Pierwsze zakręć LPG i pojeździj trochę czy problem będzie. ECU nie ma pojęcia czy steruje pracą wtryskiwaczy benzynowych czy LPG (oczywiście za pośrednictwem komputera LPG ale to tylko czas pomnożony przez przelicznik). Jak problem zniknie na Benzynie to czas stworzyć nowe mapy LPG czyli kasowanie do zera autokalibracja i trzeba trochę pojeździć by...
Jaki masz czas wtrysku? Jakie ciśnienie paliwa?
Czy na benzynie jest normalny nie ma jakichś objawów...świece "kakałko"
Nie wiem co to za mechanicy ale nie mają racji. Można bez problemu odpalić silnik bez paska. Po prostu nie będzie ładowania, nie będzie napędzana pompa wody i pompa wspomagania kierownicy. Co do komputera to fakt, zdarzają się usterki wymagające przeprogramowania sterownika, ale wtedy przeważnie ginie sterowanie podwójnego przekaźnika a u Ciebie z tym...
Lacetti 1.6 Pb LPG po odpaleniu niskie obroty ~400 RPM, nie reaguje na gaz, po chwili gaśnie. Świece są czarne, więc go zalewa. Sprawdzałem poszczególne czujniki, zarówno w OBD, jak i odłączając. Świece, przewody i cewka w miarę nowe. Długie czasy wtrysku, rzędu 30 ms, podczas gdy rozgrzany ma 3 ms. Miałem teorię, że pęknięty jest wąż wewnątrz pompy...
Zmierz ciśnienie na listwie. A pierwsze odłącz akumulator na 1h w celu skasowania adaptacji mieszanki bo jak była dziura to ciśnienie było za niskie i masz za długie czasy wtrysku (zaadaptowane do niskiego ciśnienia paliwa).
Zostaw 1.3 na reduktorze a minimalne na 0.8 -0.9 bo wg mnie dysze gazowe masz za małe średnice i dlatego takie długie czasy wtrysku wychodzą. jak zmniejszysz ciśnienie gazu to automatycznie jeszcze czasy mogą się wydłużyć nawet do tzw zapętlenia. Jak zmniejszysz minimalne ciśnienie to może chociaż pozbędziesz się tego powrotu na benzynę
Zauważ, że końcòwka mocy w sterowniku jest mocno obciążona. Żeby przy dużym obciążeniu silnika (długie czasy wtrysku) nie skończyło się uszkodzeniem sterownika.
Tak, na zimnym czasy wtrysku są gigantycznie długie - czasem wręcz jest openloop (pełne otwarcie) - pompa przy słabej wydajności zaczyna siadać ciśnienie przy długim otwarciu wtrysków. Na jałowych to nie wyjdzie i przy dodawaniu gazu na postoju też nie - trzeba to zmierzyć podczas jazdy.
Oczywiście, ze można. Posiadam auto Forester SH z SGI GFI typ III. Auto chodzi na gazie ale na biegu jałowym pływają obroty ( wtryski membranowe prostokątne) Ze względu na długie czasy wtrysków około 5-6 ms postanowiłem nieco podnieść ciśnienie. Niestety zrobiłem to przy silniku pracującym na biegu jałowym na PB. Teraz niezależnie czy kręcę śrubą w...
Jedź do takiego warsztatu gdzie zresetują Ci parametry autoadaptacji. Prawdopodobnie masz złe (zbyt długie) czasy wtrysku na zimnym silniku. Na koniec dodam, że problem po jakimś czasie jazdy na LPG zapewne znowu się pojawi... Pozdrawiam...
maxymalne duty cykle mam ustawione na 100%. Z tym ciśnieniem to chodzi o tą różnicę ciśnień Delta P=P1-MAP? Czy 1600 to nie za dużo bo standardowo to ma być 1200mbar? Mi to wygląda na to , że przy dużym obciążeniu są za długie czasy wtrysku gazu . Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi
Może warto podłączyć manometr i zbadać ciśnienie paliwa ? Oczywiście można, ale obserwując odczyty na urządzeniu diagnostycznym (długie czasy wtrysku), uwzględniając wybuchy w rurze wydechowej i smród niespalonej benzyny można założyć, że paliwo dochodzi a nawet można powiedzieć że jest go znaczny nadmiar więc raczej ciśnienie na listwie występuje....
wcale nie wygląda OK bo krzywa gazowa nie zrobiona do końca, a objawy wskazuja na to że cudowny magic3 sobie zwyczajnie nie radzi. Trzeba zebrać punkty w całym zakresie tak jak krzywa benzyny . O tym czy reduktor nie jest za słaby przekonaj się sam : depnij w pedał na maksa i po chwili jazdy odczytaj jakie jest ciśnienie i temperatura gazu. Magic 3...
ciśnienie robocze to takie jakie masz w czasie normalnej jazdy. Dlaczego ? Bo jak faktyczne jest niższe to stag obliczy poprawkę i wydłuży czas wtrysku. Warto mapy i mnożnik doprowadzić do wartości zalecanych przez producenta bo wynika to z badań laboratoryjnych optymalizujących prace instalacji lpg. Czas wtrysku ma być jak najbardziej zbliżony do czasu...
zwiększanie dysz nic nie da bo to kres wydajności wtryskiwaczy, w celach edukacyjnych śmiało możesz wiercić nic to nie zmieni. Za mało wydajne do Twojego auta. Sprawdź jakie masz czasy wtrysku przy maksymalnym bucie, co wtedy wskazuje sonda lambda, jakie są wtedy czasy benzyny, powinny być identyczne jak gazu. Na wolnych obrotach czasy gazu powinny...
no i powoli zaczynam nie wiedzieć o czym piszecie :) studiuję ten temat http://lpg-forum.pl/omvl-reg-dane-techni... ale tam jeszcze więcej skrótów, slangu fachowego itd. Czy możecie wyjaśnić mi: - OL - gwałtowne przyspieszenie - to z angielskiego? - czy zawsze powyżej OL nie ma co stroić /patrzeć na mapy? To jak to się robi - ogólnie,...
Czy samochód pracuje na PB prawidłowo i nie szarpie? Prawidłowo. Czy filtry wymienione i zmierzone ciśnienie gazu fazy lotnej przy przegazówce- czy też pokopane w opony i popatrzone na silnik tylko? Zrobione wszystko oprócz zaglądnięcia do kontrolera wtrysku gazu z uwagi na brak połączenia. STag tak ale o valtekach zapomnij to nie powinno w ogóle być...
Tak silnik rozgrzany do dziewięćdziesięciu paru stopni,filtry po wymianie,na pierwszym i drugim cylindrze świece lekko przykopcone,(tez wymienione na nowe)Poprzednio brał olej ,wył zalany 10w 40 ,wiec zmieniłem teraz na mineralny 15w40.Czym mogą być spowodowany przy długie czasy otwarcia wtrysków?
ocena 4 :D trzeba troszkę podnieśc mnożnik na 11ms i w ogóle koło 15ms dodałbym kropke i też podniósł troszkę. Ogólnie to trochę długie te czasy wtrysków wychodzą ale jeśli nie przerywa i nie wyskakują błędy to będzie. Ale ogolnie trzeba podnieść troszkę i pojeździć aż się ustawi wszystko. A jakie graty masz wsadzone? pokaż jeszcze odchylkę
Gaz mógłby miec 3.5 ms ale 5.1ms może się zmieścić w max czasie wtrysku na WOT. Nie powinieneś mieć dłuższego czasu wtrysku gazu od pb na WOT. To nie jest reguła ale tak jest bezpiecznie.
Nie znam tej instalacji, ale coś tam ze swoim stagiem grzebałem i efekty były... są pozytywne. 1. zbyt długie czasy otwarcia wtrysków lpg na wolnych obrotach na benzynie około 3.2ms lpg około 5.8ms Nie patrz na różnicę pomiędzy tymi czasami wtrysków. Spróbuj tak ustawić aby czas wtrysku benzynowego był taki sam na pb i lpg i wtedy wszystko powinno grać....
Witam, kilka miesięcy temu zakupiłem autko z instalacją LPG (Kia Sorento I, 3.5 V6, 196 KM). Niestety, od samego początku borykam się z wysokim spalaniem i mruganiem kontrolki Check Engine. Moja instalacja LPG ma już prawie 10 lat i mechanicy mówili mi, że widać, że ktoś w niej już nie raz grzebał w poprzednich latach. Wygląda na to, że pierwotnie zamontowane...
Witam map sensor wymieniony, wtryskiwacze również na magic Jet 2013, zamocowane na 3 cm wężyka bezpośrednio do kolektora. W stagu typ wtryskiwaczy ustawiony na Magic Jet. Przy starym ciśnieniu tj 1,3 Bara mnożniki po autoadaptacji wyszły sporo poniżej 1. W związku z czym obniżyłem ciśnienie do 1.0 bara. i wtedy przeprowadziłem próbę drogową i ustawiłem...
Informacja o spadkach ciśnienia na biegu jałowym nieprzydatna , napisz ile spada przy maksymalnym obciążeniu np. w warunkach wyprzedzania, albo lepiej dłuższej jeździe na maksa i do tego jaka jest wtedy temperatura gazu :) . Czasy wtrysku długie , więc jeśli wtryski sprawne nie są one przyczyną checka. Możesz spróbować korekty mapy, ale robisz to nie...
Przesadziłeś z ciśnieniem, u góry się wtryski zapętlają i braknie mocy. Kosmicznie długie czasy na jałowym , nie napisałeś jakie masz na benzynie. Coś jest mocno nie tak , zawsze były takie długie czasy ?
Powodem długich czasów wtrysku oraz sygnału MAP na poziomie 600mbar może być padnięta sonda.Do badania szczelności kolektora możesz użyć samostartu preparatu do odpalania diesli i obserwować czy nie zmienia się praca silnika.Poziom podciśnienia MAP ma wynosić około 300mbar,całkowicie otwarta przepustnica przy pracującym silniku to MAP około 950.
Sonda cały czas sonduje, czasy wtrysku długie, przepływomierz kupiłem zamiennik więc może oszukiwać ale jak go zamieniłem to na starym nic nie lepiej z hamulcami nie miałem problemów ale pedał czasami wydaje mi się za twardy pewnie wtedy jak faluje na obrotach to i podciśnienie małe. W poniedziałek dopiero będę miał możliwość podpiąć pod VAG-a to zobaczymy...
Witam, Mam problem z instalację SQ24 MY07 zamontowaną w Peugeot 307 2.0 (EW10A) Od jakiegoś czasu miałem problem z chwilowym przełączaniem się zasilania na benzynę podczas jazdy, działo się to bardzo nieregularnie (zarówno pełny/pusty zbiornik, jazda delikatna i but w podłodze itd), podejrzewałem że problemem jest spadek ciśnienia na reduktorze, zbyt...
4,5 ms to jeszcze nie tragedia.Widziałem rekordzistę że było 17ms,ale fakt,stawiał zasłonę dymną. Możliwe przyczyny to -pomiar robiony na zimnym silniku lub usterka czujnika temp. silnika -w czasie pomiaru włączył się jakiś odbiornik elektryczny (np wentylator) lub klimatyzacja -map sensor lub połączenie (elektryka/pneumatyka) -sonda -rozjechana adaptacja...
Hmm... a skad wiesz ze *VAGProg "resetuje sie immobilizer", tak slyszales, czy sam miales taki przypadek?? Ja akurat nie mialem okazji dzialac z *VAGProg (bo to spory wydatek, a wersja z "nielegalnym dodatkiem" tez jakos do mnie nie trafila http://img490.imageshack.us/img490/2383/... ), natomiast jesli chodzi o darmowa okrojona wersje przeznaczona...
Sprawdzę, ale czy nie normalne jest, że czasy wtrysku są tak długie i maleją w czasie odpalania? Regulator ciśnienia jest w pompie, a sam układ paliwowy nie ma powrotu jest bezpośredni na listwę. Pompa pracuje do czasu nabicia ciśnienia roboczego i regulator ją wyłącza w oczekiwaniu na start silnika. Ciepły odpala w milisekundę nawet bez dobijania ciśnienia...
Jak najbardziej. Niestety demontaż dopiero prawdę powie . I nie czekał bym zbyt długo z tym
Czasy wtrysków benzyny są różne dla obu banków cylindrów.
Ford Mondeo mk1 1.8TD nie chce zapalić jak długo postoi, np. przez noc ale w dzień jest całkiem nieźle. Wtryski sprawdzone elektrozaworek na pompie paliwa nowy a on dalej swoje. Rano kręci ale tak jakby nie było paliwa lub może coś innego.
1) instalacja przełącza się na gaz po osiągnięciu wymaganej temperatury i na biegu jałowym, bez zwiększania obrotów Nie widzę problemu, wg. mnie tak nawet lepiej. 2) czasem dławi go na wolnych obrotach np. przy ruszaniu powoli albo cofaniu 3) wskaźnik poziomu gazu wskazuje zawsze jedną kropkę Niech gamoń poprawia skoro popsuł. Wtryskiwacze faktycznie...
Najpierw to czasy wtrysków Są za długie Korekty paliwowe długoterminowe od włączenia silnika idą na +20%. To chyba kres samoadaptacji w tym aucie,potem wywali błąd. ponieważ wykres przepływomierza mniej więcej pokrywa się z wykresem obrotów silnika. Sprawdź czy dane zgadzają się z tabelą ,a nie czy przepływomierz pokazuje. Jak pokazuje za mało to paliwa...
No to coś kiepsko te parametry sprawadzane, czasy zdecydowanie za długie, rozgrzany w CL na wolnych powinien mieć ~3ms.
To i ja pokażę co mam, wydaje mi się że czasy wtrysku lpg są stanowczo za długie [url=http://imageshack.us/photo/my-image... mapa robiona na ciepłym silniku 90*, wpierw auto kalibracja, następnie ręczne korekty tak aby czas wtrysku pb nie zmieniał się po przejściu na lpg (różnica max 4-5% w tych mniej używanych obszarach). Ciśnienie...
W/g mnie skoro ECU dało radę się zaadaptować do podniesionego ciśnienia to dało by radę zaadoptować się do wtryskiwaczy o większej wydajności, przecież to na jedno wychodzi. Te stare sterowniki (do EURO-2) miały na prawdę bardzo szerokie zdolności adaptacyjne. Wtrysk jest w pełni sekwencyjny więc z jednej strony nie ma aż takich wymagań co do wtryskiwaczy...
manio123 dzięki za odpowiedź , lecz nie sugerowałem nawet valteków .Przeglądałem Twoje tłumaczenie odnośnie Full grupy i koniecznej prędkości wtryskiwaczy i proszę o opinię które byś wybrał do tego modelu Matrix XD544 (nie znam czasu otwarcia i zamknięcia) i Hana H2000(otwarcie 2,8-2,9ms a zamknięcie 1,2 ms).Czyli jak rozumię z innej Twojej wypowiedzi...
Dla czterosuwowego silnika R4 o obrotach maksymalnych 8000obr./min wykonywane są 4000 cykle pracy w ciągu minuty, czyli 66 w ciągu sekundy, daje to ok 15ms na cykl. Cykl składa się z 4 suwów, zatem suw ssania trwa 1/4 z tych 15ms, czyli 3,7ms i to jest najdłuższy zalecany czas wtrysku. Teoretycznie czas wtrysku mógłby być dłuższy (przy wtrysku pośrednim...
Czy to jest silnik z pompą Denso i sterownikiem przykręconym do niej?
Witam. Jeżeli byłeś u mechanika i podłaczał się testerem to powinien powiedzieć tobie jaki jest kod błędu i co jest przyczyną usterki. Jeżeli tak nie robi to zmień mechanika. Pozdrawiam.
raczej bym szukał przyczyny w ustawieniach mapy,a pozatym wystarczyło zaktualizować centrale do nowszego softu-strata kasy Kasy nie straciłem bo komp był na gwarancji i wymieniłem za free. Raczej na pewno to nie jest od ustawień modelu. Mapy schodzą się idealnie a czasy wtrysku i korekty krótkie i długie według vaga są jak należy.
Wtryski przy 2.5tdi pracują na wyższym ciśnieniu.Dlatego pompa wtryskowa od 2.4d słabo ogarnia. Za długo trwa wtrysk paliwa i leje. Za tydzień wymienia kompletny tłokorozdzielacz z 9 na 11 z falą, spec od pomp powiedział że ma ogarnąć.
Odp. Akumulator był dołączany wiele razy. Auto stoi na zewnątrz już bardzo długo. Moduł wtrysku-brak zasilania, ale to już wiesz.
Pytanie co może być przyczyną tak długich czasów wtrysku ?
MichalZiolo1 - czy już przerobiliście? Jakie efekty? Czy na dłuższą metę wtryski benzynowe wytrzymają?
Skończ waść. W żadnym poważnym warsztacie, klient nie ma prawa pałętać się po hali. Zresztą, do zdiagnozowania sterownika, nie jest potrzebny żaden symulator. W 15 minut porównuje się to co widzi sterownik, ze stanem faktycznym. Czasy wtrysku w granicach 4,5÷6ms Zbyt długie jak mi się zdaje - chyba że silnik zimny. Albo silnik się kończy, albo źle ustawiony...
Witam, Wydaje mi się że twoje wtryskiwacze mogą być źle zakodowane tzn. kiedy silnik jest zimny potrzebuje dłuższy czas wtrysku aby się rozgrzał, proponowałbym jechać i je zakodować jeszcze raz. Pozdrawiam
stag jest o klasę lepszy od G3 i wystarczy zapoznać się z dokumentacją aby się w tym utwierdzić. Matrixy super, ale do tego auta w zupełności wystarczą magic jety. Wystarczą też valteki , bo czasy wtrysku są długie i auto wdzięczne do zagazowania, ale to tandetne, nieprecyzyjne i nie trzymające kalibracji badziewie, choć z pewnością jest najczęściej...
Tematu jakoś szczególnie nie rozpoznawałem ale kojarzę, iż sterowanie wtryskiwaczami raczej odbywało się za pomocą mostka H. Ponoć przy jednym tranzystorze czasy wyłączania są dość długie. Ogólnie więc wszystko, zależy od tego co ten Twój tester ma testować i jak.
Teraz przede mną trudne zadanie..mianowicie silnik stoi już 7 rok, dzisiaj go ruszyłem to rdzy nie brakuje ale to nie problem. Czy po takim długim staniu, wtryski czy ogólnie jakieś przewody mogły się pozatykać czy coś w tym stylu?
Bardzo podobne objawy daje zbyt niskie ciśnienie paliwa. Na postoju nie ma aż takiego zapotrzebowania jak w czasie jazdy więc pompa wyrabia, w czasie jazdy gdy są dłuższe czasy wtrysków to pompa nie wyrabia przez co zaczynają się problemy. Proponuję zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa. Jeżeli w tym aucie jest filtr paliwa to warto go wymienić jeżeli...
oczywiście 12V a z przekaźnikiem dlatego, zeby nie bylo zbędnego iskrzenia i żeby nie robić zbyt "długiego czasu wtrysku" - czyli po prostu kliknięcie a nie trzymanie na napięciu
to jest mechaniczny wtrysk?
Podpinajac pod kompa zauwazylem jeszcze ze jest dlugi czas wtrysku od 3,5 do 4,2ms.Moze to cos pomoze w odnalezieniu przyczyny?
Objawy są takie jakby pompa nie dawała odpowiedniego ciśnienia ale jeśli na zimnym silniku jest dobrze (dłuższe czasy wtrysku) pompa daje radę to na ciepłym powinno być ok .
Witam po dłuższej nieobecności. Wtryski sprawdzone na przelewy. Jeden trochę za dużo puszczał przelewem więc wymieniony został w nim zaworek przelewowy. Powyższe objawy nie zniknęły. Błąd jaki wyskakuje to spalanie stukowe.
A jak wyrównać czasy wtrysków benzynowych do wtrysków gazowych. czasy lpg i benywcale nie muszą byc równe. Chodzi mi o to że nie są równe czasy beznyny wskazywane w poszczególnych bankach , ten który wskazuje dłuższe czasy jest podejrzany albo dziury w dolocie, albo sonda ........... itd.itp Na wolnych obrotach czasy lpg mają byc dłuższe od wskazywanych...
Witam, Od pewnego czasu diagnozuje u siebie szarpanie silnikiem w 2.0 TDI BKD 140km. Auto na zimnym chodzi perfekcyjnie, po dogrzaniu zaczyna szarpać silnikiem, nierówno pracować a obroty skaczą pomiędzy 870-903rpm (obroty są podwyższone na 900obr na biegu jalowym). Podczas szarpiącej pracy silnika zaobserwowałem, że wtrysk na 2 cylindrze ma bardzo...
Z samego czujnika wałka zawsze odpali po dłuższym kręceniu.
Pisałem wyżej, że nie pokrywa się jest różnica ok 200 mbar. Temp ok 50 stopni C, ale im bardziej rozgrzany tym dłuższy czas wtrysku. Dlaczego może się nie pokrywac ? Dlaczego może byc cały czas załączona "wzbogacona pętla" Z jakich przyczyn sterownik może, aż tak wzbogacac mieszankę ? MAPsensor wymieniony.
Czy po tym partyzanckim czyszczeniu długo pochodziły te wtryski. Bo u mnie też szarpie przy przełączeniu na gaz i bym spróbował tego sposobu.
Zobacz na parametrach przepływke , bo wydaje mi się że mocno zawyża, wtedy wtryski mają dłuższy czas wtrysku i zalewa silnik. Przez to jest problem z odpaleniem silnika. A cześć paliwa morze przedostawac się do oleju.
Hej mam problem z moją 206sw 1.6hdi. Kupiłem ją niedawno z uszkodzeniami typu turbo i komputer. Powymienialem wszystko co trzeba wszystko jest niby ok tzn komp usunął wszystkie błędy turbo ok a nadal nie odpala? Co mogę jeszcze sprawdzić? Dodam że dość długo stał. Wtryski mogą stać?
Podczas rozruchu zimnego silnika takie długie czasy otwarcia wtryskiwaczy nie są niczym niezwykłym, przelanie dolotów benzyną jest konieczne do prawidłowego startu silnika. Na wykresie widzimy, że te 35 ms to jest trzymane przez mniej więcej pół do jednej sekundy po starcie, potem czasy wtrysku ostro schodzą do normalnych wartości. Jest to normalne...
OK! Tomi, ale szukałem niegdyś tego i nic... poza tym ciśnienie paliwa nie jest stałe w szynie wtryskiwaczy, a przepływ zależy od niego wprostproporcjonalnie, a i tak wtryski po kilku latach mają na sobie nalot, który zmniejsza wielkość dyszy, a to powoduje dłuższe czasy wtrysku. Opisaną metodą przezemnie wyeliminujemy tę drugą przypadłość, a pierwsza...
witam sa to wtryski pewnie długo juz jeździsz na gazie a mało na benzynie sprawdź jeszcze pompke paliwową czy podaje benzyne jak podaje to wtryski siadają mozna by spróbowac jakimś płynem do benzyny i pojeździć troche może przeczyści....... pozdrawiam
Witam Zawór zwrotny jest w przewodzie który dochodzi do pompki ręcznej od zbiornika paliwa. Dokładnie w szybko-złączce w okolicach dolnej części obudowy filtra paliwa. Jak wyjmiesz ten przewód to nie ma prawa żebyś przedmuchał ustami. Możesz jeszcze zobaczyć czy ciśnienie nie ucieka powrotem do zbiornika... Najlepiej odkręcić przewód powrotny przy smoku,...
Zwiększ nieco ciśnienie gazu, tak aby mnożnik zbliżał się do 1 na końcu mapy, przy najdłuższych czasach wtrysku. Lub (lepiej ) rozwierć dysze najpierw o 0,1 mm - w tym samym celu. Potem pokrycie map i jeśli za mało to powtórzyć. Wtryski , które masz pracują lepiej przy możliwie niskim ciśnieniu, więc lepiej popracować nad dyszami.
Jak to brak filtra paliwa??? Bez filtra to raczej nic długo nie pociągnie. Wtryski raczej lekko nie mają.
Witam Czyli jeżeli mam mondeo 2.0 tdci z długimi wtryskami to spokojnie moge założyć silnik z krótkimi wtryskami ? Obydwa układy delphi. Tylko kodowanie wtryskiwaczy ? Pozdrawiam
No tak, tylko że w przypadku silnika sterowanego fullgrupowo sterownik lpg nie zna położenia wałka rozrządu, więc skąd ma wiedzieć kiedy który wtrysk otworzyć? a to już wie tylko autor algorytmu . Dodano po 1 Nieprecyzyjnie się wyraziłem - właśnie o taki stan mi chodziło - czy są w stanie przełączyć na benzynę gdy wymagany czas wtrysku będzie dłuższy...
Sterownik jest od starego silnika czyli od długich wtrysków
Czy te zachowanie przy zapalaniu na zimno wygląda tak, że prócz białego dymu silnik baaaaardzo nierówno chodzi, szarpie, klekocze przez ok. 30-40 sekund ? Potem zaś "stabilizują" się obroty i chodzi już ok? A jak jest z mocą, ma normalną moc ? pzdr Nix
Witam. Na początek proponuję sprawdzić za pompą wtryskową ,czy podaje paliwo na silnik, w trakcie rozruchu.
A co może być powodem zbyt długiego czasu wtrysku ? Nie jestem silnikowcem, więc nie dziwcie się pytaniom. Nie wiem jak jest w przypadku Espace, ale doczytałem że większości silników ma na to wpływ sonda lamba i czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Jutro załatwie inny sprzęt do pomiaru kompresji. Silnik ma prawdopodobnie około 250000 (nie do sprawdzenia,...
W pracującym silniku im dłuższy czas wtrysku tym więcej paliwa. Wszystkie wtryskiwacze maja ten sam czas wtrysku w danej chwili wiec wystarczy sygnał z jednego i tak jest to podłączone do komputerka(tylko z jednego wtryskiwacza ). Z czujnikiem piezo nie wiem jak to jest do końca . Pompa wtryskowa podaje większą lub mniejszą dawkę paliwa przez co wzrasta...
Witam serdecznie. Mam taki sam problem w moim Passacie v6 2.8 jak kolega w audi.Mam założone stag300 reduktor zavoli i wtryskiwacze AC W-BFC ale sondy nie mam wpięta do instalacji gazowej. Czasy wtrysków1.2.3 są nisze czasy niż 4.5.6 już wymieniłem już na wtryski hany czerwone i to samo,ale zauważyłem pod samochodem ostatnio że na1.2.3 ma sonda poprzecinane...
Wyreguluj ponownie na czasy wtrysku a nie mapy. Czy przez przypadek usterka nie powstała gdy wymieniłeś przewody gazowe miedzy listwa a kolekrorem na np inne fi? 1.1 i 1.4 lubi puścić uszczelka pod glowicą. Valteki nie gwarantują poprawnej pracy wg mnie tu jest problem plus bardzo długie wężyki. Jaki masz stosunek czasów na wolnych, średnich i dużych...
Nie mamcie go keihinami bo na pewno nawet po znajomości ich niedostanie w tej cenie po za tym już długo nie widziałem tych wtrysków w brc bo robią własne na listwie rail, silnik zniesie gaz bez problemu a nawet polubi a jeśli chodzi o samą instalacje wiem że nie masz wyboru ale brc to przerost formy nad treścią i jest przereklamowane polecam staga a...
Staram sie uruchomić instalacje gazową po kombinatorach. Zregenerowałem parownik/wtryski. Rozwierciłem dysze z 1.8 na 2.5 mm ponieważ miałem bardzo długie czasy. ZAVOLI ZETA S valtek 30 AG COMPACT Mój problem polega na tym że po przełączeniu na gaz czasy na bp podwajają się a na lpg lecą do 10-12 ms (wolne obroty) silnik pracuje bardzo ciężko szarpie...
Czy wystarczająco długo silnik pracował na zamienionych wtryskach?
Witam, gdzie najlepiej przenieść listwę wtryskową - mam zbyt długie przewody od wtrysków do dyszy i gaśnie przy przełączaniu na gaz. Pozdrawiam.
Witam.Mam scenica II 1.5 dci i mam czasami problem z odpalaniem tzn.gdy samochód postoi 2-3 dni kręci ok.5 sek następnie odpala. na parę sekund pojawia sie komunikat o usterce wtrysku po czym komunikat gaśnie a auto chodzi normalnie.co może być tego przyczyną???proszę o pomoc.z góry dzięki
Duże spalanie benzyny może powodować: - sonda lambda, która podaje zbyt niskie napięcie, co oszukuje komputer sterujący iż silnik zasilany jest ubogą mieszanką - co w konsekwencji powoduje dłuższy czas wtrysku paliwa i większe spalanie. - zasysa "lewe" powietrze , i wtedy sonda lambda będzie podawać sygnały o mieszance zbyt bogatej w powietrze - wtedy...
Zakręciłem butlę gaz się wypalił i przełączyło się na benzynę , niestety rano ten sam objaw odpala po długim kręceniu , może to wtryski ?
Szarpało bo zszedłeś ciśnieniem , ale zostawiłeś stary mnożnik. Zasada jest prosta : niższe ciśnienie to wyższy mnożnik , wtedy mniejsza wydajność reduktora kompensowana jest dłuższym czasem wtrysku. Nie kombinuj z dyszami zanim nie zrozumiesz jak się ustawia sterownik bo się narobisz i rozczarujesz. Lepsze są większe dysze i mniejsze ciśnienie niż...
Przy długich czasach wtrysków mnożnik powinien schodzić do 1.0, ale przy valtekach specjalnie stosuje się mniejsze dysze, by osiągnąć wyższe mnożniki, bo przy krótkich czasach wtrysku są bardzo nieprecyzyjne. Jednak w Twoim przypadku widać (załamanie mapy), że mnożnik jest na tyle duże, że sterownie wtrysków się zapętla (wyznaczony czas wysterowania...
Tam masz VP 44 . Sprawdż ustawienie kąta wtrysku .
A widzisz jaki tam jest błąd?Spójność.Także być może coś na rozrządzie albo coś z wariatorem.Co do gaśnięcia to sprawdź parametry przepustnicy i samą przepustnicę.Jak długo stał to możliwe że i wtryski zapieczone.Tak teoretycznie ,i stąd też nierówna praca i wypadanie zapłonu.A ciśnienie to manometrem nie na oko.
Podstawa,ciśnienie na szynie,synchro wał/wałek,spadek napięcie podczas rozruchu,temperatury ,sprężanie na garach itd.. Jak juz to sprawdzisz to wtedy wymienisz wtryski. Nie wiem też co to za obrazki wrzuciłeś?
Jak mierzyłeś ciśnienie paliwa? Wpinałeś się w przewód między pompą a przepustnicą czy tylko w przewód prowadzący z pompy bez przepustnicy? Z wyników wygląda że sonda pracuje . Jest ubogo pomimo długiego czasu wtrysku na jałowych obrotach. To sugeruje na jednak małą dawkę paliwa( niskie ciśnienie paliwa zanieczyszczenie wtryskiwacza itp) Obroty jałowe...
Udało się komuś rozwiązać ten problem? Mam Lanosa 1.6 16v z 1999r. Instalację LPG Verona (podobne do DT GAZ). U mnie problem jest na gazie i zimnym silniku. ALDL Java pokazuje mi otwarcie przepustnicy na 1,98% Chyba powinienem skorygować? http://obrazki.elektroda.net/48_12690805... Dziwną rzeczą jest to, ze komputer gazowy pokazuje 2x dłuższe...
Silnik diesla to jeszcze pompa wtryskowa, wtryski, którym też nie służy dłuższe przechowywanie, swoją drogą zastanawiam się czy warto zostawiać silnik?
wrzuć oscylogram czyjnika gdy nie zapala i czy sprawdzaleś wtryski na maszynie
Też mnie dziwi, że te 13,8 V jest stałe, jednak co steruje wyłączeniem grzałki ? Patrząc na załączony schemat to grzałka sondy będzie się grzała tak samo długo jak na wtryski będzie przyłożone 13 V- czyli cały czas. Czy tu też się mylę ? Mylisz się. Tak by było gdyby grzałka miała podaną "normalną" masę - tak było w starszych rozwiązaniach. Tutaj masz...
Pewnie masz długie wężyki od wtrysków do kolektora a jak silnik ma zmienną geometrię dolotu lub zmienne fazy albo silny EGR to po bożemu naprawić się nie da. Pokaż zdjęcia spod maski.
długie czasy wtrysku benzyny długie czasy zapisu czasy wtrysku xsara
prasa prędkość zmywarka siemens drzwi otwierać 55pfs8109 matryca
pralka samsung zawiesza pralka samsung zawiesza
Czarny ekran monitora - diagnostyka i rozwiązania Budowa pompy oleju w Dodge Caravan - szczegóły i działanie