Witam. Trochę minęło od napisania pierwszego postu no i mogę uznać, że problem został rozwiązany. Opisze to co zrobiłem może komuś się przyda. Pierwsze co to kompresja została sprawdzona i jest OK. Potem wyjeździłem dwa zbiorniki z dodatkiem liqui moly 5156 i sprawdziłem korekty i przelewy. Okazało się że czwarty wtryskiwacz jest do wymiany. Po wymianie...
Da się podejrzeć na komputerze dawki korekcyjne dla wtryskiwaczy gdy kuleje?
Wyraźnie napisałem nie o kodowaniu tylko o dawkach korekcyjnych na przelewach, trzeba podpatrzeć na komputerze, ale jak mechaniki ten co wymieniał te wtryskiwacze nie ma komputera albo nie wie jak to sprawdzić, to raczej trzeba pojechać do innego.
nie były sprawdzane jeszcze dawki korekcyjne
W parametrach dawki korekcyjne na biegu jałowym między -2 a 1 Czyli bardzo źle... ale korekty mogą wynikać też ze słabej kompresji, to nie koniecznie tylko wtryskiwacz.
Nie jeden użytkownik silnika PD chciał by mieć takie wartości na dawkach korekcyjnych , BIP-y minimalnie przekroczone (zalecane do 30) , pompki zdrowe tylko latać .
To nie są dawki, tylko wartości korekcyjne pomiędzy cylindrami. Ostatni, 4 cylinder niebezpiecznie zbliża się do granicznej wartości. Wklej jeszcze wartość grupy 23.
Rano kopci na biało , to normalne jest teraz chłodniej , skrapla się woda w wydechu a potem odparowuje , gdyby to były uszkodzone wtryski (lejące) to za tobą z wydechu wylatywał by dym jak ze statku Stefan Batory , poza tym niezależnie od temperatury był by kłopot z uruchomieniem , poza tym pisałem ci dawki korekcyjne między innymi świadczą o kondycji...
Jeżeli masz vag'a dobrze się przyjrzyj dawką korekcyjnym, grupa 013, jak będzie na którym kol wiek powyżej jedynki obojętne czy z minusem czy bez, albo przy dodawaniu gazu na którymś cylindrze korekcja będzie zastanawiająco duża to jedz do dobrego pompiarza:) Trzęsie budą na postoju?
stawiałbym na spadek ciśnienia w listwie czyli lejący wtrysk. to tak na 95%. Bo jak mniemam regulator na nowy zmieniłeś. To co ja bym zrobił to podpiął przelewy i zobaczył, który leje. Albo na dobrą diagnozę podjedź. Planet albo snapon i tam zobacz dawki korekcyjne wtrysków. pozdro.
Witam serdecznie, proszę o opinię odnośnie dawek korekcyjnych dla samochodu Opel Astra H 1.7 cdti, system wtryskowy i sterownik Bosch-a. http://obrazki.elektroda.pl/5998215600_1... Pozdrawiam
Szukałem informacji na temat tego, czy czujnik temperatury powietrza służy do czegokolwiek innego niż określenie masy powietrza. Dowiedziałem się że prawdopodobnie do niczego innego nie służy ale nie znalazłem definitywnego potwierdzenia tej informacji. W wielu silnikach z przepływomierzem masowym (drucikowym) jest czujnik IAT czyli temperatury powietrza...
Kolego zacznij od wymiany wszystkich węzy bo takie klejenie to ... Podałeś błędy P201, P400. Co to za kody? Chyba standardem jest literka + 4 cyfry i rozumiem, że chodzi o P0201 i P0400? Prawdopodobnie włącza Ci się tryb awaryjny przez co nie wkręca się na wyższe obroty. P0201 da się skasować? To chyba brak sterowania/napięcia na 1 wtrysku. Jak wygląda...
Próba przelewowa czy też dawki korekcyjne odczytywane na wolnych obrotach nie są miarodajnym testem gdy auto gubi ciśnienie przy większym obciążeniu. Niewłaściwa metoda diagnostyczna... Dodano po 4 Jeżeli próbujesz sam diagnozować auto bez korzystania z testera wtrysków to pożycz lub kup jeden sprawny wtrysk i metodą podmiany znajdziesz wtrysk, który...
Alfred to nie jest tak, że masz za niskie ciśnienie bo się kończy pompa czy wtryski, delphi tak ma, poza tym jeśli ciśnienie będzie nie odpowiednie, sterownik zgasi silnik, po prostu tak ma być i tyle. Co do narastania ciśnienia podczas przyśpieszania to już trochę inna bajka, tutaj decyduje kilka parametrów, miedzy innymi pedał gazu, obroty silnika,...
w programie dt gas system w zakładce wizualizacja pokazany jest wykres sondy lambdy i na dole w okienku lambda wyświetla mi się cały czas to samo od 1,78 do 1,80 takie malutkie uskoki niezależnie od tego czy silnik zimny czy ciepły czy dodaje gazu czy faluje na jałowym biegu . w ustawieniach typ sondy lambdy mam ustawione szeroko zakresowa. i w momencie...
W załączniku dałem zapis logów z vcdsa i prosił bym o interpretację ponieważ sprawa jest o tyle dziwna że na 5 cylindrze dawka korekcyjna dochodzi do 2.99 i tak zostaje, po spuszczeniu nogi z gazu wraca do jakiegoś tam niższego poziomu i po ponownym wciśnięciu gazu w podłogę zwiększa się stopniowo aż osiągnie 2.99 Problem z tym autem jest taki że po...
Zgłębiłeś tajniki budowy i działania pomp VP37 i VP44? Przy VP44 masz czujnik obrotów pompy, plus czujnik położenia wału - one określają kolejność cylindrów i ich suwy - rozdzielacz tylko mechanicznie otwiera/zamyka poszczególne sekcje pompy. W VP 37 masz czujnik wału i czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza - tu z kolei one dyktują sterownikowi kolejność...
Podłączenie do przewodu sygnałowego sonda lambda w instalacji IV generacji (nie koniecznie wtrysk sekwencyjny, może być grupowy) służy w zasadzie wyłącznie do kalibracji instalacji. Jedyny dodatkowym czujnikiem jest właśnie MAP-Sensor czyli czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym (i zazwyczaj zintegrowany z nim czujnik ciśnienia gazu). Czujnik podciśnienia...
Witam Zakupiłem astrę H w kombi 1.7 cdti 101 KM 2005 rok. Siedzę już dwa tygodnie wieczorami i nie mogę dojść o co chodzi Mam następujący problem: Auto ciężko odpala, to znaczy trzeba długo kręcić tak około z 10 sekund. Jak jest zimno i świece grzeją trochę szybciej odpala. Jak silnik ciepły i po krótkim postoju, to po dwóch przekręceniach wału chodzi....
Niestety nic nie dało odłączenie przepływomierza ani czujnika temperatury paliwa. Jechał wtedy na domyślnej temp. powietrza 20st C i temp. paliwa 40st C, ale nadal ucinało dawkę paliwa. "Driver_fuel_unfiltered" było 53mg/str, natomiast "Driver_fuel" max ok 48mg/str. Natomiast później na drodze wgrałem mapę z dawką IQ MAX 40mg/str i wtedy nic nie cieło...
Pomiar ciśnienia ma bezpośredni wpływ na sterowanie turbiną, a dawkę sterownik ustala na podstawie wartości z przepływomierza. to nie benzyna. tu głownymi wyznacznikami na dawkę jest jako pierwszy czujnik pedału przyspieszenie a jako drugi cisnienie doładowania i cisnienie w listwie. reszta to czujniki korekcyjne.... wynika to z tego ze do turbo kopci...
Witam wszystkich. Mam problem z moim Focusem mk2 1.6 tdci 109km, może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Zakupiłem zestaw wtryskiwaczy bosch o numerze 0445110297 w celu wymiany gdyż stare nie trzymały już dawki paliwa, wcześniejsze miały numer 0445110259. Problem polega na tym że przy próbie wpisania kodów korekcyjnych do sterownika pojawia się informacja...
Z tego jasno wynika że dla sterownika LPG są sztywne zależności czasu wtrysku LPG od czasu wtrysku PB. Ta zależność jest stała jednak jej różnice są rożne dla różnych silników oraz różnego ciśnienia gazu, średnicy dysz, montażu itd. Tak jak jest napisane w instrukcji to właśnie stroi monter bez pojęcia... Pierwszą bzdurą jest strojenie "przy jednym...
Generalnie aby znalezc mapy i dowiedziec sie czegos wiecej (bo jak wielokrotnie wspominalem mapy to nie wszystko) oprogramowanie typu WINOLS sie do tego nie nadaje. Jest pomocne jak juz ktos rozgryzl jakis sterownik i to wszystko. Jesli masz nieznany setrownik, nie wiesz jak sa przeliczane wartosci z mapy, jakie sa wprowadzane korekcje itp. To jest...
Witam... W moim aucie komputer wystawia sygnal ilosci aktualnie spalanego paliwa w postaci wartosci analogowych... jest to napiecie z zakresu 0-1,5V. Pytanie w jaki sposob najlepiej okreslac ilosc spalonego paliwa na 100km. Czy dla obliczenia sredniego spalania na 100km wlasciwym bedzie odczytanie np 10 probek co 100ms i wyliczenie z tego sredniej....
Krotko jezeli silnik pracuje na benzynie to pracuje z pominieciem centralki gazu-to chyba jak najbardziej zrozumiale... Wiec nie rozumiem jakim cudem silnik pracuje inaczej na benzynie po zmianach dokonanych w korekcjach dawek gazu-bo tylko tym zajmuja sie gaziarze. Bez cudów - sterownik benzyny wprowadza korekty do mapy wtrysku na podstawie odczytów...
Witam wszystkich serdecznie. Jakieś dwa tygodnie temu postanowiłem zreanimować zestaw złożony z amplitunera Unitra AT9100 i gramofonu Fonica GS-464. Gramofon nie sprawił mi większych problemów, kontakt PR, nowy pasek i trochę sprytu pozwoliły mi naprawić mechanizm windy i ustabilizować obroty. Problemy zaczęły się, kiedy zacząłem zajmować się amplitunerem...
T5 ma racje a nie panam bo tętnienie momentu jest od zapłonu ON, a nie od obciążenia odbiornikami. Na tej samej podstawie sa wyliczane dawki korekcyje. Dwumasy też łagodzą te same tętnienia tylko w stronę układu przeniesienia napędu i tam też tak trzepie bez dwumasu.
współczynnik korekcyjny wzmacniacz korekcyjny człon korekcyjny
mycie elektroniki wymiary anteny dipol excel przypisać zmienna wartość
lampka magnetyczna hilti udaru
Linde elektryczny wózek widłowy – wentylator silnika nie wyłącza się, lokalizacja czujnika Luzy zaworowe Renault Midlum 220 DXi - wartości i regulacja