To jest chłodnica spalin dla EGR. A ten wihajster przełącza by spaliny szły albo gorące allbo schłodzone.
Po odkręceniu nakrętki zdejmiesz po kolei wszystkie części turbiny, ale musisz je oznaczyć, lub zrobić zdjęcia, czy rysunek, żeby tak samo poskładać.
Turbina pracuje była sprawdzana częste usterki to zacierająca się turbina w tych silnikach .
Witam, Otóż mam problem z moim oplem jakieś pól roku temu padła turbina, poszła do regeneracji. Ciśnienie oleju sprawdzone, filtr i olej wymienione. Po około 5 tyś km turbina znów padła, kolejna regeneracja oraz regeneracja dwóch wtrysków i dwa nowe. Po sprawdzeniu ciśnienia wymieniona pompa oleju. Znów po około 5-6 tyś km padła turbina, mechanik stwierdził...
A nie jest czasami ta obudowa, tak jak zaznaczone strzałkami (ta niby linia dookoła) naciśnięta, nabita na pozostałą część i należy ją ściągnąć, "zbić" z tej części? Dopiero wtedy będzie można rozmontować pozostałą części turbiny (dostęp do nakrętki na osi silnika trzymającej wirniki turbiny). W starszych odkurzaczach tak właśnie było że obudowa wirników...
No to masz zbyt niską prędkość przepływu przez turbinę, może to być spowodowane za dużym przeciwciśnieniem spalin lub źle ustawiony początek wtrysku, lub zbyt duża korekcja.
Witam Ostatnio założyłem temat czym się sugerować w budowie turbiny wiatrowej. Teraz chciałbym dowiedzieć się z ilu części składa się turbina wiatrowa, jaki jest potrzebny dźwig i jaki sprzęt (głównie chodzi mi o koparki) jest potrzebny do wykopu pod taki fundament, i w przybliżeniu ile mieszanki betonowej jest potrzebne na wykonanie takiego fundamentu.
Ten schemat nie ma żadnego sensu, przedstawia losowe łączenie różnych części.
Wirnik ma takie same oznaczenia jak ten w Typ 300 Czyli jakie. Zamieszczasz zdjęcia, ale ciągle nie to co trzeba. Daj zdjęcia tej części obudowy turbin, na której jest wybity napis "Typ ..."
Na początek sprawdź EGR czy nie jest zacięty w otwartej pozycji , kolejnie zawór n75 , znajdziesz go z prawej strony za kratka halogena , jeśli jest uszkodzony może podciśnienie lecieć na gruszkę maksymalne i stąd przeładowywana turbina . Jest to częsty problem w tych autach. Jeśli jest uszkodzony uczulam na zamienniki, pierburg powinien być . Wszelakie...
Jeżeli odkurzacz czy turbina pracuje z pełnym przepływem powietrza to się nie grzeje bo jest chłodzony. Jeżeli w/w sprzęty są używane do wytworzenia podciśnienia, które ma za zadanie utrzymywać materiał obrabiany w miejscu, np. jakieś elementy na blacie z otworami, to przepływ powietrza jest maksymalnie ograniczony i nie chłodzi silnika. Stąd częste...
Problemem w tych mercedesach są kolektory wydechowe, które są uspawane z dwóch kawałków blachy, która po większym przebiegu się przepala i, odrywając się od środka, uszkadza turbinę od strony ciepłej. Możesz założyć 100 turbin i każdą rozwalisz, dopóki nie wymienisz kolektorów na nowe. ;)
Daj fotki tych części turbiny to się pomyśli.
Podważ teraz tą część pokrywy z przyciskiem od zwijaka i zdejmij ją (czasami ciężko schodzi), pod nią będą jeszcze 2 wkręty od tej pokrywy z wyłącznikiem. Potem wszystko już zejdzie. Co do grzechotania to często urwana turbina jest jego powodem, wolne obroty i grzanie to zatarte łożyska. Trzeba wymieniać często filtry, zwłaszcza wlotowy.
Konrado00 a ten luz jest poprzeczny czy wzdłużny, jeśli wałek turbiny ma luz na boki w tym zakresie to wszystko jest OK, taki luz nawet wzdłużny to norma, jeśli widoczny jest olej w części zimnej turbiny na wirniku to też jest to normalny objaw, nie daj się skusić na wymianę lub regenerację turbosprężarki.
Witam, Na zdjęciu przedstawiam turbinę od silnika 1.9DTI. Chciałbym spytać do czego służy zaznaczona część? http://imageshack.us/photo/my-images/860...
Mam podobny problem. Tzn. rozpadła się "tarcza" turbiny. Czy można gdzieś dostać części zamienne (turbinę) ?
napisz co pokazuje vagcom, bo Ci nikt niewywróży Takie objawy auta w tdi w grupie VAG to często: albo turbina albo przepływka powietrza albo silnik na wykonczeniu ale mam nadzieje że nie to:) sprawdź turbinę (w tryb awaryjny nie wchodzi?) choć te objawy powinieneś miec też na niższych biegach tylko może mniej odczuwalne
W tym modelu częste usterki to wspomniany EGR i sama turbina ponadto klapki zawirowania kol ssacego. Polecam porzadna diagnostyke.
To jest tak zwany zawór "blow - off" Jest on w górnej części z tylu silnika przymocowany do turbiny dwoma śrubami. Wychodzi z niego podłużny pręcik do drugiej części turbiny. Okolice kolektora dolotowego.
częsty przypadek nie spotkałem Wygląda na turbinę. Odkręć rurę doprowadzającą i poruszaj kołem kompresji
Zastaw naprawczy pompy zamontowany, pracuje poprawnie jak nowa. Na razie zmywarka do testów na przecieki nie do końca skręcona. Załączam foto porównawcze uszkodzonej części turbiny. https://obrazki.elektroda.pl/8359519100_... https://obrazki.elektroda.pl/8484378600_...
To ty wrąbałeś majątek w przeróbkę na zetorowskie tuleje, części, turbinę dla 10-ciu koni? Kompletna strata pieniędzy.
Wszystkie panewki do wymiany, wał do szlifu, osiowanie, góra do sprawdzenia, tak samo jak turbina. Po co to robić w ogóle?
....turbinkę podwójną o średnicy 86cm i wysokości 160cm. Ile obrotów i jaką moc mógłbym z niej uzyskać... Obrotów czego? Samej turbiny czy generatora. Natomiast moc zależna będzie od szybkości wiatru i powierzchni płatu. ....mieszkam w terenie o dość częstych i silnych wiatrach.... No, to fajnie. Tylko co z tego. Dość częsty to znaczy się co, dwa razy...
Witam, polecam podłączyć komputer (vcds,odis) sprawdzić błędy na pewno coś będzie. Ewentualnie wykonać nastawy podstawowe nastawnika turbiny. Często on wychodzi poza zakres co powoduje tryb awaryjny i brak mocy. Pozdrawiam!
Te dwie części były skręcone blachami w kształcie pułksiężyce śrubki które to wszystko trzymały skorodowały i znikły więc pewnie się rozpadnie jak ją zamontuje chyba że nie to wirniki są jak nowe. A co do rysunku dałem taki, bo miałem to możecie go już zostawić w spokoju
(at)89bartezz no to faktycznie podobnie jak u mnie. Będę musiał trochę pojeździć i zobaczę czy się coś unormuje a jak nie to będę znów męczył mechanika żeby coś mi na to poradził. Mi też najbardziej nie pasuje EGR bo jak FAP wymyty, wyzerowany, czujnik sprawny, ciśnienia w normie, turbina ok, nic nie dymi, ładnie odpala, nie zamula itp to co innego?
cze prawdopodobnie brak możliwości wymiany łożysk , ta firma lubi zaprasowywać górę wirnika i turbiny kapslem , możesz wymienić cały agregat. Ps . Często pomaga wyczyszczenie samej turbiny co można zrobić po zdjęciu pokrywy turbiny przy pomocy wąskiej szczoteczki itp . na jej łopatkach osadza się stwarniały kurz i to powoduje wibrację ,a przy pracy...
Może być EGR. EGR w sumie pracuje tylko w określonych momentach i ani mniej ani więcej. Jak jest otwarty cały czas to faktycznie może walić spalinami i po czasie złapie geometrię. Jak nie jeździsz emerycko to faktycznie pozostaje EGR.
Gówno nie regeneracja turbiny była. Wsadzili najtańsze części z Ali i efekt widoczny. Reklamuj regenerację, to zostało koncertowo sp.... Nie zregenerowane.
A w/g niektórych prąd z wiatru jest za darmo. Nie jest za darmo. Małe kilku kW turbiny stawiają zapaleńcy i hobbiści. Z takich turbin 1kWh jest w cenie kilku zł. Dopiero od ~1MW instalacja (często kilka turbin) ma szansę na rentowność, ale... tutaj nie chodzi o pokazanie że można i da się poza instytutami naukowymi. Osobiście czekam na uproszczenie...
Witam. Mała nuwaga kierownice są w gorącej części turbiny
Witam mam problem z turbosprężarka w Passacie b5 tdi 2000r w ciągu ostatnich dwóch miesięcy wymienilem cztery turbiny rozwala na wirniku czy na uszczelnieniach ciśnienie ma prawidłowe. Jaka może być przyczyna że ciągle siada ta turbina
Ma się kręcić dość lekko,wymienia się turbinę,którą należy odkręcić od silnika to częste uszkodzenie (zatarcie na uszczelnieniu) są zamienniki.Pozdrawiam.
Mam małe doświadczenie ze 105 ale wiem że po awari turbiny często zostaje uszkodzony 5 lub 6 cylinder .Sprawdź ciśnienie na wszystkivh cylindrach ,jeżeli na jednym będzie za duże lub za małe a na pozostałych jednakowe to ten cylinder ma uszkodzenie .Sprawdź czy niema śladu wymiany turbo.
Ale aż tak by uciekały te spaliny, nie sądzę. Jak w tej Twojej astrze sterowana jest turbina?? idzie do niej jakiś przewód podciśnieniowy od zaworku sterowanego elektrycznie a korzystającego podciśnienia z pompy vacum??? czy też masz turbinę na której jest z jednej części turbiny przewód (wężyk) idący do jej drugiej części?
nie no oleju nie brakuje, a pod komputer go podłączaliśmy i zniknęła kontrolka od świec. Skasowali chyba ten błąd bo później po kilkudziesięciu km znowu świce sie zaswieciły.Dzisiaj zrobił ok 180km na 20l ON, a później też na 20 l ok 100. Turbine wyłącza w różnych sytuacjach, przekręcenie stacyjki pomaga
padła diagnoza że czyścimy turbinę... gdyby ktoś miał coś do dodania lub borykał się z podobnym problemem proszę o wypowiedź. ponoć jest to częsty problem w passatach? jedna z słabych stron 1.9tdi?
To co znalazłem ma inaczej wylot względem wlotu. Gdzieś na elektrodzie był też numer części serwisowej - turbina w obudowie, ale od dawna wycofany ze sprzedaży. Szkoda, ale chyba będzie trzeba kolejną. A jakieś przemyślenia co do silnika?
Takie coś znalazłem: "Problemem okazał się zawór upustowy turbiny DV. Jest to kawałek plastiku o okrągłym kształcie, a w nim okrągła membrana na sprężynce. Całość mocowana po lewej stronie zimnej części turbiny na 3 śruby m6 i podłączona do wężyka podciśnienia."
wirnik pompy wody wyrobiony To jest możliwe, w sensie że rozpadła się na dwie części turbina pompy myjącej. Lub jest zbyt mało wody w komorze zmywarki, czego skutkiem jest zardzewiały elektrozawór płaszcza wodnego. Dodano po 13 Woda w zmywarce powinna pokrywać prawie całe dno. Jeśli jest mniej to dolej i zobacz czy coś się zmieniło. Ta zmywarka nie...
Po co chcesz ja czyścić?
Ten regulator może i będzie działać ze sprzedawaną turbiną. Do tego zestaw jest w okazyjnej cenie. Taka turbina zdecydowanie przebija produkcję popularnej M300. Zamontuj, załóż watomierz, zbierz statystyki miesięczne. Gdyby okazało się, że dobrze i często wieje wtedy kupisz większą turbinę 2..10kW.
Jeśli chcesz mieć praktyczny wiatrak, musisz go zrobić sam. Albo kup chiński i wymień połowę części.
To niestety częsty widok turbin w 1,6HDI, nnawet turbiny "nowe" po regeneracji zaraz po monażu kumpel reklamował na tę przypadłość.
Witam, mam problem z moją Corsa D 1,3 cdti, od dłuższego czasu mam notlauf przy 120 na godzinę. Sprawdzałem jak pracuje kierowniczka turbiny, bo wiem że to częsty przypadek notlaufow. Ale sztanga od gruszki chodzi gładko, bez żadnych oporów. Obstawiam że to zaworek sterowania turbiną, dlatego zamówiłem nowy i podmieniłem, niestety nic to nie dało. Zauważyłem,...
Może zaciął się siłownik przy turbinie, częsty problem.
będziesz musiał rozkręcić i wyparzyć turbinę - jest zatłuszczona - miałem taki przypadek, ale nie wiem jak ten syf sie tam dostał. Tylko zapisz kolejność i kierunek założenia części składowych turbiny. Pozdrawiam
Z używanymi klimatyzatorami mobilnymi to bywa różnie. Można trafić dobrze na sprawny, czysty, nie porysowany. A można trafić na brudny, zanieczyszczony, oblepiony smołą z papierosów, korozję skraplacza, nieszczelność, uszkodzoną turbinę, itd. Jak już kupować, to jakieś markowe. Zibro (wiele podobnych części ma AirForce gdzieś 12-15 lat temu sprzedawany...
4,7m/s to dosyć silny wiatr a 13,9m/s już wichura (ponad 50km/h). W swoim przykładzie rozważasz przypadek niedopasowania turbiny do generatora. Przypadek dosyć częsty przy własnych konstrukcjach. Energia niesiona przez wiatr zmienia się z 3-cią potęgą prędkości wiatru. Napięcie wyjściowe (moc) generatora liniowo zależy od obrotów. Całą sztuka polega...
Jeżeli turbina często przeładowuje to sprawdż sterowanie turbiny, płynność ruchu sztangi.
Czy turbina która trzyma ciśnienie i osiąga zadane ciśnienie może brać duze ilości oleju ? Jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Jeśli tyrbina ma uszkodzony wirnik, to nie będzie ładować ciśnienia ale nie zawsze w parze idzie uszkodzenie uszczelniaczy, ale odwrotnie zdarza się to często, że turbina pracuje jak trzeba ale uszczelniacz pomiędzy smarowaniem...
Często w turbinach o zmiennej geometrii zaciera(zapieka) się nastawnik i może to powodować takie usterki.
Należy sprężać osuszone powietrze. W przemyśle są stosowane osuszacze i odwadniacze powietrza przy kompresorach. Wszak urządzenia przemysłowe też nie zawsze akceptują wodę. Tak tylko w tym silniku są tłoki poruszające się podobnie jak w silniku spalinowym. Silniki są różne, w pneumatyce stosowane są często turbiny. Można próbować wykorzystać silnik...
Nie przejmuj się. Chętnie pomogę Ci w elektronicznej części urządzenia.
Immobiliser jeszcze przekodować.
Często jeśli turbina daje za dużo ciśnienia, auto przechodzi w tryb awaryjny, lecz powinna się zaświecić lampka. Błędy są?
O ile pamietam, bo uszczelnienia po dobroci się nie dostaniesz, bo kapsel turbiny jest zgrzewany, nowej części i tak prawdopodobnie już doń nie kupisz. Używki nie ma raczej sensu. Do tego minimum wymiana łożysk silnika, bo zaraz znów będzie stać dęba. Rzadko to mówię, ale jak dla mnie zmywak na złom.
Kupowanie auta z filtrem na miasto to strzał w kolano. Zawsze będą kłopoty z wypalaniem , większe zużycie paliwa itp. Masz dwa wyjścia: kupić auto bez filtra albo wywalić to dziadostwo ze swojego. Jeśli zainwestowałeś już jakieś pieniądze w ten samochód to rób na offa i będziesz jeździł. Jazda z częstymi wypalaniami skutkuje podnoszeniem się stany oleju,...
Błąd p0243 w tym silniku może być wygenerowany przez wiele czynników. Poza ewidentnymi przypadkami typu nieszczelność układu czy uszkodzenie turbiny , najczęstszą przyczyną z mojego doświadczenia jest zapchanie substancjami smolistymi układu dolotowego a w szczególności zaworu egr, klap zawirowań, czujnika ciśnienia i tej rury metalowej idącej do kolektora...
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
Potrzebuje pomocy odnosnie tego odkurzacza. Rozebrałem silnik w celu zmiany łozyska, układałem te turbiny tak jak szły ale sie pomieszały i nie moge ich złożyć. Posiadam takie części: - 2 turbiny aluminiowe - 1 taka z tworzywa - 3 dystanse o różnej długości - 1 pokładka - no i nakrętka Pomoże ktoś ??
Przepraszam. Ale proszę określić przy jakiej części silnika , chłodnica , turbina , rozrusznik.
Maczek szczegółowo opisał Ci na co zwracać uwage ,ale jeśli chodzi o obecność niewielkiej ilości oleju w przewodzie dolotowym to nie ma się co za bardzo przejmować ,na ogół zawsze jest tam trochę mokro ,podobnie jak to ,ze sam przewód na zewnątrz bywa często zabrudzony olejem . Zywot turbiny zależy przede wszystkim od prawidłowej eksploatacji i nie...
Jakieś tam bledy zapisuje takie jak brak komunikacji z radiem. Bo nie chcialo mi się przerabiac wtyczki pod radio. Błąd zderzeniowy bo na parkingu oberwalem i to że klema byla zwalnia na cala noc... już nawet kombinowalem tak że z połączonym kompem rozpedzilem sie do tych 120km zeby mi odcielo turbo i czekalem na blad aż wyskoczy A tu nic. Wcześniej...
Najwidoczniej spalone, no chyba że stosują też zabezpieczenia termiczne w takich silnikach jak w transformatorach, bo one lubią się często psuć.
Powyższy kod dotyczy sondy lambda , pierwszej za turbiną , często pojawia się na desce jako sprawdź wtrysk , sprawdź emisję spalin.
Witam. Czy jeżeli cieknie mi z pompy, to do wymiany jest tylko jedna uszczelka pod osłoną posiadającą dwa otwory wodne (wlot/wylot), czy pod turbiną znajduje się jeszcze jakaś uszczelka? Pompę mam bardzo podbną do tej na zdjęciu. Model mojej częsci to 232.60032 http://obrazki.elektroda.pl/2063702800_1...
W starszych typach wyłączał hydrostat. Sprawdź czy go masz w twojej pralce . Model ADG sugeruje, że to może być zmywarka, a nie pralka! Odnośnie problemu to ta zmywarka nie ma hydrostatu. Skoro licznik sprawny to zacząłbym od zmniejszenia ciśnienia na zaworze. Być może turbina licznika nie wyrabia i licznik nie nadąża z liczeniem impulsów. Dość częsty...
Jeśli to jest identyczne jak do boscha to za stówe sam ci to zrobie. Moje części
Wiec być może tylko pozornie zrobiłeś dobry zakup, bo często awaria turbiny to silnik do remontu. Turbine wymieniales sam? Sprawdzałeś ciśnienie oleju po naprawie? Mierzyles ciśnienie sprężania?
Cześć, mam dosyć nietypowy problem z moim autem, konkretniej passat 1.9tdi afn 110km, 1999r. Jakiś czas temu urwała mi się osłona silnika od dołu auta, wróciłem z tym problemem na kołach dosłownie 2km do domu i jak się okazało śnieg zaczął dostawać się pod maskę. Po otwarciu maski śnieg był z każdej strony do wysokości górnej części turbiny. Wtedy jeszcze...
Niestety nie sprawdzał DPF. Mechanik mi zasugerował że często pada czujnik sterowania turbiny 1K0906627B. Nie mam pojęcia czy wymieniać w ciemno...
Ile to turbo napompuje? Czarny dym to za dużo paliwa za mało powietrza bardzo często siadają turbiny przez słynny filtr na śrubie dopływu oleju. Do tego stopnia że wirniki pękały na pół. Zresztą turbo na wierzchu można ręką to sprawdzić
To nie silnik. Silnik ma ogrom mocy, ładnie chodzi:) Bo padne :D Skąd wiesz ile ma mocy?? Silnik był na hamowni?? Skąd wiesz jak ten silnik chodził gdy był nowy?? Masz to auto od nowego?? Pierwsze pytanie: po co regenerowałeś turbine?? Co się z nią stało?? Kolejne pytanie: jest olej w intercoolerze?? Jeśli ten brakujący olej jest w intercoolerze to...
Tych dużych aluminiowych z części ssawnej.Jak długo trwała próba?. Chodzi o to że chłodzenie tego silnika jest od wirników (turbin)części ssawnej i potrzebna jest też obudowa.
Gdzie jest w tej zmywarce czujnik poziomu wody,czy jest jego regulacja,czy może trzeba go wymienić "Czujnikiem" jest przepływomierz. Innego nie ma. Jak Ci przelewa wodę (nadmiar w komorze), to masz uszkodzoną pompę spustową (zablokowaną przez ciało obce). Wody nie wyleje i sobie następną porcję dozuje; odbywa się to poza kontrolą sterownika (brak spustu)....
Z uturbianiem wolnossaka jest troche zabawy, oprócz turbiny, do przełożenia masz kolektory, wydech, przynajmniej poczatek od kolektora, pewnie obudowa filtra powietrza, potrzebujesz zasilanie i spływ oleju, jeżeli silnik jest na elektronice, jak piszesz komputer. Nie wiem jak pompa, czy jest inna, często słabsze wersje z turbina maja takie same co silniki...
wypalone części tłoka blokowały zawory w turbinie
Możliwe że manometr pracuje nienaturalnie (zapchany) albo naczynie przeponowe nie zostało napompowane w trakcie przeglądu....Inna przyczyna częstych włączeń, to zawieszanie się włącznika cw jeśli w tym modelu jest (była turbina albo włącznik klapkowy)...Również wspomniany filtr siatkowy na powrocie c.o. albo zakamienienie nagrzewnicy. Jeżeli kocioł...
Jeżeli chodzi oo szczelność dolotu powietrza, to u mnie jest ok. Sprawdzano w serwisie, zastanawia mnie natomiast delikatny nalot spalin na zewnętrznej, ciepłej części turbiny. Wygląda to jakby był bardzo delikatny przedmuch spalin z okolic wirnika. Biegi raczej nie mają nic do tego, przejechałem tym samochodem prawie pół miliona km. W serwisie faktycznie...
A co z TURBINĄ? Ma duże luzy na wirniku? A może gdzieś wypadła zaślepka w układzie smarowania? Nie masz zaciętego zaworu nadciśnieniowego w pompie olejowej?-częsty przypadek ale w W123.. Zostaje jeszcze hydrauliczny napinacz łańcucha..
Witam Serdecznie, Mam taki problem. Około 3 miesiące temu w moim mascocie poszła uszczelka pod głowicą, zagotował się silnik. Mechanik szlifował i po zrobieniu uszczelki auto pojechało w trase i po 500 km turbina zepsuła się. Werdyk był że opiłki z szlifowania wpadły do tłoków i to one uszkodziły turbinę. Po regeneracji turbiny i wyczyszczeniu wszystkiego...
Komputer był podłączany i wyświetla tylko komunikat -ciśnienie doładowania- nie wykrywa uszkodzonych części
Zajmuje może się ktoś jeszcze hsw250, części gdzieś można kupić jeszcze do tego modelu ? Ktoś może zna dobrze te turbiny ?
Dokładnie jak wyżej mimo że to turbina ma tyle części składowych że można je policzyć na palcach dwóch rąk to jednak każda jest ważna. I bez żadnej z tych części działać nie będzie. A co szkodzi turbiną możesz sprawdzić na stronach producentów jest ich tak dużo że wszystkich w jeden dzień obskoczysz, zresztą wszyscy piszą dokładnie to samo co szkodzi...
Sprawdź dobrze turbiny części wylewowej. Na oko wyglądają dobrze, jednak łopatki często są ścięte.
Witam . Po pierwsze sprawdź czy jak silnik pracuje,po odkręceniu korka wlewu oleju masz ciśnienie ? Po drugie te pokrywy nie mają odmy tak jak w starszych modelach.(maja na zasadzie tak zwanych siatek , zaczyna się od dużych dziurek a kończy na małych ) Serwisy co 25 tysięcy , super olej z supermarketu , i zbyt częste wymiana podkładek pod wtryskami...
Sprawdż zawór sterujący turbiną - często się zacinają. Możliwe że zgnił Tobie "bąk" na turbinie. Przede wszystkim podłącz samochód pod tester i sprawdź czy masz jakieś błędy w sterowniku silnika.
Turbina na zasilaniu ma elektrozawór, w którym często pękają membrany. I zgodnie z zaleceniami wymieniłem go.
Termik możesz sobie darować sprawdzaj często czy nie ma włosów pod turbiną
Oj tam, energetycy to są głupie ludzie. Budują wielkie bloki za grube miliony a czasami za miliardy i ledwo osiągają 35-40%. Grzeją parę do 600 stopni, cisną ją do 250 bar, grzeją ją trzy razy zanim przejdzie przez całą turbinę, turbiny dzielą na 3 części, po każdym stopniu turbiny odzyskują z wyjścia trochę energii na regeneracyjne podgrzanie wody...
Myślę, że kolega Darjusz , chce wykonać coś w stylu turbiny parowej, ale w odpowiedniej zabudowie oraz nieco innym rozwiązaniu dostarczania napędzającej pary. Jeżeli jednak chcesz coś wykonać, co będzie miało w miarę dużą (większą od zwykłej maszynki parowej) sprawność, to spróbuj iść w stronę turbiny, która jest stosowana w turbosprężarce samochodowej....
Teorie spiskowe też jakoś mało mnie przekowywują. Mnie przekonuje życie i realne przebiegi starych i nowych aut i koszta jakie ponieść muszą użytkownicy, żeby to auto ciągle jeździło. Poza tym jak byś przeczytał wątek na forum alfy to byś się dowiedział, że sprawdzono to dość dokładnie a zmierzono również mniejsze zadymienie więc Twoja teoria o Jak...
Silnik 1,8 ADR cieszy sie dobrą opinią. Silniki 1.8T to w sumie to samo ale większa moc, ale w tym wypadku zdarzało mi się wysłuchiwać niezbyt ciekawe opinie o tym silniku, tzn. częste awarie turbiny. Niewiem! Niemiałem! to tylko opinie moich klientów. Aby podjąć ostateczną decyzję powinno wypowiedzieć się więcej osób.
a ja jeszcze podpowiem index części 1520292002 -jest to turbina pompy pozdrawaim
Jeśli masz drożny dopływ to na pewno turbinka do wymiany, przy okazji poszukaj kawałków szkła po szklance itp. Pozdrawiam
To jest chłodnica powietrza małej turbiny. Taki mokry intercooler.
[quote="kolszak"] Obawiam się, że brakuje mi jednej części pod łożysko, I tak jest w istocie brakuje jednej części. Pozdrawiam.
wymiana turbina turbina częsty częsty elektrolux turbina mercedes sprinter turbina
zamiennik tda7560 router odbiór antena zewnętrzna windows zmiana hasło
pralka indesit migać dioda pralka indesit migać dioda
Ikony MOS i termometru na kontrolerze solarnym - co oznaczają? Jak zgrać filmy z kamery Samsung VP-D362?