http://obrazki.elektroda.pl/5121337200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8272245700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7220484600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9878841700_1...
Nie wiem co z nim zrobić? Podepnij clipa
Kup zielone Osramy. To seria long life. Jak masz wszystko w porządku z instalacją to te pracują 3-5razy dłużej.
https://autobezpieczniki.pl/renault-mast... https://fuseandrelay.com/renault/master-...
A jakie masz wyjście? Kupuj. Teoretycznie jak nie jest mocno wypalony da się zrobić (brak świateł mijania)
1234yf od 2017 nie wolno sprzedawać aut z innym czynnikiem.
W zał. Bezpieczniki i przekaźniki w RENAULT Master II 2.5 dCi 120 od 2003 do 2007 r. !. Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale dla pasażerów.pdf 2. Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów-możliwa wersja.pdf 3. Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika.pdf 4. Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów.pdf...
Zawór EGR aktywny, oprogramowanie sterujące oryginalne.
Może być zwarta wiązka w przelotce lewych drzwi.
To żadna obudowa tylko pompa wody, do wymiany To tylko osłona, która służy właśnie do wymiany pompy. Niestety przy wymianie pompy trzeba jednocześnie wymienić olej w silniku. Po spuszczeniu płynu chłodzącego około 1 litra zostaje w rurze dolotowej i ten płyn spłynie przez misę olejową po wyjęciu pompy. Dodano po 1 Ni tam nie przepuszcza, jak zdejmiesz...
Niestety musisz wymontować zespół tablicy rozdzielczej....
Miał. Zasilanie elektro zaworu może oznaczać że cała pompa uwalona. Teves 20. Zasilania: pin 25,9, masy: pin 8,24 ,po zapłonie pin 4, lampka pin 15,komunikacja 7,14.
Na tym komunikacie, na zapłonie, dłużej przytrzymaj przycisk na manetce, aż zacznie migać i samo wskoczy 40000
Znalazłem na 145 koników, wersja: automat. Choć mam spore zastrzeżenia do tego schematu :(
W module UCH pod kierownicą
Takie będzie pasować https://archiwum.allegro.pl/oferta/radio...
Schemat immo - bcm
Proszę bardzo .
To zmienia postać rzeczy, w starym Masterze zatrzymanie realizowane jest za pośrednictwem plusa po zapłonie będącego cały cza na przekładni napędowej a praca przerywana to zadanie sterownika wyglądającego jak przekaźnik. Jeśli wycieraczki zatrzymują się zaraz po wyłączeniu a nie na dole szyby to sprawdź czy na kostce zasilającej masz plus po zapłonie,...
Powinno pasować https://obrazki.elektroda.pl/8975970600_... https://obrazki.elektroda.pl/8068263200_...
No i dotąd nie poznaliśmy dokładnego kodu silnika... Tak się składa że dość ważne przynajmniej w jednej wersji silnika jest precyzyjne ustawienie wału, wałków rozrządu i pompy.....wystarczy mały uślizg przy montażu koła wału albo przesunięcie koła pompy w stosunku do reszty. To silnik 2.5 DCI klawiatura to też zaskakująca konstrukcja
Sprawdź zasilania na bcm od tego bym zaczoł.(Zakładam że akumulator masz naładowany)
Te informacje idą cyfrowo siecią CAN z ECM. Ten schemat jest od Mastera 1.
Clip domaga się ,,wzbudzacza" zaworów którego nie posiadam. Jak klikam dalej widzi tylko kolo pierwsze czyli lewy przód, ale kod tego zaworu to 00000000 natomiast kolejnych nie wykrywa. Próbowałem też tej procedury u wulkanizatora z sprzętem do TPMSu i Cip dalej tak samo się zachował. Wulkanizator na moje pytanie o wzbudzenie powiedział że one wszystkie...
Podczas próby uruchomienia, kontrolka immo zaczyna bardzo szybko mrugać silnik nie pali. Tak, jest to jak najbardziej prawidłowe zachowanie silnika przy uszkodzeniu modułu immobilizera, usterce transpondera w kluczyku, usterce wsadu pamięci immobilizera, ...
https://autobezpieczniki.pl/renault-mast...
Podłącz Clipa i zweryfikuj opisy błędów.
Otwórz sterownik zamka i podłącz się do przekaźników, jeden jest od zamykania, drugi od otwierania
Na początek, diagnostyka komputerowa, bez tego nie ruszysz. Kontrolka od immobilizera, sugeruje problem z nim.
Taki jaki zaleca producent. Nie kombinuj z innymi firmami bo skrzynie renówkowe tego nie lubią i w zimę możesz mieć problemy mimo tej samej klasy . Przy elfie jest napisane "olej specjalny" . Tu możesz dobrać olej http://www.elf.com.pl/dobierz-olej.html
Wracam do tematu. Jestem tu nowy. Mam problem z drzwiami podobnie jak napisaliście z czujnikiem. Jak to rozwiazaliscie ? Tylne drzwi są zamknięte a mimo wszystko musze mocno zamknąć kilka razy. Z drzwiami kierowcy mam podobnie, ujade z 5 km i wyświetla mi ze sa drzwi otwarte, zamkne z kilka razy i jest ok. Denerwujace jest pikanie ze drzwi otwarte....
A kompresję sprawdzałeś??
Rozrządu nie ruszasz, odkręcasz nakrętki od strony pompy i ją wyciągasz, frez ma w jednym miejscu zlane dwa ząbki, więc łatwo złożysz, a wyciek jest ze zużytej ośki.
Zasila + wszystko to co miałeś w błędach.
Sterowanie masą z modułu skrzyni
Wymień co masz w komplecie.
Teoretycznie za zasilanie tych dwóch bezpieczników odpowiada przekaźnik mały brązowy widoczny na twoim zdjęciu
A może odłącz te pompki i zobacz czy wróci błąd podczas odpuszczenia gazu. A swoją drogą ciężko rozgryźć logikę przepływu powietrza tego mastera. Po założeniu tych pompek mogła się lekko zmienić temperatura spalin, ale odczyt temperatury powietrza jest tylko w MAF chyba. Jaki tam masz przebieg?. Dodano po 3 Z reguły ten błąd zawsze się pojawia gdy jest...
A więc tak . Ten sam rocznik , wersja 125 Dci. Poziom oleju, za ile km. przegląd, średnia prędkość, przebyta droga, zasięg na paliwie jakie zostało w zbiorniku, aktualne spalanie, średnie spalanie, ile spalił paliwa.
Jak zaciągnąłeś ręczny to zrób tak samo jak byś wymieniał klocki-cofnij tłoczki i zmontuj wszystko, podpompuj pedałem hamulce i dopiero zaciągnij ręczny.
8201043605
Przestawiona pompa o 180 stopni. Sprawdź jaką kreskę widzisz w otworze czujnika. Długą czy krótką?
Główne 20Nm + 150 stopni (+-10) Korby 25Nm + 60 stopni (+- 6)
Problem najprawdopodobniej z mikrofonem, a ten siedzi w panelu z lampkami sufitowymi.
G9T to oznaczenie slupka, dalszą część to konkretny osprzęt i moc.
Jeśli chodzi o rezystor od nawiewu wewnętrznego to powinien się znajdować obok filtra kabinowego. Tu w 0.50 ładnie go widać [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
http://obrazki.elektroda.pl/1936684700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1747479700_1... http://obrazki.elektroda.pl/9460410700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5906168900_1... Proszę bardzo i życzę powodzenia.
Pewnie że ma wpływ , na kole pompy jest występ do czujnika położenia cylindra jeżeli przy zablokowanym wale nie masz krótszej kreski koła w otworze czujnika to jest źle ustawiony
Ze sprężarki zlałem mniej więcej tyle ile wcześniej wlałem czyli ok 150. Może odrobinę więcej. Jeśli chodzi Ci o to czy były w niej 2 stany to wg mnie nie. Wygląda na to, że sprężarka jednak nie była fabrycznie zalana. Jeżeli w tym układzie ma być 220 ml oleju, to w sprężarce powinno być około połowy. Więc 150 lub trochę więcej, jak piszesz, to za...
W masterze III tylko M9T 2,3 dCi ecu bosh EDC17C11
master renault renault master kopcenie renault moduł master
control moduł incorrectly coded ustawienie blaszek termostacie klapek gasić
przetwornica włancza wyłancza przetwornica włancza wyłancza
Adaptacja sensorów gramofonu Daniel do Arduino Wymiana rozrusznika w silniku Mercedes OM654