Masa się wypala bo ma za słaby styk. Częsty przypadek w Renault Ja robię tak że możesz w lutować przewód grubszy w płytkę i do wiązki, dłużej pożyje.
Obawiam się ze sterownik absu umiera, częste w espace 4.
To wyciąg dekoder i zobacz czy w dole obudowy nie zebrała się woda, to częste w Lagunie.
A jak jest z gniazdami żarówek? Mają dobry styk?
przekrecałem kluczyk było słychac tylko "jakies cykniecie" i dalej nic, po dłuzej przerwie silnik odpalał i mozna było jechac Zazwyczaj to lamelki komutatora w rozruszniku wystają, częsty przypadek DR6A.
Nieszczelność przewodu podciśnienia które idzie do serwa, ewentualnie nieszczelność na łączeniu niedaleko pedału. Częste w Renault niestety, u mnie też wystąpiło.
Witam. Ostatnio od znajomego otrzymałem kilka pudełek z różnymi częściami do renault które nie są mi potrzebne i chciałbym je sprzedać . Niestety na pudełkach nie jest podany model samochodu ani żadne dane co to za część lecz jakiś seryjny numer kilku liczbowy i oznaczenie renault. generalnie chciałbym się dowiedzieć jak rozszyfrować te numery części...
Uszkodzony głośnik - częsty przypadek
Temat niby już zakończony, ale miałem podobny przypadek. Laguna II FL. Błąd nieco inny C1113 - ABS Power Relay Coil Short Circuit To Battery. Kasowanie błędu nic nie dawało, po chwili błąd ponownie był aktywny. Rozebrałem pompę ABS/ESP i tam zablokowane były tłoczki, które napędza silniczek. Rozruszałem, wyczyściłem itd. Pod odpowietrzeniu układu hamulcowego...
Na pewno Bendix, kiedyś były to częste przypadki.
Modul immobilizera
Z tego co wiem cewki w thalii 1.4 16V to częsty problem.
To jest bardzo częsty objaw "iskrzenia" przetwornicy. Tylko naprawa, zakup używanego na pewno skończy się tym samym.
Na moje to masz uszkodzony któryś z siłowników hamulcowych w koniu. Następuje przeciek powietrza z komory hamulca ręcznego do nożnego i podczas jazdy delikatnie wysuwa się bolec z siłownika powodując przyhamowywanie któregoś z kół na tylnej osi. Dość częsty przypadek.
Układy wtrysku paliwa zostały dostarczone przez Delphi na niższych wersjach mocy (do 66 kW/90 KM), jednak Delphi został wypchany przez firmę Bosch w wersji silników z Euro 5 i przez Continentala (ex Siemensa ) w wyższych wersjach (70 kW/95 KM i wyższe). K9K ma kilkanaście odmian i montowany był w: K9K 700/704 (65 KM) Dacia Logan , Renault Clio (II),...
To jest chłodnica EGR, a wyciek jest gdzieś wyżej.
Domowe gniazda nie wytrzymują długotrwałego obciążenia prądem maksymalnym. Do zasilania ładowarki samochodu kupiłem skrzynkę budowlaną, z gniazdem w niebieskiej oprawie. Podobno są bardziej odporne na częste podłączenia mocnych urządzeń. Podobno.
Pytanie jak odróżnić tę od niższego od tej od wyższego. Po numerze części Renault(obok kodu kreskowego) i ten numer cię interesuje.
Co stwierdziła diagnostyka komputerowa że wymieniali elektrozawory i selekcjoner, teraz znowu selekcjoner i komputer sterujący. Może przy montażu płyty zaworowej źle ustawili wybierak selekcjonera (częsty przypadek).
Dlatego masz tyle problemów. Regeneracja polega na wymianie części uszkodzonej. Często jest tak że jeśli szczotki zrobią rowek w komutatorze to sie go przetacza aż w końcu nie ma co przetoczyć bo wyciera się do izolatora jak szczotki są zbyt twarde. Najlepiej jest założyć orginał i wtedy możesz zapomnieć na jakiś czas o nim.
Włącznik uszkodzony często padają.
Sprawdź czujnik położenia wału. Dość częsty przypadek w Renault.
Potwierdzam zdanie kolegów, co do kierowania pilota w stronę lampki to nie jest konieczne. Modele z 97r. mają już radiówkę, a nie pilota na podczerwień. Na www.megane.com.pl był podobny problem opisywany, przeciekająca uszczelka anteny to częsty problem.
Czujnik temp cieczy do srp. Ewentualnie przepustnica , częste problemy z nią są .
Częsty przypadek takiego stanu rzeczy w silnikach renault jest zabicie sądzą przewodu metalowego albo króćca do czujnika ciśnienia spalin z turbo.
Jak tranzystory uwalone to przegląd silnika dmuchawy (może się przycierać mechanicznie), sprawdzić też szczelność i drożność przepływu powietrza (chłodzenie radiatora). Napięcie sterujące ładnie widać na mierniku jak kolega wyżej pisze, uszkodzone tranzystory to dość częsty przypadek.
Witam. 8 miesiecy temu w Scenicu II 2.0 , skrzynia 4 automat wymieniono mi elektrozawory po opisywanych typowych objawach.Teraz problem powrócił. Czy te części podlegają wymianie gwarancyjnej? Jaka jest żywotność elektrozaworów , co może powodować tak szybkie uszkodzenie tych części?
To się mylisz żle ustawiony rozrząd i zle działające przez to auto to częsty przypadek pomylki mechaników.
miałem trzy v6 we francuzach i w każdym było to samo, mija 10 lat i pada uszczelka pod głowicą,przy rozbiórce wymienia się oringi i tuleje przy okazji bo tam tez puszcza,przy tej wartości auta według mnie naprawa nieuzasadniona ekonomicznie sprzedaj całość na części
Jaką pomoc, powiedz-jaką? Miernik i patrz! Mi to śmierdzi kiepską masą łączącą silnik z nadwoziem-ta taśma po prawej stronie łacząca ścianę grodziową z silnikiem; koło akumulatora, a nie wykluczone też jest to, że w czasie jazdy pracuje rozrusznik, częste w renault jak pęknie sprężyna powrotna w stacyjce.
Renault Trafic 1,9 częste awarie i części drogie ,T4 sprawdzone z motorem 2,5tdi.
A gdzie te masy mogą się znajdować?
Gdyby ktoś potrzebował pomocy w danym temacie zapraszam na priv służę pomocą oraz wykonuje naprawę danej części :)
zakłócenie can ciężki temat do wytłumaczenia odpinaj jednostki i sprawdzaj ustanie błędów zacznij od pompy adblue częsty przypadek emulatory też zakłócają
Wszystkie części kupuje i montuje warsztat, więc warsztat odpowiada za uszkodzenia wymienionej części.
wyglada to na kable oryginalne, bo sa one w otulinach speclajnychale cvzy byly podlaczone to nie wiem, bo glosniki byly montowane w salonie przy kupnie samochodu.
Wyciągnij odbiornik podczerwieni i zobacz czy nie zalała go woda, częsty przypadek w autach z szyberdachem
Nie ma świateł mijania, drogowych, pozycyjnych, klakson nie działa, spryskiwacz też nie, nie pokazuje odczytu temperatury zewnętrznej Wszystkie te elementy mają bezpośrednie połączenie z FCIOM. Na jakiej podstawie stwierdziłeś, że jest sprawny? Zdarzają się częste usterki FCIOM z powodu jego usytuowania.
Twoją metodą naprawy wymieniałem to co komputer pokazywał, za każdym razem się sprawdzało, ale cały czas coś nowego wyskakuje..Zamiast silnika to najlepsze to wymienić samochód i problem zniknie. Już nie zlicze ile razy byłem nim na diagnostyce. I za każdym razem kończy się wymianą jakiejś częsci.
Map sensor, nr części Renault 8200719629
Moduł UCH
Witam Potrzebuje schematy elektryczne do Premium Dxi 2008 2009 rok oraz jak nazywa sie pogram do renaulta w którym po wprowadzeniu vinu można znaleźć originalne numerki części ??
Stawiam na gówniane świece.
poszukaj rdm168, rd148 na forum. Częsty temat.
A czy działają Ci obie elektryczne szyby z przodu? Bezpiecznik jednej z nich zasilają immo, w zimę częsty efekt zamarzniętej szyby i nie odpalającego auta . Bezpiecznik na oko będziesz cały
Ja wymieniłem tylko króciec trzeba ostrożnie wybic I zostawiłeś bez filterka? Czy masz jakiejś nr części?
Albo UPC jest utopione, co bardzo często się zdarza
A po co Ci numer seryjny ? Numer części Renault znajduje się na białej naklejce przyklejonej z boku UPC, lub można go odczytać poprzez diagnozę.
Sprawdź czy pompka przelewa paliwo przelewem, może immo odcina prąd na pompce? w tych renówkach immo to częsty problem. Który to rok tego auta?
Za wyrównanie napięcia alternatora odpowiedzialny jest regulator napięcia. Gdy ten jest wadliwy, występują skoki napięcia powodujące między innymi częste przepalanie żarówek w pojeździe. Wymień regulator napięcia alternatora.
Sprawdź tez sobie sondę lambda w Renault to częsty przypadek jak jest uszkodzona tez ciężko będzie go zapalić. Spróbuj ja odłączyć i wtedy porównaj czy jest różnica. Co ma sonda do zapalania, to wie tylko kolega oraz najstarsi górale
trzeba wyregulować na drążku pośrednim między dźwignią zmiany biegów a wybierakiem. dość częsty przypadek po wymianie silnika lub demontażu skrzyni biegów.
I mocowanie przewodu masowego , często rdzewieje.
Problem z plipem,na początek wyjmij odbiornik i sprawdź czy nie ma śniedzi na płytce,częste jak przecieka na uszczelnieniu anteny
Witam, po kupnie auta zauważyłem że cieknie olej z części do której dochodzi rura od intercoolera, to mój pierwszy Diesel więc nie mam pojecia jak ona sie nazywa. Niżej zamieściłem zdjęcie i prosze o pomoc w rozpoznaniu tej częsci :P. olej wycieka z miejsca gdzie łączy sie z tą częścią przewod który odchodzi w dół komory silnika. Wiem że napisałem to...
Panewki dorabiam z fosforobrązu, ostatnio dorabiałem do prądnicy w ciągniku Renault. Często też dorabiam łożyska ślizgowe na wały korbowe do kosiarek.
Niekoniecznie serwis, przy uszkodzeniu plipa ( częste) wymienią mu komplet ( oba plipy, dekoder)
sterownik jest kodowany i zapisaną konfiguracją . Sprawdż na schemacie jaki pin daje 5 v i tam szukaj, sprawdż masy na lewej podłużnicy, częsty problem w tych autach, pozdrawiam
Wszystkie diagi czytają tylko jeden błąd, tj. Błąd P062F. Nie wiem dlaczego difuruje jako sierpień 2010, auto jest 2009. A jakie to rozwiązanie, bo niestety często mój nissan gdzieś nie wskakuje w katalogach itp, a częsci pasują (bo to 100% renault), może i rozwiązanie podejdzie.
Idzie wszystko sprawdzić i nie wydawać niepotrzebnie forsy na kolejne części.
Załóżmy że masz silnik ośmio zaworowy. To myśle że jednak nie jest to dzwięk od zbyt dużych luzów zaworowych. Skoro masz gaz bardziej spodziewał bym się braku luzu zaworowego. To co ci stuka to najprawdopodobniej wypracowana prowadnica szklanki popychacza. Bardzo częsty przypadek w Renaultach, LPG sprzyja temu. Wymiana szklanek na nowe, w zależności...
A układ paliwowy (dolot) szczelny? Jak częste są te "skoki" ciśnienia na listwie?
do 2.0 8v tylko przewody silikonowe+ nowe świeczki
Często tam śniedzieją styki
Czy to cena za robociznę i części?
Witam. Jeśli chodzi o falujące wolne obroty to radził bym sprawdzić sondę Lambda.Jest to częsty przypadek w wielu modelach samochodów.
Zobacz czy problem nie leży po stronie zasilania instalacji gazowej, spotkałem się kiedyś z tym że spalił się bezpiecznik zasilania gazu i był zimny lut w przełączniku od gazu. Ewentualnie zajrzyj na forum renault - tam powinieneś bez problemu dostać schemat do elektryki i opisane są częste usterki w różnych modelach renówek
Kierunki są dwa, lewy i prawy, nie wiem co masz na myśli mówiąc że środkowy działa :) Jak coś nie działa sprawdź bezpieczniki i kostki łączeniowe, złącza kabli pod maską idące do lampy z kierunkowskazem. Rok temu miałem podobnie z światłami mijania, winna była kostka (połączenie kabli), co powodowało też częste przepalanie się żarówek.
Dzidek, jak masz mastera z suwanymi bocznymi drzwiami to sprawdź styki tych drzwi - przeczyść najlepiej czymś. U mnie to często sprawiało problemy.
Sprzęgło kompresora klimatyzacji, mam mieszane uczucia co do wymiany części której nie znasz.
Częsty przypadek to nieszczelny korek na podstawie filtra paliwa(imbus nr 6 ).Wymiana oringu pomaga.
Pytam, bo to najczęstszy błąd.
sławek ma racje chłodnice retardera rozszczelniają sie w skrzyniach zf częste przypadki w dafie a to te same skrzynie
Moje auto Renault Scenic 1 FL 1.6 16V. Bez problemu kupisz zestaw rozrządu oryginalnych części renault .
Szukaj na aliexpress.com tyle że nie opłaca się jeśli nie robisz tego na co dzień.
Witam. Nie wiem, gdzie kupić części do Laguny renault rok produkcji 1997? Proszę o pomoc.
Ta żarówka do testów jakiej mocy była? Często wiązka gnije. Sprawdź ją.
Jaki jest odpowiednik takiego wspornika w tym modelu bez klimy ??? Co rozumiesz przez to pytanie? Oczekujesz numeru części?
Nie wiem jak w citroenie to wygląda, ale iphony nie działają w dużej części renault. To żadna pomoc, ale poproś kogoś, żeby sparował się z Twoim wozem innym telefonem. Jeżeli będzie wszystko si, to citroen widocznie też ma awersję na iphony.
nieszczelność IC najczęstsza przyczyna
Dobrze przypuszczasz, tak więc bez podłączenia pod clipa się nie obejdzie. No chyba że tak jak dotychczas będziesz wymieniać na pałę części.
Zrób zdjęcie lub podaj numer części.
Kolego Jak sprawdzisz jeszcze raz bezpieczniki, to zciągnij gumowe węże pomiędzy klapą, a karoserią w której znajduje się wiązka. Wtedy sprawdź jeszcze raz wszystkie przewody. Bardzo często przewody te pękają.
sprawdź rozrząd przypuszczam ze zerwał się klin na górnym kole częsta przypadłość tych silników
Jest jeszcze możliwość że woda zatrzymała się w peszlu na zagięciu częsty problem dxi rzadszy w opisanym samochodzie ale trzeba sprawdzić. Choć osobiście stawiam na główny zawór hamulcowy często używki są szrot.
ponoć ople mają tańsze części niż renault trafic i nissan primastar czy to prawda. i inni piszą że któryś z nich nie pam który ma lepsze blachy
Sprawdź dokładnie temp silnika podczas jazdy po trasie . renuwka jak widzi za wysoka temp rozłącza klime. Bankowo coś z układach chłodzenia . to częsta przypadłość.
teraz tylko kwestia, jaką kupić.... Z identycznym nr. części
dwie sprawy pierwsza to sprawdz połączenie przy stacyjce a druga to sprawdz przewody pod skrzynką znajdującą się w komorze silnika bo często gniją Stawiam na te częste usterki meganki
Różnica tylko w numerze części, sprawdzone bo było przekładane.
DOMEX32 ma racje jaki gwint pierdoły normalnie się zapiekł bo jak jezdzisz na gazie t paliwo nie idzie przez wtryski i są suche cała filozofia i częsty mankament gazowników w parze z pompoą paliwa
Na dobrego elektryka w uk to nie ma co liczyć ,łatwiej o części
Sterowanie idzie z pod pedału hamulca, często ulega uszkodzeniu ten zawór.
Licznik do naprawy to dość częsta usterka w przypadku tych aut .
czy możliwe że na przykład masa silnika jest skorodowana ? i na skrzyni, bardzo często
Ok pompa zdemontowana i właśnie cieknie z tej ośki. Da sie to wykręcić nie przestawiając parametrów pompy ? są do tego jakieś części zamienne ?
Problem rozwiązany, okazało się że przewód pomiędzy BCM a ECM był uszkodzony. Kontrolka od immo sygnalizowała prawidłową pracę. A komputer nie otrzymując sygnału startu od BCM, odcinał sygnał z czujnika obrotów. Zwykłe obejście linii rozwiązało sprawę. Po średnicy przekroju poprzecznego przewodu wnioskuję że to musi być częste zjawisko w tych samochodach....
Przepraszam ,żle napisałem zamiast Megane walnąłem Scenic :D .Co nie zmienia faktu że nie pasują te części!
Kup magistrale przelewów (numer części 8200894668), gumki odmy zostaw w spokoju. Możesz też profilaktycznie wymienić oringi na przelewach wtryskiwaczy (numer części 7701062204)
Sprawdź czy przypadkiem nie jest uszkodzona przetwornica pod wyświetlaczem-bardzo częsta usterka.
renault scenic częsty częsty częsty elektrolux katalog częsty katalog częsty
bulgocze lodówka świecące kropki oring uszczelniający
Ulrich Wandich Futura - przegrzewanie wody do 90°C Radiomagnetofon Lasonic gra cicho - przyczyny i rozwiązania