Połączenie czerwonego przewodu pod wykładziną bagażnika lub klema zmieniana i tam jest kłopot. Dalej kostka stacyjki i skrzynka z bezpiecznikami. Dziwne, że na stop wystarcza prądu ;)
Od sondy lambda. Ciężko spojrzeć dalej do czego idę przewody z kostki? Te urwane idą z ECU - sygnał z sondy i ekran. Dalej z kostki idzie jeden do sondy.
Odkręcasz śruby i UEC wyłazi, te śruby trzymają tylko kostki. Dalej-cycki w kostkach zrobione są z mało sprężystego materiału, masz rozgięte-musisz je pościskać
Schematu nie mogę znaleźć nigdzie http://www.elenota.pl/d.php?pid=116353&p...
wiesz, obawiam się,że nie pomogę, poszły wskazówki, masz powielone nawet posty, możliwe,że to alarm, radzę jednak zaprosić fachowca, poradzi sobie w 5 minut.
Jak rozrusznik nie kreci to akumulator do sprawdzenia, dalej kostka stacyjki i połączenie elektryczne rozrusznika. Może masy brak.
Jakie to radio widze że jesteś z tczewa to mamy nie daleko do siebie mogę pomóc:)
Ktoś wie, jak tworzyć i przechowywać własne biblioteki, tak aby były one użyteczne w kolejnych wersjach? Czy to dalej rzucanie kostką?
Dobrze sprawdź te przewody, niekiedy są przerwane w środku a izolacja cała. Jak będą całe to sprawdź kostkę czy nie jest zaśniedziała. Dalej do sprawdzenia pozostałe przelotki i kostki w drzwiach. Strzelam że coś się dzieje w drzwiach przednich pasażera.
Najpierw sprawdź układy tda ,na zdjeciu widzę że płytki z końcówkami mocy można odpinać .Tak więc wypnij kostk ę z jednej końcówki mocy i włóż bezpiecznik jak pali dalej bezpiecznik to wyjmij wtyczkę z drugiej końcówki mocy jeżeli nie pali bo tak będzie to czyli tda z tej drugiej jest spalony wymień go .Dalej wepnij kostkę do tej pierwszej KM i w ten...
Wyjmij radio i pograj nim troszkę. Jak zacznie zniekształcać sprawdź ostrożnie ręką jaką temperaturę ma radiator z boku. Jak będzie bardzo gorący to masz przyczynę zniekształceń. Teraz pewnie pytanie co dalej. Odłącz kostkę głośnikową i sprawdź rezystancję każdego podłączonego zestawu głośnikowego. Jeśli będzie ok to końcówka mocy w radiu do wymiany.
Źle zaczynasz. Najpierw znajdź główne źródło problemu. Silnik możesz sprawdzić poza pralką. Jak już pralka będzie działać, wtedy zabierz sie za kolejne naprawy, skoro uważasz, że są konieczne. Przyczyna nieruszania silnika faktycznie mogą być szczotki. Bęben szumi po zdjęciu paska ?, jeżeli przed zdjęciem, owy szum, może sie okazać normalnym odgłosem...
Czy to tu? Która to kostka? https://obrazki.elektroda.pl/3913875500_... https://obrazki.elektroda.pl/4384029100_... Dodano po 3 a gdzie dokładnie znajduje się to sterowanie? Na desce bezpiecznikowej czy gdzieś głębiej?
Oj troszkę przy daleko. Sprawdź kostki na sterowniku szczególnie środkowa lubią przewody spróchnieć. Odpal ciągnik i ruszaj nimi zobaczysz czy będzie jakaś reakcja jeśli tak to już będziesz miał przyczynę. Właśnie sprawdziłem na schemacie to napięcie musi być na tym bezpieczniku, on jest bezpośrednio podłączony pod akumulator więc sprawdź to. Poszukaj...
Znalazłem chyba czy to ta?i co dalej połączyć kolorami z kostka która jest razem z radiem? Dokładnie połącz kolory(polutuj,zabezpiecz termokurczliwkami) i będzie grać.
Wymień kostkę stacyjki, droga nie jest, robota łatwa. Albo, dalej się zastanawiaj.
Kondensator do zmiany kierunku pracy silnika 230 V - w tym napędzie jest chyba taka kostka.
Według elsy : Pin 1 czarno/żółty lub czarno/czerwony (2001) idzie do kostki brązowej 10pin (skrzynka z ecu)na pin 8, póżniej zmostkowany jest z innymi przewodami. Zasilanie do tego punktu brane jest z bezpiecznika nr 5 (15A). Pin 2 brązowy do masy w wiązce przewodów wtrysku bezpośredniego Pin 3 niebiesko/szary lub czerwono/szary idzie do tej samej kostki...
Wszystko jest w fotografiach na stronie Dipol. 1.Pierwszy wariant. - Zasilacz wpinasz do kostki rozdzielacza, dalej napięcie biegnie sobie wolnymi żyłami skrętki do urządzenia. - Do laptopa podpinasz skrętkę i działa po skonfigurowaniu urządzenia ( w przeglądarce ). Można też zakupić podobny sprzęt firmy Ubiquiti, ceny podobne. - Wi-Fi z laptopa już...
Faktycznie mój błąd, nie żółta tylko zielona kostka (dałem plamę). Nie wiem po co jest ta przelotka z mini-iso na mini-iso, bo jak widać dalej to na kostce są jakby podłączenia do licznika. W opisie szarego złącza masz 3 styki: 11 - uaktywnienie (Enable), 12 - clock, 13 - data. Na radiu masz opis złącza i też te 3 nazwy występują.
Aparatura modułowa o charakterystykach B, C - tzn. wyłączniki nadmiarowo-prądowe z członami zwarciowymi o takich charakterystykach - popularnie zwane eSkami - wyłącza zwarciowo w tak krótkim czasie, że dwa takie zabezpieczenia zamontowane jedno za drugim będą losowo wyłączać albo jedno albo drugie, ale najczęściej oba jednocześnie. Obie puszki łączeniowe...
Panie administratorze niech pan nie krzyczy, że nie wnoszę nic do tematu, ale myślę że każda podpowiedz naprowadzi kolegę na rozwiązanie. Kiedyś tato miał radio z takim filtrem pamiętam że dwa kable były + a jeden - dalej szło to do kostki w radiu i dopiero z tej kostki do stacyjki.
Nie da rady bez wyciągnięcia pierwszej, dalej tak jak Kolega wyżej radzi.
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
Dioda D1 zabezpiecza przed sytuacją kiedy napięcie na wyjściu jest wyższe od tego na wejściu. No właśnie! Jeszcze ta mała pojemność na wyjściu kostki. Dalej nie rozumiesz czemu przetwornica ci ubiła stabilizator?
Wypinałem kostkę zasilająca zeby nie podciągało zaworu i problem dalej występował. Dodano po 1 Wypinałem kostkę zasilająca i problem dalej występował
większy problem pojawia się z rozdzieleniem stopu i brakiem 1 pinu w kostce fabrycznej. Jest to wykonalne pytanie czy daleko od łodzi mieszkasz?
Witam ponownie ! Problem rozwiązany, jadąc po instalacji dotarłem do kostki połączeniowej gdzie wszystko jest ok lecz zmieniają się kolory kabli idące dalej to już jest biały zaslilanie i żółto-zielony do masy, po dalszym poszukiwaniu znalazłem kostkę z gniazdem i przekaźnikiem i tam był cały problem, przekaźnik i gniazdo było wypalone dostęp do niego...
A te srebrne ciapki na przewodach są znaczone 1 do 5 Dodano po 1 czyli jedna ciapka to do jedynki w kostce i tak dalej...
Do sprawdzenia przekaźnik i bezpiecznik od dmuchawy, dalej wszelkie kostki i złączki (mogą być luzy). Ewentualnie też trzeba by sprawdzić panel sterowania.
ktoś przedłużył kabelki montując małą szarą kostkę.. Dalej tajne/poufne info o tej kostce.
No daleko nie masz szukać.
Zamień te dwa kable miejscami. Albo w kostce od radia, albo w kostce wiązki od auta.
Spróbowałem połączyłem te 2punkty i cisza nadal nie mam pojęcia co robić dalej .
Proszę wybaczyć, ale mało orientuję się w elektryce. Wiec oddaj auto do kogoś kto się zna zanim coś puścisz z dymem. Do stacyjki musi dochodzić skoro załączają się kontrolki, może nie wychodzić na rozrusznik co wskazuje na uszkodzoną kostkę stacyjki. Skoro wymieniłeś i dalej to samo to wskazuje na złe sprawdzanie obecności napięcia, albo nowa kostka...
Odepnij wszystko oprocz zasilania, grafiki i jednej kostki pamieci. Jesli dalej bedzie cisza to obejzyj kondensatory elektrolityczne na plycie. Powinny siedziec twardo. Jesli mozesz nimi poruszac, albo czubki nie sa plaskie, to czesto wymiana, zalatwia problem. Pozdro.
Najpierw wyjął bym żarówki i sprawdził miernikiem co dzieje się na kostkach w trakcie gdy załączone są mijania, drogowe, bez żarówek, zwyczajne sprawdzenie na jakie piny w kostce podaje i kiedy. Jeśli ustalisz że jest w obu poprawnie czyli mijania osobno, długie osobno i na tych samych pinach to błąd będzie w żarówce np jakieś zwarcie w środku że łączy...
Główne zasilanie----Włącznik (1)-----Włącznik(2)-----Włącznik (3) Pierwszy włącznik podaje zasilanie do kolejnych i jak go odłączysz to przerwiesz linię, tak samo jakbyś odłączył przewody od drugiego to przestanie działać włącznik (3). Jak odłączysz przewody to musisz je połączyć np. w kostce, aby linia poszła dalej.
Z lusterka do 10 pinowej kostki w drzwiach dwa szare kabelki dalej do sterownika w drzwiach i tu dochodzi sygnał analogowy z sterownika do BSI sygnał cyfrowy z bsi do licznika z licznika do wyświetlacza też digital signal.
Wydasz kasę, a tu wystarczyłoby sprawdzić jak na filmiku - czy kostka działa włączana i wyłączana ręcznie śrubokrętem. Czy jest zasilanie, nawet jak wypniesz złącze z kostki stacyjki. Jest, problem leży po za "stacyjką" i wtedy można sobie dalej diagnozować.
Witam, mam pytanie odnośnie modułu haka. Auto to Passat B6 1.9 tdi BLS 2008r. Wymontowałem z Passata B6 sedan oryginalny hak Westfalia wraz z modułem8P 8P0907383 i kawałkiem wiązki wychodzącej pod bezpieczniki i Borndetz. W wtyczce mam 2 zasilania przez bezpiecznik na pinie 11 i 12, ale nie ma pod pin 9 tzw stałego zasilania. Natomiast jak patrzę w...
Po prostu to radio się nie nadaje do tego auta. Owszem, po pewnych zabiegach można kulawo używać ale do normalnego radia to mu daleko. W oplu sprawdza się bardzo dobrze. W Vito jesli zamontujesz typowe radio to mimo że kostki pasują to może Cię czekać inna mała niespodzianka, niektóre w kostkach mają plusy tak ułożone pod radia Grundiga a inne typowo...
Witajcie Okazyjnie otrzymałem nową piłę Einhell z założeniem że nie działa. Próbowałem rozpoznać temat i po rozkręceniu obudowy nie wiem co dalej. Zasilanie dochodzi do kostki i dalej do włącznika, przez włącznik wraca do trzeciego rzędu kostki idąc dalej na silnik. Zastanawia mnie jedno. Mianowicie zasilanie za włącznikiem jest ciągle, kiedy wciskam...
Gdzie znajdę te dwa przewody? W skrzynce są wszystkie czarne i cienkie. Jest czarny i biały, ale grubszy, który przychodzi do stycznika i dalej na kostkę. https://obrazki.elektroda.pl/2326740200_...
CAN z EEC idzie na na łączenie rama silnik na kostkę C462 port A i B a dalej do EMS na wtyczkę A2 pin 3 i 4.
Najpierw sprawdź wszystkie punkty masy związane z oświetleniem tyłu. Dalej wszystkie kostki (złącza) idące od przodu do tyłu.
ten siwy to i w puszcze jest siwy zamiast niebieskiego w tym 4zylowym To teraz tak. Z puszki wychodzi kabel cztero-żyłowy w którym nie ma niebieskiego. Dochodzi do lampy przewód trzy-żyłowy plus brązowy solo. Po drodze mamy pod sufitem dodatkowa kostkę gdzie tylko wiemy że siwy z 4-żyłowego jest podłączony do brązowego solo. Musimy się dowiedzieć jak...
Od nadmiernej mogło. Jednak bardziej od samej wilgoci, obstawiał bym uszkodzenie jednego z dwóch transformatorów zasilających świetlówki (pierwsze foto po lewej- dwie brązowe kostki). Kontrolka stanu ON/OFF świeci się dalej? Na początek jednak zdało by się lepiej opisać usterkę.
Może.. Nie podpinaj nic pod kostkę i sprawdź czy bezpiecznik dalej się przepala. Jeśli nie, to podepnij przetwornicę przez multimetr (jesli posiadasz) nastawiony na max zakres prądowy i zmierz jaki prąd pobiera sama przetwornica. Miernik na przewodzie plusowym. I daj znać. To na początek.
Sprawdziłeś napięcia na kostce zielonej masz już zasilanie czy dalej nic? Jeśli sprawdziłeś bezpieczniki i bezpiecznik od radia to sprawdź czy masz napięcie na nim? Jeśli nie, dźwigasz skrzynkę do góry i sprawdzasz czy nie upaliło gdzieś przewodów?
Przewody do regulatora napięcia wyprowadzone są w czerwonych izolacjach i dalej idą do kostki, tu musiało być coś innego ..
Autor może podać symbol tej kostki 8-nóżkowej? Oraz nadrukowane pojemności tamtejszych 3 elektrolitów. Główny elektrolit na linię 300 V= to ten czarny? Dwa niebieskie to już po stronie LED-ów? Nie każda przetwornica dalej pompuje, jak napięcie zasilania złapie bardzo duże tętnienia. Lepsze kostki się wyłączają do czasu, aż filtrowanie tętnień się znów...
Dzięki Tadas ale tą strone widzaiłem nie ma tam niestety opisów kostek i pinów a tylko jak wstawic nowsze radio z nawigacją i to firmowe z Toyoty. Dzięki i dalej szukam.
ten glas to taka mała kostka nie daleko joysticka. Ścieszki joya prowadzą do tego glasa. wygrzej go hot airem i powinno chodzić
Na kablu od świateł postojowych w kostce stacyjki nie ma prądu, dalej nie sprawdzałem.
Tak więc wyciągam kostkę i nic, wyciągam wtyczkę z kostki i radio gra dalej. Kostka jest prostokątna i ma 6 styków żadne nie są zwarte, więc może powinny. Styk S i styk 30 po wyciągnięciu kluczyka rozłącza się są to styki wysunięte najbardziej do tyłu . Więc nadal jestem zielony. Może jakiś opis tej kostki?
Tak, wypinij kabelek z kostki, ale przy wyświetlaczu, a nie przy radiu, jest to dość ważne gdyby coś dalej było podłączone pod remote.
Przy całkowitym odłączeniu kostki sondy lambda od napięcia dalej to samo.Odlaczenie klemy akumulatora też nie zmienia sprawy.Hmm.... Może przyjdą takie czasy że odłączenie klemy będzie lekarstwem na wszystko. Czego się spodziewałeś że grzałka samoczynnie się naprawi ? Po pierwsze robi się to co widać, więc WYMIENIA się sondę, a potem szuka się dalej.
Mam schemat,ale nie mogę dojść co ta za kable.Potrzebuję tylko wiedzieć skąd idą środkowe kable do kostki (białe) i dokąd idą dalej z kostki (widać ją na zdjęciu na lewo od bezpieczników). P.S.Na schematach które są w sieci nie znalazłem opcji z kabiną-ma to znaczenie,bo są światła w dachu i dodatkowy przełącznik do nich.
Kolego Kolego.Kolega poszedł o wiele dalej i zgłasza, ze na pinie "15" w kostce do alternatora ma 9 volt a nie jest pewny, czy powinno być 24v bo to 9 volt wyglada mu podejrzanie o ile się nie mylę.
Tą dużą, czarną kostkę obok niebieskiej ;) :) - też dużej.
Właśnie sczytałem sprawna kość GD25Q64C z TV Manta LED4004 i po wgraniu do nowej kości TV i tak nie pamięta ustawień kostka dalej wygląda na zablokowaną mimo że "register values" też były poprawnie sczytane ze sprawnej kości ??
Za daleko. :(
Po podłączeniu kostki tak jak powinno być, dalej jest to samo. Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?
Tak, zgadza się, są 3 piny, gdzie jest ten elektrozawór? Podałem prąd na krótko w tę kostkę i dalej nic. Już rozkładam ręce, co mogło się tam stać, paliwo z bańki podałem już nawet, wcześniej reagował na gaz, a teraz już zupełnie nic.
Z tym ze ta kostka dalej nie pasuje do mojej od bmw, ale dzieki wielkie za podpowiedz
Mam odpowiedź producenta. Kostki są wyciągalne. Będę próbować dalej. https://obrazki.elektroda.pl/9622056000_...
Jedyne co możesz zrobić odpinać kostkę pod fotelami i zobaczyć czy dalej jest zwarcie, fotele w autach PSA wykonywane są w technologii gdzie tapicerka przyklejona jest do gąbki więc jak z kablami od zewnątrz wszystko będzie ok to dostanie się do mat grzewczych bez zniszczenia fotela wdaje się wątpliwe dla kogoś kto zawodowo tapicerstwem samochodowym...
A jakaś malutka podpowiedź chłodno na dworze a do kostki na pewno daleko.
Widziałem takie instalacje - skrętka była rozdzielona jak telefon. Udało się przekonać użytkownika (inwestora i właściciela firmy) na prostego switcha WiFI i wtyczki - po poprawieniu instalacji wykonanej przez elektryka sieć LAN odżyła. Stacjonarki na kablu a laptop na Wifi i pełen sukces. Rysunek drugi z #22 to będzie dobre rozwiązania - antena do...
Od pedału gazu przewody wędrują w górę do grubej wiązki i niema kostki po drodze. A tak jak koledzy piszecie jest z czujnikiem hamulca pierwsza kostka do czujnika i druga dalej Ok 30cm zielona kostka płaska i dalej do grubej wiązki. Dodano po 1 Znalazłem na szrocie przepustnice taka samą zamontowałem no i dalej zonk ponieważ objawy są inne a mianowicie...
zdecydowałem że na początku wymienię kostkę w stacyjce No i dalej źle, ale - jak napisałem - Twoja sprawa. Na początku, to trzeba stwierdzić, co jest zepsute. A do tego wystarczy żarówka i dwa kawałki kabla.
Wymieniłem kostkę i dalej to samo..
Ja rzeszow trochę daleko, a jak to zrobić??
Kup nowy silnik pompy lub całą pompę i nie wydziwiaj bo oryginalny jest zużytym trupem: https://sklepadamus.pl/p4667,silnik-pomp...
witam.DANA nie jest taka znowu wielka jeżeli umiesz czytać schemat to jest on na stronie" szukaj" .jak dostało 220v? to trzeba od początku .nie wiem jaki ogrom zniszczeń.końcówka mocy to kostka ,może od tego żeby zagadało trzeba zacząć .podłącz pod własciwe napięcie i albo palcem dotknij od druku do scalaka .usłyszysz przydzwięk,ale to dopiero pewnie...
Witam Jak wyjme bezpiecznik to klimatronik nie działa a po wypieciu kostek dalej piszczy
teraz to może być pozamiatane i sterownik po wielu próbach może być zablokowany ,nigdy nie miałem problemów diagnostycznych ,dalej stawiam na brak przejścia do pompy paliwowej ,sprawdz pojedyńczo każdy kabel od kostki przy sterowniku do kostki przy pompie
Proponuję jeszcze raz optycznie sprawdzić stan słącza LCD najplepiej pod lupą. Jeśli nie widać mechanicznych uszkodzeń złącza proponuję je jeszcze raz przelutować. Jeśli to nie pomogło wygrzewamy procesor ( ta największa kwadratowa kostka). Jesli dalej nie widzimy poprawy trzeba sprawdzić czy nie ma przerwy ścieżek łączących procek ze złączem...w tym...
Witam. Została wymieniona kostka stacyjki i dalej po przekręceniu kluczyka pozycja 1 dalej pompka nie działa. Na razie Lanos jeździ na pstrykaczu podpiętym przewodem akumulator- pompa. Za jakiś czas jak będę miał wolną chwile to zajmę się dokładnie przeglądem bezpieczników ,sprawdzeniem kostki wtyczki czy napięcie na przewodzie odpowiadającym za dopływ...
W tanich modułach lądują gorsze biny (wersje) tych kostek, którym daleko do typowych osiągów B-die... Kalkulator tu się się nie sprawdzi, musisz ustawiać wyższe opóźnienia. W kalkulatorze wybierz kości Micron E-Die i ustaw według tego - działa? Jakieś napięcia zmieniasz, czy zostawiasz wszystko na auto?
Cześć u mnie ten sam problem 2 koła wymienione elektrozawory czujniki wałka i dalej to samo w każdej kostce jest napięcie. Poradził sobie ktoś z was z tym?
Kostka specjalna powinna być, ale rzadko bywa ;) Podaj na dolny - górny zdaje się podaje remote dalej na kolejne wzmaki.
Zmieniłem kostkę i bezpieczniki. Dalej nic. Ale w tamtej kostce pod maską jak jest na zdjęciu na zielono pokazane, spalił się bezpiecznik. To może z tym być coś?
odłączyłem kostkę z fotokomórkami i dalej nic brama ciągle zamknięta :( Diody L1,2,3 w ogolę się nie świecą.
Sprawdzilem tak jak pisales, ale dalej cisza, przewud w kostce w pozadku, az do wejscia do progu tam jeszcze nie sprawdzalem. czy ten kabel idzie do czujnika, czy tylko ods tacyjki do porwadza zasilanie? ma moze bezpiecznik po drodze?
Tylko na stronie producenta i innych portalach piszę że płyta obsługuje do 16gb ram. Na innych kostkach dalej to samo. Moje kostki w innej płycie działają bez zarzutu.
Dzień dobry. Dzisiaj wymieniłem diody na nowe w zakrętarce DCF887 i po 2 godzinach przestały działać. Po rozkręceniu od nowa zakrętarki zauważyłem, że przytrzasnąłem kabelki. Na krótko świecą, ale po włączeniu do kostki dalej nie uruchamiają się. Moje pytanie: co może być przyczyną i czy jest możliwość naprawy? Pozdrawiam.
Wiem, próbowałem też zatrzymać i uruchomić bl0942, ale bez powodzenia. Jak mogę wyłączyć logowanie na komporcie (domyślnie)? Dodano po 3 . Nie sądzę, że to adres UART. . Wiem, że jest to wewnętrzny adres BL0942 - próbowałem tego, aby sprawdzić, czy Tuya nie zmieniła adresu dla drugiego BL0942. Dodano po 2 . Dodałem log odebranych bajtów do kodu bl0942.c....
Pin 46 kabelek od ECU czerwonozółty, a dalej od kostki w podszybiu czerwonozielony.
Wyczyść filtr pompy spustowej w pierwszej kolejności, potem filtr na wejściu wody, sitka są widoczne po odkręceniu węża od pralki, drugie może być ale nie musi w wężu od strony zaworu. Skoro słychać coś to raczej blokada drzwi działa. Jeżeli dalej nie rozwiąże to problemu to musisz dostać się do elektrozaworów w pralce, odpis. Kostki zasilające i zmierzyć...
A dokładniej bo właśnie chciałbym sobie połączyć te dwa przewody zrobić to przy kierunkach czy dalej przy kostce za łączeniem? Tutaj mamy kostkę od świateł w kółku przy drzwiach bezpiecznika u czy tutaj da się to zrobić?
Jeśli chodzi o sprawdzenie obwodu to wyszło mi tak że prąd przechodzi przez bezpiecznik i płynie zielonym kabelkiem do kostki laczeniowej a później do kondensatora przeciwzaklucajacego i na tym etapie się kończy przepływ prądu. Wyszło mi na to że kondensator nie przekazuje prądu dalej. W załączniku zdjęcie kostki. Zaznaczenia grubą kreską to tam gdzie...
A wiec jest to typ maluszka FL z zaplonem bezrozdzielaczowym.A wiec uklad polaczen zaplonu powinien wygladac tak:Z cewki zaplonowej ze styku 1 prowadzi czarny kabelek do aparatu zaplonowego i do kondensatora.Ze styku 16 cewki,prowadza 3 kabelki:czarny do kondensatora,niebieski(jest to przewod opornosciowy) i blekitny.Blekitny prowadzi do wiazki diodowej(dwie...
Nie powinno się uszkodzić , ale zależy na czym polega ewntualna pomyłka .Zamieszczenie foto podłączenia kostek ( zbliżenie ) bardzo by pomogło .
Kostki sprawdzone wszystkie. Auto dalej bez zmian martwe.
Podmienić musisz stacyjkę lub ew. podłączyć się pod kostkę stacyjki by podać napięcie po zapłonie. Potem podłączyć VAGa i działać dalej. Spec od zamków z pewnością to ogarnie.
Wymieniłem cały moduł i silnik 100% sprawny i dalej E21. Kostka wiązki silnika nie łączy. Któryś kabelek wisi na izolacji i wygląda na cały, a nie jest.
https://obrazki.elektroda.pl/1116762500_... No to co jest na linku z filmiku. Sprawdzałem miernikiem wg filmiku i jest ok. Jedynie co nie sprawdzałem kostki czujnika i dalej przewodów i kostki od tego czujnika.
No właśnie przełączane nie są, wszystkie kable do kostki i dalej już jednym.
odbiór daleko zmywarka daleko trochę daleko mocnego
wyłączniki bezpieczeństwa podłączenie marshall footswitch silnik rozdrabniacza
zmywarka sharp alternator hyundai
Presostat nie załącza się i iskrzy - przyczyny Wymiana presostatu: czy trzeba spuścić wodę?