Tak, na zimnym czasy wtrysku są gigantycznie długie - czasem wręcz jest openloop (pełne otwarcie) - pompa przy słabej wydajności zaczyna siadać ciśnienie przy długim otwarciu wtrysków. Na jałowych to nie wyjdzie i przy dodawaniu gazu na postoju też nie - trzeba to zmierzyć podczas jazdy.
To tyle, ile kosztuje cała renowacja Niby tak, ale uwierz, że ludzie i tak często decydują się na naprawę, bo zrobione raz, a porządnie, potem jeździ bezproblemowo latami. A jak ktoś zrobi same wtryski, to może z 10k pojeździć i znów to samo. Zapomniałeś, kolego, jeszcze o panewkach 😁 Wystarczy Elf-a zmieniać na czas.
Pierwsze zakręć LPG i pojeździj trochę czy problem będzie. ECU nie ma pojęcia czy steruje pracą wtryskiwaczy benzynowych czy LPG (oczywiście za pośrednictwem komputera LPG ale to tylko czas pomnożony przez przelicznik). Jak problem zniknie na Benzynie to czas stworzyć nowe mapy LPG czyli kasowanie do zera autokalibracja i trzeba trochę pojeździć by...
Jaki masz czas wtrysku? Jakie ciśnienie paliwa?
Przecież ten silnik był całkowicie zimny (na screenach), to jaki byś chciał czas wtrysku...
Było diagnozowane. Wyłączanie poszczególnych wtryskiwaczy nic nie dało. No może zdziwienie, że czas wtrysku benzyny i gazu taki sam - czyli zero, a silnik chodzi bez zmiany. Błędów brak. Było sprawdzane i pisałem o tym.
Czerwonych AC jakoś samo AC nie zaleca, wszędzie na ich forum polecają dwa czarne ;) a trochę tam siedzę. Dodano po 5 Tak na marginesie przy rurce 6mm to wg mnie nie ma o czym dyskutować. Niektóre galanty 150KM nie idą na fi 6mm bez rozwiercania. Upewniłbym się czy aby na pewno 6mm jest wystarczające dla tego auta na max bucie, jak brakuje mu LPG to...
4,5 ms to jeszcze nie tragedia.Widziałem rekordzistę że było 17ms,ale fakt,stawiał zasłonę dymną. Możliwe przyczyny to -pomiar robiony na zimnym silniku lub usterka czujnika temp. silnika -w czasie pomiaru włączył się jakiś odbiornik elektryczny (np wentylator) lub klimatyzacja -map sensor lub połączenie (elektryka/pneumatyka) -sonda -rozjechana adaptacja...
(...) y mi tylko na otwarciu żeby sprawdzić czy zawór działa. (at)ElektrodaBot AI: Czy możesz podać konkretny model wtryskiwacza Wartsila, z którym pracujesz? VV0-G071EV3 188 7054 167 710 PAAE172665 AI: Czy masz dostęp do jakiejkolwiek dokumentacji technicznej lub schematów dotyczących tego wtryskiwacza? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Gaz mógłby miec 3.5 ms ale 5.1ms może się zmieścić w max czasie wtrysku na WOT. Nie powinieneś mieć dłuższego czasu wtrysku gazu od pb na WOT. To nie jest reguła ale tak jest bezpiecznie.
Witam, problem z odpaleniem Laguna 3 2.0 dCi. Na początku pomyślałem, że świece żarowe, ale przy wymianie okazało się, że są dwie mokre, auto długo kręci, po czym zapali, ale puści siwą chmurę. Korekty wtrysków rozjechane. Ma ktoś jakiś pomysł na to, bo auto ma dopiero 127 tys. km i nie chce mi się wierzyć, że to wtryski. https://obrazki.elektroda.pl/2530751000_...
Lacetti 1.6 Pb LPG po odpaleniu niskie obroty ~400 RPM, nie reaguje na gaz, po chwili gaśnie. Świece są czarne, więc go zalewa. Sprawdzałem poszczególne czujniki, zarówno w OBD, jak i odłączając. Świece, przewody i cewka w miarę nowe. Długie czasy wtrysku, rzędu 30 ms, podczas gdy rozgrzany ma 3 ms. Miałem teorię, że pęknięty jest wąż wewnątrz pompy...
Powodem długich czasów wtrysku oraz sygnału MAP na poziomie 600mbar może być padnięta sonda.Do badania szczelności kolektora możesz użyć samostartu preparatu do odpalania diesli i obserwować czy nie zmienia się praca silnika.Poziom podciśnienia MAP ma wynosić około 300mbar,całkowicie otwarta przepustnica przy pracującym silniku to MAP około 950.
dlaczego inne nie maja tego a oznaczenie silnika to tez OM904LA Bo to jest wyposażenie dodatkowe - a nie seryjne. Dzisiaj namierzyłem takie auto i wg VIN ma kod SA "MB1" - właśnie taki hamulec silnikowy sterowany identycznymi króćcami. Jak masz silnik już zamontowany, to podaj tam sprężone powietrze w czasie pracy silnika - powinien zgasnąć. Prawdę...
Nie wiem co to za mechanicy ale nie mają racji. Można bez problemu odpalić silnik bez paska. Po prostu nie będzie ładowania, nie będzie napędzana pompa wody i pompa wspomagania kierownicy. Co do komputera to fakt, zdarzają się usterki wymagające przeprogramowania sterownika, ale wtedy przeważnie ginie sterowanie podwójnego przekaźnika a u Ciebie z tym...
Jedź do takiego warsztatu gdzie zresetują Ci parametry autoadaptacji. Prawdopodobnie masz złe (zbyt długie) czasy wtrysku na zimnym silniku. Na koniec dodam, że problem po jakimś czasie jazdy na LPG zapewne znowu się pojawi... Pozdrawiam...
Jak najbardziej. Niestety demontaż dopiero prawdę powie . I nie czekał bym zbyt długo z tym
Ford Mondeo mk1 1.8TD nie chce zapalić jak długo postoi, np. przez noc ale w dzień jest całkiem nieźle. Wtryski sprawdzone elektrozaworek na pompie paliwa nowy a on dalej swoje. Rano kręci ale tak jakby nie było paliwa lub może coś innego.
1) instalacja przełącza się na gaz po osiągnięciu wymaganej temperatury i na biegu jałowym, bez zwiększania obrotów Nie widzę problemu, wg. mnie tak nawet lepiej. 2) czasem dławi go na wolnych obrotach np. przy ruszaniu powoli albo cofaniu 3) wskaźnik poziomu gazu wskazuje zawsze jedną kropkę Niech gamoń poprawia skoro popsuł. Wtryskiwacze faktycznie...
mariusss - ja myślę tak : jeśli samochód jeździ na tej pompie ale ma za małą moc ( zakładając że sprężarka sprawna) popróbowałbym zwiększyć dawkę paliwa. Szkoda że to internet - pisania to trudno ocenić co Twojemu Golfikowi potrzeba. Sympatyczny Kolego ponar - : Bolec jest inny dlatego też piszę że przydało by się i rozdzielacz dać z bezpośredniego...
ciśnienie robocze to takie jakie masz w czasie normalnej jazdy. Dlaczego ? Bo jak faktyczne jest niższe to stag obliczy poprawkę i wydłuży czas wtrysku. Warto mapy i mnożnik doprowadzić do wartości zalecanych przez producenta bo wynika to z badań laboratoryjnych optymalizujących prace instalacji lpg. Czas wtrysku ma być jak najbardziej zbliżony do czasu...
zwiększanie dysz nic nie da bo to kres wydajności wtryskiwaczy, w celach edukacyjnych śmiało możesz wiercić nic to nie zmieni. Za mało wydajne do Twojego auta. Sprawdź jakie masz czasy wtrysku przy maksymalnym bucie, co wtedy wskazuje sonda lambda, jakie są wtedy czasy benzyny, powinny być identyczne jak gazu. Na wolnych obrotach czasy gazu powinny...
Sonda cały czas sonduje, czasy wtrysku długie, przepływomierz kupiłem zamiennik więc może oszukiwać ale jak go zamieniłem to na starym nic nie lepiej z hamulcami nie miałem problemów ale pedał czasami wydaje mi się za twardy pewnie wtedy jak faluje na obrotach to i podciśnienie małe. W poniedziałek dopiero będę miał możliwość podpiąć pod VAG-a to zobaczymy...
Ten silnik jest wrażliwy na wolne wtryskiwacze i długie przewody od wtrysku do dysz w kolektorze. Jak na benzynie jest ok a na gazie poprawia się pod obciążeniem (tzn jak włączysz klimę, ogrzewanie przedniej szyby, wszystkie możliwe światła oraz grzanie foteli). Druga sprawa to nieszczelności wydechu (plecionka-złącze elastyczne po pęknięte kolektory...
oczywiście 12V a z przekaźnikiem dlatego, zeby nie bylo zbędnego iskrzenia i żeby nie robić zbyt "długiego czasu wtrysku" - czyli po prostu kliknięcie a nie trzymanie na napięciu
aha. Tak na Marginesie czas wtrysku na wolnych obrotach wynosi ok. 4 ms, więc wg mnie u ciebie są deko za długie. Że się tak zapytam a kąt wyprzedenia zapłonu sprawdziłeś ?
no i powoli zaczynam nie wiedzieć o czym piszecie :) studiuję ten temat http://lpg-forum.pl/omvl-reg-dane-techni... ale tam jeszcze więcej skrótów, slangu fachowego itd. Czy możecie wyjaśnić mi: - OL - gwałtowne przyspieszenie - to z angielskiego? - czy zawsze powyżej OL nie ma co stroić /patrzeć na mapy? To jak to się robi - ogólnie,...
Sprawdzę, ale czy nie normalne jest, że czasy wtrysku są tak długie i maleją w czasie odpalania? Regulator ciśnienia jest w pompie, a sam układ paliwowy nie ma powrotu jest bezpośredni na listwę. Pompa pracuje do czasu nabicia ciśnienia roboczego i regulator ją wyłącza w oczekiwaniu na start silnika. Ciepły odpala w milisekundę nawet bez dobijania ciśnienia...
Witam map sensor wymieniony, wtryskiwacze również na magic Jet 2013, zamocowane na 3 cm wężyka bezpośrednio do kolektora. W stagu typ wtryskiwaczy ustawiony na Magic Jet. Przy starym ciśnieniu tj 1,3 Bara mnożniki po autoadaptacji wyszły sporo poniżej 1. W związku z czym obniżyłem ciśnienie do 1.0 bara. i wtedy przeprowadziłem próbę drogową i ustawiłem...
Witam, tak jak w temacie, mianowicie jakiś czas temu wymieniałem wtrysk ponieważ padł i od tamtego czasu mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku muszę go pokręcić dłużej żeby odpalił. Dotychczas mi to jakoś nie przeszkadzało ale teraz zaczyna denerwować. Nie wiem czy jest to zły kąt wtrysku czy też zła dawka rozruchowa. Jeżeli któraś z tych opcji...
Dla czterosuwowego silnika R4 o obrotach maksymalnych 8000obr./min wykonywane są 4000 cykle pracy w ciągu minuty, czyli 66 w ciągu sekundy, daje to ok 15ms na cykl. Cykl składa się z 4 suwów, zatem suw ssania trwa 1/4 z tych 15ms, czyli 3,7ms i to jest najdłuższy zalecany czas wtrysku. Teoretycznie czas wtrysku mógłby być dłuższy (przy wtrysku pośrednim...
Zmierz ciśnienie na listwie. A pierwsze odłącz akumulator na 1h w celu skasowania adaptacji mieszanki bo jak była dziura to ciśnienie było za niskie i masz za długie czasy wtrysku (zaadaptowane do niskiego ciśnienia paliwa).
Czy to jest silnik z pompą Denso i sterownikiem przykręconym do niej?
Różnica w silnikach jest taka ze do 2002 roku miały inne głowice, były długie wtrysku a po 2002 były krótkie. Ale zasadniczo to ten sam silnik. Długie wtryski były do 06.2003 (czyli zmieniono podczas liftu). Długie pozostały nadal w Transicie 2,0 tdci silnik FIFA - to praktycznie też taki sam silnik jak w Mondeo. Wczoraj obejrzałem dawcę i okazuje...
Jak masz gaz na wtrysku, to nie czytaj co napisałem. ;-) Sam miałem tak: Reduktor pełny szlamu. Pod spodem jest śruba spustowa. Miałem tak kilka razy, ale czasem nie wystarczy śruba spustowa, trzeba rozebrać, wymyć benzyną i wyregulować. Sama regulacja przy brudnym reduktorze zdaje egzamin tylko na jakiś czas (kilka dni). Masz możliwości regulacji(przykład...
Informacja o spadkach ciśnienia na biegu jałowym nieprzydatna , napisz ile spada przy maksymalnym obciążeniu np. w warunkach wyprzedzania, albo lepiej dłuższej jeździe na maksa i do tego jaka jest wtedy temperatura gazu :) . Czasy wtrysku długie , więc jeśli wtryski sprawne nie są one przyczyną checka. Możesz spróbować korekty mapy, ale robisz to nie...
Znaczenie kodu usterki P0139 to: Powolna reakcja obwodu czujnika O2 (Bank 1, Czujnik 2) Po długiej walce z błędem mogę podzielać się doświadczeniem: 1. Błąd dotyczy bezpośrednio pracy sondy lambda 2. Błąd wyskakuje w momencie kiedy AFR 14.7 jest niemożliwy do uzyskania w zadanym czasie. Przyczyny główne.: 1. !!!!!Uszkodzona stara sonda lambda przed...
Witam. Jeżeli byłeś u mechanika i podłaczał się testerem to powinien powiedzieć tobie jaki jest kod błędu i co jest przyczyną usterki. Jeżeli tak nie robi to zmień mechanika. Pozdrawiam.
Czy wrtyski 301Z mogę zamienić na 101Z bo takie mam? Tak możesz, obydwa są długie. Do nich należą EJD R00101Z, 201Z, 301Z i 401Z - zdaje się jeszcze inne, ale na pewno nie 402Z. Po lifcie w połowie 2003 roku w Mondeo wprowadzono krótkie wtryski - wg mnie 402Z to jest krótki i nie może być montowany w przedliftowym silniku. Widać, że silnik ostro był...
Oczywiście, ze można. Posiadam auto Forester SH z SGI GFI typ III. Auto chodzi na gazie ale na biegu jałowym pływają obroty ( wtryski membranowe prostokątne) Ze względu na długie czasy wtrysków około 5-6 ms postanowiłem nieco podnieść ciśnienie. Niestety zrobiłem to przy silniku pracującym na biegu jałowym na PB. Teraz niezależnie czy kręcę śrubą w...
Wtryski przy 2.5tdi pracują na wyższym ciśnieniu.Dlatego pompa wtryskowa od 2.4d słabo ogarnia. Za długo trwa wtrysk paliwa i leje. Za tydzień wymienia kompletny tłokorozdzielacz z 9 na 11 z falą, spec od pomp powiedział że ma ogarnąć.
No to coś kiepsko te parametry sprawadzane, czasy zdecydowanie za długie, rozgrzany w CL na wolnych powinien mieć ~3ms.
Odp. Akumulator był dołączany wiele razy. Auto stoi na zewnątrz już bardzo długo. Moduł wtrysku-brak zasilania, ale to już wiesz.
Zostaw 1.3 na reduktorze a minimalne na 0.8 -0.9 bo wg mnie dysze gazowe masz za małe średnice i dlatego takie długie czasy wtrysku wychodzą. jak zmniejszysz ciśnienie gazu to automatycznie jeszcze czasy mogą się wydłużyć nawet do tzw zapętlenia. Jak zmniejszysz minimalne ciśnienie to może chociaż pozbędziesz się tego powrotu na benzynę
Pytanie co może być przyczyną tak długich czasów wtrysku ?
MichalZiolo1 - czy już przerobiliście? Jakie efekty? Czy na dłuższą metę wtryski benzynowe wytrzymają?
Nie znam tej instalacji, ale coś tam ze swoim stagiem grzebałem i efekty były... są pozytywne. 1. zbyt długie czasy otwarcia wtrysków lpg na wolnych obrotach na benzynie około 3.2ms lpg około 5.8ms Nie patrz na różnicę pomiędzy tymi czasami wtrysków. Spróbuj tak ustawić aby czas wtrysku benzynowego był taki sam na pb i lpg i wtedy wszystko powinno grać....
Zauważ, że końcòwka mocy w sterowniku jest mocno obciążona. Żeby przy dużym obciążeniu silnika (długie czasy wtrysku) nie skończyło się uszkodzeniem sterownika.
Witam, kilka miesięcy temu zakupiłem autko z instalacją LPG (Kia Sorento I, 3.5 V6, 196 KM). Niestety, od samego początku borykam się z wysokim spalaniem i mruganiem kontrolki Check Engine. Moja instalacja LPG ma już prawie 10 lat i mechanicy mówili mi, że widać, że ktoś w niej już nie raz grzebał w poprzednich latach. Wygląda na to, że pierwotnie zamontowane...
Klema była zrzucona na czas demontażu dolotu więc około 20minut bez zasilania i potem kolejne 20 minut na czas montażu. Podłącze się clipem usunę adaptację wtrysku. Nie mam teraz ELM aby odczytać krótkie i długie korekty. CLIPEM tego nie zrobię. Potrzebuję ELM przynajmniej na BT, ale już zamówiłem bo mojego wcięło.
To i ja pokażę co mam, wydaje mi się że czasy wtrysku lpg są stanowczo za długie [url=http://imageshack.us/photo/my-image... mapa robiona na ciepłym silniku 90*, wpierw auto kalibracja, następnie ręczne korekty tak aby czas wtrysku pb nie zmieniał się po przejściu na lpg (różnica max 4-5% w tych mniej używanych obszarach). Ciśnienie...
Witam, Wydaje mi się że twoje wtryskiwacze mogą być źle zakodowane tzn. kiedy silnik jest zimny potrzebuje dłuższy czas wtrysku aby się rozgrzał, proponowałbym jechać i je zakodować jeszcze raz. Pozdrawiam
Przepraszam za długie nie odpisywanie. Niestety nic się nie zmieniło w tej kwestii. Stukanie jak było tak jest, tylko przybyło mi ok.15kkm :) Auto ładnie pali, oleju nie bierze. Sprawdzę FES-em przy odrobinie wolnego czasu jak wygląda teraz dawkowanie każdego wtrysku i napiszę jakie odczyty.
Teraz przede mną trudne zadanie..mianowicie silnik stoi już 7 rok, dzisiaj go ruszyłem to rdzy nie brakuje ale to nie problem. Czy po takim długim staniu, wtryski czy ogólnie jakieś przewody mogły się pozatykać czy coś w tym stylu?
Bardzo podobne objawy daje zbyt niskie ciśnienie paliwa. Na postoju nie ma aż takiego zapotrzebowania jak w czasie jazdy więc pompa wyrabia, w czasie jazdy gdy są dłuższe czasy wtrysków to pompa nie wyrabia przez co zaczynają się problemy. Proponuję zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa. Jeżeli w tym aucie jest filtr paliwa to warto go wymienić jeżeli...
to jest mechaniczny wtrysk?
Podpinajac pod kompa zauwazylem jeszcze ze jest dlugi czas wtrysku od 3,5 do 4,2ms.Moze to cos pomoze w odnalezieniu przyczyny?
Objawy są takie jakby pompa nie dawała odpowiedniego ciśnienia ale jeśli na zimnym silniku jest dobrze (dłuższe czasy wtrysku) pompa daje radę to na ciepłym powinno być ok .
Witam po dłuższej nieobecności. Wtryski sprawdzone na przelewy. Jeden trochę za dużo puszczał przelewem więc wymieniony został w nim zaworek przelewowy. Powyższe objawy nie zniknęły. Błąd jaki wyskakuje to spalanie stukowe.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam, Od pewnego czasu diagnozuje u siebie szarpanie silnikiem w 2.0 TDI BKD 140km. Auto na zimnym chodzi perfekcyjnie, po dogrzaniu zaczyna szarpać silnikiem, nierówno pracować a obroty skaczą pomiędzy 870-903rpm (obroty są podwyższone na 900obr na biegu jalowym). Podczas szarpiącej pracy silnika zaobserwowałem, że wtrysk na 2 cylindrze ma bardzo...
Jak mierzyłeś ciśnienie paliwa? Wpinałeś się w przewód między pompą a przepustnicą czy tylko w przewód prowadzący z pompy bez przepustnicy? Z wyników wygląda że sonda pracuje . Jest ubogo pomimo długiego czasu wtrysku na jałowych obrotach. To sugeruje na jednak małą dawkę paliwa( niskie ciśnienie paliwa zanieczyszczenie wtryskiwacza itp) Obroty jałowe...
Z samego czujnika wałka zawsze odpali po dłuższym kręceniu.
Pisałem wyżej, że nie pokrywa się jest różnica ok 200 mbar. Temp ok 50 stopni C, ale im bardziej rozgrzany tym dłuższy czas wtrysku. Dlaczego może się nie pokrywac ? Dlaczego może byc cały czas załączona "wzbogacona pętla" Z jakich przyczyn sterownik może, aż tak wzbogacac mieszankę ? MAPsensor wymieniony.
Czy w momencie takiego długiego zaniku sygnału na wtryskiwacz jest cały czas dobra iskra?
A co może być powodem zbyt długiego czasu wtrysku ? Nie jestem silnikowcem, więc nie dziwcie się pytaniom. Nie wiem jak jest w przypadku Espace, ale doczytałem że większości silników ma na to wpływ sonda lamba i czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Jutro załatwie inny sprzęt do pomiaru kompresji. Silnik ma prawdopodobnie około 250000 (nie do sprawdzenia,...
Czy po tym partyzanckim czyszczeniu długo pochodziły te wtryski. Bo u mnie też szarpie przy przełączeniu na gaz i bym spróbował tego sposobu.
Witam po długiej przerwie, nie miałem czasu na grzebanie przy aucie, ale teraz sie wezmę, a wiec stały plus jest, tylko brak kluczowanego minusa na ten wtrysk
Zobacz na parametrach przepływke , bo wydaje mi się że mocno zawyża, wtedy wtryski mają dłuższy czas wtrysku i zalewa silnik. Przez to jest problem z odpaleniem silnika. A cześć paliwa morze przedostawac się do oleju.
Hej mam problem z moją 206sw 1.6hdi. Kupiłem ją niedawno z uszkodzeniami typu turbo i komputer. Powymienialem wszystko co trzeba wszystko jest niby ok tzn komp usunął wszystkie błędy turbo ok a nadal nie odpala? Co mogę jeszcze sprawdzić? Dodam że dość długo stał. Wtryski mogą stać?
maxymalne duty cykle mam ustawione na 100%. Z tym ciśnieniem to chodzi o tą różnicę ciśnień Delta P=P1-MAP? Czy 1600 to nie za dużo bo standardowo to ma być 1200mbar? Mi to wygląda na to , że przy dużym obciążeniu są za długie czasy wtrysku gazu . Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi
Auto po wymianie mega długo nie chciało odpalić nawet na plaku , co chwile wyskakiwaly błedy, wiec odłączałem co jakiś czas klemę z akumulatora żeby zresetować komputer, po godzinie takiej zabawy auto odpaliło na szczała jak nowe lecz nie wchodziło na wysokie obroty, zresetowałem razy jeszcze komputer i zostawilem auto zapalone na 15min i wszystko się...
OK! Tomi, ale szukałem niegdyś tego i nic... poza tym ciśnienie paliwa nie jest stałe w szynie wtryskiwaczy, a przepływ zależy od niego wprostproporcjonalnie, a i tak wtryski po kilku latach mają na sobie nalot, który zmniejsza wielkość dyszy, a to powoduje dłuższe czasy wtrysku. Opisaną metodą przezemnie wyeliminujemy tę drugą przypadłość, a pierwsza...
witam sa to wtryski pewnie długo juz jeździsz na gazie a mało na benzynie sprawdź jeszcze pompke paliwową czy podaje benzyne jak podaje to wtryski siadają mozna by spróbowac jakimś płynem do benzyny i pojeździć troche może przeczyści....... pozdrawiam
W bloku 23 masz tzw BIP-y. Odchyłka czasu otwarcia/zamknięcia iglicy pomp wtrysku. Idealnie 0 wartości minus czyli otwiera się za szybko oznacza to brak oporu ,niskie ciśnienie z pompy tandem lub nieszczelności. BIP-y na + za długie otwarcie czyli duże opory , przeważnie zatarte iglice w pompkach. Dopuszczalne wartości to -/+ 50 . Co bloku 18 tam masz...
Może warto podłączyć manometr i zbadać ciśnienie paliwa ? Oczywiście można, ale obserwując odczyty na urządzeniu diagnostycznym (długie czasy wtrysku), uwzględniając wybuchy w rurze wydechowej i smród niespalonej benzyny można założyć, że paliwo dochodzi a nawet można powiedzieć że jest go znaczny nadmiar więc raczej ciśnienie na listwie występuje....
Witam Zawór zwrotny jest w przewodzie który dochodzi do pompki ręcznej od zbiornika paliwa. Dokładnie w szybko-złączce w okolicach dolnej części obudowy filtra paliwa. Jak wyjmiesz ten przewód to nie ma prawa żebyś przedmuchał ustami. Możesz jeszcze zobaczyć czy ciśnienie nie ucieka powrotem do zbiornika... Najlepiej odkręcić przewód powrotny przy smoku,...
Mam kłopot z moim 1.9 JTD 8-zaworowym 115 KM w Stilo. Rok temu na zajechanym akumulatorze zapalał od kopa, mimo że rozrusznik czasem ledwo kręcił. W tym roku, gdy spadły temperatury, zaczął odpalać gorzej, zamiast kręcić maksymalnie sekundę, jak zwykle, było kręcić dwa razy dłużej. W tym roku zostały wymienione wtryski, bo na starych kopcił na czarno....
Zwiększ nieco ciśnienie gazu, tak aby mnożnik zbliżał się do 1 na końcu mapy, przy najdłuższych czasach wtrysku. Lub (lepiej ) rozwierć dysze najpierw o 0,1 mm - w tym samym celu. Potem pokrycie map i jeśli za mało to powtórzyć. Wtryski , które masz pracują lepiej przy możliwie niskim ciśnieniu, więc lepiej popracować nad dyszami.
Jak to brak filtra paliwa??? Bez filtra to raczej nic długo nie pociągnie. Wtryski raczej lekko nie mają.
Witam Czyli jeżeli mam mondeo 2.0 tdci z długimi wtryskami to spokojnie moge założyć silnik z krótkimi wtryskami ? Obydwa układy delphi. Tylko kodowanie wtryskiwaczy ? Pozdrawiam
witam, sprawdziłes kolego czy czujnik temp chłodziwa jest ok, we wspólnej obudowie są dwa jeden podaje sygnał do info na desce rozdzielczej a drugi podaje info do kalkulatora wtrysku, ten dopiero dobiera czas i kiedy otworzyc wtryski, po drugie przy około 100st ma oporność około 100om, jeżeli mechanik ma KTS to odczyta w czasie rozruchu cisnienie wysokiego...
Witam panowie Pacjent to Mercedes Sprinter 2008 rok 906 2.2 CDI problemem jest długie kręcenie rozrusznika żeby uruchomić silnik nie ma różnicy czy jest to silnik ciepły czy jest to silnik zimny cały czas wymaga długiego po kręcenia żeby go uruchomić wymieniłem rozrusznik Dany jest nowy akumulator czujnik położenia wałka rozrządu nadal problem nie ustępuje...
wcale nie wygląda OK bo krzywa gazowa nie zrobiona do końca, a objawy wskazuja na to że cudowny magic3 sobie zwyczajnie nie radzi. Trzeba zebrać punkty w całym zakresie tak jak krzywa benzyny . O tym czy reduktor nie jest za słaby przekonaj się sam : depnij w pedał na maksa i po chwili jazdy odczytaj jakie jest ciśnienie i temperatura gazu. Magic 3...
No tak, tylko że w przypadku silnika sterowanego fullgrupowo sterownik lpg nie zna położenia wałka rozrządu, więc skąd ma wiedzieć kiedy który wtrysk otworzyć? a to już wie tylko autor algorytmu . Dodano po 1 Nieprecyzyjnie się wyraziłem - właśnie o taki stan mi chodziło - czy są w stanie przełączyć na benzynę gdy wymagany czas wtrysku będzie dłuższy...
Sterownik jest od starego silnika czyli od długich wtrysków
W załączniku dałem zapis logów z vcdsa i prosił bym o interpretację ponieważ sprawa jest o tyle dziwna że na 5 cylindrze dawka korekcyjna dochodzi do 2.99 i tak zostaje, po spuszczeniu nogi z gazu wraca do jakiegoś tam niższego poziomu i po ponownym wciśnięciu gazu w podłogę zwiększa się stopniowo aż osiągnie 2.99 Problem z tym autem jest taki że po...
Witam, Mam problem z instalację SQ24 MY07 zamontowaną w Peugeot 307 2.0 (EW10A) Od jakiegoś czasu miałem problem z chwilowym przełączaniem się zasilania na benzynę podczas jazdy, działo się to bardzo nieregularnie (zarówno pełny/pusty zbiornik, jazda delikatna i but w podłodze itd), podejrzewałem że problemem jest spadek ciśnienia na reduktorze, zbyt...
Czy te zachowanie przy zapalaniu na zimno wygląda tak, że prócz białego dymu silnik baaaaardzo nierówno chodzi, szarpie, klekocze przez ok. 30-40 sekund ? Potem zaś "stabilizują" się obroty i chodzi już ok? A jak jest z mocą, ma normalną moc ? pzdr Nix
Jaki kolor Hanek? Za długie czasy LPG względem Pb, albo ciśnienie w górę albo te jego dysze won. Jak nawiercony kolektor?
manio123 dzięki za odpowiedź , lecz nie sugerowałem nawet valteków .Przeglądałem Twoje tłumaczenie odnośnie Full grupy i koniecznej prędkości wtryskiwaczy i proszę o opinię które byś wybrał do tego modelu Matrix XD544 (nie znam czasu otwarcia i zamknięcia) i Hana H2000(otwarcie 2,8-2,9ms a zamknięcie 1,2 ms).Czyli jak rozumię z innej Twojej wypowiedzi...
Witam. Na początek proponuję sprawdzić za pompą wtryskową ,czy podaje paliwo na silnik, w trakcie rozruchu.
no raz krotkie (3-4 km) a raz długie (20-30km) czasem było trasy 100km i tak samo spalił
W tym autku 3 cylindry mają inne czasy zapłonów on pozostałych. Ciekawe. Ale 37cm to długo troszkę. Jak już to "czasy wtrysków" a nie "zapłonów" więc jak się próbuje podważyć czyjeś zdanie to najpierw należy przeczytać ze zrozumieniem jego wypowiedź. Różnice w czasie wtrysku mogą wynikać tutaj kolego romoo właśnie z innej korekcji dla cylindrów z dłuższymi...
Najlepiej ustawić lampą stroboskopową z czujnikiem piezo zakręcanym na przewód paliwowy w takich konstrukcjach. Kąt idealny to taki że maxymalne ciśnienie w cylindrze jest idealnie w GMP. Czyli pompa musi skończyć wtrysk. Typowo dla bezpieczeństwa ustawia się trochę później. Za wczesny wtrysk to ryzyko uszkodzenia silnika raz że płomień z rozpylanego...
teraz dysze za małe i dlatego czasy za długie. Wzrost ciśnienia po puszczeniu gazu (tzw cut off) jest cechą reduktora i nic tu nie wskórasz.Problemem są w tym wypadku wtryskiwacze któe nie otwierwją sie przy tak wysokim ciśnieniu. Najprociej wymienic reduktor na taki który ma mniejsze przyrosty po puszczeniu gazu, bo Twój ma mega duże
W pracującym silniku im dłuższy czas wtrysku tym więcej paliwa. Wszystkie wtryskiwacze maja ten sam czas wtrysku w danej chwili wiec wystarczy sygnał z jednego i tak jest to podłączone do komputerka(tylko z jednego wtryskiwacza ). Z czujnikiem piezo nie wiem jak to jest do końca . Pompa wtryskowa podaje większą lub mniejszą dawkę paliwa przez co wzrasta...
pisałeś wcześniej trochę inaczej, Skoro 2 dni jeździłeś na benie i dopiero wtedy się naprawiło to przyczyna nie leży w nieszczelności instalacji gazowej. Instalacja gazowa w tym przypadku jest powodem autoadaptacji ecu benzyny do spalania gazu. Ponieważ instalacja gazowa ma jakieś istotne błędy regulacji lub wykonania, jazda na gazie powoduje duże zmiany...
Nie mamcie go keihinami bo na pewno nawet po znajomości ich niedostanie w tej cenie po za tym już długo nie widziałem tych wtrysków w brc bo robią własne na listwie rail, silnik zniesie gaz bez problemu a nawet polubi a jeśli chodzi o samą instalacje wiem że nie masz wyboru ale brc to przerost formy nad treścią i jest przereklamowane polecam staga a...
Czy wystarczająco długo silnik pracował na zamienionych wtryskach?
kodowanie długie kodować długie długie logowanie
szczotka bosch oryginalny kabel monitor 120hz amplituner instrukcja
parkside szczotki pic16f asembler
Rotel RSP-976 - Gdzie znaleźć instrukcję serwisową? Słaba jazda ładowarki New Holland W70TC - diagnostyka