy tylko błąd się pojawi obroty dostają świra. Zaczęło się od uszkodzonego termostatu i ssania korka oleju. Po wymianie termostatu...
szukam przyczyny falowania obrotów jedynie na ciepłym silniku zarówno na Pb jak i na LPG Kolego to żle szukasz. Tak jak napisałem sterownik bierze odczyt z kilku czujników temperatury (silnika ,powietrza zasysanego ,paliwa) i na podstawie tych parametrów dobiera dawki. Przyczyną falowania obrotów najczęściej jest brudna zanieczyszczona przepustnica,...
Błędy jakieś są generowane? Ten silnik ma problem z uszczelkami kolektora (lewe powietrze ale to raczej objawia się falowaniem na wolnych). Drugi typowy problem to wtyczka przepustnicy (lubi nie kontaktować i przez to odcina moc aż do zgaszenia i ponownego odpalenia samochodu). LPG plus spalanie oleju też potrafi zabić katalizator tak. Generalnie jak...
Witam. Odpala normalnie, szarpie podczas dodawania gazu, strasznie mocno szarpie zimą dopóki się nie rozgrzeje. Zimą potrafią się przyciąć obroty tak pod 2000obr/min. Jest zamulony podczas przyśpieszania zwłaszcza na biegach poniżej 5. Jak jest bujnięty to jeszcze jakoś można przyśpieszyć. Dodaje gazu muł, przyśpiesza ale opornie, ale wystarczy że cofnę...
Witam podzielę się moją historią, może komuś się przyda. Samochód Lancia Lybra 1.6 16V 103KM. Remont głowicy po zerwaniu paska. Mechanik pospinał rozrząd na blokady za 100zł z allegro. Silnik telepawka i spalanie pb 16L i LPG 20L (było przed awarią 8-9L pb, 7-8LPG). Oczywiście mechanik mówi, że on wszystko dobrze zrobił i trzeba do gazownika jechać....
Wpływ na falowanie obrotów i czasy wtrysku na poszczególnych stronach ma stan silnika : zawory wałki rozrządu szczelność cylindrów a także adaptacja przepustnicy która często mimo nie zapisywanie żadnych błędów jest na granicy regulacji . robiłem adaptację przepustnicy, kupiłem nawet druga przepustnicę i dalej to samo, niestety sprężania nie mierzyłem...
Co do podciśnienia, to też jest ciśnienie. Nie wiem jaki masz silnik, bo jak wolnossący, to nie doczytałem się, aby w VSI 2 przy takich silnikach wykorzystywano podciśnienie jako ciśnienie odniesienia. A zgodnie z instrukcją montażu zawór bezpieczeństwa w reduktorze powinien być podłączony do kolektora ssącego (podciśnienia). Jeżeli silnik ma turbodoładowanie,...
Wszystko powinno być ok. Czemu przypuszczasz, że coś może być nie tak? Czekam obecnie na inną używaną przepustnicę i będą swoją na tamtą wymieniał. A u mnie gdy silnik się rozgrzeje, osiągnie 80 stopni to potrafią dosyć często obroty zafalować zarówno na PB jak i na LPG(spaść z 750 do 450 wahnąć się dwa lub trzy razy i wrócić do stanu normalnego) przy...
Testy szczelności robione były nawet dwukrotnie, sam psikałem oraz zajechałem do znajomego gazownika (moje auto jest bez gazu). Jedyne syczenie jakie słychać jest z wężyka łączącego zawór w dolocie z kolektorem. Gdy ją zdejmę i zatkam wszystko milknie. I stąd moje pytanie do czego służy te połączenie http://obrazki.elektroda.pl/3970225300_1...
Witam wszystkich użytkowników: szukam pomocy, w odpowiedzi co jest z moim samochodem: Otóż w VW Passat B5 1.8 20v ADR mam problemy z: 1. odpalaniem na ciepłym silniku trzeba kilka - nie kiedy 6 sekund - pokręcić żeby zapalił 2. na biegu jałowym (niekiedy podczas jazdy) obroty spadają do 0 obr/min lub 500 obr/min i momentalnie się odbijają. Historia...
W sumie tyle to ja wiedziałem. Piszą wszyscy, że jest potrzebny, bo inaczej by go tam nie było, ale nikt nie pisze po co jest potrzebny. Obecna moja wiedza n/t temat jest taka, iż EGR jest potrzebny żeby spełnić określoną normę czystości spalin EURO. Diesel emituje dużo cząstek stałych, które mają wpływ na żywotność katalizatora, no i ponoć jeszcze...
Witam, od kilku dni borykam się z problemem nagminnych notlaufów na 4 i 5 biegu na różnych obrotach. Czasami przy 2500rpm, czasami przy 3000, a czasami zdarzały się sytuacje kiedy to na czwórce było ok, a zanim wrzuciłem piątkę turbo było w trybie awaryjnym. Wyciągnąłem turbinę na stół i chciałem ją rozebrać, ale część gorąca była tak zapieczona, że...
Witam i pozdrawiam. Temat wielokrotnie poruszany na forum /wczoraj go przerobiłem i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem więc proszę moderatorów o nie usuwanie/. Samochód Audi B4 1Z 1,9TDI rok prod. 1995. Przebieg licznikowy 330.000, sugerowany przez właściciela ok. 450.000. Po sprawdzeniu układu chłodzenia na zawartość CO2 płyn zmienił kolor. Powód...
Dzień dobry, od razu do sedna. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Wydaje mi się, że tak. w pierwszym poście jest filmik jak to wygląda kiedy sprawdzałem właśnie zakładając/zdejmując wężyk od gruszki. zobacz proszę i oceń czy jest OK. . Wtedy szukać czy nie ma gdzieś dziury między turbina a kolektorem ssącym. Tak zrobię....
Wybaczcie za laicki język, ale nie jestem mechanikiem samochodowym. (nie lubię drani ;) wszystko robię sam, jest taniej a w najgorszym wypadku takie same koszty) Kolego Paszkar, otóż jestem posiadaczem Renault Megane Classic 1,6L benzyna '97 z silnikiem K7M A7/02. Miałem ten sam problem, tzn. falujące obroty silnika a dokładnie rzecz biorąc obroty opadały...
Witam. Od dawna irytuje mnie sposób gaszenia auta (telepnięcie odczuwalne w kabinie przy gaszeniu jak i odpalaniu). Poduszki i 2 mas trudno sprawdzić w warunkach podwórkowo-garażowych (nawet kanału nie mam) więc poszukiwania winnego trwają długo. Wczoraj przez przypadek wpadłem na być może wskazówkę. Przy wymianie czujnika temperatury okleiłem (nie...
Witam Kolegów forumowiczów. Przeczytałem już cały internet:) [a6 c5 2,4 v6 AML] 2000r, 165km, LPG (APIS AGIS, apis solo, Magic III) Problem: Pojawił się gdy temperatura powietrza zaczęła oscylować ponad 2-3 stopnie. Po zgaszeniu ciepłego silnika i po odstaniu ok. godziny ( do dwóch godzin) muszę dłużej kręcić aby auto odpaliło. Po 3h odpala na dotyk....
Pacjent to Audi A4 b8 1.8 TFSI 2010 z instalacją Prins VSI DI v1. Wtryski pomarańczowe Keihin KN8. Dzisiaj pierwszy bardzo ciepły słoneczny dzień i problem z poprzedniego roku powrócił. Otóż po dłuższym postoju ok 3-4h po odpaleniu samochodu pojawiają się małe strzały w wydechu. Nie są strasznie głośne, tak raczej pykanie. Reduktor Prins VSI regenerowany...
Jakie proste czynności serwisowo-czyszczące mogę wykonać w domu? Skoro już był w serwisie i nie pomógł wydają się one zbędne. Poza tym wzmacniacz elektroniczny to nie jakieś urządzenie mechaniczne jak silnik spalinowy w którym czyszczenie coś może pomóc. Tu trzeba zdiagnozować przyczynę usterki, a na sam początek usterkę. Chciałbym spróbować wyeliminować...
witam, objawy jak w temacie, obecnie przy silnikach diesla z turniną doładowania i intercoolerem(chłodnica powietrza doładowanego) i po przebiegu ponad 150 tys.km bardzo czesto jest to zanieczyszczony układ dolotowy nagarem, sadzą, olejem z odpowietrzenia skrzyni korbowej(odmy), wyczyszczenie wraz z przepłukaniem benzyna ekstrakcyjną intrcoolera poprawia...
czyszczenie kolektora czyszczenie kolektora dolotowego czyszczenie kolektora ssącego
podkaszarki elektryczne kabel skrzyżowany krzywy bęben pralka
pralka bosch wlm20440pl atego power
Pliki EEPROM do radia CNH 84399213 - dostęp i informacje Głośnik karaoke Manta - problem z radiem