Miałem identyczny przypadek. Problemem były pęknięte przewody w wiązce tylnych drzwi. Podobno częsty przypadek w Astra H. Tu masz jak to naprawić: [url=http://astra-3.pl/usterka-astra-h-n...
Pewnie gaziarz nie założył przekaźnika odcinającego pompę podczas pracy na lpg. Zamontuj sobie taki przekaźnik to zapomnisz o problemie.
Przyczyny to: -zużyte koło pasowe (częste) -zużyty pasek lub słabo naprężony -rozwarstwione koło dwumasowe (częste w tym moedlu)
czy to oznacza ze jeden czujnik widzi inną wartość powodując za działanie systemu? Tak.
Zwarcie w desce rozdzielczej! W Oplu to niestety częste i to nie tylko w Astrze ale i Combo, Corsa. Czesław
Jeśli czujniki są ok. to ja obstawiam ster do naprawy, ewentualnie wymiany.
Częsty przypadek w astrach - szczególnie przy pożyczaniu prądu komuś do rozruchu.
A nie ustawiłeś czasem anteny na ASTRĘ? Często spotykany błąd. Obróć antenę lekko w kierunku zachodnim i szukaj sygnału.
Taki objaw może być spowodowany biciem koła fonicznego, to częste w astrach.
Witam Prawdopodobnie masz uszkodzoną cewkę. Dość częsty przypadek.
Po prostu go przetnij w kierunku tylnej częsci fury.
Silniczek krokowy przepustnicy. Częsty problem.
Odkręć trzy śrubki od elektrycznej częsci EGR i zobacz, czy luźno chodzi grzybek z częsci mechanicznej.
A tak zapytam oprócz tych dziwnych wyników ( które są nierealne), dzieje się coś niepokojącego czy po prostu szukasz dziury w całym. PS Aby poprawnie wykonać test sprężania trzeba odpiąć wtryskiwacze (po co lać paliwo przy teście). Dwa otworzyć przepustnicę na max (częsty błąd zaniżający pomiar). Trzy dobrze jest wykonać dwa pomiary na zimnym silniku...
to typowa przypadłość w oplu,czasami dotyczy stacyjki,sprężyna powrotna nie cofnie z pozycji rozruch,a czasami samego rozrusznika-częste w Valeo D6RA-klei się rdzeń w elekromagnesie. Wynień kostke pod stacyjką,groszowa sprawa
Witam mam pytanie otóż problem wygląda następująco, trzeci już czujnik temperatury wody w oplu Astrze F 1,4 się popsuł co może być przyczyną?. Po uszkodzeniu nie uruchamia się wentylator przez co samochód się grzeje. Bezpieczniki okej na krótko wentylator chodzi bez problemu. Z góry dzięki za odpowiedź.
Odczytaj błędy z sterownika. Ja bym obstawiał przepływkę , to częsty przypadek w Vectrach.
Mam taki problem z astra G 1.8 X18XE1 2000r. Tylko na zimnym silniku przy przyspieszaniu silnik robi kangurki, skacze i nie chce przyspieszać. Wszystko trwa do 0,5-1 km zanim silnik minimalnie nie nagrzeje, jak jest ciepło ok 20 stopni problem praktycznie nie istnieje. Błędów w ecu nie ma, nowy filtr paliwa, świece, wyczyszczona przepustnica, nowy czujnik...
Witam.koszt takiego czujnika dedykowanego do tego samochodu to około 145 zł.nie jest to cena co prawda oryginalnej części,ale nowego zamiennika w 100% działającego.faktycznie potwierdzam diagnoze Strzały,częsty przypadek.pozdrawiam
Może zerwanie transmisji z testerem, może ktoś na chwilę wyłączył zapłon, może strzelony sterownik, jeżeli to silnik X16SZR; bo częste...
Przed założeniem sprawdź komry wirowe czy nie są zaklepane,bo to jest częsty objaw tych silników.
Kupić Boscha nie Delco.P
Zmierz napięcie na kostkach żarówek przy odpalonym silniku. Nie powinno przekraczać 14,4V
Jeżeli jest awaria jednago bezpiecznika to nie świeci jedna światło, no chyba że ma tego pecha, że naraz poszły mu obie H7, co w tym typie żarówki jest częste,
Nie ma zewnętrznego modułu, w przedostatniej częsci wypowiedzi emeryt ma dużo racji. I właśnie to wyczai pomiarami jakie zaproponowałem.
No właśnie o tym pisze że coś zaslepili żeby na gazie nie wywołało to częste metodą wśród gownianych mechaników.
Za ten pogrubiony tekst, czy za brak wiedzy? Kabelki i świeczki zmienione?
Witam. Chcę wymienić pompę w mojej Astrze. Na co powinienem uważać? Czy istnieją jakieś częste problemy z ustawieniem?
Sprawdz jaki poziom płynu. W Astrach,szczególnie tych z silnikami diesla są częste wycieki. Może gdzieś wybija go w okolicy zbiorniczka.
podejżewam że to jest czujnik ciśnienia on odpowiada za załaczenie wentylatora i sprzęgła klimy częsty przypadek w astrach sprawdź to jest on na osuszaczu z góry zdejmnij wtyczkę powinien się załączyć wentylator klimy a wiesz na 100% czy masz odpowiednią ilość czynnika w układzie to jest tez ważne zbyt mało niepozwoli na załączenie sprzęgła sprężarki...
Wszyscy mówią, że dla mnie byłby odpowiedni silnik 2.0 8V. Jeżdże często Astrą I właśnie z takim silnikiem (czy jest to ten sam co w omedze?), ale o ile Astra jest lżejsza :P I nawet na LPG daje sobie dobrze rade :) Może pomyśle o takiej Astrze w pakiecie GSi?
Pewnie podanie + po stacje na moment lub obwód czujnika włożenia kluczyka. Magistrala usypia się że względu na rozładowanie akumulatora - więc częste wyburzanie może skutkować problemami po dłuższym postoju.
Nie rozumiesz, a nawet nie chcesz zrozumieć. Jeżeli masz ograniczone rozumowanie na temat tzw.czujnika Halla i traktujesz go jako ten czujnik, który jest wbudowany w aparat zapłonowy, to faktycznie w silniku C18NZ go nie ma. Ale jest czujnik który wykorzystuje zjawisko Halla, mierząc obroty wału korbowego. Jeżeli stwierdzisz że takiego czujnika niema...
pompa wody działa? ogrzewanie jest? nie masz czasem uszkodzonej uszczelki pod głowica?
Wiadomość niepocieszająca-nie da się tak jednoznacznie wskazać na awarię cewki w sposób inny, niż wstawienie w jej miejsce cewki sprawnej. Znam to z codzienności, że taka cewka wyjęta na zewnątrz będzie dawała piękną, niebieściutką iskrę na każdym wyprowadzeniu. Ale może jeszcze ją wyjmij, w wyprowadzenia powtykaj świece, przyłóż masowe częsci świec...
no tak, czujnik obrotów rpm do wymiany. Bardzo prawdopodobne i częste, działa z czujnika obrotów wałka pompy.
Tak to częsty problem szczególnie w fotelach czasami pomimo że złączka wygląda czysto robi się nalot na stykach w poduszce ale często mimo czystych styków pojawia się przerwa i to już kwestia samej poduszki.P
Uważam jak kolega wyżej - trzeba by kupić praktycznie przednią połówkę auta żeby nie przepłacać za części a że astrę g w znośnym stanie kupi się teraz za małe pieniądze więc takie kombinacje nie mają sensu ekonomicznego .poza tym silnik y20dth (z takim miałem do czynienia) nie jest jakimś kultowym motorem aby robić takie kombinacje - o ile mechanicznie...
A nie ubywa ci płynu?? W takich przypadkach możliwości może być kilka: -źle umieszczony parownik(wyżej niż chłodnica); -nie otwierany do końca zawór nagrzewnicy(sprawdź czy wtedy parownik jest naprawde gorący); -Uszkodzona uszczelka pod głowicą - też bardzo częste w OPLACH. Pozdrawiam
To raczej częsty przypadek ,dobrze sugeruje jarek_car weżyki bezwzględnie do wymiany (te na powrotach).Opisywałem kiedyś jak w domowych warunkach odpowietrzyc to cacko(wcześniejsze posty).Zasilaniem świec sie nie przejmuj,tak jak pisali koledzy przy tej temp. może go niebyć.
A więc na hotbird wszystko ok a na astrze połowa jest połowy nie ma tak? A więc przeszukaj satelitę w poszukiwaniu nowych kanałów (częste zmiany są w częstotliwościach)
Ale i tutaj się nie zgodzę.. Częsci silnika do BMW 520 są tańsze od Astry II z silnikiem 1.6 16V Wiem to z własnego doświadczenia.. Opony faktycznie.. W Astrze miałem 14stki a w BMW 17 i róznica w cenie jest naprawdę duża.. Jednak w Astrze około rok temu wymieniałem pompę wody za którą zapłaciłem 210zł, w BMW wymieniałem tydzień temu tą część i kosztowała...
92....Czujnik położenia wałka rozrządu - niewłaściwy sygnał prędkości obrotowej.
Odpuscił bym vw, seata, skode i peugota. Na pewno bezawaryjnym samochodem bedzie almera, pozniej mazda. Focus i opel astra 2. Carisma mimo, że jest udanym autem to lubi ceną częsci przyprawić o zawał. Za te pieniądze ja bym szukał astry 2 (ogromny wybór), lub almery.
Na Satkurierze błędy w tekście są dosyć często. Przeniesione z Astry 2C na Astrę 1N. Porównaj pokrycie:[url=http://www.flysat.com/astr...
Na początek, nie sugeruj się pomiarem napięcia na baterii. Wymień i koniec. To częsty błąd bo pod obciążeniem napięcie na baterii znacząco spada.
Ja bym zaczął od sprawdzenia i ewentualnej wymiany wężyków przelewowych. Miałem podobny problem w astrze i pomogło. W tych silnikach to częsty problem.
Częste przypadki w oplu dioda pada i przepala żarówkę. POZDRAWIAM
Przecież może zobaczyć czy coś nie stawia oporów mechanicznych, jak zdjął pasek i zapaliło to może zatarty alternator? Albo to co częste w oplach-nie łączą kable z klemach.
A czy uzwojenie by moglo sie spalic?? jutro bede wymieniał mostek i regulator bo dostalem częsci i zobaczymy jak co to dam znac
Witam. W tych modelach silnika X16SZ są wadliwe sterowniki ECU częsty powód ich awarii w Oplu.Należy sprawdzić instalacje doprowadzającą sterowanie do tego zaworu .Jeżeli jest OK to prawdopodobnie jest uszkodzony sterownik silnika. a objawia się to przez sygnalizacje uszkodzenia tego zaworu.Zawór EGR w ASO to wydatek 860zł.Dla pewności że to nie on...
Jeżdżę też Astrą i u mnie wentylator załącza się wyżej ok 98 stopni.Jazda w mieście też powoduje częste włączanie wentylatora .Wydaje mi się ,że było inaczej jak nie miałem instalacji gazowej.
Takie coś może też źle świadczyć o stanie łańcucha rozrządu. Akurat w tym silniku kłopoty z rozrządem są dobrze słyszalne ( i bardzo częste ) ale raczej nie szarpie ( czasami raz ale już wtedy nie odpala :) ) .
Zbieżność ustawiona na skręconej kierownicy. Jest to częste niedbalstwo "ustawiaczy". Stosuje się przyrząd do blokowania kierownicy na wprost.
jeżeli jest to seryjnie montowany zamek opla problem polega na przypalonych mikrostykach wewnątrz napędu silnika. Rozpoznasz to rozbierając zespół napędowy zamka centralnego zobaczysz czarną kostkę z trzema wyjściami. Należy kupić lub wyczyścić styki tej częsci i wszystko będzie działać. Koszt nowego przekaźnika w sklepie elektronicznym to jest zaledwie...
Nie wiem czy dobry dział. Mam problem, otóż nie gaśnie mi kontrolka od ładowania akumulatora do tego także obrotomierz nie działa (zaczyna działać gdy wcisnę pedał gazu i wskazuje obroty 4,5tys) kontrolka wtedy nadal się świeci od ładowania Proszę o doradzenie co trzeba wymienić bo jak rozkrece to nie będę miał czym pojechać po częsci Z góry dziękuje
Dokładnie takie jak koszt częsci (zależny od miejsca zakupu i jakości częsci) plus koszt robocizny (zależny od fachowca). SławeK
Częsty przypadek że nawigacja zakłóca pracę cb. Poprowadzenie przewodu z akumulatora redukuje te zkłocenia do minimum.
Dół silnika ? Są duże szanse na wyciek z pod pompy oleju. To częste w tych silnikach. Rozrząd, micha i pompa oleju do zdemontowania.
-Regulacja-masz mozliwość regulacji ciśnienia na reduktorze. Jeżeli nie możesz połączyć się z programem i zmieniać czasu otwarcia wtrysków to spróbuj wpiąć za filtrem fazy lotnej zwykły manometr.Powinno być ok 1 bar. I spróbuj od 0.6 do 1.3 bara po ok 0.1 zmieniając. Jednak, Skoro zmieniałeś wielkość dysz to może poszukaj błędów w przepięciu wtrysków...
Podepne sie do tematu u mnie tez nie mam wolnych obrotów w asterce i odpowiedzialne za nie jest to urządzenie wie ktos gdzie je nabyc ? Astra 1.7 tdi x17dtl pompa bosch pęknieta jest membrana oddzielająca częsc ssąca jest niby numer częsci ale na stronie boscha nic nie znalazłem albo jest jakis sposób na naprawienie jej http://obrazki.elektroda.net/74_12438797...
Częsty problem obudowa filtra paliwa jest nieszczelna na przewodach albo na uszczelce pokrywy.
W/g życzenia. Możesz zrobić coś na wzór aparatu telefonicznego ASTER, co nieco z części do niego posiadam. Jak się na jeden z zamieszczonych schematów zdecydujesz to prześlę Ci opis na PW/mail. PS. Opisy i schematy wysłano na maila.
Błąd jest PO420 czyli dotyczy katalizatora. Prawdopodobnie palący się check przy gazie to bardzo częste zdarzenie. Gazownik wyeliminuje go moment. Gorzej, że nikt nie wie co dzieje się z tym odpalaniem. I to jest mój główny problem.
Wystarczy ubrudzić lampy i wtedy świecą we wszystkie strony. :D Ciekawi mnie jak to jest z legalnością takiego rozwiązania. Sam często jeżdżę Astrą G i znam ten problem, na bokach ciemno jak w d... Raz nawet sarnę zabiłem bo jej nie widziałem wybiegającej z rowu.
No a częsci? Chyba w oplu są tańsze i pełen wybór zamienników. Najwazniejsze żeby trafić na zadbany egzemplarz.
Zamiast corsy szukaj punto z 1,4 . Konstrukcja bliźniacza, częsci tańsze, lepsze silniki 1,2, 1,4, mniejsze przebiegi i cena, bo fiat to coś gorszego od opla.
W sterowniku jest przekaźnik -który przełącza obroty siłowników (lewo-prawo). Sprawdż działanie siłowników- podłącz odwrotnie przewody siłowników . Jeśli będzie tylko zamykała to jest to ewidentna wina sterownika. Może to być ten w/w przekażnik -(częste w 10 -letnich centralkach PROTECO ) lub brak mostka między wejściem COM a PHOTO
. Czy podwieszone zawory to poważna sprawa? Nie; robił się nagar na trzonkach i grzybkach. Częste jak jak oplowska szesnastka robiła krótkie trasy po mieście.
a jak z ceną częsci do tej lagusi?? bo slyszalem ze jak renault co trzeba sie za kieszonke trzymac...
A nie grzeje się przypadkiem klema w miejscu łączenia z przewodem? Częsty przypadek w oplach to złe połączenie na klemie, alternator daje 14 V a do akumulatora dochodzi mniej.
Ludzie-nie twórzcie teorii do faktów .Brednie o silniczku krokowym mnie rozśmieszają.Co do problemu to ciężko jest zdiagnozować auto przed ekranem komputera.Piszesz że świece i kable nowe.Wiesz-na mojego nosa masz wydmuchaną uszczelkę między głowicą a kolektorem dlotowym (częste) albo przeciek powietrza ze serva hamulców.
Kazde spalanie zależy od buta i nawyków. Pozostaje tylko potwierdzić: Seicento 1.1 - w trasie 5,5, maksymalnie 10, kiedy śpieszyłem się na egzamin BMW E46 2.0 benzyna - w trasie 6,9, maksymalnie 10-12, jak są krótkie dystanse lub częste wyprzedzanie
A jak światła włączysz to coś się zmienia? Częsty problem w oplach to zimne luty w zegarach, zegary wariują dopóki nie włączy się świateł. Trzeba rozebrać zegary i przelutować wszystkie luty.
należy sprawdzić jakość wykonanych połaczeń (zasilanie autoalarmu) mysle ,że to może być sprawa "słabej" masy- lekkie świecenie diody o tym świadczy (przykrecona na wkret -lubi się luzować ) to częste objawy z jakimi sie spotykam nie tylko w Oplu.
Przepustnica lub inaczej klapa gasząca ma w zasadzie dwa zadania . W czasie zatrzymania silnika zamkną dolot i zrobić to samo aby zabezpieczyć silnik przed rozbiegnięciem w przypadku np awarii turbiny i zasysania oleju. Częste zasyfianie EGR spowodowane jest obecnością nadmiernej ilości oleju w dolocie.
Więc jeżeli chodzi o to jakie auta biore pod uwagę to tak: fiat siena, marea, bravo, hyundai lantra, opel astra I, daewoo lanos (w ostateczności), mazda 626, renault laguna I, skoda felicia, suzuki swift i chyba to wszystko. Z tym że tak, co do laguny to nie jestem tak bardzo pewien, bo za tą cene jak do kogos dzwoniłem żeby sie dowiedziec cos o niej...
Często przygrzewa się łączenie kabla b+ na rozruszniku Idź ty bojcorzu. Wpierw sprawdził bym bezpieczniki KL15, jak sprawne, to zobaczył bym czy uszkodzony alternator nie popalił żaróweczek. Częste przy alternatorach Delco, przy usterce mostka ładował "ile mam tyle dam"
A myślisz, że nowiuteńki nie może być krzywy? To bardzo częste niestety. Źle magazynowane albo kurier walnął coś ciężkiego na talerz. Zobacz sobie, jaki rozstaw mają monoblocki.
To będzie cewka. Najlepiej kupić oryginalna DELPHI. Ostatnio sprzedałem taka sprawna za 150zl. Częsty problem tych silników. Niestety jest to jeden element ( na 4 cylindry) stad ta cena.
W tym modelu częste usterki to wspomniany EGR i sama turbina ponadto klapki zawirowania kol ssacego. Polecam porzadna diagnostyke.
Witam Kupiłem ok. miesiąca temu opla astrę sport 2.0dti 2000r. i mam pytanie czy w tym modelu opla jest koło dwumasowe czy zwykłe zamachowe oraz co sądzicie o tym silniku czy ma jakieś częste usterki. Drugie pytanie to zauważyłem wyciek oleju z uszczelniacza na wale korbowym czy do jego wymiany trzeba demontować całą metalową osłonę rozrządu czy wystarczy...
Raczej ściemniacz - takie ludki jeżdżą na czyjeś konto bo w razie jak nałapią fotek czy mandatów za parkowanie to idą one do właściciela z CEPIKu, jest to częste przy autach bardzo tanich, dlatego ostatnio jak pozbywałem się astry g to wolałem demontaż i wyrejestrowanie mimo że jak bym sprzedał temu samemu człowiekowi na umowe ks dostałbym 1500 zamiast...
Nie regenerowalem tylko kupiłem nowy tz używany z usuniętym immobilajzerem. To dosyć częsty przypadek w tych silnikach. Kto by przypuszczał sterownik a jednak. Mi naprawa zajęła ponad miesiąc zanim wyczailem o co chodzi. Sprawdzałem wszystko i dosłownie wszystko nawet z oscyloskopem.
Witam. W mojej Astrze od pewnego czasu mam za wysokie obroty. Po odpaleniu auta są one prawidłowe około 850, po około minucie wzrastają do ok 1100 i utrzymują się takie cały czas, nawet po osiągnięciu temperatury silnika 90 stopni i tak cały czas. Obroty nie falują, są identyczne, zdarzyło się ze trzy razy, że samochód stracił moc na kilka chwil, ale...
W to auto tyle nowych częsci zainwestowałem w tym tarcze, klocki, caly układ wydechowy że ma dożywocie dopóki rdza nie zje. To już kupie tą całą piastę . Tylko musze wpierw znaleźć warsztat co stwierdzi z którym kołem te problemy
gdzie jest ten hall?? Pozdrawiam Mam też taki problem.... ale u mnie strasznie szaleją obroty od 1200 do 500 i jak spadnie niżej to gaśnie (niemiłe uczucie np na rondzie) wymieniłem wszystko na inne oprócz aparatu zapłononowego, cewki z modułem oraz wiązki .. nie mam już siły na ten silnik, a częsci podmieniane były sprawdzane w innym aucie c14nz.
Witam. Posiadam odb.sat. Ferguson AF-6318CR. Cały czas pracował na pojedynczym konwerterze nastawionym na Astrę. Zakupiłem monoblok (tak to się nazywa?) czyli podwójny konwerter z jednym wyjściem - wbudowany jest wewnątrz przełącznik. Wstawiam rysunek owego, żeby było mi łatwiej tłumaczyć: http://img138.imageshack.us/img138/6092/... I teraz...
Sprawdź czujnik temperatury silnika. Jeśli nie potrafisz to jedź do warsztatu. Jest to bardzo częsty problem spotykany w tych samochodach. Prawidłowy odczyt pomiaru to: 20ºC - 2950Ω 40ºC - 1450Ω 70ºC - 500Ω
błachego problemu ???!!!!????? ja uważam że to częste usterki w tych autach patrząc na forum chciałbym do końca opisać naprawę mojego samochodu to się może przydać innym
A więc... oryginalną wtyczkę mam odłączoną i kontrolka ładowania świeci, pewnie dlatego, że kontrolka jest na przekaźniku, może zadziała jak zrobię mostek? Odnośnie Twojego problemu to w pierwszej kolejności należy udać się do lekarza rodzinnego lub punktu doboru aparatów słuchowych, a tam wykonać otoskopię, a najlepiej videootoskopie, lecz nie wszystkie...
Gaz to też paliwo ;) A czy ta klima działa tak jak powinna ? W wydajności. Bo coś mi sie tu wydaje że razem z wentylatorem włącza i wyłącza się sprężarka klimy. Zbyt częste włączanie / wyłączanie tej sprężarki może swiadczyć o zbyt małej ilości czynnika chłodzącego R134a w układzie.
przynajmniej 40zł biorąc pod uwagę uwagę aktualną stawkę 40gr/kg złomu. Ma trochę częsci alumiowych więc cena nieznacznie wzrośnie. Sorry, ale zadałeś trochę dziwaczne pytanie.
Ja miałem ten problem w swojej astrze i zrobiłem układ na 2 przekażnikach wykorzystując istniejący przełącznik sterujący przekażnikami.Miąlem trochę czasu i częsci to zrobiłem , ale można zastosować gotowy układ uniwersalnego sterownika zamka centralnego do kupienia u handlujących alarmami samochodowymi za ok .20 zł. Pozdrawiam.
W ogóle nie podaje iskry na dwa przewody. Iskra nie wychodzi z modułu na dwa przewody. Dodano po 2 Moduł możesz sobie wymienić sam, ale najpierw sprawdź świece, przewody i ciśnienie na garach które nie pracują Tzn. odkręcam stary i przykręcam nowy? Następnie odpalam? Bez konieczności skodowania nowej częsci ze sterownikiem?
Zero pozytywnych opinni z mojego doświadczenia.. Części drogie, silnik i osprzęt delikatny, częste usterki i awarie.. Ogólnie posiadałem Opla z Eco Tec przez 1,5 roku i nie dostrzegam żadnych plusów..
Gdy odpaliłem silnik i odłączyłem akumulator Dotąd tylko doczytałem, kup drugą Astrę na części to taniej wyjdzie niż jakbyś miał wszystko osobno kupować co popsułeś.
Nawiąże jeszcze do wypowiedzi : Prawdopodobnie padł ECU od gazu i przy okazji uszkodził ECU główne i oceny usterki przez Jarek_car. Zgadzam się, że uszkodzenie sterownika Koltec nie zdarza się. Problem jest prawdopodobnie z zapowietrzeniem układu podgrzewania reduktora (częsty przypadek w Daewoo, Chevrolet i Oplach) , co potwierdza roszenie reduktora,...
Temat się już trochę zastał ale może to co napiszę kogoś zainteresuje Jak bym napisał "dimmer" tak jak się to faktycznie nazywa to dopiero byś się zakręcił jak świński ogonek. Jeżlei nie ściemniacz ( jest na maxa) to wina jest w samym TID, wyjmij go, rozbierz ( uwaga na tasiemkę!!!!) i już widać. Przydatny będzie miernik z funkcją pomiaru diody. Myślę...
Cewka zapłonowa. W tym silniku to niestety częsty problem, a kodów błędu nie generuje. Problem pojawia się przy większych obrotach, a na początku jak wciśniesz gaz obroty na chwilę spadają zamiast od razu rosnąć? Tylko nie kupuj najtańszej z najtańszych typu NTY, a przynajmniej SKV (na allegro po ok 180 zł są).
częsty częsty elektrolux katalog częsty katalog częsty aster wycieraczka aster
lustro prądowy przelacznik swiatla piece metal
pułapka grawitacyjna ochrona mienia
Koszt kodowania kluczyka do immobilisera Skoda Octavia II 1.6 MPI 2004 Zmywarka Samsung zepsuta po 3 latach - koszt naprawy 300 zł