Dzięki wielkie, mam prawie wszystko, brakuje tylko momentu śrub pod zmienną fazą, znalazłem, że na zwykłych kołach dokręca się 60 Nm pytanie czy rozmiar śrub może być taki sam ? Już po wymianie rozrządu..... może komuś się przyda, dekielki na kołach zmiennych faz dokręca się na 16 Nm, śruby mocujące zmienne fazy 25 Nm i obrót o 75 stopni, w serwisówce...
Dziarski Hank ja tam nie wiem to nie moja dziedzina ja za mechanika się nie uczyłem. Znajomy mi powiedział, że mam mierzyć na napięciu zmiennym więc tak zrobiłem. Oscyloskop nie posiadam a u mechanika jest taka kolejka, że najwyżej za dwa tygodnie mnie przyjmie. Chodzi mi o prawdziwego mechanika a nie jakiś głąbów. Motronic wracając do sprawy ciśnienia...
Witam jesli chodzi o pompę paliwa to napewno jest zatarta, spalone sa uzwojenia na wirniku pompki ( zwarcie miedzy zwojowe), i dlatego przepala bezpiecznik. W tym przypatku próba regeneracji jest nie opłacalna.
Witam. Zobacz w naszym klubie :http://www.fiestaklubpolska.pl/. Pozdrawiam.
Za wysokie te obroty. Szukałbym nieszczelności w dolocie, ale na początek zaordynuję diagnostykę komputerowa. Dobry sprzęt pokaże jakie obroty są docelowe.
Może coś z komputrem albo czujnikiem którymś jak po odłączeniu akumulatora przez jakiś czas jest dobrze - u mnie w Fieście (1.1 '95) silnik też wchodzi na obroty po odpaleniu, ale po jakichś 3s. spada do normalnych.
wydaje mi się że można tylko kody są już 3 cyfrowe - diagnostyka kodami migowymi . To jest org silnik i takie fiesty wychodziły z fabryki . Są dość rzadkie
jest zintegrowany ze sterownikiem airbag. auto powypadku?
Witam! Prawdopodobnie uszkodzony masz TPS - (czujnik położenia przpustnicy). Pozdrawiam.
wyczysc przeplywomiez instrukcjie znajdziesz na mondeoklub polska
Często wina leży w TPS czujniku położenia przepustnicy .
najczęściej się sypią czujniki położenia przepustnicy (TPS)i od tego musisz zacząc,trafna diagnoza.
A jest tam?
kolego 100% jak staniesz przy silniku od strony skrzyni biegów idzie linka do licznika a na lince przy skrzyni jest czujnik pomiau prędkości, odłącz wtyczkę u góry chyba 3 pinowa i przejedź się powinno być ok ten sygnał idzie do sterownika silnika. Znana usterka w tych fordach.
Przewód wysokiego napięcia. Te grube kabliska cewka - aparat zapłonowy - świece.
Wymień jeszcze parę rzeczy na pałę a na końcu świece..... Przecież mają minimum 13 lat to muszą być dobre to na pewno wina przewodów cewki czujników lub innych spraw.
Tak, owszem, wystarczy coś wlutowac i po probemie. Trzeba wlutować dwie diody shottky'ego.
Nie wiem jak w zetecu 1,25 ale w 1.6 jest pod kolektorem ssącym. Wygląda to (niereklamując) tak: http://www.allegro.pl/show_item.php?item... Nazywa się to również zaworem bocznikowym powietrza. A sprawność jego polega na tym co napisał przedmówca: bolec ma chodzić bez problemów. Przed wymianą na nowy warto spróbować wyczyścić benzyną ekstrakcyjną....
Powtarzam po raz ostatni-problem tam nie jest w czujniku prędkości. Aby ból minął wystarczy przeciąć jeden przewód i wlutowac dwa elementy po 50 groszy. witam, czy kolega moglby przybizyc temat? albo jakis link? mam ten sam problem
nie wiem jak jest w 1.3, ale w 1.4 powód takiego gaśnięcia twki w puszce rezonatora powietrza (czyli ogólnie trop z wlotem powietrza do filtra jest dobry). ten mechnizm to jest taka klapka która decyduje czy pobierać powietrze z wlotu pod maską czy znad kolektora wydechowego
Witam, Moze to byc wina silniczka krokowego, ktory sie zawiesza. Pamietam , ze mojemu znajomemu szyszczono jakas dysze w takiej fiescie jak Twoja, ktora zachowywala sie podobnie do tego jak opisujesz. Pozdrawiam
Oczywiście że chodzi tu o drugą sondę. U ciebie jest tylko bank 1. Dwa banki są w autach z dwoma układami wydechowymi. Nie podałeś która sonda ale sprawność katalizatora mierzy sonda nr 2 czyli ta za katalizatorem. Raczej nie jest to jej wina a wina zużycia katalizatora. Pokaż odczyt z drugiej sondy lambda. Powinno być tam bogato czyli jakieś 0.8V na...
Zrób porządną diagnozę, poza tym kiedyś ostatnio ustawiał zawory? Bo tam się reguluje.
A teraz pytanie ciekawskiego do Stanisława: które parametry skłoniły cię do stwierdzenia, że kolektor łapie fałszywe powietrze? Po MAP = 40 kPa. W silnikach ze zmienną fazą rozrządu na wałku ssącym często taki MAP jest prawidłowy, w każdym innym powinien być w okolicy 30 kPa stąd taki wniosek choć słaba kompresja też może być przyczyną.
https://obrazki.elektroda.pl/7059085200_... zasada z wału na napinacz idzie z obrotami czyli w prawo.
Brak wskazań prędkości i kreski na wyświetlaczu miałem w tym modelu przez uszkodzony sterownik ABS.
to jest silnik regulujący obroty biegu jałowego.
Trochę zawile to opisujesz. Spróbuj zajrzeć na http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/ Temat był omawiany. Ja zakładałem do swojej 1,1 z 93 roku obrotomierz i nie było specjalnych problemów. A obrotomierz z diesela ma inny zakres obrotów niż benzynka
Osłona jak najbardziej będzie, muszę namalować strzałkę z obrotami na sprzęgle i kupić blachę perforowaną żeby było przez nią widać kierunek obrotów. Pompa fiesta 1.3. Chłodnica może nie wygląda profesjonalnie, udało mi się ładnie wygiąć rurkę, swoje zadanie spełnia ;).
Witam i coś wyszło z tym fordem bo mam ten sam problem ;)
Dziekuje bardzo problem był faktycznie w wiązce teraz na pełnych obrotach jest 0,84 przy obciążeniu dochodzi do 5
Proszę o info gdzie umiejscowiony jest czujnik obrotu silnika - fiesta 1100 , granatowa :) Za wszystkie informacje bardzo dziękuję
Sprawdzałem dymem, nie ma wycieku . Jedynie zaworek co wchodzi w pokrywę zaworów przepuszcza powietrze też w drugą stronę, ale nie wiem czy to wskazuje na uszkodzenie . Ogólnie jak przegazuje autem obroty zostają na 1.5tys , jeśli ścisnę na chwilę wąż pokrywa-kolektor obroty się normują
odłącz czujnik prędkości pojazdu-jeśli obroty nie będą się zawieszały w czasie jazdy-polecimy z tym dalej......cdn
Witam kolega ma racje jest uszkodzony regulator obrotów.
Sprawdzić szczelność dolotu, ewentualnie zacina się zawór powietrza wolnych obrotów. pozdr
Otóz mam pewien problem Generalnie chodzi o problem rosnacych obrotów w ford fiesta MK4 1.3 97r Podczas wciskania pedału sprzęgła niezaleznie czy silnik jest ciepły czy tez zimny obroty gwałtownie rosną i nie mam pojęcia czy aby na pewno jest to wadliwy silnik krokowy Proszę o pomoc Z góry dzięki
Dzięki Mikok ,po odłączeniu czujnika w skrzyni obroty spadły pzd
Jak odłączałeś akumulator to poczytaj instrukcję.P
Tak żadnych błędów... Przydlawilem przepustnice tak by powietrze się nie dostawało lecz nie zgasł tylko bardzo wolne obroty dostał
Witam! Mam pytanie, co może być przyczyną falowania obrotów w Fordzie Fiesta jak w tytule?
Może sprawdź ciśnienie paliwa? sonda lambda może być przyczyną falujących obrotów
Mam jeszcze takie pytanie czy zły stan kabli do świec i świec może mieć wpływ na obroty ?
Witam, posiadam fiesta z 2011 r 1.25 zauważyłem że od paru dni samochod utrzymuje za długo obroty po odpuszczeniu gazu potrzeba chwili żeby obroty spadły,czy to początki z problemem przepustnicy,?podobno to częsta usterka w tych podelach ,świece i kable nowe
To pompa Lucas CAV. Pewnie stanął termostat od obrotów na zimnym silniku.
Witam. Ford Fiesta Mk7 1.4 16v. Po wyczyszczeniu błędów i uruchomieniu kilkanaście sekund brak błędów, ale i ładowania. Potem podnoszą się obroty zaświeca się ładowanie i pojawia błąd U0120. Alternator podstawiony inny - bez zmian.
Częstotliwość sygnału na biegu jałowym 100-110 Hz i 150-160 Hz po włączeniu zapłonu lub pełne obciążenie.( to z książki) Z praktyki wychodzi na wolnych obrotach ok. 90Hz, jak silniczek równo chodzi oczywiście.
To działaj.
wychodziło by na zawór wolnych obrotów.
Zapłon i rozrząd poprawnie ustawiony? Pali na wszystkie cylindry?
obrót fiesta obrót silnik fiesta wchodzić obrót fiesta
dławik rezonansowy volvo silnika arduino belka tensometryczna
hydraulika siłowa hydraulika siłowa
Whirlpool AWD/D41105 – wyłączanie blokady rodzicielskiej bez wyświetlacza, symbol klucza Zawiasy zmywarki Bosch, Siemens, Electrolux – drzwiczki opadają, wymiana linek i sprężyn