Chyba należało by podłączyć się pod kompa u gazownika i sprawdzić czy są zapisane jakieś błędy. Być może puszcza gaz któryś wtryskiwacz i zalewa świece dlatego długo kręcisz zanim uruchomisz silnik.
napisz kilka informacji, jak zachowuje się auto, a postaram się pomóc: Auto po przełączeniu na benzynę i przy ponownym uruchomieniu trzeba długo kręcić rozrusznikiem. Diagnoza: zbyt duża dawka gazu jest podawana na wtryski. Winowajcą jest silnik krokowy. Wymiana powinna załatwić temat. Ostatnio kupowałem na [url=http://www.kuk.otwarte24.pl/15,Kolt...
O i właśnie o to mi chodziło. Chciałem żeby wypowiedziała się osoba która miała styczność z podobnym silnikiem. Największy problem to jest z uruchomieniem z rana. Muszę strasznie długo kręcić aż czasami akumulator pada.
jercyr - czy rozwiązałeś problem??? Mam megane II z silnikiem 2.0 dci i też kręci do 3800 obrotów i mam problemy z porannym rozruchem. Długo trzeba kręcić żeby zapalił.
Witam. Mam problem z Opel Movano 2.5cdti 2005r. Od pewnego czasu długo kręcił przy odpalaniu. Jak postał noc albo kilka godzin to bardzo długo kręcił. Następne uruchomienia były już łatwiejsze, ale też nie od strzała. Dzisiaj chciałem jechać do pracy i nie odpalił. Kręci, kręci, ale nie zapala. Czytałem na różnych forach podobne wpisy. I wynika z tego,...
Przewody wyglądają w porządku, filtr paliwa wymieniany miesiąc temu (przed wymianą taki sam problem występował). Obok pompy tandemowej jest zapocono, brak widoczmnego miejsca skąd może wyciekać. lecz.. w sttyczniu opisywałem inny problem w tym samym samochodzie: Mam problem z T5 1.9TDI samochód rano dosłownie na ułamek zapala i gaśnie. Trzeba później...
Witam, Mam problem z T5 1.9TDI samochód rano dosłownie na ułamek zapala i gaśnie. Trzeba później bardzo długo kręcić, aby uruchomić(najczęściej jeszcze odpalić kablami). Po przekręceniu kluczyka lampki na desce się żarzą. Świece wymienione na nowe, filtr paliwa wymieniony. Świece grzeją. Alternator nowy, prąd ok. VAG: 16486 - Mass Air Flow Sensor (g70)...
Witam! Od jakiegoś czasu mam mały problem z moją instalacją LPG. Mianowicie żeby odpalić silnik po jeździe na gazie, muszę długo kręcić rozrusznikiem i po kilku sekundach ledwo zapala. Gdy się uruchomi chodzi normalnie. Po zgaszeniu silnika było słychać wyraźne syczenie w okolicach reduktora, tak jakby gaz cały czas dopływał i po napełnieniu była cisza....
Jak klimatyzacja jest uruchomiona może się kręcić dość długo.
Dla "świętego spokoju" zmierzyć ciśnienie paliwa i sprężanie w cylindrach. Jeżeli w instalacji lpg jest opcja awaryjnego uruchomienia na lpg to z niej skorzystać i coś się wyjaśni. Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk.
(at)Jan_Werbinski długo będziemy czekać na filmik? Tydzień czasu już go kręcisz i efektów brak.
Witam mam problem kupiłem zippa pro 110cc dziś po przejechaniu kilku km zatrzymałem się na światłach i zauważyłem że silnik dostał temperatury i kopci się z głowicy po powrocie do domu ostygł przez kilka godzin teraz próbując go uruchomić muszę długo kręcić a przy tym wali biały dym z odmy proszę o pomoc od czego zacząć
witam mam taki sam problem przestawiłem czytnik i silnik szarpie, a z uruchomieniem są ogromne problemy bo trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem czy może to być wina tego czytnika?? mam silnik z10xep corsa c 2003
Astra g 1.6 16 v , ciężko odpala po długim postoju, postoi przez noc i długo kręci, komputer nie wykazał żadnych błędów, po uruchomieniu odpala bez problemu, nie szarpie, nie faluje, pełna moc, proszę o pomoc gdzie przyczyna
Witam mam problem jak w temacie. Przy zimnym silniku- silnik uruchamia się bez problemów natomiast, gdy jest ciepły trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem. Dodam, że po uruchomieniu pracuje normalnie tzn. nic nie kopci, nie brak mu mocy pracuje równo, nie wyświetla żadnych komunikatów o błędach. Nawet po dłuższej pracy, gdy go wyłączę i zaraz próbuję...
Witam. Problem z odpaleniem to znaczy: Trzeba długo kręcić żeby zapalił? Czy może pali tylko nie na wszystkie tłoki? Czy może jeszcze jakieś inne objawy, bo problem z odpaleniem to troche mało informacji. Więcej szczegółów.
Witam wszystkich użytkowników elektrody! Piszę do Was, bo już nie mam więcej pomysłów co może być przyczyną mojego problemu, a mianowicie: auto pali na dotyk ale tylko jeśli jest choć troszkę ciepłe. Jak postoi dłużej to muszę długo kręcić żeby uruchomić motor co jest bardzo nieprzyjemnym uczuciem. Sam nie wiem, czy coś jeszcze można zrobić, bo chyba...
Witam. Mam Toyotę Auris 2.0 d4d z 2007r. Parę razy zapaliła mi się kontrolka czek po podłączeniu komputera wykazało błąd P0093 duża nieszczelność układu paliwa. Teraz doszło ciężkie uruchomienie długo kręci za nim zapali ok 20sek jak zapali i pochodzi wtedy już trochę szybciej zapala nie raz sam gaśnie z obrotów jałowych. Bardzo proszę o poradę.
Ponoć klient nie mógł uruchomić silnika, kręcił tak długo że rozładował akumulator, wkład pompy wygląda raczej na nowy.
Tak, widzę że kolejny który broni firmy regenerujące... na desce rozdzielczej nie świeciła się kontrolka oleju, a auto było kręcone dosyc długo przed uruchomieniem bez odpalania auta. Fakt jest taki ze pompa powinna zassac olej, kupując w pełni zregenerowany silnik gdzie pompa miala sprawdzone cisnienie, na który jest gwarancja, nie mam obowiązku sprawdzać...
Witam panowie Pacjent to Mercedes Sprinter 2008 rok 906 2.2 CDI problemem jest długie kręcenie rozrusznika żeby uruchomić silnik nie ma różnicy czy jest to silnik ciepły czy jest to silnik zimny cały czas wymaga długiego po kręcenia żeby go uruchomić wymieniłem rozrusznik Dany jest nowy akumulator czujnik położenia wałka rozrządu nadal problem nie ustępuje...
Witam wszystkich Forumowiczów! Od jakiegoś czasu borykam się z problemem, którego nikt nie może rozwiązać. Otóż z autem jest wszystko jak najbardziej w porządku. Odpala normalnie, jeździ normalnie. Ale w przypadku kiedy zgaśnie podczas cofania -w efekcie dodania za mało gazu, albo szybszego puszczenia sprzęgła - nie mogę uruchomić od razu silnika. Trzeba...
Sprecyzuj problem z uruchomieniem samochodu. Tzn kręci,nie kręci długo kręci itp.
Witam ,posiadam Ford Galaxy 2003r 1.9 TDI 115 koni i ostatnio mam problem z rannym uruchomieniem pojazdu. Bardzo długo kręcę rozrusznikiem i po jakimś czasie zapali ,ale zakopci z rury wydechowej. Wymieniłem świece żarowe , ale nic nie pomogło i ostatnio po przejechaniu 500-600 m gaśnie. Potem jest ta sama opcja ,że długo kręcę i odpali. Na ciepłym...
vw polo 1,4 16 v silnik AUA 2000 rok zamontowany gaz. Mam problem z silnikiem.podczas ruszania na rozgrzanym silniku (gaz)silnik często zgaśnie .Chcąc go ponownie uruchomić trzeba bardzo,bardzo długo kręcić. Silnik zgaszę kluczykiem,odpalam na dotyk.
jak na mój gust to ten wentylator chłodzi lampe i musi się kręcić zaraz po odpaleniu projektora więc pewnie jest uszkodzony podepnij go na krótko i zobacz czy działa na oddzielnym zasilaniu i wtedy wszystko będzie jasne jeśli wentylator będzie się kręcił na zewnętrznym zasilaniu to uruchom projektor z tym zewnętrznym zasilaniem wentylatora i zobacz...
Witam.Mam problem z scenikiem 1,616v 2001r. Rano na zimnym silniku odpala bardzo szybko ,krótko kręci i zaskakuje.Po rozgrzaniu silnika długo kręci nie może zaskoczyć , po uruchomieniu nie może wejść na obroty , jakby był zalany. Po podłączeniu do komputera pokazuje błąd sondy lambdy. Może ktoś miał podobny problemik , proszę o informacje.
Witam, problem, który zablokował mojego PC-ta to blue screen z kodem Critical Process Died, pojawił po moim twardym wyłączeniu kompa gdy długo zawiesił się (kręcił) przy uruchomieniu jednego z programów Adobe. W żaden sposób nie mogę teraz uruchomić Windowsa (10). Wybierając opcje zaawansowane na Blue screen , starałem się użyć funkcji "Przywracanie...
Swiece i przewody wymienione nadal trzeba długo kręcić. Zdarzy się ze czasem zapali na dyg (jak się to mówi )
Witam nie wiem czy w TDI tak jest ale po każdym wyczerpaniu paliwa i po ponownym uruchomieniu samochodu auto może kręcić tak długo aż akumulator padnie To normalne. Np w Fiatach jest trochę z tym lepiej, bo mają pompki wstępne w baku które odpowietrzają układ paliwowy.
Witam panowie Pacjent to Mercedes Sprinter 2008 rok 906 2.2 CDI problemem jest długie kręcenie rozrusznika żeby uruchomić silnik nie ma różnicy czy jest to silnik ciepły czy jest to silnik zimny cały czas wymaga długiego po kręcenia żeby go uruchomić wymieniłem rozrusznik Dany jest nowy akumulator czujnik położenia wałka rozrządu nadal problem nie ustępuje...
Również Ciebie serdecznie witamy na forum! Do sprawdzenia: - wtryski (może któryś za dużo daje na przelew) - uszczelki na zaworku przelewowym na railu (zawór jest na samym końcu rail'a (tym końcu bliżej kabiny) - sprawdź przed uruchomieniem czy w przewodach paliwowych nie pojawia się powietrze.
Przed zmianą filtra napełnia się go paliwem, i nic więcej nie trzeba robić. To teoria która z praktyką nie ma wiele wspólnego, Fordy są bardzo odporne na odpowietrzanie ukł. paliwowych. Dodano po 2 nie mam możliwości tego zrobić na parkingu przed blokiem Jeśli filtr zalany i prawidłowo zmontowany to samostart lub Plak i osoba umiejąca go dozować do...
Witam mam taki problem z samochodem Volkswagen Sharan 1,9 TDI (110) KM Otóż auto bardzo ciężko i długo kręci nie idzie go uruchomić jeszcze jak była ta temperatura na + to jeszcze jeszcze ale już przy -6 strasznie długo kręci czasami nawet 3 razy podchodzę grzeję świecę i przekręcam kluczyk mam drugie auto też tego samego tylko ma 90 KM i w porównaniu...
Przed zgaszeniem samochodu przełącz na benzynę i za chwilę o której pisałeś uruchom auto. Czy wtedy też będziesz musiał długo kręcić?
Witam - pomimo że znam się trochę na na autach - Mam problem z uruchomieniem Peugeota j 5 2500 diesel - A mianowicie -dostałem go za darmo, Zimą poprzedni właściciel nie mógł go uruchomić, bardzo długo kręcił rozrusznikiem - Gdy zajrzałem pod maskę okazało się ,że po prostu wkładając ako urwał kabelek od elektrozaworu pompy wtryskowej- Przykręciłem...
Witam. Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika.Po podgrzaniu kilkukrotnym świecami żarowymi uruchamiam rozruch i silnik bardzo długo kręci potem jakby na jeden tłok palił a dopiero póżniej po ciągłym kręceniu odpala.Dym po odpaleniu jest czarny. Jak się zagrzeje zapala normalnie. Świece żarowe nowe sprawne.Proszę o radę! Przeniosłem z "Inne".
Też tak kiedyś miałem w vivarze. Okazało sie ze padł przepływomierz. On ma w środku czujnik temp. i jak wskazuje zła to do startu nie daje dodatkowej dawki paliwa. U mnie to wyglądało jak by sie paliwo cofało do zbiornika. Żeby go odpalić trzeba go było bardzo długo kręcić. I tylko simens vdo żadnych zamienników.
Witam! Pacjent audi a3 1.6 tdi 2012r. 170 tys przebiegu. Jak w temacie długo kręci żeby odpalić, po czym jak się silnik uruchomi to falują obroty. Bład jaki od czasu do czasu występuje to P00C6. Jakies sugestie????? wtryski i czujnik ciśnienia na listwie wymienione. Ciśnienie na listwie na biegu jałowym OK.
Witam. Masz rację z tym brzęczeniem, mimo to w peugeocie z podobnym silnikiem HDI tego wcale nie słyszę. Ale problem rozwiązałem w następujący sposób. Podładowałem akumulator i rozrusznik nabrał wigoru, po podpompowaniu gruchą i trochę dłuższym kręceniu uruchomił silnik. Na razie jest ok. zobaczymy jutro jak trochę postoi. Dzięki za pomoc. Sprawdziłem...
Tego nikt z nas nie wie. Tu jest potrzebna porządna diagnostyka przez kogoś ogarniętego. Trzeba sprawdzić coś się dzieje z ciśnieniem paliwa podczas problemu z uruchomieniem i gdy nie ma mocy bo w 2.2tdci ford często psują się regulatory ciśnienia paliwa.
Ładowałem najmniejszym prądem 8godz i dalej to samo,ile jeszcze muszę? Tzn jakim? Nie wiemy jaki to noname akumulator. Ale słychać od czasu do czasu, że są egzemplarze na dwa lata. Gęstość elektrolitu 1.20. Czyli mało. Jak długo trwa kręcenie do chwili uruchomienia silnika? O silniku też cisza. Ja sprawdziłbym z miernikiem w garści jak wyglądają napięcia...
Grzałka w filtrze paliwa nie musi być, ja w swoim modelu mam i działa, więc nie szukałem bezpiecznika. Po włożeniu kluczyka bez przekręcania słychać pyknięcie przekaźnika i widać lekkie przygasnięcie oświetlenia kabiny na parę sekund. Zimą trwa to dłuzej. Jak świece nie grzeją, to długo trzeba kręcić do pierwszego uruchomienia, silnik stuka, nie pracuje...
wymieniłem zaworek i sytuacja się nieco poprawiła, teraz już jest możliwość uruchomienia jej na zimno ale trzeba długo kręcić i trzymać wciśnięty pedał gazu wtedy powoli łapie, czy ktoś jeszcze ma jakieś pomysły?
Defekt polega na tym iż gdy silnik przez około godzinę ostygnie trudno jest go uruchomić, trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem. Podejrzewam że jest tam jakiś układ termostatu opartego na bi-metalu. W taki sam silnik był montowany VW LT jest to diesel 2400ccm typ B24 bez turbiny rok prod 1988. Proszę o pomoc i pozdrawiam Sławek.
Nie tylko stratus, ale i freemont z tym akumulatorem ma problem, a kable zapłonowe seata z dodatkiem mączki rybnej, nagminnie pogryzione przez zwierzynę różnej maści. Pompy wysokiego ciśnienia w 1.4 tsi które po przebiegu terkoczą niesamowicie. Instalacja abs-u fiat ducato, zawsze to samo miejsce zgnite w lewym czujniku tył, tak samo kostka w skrzynce...
POMÓŻCIE. Nie wiem co się dzieje. Po dłuższym postoje takim chociarz przez noc astra 2.0 DTI odpala dobrze ale po kilku sekundach silnik gaśnie i w tedy muszę go bardzo długo kręcić aby ponownie zaskoczył. Pozdrawiam i liczę na pomoc.
Witam. Mam problem z drukarką samsunga ml-2250. Drukarka po uruchomieniu bardzo długo kręci wałkami i co 3 sekundy zapala na 3 sekundy lampę i gasi. I tak co najmniej 2 minuty. Czasem jednak drukarka zaskakuje od razu. Zakręci wałkiem z 10 sekund i jest gotowa. Rozebrałem fuser obejrzałem i tam wszystko wizualnie jest ok. Termistor wyczyściłem izopropanolem...
Audi A3 8P 1.9 TDI - BLS Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem auta po dłuższym postoju, np. po nocy. Auto odpala, ale wygląda to tak, jakby nie zdążyło złapać obrotów i od razu gaśnie. Przy ponownej próbie uruchomienia silnik ma ogromny problem z odpaleniem – trzeba długo kręcić rozrusznikiem, zanim załapie. Gdy już odpali, to wszystko...
Wydaje mi się, że albo pompa nie podaje paliwa, albo ono się cofa. Poluzował bym wtrysk i zaczął kręcić rozrusznikiem ( jak silnik długo postoi). Będziesz wiedział czy tryska czy nie
Trzeba było tak długo czekać z uszkodzonym uszczelniaczem?Stąd tyle rdzy.Zatarte łożysko,zajechany silnik i stąd ten duży pobór prądu.Zdejmij pasek napędu,obróć kołem ,zobaczysz jak ciężko kręci się kosz.Włącz pralkę bez paska,niech chodzi bez obciążenia.Posłuchasz jak wtedy pracuje.Cęgi Dietza w rękę i zobaczyć jaki silnik pobiera prąd.Jeżeli silnik...
Też mam LPG TECHa, ale u mnie nic nie mryga, dopiero po przekręceniu kluczyka niebieska dioda mruga, jako stan gotowości instalacji do pracy. Być może u Ciebie też tak jest, bo sprzężone jest to w jakikolwiek sposób z pompą paliwa, np. przez komputer silnika. Gdyby rano odpalił bez problemu, to prawdopodobnie wtryski gazowe są zabrudzone i nie trzymają...
Jak jest zimno ciężko go uruchomić. Przy -5 to już właściwie niemożliwe. Trzeba go grzać kilka razy i bardzo długo kręcić. W trakcie tego długiego kręcenia kaszle tak jakby na jednym garze i dymi na czarno. Jak już załapie to wszystko jest OK. Na ciepło zapala natychmiast. Świece żarowe grzeją. Wszystkie były sprawdzane. Napięcie do świec dochodzi.
Witam, Mam problem z moja Meganka, konkretniej z odpalaniem jej . Nie ważne czy auto jest zimne czy rozgrzane, żeby je uruchomić trzeba dosyć długo je kręcić (ok 5-7 sek) po czym jak załapie ciężko łapie obroty, kwestia kolejnych paru sekund i wszystko jest już normalnie tak jak powinno być. Czy ktoś z użytkowników miał taki problem lub mniej więcej...
to przy ustawieniu bootowania pierwszego jak i drugiego jest komunikat "please select boot device " Czyli próbowałeś ten "WindowsBootManager" przestawić na Boot Option1# i nic tak? A jeszcze spróbuj przestawić w sekcji Storage Boot Option Control na Uefi. Tak, próbowałem wszystko po kolei. Po 10 ustawieniu bootowania z pierwszego dysku na drugi (i...
Wracam po baaaardzo długiej przewie. Nie znalazłem przyczyny braku kilku sekundowego napięcia na pompie paliwa tuż przed uruchomieniem silnika. Niestety muszę sobie radzić tak jak potrafię, czyli kręcić rozrusznikiem tak długo, aż pompa dobije właściwe ciśnienie w układzie zasilania paliwem. Pozdrawiam ;-)
Po włączeniu kręci się wentylator i czarny ekran . Koleżanka miała raz podobny problem. Spróbuj odłączyć ładowarkę, baterię (w niektórych modelach trzeba rozkręcać klawiaturę). Przy tak odłączonym zasilaniu wciśnij przycisk zasilania. Możesz go nawet przytrzymać kilka sekund. Następnie podłącz zasilacz ładowarki i spróbuj uruchomić. Może u Ciebie też...
Jeżeli teoretycznie możliwe jest uruchomienia ruchu obrotowego koła które będzie się kręciło nieskończenie długo (brak oporu, tarcia itp. co faktycznie niemożliwe) co można uznać za PM. Jednak jakiekolwiek pozyskiwanie energii z urządzenia PM powoduje, że przestaje być PM a ruch prędzej lub wolniej wygasa. Nie ma nic za darmo niestety. Nawet w mordę...
Podczas uruchamiania w momencie gdy pojawi się ikonka win8.1 i zacznie kręcić się znaczek wczytywania, komp się wyłącza tak jakbym go od listwy odłączył. Natomiast tak długo jak go z listwy nie odłączę mogę go już potem włączać i wyłączać i problemu nie ma. Postaw nowy system na dysku, bo z tego co piszesz masz problem już po załadowaniu Windows. Będzie...
VW T4-93r. 2.5tdi-czy wie ktoś w jakich warunkach grzeją świece . Z pomiarów wynika że zaczynają grzać przy temperzturze płynu poniżej +9°C.Czujnik temp. płynu działa prawidłowo, iniby jest wszystko ok. ,silnik zimny , świece startują , i od "kopa " zapala. Problem zaczyna się gdy płyn ma temperaturę trochę wyższą, świece nie grzeją no i zaczyna się...
Przedmiot dociekań jak w tytule! Wymieniono: - akumulator nowy, - starter nowy, - świeca nowa zgodna z katalogiem, Objawy: - długo trzeba kręcić zanim się uruchomi, jak jest zimny,(sporadycznie uruchamia się od razu), - świeca mokra, - z rury wydechowej cuchnie paliwem, - gdy się uruchomi, przez chwilę dymi na lekko niebiesko. Dopala resztki nadmiaru...
Pralka Ardo 1033 - przed uruchomieniem bęben piszczy, odgłos tarcia, po ręcznym, dłuższym kręceniu przestaje i można uruchomić pranie. Po praniu i dłuższej przerwie problem powraca.
Witam Mam problem. Bowiem gdy jest zimny silnik na benzynie odpala się bez problemu. Gdy trochę pojeżdżę i zostanie osiągnięta temperatura po wyłączeniu silnika i odczekaniu chwili (np: 30 sekund lub dłużej) ciężko jest go uruchomić. Muszę kręcić dość długo (ok 5-7 sekund). Gdy jeżdżę na benzynie tego problemu nie ma a wcześniej tak nie miałem. Rozebrałem...
Jeśli przełączysz silnik na gaz to paliwa silnik nie dostaje ,komputer pracuje nadal, sonda jest włączona i informacje wysyła do komputera, tylko że one są błędne , bo silnik pracujący na benzynie wytwarza inne spaliny niż na gazie, i wtedy te błędne informacje "ustawiają źle komputer" czego efektem jest nierówna praca silnika po przełączeniu na benzynę...
Witam, niedawno w moim polonezie "poszły" szczotki w alternatorze, wymieniłem na nowe ale nadal coś jest nie tak. Po przekręceniu kluczyków na „zapłon“ nie świeci się kontrolka ładowania. Pojawia się ona jedynie przy uruchamianiu silnika, świeci tak długo jak długo kręci rozrusznik, a po uruchomieniu gaśnie i już się nie zapala, nawet przy...
Odepnij od wałka wieszaki łączące go z pancerzem i uruchom silnik z wałkiem w kierunku opuszczania. Jeżeli silnik się po kilunastu czy trochę więcej (max chyba ok 40) obrotów się wyłączy to krańcówka jest ok. Wtedy włącz silnik w kierunku podnoszenia, zatrzymaj i przekręcaj białą krańcówkę w kierunku "-". Sprawdź czy skok (liczba obrotów ) w kierunku...
Fiat Siena 1,6 16v benzyna ciężkie uruchomienie silnika. Po około godzinie od wyłączenia silnika aby ponownie go uruchomić trzeba było długo kręcić rozrusznikiem około 6 sekund. Po 12 godzinach ten sam problem. Silnik zapalał ale rozkręcał się 8 sekund ( objawy zalanego silnika) zanim wszedł na prawidłowe obroty. Czasem odpalił za drugim razem. Powodem...
Moja Thalia 2002 r. (przebieg 60kkm) jak jest zimna to odpala na dotyk. Gdy się zagrzeje i troche postoi,ale jeszcze nie całkiem ostygnie, to nie zawsze, ale dość często jest problem z uruchomieniem silnika. Muszę kręcić rozrusznikiem kilka razy albo kręcić dość długo. Poza tym silnik ciągnie prawidłowo, mało pali, nie kopci, ogólnie jest OK. ps Wiem,że...
Jak się domyślam masz na myśli wypięcie zasilania elektrozaworu? Sprawdzałem, po wypięciu zasilania po ok. 1 minucie silnik gaśnie, ale tym razem daje się bez problemu uruchomić ( jak zgaśnie przy włączonym elektrozaworze silnik jest wyraźnie zalany i trzeba długo kręcić rozrusznikiem). Pozdrawiam :)
Kontrolka świec zaświeca się na dość krótko, dopiero poniżej 5*C świeci się dłużej. Skoro piszesz, że silnik się uruchamia i po kilku sekundach gaśnie - nie sądzę abyś miał problem ze świecami. Łańcuch rozrządu jest raczej bezobsługowy, choć np. w moim aucie był wymieniany na gwarancji przy przebiegu 90 tys. km, jako powód wymiany było podane, że hałasował....
rano pali bez problemu, poi przejechaniu ok. 4-6 km. zaczyna czmychać, prychać, niema jazdy, zgaszę go, później zapalić to trzeba długo kręcić rozrusznikiem. co można zrobić żeby znowu działał bez zarzutów???
Przy silniczku krokowym nie robiłem Dane: 1997r 1.4 benzyna 60 km, oznaczenia silnika nie znam Zastanawia mnie to dlaczego odpalało normalnie, a tu nagle nie chce odpalić, tak jakby go zalewało. W sumie wczoraj też miał ciężko odpalić, niby załapał, ale nie mógł wejść na obroty, a po dodaniu gazy, przebierał i gasł, długo musiałem ko kręcić i delikatnie...
Jeśli samochód stoi krzywo, zjedzie się nim na prostą, to po kilku zakręceniach odpala. Jeśli jednak ktoś próbuje uruchomić go na krzywiźnie, to po tym na prostej trzeba naprawdę długo kręcić zanim zapali. To ja bym szukał wady w zbiorniku, w smoku ssącym.
Dzięki, Ramy rzeczywiście pokazuje już 3200. Jednak mam dwa inne problemy. Pierwszy który pojawiał się jeszcze przed zmianą RAM, to to, że komputer nawet do momentu BIOSU bardzo długo się uruchamia, a jak zresetuje go przyciskiem RESET lub po prostu F10 w biosie, to nie chce się potem uruchomić. Wszystko kręci, chodzi ale zero sygnału na ekranie. Muszę...
Witam, odgrzeje temat, ponieważ mam podobny problem z Volvo s80 2.9 196KM rocznik 2003, od jakiegoś czasu trzeba bardzo długo kręcić żeby odpaliło, jak już odpali to pracuje normalnie i na PB i LPG, przy kręceniu wskazówka obrotomierza faluje, aku jest nowy, nie chciałbym na darmo kupować alternatora czy rozrusznika dlatego proszę o pomoc, jeden z kolegów...
http://obrazki.elektroda.net/52_12644293... http://obrazki.elektroda.net/14_12644293... Czasem po takim remoncie gdy były myte hydropopychacze i wyciskany z nich olej(w tym przypadku to konieczność) naprawdę długo trzeba kręcić by spowrotem nabiło olej. Nalejcie oleju do silnika na "max",wykręćcie świece i kręćcie rozrusznikiem przez jakieś 10...
By takie chargery się sprawdziły auto nie może mieć innych problemów z odpalaniem, jeśli na sprawnym akumulatorze trzeba było długo kilkukrotnie kręcić by odpalił to taki wynalazek słabo się sprawdzi. Naładować do pełna i spróbować ponownie bowiem taki sprzęt zaraz po rozpakowaniu nigdy nie jest w pełni naładowany.
Witam. Panowie mam pewien problem, otóż nagle przestała działać elektryka tzn nie działają szyby, szyberdach, regulacja foteli oraz składanie i ustawianie lusterek. Miałem problem z uruchomieniem silnika po dłuższym postoju (trzeba było długo kręcić). Myślałem, że złapał jakieś błędy i odłączyłem aku. Niestety po tej operacji przestały działać w/w urządzenia....
Pojazd bo braku paliwa odpala się we dwie osoby. połączone ze sobą telefonami komórkowymi Jeden siedzi kręci kluczykiem na rozruch. ( podpięta matka pod akumulatory ) Drugi stoi przy silniku trzymając plaka do tapicerek i pryska w filtr powietrza tak długo pryska aż pojazd i układ paliwowy sam zacznie działać Błędy kasuje się po uruchomieniu i samoczynnej...
Polonez Atu Plus z silnikiem 1,6 i wielopunktowym wtryskiem z instalacją gazową firmy BRC. I jest ciekawa usterka, otóż zimny silnik po nocnym postoju nie chce zapalić. Bardzo długo kręci się rozrusznikiem i nic dopiero po bardzo długim czasie zaskoczy i wtedy działa normalnie. Potem już normalnie prawidłowo i szybko daje się uruchomić. Jak postoi przez...
Mam konsolę PS2, długo przeleżała w szafie i ma problem z uruchomieniem się. Po podaniu zasilania świeci się czerwona dioda na przycisku Power. Po wciśnięciu zamienia się na zieloną, na niebiesko zapala się dioda Eject i nic się dalej nie dzieje. Wentylator nie kręci, szufladki napędu nie da się przyciskiem otworzyć. Bateria RTC była słaba wiec ją wymieniłem,...
HEJ ja mam podobny problem ale! W moim przypadku rano jest wszystko ok do momentu aż nie zgaszę silnika. Uruchomie go ale muszę długo kręcić. Najgożej jest jak wyruszam z parkingu w pracy. Ledwo go uruchomię ale wystarczy ruszyć i wcisnąć sprzęgło silnik gaśnie i ciężko go uruchomić na benzynie. Patentem moim na jazdę jest wjeżdżanie do miasta i przełanczanie...
Jeśli komuś gorzej zapala silnik to musi przedłużyć czas automatycznego odcięcia rozrusznika z trzech sekund do np 5 i więcej. Autor wspomniał, które elementy są za to odpowiedzialne. Czasami długo trzeba kręcić przy pierwszym rozruchu np po nocy lub zimą, a następne uruchomienia rozgrzanego silnika są już "na dotyk". Ten problem można rozwiązać uzupełniając...
Witam forumowiczów. Piszę, ponieważ jestem zielony w temacie i może ktoś da jakąś radę lub swoje podejrzenia/spostrzeżenia. Pacjent to Passat B5 po lifcie z silnikiem 1.9TDi AVF. Chodzi o wiatrak na chłodnicy, który bez przerwy się kręci na uruchomionym silniku, nieważne czy silnik ciepły, czy zimny. Od razu dodam, że wskaźnik temperatury wody na desce...
Mam problem z uruchomieniem silnika, w serwisie stwierdzono usterkę (czujnik wydatku paliwa) została wymieniona pompa wtryskowa. Odpaliła następnego dnia już nie chciała długo czeba kręcić żeby odpalić proszę o radę
witam, mam problem z uruchomieniem Toyoty Starlet 92 rok silnik 1,3 12 zaworów 4X wtrysk , założony gaz/przechodzi po uruchomieniu na benzynie/. Silnik gdy jest zimny trzeba długo kręcić aż odpali, gdy jest ciepły też od razu nie łapie tylko po jakimś czasie,/próbuje złapać później nic i po kilku sekundach wchodzi na obroty/. Wymienione: świece, przewody,...
Witam; mój Fiat Ducato 2,5 tdi rano bardzo ciężko zapala przy plusowych i minusowych temperaturach. Muszę długo kręcić aby zaskoczył,podobno świeca płomieniowa uruchamia się przy temperaturze -3st. podczas całodziennej pracy nie ma problemów z uruchomieniem odpala na dotyk nie ważne ile miał przerwy. Czy jest możliwe że to jest uszkodzony czujnik temperatury...
Witam!! Mam pytanko: od czego zacząć poszukiwania usterki. Przy zimnym silniku trzeba strasznie długo kręcić rozrusznikiem żeby silnik odpalił. Zachowuje sie tak samo zarówno na benzynie jak i na gazie, ale jak popracuje nawet kilka sekund to ponowne uruchomienie nie sprawia już żadnego problemu; odpala na "dotyk". Muszę coś z tym zrobić bo poranki...
Witam wszystkich. Posiadam od niedawna volvo v40 99r silnik 2.0 T 160KM. Na ciepło musze długo kręcic, aby go uruchomić (wciskając pedał gazu podczas rozruchu ; silnik szybciej się uruchamia). Na zimno jest OK. Zmieniłem pompę paliwa i nic to nie zmieniło (miałem za niskie ciśnienie paliwa 1.5 bara, teraz ciśnienie paliwa dobre, problem pozostał.)....
Problem polega na odpalaniu, zimny pali przyzwoicie (raz na jakiś czas zdarzy się że trzeba długo kręcić). W trasie, po zgaszeniu na ciepłym silniku nie można go ponownie uruchomić, trzeba kręcić i kręcić po 10 minut. Przewód zasilający od zbiornika do filtra jest ok, kubki wymyte (były drobne opiłki), wstawiłem zaworek zwrotny na zasilaniu. Czy problemem...
do huberta2508: Odpiąć kostkę od czujnika temperatury ,ale ,którego czujnika,ponieważ chyba są dwa ;jeden temperatury oleju w misce /ten wiem gdzie jest bo odłączałem kostkę jak silnik był powiedzmy gorący-bez efektu/,a drugi to chyba musi być od temperatury cieczy chłodzącej ,tylko gdzie on siedzi. Tak reasumujc raz jeszcze: -silnik jak jest zimny...
Dla tych, którzy borykają się z tym samym problemem, podaje swoje rozwiązanie, mam nadzieję, że pomoże także wam. Zostawcie baterie w laptopie, odłączcie kabel zasilający! i Teraz bardzo ważna sprawa, przytrzymajcie długo przycisk włączania komputera (on/off). Ja miałem tak, że włączył się komputer-> pojawił się znowu czarny ekran z kursorem->wyłączył...
Witam mam problem ze swoją astrą H 1,7 CDTI 2004 r 80 KM tj. jak postoi dzień lub dwa bez odpalania to po takim czasie oczywiście zapali bez problemu za pierwszym razem ale po uruchomieniu silnik popracuje kilka sekund i gaśnie później trzeba długo kręcić żeby zapaliła a jak już zapali to następne zapalenia bez problemu. Problem pojawia się jak samochód...
Witam, ostatnio coś nie dobrego dzieje się z moim pojazdem. Po przekręceniu kluczyka coraz częściej nie mogę uruchomić pojazdu. kręcę długo rozrusznikiem i nic, słychać tykanie któregoś z przekaźników za skrzynką bezpieczników. Przy próbie rozruchu miga lampka świec żarowych, Vag odczytuje błędy 17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation...
Witam. Mam problem a mianowicie ciągnik typu Władymirec T25 nie chce mi palić wogóle na mrozach myślę, że jest wszystko ok. Jak kręcę silnikiem na odprężniku dym z komina, leci więc ropa dochodzi, ale jak wrzucę odprężniku to go z mula i dalej nie chce kręcić. Nie wiem co może być tego przyczyną? Ale w lecie też są problemy z uruchomieniem muszę kilka...
Sprawdziłem wszystkie świece żarowe i są ok. Chciałem odkręcić wtryskiwacze aby sprawdzić ale niestety nie mogę ich odkręcić. Są tak mocno przykręcone, że boję się aby nie uszkodzić głowicy przy ich odkręcaniu (np. nie wykręcić ich z gwintem). Co sądzicie patrząc na dym przy odpalaniu i po uruchomieniu czy mogą być wadliwe? Po odpaleniu puścił chmurkę...
Witam. Kupiłem miesiąc temu samochód rover 75 2.0 cdt 2001r. Przez pierwsze 2 tygodnie chodził bez zarzutów. Po dwóch tygodniach wybrałem się w dłuższą trase a dokładnie przejechałem 100km. Na drugi dzień z samego rana już samochód nie chciał odpalić, ale kręcił. Sprawdziłem świece żarowe i były dobre. Przeczytałem na jednym z forum ze to wina czujnika...
Ściągnąłem firmware ze strony TCL, rozpakowałem, wrzuciłem na pendrive. Po uruchomieniu z przyciśniętym klawiszem power na klawiaturze aktualizacja ruszyła. Doszła pomyślnie do końca, TV wyłączył się i zaczął włączać. Niestety nie był w stanie się włączyć do końca. Długo kręciły się ikony Androida i restartował się. Tak zrobił kilka razy, a teraz już...
Czy naprawdę nikt nie ma doświadczenia z problemem 3E? Jednak tak nawiasem mówiąc pralka ruszyła, tylko nie wiem na pewno dlaczego, ponieważ po wymontowaniu, sprawdzeniu i zamontowaniu triaka (czyli był dobrze podgrzany), włożyłem moduł do pralki i przed uruchomieniem zrobiłem reset eepromu. Czyli wciskając wirowanie i opóźnienie zakończenia włączyłem...
Jeżeli pompa słabo buduje ciśnienie lub któryś wtrysk daje za bardzo w przelew to silnik może równo pracować ale będzie miał problem z uruchomieniem.
długo kręci sharan mercedes długo kręci długo kręci megane
tworzyć instalka silnik mercedes atego temperatura iveco czujnik obrotów
Krótkoterminowy zespół rozrządu paliwa1 - czujnik 2: diagnostyka i rozwiązania Słabe ciśnienie spryskiwacza tylnej szyby w Passacie B5 1.9 TDI kombi