Ale sterownik masz fabryczny, czy dokładany? Więc teraz centralny jest obsługiwany tylko z kluczyka? Oczywiście, że nie ma problemu, by w tak prostym systemie zastąpić stary sterownik nowym. Jeśli ten stary ma właściwe zasilania i otrzymuje poprawnie sygnały sterujące, to możliwe, że uległ uszkodzeniu, a jego naprawa jest reguły nieopłacalna.
to jest tak ze master steruje i jeśli naciśniesz dzyngla od drzwi w których jest siłownik mastera to zamknie ci wszystkie drzwi jeśli przekręcisz kluczykiem żeby zamknąć to tez zamkniesz wszystkie drzwi:) Dodano po 5 założenie dwóch slavów uniemożliwia zamykanie wszystkich drzwi z kluczyka.
na slupku po stronie pasazera
Z powodu rearmingu powinien podłączyć wszystkie krańcówki, ewentualnie lampkę która go skasuje. Same drzwi kierowcy nie wystarczą. Autora tematu proszę u uzupełnienie danych dotyczących marki, modelu i rocznika pojazdu.
Kolego pierwsza rzecz to taka że ten alarm to tragedia, wywal go i wstaw coś nowszego i działającego, jak widzę te piloty nerki to aż mną rzuca chyba jeden z najgorszych alarmów jaki wychodził. Po drugie to Ty odnalazłeś moduł centralnego zamka ale on nie ma modułu radiowego to tylko centralka która steruje z zamka kierowcy resztą drzwi. Gdzieś indziej...
Pewnie kable przewody popękały od dokładanego siłownika,albo umarła centralka uniwersalna którą ktoś dołożył. Pozdrawiam
Bezwzględnie zastosuj bezpiecznik.
a mozna zamontowac jakos tanio centralny zamek w Matizie?
Mam pytanie dotyczące samochodu Daewoo Matiz. Chciał bym do fabrycznego centralnego zamka założyć sterowanie z pilota. I tu moje pytanie. Jak zbudowany jest ten centralny zamek? Jedni piszą że nie ma on żadnej centralki, inni że jedna jest. A jeśli jest to gdzie jest umieszczony? I jeszcze problem siłownika w drzwiach kierowcy. W kilku tematach znalazłem...
Oczekiwalem odpowiedzi od kogos kto bedzie znal sie wlasnie na matizie bo w skrzynce bezpieczników w srodku auta w matizie jest miejsce na bezpiecznik wlasnie do centralnego zamka i głownie wlasnie chodzi mi gdzie są te przewody z tej skrzynki bezpieczników ktore idą na centralny zamek??????
dziękuje pogłówkowałem i założyłem działają pozdrawiam
Witam Pszukuję schematu zamka centralnego w matizie, Padł mi gdzieś bezpiecznik i nie mogę go zlokalizować.
a centralny zamek z pilota już nie zadziała?
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
to zdemontuj centralny zamek,albo łatwiej-wyjmij bezpiecznik.
wymieniłem kondensatory na inne o troszke większej pojemności i teraz ten moduł podaje impuls napięcia minimalnie dłuższy niż poprzednio, dzięki temu wszystkie siłowniki zdążą zamknąć zamek przed zniknięciem tego impulsu, wszystko działa poprawnie i jest ok, temat uważam za zamknięty
Zapomniałem dodać że samochód ma 15 lat i 35000 km... Od spodu i od środka fabryka. Dodano po 27 Nie ma alarmu ani centralnego zamka.
Daewoo Matiz , alarm prawdopodobnie Prestige APS 150MX , centralny standartowy, alarm zalaczany z pilota
Witam. Zakupiłem żonie Kię Picanto 2009 w dieslu bo poprzedni Daewoo Matiz zakończył żywot. W Matizie miałem podłączone światła do jazdy dziennej oraz sam zakładałem centralny zamek. W nowej kijce jest już ale otwierany i zamykany z kluczyka. W Matizie mieliśmy założoną centralkę którą można było obsługiwać telefonem ( nie trzeba szukać kluczyka jest...
. Ogolnie nie powinnes miec problemow , auto proste . Jesli znasz chociaz podstawy elektryki to dasz rade Jesli masz fabryczny centralny zamek to musisz zamontowac silownik w drzwiach kierowcy
Witam! Posuzkuję rozpiski do w/w autka . Czy w tym samochodzie zamek jest jak w każdym Daewoo-stycznik w drzwiach kierowcy i konieczność dokładania siłownika,czy może już go ma.
Witam. Jeżeli masz centralny zamek fabryczny, to w drzwiach kierowcy będziesz musiał wstawić siłownik 2-przewodowy i zrobić sterownik na dwóch przekaźnikach i do tego sterownika podpiąć alarm. Jeżeli masz centralny dostawiany to z alarmu musisz się "wpiąć" w przewody brązowy i biały (najczęściej te kolory) wychodzące z drzwi kierowcy. Pozdrwiam.
Leniuszek z Kolegi, chwila szukania.... http://daewooforum.pl/temat37682.html
Witam. Kupiłem matiza i razem z nim dostałem dwa piloty, daewoo, wygląające na oryginalne. Jeden pilot nie działa, a w drugim po naciśnięciu mniejszego przycisku zapala się dioda kontrolna. Na większy przycisk nie reaguje. Żadne z tych działań nie robi na autku większego wrażenia. I centralny zamek też nie jest rozochocony do pracy, o ile w ogóle jest....
Witam :) Chciałbym zapytać czy ktoś z was podłączał kiedyś alarm bądź centralny zamek do kierunkowskazów. Strasznie się męcze z tymi kostkami ukrytymi za kawałkiem metalowej blachy w okolicach skrzynki z bezpiecznikami wewnątrz kabiny :( Kostka nazywa się ponoć C206 ale czy ma ktoś pomysł jak się do niej dobrać?? Cieżko tam nawet rękę wcisnąć nie mówiąc...
Pytanie czy z pasow i paliwa tez ida ta kostka co olejowy czujnik? Nie, podobno ta obok, C202, żółte przewody, pin 17 pasy, 19 paliwo - przy czym możesz mieć uszkodzony stycznik w zamku pasa, niewpiętą wtyczkę, i czujnik w baku np z powodu lpg jak ma. Centralny zamek zamyka wszystkie drzwi procz tych z przodu od pasazera. Przelotkę słupek-drzwi sprawdź,...
Dobry wieczór czytałam Wasze wypowiedzi i mam problem ale żadno z tycho odpowiedzi nie pasuje. Zabezpieczyłam auto Matiza przed mężem, który dość często mi pije:( Bałam się, że coś sobie zrobi. Jednak on znalazł kluczyki i zaczął coś kombinowac. Otworzył auto normalnie poprzez centralny zamek, po czym zaczął szukać przyczyny wycia alarmu w aucie po...
Moja subiektywna opinia: Jeśli masz 5,5 tysiąca to na Twoim miejscu nie kupiłbym SC. Z własnego doświadczenia i częstej okazji do porównań po 1000-kroć wolę matiza. Przy silniku o pojemności 0,8 matiz( małe opłaty za OC) ma osiągi wręcz identyczne do SC przy większej masie. Natomiast sam komfort jazdy jest zdecydowanie wyższy w matizie.Wnętrze jak dla...
Gdzieś pod deska rozdzielcza, od strony kierowcy. Ja mam Matiza, central byl montowany fabrycznie i wlasnie tam siedzi. Jak bedziesz juz cos wiedzial, to pisz.
Witam. To, że w Polonezie nie dawały rady to chyba wina złego wyregulowania, albo montażu w złym miejscu siłownika (tylne drzwi- ciężko wcisnąć siłownik) gdyż ja założyłem, jezdziłem dwa lata otwierał i zamykał bez problemu żadna zima mu nie straszna była i był to najtańszy centralny. Teraz mam Vectre A i również najtańszy zestaw na 4 drzwi za 50 zł...
Z tą korozją to tak już ponoć musi być. Kuzyn mierzył ostatnio blachy w Daewoo Matiz i w szoku był bo wszystkie blachy to 0,6 a nie 0,8! Co do auta to ciężko jest z takim rachunkiem bo człowiek chciał by najlepiej, najtaniej i najładniej a to akurat jest niemożliwe. Spodobał mi się Passat B5 po liftingu w kombi. Kuzyn mówi bym szukał B5 zwykłego, zajechanego...
W kwestii oryginalnego modułu optycznego, bo o niego głównie chodzi, lub aparatu zapłonowego, zaprosiłbym na http://daewooforum.pl/, może autokącik, jeszcze powinni być chętni matizowcy do rozgryzania które są warte swoich pieniędzy. Tu trochę ciężka sprawa, i nie pamiętam czy ogarniesz cały aparat do 400zł... Są dwa typy, Mando i DAC, jeden bardziej...
Czemu chcesz podłączać ten siłownik do centralki? A nie prościej jest podłączyć się równolegle do istniejących już siłowników? Przecież do lewych tylnych drzwi idą przewody do siłownika. Jeśli wszystkie daewoo mają te same kolory przewodów, to są to: brązowy i szary. I wystarczy dopiąć się do nich z siłownikiem. Sam siłownik 6 kg jest zdecydowanie za...
centralny zamek daewoo matiz matiz zamek centralny matiz centralny zamek
przeciekać passat radio alpine schemat zimnego nawiewu
maszyny elektryczne książka uszkodzona kostka stacyjki
Volvo S60 2.5 2005 – zasilanie bezpieczników zapalniczki i radia, schemat, CEM, F10, F11 Unitra PW-8010 – moc wyjściowa na kanał, ile wat RMS i muzycznej przy 8 Ω