rozrząd. . .
Jak nie wiesz i nie jesteś pewny, to możesz dać na początek tą "bogatszą w olej mieszankę". Na pewno nie zaszkodzi silnikowi, a być może że i pomoże, jak "dyktuje instrukcja"...
Gęsty olej?
Hej, prawdopodobnie jest nieszczelność na którymś tłoku siłownika wybieraka.
Witam. Najpierw odetnij kabel idący od podgrzewacza do wtyczki, i zaizoluj go, po czym pozostaw nigdzie nie podłączony, tak jak zaznaczyłem to na poniższym zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/1232116400_1... Następnie we wtyczce przewód niebieski i żółtozielony odetnij całkiem, a przewód brązowy i czarny połącz ze sobą, a następnie...
Jeszcze uszczelnienia turbo mogą puszczać przy małych obrotach, przy większych się coś uszczelnia.
Dosyć częstą przypadłością tego modelu związaną z ogólnym zasilaniem jest zalanie modułu stacyjki. Sprawdzenie jest proste - jest zamontowany na bocznej ścianie kabiny, pod deską rozdzielczą, przed przednimi drzwiami. Woda spływa wzdłuż wiązki na górną wtyczkę modułu i powoduje korozję złącza. Podobny efekt jest jak stojąca na lewej części deski rozdzielczej...
Wstaw sobie zwykły przełącznik manualny. Wtedy żeby słuchać radia musisz sobie włączyć, a przy wysiadaniu z samochodu pamiętać o wyłączeniu. Przekaźnik podpięty pod wyjście radia potrzebowałby i tak zewnętrznego sygnału, żeby dało się uruchomić radio. Ja dla siebie w twojej sytuacji podłączyłbym sobie pod stacyjkę i ewentualnie dołożył przekaźnik opóźniający...
Zacznij od wymiany oleju. Może masz wodę w układzie.
Jak masz alfę romeo bierz pione z mechanikiem :-) Niczym w piosence "honda szybsza niż wygląda" ;) Sprawdź rozrusznik oraz kostkę stacyjki. Ewidentnie coś ci rozładowuje akumulator.
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
to najlepiej pompkę w zbiorniku podłączyć pod plus po stacyjce i przed rozruchem zawsze parę sekund poczekać, i tak trzeba poczekać na świece żarowe i powinno być po problemie
proponuje zacząc od sprawdzenia swiec zarowych czy wszyskie grzeja lub czy dochodzi do nich wogole napiecie . Bynajmniej u mnie był taki problem w tdi ze 4 swiece były skopcone ,pozdrawiam
W dobrym tonie było by sprawdzanie kompresora,.
Wskazane jest zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie. Jeśli tak to: Powymieniaj przewody na wtryskach z filtra do pompy. Pozakładaj nowe zaciski ślimakowe(jeśli miałeś stare jednorazówki), pozaciskaj mocno(u mnie lekkie zaciśnięcie skutkowało pobieraniem powietrza). Wymień filtr paliwa i koniecznie ten gumowy...
Co do problemu nr 1. Mogą być też montowane na przewodzie paliwowym, poza zbiornikiem. Problem nr 2. pompa el. uruchamiana na kilka sekund nie przeleje gaźnika. A paliwo z przewodu tak nie odparuje, cofnie się trochę najwyżej.
z kupnem akumulatora to się wstrzymaj. podłącz go na kabelki nawet te z marketu(badziew) i poczekaj z 10 minut drugie autko niech sobie pyka na wolnych obrotach. Po tym czasie spróbuj odpalić jak bęzynka to powinien kopnąć , jak nie zapali od razu to nie męcz go i daj mu jeszcze pare minut. A tak ogólnie to powinieneś podjechać do punktu gdzie sprzedają...
Jesli moge jeszcze cos zasugerowac to moze kup odrazu kpl. filtrow razem z oringami. Ja prawde mowiac dokupilem same oringi (filtry zostawilem te co byly) a efekt jak reka odjal.
Nie jestem ekspertem od pieców ale na mój gust to jest zbyt duża dawka paliwa do powietrza a spowodowane to może być np utrudnionym dostępem powietrza do podgrzewacza bądź problem z prawidłowym rozpylaniem paliwa.
Jak wyżej wygląda na pompkę paliwa.
Zamykasz LPG przy butli, demontujesz lub rozszczelnieniasz filtr LPG pod maską i jeździsz tydzień lub dwa na samej benzynie. Czekasz na efekty
W starej nie trzymały zaworki. I to był problem.
Jak oddałeś auto to woda po kiślu... Ja bym zrobił po prostu zwykłą diagnostyką i zobaczył co pokazuje w parametrach. Podstawa w dieslu: - Czysty, sprawny układ paliwowy. - Sprężanie. - Świece żarowe Jeżeli ta "trójca" jest w bdb stanie wtedy zastanawiałbym się dalej.
Pompa do speca i niech zrobi jeszcze raz przegląd ze szczególnym uwzględnieniem ułożyskowania wałka i jego uszczelnienia. Pompa na powrocie już ma zaworek w kierunku zbiornika, założenie dodatkowego nie pomoże.
Możesz mieć problem z ręczną pompą paliwa na filtrze u góry.Zastosuj zaworek zwrotny na zasilaniu.Trafiły mi się 2 auta z tą usterką.A czasami nie masz 2 uszczelek gumowych pod śrubą odwadniacza na filtrze paliwa?Jest to częsty błąd przy wymianie filtra paliwa.No i załóż coś innego nie Filtron nie polecam.Przejechałem sie nie jeden raz jak na paliwowych...
Pobór prądu spoczynkowego jaki jest? Problem nie leży czasem w lampce oświetlającej bagażnik? Częste!
Jeżeli iskra jest dobra(nic nie piszesz o tym ważnym szczególe ;-) warto sprawdzić stan zaworków w pompce paliwa, mimo, że piszesz o jej podobno dobrej pracy. Jeżeli paliwo jest tak stare jak maluch to od razu je wymień.
Zobacz czujnik położenia wału korbowego.
Co tu tłumaczyć? Przewód paliwowy (tam gdzie masz filtr) zanurzasz w np w butelce z benzyną, a drugi przewód ( ten co idzie do gaźnika) zostawiasz tak jak jest. Poproś kogoś by dokonał rozruchu i sprawdź czy benzyna jest tłoczona do gaźnika.
Nie wiem ja się nie zastanawiałem nad tym po prostu wyciągnąłem z innej i tyle :(
Witam Proponuję sprawdzić kostkę stacyjki...może to być główna przyczyna Twojego problemu. Przekręcając kluczyk w pozycję rozrusznika wytarte styki w kostce mogą nie dawać napięcia na ECU. Pozdrawiam
Jak nie chce zapalić to zobacyz czy msz mokre świece, i czym mokre. Jak benzyną to problem z zapłonem. Jak chłodziwem to UPG.
Wsyp do filtra powietrza pieprzu. Kichnie, zakrzusi się i z tego zapali. Mój dziadek zawsze sobie zapalił jak zjadł mocno przyprawiony rosół.
Rozrusznik do sprawdzenia.
Czesc, mysle ze masz problem z regulatorem faz rozrzadu walka ssacego konieczna wizyta w dobrym warsztacie i podlaczenie do urzadzenia diagnostycznego najlepiej clip i orginalne oprogramowanie renault podobno pomaga wymiana oleju ale nie zawsze.Pozdrawiam.
Masa i impulsy masy czyli żaróweczka ci będzie mrugać szybko.
Witaj Na wyłączonej drukarce naciśnij przycisk "LF/FF", włącz przycisk sieci i puść po chwili "LF/FF", drukarka powinna wydrukować test. Samo czyszczenie jest dość proste należy zdjąc gorną kapę p(przykręcana na srubki) i wyjąć i masz dostęp w zasadziedo wszystkich mechanizmów. Wyczyśc ją (na oś prowadzącą trochę oleju maszynowego).Powinieneś sobie...
Nie,jak dla Ciebie zostań przy wersji którą posiadasz.Aby zainstalować 409 nie poradzisz sobie z emulatorami skoro masz tutaj problem.
Śruby nowe 8nm ale niech ktoś potwierdzi.
Mam problem w audi 13 1.9 tdi. Z 2 miesiące temu wymieniałem olej i filtry. Ostatnie 2 tygodnie auto nie jeździło. Dziś wsiadam, chce odpalić i auto zgasło po chwili, chce odpalić 2 raz, kontrolka oleju się zapaliła, czerwona a nie żółta. No i pomyślałem. No i dolałem oleju i odpalił. Ale wydaje mi się dziwne, że mogło ubyć oleju od tego, że auto stało?...
Najlepiej wymienić moduł lampy.
Czujnik położenia wału https://allegro.pl/oferta/czujnik-poloze...
Świece grzeją? Urządzenie rozruchowe przy pompie sprawne? Czujnik temperatury sprawny?
Typowałbym - sprawdź zawór powietrza, prawdopodobnie lekko przepuszcza... Być może mechanizm jest zabrudzony, cewka zaworu raczej działa.
Ludzie, przestańcie pieprzyć o słabej iskrze, rozdzielaczu zapłonu itd. Sprawdzenie co mu dolega trzeba zacząć od otwarcia obudowy filtra powietrza i próby odpalenia bez niego, następnie podłączenia manometru z trójnikiem i pomiaru ciśnienia paliwa "na zimno"
Może masz nieszczelny układ paliwa. Po dłuższym postoju się "cofie".
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Pasuje, pod warunkiem że aparaty takie same (były dwa typy, Bosch i Lucas)
Pogniewał się , że poszedł na 3 tyg. w odstawkę. Na poważnie , jakie jest napięcie na akumulatorze podczas próby uruchomienia.
Dyski raczej nie mają z tym nic wspólnego. Prędzej procesor
Nie masz impulsów zapłonu/iskry. Dlatego pompa nie pracuje jak kręcisz rozrusznikiem.
Świece przewody WN MAP senesor lewe powietrze sprawdzone?
Jakie sprężanie na zimno? Jakiej temperaturze odpowiada rezystancja czujnika temperatury, kiedy występuje problem??
Zatarty zawór przelewowy na pompie olejowej.
Jak na moją wiedzę to się zapowietrza, trzeba szukać.
Zapowietrzony układ paliwowy, a ta pompa w baku pompuje do filtra? Bo z tego co kojarzę ona jest przelewowa komór w baku.
Przede wszystkim wyczyść silnik krokowy. Silnik pali na wszystkie cylindy (nie słychać że coś gubi)? Czy w czasie jazdy coś szarpie itp?
Ma się włączyć od razu, na chwilę.
No i sprawa prawie rozwiązana ta tą chwile. Jak już ogarniesz ten problem to napisz o efektach. Ciekaw jestem w czym tak na prawdę leży problem. My tu możemy pisać i pisać, ale tylko działania na pacjencie dają pożądane efekty.
Mogły, ale rzadko się to zdarza.
witam...mam podobny problem , podaj mi adres tej firmy z Biłgoraja...jerzor64(at)wp.pl.......z góry dziękuję.
Sprawdź synchronizację na komputerze. Jeśli będą problemy z gumkami na pompowtryskach, będzie olej w ropie i będzie problem przy dłuższym postoju. Zajrzyj do luzów na pompowtryskach.
chyba olej z filtra nie powinien spływać?
Byłem dziś w serwisie hyundai. Sprawdzone zostały błędy. I okazało die że ECU nic nie zarejestrowało. Pan powiedział że nie kiedy błąd nie stały nie jest zapisywany jeśli nie jest na pulpicie ciągle powyżej 1 minuty. Koszt 100 zł i wymiana świecie dodatkowo nie pomogło. Kazali zostawić na 1 tydz niestety nie zostawiłem potrzebuje auto do jazdy na co...
Dzień dobry Pacjent McColluch 145-107 T W trakcie sezonu przestał odpalać normalnie, tylko na kable. Wypalił się wyłącznik prądu, więc go wymieniłem. Po podładowaniu akumulatora odpalał normalnie, ale po postoju ok. 2 miesięcy dalej ma problem z odpaleniem. Po podładowaniu i przełożeniu akumulatora do innego traktorka pali normalnie (akumulator ma 12,30...
Witam, udało sie rozwiązać problem? mam tak samo przy Combo 1,7 CDTI
Możesz mieć nieszczelność w układzie paliwowym i po dłuższym postoju się zapowietrza. Paliwo spływa i taki objaw.
Dzień dobry Dokopałem stary (2010 r.) agregat prądotwórczy Dedra 2200 W. Wyrób marketowy. Miał parę defektów i je usunąłem. Obecnie nie chce odpalać. Iskra na świecy jest, przełącznik on/off działa, czujnik oleju też jest ok, paliwo zalane. Jeżeli podam trochę paliwa pod świecę, to odpala i pracuje prawidłowo, jak wyłączę i po chwili odpalę ponownie,...
Podmien pompe CR i zobacz
Ok,dzięki.
Jak podłączam akumulator pod klemy (nic nie odpalam ani na zapłon nie daje) to prąd od razu ucieka z akumulatora
W moich okolicach za 60zł robią pomiar jednej sztuki pod warunkiem że się je przyniesie. Poza tym był przez pewien czas inny komplet wtrysków i też odpalał brzydko, ale w inny sposób i za każdym kolejnym razem. Ułatwiło mi to namierzenie konkretnego wtrysku z tamtego kompletu który za to odpowiadał.
Witam. Fiat Bravo 2 1.4 benzyna. Auto po postoju, nawet kilkugodzinnym, po długim kręceniu dopiero odpala. Ale jak już odpali, można go od razu zgasić i odpala za każdym razem bez problemu. Za np. 5 h znów to samo. Co może być przyczyną? Obroty nie falują, jeździ normalnie. AI: Czy problem z odpalaniem występuje niezależnie od temperatury otoczenia,...
Cześć. Troche już mineło ale problem mam podobny. Mercedes ML400cdi 2002r automat . Samochód po przestanej nocy (nawet w letni upał) przy odpalaniu zapala od razu na max 2 sekundy i gaśnie później dopiero za 2/3 razem udaje się go odpalić i pojawia się kontrolka świec żarowych pali się przez około 20 sek , przez resztę dnia nie ma problemów już z rozruchem....
Zasilanie na przekaźniku od świec jest?
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
Fiat Ducato 2.3 itd 130 km. Długo stał, odpala bez problemu i nagle nie chce odpalić. Błędy wyszły na komputerze: P0683, P0340. Czujnik wałka podmieniony ze sprawnego Ducato i nie odpala dalej. https://obrazki.elektroda.pl/3264803900_...
Jak bardzo na biało? Pozniej przechodzi? Czasem nie jest to para wodna? Jaki masz przebieg? Zrzuć przewód gumowy przed kolektorem ssącym i odpal silnik. Zobacz czy nie rzuca olejem.
Witam. Jak ci nie chcę odpalać po dłuższym postoju to schodzi ci paliwo widocznie przepuszcza ci zawór zwrotny przy pompce zasilającej. Pozdrawiam.
Nie rozwiązałem, zamykam temat z powodu braku odpowiedzi.
W Astrze G błędy można było sprawdzić jakoś metodą hamulec-gaz czy coś w tym rodzaju. Być może w Astrze H też to działa. Wygoogluj, jak to zrobić. A jeśli chodzi o to paliwo, to możesz po dłuższym postoju odkręcić górę filtra paliwa i zobaczyć, czy jest na full (powinno się praktycznie wylewać paliwo). Jeśli nie jest na full, to wymień filtr paliwa...
Usterka występuje raczej tylko po dłuższym postoju, więc "w polu" raczej się nie przydarzy. Wymiana koła na pompie, paska i napinacza powinny pomóc. Pasek bez względu na przebieg trzeba okresowo wymieniać.
To zdjęcie po zdjęciu walka popychacze oczywiście wymienione na nowe ;) to na zdjęciu stary szrot ;) Dodano po 2 Dodam jeszcze jedno co zapomniałem napisać jak stoi silnikiem niżej niż bak paliwa czyli z górki pali 100 na 100
Uszczelniacze na zaworach nie trzymają i po dłuższym postoju olej dostaje się na tłoki. Jeśli prowadnice zaworów są ok to powinna pomóc wymiana samych uszczelniaczy.
najczęstsza przyczyna oprócz nie działającej pompki to cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu, problem rozwiązuje zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. ogólnie te serie ciężko palą. na przyszłość włącz pompkę i poluzuj plastikowy korek na filtrze az zacznie lecieć samo paliwo. Następnie kręć rozrusznikiem (jak zejdzie całkiem paliwo to trzeba podławodać...
Witam mam takie pytanie,czy bagnet powinien być cały w oleju po dłuższym postoju pojazdu. Sprawdzałem rano poziom oleju i bagnet był cały w oleju od góry do dołu czy to mozliwe tak jak by nie spływał z rurki miarki oleju.
Witam. Udało się usunąć problem z ciężkim paleniem bo dłuższym postoju ?
Seat Leon 2 1.9 TDi BLS - przy odpaleniu, trzęsie budą i ciężko mu załapać. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu, łapie bez problemu. Dzieje się tak, tylko po dłuższym postoju. Wymieniałem oringi na 4 wtrysku, bo lał za dużo paliwa. Nie traci mocy, nie ma żadnych błędów.
Witam, W peugeocie 308 1gen po dłuższym postoju coś się podziało z BSI, a konkretnie z konfiguracją, w BSI się poprzestawiało jakby losowo z diesela na benzynę, skrzynia na automat itd. Z grubsza to poustawiałem, auto teraz odpala i jeździ, ale dalej mi wyskakuje w sterowniku silnika błąd "U0140 - sieć multipleksowana brak połączenia z BSI", wygląda...
Skoro tak więc to chyba nie kompresja?
nie rozwiązałem
Masz błędy mieszanki więc rozjeżdża się mapa benzyny. Źle ustawiony LPG lub szwankuje przepływomierz. Wykasuj błędy, wykasuj adaptacje i zrób trochę kilometrów na samej benzynie. Sprawdź czy będzie lepiej odpalał. Wiem że to trochę zaboli przy tych cenach ale raczej innego wyjścia nie ma. Jeżeli będzie widać poprawę i błędy się nie pojawia to trzeba...
Witam. Diagnostyka komputera byla wykonywana. Brak jakichkolwiek bledow. Nawet w salonie renault bylem i sprawdzsli i nie maja pojecia co moze byc przyczyna.
A jak to sprawdzić i czy nie może to być zawór zwrotny przy pompie.
Dzięki za tak szybkie odpowiedzi Co do gaźnika to kupiłem nowy dziś nawet go rozebrałem i było czyszczenie ale zasady działania tego gaznika nie potrafię pojąć żadnej regulacji powietrza żadnego wpływu na niego nie ma.wstawię zdjęcie A może można go innym zastąpić. Dodano po 10 Oto cudo które sprawią Kłopoty https://obrazki.elektroda.pl/4543944100_...
że podczas dłuższego postoju pobierany jest wg. miernika prąd o natężeniu 0,03 (A?), 0,03 A = 30 mA to bardzo dobry prąd, poniżej 50 mA :| Najprawdopodobniej akumulator do wymiany. Zmierz jakie masz napięcie na klemach 1h po zgaszeniu silnika i jakie po 24h lub dłuższym postoju (zaznacz ile godzin)
Moim zdaniem warto się przyjrzeć lince sprzęgła, a co do chrupnięcia to wydaje mi się że po dłuższym postoju olej ocieka do dolnej części skrzyni i przez to nie kasuje luzów.
Chyba żeby może zrobić sobie osobny wyłącznik na tym stałym plusie w kostce..?? Można przełącznik, można też przy dłuższym postoju po prostu wyciągać bezpiecznik z tablicy bezpieczników odpowiadający za zasilanie radia. Pamiętać wtedy o kodzie. Dla jasności - to radio nie ma wejścia dla sterowania napięciowego z obwodu stacyjki. Ta informacja była...
Nieszczelność, ten siłownik się zapowietrza po czasie
odpala dłuższym postoju odpala dłuższym postoju mercedes ciężko odpala dłuższym postoju
pomiar sygnału telewizyjnego przekaźnik zakłócenia corsa przyspieszaniu
plazma samsung driver uszkodzony plazma samsung driver uszkodzony
Jak rozebrać suszarkę Philips HP8232 ThermoProtect? Sharp Aquos cztery mignięcia diody – nie włącza się, błąd zasilania lub podświetlenia