WITAM! Opisany powyżej problem z brakiem MOCY pojawił się u mnie w GOLFIE 2002 rok, silnik ATD, 74 kW. Cała sytuacja miała miejsce po kilku dniach jak zatankowałem cały zbiornik V POWER-a. Rozpędzam autko - lekko pod góre na 4 biegu (ok.90-100 km/h) a tu nagle SPADEK MOCY. Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy. I tak się zastanawiam...
Witam. Mam dwa auta z tym silnikiem. W obu był ten sam problem. Jeśli ktoś nie może znaleźć przyczyny, to sugeruję sprawdzenie jednej rzeczy. Na wyjściu pompy wakum jest plastikowy trójnik. Wychodzą z niego dwa wężyki, jeden do serwa hamulca, a drugi do podciśnienia regulacji turbiny. Wymontować go i wyczyścić, przemyć i przedmuchać powietrzem. W obu...
Minęło kilka dni i o dziwo turbo działa jak za najlepszych czasów. Wyraźnie gniecie w fotel. Dodałem też kilka dni temu, jak tankowałem, dodatek do diesla firmy Xeramic (22 zł w markecie), który ma za zadanie czyścić wtryski i smarować układ paliwowy. Jak na razie śmiga. Kiedyś ten dodatek dawałem do Skody przed zimą, tylko wersje do benzyny i sporo...
W takim razie turbo do wymiany.. Reasumując.. Jakiś czas temu sam czyściłem zmienną geometrię turbosprężarki ponieważ samochód łapał przysłowiowy notlauf. Okazało się że do wymiany była również gruszka. Po czyszczeniu całego nagaru łącznie z całym dolotem, Ickiem, EGRem i wszystkimi rurami i poskładaniu do 300km było ok. Turbina zaczęła działać w pełnym...
Ok, ja już przerabialem chyba wszystko. U siebie odkrecilem w ogóle EGR i polozylem obok podłączony(tak jeżdżę od paru miesięcy, obroty stabilne, nie kopci i pali w miarę normalnie), sprawdź turbinę czy ciegiełko od geometrii się rusza, ja musiałem wyciągać turbo i czyścić geometrie z osadów (filmik jak to zrobić musisz znaleść na YouTube), bo było...
Nie napisałeś jaki masz silnik - czy AWX czy AVF. W pierwszym można zaślepić EGR a w drugim nie - zależy to od wersji sterownika silnika. Stanem spoczynkowym dla zaworu EGR jest jego pełne zamknięcie i oznacza to, że do kolektora ssącego nie dostają się wtedy spaliny. Silnik dostaje najwięcej spalin na wolnych obrotach przez pierwsze 2 minuty od momentu...
Dzień dobry, od wielu lat borykam się z "przeładowywaniem" turbiny i jakkolwiek to nie zabrzmi moża z tym żyć... (o tym później) Zanim zacznę to proszę skupić się na tym w czym jest problem, wszystkie uwagi dotyczące tematu i propozycje pomocy będą cenne. A osobą, którze mają zamiar hejtować (nie mylić z konstruktywna krytyka) i pisać, że moje auto...
Kupiłem to auto niecały rok temu. Turbo zmienił poprzedni właściciel a ja mam jeszcze na nie gwarancję, Intercooler tez wymieniany był przez poprzednika. Po prostu zaczął chodzić na oleju to on zaczął coś wypalać ? A ja mu przerwałem czy jak? Czyścić Dpf czy coś? Czy jaki czort? Bo stało się to zaraz po wjeździe na ekspres
palnik jest jeden i nie ma sensu czyścić go papierem ściernym, autor pisał o palnikach czyli jak rozumiem jego nomenklaturę to chodzi o elektrody dające iskrę, a nie palnik. Ale faktycznie idzie się zamotać czytając takie posty :D Dodano po 5 przetarłem tylko diodę jonizacyjną i palniki delikatnie papierem ściernym. ja do mechanicznego czyszczenia...
Ramię gruszki nowej wyreguluję wg starej gruszki. Jak sztanga będzie choodziła w pełnym zakresie to nie ma sensu wyciągać turbo by czyścić geometrię. Turbawka moja była 5 lat temu regenerowana nie jest od nowości więc nie powinno być najgorzej z nią. Troche filmików instruktazowych pooglądalem więc pojęcie jakieś mam.
Witam. Mam mały problem z doładowaniem są momenty(nawet dni) że turbo działa bezproblemowo i są momenty kiedy nie chce się załączyć .Wymieniłem przepływomierz bez skutku. Turbina raczej jest sprawna (nie jest zapieczona,cięgno chodzi w pełnym zakresie ruchu). Czy zawór EGR można jakoś wyczyścić bo już chyba tylko to mi zostało
Skoro wałki były ściągane to czy przypadkiem ktoś nie pozatykał kanałów w głowicy żeby coś nie wpadło do silnika i zapomniał wyjąć ?
EGR nie działa sprawdź czy nie masz dziurawej gruchy i nie ucieka podciśnienie. Coś nie tak z turbiną, przejrzyj sterowanie, w ostateczności czyszczenie turbo.
Nie wiem na odlutowanym potencjometrze nic nie pisze a ja się na tym nie znam. Tyle że rozebrałem radio i odlutowałem. Dodano po 6 Próbowałem go czyścić ale to nic nie dało, dalej jest problem z regulacją głosu, przeskakuje i nie idzie go płynnie przyciszyć.
Tak "na oko" nie polecam. Podjedź do kogoś kto ma vakuometr, aby Ci to sprawdził- przynajmniej będziesz miał punkt wyjciowy. Większość warsztatów samochodowych ma coś takiego. Czy to czyszczenie turbo dawno temu było robone? Niestety nie są rzadkością przypadki szybkiego powrotu usterki.
Witam. Może ktoś z kolegów wie jak prawidłowo wyregulować gruszkę regulującą ciśnienie doładowania? Znajomy niby mechanik rozkręcił sztangę, ustawił po swojemu i teraz mam problem z przeładowaniem. Zaworek wymieniony-ok, turbina wyczyszczona-ok, gruszka nowa, wężyki nowe a po rozpędzeniu auta na 5 biegu do 100-110km/h nagle traci moc (przekroczona górna...
Witam Piec jak w tytule. Odprowadzenie/doprowadzenie powietrza rurą turbo 125/80 około 5 - 6 metrów w pionie w kominie. Dodatkowo ze względu na parametry pieca przy samym piecu zastosowano adapter turbo 125/80 na 100/60. Opis problemu : Produkowany kondensat przelewa /wylewa się z pieca zamiast trafiać do syfona podłączonego do kanalizacji. Widać że...
Zasada nr jeden jak wymieniasz turbo to czyść dopływ i spływ oleju. Są auta w których są filterki na dopływie i należy je czyścić przy wymianie oleju nie pamiętam czy nie przypadkiem w fordzie diesel 1,4. Moja propozycja zmierz ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach!!!, oraz w pozostałych warunkach. A co do regenerowanych turbin,...
Kolego pamiętasz jak zdejmowales główny wymiennik? Robiłem to tydzień temu to pamiętam ;-) Tylko ja mam kocioł atmosferyczny bez wentylatora, więc mam łatwiej. Ja demontuję wszystko co mam nad wymiennikiem ciepła, czyli rurę biegnącą do komina wraz z tą całą nakładką gdzie mam czujniki ciągu kominowego i wypływu spalin poza przewód spalinowy. Dopiero...
Masz zaniżone wskazania z czujnika barometrycznego F96 znajdującego się wewnątrz sterownika silnika. Zdemontuj sterownik i zobacz jak to wygląda. [url=http://translate.google.pl/translat...
Dziękuję za odpowiedź. N75 wymieniałem rok temu na Pierburga. Możliwe by tak szybko się wytarła ta sprężynka? jakie są jeszcze przyczyny przeładowania oprócz zaworu upustowego? Wężyki? Jutro zrobię jeszcze raz logi łącznie z 010.... Hm...Przepływka też roczna i też Pierburg... nie jakiś cudak z chrl... ręce opadają.... Będę wdzięczny za wszelkie sugestie....
Na razie na zasilacz nowy nie ma szans bo z kasą krucho:(Dzisiaj kumpel przychodzi to będziemy kartę wyciągać czyścić i pastę nową damy.Napiszę póżniej czy to coś pomogło.
Oczywiście , że wiem iż kotły kondesują przy produkcji CWU. Termet i ACV podkreślał tę cechę znacznie szybciej niż konkurencja. Kotły kondesacyjne serwisuje od 2006 roku-wtedy kupiłem pierwszy analizator spalin-jestem w tej tamatyce na bieżąco. Z trwałością kotłów bym polemizował (wymiennik). W kotłach turbo wymiennik jest miedziany z odpowiednią powłoką...
Z tych logów wynika, że kąt synchronizacji w grupie 004 masz źle ustawiony - optymalna wartość to "0" z drobną tolerancją do "0,6" a Ty masz "5". Przyczyna, która powoduje notlauf to wadliwie działająca regulacja ciśnienia doładowania turbo a przyczyna zapewne tkwi w zapiekającej się zmiennej geometrii turbosprężarki. Proponuję dynamiczną jazdę na każdym...
witam posiadam golfa kombi z września 2001r 1,9 TDI 110KM na pompie. felgi 17 cali, opony 225/45 wersja limitowana: jasna tapicerka w środku sportowe zawieszenie: obniżony o ok 2,5 cm, amory bilsteina sprowadzony z holandii przebieg na budziku w chwili obecnej 282 tyś (kupiłem go przy przebiegu 243 tyś) ekonomiczny i oszczędny; trasa przy prędkości...
Turbo czy elektro-szczotka się jako tako nie zatyka (śmieci lecą do worka odkurzacza) ,ale wał trzeba czyścić ,bo się łapią na nim brudy- o ile dobrze pamiętam to w instrukcji jest napisane ,że wolno np. te włosy które się tam owijają przeciąć nożycami. Wygląd obudowy ,jeśli o to ci chodzi to jest indywidualna sprawa, jeżeli chodzi o spasowanie to nie...
Pytasz jaki to mechanizm w tym VCR a sam podałeś jego nazwę "Turbo Drive".Przełącznika funkcji(MSS)nie musisz czyścić bo w tej konstrukcji takowy nie występuje.Oczywiście paski i rolka dociskowa jak piszą kol.to na początek. Najczęsciej w tych machanizmach uszkadza się taka długa ośka na której znajduje się ślimak napędzający całą mechanikę(ślimak lubi...
erykm1, po 1) skąd wiesz że masz zatkany katalizator? po 2) katalizator się wymienia a nie przeczyszcza po 3) zanim się coś wymieni w silniku, najpierw się diagnozuje, chociażby odczyt błędów a potem logi dynamiczne (jeśli silnik faktycznie muł i zapchany kat, to zdecydowanie komputer pokaże odpowiedni błąd....) po 4) masz instalację lpg, nie wiadomo...
Wielokrotnie przyczyną zapiekania się kierownic spalin jest sama turbosprężarka i jej uszczelnienie wałka od strony gorącej. Turbo też często podcieka olejem od wydechu mimo, iż tarczka osłonowa płomienia ma je chronić. Ostatnio miałem możliwość zakupu poszukiwanego przeze mnie turbo - były dwie sztuki - jedno z urwanym wałkiem od strony wydechowej...
Po tych logach mogę powiedzieć tylko tyle, że turbo przeładowuje i to na maksa ale nie z winy źle wyregulowanej sztangi skoro mechanik widzi jej ruch w dół i górę (skok około 1,5 cm) na biegu jałowym i wolnych obrotach zdejmując i zakładając na gruchę wężyk podciśnienia. Zmienna geometria ma tendencję do zacinania się w pozycji maksymalnego doładowania...
Po pierwsze pamiętajmy, że większość z nas mówi o silniku bez doładowania. Witam, trochę odgrzewam temat, chciałbym usłyszeć jak to wygląda w silnikach z turbo. Mam Borę z silnikiem ASZ 130 koni, musiałem już czyścić kierowniczki w turbo bo były całe zasypane sadzą, czytałem że to się będzie powtarzać dopóki nie wywalę katalizatora który jest 0,7 m...
Turbo nie reaguje na to co zapodaje sterownik silnika za pomocą N75. Czy turbo zapieczone czy sama sztanga siłownika podciśnienia przy turbo ciężko stwierdzić gdyż mechanik ma dziwne reakcje. Niby sztanga wymieniona ale w jaki sposób. Nie da się wymienić samej sztangi bez gruchy, ultradźwiękami to sobie można ... Po pierwsze : - przy turbo można wymienić...
Witam. Od jakiegoś czasu mój szwagier jest posiadaczem Forda Focusa mk2 cc z 2008 roku. Samochód wyposażony jest w 2-litrowy turbo diesel o mocy 136 KM. Jest to silnik znany m. in. z Citroena C5. Auto w tej chwili ma przejechane około 170 km. Niestety, po ostatniej wizycie u mechanika, okazało się, że na filtrze paliwa pojawiło się dość sporo opiłków...
Ja ogólnie wolę wymienniki z nierdzewki: - łatwiej czyścić - nie boją się chemii - dłuższa żywotność( prawdopodobnie wymiennika nikt wymieniać w takim przypadku nie będzie) Jeśli cena kotła z wymiennikiem alu i wymiennikiem nierdzewnym jest podobna zdecydowałbym się na ten drugi. Ależ skąd. Różnice cenowe są marginalne. Podaj przykład cenowy np. firmy...
Witam! A ja polecam Fagora MF-770 krótki opis Front ze stali nierdzewnej - Niezależny - 7 funkcji pieczenia - Chowane podświetlane pokrętła - Elektroniczny programator sterujący obsługiwany przyciskami dotykowymi - Specjalna emalia pirolityczna - Automatyczny system czyszczenia pyrolitycznego w 2 trybach: eco i turbo - System Impulse - automatyczne...
Witam serdecznie Mam problem z Volvo S40 II 2006r. 1,6HDI 109KM Odstawiłem samochód do garażu, wszystko było w porządku, na drugi dzień wsiadam, odpalam a tu wyskoczył mi błąd "wymagany serwis antypoślizgowy" od razu zaczął kopcić na czarno i przy 3tyś. obrotów takie szarpnięcie i razem z nim czarna chmura z tyłu oraz brak mocy (tak jak by wyłączyło...
Puszka jest w bardzo dobrym stanie, a co do wzmacniaczy to kilka montowałem w siatce i tylko wzmacniacz swa turbo okazał sie najlepszy. Ale chyba spróbuje z tym wzmacniaczem lna-177. Czy to zacinanie obrazu może być spowodowane tym że śruby są zardzewiałe a płytka brudna? Jeśli tak to czym czyścić płytke w antenie?
Aquosa musisz czyścić po każdym użyciu jeśli jest bez workowo - czyli z wodą. Ogólnie to musisz wyjąć ten pojemnik na wodę ,dokładnie wszystko wymyć ,wszystkie filtry ,osuszyć to wszystko i poskładać - i tak przy każdym użyciu - tej wody nie wolno zostawić - raz niszczysz odkurzacz ,dwa będzie strasznie śmierdziało. Jeżeli używasz workowo -z workiem-...
Teoretycznie ktoś kumaty jak odkręci gruszkę od razu będzie wiedział czy "klameczka" chodzi jak chodzi lub też zacięta na "amen" . Nie wkręcaj się w piękne reklamy. Samego korpusu turbo nawet się nie rusza jak wirnik kreci lekko bez luzów i nie wali olejem na zbyt . tam nic się nie powinno ruszać . Cała tajemnica jest w geometri ma chodzić lekko i to...
Czesc To mój pierwszy post na forum. Nie znalazłem do tej pory w sieci nic co odpowiadalo by objawom zaobserwowanym w moim aucie, proszę wiec o pomoc. Przy każdej próbie wcisniecia gazu z wolnych obrotów wskazówka zatrzymuje się w okolicach 1500rpm ( powtarzalnie dokladnie w tym samym miejscu) a po chwili wkreca się na 3tys i dalej. Po ponownym wcisnieciu...
Nie wnikałem w procedury dziel i zwyciężaj, ale już na pierwszy rzut oka zauważyłem błędy w procedurach "poczatek" i "wprowadzanie". Poniżej są te dwie procedury po poprawieniu błędów. Podstawowym błędem było dwukrotne wywoływanie funkcji IOresult. Ponadto w poprzedniej wersji procedury "wprowadzanie" użytkownik zmuszany był do wprowadzania danych pojedynczo,...
A kiedy kolega wymieniał filtr powietrza dla silnika? Jakiej marki? Jakie odcinki robi auto? krótkie miejskie czy trasy? Troche dużo oleju kolega dolał. Moim zdaniem olej w przewodach od turbo do ic i silnika jest normalną sprawą i występuje nawet w nowych silnikach, nie koniecznie z turbiny a z odmy, natomiast jeśli czyściłeś turbo przy takim przebiegu...
Witam wszystkich, widzę że temat się rozkręcił co świadczy o tym że są jeszcze ludzie którzy doradzą bezinteresownie jak i gdzie pogrzebać żeby coś naprawić. Kolego -fil2006- nie martw się łożysk w kołach nie będę mył :) Zgadzam się z kolegą -Sztomel- że prawidłowe nazewnictwo to podstawa, nie ma co wyrabiać sobie złych nawyków, co się z tym wiąże wprowadzać...
Sztanga przy turbinie chodzi ok. 0,5cm a podobno powinna chodzic ok. 2cm. Byłem u mechanika któy mi czyścił turbo i stwierdził że faktycznie mało chodzi ta sztanga i ciężko pracuje. to jak czyścił tę turbinę skoro nie pracuje w całym zakresie - faktycznie ma chodzić w zakresie 2 cm (może ją tylko zamoczył w nafcie bez rozbierania- trochę musisz do...
czasem czyszczenie turbo już nie pomaga i tylko regeneracja
Problem rozwiązany - czyszczenie turbo pomogło.
czyszczenie turbo zalatwilo problem , dzieki za pomoc
czyli czyszczenie turbo?? czy regeneracja?
Jeżeli jest utrudniony przepływ spalin to jak najbardziej może być to przyczyna osłabienia silnika, ale można to sprawdzić. Odkręcić układ wydechowy od Turbo i zrobić jazdę próbną
Witam jakie obroty powinny być na biegu jałowym. Kupiłem Renault megane 1.9dci miał 2500 po czyszczeniu interccolera filtrów wymieniłem turbo przepływomierz mam 4500 co można zrobić jeszcze. Dziękuję
Ciśnienie doładowania przekroczyło 2 bar i komputer odcina turbinę. Najprawdopodobniej turbo do regeneracji bo "przeładowuje". Czasem pomaga czyszczenie, ale zwykle nie na długo...
Wydaje mi się że zatartą masz kierownice turbiny, zobacz czy sterowana jest ciśnieniem czy podciśnieniem, jak podciśnieniem to bardzo prosto sprawdzić, na zapalonym aucie podpinaj i odpinaj wężyk podciśnieniowy ktory idzie do gruszki kierownicy turbo, i zobacz czy cięgno gruszki pracuje w góre i dół , czy może stoi. Dodano po 4 A jeżeli chodzi o czyszczenie...
Witam Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Auto nadal jeździ z usterką. Ostatnio zlokalizowana została nieszczelność na rurce od EGR cooler. Zamówiłem takową lecz nie do mojej jednostki (ja mam 8v) i teraz zamówiłem cały cooler EGR (115£ w przybliżeniu) do tego przeczyszcze turbo i dam znać czy coś to dało. Co do Waszych odpowiedzi Sensor map był czyszczony...
W 308SW miałem podobną sytuację, wężyk od podciśnienia turbo "wypadł" i spaliny leciały przodem. Po drodze czyściłem EGR (który był zadowalająco czysty swoją drogą) i przejrzałem pół auta, bo myślałem, że kolektor się rozszczelnił. Z tego co kojarzę to jeszcze DPF był czyszczony bo był już pełen.
Witam, problem z Mercedesem A klasa 2.0 CDI, podczas jazdy przy zmianie biegu, ujęciu gazu dymi mocno na niebiesko. Uszczelka pod głowicą zmieniona i nic, dpf wyłączony, EGR czyszczony, turbo bez wycieku, olej zmieniony, policja na drodze zatrzymała i mierzyli spaliny wyszło ok, lekko pali równo chodzi, na postoju nie dymi, jakieś pomysły?
Czyszczenie turbo raczej jest na krótki okres i wiąże się z jej demontażem plus jej rozbieranie a tam czekają cię zardzewiałe i przegrzane śruby łatwo urwać szpilkę kolektora wydechowego czy trzy śruby trzymające zmienna geometrie.
Pewnie na zakrętach ucieka przy głowicach. Trzeba rozkuć, skrócić o 2 cm gumę i kapilarę, zakuć i wkręcić na klej. Wszystkie sztuki uciekały mi tam, czy to REMS czy Rothenberger. Pozdro
Wejdź Vagiem na silnik /bloki pomiarowe/ blok nr 11/ przełącz na basic setings/ . Wtedy komp daje sygnały do n75 max doładowanie i totalny brak. Sztanga ma chodzić co 10 sekund od maxa do min. Pytanie ty czyściłeś turbo bo można w niektórych turbinach źle złożyć geo i masz taki efekt. Taki sam efekt będzie jeśli bawiłeś się długością sztangi i ustawiłeś...
Dolot był czyszczony przed założeniem nowego turbo?
Witam Opel zafira A 2.0 dti nie ma mocy, egr czyszczony turbo ciśnienie ma. Pierwszy drugi bieg totalna padaka później tez ciekawie nie jest, ale po dłuższej jeździe z większa prędkością 110/120 zapala się kontrolka z kluczem i samochodem. Spalanie tez duże przy normalnej jeździe 8.9l/100. Filtr powietrza wymieniony. Co to może być ?
Witam, samochód Seat Leon 1.9 TDI podczas odpalenia na zimnym i dodaniu gazu dymi na czarno, po ruszeniu autem szarpie i gaśnie auto, przy próbie ponownego odpalenia gaśnie i nie reaguje na gaz. Pompa sprawna, EGR czyszczony, turbo czyszczone, wtryski sprawne. Na kompie 0 błędów. Dodam, że auto jak jest ciepłe nie ma spadków mocy, idzie bardzo dobrze...
Szanowni Koledzy, rozebrałem pompę i nagrałem filmik. Rzućcie proszę okiem. https://youtu.be/SYUFwxwSEi0 Główne pytania: 1. Czy ta pompa nadaje się do regeneracji? Na nowych uszczelkach oczywiście :) 2. Czy te moje wszystkie objawy mogły brać się z tej pompy? Uszczelniacze na pompowtryskiwaczach wymieniałem 2 lata temu i wolałbym (tak na wszelki wypadek),...
Miska oleju do zrzucenia i czyszczenie smoka powinno uratować ciśnienie . To rutynowa operacja demontaż miski i czyszczenie smoka + wymycie układu dolotowego + filty i olej przy regeneracji turbo takie są wymogi do jakiejkolwiek reklamacji. My zawsze robimy sobie zdjęcia w trakcie naprawy żeby nie było ;) . Możesz jeszcze wcześniej zmierzyć ciśnienie...
Pompki drugie dobrane odpowiednio pod silnik ? Końcówki wtrysków czyste jak łza, albo może sam czyściłeś? Turbo dałeś do sprawdzenia? Doładowanie ok? TZn? Może brak mu paliwa?
zawór n75 podmieniłem na próbe z zaworem od EGR i dalej przeładowanie więc przyczyna gdzie indziej. Wężyki zmieniałem pół roku temu więc chyba nie ma innej opcji niż czyszczenie turbo. Chyba że poszedł jakiś wężyk gdzie nie miałem dostępu z góry i go nie wymieniałem ale wszystkie głowne łączące poszczególne elementy wymieniłem oprócz tych co przez cały...
(Po co wymieniałeś turbo? wystarczyło je wyczyścić w momencie przejścia w tryb awaryjny odczytaj błąd i wszystko będziesz wiedział jeżeli będzie to przeładowanie tak jak pisze T 5 to masz turbo do czyszczeni) Turbo wymieniłem bo miał dołek przy przyśpieszaniu i myślałem że pomoże ale też okazało się że były już wżery czyli brało olej
Witam forumowiczów, mam problem z Seatem Toledo 2 1.9 Tdi 110km. Problem objawia się tym że, przy dłuższym przytrzymaniu gazu ( ok. 2800 obrotów) wyłącza się całkowicie turbo, niezależnie od biegu. Problem nie pojawia się, gdy przytrzymam gaz i po chwili go puszczę, wtedy mogę znów dodać gazu przez chwilę bez wyłączenia się turbiny. W ten sposób mogę...
Wszystkiego? czyli turbo czyszczone? podciśnienia sprawdzone ?
Możesz spróbować prze polerować pastą lekko ścierna typu tempo/turbo.
Tqmeh pisał o kierownicach spalin, ja pisałem o N75. Gubisz się w zeznaniach... Zrobiłeś w końcu czyszczenie N75 czy kierownic?
A więc okazało się że grucha raczej do wymiany skok to jakieś 0.5mm i czyszczenie turbo przy okazji , szczerze mówiąc wolałbym zrobić to od góry ,nie dysponując kanałem,jakoś nie mam zaufania do leżenia po samochodem który jest na lewarku ,chodziłby nie wiem jak był zabezpieczony Czy ktoś napisał by ,poradził ,jak do tego się zabrać od góry Silnik 1.9...
Zawor sprawdzasz wakuometrem, jakie ciśnienie ma przed a jakie za zaworem. Po odpaleniu na wolnych obrotach powinno być takie same. Obejrzyj też jak sztanga na gruszce turbo dziala. Na wolnych ma ja wciągnąć, po dodaniu gazu jak turbo zacznie ładować ma się cofnąć.
17580-czujnik kąta uchylenia 2 napedu przepustnicy sterowanej nieprawidłowy sygnał ,a ten drugi to straty cisnienia pomiedzy turbo a zaworem przepustnicy czesto pomaga na to czyszczenie i nowa adaptacja nastawnika a wczesniej dokładna kontrola w blokach pomiarow jej działania
Ile lat ma kocioł? Gdzie wisi i w jakich warunkach? Kiedy był konserwowany/ czyszczony?
Bardzo dziekuje za pomoc, a teraz czy moze dostawać się ten olej także przez turbine? bo czyściłem turbo i mi powiedziano ze mam już łopatki powyżerane i szykuje się regeneracja i mozę tutaj przyczyna? A co powiecie o moto doktorze? może temu zaczą ostro olej brac? Pojade do mechanika i się dowiem co i jak. Bardzo dziękuje za pomoc.
witam oceni ktoś te logi http://rtnet.pl/vaglog/alutka.norek15_10... http://rtnet.pl/vaglog/alutka.norek15_10... http://rtnet.pl/vaglog/alutka.norek15_10... http://rtnet.pl/vaglog/alutka.norek15_10... było czyszczone turbo i przepływka
Jak sprawdzic szczelnosc gruszki turbiny, moglbys Kolego tak po krotce opisac, czy ustami wciagac powietrze, przez wezyk od gruszki? Jesli chodzi o podcisnienie za zaworem N 75 biegnacy wezyk do gruszki turbiny i ktory krociec jest przed N 75 aby porownac podcisnienia za i przed zaworem? Jesli chodzi o czyszczenie turbo to bardzo to skomplikowane, czy...
tzn? :) bo jezeli oddam auto mechnikowi jakiemus to co by nie bylo bedzie czyscil turbo + wymiana zaworu n75 nawet jezeli to nie bedzie potrzebne bo byle by zarobic mozna stwierdzic czy sa zapieczone kierownice? bo wtedy oddam auto na czyszczenie turbo i tylko czyszczenie . Czy mozna stwierdzic ze to n75 ? bo wtedy sam kupie nowy i zamienie . czy moze...
W lutym czyściłem turbo, wymieniłem gruszkę, wymieniłem N75, zaworek zwrotny od podciśnienia, oraz wszystkie węże od podciśnien. EGR zaslepiony i wyczyszczony kolektor tez. Auto chodziło lepiej niż gdy je kupilem. Filtr powietrza nowy. Co do EGR to u ojca tez zaślepiłen także to raczej nie jego wina. Potem padł przeplywomierz, aby się upewnić podmienilem...
Problem z turbodoładowaniem i tak skończy się albo na wymianie siłownika podciśnienia od sterowania zmienną geometrią albo na czyszczeniu zmiennej geometrii turbosprężarki więc te logi nie są potrzebne. Zapytaj mechanika w okolicy ile weźmie za czyszczenie turbo lub wymianę siłownika ( czyszczenie w okolicach 300-400 zł a siłownik około 100-250 zł)....
Witam. Jak podłączyć silnik aby wyeliminować uszkodzoną płytkę turbo (wysokie obroty - czyszczenie)? Ma pracować silnik bez turbo, jest to możliwe? Dziękuję.
ja egr czyszczę czymś metalowym z nagaru, potem benzyną ekstrakcyjną zazwyczaj pomagało, chyba, że zawór jest już przytarty na prowadnicy to go trzeba wymienić.
Silnik 1.9 brb 116km. Czyściłem turbo bo przeładowywało i pojechałem robić logi i podczas logu przy pełnych obrotach auto zgasło i odpalić nie chciało. Ale kręcił ciężko aż w końcu odpalił Ale strasznie tłucze się coś w silniku, poniżej film. Jak odłączę turbo wężyk od gruszki i dalej stuk nie ustępuje. Dodam że pasek od rozrząd 15tys. Km temu zmieniony...
No to masz turbinę do czyszczenie a konkretnie kierownice w niej lub zawór N75 się przycina. Zlokalizuj turbo w swoim aucie turbinę a na niej gruszkę (mieszek) od sterowania. Odepnij wężyk od niej i wepnij inny który następnie zasysaj ustami jak cięgno gruszki się nie ruszy tak 1 cm lub więcej to turbo do czyszczenia. Jak będzie ruch to n75 do wymiany...
Owszem, jeśli podmianka elektrozaworów N75 i N18 miejscami nic nie pomoże to turbo trzeba czyścić. Nieszczelności w dolocie nie ma.
?? W tych Golfach jest MSA. Do założyciela tematu i do gxesiek : Na początek proponuje (jak zwykle) zrobić porządną diagnostyke, czyli odczytanie błędów ze sterownika oraz podgląd parametrów rzeczywistych (również dynamicznie). Zarówno w jednym jak i w drugim Golfie jest pewnie silnik 1Z lub AHU, a tam jest turbo bez zmiennej geometrii, dlatego też...
Witam Potrzebuję porady, serwis rozkłada ręce, znajomy mechanik walczy i narazie nic... Może ktoś coś doradzi 😒 Auto w 2018 roku przeszło remont silnika: Wymiana pierścieni, rozrządu, czyszczenie turbo, nowy katalizator i było OK. 1. 2 tyg. Temu wyskoczył błąd o turbinie - auto jedzie do 90km/h jest ok potem odcina i tak do wyłączenia silnika...
Witam mam problem z Swift 1.3 ddis nie wkręca się powyżej 4 tys na postoju czy podczas jazdy między 1.5;tys A 2.7 coś jedzie ale to jeszcze nie to.bledow brak.dpf czyszczony EGR zaślepiony wyprogramowany.bledow brak.turbo po regeneracji.po zgaszeniu pojawia się błąd w kolumnie kierowniczej c1122.po odpaleniu ginie. Dodano po 1 Witam mam problem z Swift...
Jak jesteś zainteresowany czyszczeniem dpf daj znać ,zrobię i dam 100 tyś gwarancji bez jakiś tam że wtryski ,że turbo itp...jest powodem ponownego zapchania Jesli cisnienie różnicowe przekroczy 8 mbar w czasie gwarancji (100 000 km) to zwracamy kasę za czyszczenie po okazaniu raportu ,czy opinii autoryzowanego warsztatu.
a jaki kod błędu?
Zacznij od czyszczenia odmy. Niby nikt tego nie proponuje A w moim przypadku pomogło. Już myślałem o wymianie turbo. Pomogło czyszczenie
Na pewno nie zapchany intercooler. Jest jeszcze jedna rzecz o której nie wspomniałeś i pewnie nie sprawdziłeś a która powoduje błąd przeładowania. Nie chcę jednak nic sugerować. Pokaż zatem parametry jakie odczytywałeś przy diagnozie tej usterki bo z pewnością je logowałeś. Interesują mnie grupy 011 i 010 logowane dynamicznie. Turbo sam czyściłeś i...
przed przystąpieniem do tej naprawy był błąd niskie ciśnie doładowania , drugi czujnik temperatury, dwa inne dotyczyły zestawu wskaźników . Diagnoza tak na patyku czyli żadna. Wykasował błędy i uruchomił silnik i nic nie wskoczyło trwało to 20 min korzystałem z usługi. Turbo wyczyściłem i uruchomiłem sterowanie ilości doładowania. Za jakieś półtora...
Czyszczenie zmiennej geometrii w turbosprężarce powinno chyba rozwiązać problem z jej wolnym wstawaniem z dołu i przeładowaniem powyżej 2000 RPM. nie prawda,nic tu nie pomoże,turbo po prostu nie ładuje
Najpewniej turbo puściło olej do DPF przez co zapchał się na kamień. Tak więc turbo do wymiany plus czyszczenie DPF w maszynie
Witam! Przeszukałem całe forum, jednak mojego problemu nie znalazłem, a ręce już opadają, mechanicy natomiast rozkładają nie wiedząc co może być. Pacjent Passat b5fl 1.9TDI AVF 224 tyś. km. Od jakiegoś czasu mam problem z moim passatem. Po uruchomieniu silnika przez ok 1km nie ma w ogóle mocy, po przejechaniu w/w dystansu auto odzyskuje moc, aż do ponownego...
jak cokolwiek zdziałasz daj znac bo ręce opadają wkładam chyba już nie potrzebnie drugie turbo.... czyszczenie egr i układu wtryskowego itp
Gdzie znajdę czujnik doładowania turbo z tymi psującymi się kablami. Czyściłem EGR i auto szatan, jednak chciałem sobie sprawdzić. Ew przeczyścić czujnik.
EGR czyściłem 1,5 miesiąca temu bo mocno kopcił w momencie załączenia turbo. Czyszczenie trochę pomogło, ale kopci nadal. Pewnie ta nieszczelność powoduję że do silnika dawkowana jest zbyt duża dawka ropy lub za mało powietrza. Specjalistą nie jestem, mogę się mylić.
hej pracuje w szkole jako nauczyciel praktycznej nauki zawodu koledzy z diagnostyki biorą za 1. podłączenie i wywalenie błędów od 60 do 100 zł 2. wymiana klocków 40 zł elementów zawieszenia przedniego chodzi o elementy stalowo gumowe 50 zł za wyminę tulei w tylnej belce też 50 jak byś chciał wyminieć amortyzatory przy okazi 30 zł więcej tu dochodzi...
czyścić kierownica turbo czyścić sterownik turbo mercedes turbo turbo
schłodzić laptopa układy boost toshiba internetu
potencjometry behringer eurolive potencjometry behringer
Usterki i naprawa modułu silnika Dyson V15 Typowe usterki wzmacniacza Yamaha AX-750