Jak wymienisz to będzie działało. Czyli kosiarka po zimie nie odpaliła, i uderzona w nóż na jesieni. i zgasła wtedy.
Coś Ty się tak uparł na stosowanie wynalazków, dostałeś poradę jak się zabrać za ten gaźnik, a Ty cały czas kombinujesz co by tu jeszcze z tym gaźnikiem zrobić. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Stosowanie mikstur nie przeznaczonych do danego celu, zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem. Co zrobisz jak ten preparat narobi...
ale jak się wyłącza ssanie to zaczyna wchodzić na odcinke Lewe powietrze.
tak kolega lukaszsobek123 ma racje przeczyść kranik przy zbiorniku paliwa powinno być ok
Zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej - wyregulować zgodnie z instrukcja.
Nie nie do linki tą zostaw , tam z boku jest wkręcona w korpus jedna taka do regulacji mieszanki pewnie wolnych obrotów .
A nie przechylał ktoś kosiarki na stronę wydechu czy filtra??? Chyba że to i to jest z jednej strony. Jak przrchylisz to olej wlewa się do tłumika albo gaźnika i później jest kupa dymu zanim to wypali.
Pilarka to zabytek, i części do niej, będzie trudno dostać, kilka jest tu http://www.lasiogrod.pl/advanced_search_... Moim zdaniem, spróbować warto, ale nie obiecuj sobie zbyt wiele. W załączniku masz jakieś rysunki tego silnika. Poszukam jeszcze danych dotyczących gaźnika
Tillotson i ten z Krakowa, to praktycznie identyczne gaźniki. Wkręć obie śrubki regulacyjne do lekkiego oporu, następnie śrubkę L wykręć o ¾ obrotu, natomiast H o 1 obrót. Czyszczenie gaźnika, bez wykręcania śrub regulacyjnych, mija się z celem.
Wałek kopnika nie ma nic wspólnego ale już uszczelka tak. Może ciągnąć "lewe powietrze" przez nieszczelność lub uszkodziłeś simering przy naprawach. Sprawdź uszczelkę na wierzchu i simering od strony zapłonu. Uszczelkę do sprawdzenia można poratować silikonem ale to tylko do sprawdzenia a potem nowa uszczelka.
Rysunki są tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Ciśnienie sprężania mierzy się specjalnym zegarem. Spróbuj w czasie odpalania psiknąć czymś palnym w gardziel gaźnika - benzyną lub plakiem, gazem z zapalniczki, zmywaczem do hamulców... Jak zapali, to masz problem z paliwem. Zawór podciśnieniowy pod zbiornikiem działa?
Przyczyną iskrzenia na patynkach jest kondensator ,należy wymienić go na sprawny .
dodam że regulacja zaworów była i czyszczenie gaźnika A wymiana filtra była?
Mam podobny problem, uporałeś się z nim czy ciągle "pompujesz" primerem?
Planowana głowica, czyszczone gaźniki, dużo zachodu... ale już nie starczyło zapału aby gaźniki ustawić?
Brak powietrza i dlawi go. Dysze do przegladniecia.
Miałem taki sam problem. Silnik się grzał, ogień z gaźnika, strzały z tłumika. Luzy zaworowe idealne. Pomogła wymiana gaźnika na nowy, czyszczenie gaźnika niewiele dało.
Swoje działania powinieneś rozpocząć od wymiany świecy, potem sprawdzenie/ustawienie luzów zaworowych. Być może tu jest, a raczej była, przyczyna. Mokra świeca, po iluś walkach z odpaleniem, prawie na pewno ma przebicia. Teraz dobrze przedmuchaj silnik bez świecy, żeby usunąć skutki zalania i próbuj na nowej świecy. Grzebiąc z gaźniku wprowadziłeś wiele...
Sprawdź wężyk paliwowy czy nie jest uszkodzony oraz uszczelkę między cylindrem a gaźnikiem. Czyszczenie gaźnika i sprawdzenie membran. Rozbierałeś może gaźnik?
wszystko trzeba sprawdzać: świeca, iskra, czyszczenie gaźnika może dysze przytkane i poziom paliwa, lewe powietrze, kompresja. Musisz po kolei to posprawdzać bo tak ciężko coś powiedzieć, za mało informacji
Regulacja zaworów obowiązkowo co 1000 km, tak samo wymiana oleju w silniku. Raz w roku czyszczenie gaźnika. Zrób to i wtedy próbuj, sprzęgło na razie zostaw w spokoju
Wymien membrany. czyszczac gaznik wykrec śruby regulacyjne i przedmuchaj dysze. Czyszczenie gaźnika bez wykrecenia śrub L i H i nie wyczyszczenia ich dysz,mija się z celem. Następnie wyreguluj gaźnik.
Przeczytaj to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Jeżeli to nie pomoże, to czyszczenie gaźnika i sprawdzenie wężyka i filtra paliwowego.
Chodziło mi o model silnika, ale to już nieważne. Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa, no i oczywiście, czyszczenie gaźnika. Tym bardziej, że paliwo było w zbiorniku całą zimę. Wymiana świecy na nową, większość problemów z zapłonem w kosiarkach, to właśnie uszkodzona świeca.
Przewód z filtrem łatwo wydłubać przez wlew paliwa (pinceta) i można oglądnąć, warto przedmuchać filtr powietrza, popatrzeć czy nie zaciągnęło do gaźnika brudu, bo jak jest to czyścimy gaźnik. Świeca pewno też się prosi o czyszczenie lub wymianę.
Sprawdzałeś czy jest wtedy iskra, czy świeca jest sucha a może zalana? Filtr paliwa czysty? Czyszczenie gaźnika, sprawdzenie membran.
Jeżeli silnik pracuje prawidłowo tylko podczas bezpośredniego zastrzyku paliwa (naciśnięcia pompki), to czyszczenie gaźnika "przedmuchanie" nic nie da, należy wymienić membrany gaźnika ale w tych "chińczykach" niestety nie zawsze to pomaga, więc pozostaje zakup nowego gaźnika.
https://www.narzedzia.pl/myjka-ultradzwi... Mam myjkę tej firmy 6 lat tylko malutką.Posiada to co ułatwia pracę czyli timer, podgrzewanie.
Filtr powietrza, filtr paliwa, to na początek. Jeśli czyściłeś gaźnik, to jak, bo bez rozebrania go na czynniki pierwsze nie ma to sensu, a jeśli tak, potrzebna ponowna regulacja.
Czyszczenie gaźnika, ale nie przez moczenie w benzynie tylko rozebranie na czynniki pierwsze i udrożnienie dysz. Druga sprawa, filtr powietrza. Sprawdzenie luzów na zaworach. Jaki jest tam gaźnik? Paliwo świeże?
Witam. Sprawdz przewód paliwa! W tym modelu masz pół profesjonalną budowe silnika na dzielonym cylindrze, zdejmij sam cylinder, obejrzyj tłok i pierścień, moze stoi w tłoku. Dół silnika czyli wał korbowy zalej paliwem tak by nie przelac poza blok, i sprawdz czy nie ubywa to paliwo przez uszczelniacze wału. W gazniku sprawdz prace zaworu iglicowego,...
Witam, to fakt kosa nie firmowa, ale ja trawy tez mam niewiele wiec pomyślałem, że wytrzyma, tylko nie wiedziałem, ze tak szybko się popsuje. Doszedłem do wniosku ze to gaźnik nie podaje paliwa. Sprawdziłem membranę, uszczelki, wszystko jest ok, wiec czemu tak się dzieje? Pali jak podleje benzyny pod świecę, wiec chyba nie jest zatarta?
Witam kupiłem motocykl Honda CBF 500 z 2006 roku w stanie na chodzie ale trzeba porobić pare rzeczy tak myśle żeby do wiosny był zrobiony . Na pierwszy ogień idą zawory już mam pomierzone wszystkie są za ciasne no i mam problem ,bo trzeba zdemontować wałki zeby wyjąc płytki tylko boje się że już tego nie złoże bo albo ktoś wcześniej tak złożył albo...
Ściągnij filtr powietrza, wtedy będziesz widział przysłonę i będziesz wiedział czy jest zamknięta czy otwarta.
A po co od razu wymieniać gaźniki i inne częsci ? Każdy jest wróżka ? Po pierwsze porządny serwis zaczynając od regulacji zaworów potem czyszczenie gaźnika sprawdzenie stanu świecy i oczywiście nasmarowanie i wyczyszczenie startera nożnego, po wykonaniu tych czynności jeśi poprawy nie bedzie dopiero biezemy sie za wymiane części
że mam poluzowany magneto ( Zatem sprawdź czy klin jest cały i iskra we właściwym momencie.
Tak, sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza, zatkaj króciec od podciśnienia zaraz na dolocie. Nie masz zerwanych gwintów na gaźniku? Linka gazu z prawidłowym luzem na pancerzu? Czyściłeś gaźnik? Kiedy były wymieniane uszczelniacze wału korbowego?
L i H są koło siebie ?? Jeśli tak to : L- mieszanka na wolnych obrotach, H - mieszanka na wysokich obrotach, "S"- będziesz miał od regulacji wolnych obrotów. Możesz ją trochę wkręcić i spróbuj odpalić. Dodano po 2 Zakładam oczywiście,że ten gaźnik i jego dysze jest porządnie wyczyszczony i poskręcany tak jak pisze Rycho T
A jak wygląda świeca? Piszesz, że na najwyższym rowku na iglicy jest najlepiej a na niższych co raz gorzej czyli wynika z tego, że go zalewa. Jaką masz dyszę główną? To, że iglica jest inna, może jak najbardziej być powodem tego problemu, węższa, inaczej wykonana mimo najniższego położenia może nie domykać. Radzę nabyć taką samą i sprawdzić, pożyczyć...
Czyszczenie gaźnika to w przypadku jakby nie dostawał paliwa. Gaźnik może tylko dawać za dużo mieszanki wtedy należy wyregulować na blaszce od pływaka. Piszesz, że strasznie kopci to lepiej sprawdź czy nie wywaliło zimering na wale.
Fakt, nie zwróciłem uwagi na symbol silnika. W tej sytuacji pozostaje tylko przeglądnąć gaźnik (oczyścić wnętrze i dysze udrożnić) a następnie dokładnie go zamontować z "dobrą" uszczelką. Sprawdź filtr powietrza i paliwa.
Z uwagi, iż jest to silnik 2T, spróbuj poluźnić mocowanie tłumika od cylindra (może nawet odłączyć go na próbę), gdyż może być "zabity" nagarem. Silniki 2T są bardzo czułe na przytkanie tłumika a objawy (usterki) są wówczas podobne do opisanych przez Ciebie.
Minimalnie przed GMP(górnym martwym punktem). Przez otwór świecy włożyć kawałek drutu i sprawdzić czy platynki (przerywacz) otwiera się minimalnie przed zwrotem tłoka w dół.
Czyścić gaźnik.
Dociera paliwo do silnika. Jaka jest świeca jak wykręcisz po kilku próbach odpalania? Zawory ustawiłeś po zimie?
Kompresja w jakim stanie. Pewnie trzeba ustawić zapłon. Klin magneta do sprawdzenia.
Czyszczenie gaźnika powinno pomóc, świeca też do sprawdzenia. Na rysunku jest przekrój gaźnika, zamontowanego w tym silniku. http://obrazki.elektroda.net/19_12690726...
Nie ma pewności, że jakieś resztki wody nie zostały w przewodach paliwowych i dostały się znowu do gaźnika. Nalej świeżej benzyny i jakimś sposobem dobrze byłoby zaciągnąć to paliwo ze zbiornika zanim dotrze do pompy paliwa. Starym sposobem można by wlać trochę denaturatu aby zmieszał się z resztkami wody. No i czyszczenie gaźnika od nowa. Może to wystarczy.
W kraniku może być problem. W pewnym kładzie całkowicie rozsypała się uszczelka kranika tyle razy czyszczony gaźnik i nadal był problem uszczelka puchła od paliwa, oczywiście był to inny kranik, przy zbiorniku. Sprawdź czy zbiornik się nie zapowietrza. zajrzyj jeszcze do odstojnika pod kranikiem
Witaj. Myślę że, sam sobie dałeś odpowiedz na swoje pytanie. Skoro po podaniu bezpośrednio pod świecę benzyny silnik odpalił, to wina tkwi w gaźniku. Coś gdzieś musi być jeszcze zapchane. Musisz jeszcze raz dokładnie sprawdzić gaźnik. Najlepiej przedmuchać go sprężonym powietrzem i zalać świeżym paliwem. Nic mądrzejszego nie wymyślę. Pozdrawiam.
Cześć mam simka s51 z gaźnikiem 16N1-11 lecz są z nim problemy ;/ Mianowicie: ciągle się zalewa, silnik nie chce się zawsze wkręcać na wysokie obroty, jak zakrence kranik to mam wysokie obroty i jest ok ale jak przełącze to znowu łapie muła i gaśnie... myślałem że to może dysze, ale nie wiem. Dysza 72 jest na przepustnicy, dysza 50 jest w tej panewce...
Jeśli brak reakcji na regulacje to znaczy że nic się nie reguluje. Gaźnik jeszcze raz do mycia i przedmuchania. A czy w gaźniku nie widać śladów rozkalibrowania ? A filtr powietrza czysty ?
Chyba, jednak wszystkiego, nie czytałeś, niewiele mówisz, zależy jak się szuka. Podobnych tematów są dziesiątki. Odpalałeś silnik bez noża? Sprawdź klin koła zamachowego.
Tak jak pisałem, posprawdzaj te miejsca, plus czyszczenie gaźnika. Paliwo po naciśnięciu kilkukrotnym pompki powinno lecieć tu: http://obrazki.elektroda.pl/4445420000_1...
Ludzie co dysza wolnych ma do odpalania? to jest maluch jeżeli jest iskra i podaje paliwo to rozrząd też jest ok bo pompka jest napędzana przez wałek to samo z aparatem zapłonowym, zostaje tylko ciśnienie ale to też dziwne żeby tak z dnia na dzień, ja wymieniłbym świece i przynajmniej wysuszył przewody, iskra może być ale pod ciśnieniem może zniknąć
Uszkodzona cewka WN, kosa nie pali. Gaśnie na wysokich obrotach, brak paliwa. Gaznik do naprawy.
Miałem podobnie. Przyczyną był zapchany tłumik. Czyszczenie polegało na: 1) rozkręceniu tłumika, 2) wyjęciu i opaleniu wkładu tłumiącego (nie chciało mi się bawić rozpuszczalnikami wiec owinąłem w gazety i podpaliłem a później przetarłem szczotką :D ) 3) w tej dłuższej części tłumika jest coś w rodzaju sitka z dużą liczbą otworów przepchałem je za pomocą...
Dzień dobry, mam motocykl MZ ETZ 150 nie chce odpalić i przy odpalaniu kicha. Gaźnik był już czyszczony i zapłon także ustawiany.
Po tylu latach to naturalne, że uszczelniacze stwardnieją. Śladami na tłoku bym się nie martwił, jeżeli gładź cylindra jest w dobrym stanie.
Panowie po pierwsze na starym paliwie to w ogóle nie odpali ale to za nami. Jeśli chodzi o zapłon, często występuje problem z jego ustawieniem, bierze się to stąd, że poluźnia się mosiężna oś na której mocowany jest przerywacz. Całe ustawianie zapłonu proponowałbym zacząć właśnie od tego. Jeżeli występuje ten wspomniany luz osi, należy zdemontować stator...
Przewodów WN nie wymieniłeś?
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Mam takie pytanie, czy ktoś może stosował do czyszczenia gaźników środek /niewiem czy prawidłowo piszę nazwę/ TOTAL CONDITIONER. Środek ten jest w spraiu, ma podwójne działanie, najpierw czyść gaźnik, a druga faza to czyszczenie komory silnika z nagaru.Prawdopodobnie jest b.dobry ale nie wiem czy puźniej nie trzeba przeprowadzić diagnostyki gaźnika....
Otworek podciśnienia do gaźnika, nie jest zatkany? Połączenie gaźnik - cylinder, musi być szczelne. Gaźnik, czyściłeś?
Nie lepiej będzie użyć specyfiku do czyszczenia gaźników w sprayu albo choćby zwykłej benzyny?
Witam wszystkich. Problem dotyczy tytułowego agregatu - silnik dwusuw - stał nieużywany kilka lat i nie odpala. Zlałem stare paliwo, zalałem nowym (50:1), wymieniłem świecę - nadal klops. Po przyłożeniu gąbki nasączonej benzyną do wlotu powietrza odpala na chwilę (do kilkudziesięciu sekund). Następnym krokiem będzie więc czyszczenie gaźnika - czy koledzy...
To sprawdź ciśnienie w cylindrze?
Dzień dobry, Nie wiem czy był bardzo podobny temat na forum, ale przedstawię swój problem. Otóż posiadam 3 lata już kosiarkę Stiga z silnikiem Briggs 550e, w tym sezonie z mojego błędu zalałem zbyt dużo oleju podczas wymiany i do tego nie do końca usunąłem stary. W moim modelu nie ma korka od spodu trzeba korzysta z olejnicy. Po 30min pracy kosiarka...
Ustaw luzy na zaworach. Dodano po 31 Jak zgaśnie to iskra jest?? Paliwo leci??
Typ gaźnika to: Large One-piece Flo-jet Carb Najpierw oczywiście porządne czyszczenie gaźnika.. Tu masz wszystko opisane: http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig... Tak wygląda gaźnik w przekroju. 1- regulacja obrotów jałowych 4- regulacja obrotów wysokich. Ustaw śruby na jeden - półtora obrotu, rozgrzej silnik i wykręcaj...
Wyczyściłem cały gaźnik, dolot i wszystko rozebrałem. Ogólnie kosiarka odpala na wolnych obrotach chodzi równo a na wysokich obroty falują.
Cześć, jak jesteś z Olsztyna to odezwij się na PW. Obadamy temat w realu. Pewnie czyszczenie gaźnika nie zaszkodzi :D
Wygląda to na problem z paliwem, ciężko dokładnie powiedzieć bez "spojżenia", ale czyściłeś np gaźnik? może potrzeba go wyregulować.
A czym czyściłeś stary gaźnik? Najważniejsze w gaźniku to żeby dysze i kanały były czyste i drożne. Ja zazwyczaj dysze i iglice daje do IPA w małej myjce ultradźwiękowej a w obudowie każdy kanał przedmuchuje sprężonym powietrzem.
Jaki skuter 2t-4t z swoich doświadczeń wiem ,że jak chodzi na wolnych a po dodaniu gazu gaśnie to uszkodzony prawie na sto procent jest moduł zapłonowy. Mimo ,że zapala bo gaźnik czyszczony.
Sprawdź jeszcze raz ten gaźnik, mam na myśli porządne czyszczenie, membrany. Szczelność połączenia gaźnika z cylindrem.
A skąd tyle syfu w gaźniku? Przede wszystkim zadbaj o sprawny filtr paliwa, a potem najlepiej wymień gaźnik na jakiś dobry. Skoro tam było wszystko pozapychane, to możesz mieć nadal przytkany jakiś kanalik albo znowu ci dysze zapaprało.
Witaj. Skoro czyściłeś gaźnik, to musiałeś rozpinać sprężyny regulatora obrotów. Czy dobrze je z powrotem założyłeś?
Sprawdzałeś ten plastikowy łącznik pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, może jest pęknięty. Czyszczenie i regulacja gaźnika, jak wygląda sprawa z kompresją?
Błąd w logice AI. Komora pływakowa napełnia się pierwsza. Żeby do tego doszło musi być drożny kranik, filtr, przewód paliwowy, zawór komory pływakowej. Niespodzianką dla wielu jest otwór w korku paliwa. Po co on jest, nie wiadomo... Gdy się zapcha kurzem, to paliwo nie chce spływać do komory pływakowej. Prosty test - odkręcenie korka wlewu paliwa -...
Czyszczenie gaźnika
Może woda dostała się do gaźnika. Albo czyszczenie albo dolej denaturatu do paliwa i może przepali.
Witam problem z falującymi obrotami w traktorku Murray na silniku tecumseh . Traktorek po odpaleniu faluje na obrotach . Gaźnik wymyty w myjące ultradzwiekowo. Wszystkie membrany i uszczelki oringi wymienione . Co może być przyczyną. Świeca nowa filtr paliwa nowy
w sumie to usterka pojawiła się nagle czyszczenie gaźnika u mechanika nic nie dało
Może go przytarłeś, bardzo często się to zdarza w Hurricanie (pęka wężyk od pompy oleju)
Witam mam problem z założeniem iglicy rozebrałem gaźnik dla tego że quad słabo wchodził na obroty, ale to nie ważne gaźnik wyczyściłem zamontowałem i założyłem iglice i gdy odpaliłem quada to był na maksymalnych obrotach prosze o pomoc !!! (at)ElektrodaBot (bota oznaczam bo może coś powie) Marka chinol asix muddy 125 4t
Jak wygląda uszczelka łącząca gaźnik z cylindrem ? Prawdopodobnie łapie "lewe" powietrze.
Regulacja i porządne czyszczenie gaźnika. Odkręć minimalnie śrubę regulacyjną L w gaźniku.
Myślę, że pomoże staranne czyszczenie gaźnika (głównie dysz) i ewentualna regulacja.
Cewka 12V przy zasilaniu 6V będzie dawała słabszą iskrę. Przerywacz sprawdzony? Młoteczek nie ma luzów? Iskra ma niebieski kolor czy czerwono żółty? Mokra świeca świadczy o braku iskry i czyszczenie gaźnika w takim wypadku to strata czasu. Przy braku paliwa iskra jest a świeca jest sucha. Kolega sprawdzi czy przewód WN ma przejście od fajki do cewki....
Jaki kolor ma świeca?
Wszystkie te silniki pochodzą, i tak jak przedmówca pisze, układy paliwowe są kiepskie, ale za to wystarczy czyszczenie gaźnik, i śmigają aż miło. Także polecam.
Dzięki za pomiary, cewka jest ok, okazało się że kondensator miał 2 dziury i przy pomiarach zamiast 250nF miał 0,3nF. Śruba mocująca urwała się przy użyciu minimalnej siły, musiałem wywiercić to co zostało i przegwintować otwór ale teraz jest ok. Iskra wróciła :) Teraz czyszczenie gaźnika i odpalam :)
Powietrzem to można napompować balon a nie czyścic gaźnik długo nieużywanej pilarki. Kup sobie taki spray do czyszczenia gaźników, koszt kilkanaście złotych, w każdym sklepie motoryzacyjnym. Rozpuści pozostałości po starym paliwie.
Czyli co gaźnik wyciągnac wrzucic na noc do denaturatu żeby odmókł z całego syfu? Czy jak? Jak już mówiłem, sprawdzasz i czyścisz wszystko po kolei. Nie znam się na czyszczeniach gaźników lecz możesz spróbować na pewno gorzej nie zrobisz.
Od kiedy to w Simsonie jest uszczelka pod głowicą??? Czy na 100% masz dobre sprężanie. Pożycz manometr i zmierz. Co z zapłonem? Jaki ? Jaka iskra ile mm skacze z kabla na głowicę? Co z wydechem? Czy nie przytkany? Odkręć kolanko i zapal.
Jaki płyn do czyszczenia gaźników w tym roku możecie polecić, coś przez co gaźnik również nie zczarnieje..
Według mnie to podczas czyszczenia gaźnika, widocznie niechcący została odgięta blaszka odpowiadająca za poziom paliwa w komorze pływakowej. I to jest prawdo podobnie przyczyna Twojego problemu.
Okazało się, że zaworek puszczał. A powodem tego, była membrana. Kupowana pod model kosy, numer zgadzał się z numerem naprawczym według katalogu ZAMY (GND 28), a była troszkę inna. Miała dłuższy pin, naciskający na zaworek i większe metalowe kółko. Po spiłowaniu pinu odpala, ale nie da się jej wyregulować. Czasem chodzi idealnie, a czasem jej brakuje...
gaźnik czyścić czyścić gaźnik aprilia czyścić gaźnik stihl
sterowanie wycieraczek astra świece moment prędkość sprinter
harman kardon avr350 wzmacniacz odwracający
Czerwona lampka w laptopie - co oznacza? BIOS do HP Pavilion 10-n140nw - Pobieranie z archiwum internetu