Zawsze tak jest nawet jak jest cieply? Warto by sprawdzić rozrusznik lub przewody czy nie są zaśniedziale i może za male napięcie na rozrusznik idzie? Zgaduje bo z takim problemem się nie spotkałem jeszcze.
Napewno to jego wina . Kup nowy włącznik.
Bo tam jest ukryty sterownik mrugacz pozycyjnymi. Tak doczytałem na jakimś forum.:D
Nie obraź się ale weź lepiej oddaj samochód co chodź trochę ma pojęcia na ten temat. Poproś kogoś niech Cię popchnie, auto odpali i na warsztat dojedziesz. Raczej z dołu trzeba się do niego dostać z tyłu silnika. Paska nie ruszaj bo to nie ta strona ;) Szukaj rozrusznika na połączeniu skrzyni biegów z blokiem silnika. Wpisz w google "Lanos rozrusznik"...
Sprawdzić zasilania "okołostacyjkowe" , jest jakiś dodatkowy wynalazek typu alarm, ew. podobne zabezp.?
To jest powodem, dlaczego uzębienie na wieńcu się tam wyrabia. E tam. Ostatni wyrobiony wieniec, to chyba w starym Polonezie widziałem. Natomiast trafiło mi sie juz kilka Opli/Daewoo z pękniętym wieńcem. Objaw jak przy zużytym bendixie.
Jak już to rezystancja, ale pomiar tej wartości za dużo nie wnosi trzeba sprawdzić najlepiej oscyloskopem czy generowane są impulsy podczas kręcenia rozrusznikiem.
Jaka masz instalacje gazową może awaryjnie z samego gazu odpali . Z reguły żeby odpalić musisz przed włączeniem zapłonu wcisnąć i przytrzymać do momentu zakręcenia rozrusznikiem przycisk w stacyjce lpg
Ale jak mam obciążyć skoro nic niedziała niechodzi rozrusznik pompa i brak kontrolek. Cos pierdykło na dobre.
Wyciagalem pompe paliwa i sprawdzalem miernikiem czy prad dochodzi tam i ani w pompie na plusie ani w kostce pradu nie ma... Tam ma być napięcie tylko przez chwilę od włączenia zapłonu, stale jest podczas kręcenia rozrusznikiem i przy uruchomionym silniku. Alarm byl wycinany rok wczesniej niz to sie dziac zaczelo Może było licho zrobione i wytrzymało...
Zobaczyć, czy czasem nie ginie zasilanie przy powrocie kluczyka z pozycji rozrusznika do pozycji zapłonu. Taki efekt może dać nietypowe uszkodzenie kostki stacyjki.
Musisz rozkręcić obudowę kolumny kierownicy, ze 3 śrubki od spodu, i pewnie 2 z przodu po bokach - jak przekręcisz kierownicę o 90 stopni to zobaczysz dwa trochę schowane wkręty zaraz za nią. Kostka stacyjki trzyma się stacyjki na śrubce ? Po "drugiej" stronie kluczyka, czyli przy kluczyku na razie nie gmerasz. Sprawdź też dokładnie czy bolec ze stacyjki,...
Do alternatora dochodzą 2 cienkie kable i jeden gruby?? Z tego co pamiętam jednym cienkim dochodzi plus po zapłonie, drugim cienkim kontrolka. Jeśli te kable są OK i gruby jest OK (sprawdź czy nie ułamany przy rozruszniku) to możliwa jest tylko usterka alternatora.
Witam. Mam problem z Lanosem. Po wymianie świec, przejechał 80 km normalnie, wszytko ok. Tata aparkował i po jakimś czasie chciał odpalić, ale nie odpala. Iskra jest, rozrusznik kręci, silnik na chwilę łapie, ale gaśnie i tak cały czas. Co może być? Dziękuję z góry za pomoc.
Wezme sie za to z rana przetopione przewody wyminic? A takie jeszcze jedno pytanie czy moze miec cos wspolnego z tym masa przy rozruszniku alternatorze ? Pytam bo znajomy przez telefon tak powiedzial ze to moglo miec wplyw na to
Świece masz suche ? Jak ledwo co widać iskrę, sprawdź zasilanie cewki. + i masę. Zbiorniczek i magistrala, to pod cewką - cewka nie oberwała ? Dyskoteki iskier tam nie ma podczas odpalania ? Błąd EGR, jeśli nie powstał wcześniej, to C104 czyli jedna z tych kostek przy podszybiu, pierwsza od błotnika, i te złącze C301 przy komputerze... https://obrazki.elektroda.pl/9039350000_...
Nie pytam o sklejanie przekaźnika, bo by szyby działały bez zapłonu, tylko czy jego pin 86 nie jest cały czas pod prądem, bo mi tu najbardziej pasuje walnięty przekaźnik. Stacyjka zasila cewkę przekaźnika (+86, stały - 85), po jej wyłączeniu nie powinno być zasilania cewki. A jest, bo wraz ze "zniknięciem" przekaźnika, znika też upływ prądu. Jak widać...
Co masz na myśli pisząc o podpięciu się pod automat żeby dodatkowym kablem sterować rozrusznikiem? Jak powinno to wyglądać? Mógłbym wtedy sprawdzić z Plakiem do dolotu. W tej książce serwisowej co mam w dziale "kręci ale nie zapala" byl krok "sprawdź czy daje paliwo żarówka". Wydaje mi się, że chodziło o zwykła żarówke. Dziś jak Aku się naładuje to...
Witam serdecznie, mój problem polega na tym iż lanos rano zapali na chwilkę pochodzi dosłownie 2 min i gaśnie, później nie ma szans go odpalić kręci rozrusznik immo gaśnie po włożeniu kluczyka, pompę słychać jak pracuje, brak iskry, śmierdzi paliwem. Auto bez gazu. Proszę o jakieś podpowiedzi...
Wygląda na to że chyba tyko komputer pomoże. Oglądałem cewkę optycznie nic złego tam nie widzę. Przeczyściłem styki, Akumulator ma dopiero rok czasu kręcił rozrusznikiem aż miło. Wszystkie lamy świecą. Jedynie co zauważyłem to podczas ostatniej przejażdżki wskaźnik temperatury zaczoł szaleć. Nic więcej nie zauważyłem.
Sprawdź czy dochodzi zasilanie do wtrysków - każdy osobno czy dioda miga podczas krecenia rozrusznikiem - spotkałem się z uszkodzoną instalacją elektryczną i pracował tylko na 2-óch cylindrach. Kup książke sam naprawiam Daewoo Lanos i sprawdź kody błędów - zajmuje to około 5-ciu minut, nazywa się to autodiagnostyka - zwierasz odpowiednie przewody w...
Przesyłam zdjęcie komory silnika. Mam zaznaczony urwany króciec przy którym nie ma żadnego elektrozaworu oprócz czujnika ciśnienie w kolektorze, więc zapewne był podłączony tylko nie wiem do czego. Widać jeszcze jakąś dorobioną zaślepkę na kolektorze. Nie wiem czy coś tam miało (było) podłączone czy nie. Przypomnę że samochód jest przez kogoś pogrzebany....
Twoje przypuszczenia można wyeliminować wyjmując aku poza auto (fizycznie odłączyć od klem) zmierzyć miernikiem a na drugi dzień ponownie zmierzyć. Jeśli zmniejszy się, lub padnie - to znaczyć będzie, że jest już złomem, ma za mało elektrolitu (sama woda) lub ma zwarcie wewnątrz. Nie ma na pewno żadnych elementów pobierających prąd? Przykład z życia...
Nie pomożesz mu odnośnie tej czarnej puszeczki. Najważniejszy w tym systemie jest sam sterownik, ten wredny delphi. Swego czasu napsuł mi on sporo krwi, bo miałem 3 takie egzemplarze przyjeżdżające na serwis non stop, z tą samą usterką. W jednym nawet doszło do uszkodzenia sterownika przez te kłopoty z immo. Centrala Daewoo w Warszawie odpowiadała na...
Witam. Samochód to lanos 1.3 z 2003 roku z instalacją gazową II generacji, kod silnika A13SMS. Od pewnego czasu mam problem z pracą silnika w tym samochodzie. Otóż gdy silnik pracuje na benzynie i nagle puszczę gaz i wcisnę sprzęgło (np. przy redukcji biegu) to silnik gaśnie. Natomiast innym razem silnik nie chce zapalić i zaskakuje dopiero gdy kręcąc...
1 W wtyczkę wtryskiwacza włóż żarówkę W5W odginając wcześniej nóżki w żarówce. 2 Przekręć kluczyk i kręć silnik rozrusznikiem - jeśli żarówka miga to wtrysk jest OK. 3 Zobacz na filtrze paliwa czy pompa daje dobre ciśnienie-czy w ogóle tłoczy paliwo , na listwie czasami pozostaje szczątkowe ciśnienie zbyt małe by silnik pracował. W Daewoo często padają...
Mam problem z lanosem 1.6 16V. Otóż jak jest zimny to bardzo nierówno pracuje, co prawda pali od pierwszego ale "chodzi" nierówno i gaśnie po czym nie chce zapalać. Trzeba długo kręcić rozrusznikiem zanim znowu zapali. Jak jest ciepły wszystko niby jest normalnie. Lanos jest z gazem ale zachowuje się tak samo na gazie i na benzynie. Znajomy sprawdzał...
...a ciągnąc dalej wypowiedź romualda - dobrze by było posłuchać w pobliżu baku , czy pompę słychać przez chwilkę zaraz po zaprzestaniu kręcenia rozrusznikiem. Jeśli nie no to pompa "do luftu" lub pracowała na sucho , pobór wzrósł bo się zaczęła zacierać i palnął bezpiecznik. Właściwie wtedy i tak już powinieneś wymienić pompę. Jeśli chodziła to obecność...
Sprawa wyglada następująco. Wymieniłem czujnik położenia wału na nowy rez 540ohm. Czujnik odpada niemożliwe ze trzy sa uszkodzone. Zrobiłem nowa osobną instalacje bezpośrednio z czujnika do ecm i mase bezpośrednio do akumulatora. Co zauważyłem, podczas kręcenia rozrusznikiem wskazówka prędkościomierza zachowuje sie tak jak powinna sie zachowywać ta...
Witam, zacznę od początku, pewnego dnia wsiadam do samochodu, próbuję odpalić a tu żadnego odzewu, rozrusznik nawet nie drgnął, odłaczyłem akumulator próbowałem naładować prostownikiem, ale nie przyniosło to skutku. Miałem w domu jakiś stary akumulator, podładowałem go trochę, podłączyłem w samochodzie, i było ok samochód ładnie palił, ale po 2-3 dniach...
Mam dokładnie taką instalację w Daewoo Lanos silnik 1500 v8. Mam go od tygodnia jestem zupełnym lakiem. Model samochodu Lanos 1,5 SOHC 4dr. Instalacja z roku 1997 i bóg jeden wie kiedy był przegląd. Faktycznie silnik przy przejściu z gazu na paliwo gaśnie. Na wolnych obrotach jak się stoi na skrzyżowaniu trzeba użyć rozrusznika a przy jeździe objawia...
Odpięcie akumulatora, lub wyjęcie bezpiecznika F5 w kabinie powoduje kasowanie błędów, może o to. Lub w ten deseń https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... zaniki zasilania /+ lub -/ też mogą je skasować. I to już jest "grubsza" robota, szukanie gdzie coś zniknęło. Odpala ? Było 17, także i tak trzeba szukać w tym kierunku. Chyba że sami...
Mam problem z lanosem 1.6 16V. Otóż jak jest zimny to bardzo nierówno pracuje, co prawda pali od pierwszego ale "chodzi" nierówno i gaśnie po czym nie chce zapalać. Trzeba długo kręcić rozrusznikiem zanim znowu załapie. Jak jest ciepły wszystko niby jest normalnie. Lanos jest z gazem ale zachowuje się tak samo na gazie i na benzynie. Znajomy sprawdzał...
Jest może taka opcja że ktoś tam grzebał i coś połączył na krótko? Jest, są emulatory, ale Lanosy odpalają na gazie z popsutym immo. Transponder jest pod zaślepką nad grotem kluczyka. Dlaczego rozładował się akumulator ? Jeśli był ładowany na samochodzie, to jest szansa samemu odczytać błędy, o ile wystąpiły. Jak ruszam bezpiecznikiem od klampki to...
(at)g107r Na krótko zrobiłem przecinając kabel do bezpiecznika F5 w kabinie i F17 również w kabinie. Nie wiem jak to zrobić przy akumulatorze. Nie rozumiem sformułowania przy jego wtyczkach z akumulatora . Obok akumulatora jest skrzynka bezpieczników, ale jak patrzyłem na schematy to nie znalazłem skąd idzie zasilanie na F5. Do F17 przez stacyjke....
Witam!Mam do sprzedania nowy nie montowany jeszcze w samochodzie w pełni sprawny rozrusznik Valeo 12V 0.9KW bendiks ma 10 zębów,nr rozrusznika 90543872.Pasuje do modelu Opel Agila 1.0 12V, 1.2 16V, Ascona C 1.2 16V, Astra F 1.4i, 1.4 16V, 1.6i, 1.6 16V, Astra G 1.4 16V, 1.6i, 1.6 16V, Astra H 1.4i, Combo 1.4i, 1.4 16V, Corsa A 1.2i, Kadett E 1.4i, 1.6i,...
Witam! Niestety na dniach moje auto (Punto 2 1.2 8v) uległo wypadkowi (wjechał we mnie facet), i będzie zezłomowane. Obecnie szukam innego auta, kwota do 4 tyś. Szukam raczej PB/PB+LPG. Co byście polecili? Zastanawiam się nad: Innym punto 2 (niestety auta przed FL mają już rdzę na progach, swoje punto kupiłem już z wymienionymi progami), silniki proste...
No, tylko popatrz że u innych, wpięty interfejs nie powoduje kłopotów z odpalaniem. Ale tylko niezasilony interfejs. Wystarczy go zasilać i jest OK. Był nie zasilany z prozaicznego powodu - laptop jest bez baterii, a napięcie w gnieździe zapalniczki znika na czas kręcenia rozrusznikiem. Robiłem reset i się pogorszyło po resecie - krokowy zaczął się...
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
Wazne zeby ten plus po spacyjce nie zanikal w czasie krecenia rozrusznikiem.Jesli chodzi o kabelek to odkrec wylacznik na bocznym slupku sprawdz kolor i w wiazzce glownej idacej do tylu on bedzie napewno sprawdz czy to ten wsposob nastepujacy w momencie jak bedziesz mialwcisniety przycisk drzwiowy bedzie 12V jak poscisz przycisk zniknie 12V
Mam jeszcze jedno pytanie czy możliwe jest ze za to odpowiedzialne jest koło pasowe wału korbowego Nie, ale tylko mnie dziwi że po rozgrzaniu problem znika Jeszcze jedno pytanie czy da się jakoś sprawdzić ten czujnik np i czujnik jest w głupim miejscu https://obrazki.elektroda.pl/7328919800_... i [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Witam! Autko jak w temacie ,jest to rocznik 05r. z sterownikiem DELPHI. Auta nie daje się uruchomić (czasem załapie na sekundę i zgaśnie) Sprawdzone zostały; 1. zasilania sterownika silnika ok 2. zasilania i połączenie immo/ecu ok 3. ciśnienie i pompa paliwa ok 4. wtryskiwacze ok 5. zapłon/iskra ok Dodam ,że z autem nie można się połączyć ,ani Launch'em...
A byłeś u gazownika? Jeździłeś z zakręconym gazem? Resety ecm poprawiają zachowanie na benzynie? Bo tak, to w sumie nie wiadomo za co się łapać. Gaz potrafi spaskudzić benzynę, a spaskudzona benzyna znowu paskudzi gaz, bo ten jest sterowany z wtryskiwaczy benzyny. na benzynie ok, ale na zimnym trzeba go "hechłać" Ciężko pali? zapłony gubi na benzynie...
lanos rozrusznik rozrusznik lanos lanos daewoo
suzuki wagon rezystor objętościowy automat bramy dwuskrzydłowej
lombardini wtrysk lombardini wtrysk
Nieszczelność układu spieniania mleka w Jura WE8 Wentylator w Technics SA-EX100 działa non-stop: przyczyny i rozwiązania